Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:14:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214576 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6000 Dátum:
2013.02.26 kedd, 22:47:34 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.26 kedd, 22:04:19
a központizár attól még működik...az külön modul.
Kimentem most a kocsihoz, a csatlakozókat összenyomkodtam ahogy tudtam, és semmi javulás. Ellenben visszatettem a régi ECU-t, és azzal búg az AC, pöccre indul, gyönyörűen jár
Na akkor hogyan fogadtassam el vele az ST ECU-t? Próbáljam kulcstanítással? Vagy lehet, hogy valami más kompatibilitási probléma akad?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.26 kedd, 22:49:34 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6001 Dátum:
2013.02.26 kedd, 23:01:49 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 22:47:34
Kimentem most a kocsihoz, a csatlakozókat összenyomkodtam ahogy tudtam, és semmi javulás. Ellenben visszatettem a régi ECU-t, és azzal búg az AC, pöccre indul, gyönyörűen jár
Na akkor hogyan fogadtassam el vele az ST ECU-t? Próbáljam kulcstanítással? Vagy lehet, hogy valami más kompatibilitási probléma akad?
kellene hozzá az st kulcsa. vagy a chipek belőle.
a pach rendszer ugyan összefüggésben van a központizár/riasztóval, de prioritása van az ecu-nak ebben.
a riasztó le tudja tiltani az indítást. de ha nincs meg az st ecu-hoz a chip, akkor akár ki is dobhatod, mert fogod tudni szóra bírni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6002 Dátum:
2013.02.26 kedd, 23:09:38 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.26 kedd, 23:01:49
kellene hozzá az st kulcsa. vagy a chipek belőle.
a pach rendszer ugyan összefüggésben van a központizár/riasztóval, de prioritása van az ecu-nak ebben.
a riasztó le tudja tiltani az indítást. de ha nincs meg az st ecu-hoz a chip, akkor akár ki is dobhatod, mert fogod tudni szóra bírni...
És ezekszerint ilyenkor indítózni enged, csak a benzinellátást blokkolja?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6003 Dátum:
2013.02.26 kedd, 23:16:40 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 23:09:38
És ezekszerint ilyenkor indítózni enged, csak a benzinellátást blokkolja?
ezek szerint...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6004 Dátum:
2013.02.27 szerda, 00:42:35 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.26 kedd, 23:16:40
ezek szerint...
nálam mindent letiltott,amikor cseréltem.sőt,valamiért egészen addig nem volt hajlandó semmit csinálni,amíg a chip vevőjét is ki nem cseréltem.Hogy mi a jóisten köze volt hozzá nem tudom.Ránézésre tök ugyanaz,de amikor visszatettem a régebbit,újra letiltott mindent.Fusim mester se tudott rá magyarázatot adni,de gyanítom ez csak lokális probléma volt mert se előtte se utána nem hallottam senkit ilyennel szembesülni.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6005 Dátum:
2013.02.27 szerda, 02:04:41 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.26 kedd, 18:15:29
szervízintervallum visszajelző. A kesztyűtartót szedd ki, ott van a kapcsolója mögötte.
Köszi, szép lassan kezdem megismerni ezt a hölgyet
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6006 Dátum:
2013.02.27 szerda, 02:08:46 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.02.26 kedd, 19:33:23
Nagyon szívesen, jó munkát. Szombaton én is cserélem újfent, köszönhetően az új utángyártott fesszabályzónak, ami 1200 km-t bírt ki.
, nem garanciás?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6007 Dátum:
2013.02.27 szerda, 08:19:01 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 23:09:38
És ezekszerint ilyenkor indítózni enged, csak a benzinellátást blokkolja?
Nálam blokkolt mindent. AC-t és az önindítót is. Vagy emlékszik a fene. De nem enged indítani, az biztos.
Én azt csináltam, hogy megszereztem az ST kulcsát is a benne lévő és az ST ECU-hoz való chip-pel. Kicseréltem a chipet a régi kulcsban és indult is.
Átmenetileg - a kulcs megszerzéséig - a sima V6 ECU-vel jártam 1 napig.
Tehát 2 dolgot tudsz csinálni.
Ad1. Megszerzed az ST kulcsot és transzpondert cserélsz.
Ad2. Ha nincs meg a kulcs, akkor bemész a Kómaxba és megkéred őket, hogy párosítsák a régi chip-edet az új ECU-höz. Figyelem, ez nem kulcstanítás, hanem a PATS rendszer újrakalibrálása, otthon nem végezhető! Kivéve, ha van olyan eszközöd, amivel a szervizben csinálják. Valami 9000 huf.
Vagy jársz a régi ECU-vel, aminek viszont semmi értelme, mert az ST ECU-jében más program van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6008 Dátum:
2013.02.27 szerda, 08:22:21 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.27 szerda, 08:19:01
Nálam blokkolt mindent. AC-t és az önindítót is. Vagy emlékszik a fene. De nem enged indítani, az biztos.
mindent blokkolt ... volt izzadás
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6009 Dátum:
2013.02.27 szerda, 08:22:44 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 20:27:18
A kulcs lazán vezérelte a kp zárat is, nem kellett tanítani. Gyújtás és indítózás is megy hibátlanul.
A kettő független egymástól. A kulcsházban 2 dolog van. Elektronika, ami a kpzárat vezérli és egy transzponder, ami a gyújtáskapcsolóban lévő körgyűrűnek ad jelet, ahonnan az ECU-hoz megy a jel, hogy minden ok, a belevaló kulccsal próbálod indítani. Ez maga a PATS. Passive Anti-Theft System. Magyarul az immobiliser.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6010 Dátum:
2013.02.27 szerda, 08:24:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.26 kedd, 23:01:49
a riasztó le tudja tiltani az indítást.
de ha nincs meg az st ecu-hoz a chip, akkor akár ki is dobhatod,
mert fogod tudni szóra bírni...
Nemnemnem. Hozzá lehet tanítani a régi chip-et az új ECU-hoz. Persze szervizben, pízért.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6011 Dátum:
2013.02.27 szerda, 08:25:52 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.02.27 szerda, 08:22:21
mindent blokkolt ... volt izzadás
Hát akkor még nehezebbek voltunk vagy 15 kilóval fejenként, nem csoda, hogy volt izzadás. Önmagunkhoz képest egész hamar rájöttünk a hiba okára szerintem.
Bár Teknősnek is lehetett ebben valami szerepe.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6012 Dátum:
2013.02.27 szerda, 08:36:29 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.27 szerda, 08:25:52
Hát akkor még nehezebbek voltunk vagy 15 kilóval fejenként, nem csoda, hogy volt izzadás. Önmagunkhoz képest egész hamar rájöttünk a hiba okára szerintem.
Bár Teknősnek is lehetett ebben valami szerepe.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6013 Dátum:
2013.02.27 szerda, 09:33:13 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.27 szerda, 08:22:44
... Magyarul az immobiliser...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6014 Dátum:
2013.02.27 szerda, 15:26:23 »
Idézetet írta: siky - 2013.02.27 szerda, 09:33:13
Azt mégsem írhatom le, hogy immóbilájzer, mert olyan szó meg nincsen.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6015 Dátum:
2013.02.27 szerda, 16:12:46 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.27 szerda, 15:26:23
Azt mégsem írhatom le, hogy immóbilájzer, mert olyan szó meg nincsen.
Írd azt, hogy ingatlanító
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6016 Dátum:
2013.02.27 szerda, 17:00:46 »
nálam is tiltott mindent. de ha az ecu csere megoldotta a dolgot, akkor kizárt a kontakt hiba.
azt nem tudtam, hogy az ecu-t is lehet kulcshoz tanítani. ismét érdemes volt feljönni ide...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6017 Dátum:
2013.02.27 szerda, 17:31:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.27 szerda, 17:00:46
nálam is tiltott mindent. de ha az ecu csere megoldotta a dolgot, akkor kizárt a kontakt hiba.
azt nem tudtam, hogy az ecu-t is lehet kulcshoz tanítani. ismét érdemes volt feljönni ide...
Pontosabban a kulcsot lehet az ECU-höz. De valahol logikus is, mert az összes kulcs elvesztése esetén nem hiányzik senkinek egy ECU csere is bónuszba.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6018 Dátum:
2013.02.27 szerda, 18:42:10 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.27 szerda, 08:22:44
A kettő független egymástól. A kulcsházban 2 dolog van. Elektronika, ami a kpzárat vezérli és egy transzponder, ami a gyújtáskapcsolóban lévő körgyűrűnek ad jelet, ahonnan az ECU-hoz megy a jel, hogy minden ok, a belevaló kulccsal próbálod indítani. Ez maga a PATS. Passive Anti-Theft System. Magyarul az immobiliser.
Ja igen. Akkor kicserélem a transzpondert, és nyilván a gyújtáskapcsolókat is, vagy rajtuk a gyűrűket. A transzponder hogyan van rögzítve?
Köszi a segítséget!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6019 Dátum:
2013.02.27 szerda, 19:47:51 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.27 szerda, 17:31:53
Pontosabban a kulcsot lehet az ECU-höz. De valahol logikus is, mert az összes kulcs elvesztése esetén nem hiányzik senkinek egy ECU csere is bónuszba.
ez idáig rendben is van. ezt a verziót ismertem én is. viszont úgy tudtam, hogy kell 2 db kulcs hozzá. a részleteket nem tudom, mert hál'isten nem volt még rá szükségem.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6020 Dátum:
2013.02.27 szerda, 19:50:26 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.27 szerda, 18:42:10
Ja igen. Akkor kicserélem a transzpondert, és nyilván a gyújtáskapcsolókat is, vagy rajtuk a gyűrűket. A transzponder hogyan van rögzítve?
Köszi a segítséget!
elvileg abban az esetben, ha feltaníthatók a kulcsid az st ecu-hoz (ahogy drof mondja) akkor nem kell cserélned semmit. annyi, hogy elmész vik-hez a régi ecu-val. ott kicserélitek és a kulcsaidat hozzáilleszti.
de egyébként sem kellene gyújtáskapcsolót és rajta a gyűrűt cserélni.
bár, volt, akinek kellet a gyűrűt. nekem nem kellett...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6021 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:22:58 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.27 szerda, 18:42:10
Ja igen. Akkor kicserélem a transzpondert, és nyilván a gyújtáskapcsolókat is, vagy rajtuk a gyűrűket. A transzponder hogyan van rögzítve?
Köszi a segítséget!
Én gyújtáskapcsoló körüli keretet és gyújtáskapcsolót nem cseréltem. Csak a transzpondert és a kulcsszárat cseréltem ki és indult.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6022 Dátum:
2013.02.27 szerda, 23:52:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.27 szerda, 19:50:26
elvileg abban az esetben, ha feltaníthatók a kulcsid az st ecu-hoz (ahogy drof mondja) akkor nem kell cserélned semmit. annyi, hogy elmész vik-hez a régi ecu-val. ott kicserélitek és a kulcsaidat hozzáilleszti.
de egyébként sem kellene gyújtáskapcsolót és rajta a gyűrűt cserélni.
bár, volt, akinek kellet a gyűrűt. nekem nem kellett...
Hm. Másik transzponderrel érdekes, ha enged gyújtani gyűrűcsere nélkül. De ezekszerint csak az ECU-tól függ, hogy elfogadja-e a kulcsot.
Nembaj, legalább egyszerűbb dolgom lesz, ha csak átvariálnom kell a kulcsokat.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6023 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 07:56:47 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.27 szerda, 23:52:22
Hm. Másik transzponderrel érdekes, ha enged gyújtani gyűrűcsere nélkül. De ezekszerint csak az ECU-tól függ, hogy elfogadja-e a kulcsot.
Nembaj, legalább egyszerűbb dolgom lesz, ha csak átvariálnom kell a kulcsokat.
Nekem engedte. Lehet, hogy évjárat függő is, mert az enyém is 2000-es, meg az ST200-as is 2000-ből származott.
Igazából a gyűrűnek csak annyi szerepe van, hogy érzékelje a transzponder jelét. Ha megfelelő a frekvencia, akkor bármilyen transzpondert tud értelmezni. Emiatt vélem úgy, hogy évjárat függő és a 2 gombos kulcsot a 3 gomboshoz való gyűrű nem tudja érzékelni. Szerintem.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6024 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 12:40:14 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.28 csütörtök, 07:56:47
Nekem engedte. Lehet, hogy évjárat függő is, mert az enyém is 2000-es, meg az ST200-as is 2000-ből származott.
Igazából a gyűrűnek csak annyi szerepe van, hogy érzékelje a transzponder jelét. Ha megfelelő a frekvencia, akkor bármilyen transzpondert tud értelmezni. Emiatt vélem úgy, hogy évjárat függő és a 2 gombos kulcsot a 3 gomboshoz való gyűrű nem tudja érzékelni. Szerintem.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ma beadta a kulcsot a generátorom, van amikor világít a töltéslámpa valamikor nem( alapjáratnál és ha finaman megyek akkor nem).El kell mennem ma kb. 40km-t, szerintetek beválaljam vagy inkább BKV?
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6025 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 13:00:30 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.28 csütörtök, 12:40:14
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ma beadta a kulcsot a generátorom, van amikor világít a töltéslámpa valamikor nem( alapjáratnál és ha finaman megyek akkor nem).El kell mennem ma kb. 40km-t, szerintetek beválaljam vagy inkább BKV?
BKV
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6026 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 13:02:12 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.28 csütörtök, 12:40:14
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ma beadta a kulcsot a generátorom, van amikor világít a töltéslámpa valamikor nem( alapjáratnál és ha finaman megyek akkor nem).El kell mennem ma kb. 40km-t, szerintetek beválaljam vagy inkább BKV?
vagy kábelhiba ...
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6027 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 13:06:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.02.28 csütörtök, 13:02:12
vagy kábelhiba ...
vagy taxi
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6028 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 13:23:00 »
Idézetet írta: siky - 2013.02.28 csütörtök, 13:06:32
vagy taxi
Hali! Az biztos nem mert 2 hete kábelezték újra és nem himihumi módon, az előző műhelyben vetetett velem egy bontott generátort a szerelő mert azt hitték azért nincs töltés
, újrakábeleztük és 5 napig bírta a geni. Ha kábelhiba lenne akkor semmit nem befolyásolna a fordulatszám (igaz hogy kontakthibánál is villoghat, de pontosan az alapjárattól 2300-as fordulatig nem világít).A probléma forrásával tökéletesen tisztábban vagyok, a kérdésem tehát még mindig az hogy kibírja-e azt a 40km-t vagy nem, köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 13:27:36 írta Tamas0711
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6029 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 13:38:34 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.28 csütörtök, 13:23:00
Hali! Az biztos nem mert 2 hete kábelezték újra és nem himihumi módon, az előző műhelyben vetetett velem egy bontott generátort a szerelő mert azt hitték azért nincs töltés
, újrakábeleztük és 5 napig bírta a geni. Ha kábelhiba lenne akkor semmit nem befolyásolna a fordulatszám (igaz hogy kontakthibánál is villoghat, de pontosan az alapjárattól 2300-as fordulatig nem világít).A probléma forrásával tökéletesen tisztábban vagyok, a kérdésem tehát még mindig az hogy kibírja-e azt a 40km-t vagy nem, köszi.
Az attól függ, hogy milyen körülmények között mész. Ha országút/autópálya nappal világítás és más fogyasztók nélkül (és van időd-módod a célállomásnál pár órát töltened az akksit) akkor kibírja.
Ha este kell menned és mondjuk városban, akkor már neccesebb.
A hiba okához: ha 2300-ig nem világít, akkor érdemes lenne mérni egy töltést multiméterrel. Ha alatta van töltés, akkor no problem, max lassabban mész.
Én megnézném a szíjat is, mert ha a generátor xar, akkor sosincs töltés. Lehet, hogy csúszik a szíj 2300 felett.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6030 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 13:48:49 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.28 csütörtök, 13:38:34
Az attól függ, hogy milyen körülmények között mész. Ha országút/autópálya nappal világítás és más fogyasztók nélkül (és van időd-módod a célállomásnál pár órát töltened az akksit) akkor kibírja.
Ha este kell menned és mondjuk városban, akkor már neccesebb.
A hiba okához: ha 2300-ig nem világít, akkor érdemes lenne mérni egy töltést multiméterrel. Ha alatta van töltés, akkor no problem, max lassabban mész.
Én megnézném a szíjat is, mert ha a generátor xar, akkor sosincs töltés. Lehet, hogy csúszik a szíj 2300 felett.
Aha, erre nem is gondoltam, azt hittem hogy a szénkefe nagyon koszos vagy olajos lett a szervótól.De megnézem mert lehet az is, és hogyan tudom feszesebbé tenni a szíjat?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6031 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 13:51:39 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.28 csütörtök, 13:48:49
Aha, erre nem is gondoltam, azt hittem hogy a szénkefe nagyon koszos vagy olajos lett a szervótól.De megnézem mert lehet az is, és hogyan tudom feszesebbé tenni a szíjat?
Azt sehogyan. Automata feszítője van. Vagy a szíj nyúlt meg, vagy a feszítő lett hibás. Nekem pl. egyszer leszerelés közben átugrott a feszítő rugója. Vissza lehet tenni, de ahhoz le kell szedni.
Másfelől az is lehetséges, hogy olaj van a szíjon (vagy a generátortárcsán) és amiatt csúszik.
Ellenőrizz feszességet, tisztítsd meg a szíjat és utána referálj.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6032 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 14:02:18 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.28 csütörtök, 13:51:39
Azt sehogyan. Automata feszítője van. Vagy a szíj nyúlt meg, vagy a feszítő lett hibás. Nekem pl. egyszer leszerelés közben átugrott a feszítő rugója. Vissza lehet tenni, de ahhoz le kell szedni.
Másfelől az is lehetséges, hogy olaj van a szíjon (vagy a generátortárcsán) és amiatt csúszik.
Ellenőrizz feszességet, tisztítsd meg a szíjat és utána referálj.
Nagyon köszönöm, kb. 1 óra múlva jövök és preferálom a helyzetet.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6033 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 14:34:40 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.28 csütörtök, 13:23:00
Hali! Az biztos nem mert 2 hete kábelezték újra és nem himihumi módon, az előző műhelyben vetetett velem egy bontott generátort a szerelő mert azt hitték azért nincs töltés
, újrakábeleztük és 5 napig bírta a geni. Ha kábelhiba lenne akkor semmit nem befolyásolna a fordulatszám (igaz hogy kontakthibánál is villoghat, de pontosan az alapjárattól 2300-as fordulatig nem világít).A probléma forrásával tökéletesen tisztábban vagyok, a kérdésem tehát még mindig az hogy kibírja-e azt a 40km-t vagy nem, köszi.
nekem hasonló volt a jelenség, amikor a szakadt kábelt nem megfelelő keresztmetszetű kábellel pótoltam
bizonyos fordulatszám felett világított
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6034 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 18:51:47 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.27 szerda, 20:22:58
Én gyújtáskapcsoló körüli keretet és gyújtáskapcsolót nem cseréltem. Csak a transzpondert és a kulcsszárat cseréltem ki és indult.
Tudod-astor is te is-hogy nálam semmi sem egyszerű.....
De akkor is fura mert a két autó gyártási ideje között pár hónap csak az eltérés.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 18:54:57 írta szuperhangya
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6035 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 19:00:49 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.02.28 csütörtök, 18:51:47
Tudod-astor is te is-hogy nálam semmi sem egyszerű.....
De akkor is fura mert a két autó gyártási ideje között pár hónap csak az eltérés.
Azt tudjuk!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6036 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:39:14 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.02.28 csütörtök, 18:51:47
Tudod-astor is te is-hogy nálam semmi sem egyszerű.....
De akkor is fura mert a két autó gyártási ideje között pár hónap csak az eltérés.
nálad bammeg akkor is gebasz lenne, ha napra pontosan gyártották volna öket
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6037 Dátum:
2013.03.01 péntek, 02:16:27 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2013.02.28 csütörtök, 18:30:47
Bécstől 200 km-re nyugatról jöttünk haza 2,5 aksival autópályán, lámpával (elfüstölt a generátor).
Egy feltöltött aksi 150-200 km-ert elvitt minket (attól függően, hogy mennyire jó típus, 150 km volt a noname, nemisfullratöltött)
Utána 2 hónapig jártam aksikat cserélgetve BP-vidék.
Van élet generátor nélkül is
40 km piha.
Végül bevállaltam az utat, hazahozott a drágám és egy preludot is porrá vert a hölgy. Délután letöröltem a szíjat ahogy drof mondta mivel a szíj feszes, de semmi változás. Az van viszont hogy most már alapjáraton is világít a lámpa viszont hol elalszik hol elhalványodik hol pedig pislákol
, és úgy zörög a generátor hogy behallatszik az utastérbe.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6038 Dátum:
2013.03.01 péntek, 08:20:53 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.03.01 péntek, 02:16:27
Végül bevállaltam az utat, hazahozott a drágám és egy preludot is porrá vert a hölgy. Délután letöröltem a szíjat ahogy drof mondta mivel a szíj feszes, de semmi változás. Az van viszont hogy most már alapjáraton is világít a lámpa viszont hol elalszik hol elhalványodik hol pedig pislákol
, és úgy zörög a generátor hogy behallatszik az utastérbe.
esetlegesen nem lehet,hogy széttört valamelyik csapágy?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6039 Dátum:
2013.03.01 péntek, 13:00:20 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.03.01 péntek, 02:16:27
Végül bevállaltam az utat, hazahozott a drágám és egy preludot is porrá vert a hölgy. Délután letöröltem a szíjat ahogy drof mondta mivel a szíj feszes, de semmi változás. Az van viszont hogy most már alapjáraton is világít a lámpa viszont hol elalszik hol elhalványodik hol pedig pislákol
, és úgy zörög a generátor hogy behallatszik az utastérbe.
más nincs, mint le venni a szíjat és megnézni a vezetőt, feszítőt, generátort. ha valamelyik lóg, megvan a bűnös.
ha nem lóg egyik sem, akkor a generátor kuka.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6040 Dátum:
2013.03.01 péntek, 13:41:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.01 péntek, 13:00:20
más nincs, mint le venni a szíjat és megnézni a vezetőt, feszítőt, generátort. ha valamelyik lóg, megvan a bűnös.
ha nem lóg egyik sem, akkor a generátor kuka.
Hali, nem lóg semmi de könnyen elképzelhető amit szuperhangya írt úgyhogy generátor az kuka, viszont a gyári generátor is megvan ami elvileg jó de hamár úgy is kint van elviszem felújítani és jövőhéten beteszem.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6041 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 17:25:01 »
Sziasztok!
Tudnátok feltenni egy fotót az EGR szelep helyéről és segíteni tanácsot adni hogy hogyan és mivel dugózzam le, mindenképpen leszeretném dugózni mert a szívósorom belsejében kb. 2 mm vastagon áll a retek, olajos piszkos sárszerű mocsok.Van hatása a motor kifogástalan működéséhez, élettartamához, ronthatja-e a teljesítményt és a fogyasztásra van-e hatása ha ledugózom az EGR szelepet?
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6042 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 18:04:03 »
Közben megtaláltam az EGR-t a google-n, pont kiszúrja a szemem, nem is gondoltam hogy a szívósoron az alapjárati motor mellett alatt van.
Szóval már "csak" a tanácsaitokat várom, köszönöm előre is.
Naplózva
padlógáz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6043 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 18:23:29 »
v6-osom kattogó(mintha két villáskulcsot összevernének) hangot ad míg az alapjárati fordulatról felpörög, majd abbahagyja magasabb fordulaton. klímával erőteljesebben, valamikor alapjáraton folyamatosan kattog, főleg nyári melegben.Ha leveszem az ékszíjat a jelenség nincs. Szerelő szerint a klímakuplung csapágy.Kézzel forgatva a csapágy hibátlannak tűnik. Nem lehet a főtengely ékszíjtárcsa gumiágy hibás?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6044 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 20:29:37 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.03.04 hétfő, 18:04:03
Közben megtaláltam az EGR-t a google-n, pont kiszúrja a szemem, nem is gondoltam hogy a szívósoron az alapjárati motor mellett alatt van.
Szóval már "csak" a tanácsaitokat várom, köszönöm előre is.
van több megoldás. az egyik, ha az egr és a szívósor közé egy vékony fémlemezből vágysz egy a tömítésnek megfelelő méretű "közdarabot" lyuk nélkül.
a másik megoldás, hogy az egészet kivágod a nyálba. a szívósorra az egr helyére csinálsz egy dugót és ugyan ezt megcsinálod a leömlőre is. ez utóbbi esetben a vákuum csövet le kell dugózni.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6045 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 23:15:28 »
Idézetet írta: padlógáz - 2013.03.04 hétfő, 18:23:29
v6-osom kattogó(mintha két villáskulcsot összevernének) hangot ad míg az alapjárati fordulatról felpörög, majd abbahagyja magasabb fordulaton. klímával erőteljesebben, valamikor alapjáraton folyamatosan kattog, főleg nyári melegben.Ha leveszem az ékszíjat a jelenség nincs. Szerelő szerint a klímakuplung csapágy.Kézzel forgatva a csapágy hibátlannak tűnik. Nem lehet a főtengely ékszíjtárcsa gumiágy hibás?
Ilyen?
http://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6046 Dátum:
2013.03.05 kedd, 19:05:04 »
Hali!
Ma du-tán sikeresen átment műszaki vizsgán a mondim az ST 170 Foca fékkel. Műszaki után visszaszereltettem a nyári gumikat, új fém szelepszárakkal.
Naplózva
BéciV6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
V6 24V
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6047 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 13:57:06 »
Tiszteletem az Uraknak !
Van egy csekély problémám, de annál bosszantóbb..
Történt a dolog, nem rég, hogy a vill motor, ami húzza a bovdent és ezáltal két fémrudat mozgat az első, hátsó szelepsornál, nálam az első műanyag patent eltört és a fémrúd kiesett a helyéről, illetve nyitott állapotba maradt... volt minden baja csak menni nem akart.. észre vettem, visszatettem.
Később megint kieset, így volt lehetősége a köv nyitásnál, hogy befeszüljön, ezért eltört a hátsó patent is és a fémrúd leesett, szerencsére meg lett és nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak gondoltam kicseréljük vagy más patenttal helyettesítjük.. aham.. csak szerettem volna.. nem találtam megfelelőt és több napja próbálok a neten keresni egy helyet, ahol beszerezhető, tulajdonképpen a pontos megnevezését sem tudom, de mind1.
Amennyiben, ha van valakinek elfekvőben, illetve tud valami elérhetőséget küldeni a beszerzésével kapcsolatba, akkor azt nagyon megköszönném mert tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm!
További szép napot.
Naplózva
V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6048 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:50:01 »
Idézetet írta: BéciV6 - 2013.03.07 csütörtök, 13:57:06
Tiszteletem az Uraknak !
Van egy csekély problémám, de annál bosszantóbb..
Történt a dolog, nem rég, hogy a vill motor, ami húzza a bovdent és ezáltal két fémrudat mozgat az első, hátsó szelepsornál, nálam az első műanyag patent eltört és a fémrúd kiesett a helyéről, illetve nyitott állapotba maradt... volt minden baja csak menni nem akart.. észre vettem, visszatettem.
Később megint kieset, így volt lehetősége a köv nyitásnál, hogy befeszüljön, ezért eltört a hátsó patent is és a fémrúd leesett, szerencsére meg lett és nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak gondoltam kicseréljük vagy más patenttal helyettesítjük.. aham.. csak szerettem volna.. nem találtam megfelelőt és több napja próbálok a neten keresni egy helyet, ahol beszerezhető, tulajdonképpen a pontos megnevezését sem tudom, de mind1.
Amennyiben, ha van valakinek elfekvőben, illetve tud valami elérhetőséget küldeni a beszerzésével kapcsolatba, akkor azt nagyon megköszönném mert tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm!
További szép napot.
bemész a cromaxba és veszel.Tuti van,én is ott vettem egy jópár darabot.Gyári ábrából kell kikeresni mert valami fantasztikus néven fut náluk.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6049 Dátum:
2013.03.08 péntek, 22:34:31 »
Idézetet írta: BéciV6 - 2013.03.07 csütörtök, 13:57:06
Tiszteletem az Uraknak !
csak most látom, hogy itt vagy a szomszédban
ha ezt tudom, noszogattalak volna az éves lellei v6 talira
bár az ideiről még nem vagy lekésve. ha át tudod tolni a szekeret, meg lesz itt doktorolva
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ