Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:12:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213009 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6150 Dátum: 2013.04.16 kedd, 03:26:22 »

Szíj, motortartó bak (konzol), szíjtárcsa, cső, aztán a pumpa. Szíjtárcsát addig lazítsd ki,a míg rajta van a szíj.

Köszi! integet2
Naplózva
SportTárs
Vendég
« Új hozzászólás #6151 Dátum: 2013.04.17 szerda, 10:12:16 »

Sziasztok,

Bontottam egy MK2 V6 ST-t ..ha kellenek motoralkatrészek akkor hivjatok : 30-390-0-192
Minden apróságot eltettem, de már nincs meg a kcosim igy nem kellenek !

Ha valaki olcsón szeretne tuningolni .. ( St injektorok) vagy motzoralkatérsz kell ( V6 motorburkolat, szivorosház, 2. szivósor indító ...stb) akkor egy dobozni cucc vár rá ..

ABS vezérlőtől kezdve a belső tér kütyükig ...vagy ablaktörlő mechanika, motor, karok, takarok ..stb ...

Szóval lomolok, és ha nem veszitek meg akkor sajna megy kukába Smiley

Érdeklődjetek !!!

Jah, maradt 1 liter váltoolajam bontatlan FORD, és 1 liter fékolajam Bontatlan FORD uj .. Nagy Autos beszerzés ...napi ár feléért viheted !!!!!!


( nem találtam adok-veszek forumo) bocs ha zavartam magammmal de ugy hiszem ez közérdekü SmileySmileySmiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6152 Dátum: 2013.04.17 szerda, 12:21:19 »

Sziasztok,

Bontottam egy MK2 V6 ST-t ..ha kellenek motoralkatrészek akkor hivjatok : 30-390-0-192
Minden apróságot eltettem, de már nincs meg a kcosim igy nem kellenek !

Ha valaki olcsón szeretne tuningolni .. ( St injektorok) vagy motzoralkatérsz kell ( V6 motorburkolat, szivorosház, 2. szivósor indító ...stb) akkor egy dobozni cucc vár rá ..

ABS vezérlőtől kezdve a belső tér kütyükig ...vagy ablaktörlő mechanika, motor, karok, takarok ..stb ...

Szóval lomolok, és ha nem veszitek meg akkor sajna megy kukába Smiley

Érdeklődjetek !!!

Jah, maradt 1 liter váltoolajam bontatlan FORD, és 1 liter fékolajam Bontatlan FORD uj .. Nagy Autos beszerzés ...napi ár feléért viheted !!!!!!


( nem találtam adok-veszek forumo) bocs ha zavartam magammmal de ugy hiszem ez közérdekü SmileySmileySmiley

Szerintem nyiss egy topicot a keres-kínálban és csinálj mindenről fényképeket. Úgy garantált, hogy semmit sem kell majd kukába dobnod.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6153 Dátum: 2013.04.17 szerda, 13:08:11 »

...vagy ablaktörlő mechanika, motor, karok, takarok ..stb ...

Szóval lomolok, és ha nem veszitek meg akkor sajna megy kukába Smiley



Szia
Ezek a lomok érdekelnének.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6154 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 17:07:54 »

Sziasztok!
Abban kellene a segítségetek hogy a váltóolajat szeretném cserélni de nem tudom hol van a leeresztőcsavar.Meg tudni szeretném hogy mennyi olaj kell bele és hogy érdemes-e cserélni a váltóolajszűrőt is? mert szerintem azt még a gyártósoron rakták rá, és van valami boszorkányság vagy csak leeresztem az olajat, szűrő csere, olaj betölt és kész?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6155 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 19:21:16 »

Sziasztok!
Abban kellene a segítségetek hogy a váltóolajat szeretném cserélni de nem tudom hol van a leeresztőcsavar.Meg tudni szeretném hogy mennyi olaj kell bele és hogy érdemes-e cserélni a váltóolajszűrőt is? mert szerintem azt még a gyártósoron rakták rá, és van valami boszorkányság vagy csak leeresztem az olajat, szűrő csere, olaj betölt és kész?
tudtommal szűrő csak automata váltóban van
a tűzfal felőli oldalon van a leeresztőcsavar, a feltöltő pedig a hűtő felől
úgy emlékszem, hogy 2,5 liter kell bele
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6156 Dátum: 2013.04.26 péntek, 10:44:22 »

tudtommal szűrő csak automata váltóban van
a tűzfal felőli oldalon van a leeresztőcsavar, a feltöltő pedig a hűtő felől
úgy emlékszem, hogy 2,5 liter kell bele

Köszönöm szépen! :worship:A szűrőt nem tudtam hogy van-e kell-e, csak cromax oldalon láttam de nem néztem hogy automatába való.Ma lecserélem a váltóolajat.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6157 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:50:07 »

Köszönöm szépen! :worship:A szűrőt nem tudtam hogy van-e kell-e, csak cromax oldalon láttam de nem néztem hogy automatába való.Ma lecserélem a váltóolajat.

Csak megne bánd.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6158 Dátum: 2013.04.26 péntek, 13:19:38 »

A vezérmű lánc burkolatának leszedése, és egy lánfeszítő kiszedése megoldható garázsban akna nélkül? Veztengely cseréhez kéne meglazítanom.
Főtengely szíjtárcsát kell csak leszedni, aztán körben a csavarokat és le is emelhető a burkolat? Köszi!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6159 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:15:34 »

A vezérmű lánc burkolatának leszedése, és egy lánfeszítő kiszedése megoldható garázsban akna nélkül? Veztengely cseréhez kéne meglazítanom.
Főtengely szíjtárcsát kell csak leszedni, aztán körben a csavarokat és le is emelhető a burkolat? Köszi!

Annál azért bonyolultabb, de megy garázsban, akna nélkül is.

Tárcsa lelazít, motor alábakol, motortartó bak kiszed, szervópumpa kiszed, szíjtárcsa leszed, csavarok körbe (alul-felól is!!!) ki és utána jöhet le a burkolat.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6160 Dátum: 2013.04.27 szombat, 14:01:18 »

Csak megne bánd.

Szia! Mire gondolsz, tényleg nem kötekedésből csak tudom hogy sokat kell még tanulnom az autóról és érdekelne hogy milyen veszélyt rejt az olaj csere?Megvolt a csere és nem volt semmi probléma de nem is nagyon mentem még mondival mert a bal hátsó abroncs oldalfalán van egy 20cm hosszú mély repedés, szóval elöbb 4 nyárigumi és megyek vele egy hosszabb távot, azért cseréltem le mert az 1-est nagyon akadva veszi hidegen, melegen már teljesen jó és remélem ez megoldja a problémát.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6161 Dátum: 2013.04.27 szombat, 22:10:05 »

Szia! Mire gondolsz, tényleg nem kötekedésből csak tudom hogy sokat kell még tanulnom az autóról és érdekelne hogy milyen veszélyt rejt az olaj csere?Megvolt a csere és nem volt semmi probléma de nem is nagyon mentem még mondival mert a bal hátsó abroncs oldalfalán van egy 20cm hosszú mély repedés, szóval elöbb 4 nyárigumi és megyek vele egy hosszabb távot, azért cseréltem le mert az 1-est nagyon akadva veszi hidegen, melegen már teljesen jó és remélem ez megoldja a problémát.

Sok benne a méter,  az olajcsere kicsit majd javít rajta.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6162 Dátum: 2013.04.27 szombat, 22:22:27 »

Szia! Mire gondolsz, tényleg nem kötekedésből csak tudom hogy sokat kell még tanulnom az autóról és érdekelne hogy milyen veszélyt rejt az olaj csere?Megvolt a csere és nem volt semmi probléma de nem is nagyon mentem még mondival mert a bal hátsó abroncs oldalfalán van egy 20cm hosszú mély repedés, szóval elöbb 4 nyárigumi és megyek vele egy hosszabb távot, azért cseréltem le mert az 1-est nagyon akadva veszi hidegen, melegen már teljesen jó és remélem ez megoldja a problémát.

Ha gyari olajat raktal bele akkor biztos jo lesz. Ha nem akkor hamar vissza jon majd a gondod. En is nem regen csereltem le, eloszor castrol 75w90 egy ideig jo volt, aztan ugy kellett vele birkozni Cheesy irtam a castrol olaj mernoknek egy mailt, majdhogy nem lebaszott erte Cheesy azt irta tegyek bele automata valto olajat (castrol) mert az felel meg a ford mtx75 valto specifikacioinak..... Es nagyon igaza lett, mert ilyen jo meg sosem volt, ugy veszi a sebesseget mintha magnes huzna be..... Smiley
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6163 Dátum: 2013.05.01 szerda, 20:41:22 »

Ha gyari olajat raktal bele akkor biztos jo lesz. Ha nem akkor hamar vissza jon majd a gondod. En is nem regen csereltem le, eloszor castrol 75w90 egy ideig jo volt, aztan ugy kellett vele birkozni Cheesy irtam a castrol olaj mernoknek egy mailt, majdhogy nem lebaszott erte Cheesy azt irta tegyek bele automata valto olajat (castrol) mert az felel meg a ford mtx75 valto specifikacioinak..... Es nagyon igaza lett, mert ilyen jo meg sosem volt, ugy veszi a sebesseget mintha magnes huzna be..... Smiley

Köszi! worship És egyfajta van belőle vagy többféle automataváltó olaj(Castrol) létezik?Holnap le is cserélem.Ha a kerékjáratban a műanyag takarólemezt leveszem akkor odaférek a leeresztőcsavarhoz meg a töltőnyíláshoz?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6164 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 00:04:28 »

Köszi! worship És egyfajta van belőle vagy többféle automataváltó olaj(Castrol) létezik?Holnap le is cserélem.Ha a kerékjáratban a műanyag takarólemezt leveszem akkor odaférek a leeresztőcsavarhoz meg a töltőnyíláshoz?
jobban jársz, ha nem onnan támadod meg. a feltöltő csavar a váltó elején van. így a légszűrő eltávolítása nem árt. felülről egy 10-es gumicsővel, meg egy tölcsérrel megoldható a feltöltés.
leereszteni emelés, bakolás után alulról.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6165 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 16:13:36 »

jobban jársz, ha nem onnan támadod meg. a feltöltő csavar a váltó elején van. így a légszűrő eltávolítása nem árt. felülről egy 10-es gumicsővel, meg egy tölcsérrel megoldható a feltöltés.
leereszteni emelés, bakolás után alulról.

Szia!Köszönöm szépen, megfogadom a tanácsodat Wink ,szerintem most nekiesek. hehe
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #6166 Dátum: 2013.05.08 szerda, 22:19:07 »

Sziasztok!

A V6 kombinak mi a végsebessége nálatok? Már aki próbálta? eplus2 eplus2
 integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6167 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 11:22:10 »

Sziasztok!

A V6 kombinak mi a végsebessége nálatok? Már aki próbálta? eplus2 eplus2
 integet2
óra vagy gps szerint? Cheesy

Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6168 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 22:07:29 »

Sziasztok!

A V6 kombinak mi a végsebessége nálatok? Már aki próbálta? eplus2 eplus2
 integet2

130  eplus2
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #6169 Dátum: 2013.05.10 péntek, 22:21:08 »

óra vagy gps szerint? Cheesy
GPS? Óra?    eplus2  wow1
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6170 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 14:26:08 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, remélem tudtok válaszolni.  Wink 1996-os 2.5 V6-om motorteréből kb 2 napja érdekes hangok jönnek. A motorral szemben állva bal oldalról (tehát ahol a vezérlés van) fura fémes morajlás hallatszódik, leginkább olyan, mint amikor egy laza bicikli láncot tekernék. Ez a hang jelenség alapjáraton is megvan, gázadásra nem hallatszik, mivel akkor elnyomja a motorzaj.  Wink Valószínű, hogy a vezérműlánc most jelezné, hogy csere? Ebben az esetben kötelező jelleggel cserélni kell a láncot, avagy lehet utánfeszíteni? Ha cserélni kell akkor elég csak a láncot, avagy feszítőt is cserélni kell? Teljesítmény, fogyasztás nem változott, belülről lehúzott ablaknál nem is hallatszik, csak ha az autó mellett állok.

Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6171 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 22:49:48 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, remélem tudtok válaszolni.  Wink 1996-os 2.5 V6-om motorteréből kb 2 napja érdekes hangok jönnek. A motorral szemben állva bal oldalról (tehát ahol a vezérlés van) fura fémes morajlás hallatszódik, leginkább olyan, mint amikor egy laza bicikli láncot tekernék. Ez a hang jelenség alapjáraton is megvan, gázadásra nem hallatszik, mivel akkor elnyomja a motorzaj.  Wink Valószínű, hogy a vezérműlánc most jelezné, hogy csere? Ebben az esetben kötelező jelleggel cserélni kell a láncot, avagy lehet utánfeszíteni? Ha cserélni kell akkor elég csak a láncot, avagy feszítőt is cserélni kell? Teljesítmény, fogyasztás nem változott, belülről lehúzott ablaknál nem is hallatszik, csak ha az autó mellett állok.

Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
olaj van elég a gépsárkányban? és főleg milyen? mert a láncfeszítő olajjal műxik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6172 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 23:57:15 »

olaj van elég a gépsárkányban? és főleg milyen? mert a láncfeszítő olajjal műxik.

a szíjfeszítők is adhatnak ki érdekes hangokat, meg egy kopott szíj is.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6173 Dátum: 2013.05.14 kedd, 00:36:49 »

a szíjfeszítők is adhatnak ki érdekes hangokat, meg egy kopott szíj is.
az egyszerűen ellenőrizhető. le kell akasztani a szíjat és elindítani.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6174 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:16:31 »

nem tudsz láncot feszíteni.láncfeszítő patronok vannak benne,amik automatikusan ugranak egyet feszítéskor.Ha a végére ér,akkor patron csere.Tekintettel arra,hogy ehhez a művelethez le kell bontani a fél motort,komplett vezérlés csere a végső megoldás vagy feleannyiért bontott motor.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6175 Dátum: 2013.05.15 szerda, 07:20:12 »

nem tudsz láncot feszíteni.láncfeszítő patronok vannak benne,amik automatikusan ugranak egyet feszítéskor.Ha a végére ér,akkor patron csere.Tekintettel arra,hogy ehhez a művelethez le kell bontani a fél motort,komplett vezérlés csere a végső megoldás vagy feleannyiért bontott motor.
egy egyébként jó állapotú motornál én lehet inkább kicserélném, mint vennék egy bizonytalan előéletű motort
kisebb benzinesnél is szopás a *** motor, v6-nál még hatványozottabb
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6176 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 11:54:43 »

Na, itt vagyok, csak el voltam havazva. Szóval olajcsere az nemrégen volt a gépsárkányba 5W30 Ford Formula, kereken 5 litert tettem bele, kicsivel van max alatt, szóval nem hiszem, hogy az lenne a problémája. Egyébként mondom semmiféle negatív hatását nem érzékelem csak ez a hülye fémes hang az őrületbe kerget. A hang forrása egyébként szemből bal oldalról a tárcsa irányából jön.
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6177 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 11:56:19 »

az egyszerűen ellenőrizhető. le kell akasztani a szíjat és elindítani.

Úgy érted, hogy akasszam le az ékszíjat, és úgy nézzem meg?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6178 Dátum: 2013.05.17 péntek, 00:07:37 »

Úgy érted, hogy akasszam le az ékszíjat, és úgy nézzem meg?
pontosan nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6179 Dátum: 2013.05.18 szombat, 16:32:06 »

Na, remélem elhárítottam a hibát. Az olajszint ugyebár min és max között volt, öntöttem bele még egy jó másfél decit, hogy felmenjen maxig, és láss csodát úgy hallatszik, hogy eltűnt az érdekes hangjelenség.  Wink Egyik ismerősöm mondta, hogy -ugyebár most a gyárilag előírt 5w30 van benne- lehetséges, hogy túl vékony az olaj és mivel már a motor nem mai érdemesebb lenne szerinte 10w40et beletenni legközelebb -ugyebár ahogy írtátok olajfeszítős a vezérműlánc-, szerintetek ez marhaság? Amúgy most egyelőre nem foglalkozok vele, mert most, hogy maxon van a szint megszűnt a morajlás.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6180 Dátum: 2013.05.18 szombat, 17:01:30 »

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudom kideríteni alvázszám alapján az ECU lábkiosztást?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6181 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 00:05:40 »

Na, remélem elhárítottam a hibát. Az olajszint ugyebár min és max között volt, öntöttem bele még egy jó másfél decit, hogy felmenjen maxig, és láss csodát úgy hallatszik, hogy eltűnt az érdekes hangjelenség.  Wink Egyik ismerősöm mondta, hogy -ugyebár most a gyárilag előírt 5w30 van benne- lehetséges, hogy túl vékony az olaj és mivel már a motor nem mai érdemesebb lenne szerinte 10w40et beletenni legközelebb -ugyebár ahogy írtátok olajfeszítős a vezérműlánc-, szerintetek ez marhaság? Amúgy most egyelőre nem foglalkozok vele, mert most, hogy maxon van a szint megszűnt a morajlás.
az.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6182 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 00:07:19 »

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudom kideríteni alvázszám alapján az ECU lábkiosztást?
évjárat alapján elvileg tis-ből.
bár azt nem tudom, hogy kezeli-e külön az st-t.
eddig én nem találkoztam vele, de nekem egy régi kiadás van csak...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6183 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 00:36:16 »

évjárat alapján elvileg tis-ből.
bár azt nem tudom, hogy kezeli-e külön az st-t.
eddig én nem találkoztam vele, de nekem egy régi kiadás van csak...

Hol lehet ehhez a tis-hez hozzáférni?
Ford márkaszervízekben meg tudják nézni?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6184 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 00:44:42 »


Egyébként érdekes tapasztalat: az ST vezérműtengely bütyökprofilja semmiben sem más a sima V6-tól, ebben nincs eltérés. Bár sokfelé írják, hogy különbözik, de vannak nálam garantáltan STből származó tengelyek és sima V6 tengelyek is, így személyesen hasonlítottam össze.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.19 vasárnap, 00:49:53 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6185 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 10:02:29 »

Hol lehet ehhez a tis-hez hozzáférni?
Ford márkaszervízekben meg tudják nézni?
évjáratok??

és mit keresünk pontosan??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6186 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 14:14:15 »

évjáratok??

és mit keresünk pontosan??

Kétezres évjáratú ST és egy '97-es V6 ECU lábkiosztását. De ahogy megfigyeltem, az azonos évjárat sem garancia az egyezésekre, így alvázszám alapján lenne az igazi.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6187 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 16:07:59 »

Kétezres évjáratú ST és egy '97-es V6 ECU lábkiosztását. De ahogy megfigyeltem, az azonos évjárat sem garancia az egyezésekre, így alvázszám alapján lenne az igazi.
ecu lábkiosztást nem fogsz találni, de ha mondod, hogy mi kell pontosan, akkor ahoz tudok adni kapcsrajzot. alvázszámhoz meg megint nem lehet keresni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6188 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 22:55:21 »

ecu lábkiosztást nem fogsz találni, de ha mondod, hogy mi kell pontosan, akkor ahoz tudok adni kapcsrajzot. alvázszámhoz meg megint nem lehet keresni

Konkrétan a különféle alkalmazott immo rendszerek érdekelnének, de gyanítom, hogy az ECU lábkiosztás másban is eltér. Elvileg tis-ben vannak lábkiosztásokról infók, ha nem is alvázszám szerint. Végülis az is jó lenne.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6189 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 09:04:58 »

Konkrétan a különféle alkalmazott immo rendszerek érdekelnének, de gyanítom, hogy az ECU lábkiosztás másban is eltér. Elvileg tis-ben vannak lábkiosztásokról infók, ha nem is alvázszám szerint. Végülis az is jó lenne.
este kiszedem neked belole
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siky
Vendég
« Új hozzászólás #6190 Dátum: 2013.05.22 szerda, 09:04:06 »

SOS!
Tudja valaki, hogy a '98-as V6-ban milyen generátor van?
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6191 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 16:45:49 »

Sziasztok!
Eljött az idő hogy cseréljem az összes vízcsövet mert ma megálltam a kocsival és elfolyt az összes hűtőfolyadék boxer .Szerintetek az utángyártottak hozzák a gyári minőséget vagy csak olcsóbbak és kész?És melyik márkát érdemes megvenni, vagy gyárit vegyek mert annyira nem húzós annak az ára sem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6192 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:44:42 »

Sziasztok!
Eljött az idő hogy cseréljem az összes vízcsövet mert ma megálltam a kocsival és elfolyt az összes hűtőfolyadék boxer .Szerintetek az utángyártottak hozzák a gyári minőséget vagy csak olcsóbbak és kész?És melyik márkát érdemes megvenni, vagy gyárit vegyek mert annyira nem húzós annak az ára sem?
ebayről silicon-t
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6193 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 23:36:35 »

Sziasztok!
Eljött az idő hogy cseréljem az összes vízcsövet mert ma megálltam a kocsival és elfolyt az összes hűtőfolyadék boxer .Szerintetek az utángyártottak hozzák a gyári minőséget vagy csak olcsóbbak és kész?És melyik márkát érdemes megvenni, vagy gyárit vegyek mert annyira nem húzós annak az ára sem?
az okát azért derítsd ki, mielőtt csilliárdokért újracsövezed...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6194 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 14:55:22 »


Cserélt már valaki motortéri fő kábelköteget? Mekkora szopás? Ahogy nézegettem, fölülről egész jól hozzá lehet férni, csak a motor mögött, nem látom, hogy van-e valami becsatlakozás, vagy rögzítés.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6195 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:33:25 »

Cserélt már valaki motortéri fő kábelköteget? Mekkora szopás? Ahogy nézegettem, fölülről egész jól hozzá lehet férni, csak a motor mögött, nem látom, hogy van-e valami becsatlakozás, vagy rögzítés.

Nem akkora szívás. A generátorra menő vezeték/csati a legnehezebb része.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6196 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:38:40 »

Nem akkora szívás. A generátorra menő vezeték/csati a legnehezebb része.
meg az a két átmenő csavar, amire a műanyag rá van fogatva a blokk mögött a tűzfalnál
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6197 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:41:54 »

meg az a két átmenő csavar, amire a műanyag rá van fogatva a blokk mögött a tűzfalnál

Most azért, mert én órákat időztem ott, másnak még mehet 5 perc alatt. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6198 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:44:26 »

Most azért, mert én órákat időztem ott, másnak még mehet 5 perc alatt. eplus2
de ne menjen  hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6199 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 16:31:16 »

meg az a két átmenő csavar, amire a műanyag rá van fogatva a blokk mögött a tűzfalnál

Naja azt nézegettem, hogy ahhoz ki kéne venni a motort, hogy hozzáférjek.. Smiley
Jó lenne, ha valahogy elkerülhetném, hogy újra kelljen kábelezni az autót. De attól tartok, hogy a '98 előtti és utáni ECU-k lábkiosztása gyökeresen eltérő. Erről van valakinek valami információja? Vagy hogy honnan deríthetem ki? A TIS-ben csak a 98 utánihoz van fullos lábkiosztás ábra.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.