Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:24:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
117
118
119
120
121
122
123
[
124
]
125
126
127
128
129
130
131
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217205 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6150 Dátum:
2013.04.16 kedd, 03:26:22 »
Idézetet írta: drof - 2013.04.15 hétfő, 15:36:48
Szíj, motortartó bak (konzol), szíjtárcsa, cső, aztán a pumpa. Szíjtárcsát addig lazítsd ki,a míg rajta van a szíj.
Köszi!
Naplózva
SportTárs
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6151 Dátum:
2013.04.17 szerda, 10:12:16 »
Sziasztok,
Bontottam egy MK2 V6 ST-t ..ha kellenek motoralkatrészek akkor hivjatok : 30-390-0-192
Minden apróságot eltettem, de már nincs meg a kcosim igy nem kellenek !
Ha valaki olcsón szeretne tuningolni .. ( St injektorok) vagy motzoralkatérsz kell ( V6 motorburkolat, szivorosház, 2. szivósor indító ...stb) akkor egy dobozni cucc vár rá ..
ABS vezérlőtől kezdve a belső tér kütyükig ...vagy ablaktörlő mechanika, motor, karok, takarok ..stb ...
Szóval lomolok, és ha nem veszitek meg akkor sajna megy kukába
Érdeklődjetek !!!
Jah, maradt 1 liter váltoolajam bontatlan FORD, és 1 liter fékolajam Bontatlan FORD uj .. Nagy Autos beszerzés ...napi ár feléért viheted !!!!!!
( nem találtam adok-veszek forumo) bocs ha zavartam magammmal de ugy hiszem ez közérdekü
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6152 Dátum:
2013.04.17 szerda, 12:21:19 »
Idézetet írta: SportTárs - 2013.04.17 szerda, 10:12:16
Sziasztok,
Bontottam egy MK2 V6 ST-t ..ha kellenek motoralkatrészek akkor hivjatok : 30-390-0-192
Minden apróságot eltettem, de már nincs meg a kcosim igy nem kellenek !
Ha valaki olcsón szeretne tuningolni .. ( St injektorok) vagy motzoralkatérsz kell ( V6 motorburkolat, szivorosház, 2. szivósor indító ...stb) akkor egy dobozni cucc vár rá ..
ABS vezérlőtől kezdve a belső tér kütyükig ...vagy ablaktörlő mechanika, motor, karok, takarok ..stb ...
Szóval lomolok, és ha nem veszitek meg akkor sajna megy kukába
Érdeklődjetek !!!
Jah, maradt 1 liter váltoolajam bontatlan FORD, és 1 liter fékolajam Bontatlan FORD uj .. Nagy Autos beszerzés ...napi ár feléért viheted !!!!!!
( nem találtam adok-veszek forumo) bocs ha zavartam magammmal de ugy hiszem ez közérdekü
Szerintem nyiss egy topicot a keres-kínálban és csinálj mindenről fényképeket. Úgy garantált, hogy semmit sem kell majd kukába dobnod.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6153 Dátum:
2013.04.17 szerda, 13:08:11 »
Idézetet írta: SportTárs - 2013.04.17 szerda, 10:12:16
...vagy ablaktörlő mechanika, motor, karok, takarok ..stb ...
Szóval lomolok, és ha nem veszitek meg akkor sajna megy kukába
Szia
Ezek a lomok érdekelnének.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6154 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 17:07:54 »
Sziasztok!
Abban kellene a segítségetek hogy a váltóolajat szeretném cserélni de nem tudom hol van a leeresztőcsavar.Meg tudni szeretném hogy mennyi olaj kell bele és hogy érdemes-e cserélni a váltóolajszűrőt is? mert szerintem azt még a gyártósoron rakták rá, és van valami boszorkányság vagy csak leeresztem az olajat, szűrő csere, olaj betölt és kész?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6155 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 19:21:16 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.04.25 csütörtök, 17:07:54
Sziasztok!
Abban kellene a segítségetek hogy a váltóolajat szeretném cserélni de nem tudom hol van a leeresztőcsavar.Meg tudni szeretném hogy mennyi olaj kell bele és hogy érdemes-e cserélni a váltóolajszűrőt is? mert szerintem azt még a gyártósoron rakták rá, és van valami boszorkányság vagy csak leeresztem az olajat, szűrő csere, olaj betölt és kész?
tudtommal szűrő csak automata váltóban van
a tűzfal felőli oldalon van a leeresztőcsavar, a feltöltő pedig a hűtő felől
úgy emlékszem, hogy 2,5 liter kell bele
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6156 Dátum:
2013.04.26 péntek, 10:44:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.04.25 csütörtök, 19:21:16
tudtommal szűrő csak automata váltóban van
a tűzfal felőli oldalon van a leeresztőcsavar, a feltöltő pedig a hűtő felől
úgy emlékszem, hogy 2,5 liter kell bele
Köszönöm szépen! :worship:A szűrőt nem tudtam hogy van-e kell-e, csak cromax oldalon láttam de nem néztem hogy automatába való.Ma lecserélem a váltóolajat.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6157 Dátum:
2013.04.26 péntek, 11:50:07 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.04.26 péntek, 10:44:22
Köszönöm szépen! :worship:A szűrőt nem tudtam hogy van-e kell-e, csak cromax oldalon láttam de nem néztem hogy automatába való.Ma lecserélem a váltóolajat.
Csak megne bánd.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6158 Dátum:
2013.04.26 péntek, 13:19:38 »
A vezérmű lánc burkolatának leszedése, és egy lánfeszítő kiszedése megoldható garázsban akna nélkül? Veztengely cseréhez kéne meglazítanom.
Főtengely szíjtárcsát kell csak leszedni, aztán körben a csavarokat és le is emelhető a burkolat? Köszi!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6159 Dátum:
2013.04.26 péntek, 22:15:34 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.04.26 péntek, 13:19:38
A vezérmű lánc burkolatának leszedése, és egy lánfeszítő kiszedése megoldható garázsban akna nélkül? Veztengely cseréhez kéne meglazítanom.
Főtengely szíjtárcsát kell csak leszedni, aztán körben a csavarokat és le is emelhető a burkolat? Köszi!
Annál azért bonyolultabb, de megy garázsban, akna nélkül is.
Tárcsa lelazít, motor alábakol, motortartó bak kiszed, szervópumpa kiszed, szíjtárcsa leszed, csavarok körbe (alul-felól is!!!) ki és utána jöhet le a burkolat.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6160 Dátum:
2013.04.27 szombat, 14:01:18 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.26 péntek, 11:50:07
Csak megne bánd.
Szia! Mire gondolsz, tényleg nem kötekedésből csak tudom hogy sokat kell még tanulnom az autóról és érdekelne hogy milyen veszélyt rejt az olaj csere?Megvolt a csere és nem volt semmi probléma de nem is nagyon mentem még mondival mert a bal hátsó abroncs oldalfalán van egy 20cm hosszú mély repedés, szóval elöbb 4 nyárigumi és megyek vele egy hosszabb távot, azért cseréltem le mert az 1-est nagyon akadva veszi hidegen, melegen már teljesen jó és remélem ez megoldja a problémát.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6161 Dátum:
2013.04.27 szombat, 22:10:05 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.04.27 szombat, 14:01:18
Szia! Mire gondolsz, tényleg nem kötekedésből csak tudom hogy sokat kell még tanulnom az autóról és érdekelne hogy milyen veszélyt rejt az olaj csere?Megvolt a csere és nem volt semmi probléma de nem is nagyon mentem még mondival mert a bal hátsó abroncs oldalfalán van egy 20cm hosszú mély repedés, szóval elöbb 4 nyárigumi és megyek vele egy hosszabb távot, azért cseréltem le mert az 1-est nagyon akadva veszi hidegen, melegen már teljesen jó és remélem ez megoldja a problémát.
Sok benne a méter, az olajcsere kicsit majd javít rajta.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6162 Dátum:
2013.04.27 szombat, 22:22:27 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.04.27 szombat, 14:01:18
Szia! Mire gondolsz, tényleg nem kötekedésből csak tudom hogy sokat kell még tanulnom az autóról és érdekelne hogy milyen veszélyt rejt az olaj csere?Megvolt a csere és nem volt semmi probléma de nem is nagyon mentem még mondival mert a bal hátsó abroncs oldalfalán van egy 20cm hosszú mély repedés, szóval elöbb 4 nyárigumi és megyek vele egy hosszabb távot, azért cseréltem le mert az 1-est nagyon akadva veszi hidegen, melegen már teljesen jó és remélem ez megoldja a problémát.
Ha gyari olajat raktal bele akkor biztos jo lesz. Ha nem akkor hamar vissza jon majd a gondod. En is nem regen csereltem le, eloszor castrol 75w90 egy ideig jo volt, aztan ugy kellett vele birkozni
irtam a castrol olaj mernoknek egy mailt, majdhogy nem lebaszott erte
azt irta tegyek bele automata valto olajat (castrol) mert az felel meg a ford mtx75 valto specifikacioinak..... Es nagyon igaza lett, mert ilyen jo meg sosem volt, ugy veszi a sebesseget mintha magnes huzna be.....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6163 Dátum:
2013.05.01 szerda, 20:41:22 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.04.27 szombat, 22:22:27
Ha gyari olajat raktal bele akkor biztos jo lesz. Ha nem akkor hamar vissza jon majd a gondod. En is nem regen csereltem le, eloszor castrol 75w90 egy ideig jo volt, aztan ugy kellett vele birkozni
irtam a castrol olaj mernoknek egy mailt, majdhogy nem lebaszott erte
azt irta tegyek bele automata valto olajat (castrol) mert az felel meg a ford mtx75 valto specifikacioinak..... Es nagyon igaza lett, mert ilyen jo meg sosem volt, ugy veszi a sebesseget mintha magnes huzna be.....
Köszi!
És egyfajta van belőle vagy többféle automataváltó olaj(Castrol) létezik?Holnap le is cserélem.Ha a kerékjáratban a műanyag takarólemezt leveszem akkor odaférek a leeresztőcsavarhoz meg a töltőnyíláshoz?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6164 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 00:04:28 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.05.01 szerda, 20:41:22
Köszi!
És egyfajta van belőle vagy többféle automataváltó olaj(Castrol) létezik?Holnap le is cserélem.Ha a kerékjáratban a műanyag takarólemezt leveszem akkor odaférek a leeresztőcsavarhoz meg a töltőnyíláshoz?
jobban jársz, ha nem onnan támadod meg. a feltöltő csavar a váltó elején van. így a légszűrő eltávolítása nem árt. felülről egy 10-es gumicsővel, meg egy tölcsérrel megoldható a feltöltés.
leereszteni emelés, bakolás után alulról.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6165 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 16:13:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.05.02 csütörtök, 00:04:28
jobban jársz, ha nem onnan támadod meg. a feltöltő csavar a váltó elején van. így a légszűrő eltávolítása nem árt. felülről egy 10-es gumicsővel, meg egy tölcsérrel megoldható a feltöltés.
leereszteni emelés, bakolás után alulról.
Szia!Köszönöm szépen, megfogadom a tanácsodat
,szerintem most nekiesek.
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6166 Dátum:
2013.05.08 szerda, 22:19:07 »
Sziasztok!
A V6 kombinak mi a végsebessége nálatok? Már aki próbálta?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6167 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 11:22:10 »
Idézetet írta: Lacasa - 2013.05.08 szerda, 22:19:07
Sziasztok!
A V6 kombinak mi a végsebessége nálatok? Már aki próbálta?
óra vagy gps szerint?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6168 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 22:07:29 »
Idézetet írta: Lacasa - 2013.05.08 szerda, 22:19:07
Sziasztok!
A V6 kombinak mi a végsebessége nálatok? Már aki próbálta?
130
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6169 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:21:08 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.05.09 csütörtök, 11:22:10
óra vagy gps szerint?
GPS? Óra?
Naplózva
mrmorgan
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6170 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 14:26:08 »
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, remélem tudtok válaszolni.
1996-os 2.5 V6-om motorteréből kb 2 napja érdekes hangok jönnek. A motorral szemben állva bal oldalról (tehát ahol a vezérlés van) fura fémes morajlás hallatszódik, leginkább olyan, mint amikor egy laza bicikli láncot tekernék. Ez a hang jelenség alapjáraton is megvan, gázadásra nem hallatszik, mivel akkor elnyomja a motorzaj.
Valószínű, hogy a vezérműlánc most jelezné, hogy csere? Ebben az esetben kötelező jelleggel cserélni kell a láncot, avagy lehet utánfeszíteni? Ha cserélni kell akkor elég csak a láncot, avagy feszítőt is cserélni kell? Teljesítmény, fogyasztás nem változott, belülről lehúzott ablaknál nem is hallatszik, csak ha az autó mellett állok.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6171 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 22:49:48 »
Idézetet írta: mrmorgan - 2013.05.13 hétfő, 14:26:08
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, remélem tudtok válaszolni.
1996-os 2.5 V6-om motorteréből kb 2 napja érdekes hangok jönnek. A motorral szemben állva bal oldalról (tehát ahol a vezérlés van) fura fémes morajlás hallatszódik, leginkább olyan, mint amikor egy laza bicikli láncot tekernék. Ez a hang jelenség alapjáraton is megvan, gázadásra nem hallatszik, mivel akkor elnyomja a motorzaj.
Valószínű, hogy a vezérműlánc most jelezné, hogy csere? Ebben az esetben kötelező jelleggel cserélni kell a láncot, avagy lehet utánfeszíteni? Ha cserélni kell akkor elég csak a láncot, avagy feszítőt is cserélni kell? Teljesítmény, fogyasztás nem változott, belülről lehúzott ablaknál nem is hallatszik, csak ha az autó mellett állok.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
olaj van elég a gépsárkányban? és főleg milyen? mert a láncfeszítő olajjal műxik.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6172 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 23:57:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.05.13 hétfő, 22:49:48
olaj van elég a gépsárkányban? és főleg milyen? mert a láncfeszítő olajjal műxik.
a szíjfeszítők is adhatnak ki érdekes hangokat, meg egy kopott szíj is.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6173 Dátum:
2013.05.14 kedd, 00:36:49 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.13 hétfő, 23:57:15
a szíjfeszítők is adhatnak ki érdekes hangokat, meg egy kopott szíj is.
az egyszerűen ellenőrizhető. le kell akasztani a szíjat és elindítani.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6174 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:16:31 »
nem tudsz láncot feszíteni.láncfeszítő patronok vannak benne,amik automatikusan ugranak egyet feszítéskor.Ha a végére ér,akkor patron csere.Tekintettel arra,hogy ehhez a művelethez le kell bontani a fél motort,komplett vezérlés csere a végső megoldás vagy feleannyiért bontott motor.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6175 Dátum:
2013.05.15 szerda, 07:20:12 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.05.14 kedd, 18:16:31
nem tudsz láncot feszíteni.láncfeszítő patronok vannak benne,amik automatikusan ugranak egyet feszítéskor.Ha a végére ér,akkor patron csere.Tekintettel arra,hogy ehhez a művelethez le kell bontani a fél motort,komplett vezérlés csere a végső megoldás vagy feleannyiért bontott motor.
egy egyébként jó állapotú motornál én lehet inkább kicserélném, mint vennék egy bizonytalan előéletű motort
kisebb benzinesnél is szopás a *** motor, v6-nál még hatványozottabb
Naplózva
mrmorgan
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6176 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 11:54:43 »
Na, itt vagyok, csak el voltam havazva. Szóval olajcsere az nemrégen volt a gépsárkányba 5W30 Ford Formula, kereken 5 litert tettem bele, kicsivel van max alatt, szóval nem hiszem, hogy az lenne a problémája. Egyébként mondom semmiféle negatív hatását nem érzékelem csak ez a hülye fémes hang az őrületbe kerget. A hang forrása egyébként szemből bal oldalról a tárcsa irányából jön.
Naplózva
mrmorgan
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6177 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 11:56:19 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.05.14 kedd, 00:36:49
az egyszerűen ellenőrizhető. le kell akasztani a szíjat és elindítani.
Úgy érted, hogy akasszam le az ékszíjat, és úgy nézzem meg?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6178 Dátum:
2013.05.17 péntek, 00:07:37 »
Idézetet írta: mrmorgan - 2013.05.16 csütörtök, 11:56:19
Úgy érted, hogy akasszam le az ékszíjat, és úgy nézzem meg?
pontosan
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mrmorgan
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6179 Dátum:
2013.05.18 szombat, 16:32:06 »
Na, remélem elhárítottam a hibát. Az olajszint ugyebár min és max között volt, öntöttem bele még egy jó másfél decit, hogy felmenjen maxig, és láss csodát úgy hallatszik, hogy eltűnt az érdekes hangjelenség.
Egyik ismerősöm mondta, hogy -ugyebár most a gyárilag előírt 5w30 van benne- lehetséges, hogy túl vékony az olaj és mivel már a motor nem mai érdemesebb lenne szerinte 10w40et beletenni legközelebb -ugyebár ahogy írtátok olajfeszítős a vezérműlánc-, szerintetek ez marhaság? Amúgy most egyelőre nem foglalkozok vele, mert most, hogy maxon van a szint megszűnt a morajlás.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6180 Dátum:
2013.05.18 szombat, 17:01:30 »
Valakinek van ötlete, hogy honnan tudom kideríteni alvázszám alapján az ECU lábkiosztást?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6181 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 00:05:40 »
Idézetet írta: mrmorgan - 2013.05.18 szombat, 16:32:06
Na, remélem elhárítottam a hibát. Az olajszint ugyebár min és max között volt, öntöttem bele még egy jó másfél decit, hogy felmenjen maxig, és láss csodát úgy hallatszik, hogy eltűnt az érdekes hangjelenség.
Egyik ismerősöm mondta, hogy -ugyebár most a gyárilag előírt 5w30 van benne- lehetséges, hogy túl vékony az olaj és mivel már a motor nem mai érdemesebb lenne szerinte 10w40et beletenni legközelebb -ugyebár ahogy írtátok olajfeszítős a vezérműlánc-,
szerintetek ez marhaság?
Amúgy most egyelőre nem foglalkozok vele, mert most, hogy maxon van a szint megszűnt a morajlás.
az.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6182 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 00:07:19 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.18 szombat, 17:01:30
Valakinek van ötlete, hogy honnan tudom kideríteni alvázszám alapján az ECU lábkiosztást?
évjárat alapján elvileg tis-ből.
bár azt nem tudom, hogy kezeli-e külön az st-t.
eddig én nem találkoztam vele, de nekem egy régi kiadás van csak...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6183 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 00:36:16 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.05.19 vasárnap, 00:07:19
évjárat alapján elvileg tis-ből.
bár azt nem tudom, hogy kezeli-e külön az st-t.
eddig én nem találkoztam vele, de nekem egy régi kiadás van csak...
Hol lehet ehhez a tis-hez hozzáférni?
Ford márkaszervízekben meg tudják nézni?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6184 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 00:44:42 »
Egyébként érdekes tapasztalat: az ST vezérműtengely bütyökprofilja semmiben sem más a sima V6-tól, ebben nincs eltérés. Bár sokfelé írják, hogy különbözik, de vannak nálam garantáltan STből származó tengelyek és sima V6 tengelyek is, így személyesen hasonlítottam össze.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.19 vasárnap, 00:49:53 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6185 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 10:02:29 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.19 vasárnap, 00:36:16
Hol lehet ehhez a tis-hez hozzáférni?
Ford márkaszervízekben meg tudják nézni?
évjáratok??
és mit keresünk pontosan??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6186 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 14:14:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.19 vasárnap, 10:02:29
évjáratok??
és mit keresünk pontosan??
Kétezres évjáratú ST és egy '97-es V6 ECU lábkiosztását. De ahogy megfigyeltem, az azonos évjárat sem garancia az egyezésekre, így alvázszám alapján lenne az igazi.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6187 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 16:07:59 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.19 vasárnap, 14:14:15
Kétezres évjáratú ST és egy '97-es V6 ECU lábkiosztását. De ahogy megfigyeltem, az azonos évjárat sem garancia az egyezésekre, így alvázszám alapján lenne az igazi.
ecu lábkiosztást nem fogsz találni, de ha mondod, hogy mi kell pontosan, akkor ahoz tudok adni kapcsrajzot. alvázszámhoz meg megint nem lehet keresni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6188 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 22:55:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.19 vasárnap, 16:07:59
ecu lábkiosztást nem fogsz találni, de ha mondod, hogy mi kell pontosan, akkor ahoz tudok adni kapcsrajzot. alvázszámhoz meg megint nem lehet keresni
Konkrétan a különféle alkalmazott immo rendszerek érdekelnének, de gyanítom, hogy az ECU lábkiosztás másban is eltér. Elvileg tis-ben vannak lábkiosztásokról infók, ha nem is alvázszám szerint. Végülis az is jó lenne.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6189 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 09:04:58 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.19 vasárnap, 22:55:21
Konkrétan a különféle alkalmazott immo rendszerek érdekelnének, de gyanítom, hogy az ECU lábkiosztás másban is eltér. Elvileg tis-ben vannak lábkiosztásokról infók, ha nem is alvázszám szerint. Végülis az is jó lenne.
este kiszedem neked belole
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6190 Dátum:
2013.05.22 szerda, 09:04:06 »
SOS!
Tudja valaki, hogy a '98-as V6-ban milyen generátor van?
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6191 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 16:45:49 »
Sziasztok!
Eljött az idő hogy cseréljem az összes vízcsövet mert ma megálltam a kocsival és elfolyt az összes hűtőfolyadék
.Szerintetek az utángyártottak hozzák a gyári minőséget vagy csak olcsóbbak és kész?És melyik márkát érdemes megvenni, vagy gyárit vegyek mert annyira nem húzós annak az ára sem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6192 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 21:44:42 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.05.23 csütörtök, 16:45:49
Sziasztok!
Eljött az idő hogy cseréljem az összes vízcsövet mert ma megálltam a kocsival és elfolyt az összes hűtőfolyadék
.Szerintetek az utángyártottak hozzák a gyári minőséget vagy csak olcsóbbak és kész?És melyik márkát érdemes megvenni, vagy gyárit vegyek mert annyira nem húzós annak az ára sem?
ebayről silicon-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6193 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 23:36:35 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.05.23 csütörtök, 16:45:49
Sziasztok!
Eljött az idő hogy cseréljem az összes vízcsövet mert ma megálltam a kocsival és elfolyt az összes hűtőfolyadék
.Szerintetek az utángyártottak hozzák a gyári minőséget vagy csak olcsóbbak és kész?És melyik márkát érdemes megvenni, vagy gyárit vegyek mert annyira nem húzós annak az ára sem?
az okát azért derítsd ki, mielőtt csilliárdokért újracsövezed...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6194 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 14:55:22 »
Cserélt már valaki motortéri fő kábelköteget? Mekkora szopás? Ahogy nézegettem, fölülről egész jól hozzá lehet férni, csak a motor mögött, nem látom, hogy van-e valami becsatlakozás, vagy rögzítés.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6195 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:33:25 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.05.27 hétfő, 14:55:22
Cserélt már valaki motortéri fő kábelköteget? Mekkora szopás? Ahogy nézegettem, fölülről egész jól hozzá lehet férni, csak a motor mögött, nem látom, hogy van-e valami becsatlakozás, vagy rögzítés.
Nem akkora szívás. A generátorra menő vezeték/csati a legnehezebb része.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6196 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:38:40 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.27 hétfő, 15:33:25
Nem akkora szívás. A generátorra menő vezeték/csati a legnehezebb része.
meg az a két átmenő csavar, amire a műanyag rá van fogatva a blokk mögött a tűzfalnál
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6197 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:41:54 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.05.27 hétfő, 15:38:40
meg az a két átmenő csavar, amire a műanyag rá van fogatva a blokk mögött a tűzfalnál
Most azért, mert én órákat időztem ott, másnak még mehet 5 perc alatt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6198 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:44:26 »
Idézetet írta: drof - 2013.05.27 hétfő, 15:41:54
Most azért, mert én órákat időztem ott, másnak még mehet 5 perc alatt.
de ne menjen
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6199 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 16:31:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.05.27 hétfő, 15:38:40
meg az a két átmenő csavar, amire a műanyag rá van fogatva a blokk mögött a tűzfalnál
Naja azt nézegettem, hogy ahhoz ki kéne venni a motort, hogy hozzáférjek..
Jó lenne, ha valahogy elkerülhetném, hogy újra kelljen kábelezni az autót. De attól tartok, hogy a '98 előtti és utáni ECU-k lábkiosztása gyökeresen eltérő. Erről van valakinek valami információja? Vagy hogy honnan deríthetem ki? A TIS-ben csak a 98 utánihoz van fullos lábkiosztás ábra.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
117
118
119
120
121
122
123
[
124
]
125
126
127
128
129
130
131
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ