Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:00:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303907 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2015.08.15 szombat, 10:40:23 »
A V6 nem dízel, így nem azzal kell összehasonlítani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2015.08.15 szombat, 10:43:09 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.15 szombat, 10:40:23
A V6 nem dízel, így nem azzal kell összehasonlítani.
Tényleg? Erre nem is gondoltam.
Akkor írd le a konkrét értékeket pls.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2015.08.15 szombat, 11:01:41 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.15 szombat, 10:43:09
Tényleg? Erre nem is gondoltam.
Akkor írd le a konkrét értékeket pls.
Többször szó volt már róla, hogy más a töltőfeszültsége a benzines és a dízel motorokkal szerelt mk3-as Mondeo-knak.
Ezért sem jó az almát hasonlítani a körtéhez. Rossz irányba és szükségtelen költségekhez vezethet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2015.08.15 szombat, 12:42:57 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.15 szombat, 11:01:41
Többször szó volt már róla, hogy más a töltőfeszültsége a benzines és a dízel motorokkal szerelt mk3-as Mondeo-knak.
Ezért sem jó az almát hasonlítani a körtéhez. Rossz irányba és szükségtelen költségekhez vezethet.
Van multiméter, rá tudok mérni én is. Az értékeket nem tudod véletlenül?
Szerintem lehet, hogy csak felfújjuk, és simán csomós a benzin amit tankoltam
.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2015.08.15 szombat, 12:56:05 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.15 szombat, 12:42:57
Van multiméter, rá tudok mérni én is. Az értékeket nem tudod véletlenül?
Szerintem lehet, hogy csak felfújjuk, és simán csomós a benzin amit tankoltam
.
Mérd meg és írd be az értékeket.
1. Alapjáraton fogyasztók nélkül.
2. Kapcsolj be pár nagyobb fogyasztót (fényszóró, klíma, ülésfűtés.....) és mérj egyet úgy is.
Benzinesnél nem probléma, ha 14v körül (alatt picivel 13,6 - 13,8v) van a töltőfesz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2015.08.15 szombat, 13:13:30 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.15 szombat, 09:42:18
Balesetmentest hozzá
Köszi!
Tegnap felmentünk a Normafához este (Déli felől), de ez a futómű, és ahogy megindul emelkedőn... Minden autóban töltött perc öröm.
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.15 szombat, 12:56:05
Mérd meg és írd be az értékeket.
1. Alapjáraton fogyasztók nélkül.
2. Kapcsolj be pár nagyobb fogyasztót (fényszóró, klíma, ülésfűtés.....) és mérj egyet úgy is.
Benzinesnél nem probléma, ha 14v körül (alatt picivel 13,6 - 13,8v) van a töltőfesz.
Ok. Jövök majd az értékekkel.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.15 szombat, 13:16:52 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2015.08.15 szombat, 13:35:26 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.15 szombat, 12:56:05
Mérd meg és írd be az értékeket.
1. Alapjáraton fogyasztók nélkül.
2. Kapcsolj be pár nagyobb fogyasztót (fényszóró, klíma, ülésfűtés.....) és mérj egyet úgy is.
Benzinesnél nem probléma, ha 14v körül (alatt picivel 13,6 - 13,8v) van a töltőfesz.
Megnéztem. Fogyasztók nélkül is 13.5-13.6V és fogyasztókkal is.
Merre menjünk tovább?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2015.08.15 szombat, 13:57:58 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.15 szombat, 13:35:26
Megnéztem. Fogyasztók nélkül is 13.5-13.6V és fogyasztókkal is.
Merre menjünk tovább?
Benzinesnél (szerintem) ez jó.
Egyenesen előre.
Ha megy a klíma akkor a ventilátor alacsony (alig hallható) vagy magas (zúg, mint egy repülő) fokozaton indul el?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2015.08.15 szombat, 14:02:17 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.15 szombat, 13:57:58
Benzinesnél (szerintem) ez jó.
Egyenesen előre.
Ha megy a klíma akkor a ventilátor alacsony (alig hallható) vagy magas (zúg, mint egy repülő) fokozaton indul el?
Nyitott motorháztetőnél úgy emlékszem magas fordulaton, de külön ezt nem figyeltem. De a klíma a leghidegebbre van állítva, ha ez számít.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 20:11:48 »
Uraim!
Teljesen jó a fogyasztás! 106km-re 11L-t tudtam tankolni.
Ebből 45km városon kívül, a többi város, és nem 2000-nél váltogattam el. Volt ebben bőszen 4-5000 is.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 20:25:10 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.16 vasárnap, 20:11:48
Uraim!
Teljesen jó a fogyasztás! 106km-re 11L-t tudtam tankolni.
Ebből 45km városon kívül, a többi város, és nem 2000-nél váltogattam el. Volt ebben bőszen 4-5000 is.
Na, ugye!Jó lesz az!
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 20:56:22 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.16 vasárnap, 20:11:48
Uraim!
Teljesen jó a fogyasztás! 106km-re 11L-t tudtam tankolni.
Ebből 45km városon kívül, a többi város,
és nem 2000-nél váltogattam el.
Volt ebben bőszen 4-5000 is.
Visszatérő momentum ez a 2000-es elváltogatás, már már szállóige
, de amúgy az az érdekes, hogy marhára nem kell elváltogatni ahhoz, hogy ne fogyasszon sokat. Nekem 8,3-on áll az átlagfogyasztásom, úgy, hogy mostanában fele-fele a város és országút aránya. Nemhogy nem váltok el 2000-nél hanem egyenesen nem is hagyom 1750-2000 alá esni a fordulatot. Nyilván nem vezetek "halálos iramban", de azt továbbra is tartom, hogy ebbe a kocsiba a 12+-os fogyasztás ésszerű felhasználás mellett nem nagyon fordul elő. Ésszerű alatt azt a vezetési stílust értem, ami hosszútávon "alkalmazható" és nem nyírja ki az autót, mert nyilván lehet etetni vele akármennyit, de az ki is nyírja a kocsit.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 21:28:08 »
Idézetet írta: D - 2015.08.16 vasárnap, 20:56:22
Visszatérő momentum ez a 2000-es elváltogatás, már már szállóige
, de amúgy az az érdekes, hogy marhára nem kell elváltogatni ahhoz, hogy ne fogyasszon sokat. Nekem 8,3-on áll az átlagfogyasztásom, úgy, hogy mostanában fele-fele a város és országút aránya. Nemhogy nem váltok el 2000-nél hanem egyenesen nem is hagyom 1750-2000 alá esni a fordulatot. Nyilván nem vezetek "halálos iramban", de azt továbbra is tartom, hogy ebbe a kocsiba a 12+-os fogyasztás ésszerű felhasználás mellett nem nagyon fordul elő. Ésszerű alatt azt a vezetési stílust értem, ami hosszútávon "alkalmazható" és nem nyírja ki az autót, mert nyilván lehet etetni vele akármennyit, de az ki is nyírja a kocsit.
Én is a dinamikus vezetés híve vagyok, ami 4000-nél már számomra adott. Lámpától lámpáig gyorsulásból kinőttem, száguldozás nem kifizetődő, motoron a közel 20 év alatt megtanultam, hol mehetek, és hol nem, mi az ami belefér és mi az ami nem. A rángatást megint néztem. Klímától független, de ha én sem fogok 2000 alatt váltani, akkor nem fog jelentkezni egy darabig, mert felette semmi gond.
Az olajszintre ma ránéztem, és minimum szint alatt volt, pedig amikor átnéztük a min-max érték közepénél volt a szint. Ahogy észrevettem, egyből az első kútra mentem, és 2L 5W30 szintetikus ment bele, és így volt középen az olajszint. Tehát valahova eltűnt 2L olaj azóta, hogy először megnéztük. Ez elég aggasztó, és rengeteg, tekintve, hogy az autóval nem mentek sokat, hiszen nem volt honosítva. Szerintem 200-230km-t futott azóta, hogy megnéztük a szerelő barátommal egészen a mai napig. Bízom abban, hogy a szervizben a kuplung cserénél történt valami, és nem megkajálta, mert 300km-ként 8000ft olajra horror lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 21:29:46 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 23:01:16 »
Idézetet írta: D - 2015.08.16 vasárnap, 20:56:22
Visszatérő momentum ez a 2000-es elváltogatás, már már szállóige
, de amúgy az az érdekes, hogy marhára nem kell elváltogatni ahhoz, hogy ne fogyasszon sokat.
A fiestában (pár hónapos) az autó jelzi, ha fel kell váltani. 1500-ál szólt... há mondom, ez hülye. Váltok, 1000-es fordulat. Nem akadozik, nem rángat.
Persze, ha lépni kell, rögtön kettőt kell visszaváltani, de biztos, hogy ki van az jól találva.
Akármilyen hülyén hangzik, márpedig a kisebb fordulat kisebb fogyit eredményezhet - bizonyos körülmények között.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 07:41:57 »
Idézetet írta: Angel - 2015.08.16 vasárnap, 23:01:16
A fiestában (pár hónapos) az autó jelzi, ha fel kell váltani. 1500-ál szólt... há mondom, ez hülye. Váltok, 1000-es fordulat. Nem akadozik, nem rángat.
Persze, ha lépni kell, rögtön kettőt kell visszaváltani, de biztos, hogy ki van az jól találva.
Akármilyen hülyén hangzik, márpedig a kisebb fordulat kisebb fogyit eredményezhet - bizonyos körülmények között.
Persze, ez világos, hisz nem is véletlenül pakolnak ma már 8-9 fokozatot is a váltókba. Csak, ahogy te is írtad, nem minden esetben. Én arról beszélek, hogy lehet normális váltások mellett is normális fogyasztást elérni, csak mellőzni kell bizonyos rossz szokásokat. Pl. ismerek és látok sok olyan okost, aki a pirosnál megáll majd ahogy fogy a türelme, elkezd rámászni az előttelévőre, persze ezt 5x10 cm-es szakaszokban teszi, ami nyilván 5 elindulásnyi "energia". Na meg vannak azok is akik lámpától-lámpáig mutatják meg, hogy ők aztán az alfahímek. Sokszor figyelem, hogy a dugóban is vannak olyanok akik be vannak sózva. Sokszor még piros a lámpa, de az egyik rájön, hogy 1 méterrel előrébb tud még menni, az egész sor látja, hogy a lámpa piros, de azért mindenki megteszi azt az 1 métert... na én ezekből igyekszem kimaradni
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.17 hétfő, 07:46:03 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 08:58:21 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.16 vasárnap, 21:28:08
Én is a dinamikus vezetés híve vagyok, ami 4000-nél már számomra adott. Lámpától lámpáig gyorsulásból kinőttem, száguldozás nem kifizetődő, motoron a közel 20 év alatt megtanultam, hol mehetek, és hol nem, mi az ami belefér és mi az ami nem. A rángatást megint néztem. Klímától független, de ha én sem fogok 2000 alatt váltani, akkor nem fog jelentkezni egy darabig, mert felette semmi gond.
Az olajszintre ma ránéztem, és minimum szint alatt volt, pedig amikor átnéztük a min-max érték közepénél volt a szint. Ahogy észrevettem, egyből az első kútra mentem, és 2L 5W30 szintetikus ment bele, és így volt középen az olajszint. Tehát valahova eltűnt 2L olaj azóta, hogy először megnéztük. Ez elég aggasztó, és rengeteg, tekintve, hogy az autóval nem mentek sokat, hiszen nem volt honosítva. Szerintem 200-230km-t futott azóta, hogy megnéztük a szerelő barátommal egészen a mai napig. Bízom abban, hogy a szervizben a kuplung cserénél történt valami, és nem megkajálta, mert 300km-ként 8000ft olajra horror lesz.
A v6-mat elvittem szerelőhöz, mert jobb hátulról kis kopogás volt hallató. A hiba: lengőkar. Na ha már felvolt emelve az autó akkor már át is nézte alulról. A klima kompresszornál észrevette, hogy kissé szivárog az olaj, na mondom megvan hová megy el az olaj, igaz 500 km-en tűnik el 0,1 dl
Ennyit erről. Mert hát a garázsban az autó alatt nincs cseppenés. Na de kissé megnyugodtam, hogy nem az autó motorja "éhes".
Naplózva
mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 09:03:15 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.17 hétfő, 08:58:21
A v6-mat elvittem szerelőhöz, mert jobb hátulról kis kopogás volt hallató. A hiba: lengőkar. Na ha már felvolt emelve az autó akkor már át is nézte alulról. A klima kompresszornál észrevette, hogy kissé szivárog az olaj, na mondom megvan hová megy el az olaj, igaz 500 km-en tűnik el 0,1 dl
Ennyit erről. Mert hát a garázsban az autó alatt nincs cseppenés. Na de kissé megnyugodtam, hogy nem az autó motorja "éhes".
A klímakompressszornál nem a motorolaj szivárog. Szóval keresgélj még.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 09:11:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.17 hétfő, 09:03:15
A klímakompressszornál nem a motorolaj szivárog. Szóval keresgélj még.
A klimakompessz és a motor közötti tömítésnél.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 09:14:15 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.17 hétfő, 09:03:15
A klímakompressszornál nem a motorolaj szivárog. Szóval keresgélj még.
Háát azért nem fekszem alá
A kipuffancs nem olajos, a motor nem olajos. Nincs kék füst, vagyis semmilyen füst nincs.
A motor nem köhög, nem prüszköl
Naplózva
mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 09:48:53 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.17 hétfő, 09:11:55
A klimakompessz és a motor közötti tömítésnél.
Szerinted milyen tömítés van ott?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 09:50:02 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.17 hétfő, 09:14:15
Háát azért nem fekszem alá
A kipuffancs nem olajos, a motor nem olajos. Nincs kék füst, vagyis semmilyen füst nincs.
A motor nem köhög, nem prüszköl
Mondjuk 0.1dl 500km-en még nem is mérhető.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 10:08:24 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.17 hétfő, 09:48:53
Szerinted milyen tömítés van ott?
Na már most tisztázom: Nem vagyok autószerelő, de imádom az autót
Ha jobban csurog
javíttatom
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 10:09:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.17 hétfő, 09:50:02
Mondjuk 0.1dl 500km-en még nem is mérhető.
Azért figyelem a járását............................
Naplózva
mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 11:02:51 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.17 hétfő, 10:08:24
Na már most tisztázom: Nem vagyok autószerelő, de imádom az autót
Ha jobban csurog
javíttatom
Na akkor elmondom, nincs ott tömítés. A klíma egyetlen kapcsolata a motorral az ékszíjat leszámítva, a 3 csavar amivel odacsavarozzák. Ha a kompresszorból folyik olaj, az tiszta, de ragacsos, és az egész rendszerben van ok 2 deci. Ha motorolaj nyom van a környéken, akkor az a főtengelyszimeringtől vagy a kartertömítéstől jön. A karter az szivároghat, de annyira nem, hogy ne gözöljön el a motor melegétől és a menetszél miatt.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 11:42:51 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.17 hétfő, 11:02:51
Na akkor elmondom, nincs ott tömítés. A klíma egyetlen kapcsolata a motorral az ékszíjat leszámítva, a 3 csavar amivel odacsavarozzák. Ha a kompresszorból folyik olaj, az tiszta, de ragacsos, és az egész rendszerben van ok 2 deci. Ha motorolaj nyom van a környéken, akkor az a főtengelyszimeringtől vagy a kartertömítéstől jön. A karter az szivároghat, de annyira nem, hogy ne gözöljön el a motor melegétől és a menetszél miatt.
Köszönöm a tájékoztatást
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2015.08.22 szombat, 21:48:55 »
Túl vagyok a második mért tankoláson (100km). Csak város, és két komoly dugó a Szél Kálmán tér felé. Az előző tankolásomat figyelembe véve, amikor alkalom volt rá, "dalra fakasztottam" a motort, de azért 5000 körül mindig elváltottam.
Gondoltam dugó+ kicsit sportosabb vezetés 12L. De szép lett volna. Laza 14L benyakalt.
De abban biztos vagyok, hogy a dugó tolta fel a fogyasztást.
Megvettem kiegészítésként a Sygic-hez a dugófigyelőt, mert ez évente 1x költség. Ha a 14L-ből indulok ki, akkor mindenképpen meg fog térülni.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2015.08.22 szombat, 21:54:10 »
Bp-n mindig van valahol dugó, de csak a sima városi közlekedés is jelentős fogyasztásnövekedést eredményez. Főleg átgondolatlanul és nehéz lábbal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 09:50:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.22 szombat, 21:54:10
Bp-n mindig van valahol dugó, de csak a sima városi közlekedés is jelentős fogyasztásnövekedést eredményez. Főleg átgondolatlanul és nehéz lábbal.
Így van!
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:06:13 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.22 szombat, 21:48:55
Túl vagyok a második mért tankoláson (100km). Csak város, és két komoly dugó a Szél Kálmán tér felé. Az előző tankolásomat figyelembe véve, amikor alkalom volt rá, "dalra fakasztottam" a motort, de azért 5000 körül mindig elváltottam.
Gondoltam dugó+ kicsit sportosabb vezetés 12L. De szép lett volna. Laza 14L benyakalt.
De abban biztos vagyok, hogy a dugó tolta fel a fogyasztást.
Megvettem kiegészítésként a Sygic-hez a dugófigyelőt, mert ez évente 1x költség. Ha a 14L-ből indulok ki, akkor mindenképpen meg fog térülni.
Vettel volna inkabb lambda szondat
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:07:35 »
Idézetet írta: zacci - 2015.08.23 vasárnap, 21:06:13
Vettel volna inkabb lambda szondat
az is eljön majd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:17:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.23 vasárnap, 21:07:35
az is eljön majd.
Naplózva
blah blah blah
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:18:31 »
Idézetet írta: zacci - 2015.08.23 vasárnap, 21:06:13
Vettel
volna inkabb lambda szondat
Vettelről inkább ne is beszéljünk. Inkább el is mentem mosogatni, mikor kiesett az utolsó előtti körbben
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:30:00 »
Idézetet írta: D - 2015.08.23 vasárnap, 21:18:31
Vettelről inkább ne is beszéljünk. Inkább el is mentem mosogatni, mikor kiesett az utolsó előtti körbben
Jah eldurrant a gumi vagymi
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:53:40 »
Idézetet írta: D - 2015.08.23 vasárnap, 21:18:31
Vettelről inkább ne is beszéljünk. Inkább el is mentem mosogatni, mikor kiesett az utolsó előtti körbben
.....jah.ő is kiugrott egy lambdaszondaert.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 22:28:31 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.23 vasárnap, 21:53:40
.....jah.ő is kiugrott egy lambdaszondaert.
a lambdaszondak mar csak ilyenek
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 22:37:17 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.23 vasárnap, 21:53:40
.....jah.ő is kiugrott egy lambdaszondaert.
Egy kevés lesz...... V6-ban (főleg FL után) vagy egy csokorral.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 01:49:15 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.22 szombat, 21:54:10
Bp-n mindig van valahol dugó, de csak a sima városi közlekedés is jelentős fogyasztásnövekedést eredményez. Főleg átgondolatlanul és nehéz lábbal.
Dugóban, illetve nagy forgalomban, nehéz lábbal érdekes lehet közlekedni. Ez mit jelent? Araszolás helyett 4000-ről kuplung fel, 10m, majd satufék?
Nem tudom mit lehet átgondolni azon, hogy araszolsz a kocsisorban, vagy éppen állsz. De egyébként teljesen reális a 14L, tötymörgős araszolgatással, nagy forgalomban, városban, úgy hogy előtte dugóktól mentesen 11L mértem vegyes fogyasztással. Nem célom a spórolós autókázás egyelőre, mert ha hiba van, jöjjön ki minél előbb, és bizonyos hibák akkor jönnek elő, ha szolidan nyúzom.
Lambda szondára majd akkor kezdek gyanakodni, ha autópályán 130-140-nél nem tudom 9-10 alá vinni.
V6-ban hány darab Lambda szonda van egyébként?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 07:35:45 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.24 hétfő, 01:49:15
Dugóban, illetve nagy forgalomban, nehéz lábbal érdekes lehet közlekedni. Ez mit jelent? Araszolás helyett 4000-ről kuplung fel, 10m, majd satufék?
Nem tudom mit lehet átgondolni azon, hogy araszolsz a kocsisorban, vagy éppen állsz. De egyébként teljesen reális a 14L, tötymörgős araszolgatással, nagy forgalomban, városban, úgy hogy előtte dugóktól mentesen 11L mértem vegyes fogyasztással. Nem célom a spórolós autókázás egyelőre, mert ha hiba van, jöjjön ki minél előbb, és bizonyos hibák akkor jönnek elő, ha szolidan nyúzom.
Lambda szondára majd akkor kezdek gyanakodni, ha autópályán 130-140-nél nem tudom 9-10 alá vinni.
V6-ban hány darab Lambda szonda van egyébként?
Lehet úgy araszolni, hogy a gatyád is rámenjen és lehet normálisan
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 08:23:16 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.24 hétfő, 01:49:15
Dugóban, illetve nagy forgalomban, nehéz lábbal érdekes lehet közlekedni. Ez mit jelent? Araszolás helyett 4000-ről kuplung fel, 10m, majd satufék?
Nem tudom mit lehet átgondolni azon, hogy araszolsz a kocsisorban, vagy éppen állsz. De egyébként teljesen reális a 14L, tötymörgős araszolgatással, nagy forgalomban, városban, úgy hogy előtte dugóktól mentesen 11L mértem vegyes fogyasztással. Nem célom a spórolós autókázás egyelőre, mert ha hiba van, jöjjön ki minél előbb, és bizonyos hibák akkor jönnek elő, ha szolidan nyúzom.
Lambda szondára majd akkor kezdek gyanakodni, ha autópályán 130-140-nél nem tudom 9-10 alá vinni.
V6-ban hány darab Lambda szonda van egyébként?
3 vagy facelift2 után 5 ha jól tudom
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 17:03:57 »
Idézetet írta: D - 2015.08.24 hétfő, 07:35:45
Lehet úgy araszolni, hogy a gatyád is rámenjen és lehet normálisan
Akkor ne tartsd magadban, hátha én másképpen araszolok.
Az anyós oldali beázás hibája megvan, a szélvédőt újra kell ragasztatnom, mert ott valamiért elengedett. 1,5 alatt megvan, 10800ft, holnap 12 órára viszem.
Viszont a jobb első lámpa párásodására mondjatok valami okosságot. Gondolom a csere macerás a xenon miatt, bár bontottan pár ezerből megvehető. Ma hallottam olyat, hogy egy 2-3mm lukat fúrjak a búra szélére, és nem fog párásodni. Nem akarom, hogy a xenon kinyíródjon.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 17:06:46 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.24 hétfő, 08:23:16
3 vagy facelift2 után 5 ha jól tudom
Gondolom amíg nincs hibakód, és nem fogyaszt 17 litert, addig nem kell vele foglalkoznom. 2002-es nem tudom hanyas facelift.
Egyébként lambda szondából csak eredetit, vagy jó az utángyártott is?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 20:10:53 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.24 hétfő, 17:06:46
Gondolom amíg nincs hibakód, és nem fogyaszt 17 litert, addig nem kell vele foglalkoznom. 2002-es nem tudom hanyas facelift.
Egyébként lambda szondából csak eredetit, vagy jó az utángyártott is?
Lambdára nincs mil lámpa. Talán még egyértelmű hibakód sem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 20:35:46 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.24 hétfő, 20:10:53
Lambdára nincs mil lámpa. Talán még egyértelmű hibakód sem.
De van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 20:38:29 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.24 hétfő, 20:10:53
Lambdára nincs mil lámpa. Talán még egyértelmű hibakód sem.
De vannak előjelei nem? Benzinszag, vagy az ellenkezője, hogy nem megy jól stb.
Úgy gondolom, akinek van egy csöpp esze, nem generál problémát feleslegesen, és nem költi a pénzt, ha nincs előjele. Ennyi erővel mindent ki lehetne cseréltetni idő előtt, mert úgyis elromlik.
Ezzel az 1500 környéki gázadáskor fellépő rángatással is úgy vagyok, lehet lecserélem a gyújtás kábelt + gyertyákat ami gyáriból 60e, aztán lehet nem is az lesz a gond.
Ezt szerintem Vik-re fogom bízni, mert hibakód nincs, bármi lehet, és lehet az a 60e más területre fog kelleni, hogy a probléma megszűnjön.
Az, hogy 14L evett városban, nagy részben szélsőséges körülmények között, a 14,6L gyár által megadott városi fogyasztáshoz képest még mindig bőven jó, és nem hinném, hogy holnap lambda szondákért kellene rohannom, csak azért, mert másnak nem fogyaszt 11L-nél többet városban.
A lámpához kellene még mindig segítség mit csináljak a párásodással.
Idézetet írta: GSR - 2015.08.24 hétfő, 20:35:46
De van.
Ez legalább megnyugtató.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 20:40:49 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:18:25 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.24 hétfő, 20:38:29
Ez legalább megnyugtató.
De nem minden esetben.
Mert ha lassul vagy kihagy a szonda, akkor az még nem generál hibaüzenetet....de a szabályozásba már beleszólhat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:23:42 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.24 hétfő, 17:03:57
Akkor ne tartsd magadban, hátha én másképpen araszolok.
Az anyós oldali beázás hibája megvan, a szélvédőt újra kell ragasztatnom, mert ott valamiért elengedett. 1,5 alatt megvan, 10800ft, holnap 12 órára viszem.
Viszont a jobb első lámpa párásodására mondjatok valami okosságot. Gondolom a csere macerás a xenon miatt, bár bontottan pár ezerből megvehető. Ma hallottam olyat, hogy egy 2-3mm lukat fúrjak a búra szélére, és nem fog párásodni. Nem akarom, hogy a xenon kinyíródjon.
Párásodásra a jó megoldás az, hogy az autómosóban ne küld meg a lámpát a nagynyomásúval
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:25:58 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.24 hétfő, 21:18:25
De nem minden esetben.
Mert ha lassul vagy kihagy a szonda, akkor az még nem generál hibaüzenetet....de a szabályozásba már beleszólhat.
De gondolom ez már a fogyasztásba beleszól, ami észrevehető nem? Lambdából tényleg csak gyárit szabad venni horror áron? Illetve ha nem, akkor melyik az, ami megbízható?
Idézetet írta: D - 2015.08.24 hétfő, 21:23:42
Párásodásra a jó megoldás az, hogy az autómosóban ne küld meg a lámpát a nagynyomásúval
Semmi ilyesmiről nincs szó. Kézzel mosom, a ház előtt. De nem ilyenkor ázik be, hanem eső után lesz párás.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 21:27:54 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:29:08 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.24 hétfő, 21:25:58
De gondolom ez már a fogyasztásba beleszól, ami észrevehető nem? Lambdából tényleg csak gyárit szabad venni horror áron? Illetve ha nem, akkor melyik az, ami megbízható?
A gyári is NGK vagy Denso.
Amit ezen a néven veszel -és nem az ázsia centerben-, annak jónak kell lennie.
Annyira nem kell félni tőle, csak ijesztgetés a horror ár jelző. Drágább a PCS vagy a befecskendező.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 22:16:41 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.24 hétfő, 21:29:08
A gyári is NGK vagy Denso.
Amit ezen a néven veszel -és nem az ázsia centerben-, annak jónak kell lennie.
Annyira nem kell félni tőle, csak ijesztgetés a horror ár jelző. Drágább a PCS vagy a befecskendező.....
Elég nagy a szórás. Gyári 70-90e/db Ford-ból, utángyártott "spanyol" 15e/db. De ez nem Denso, NGK.
Cromax-nál nincs más.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2015.08.25 kedd, 01:41:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.24 hétfő, 21:18:25
De nem minden esetben.
Mert ha lassul vagy kihagy a szonda, akkor az még nem generál hibaüzenetet....de a szabályozásba már beleszólhat.
Erre is van amúgy hibaüzenet. Ha nem kapcsol megfelelő gyakorisággal, akkor eltárolja az "Oxygen Sensor Circuit Slow Response in Lean/Rich Control Range" hibát.
Ha ez már gondot okoz, akkor a túl dús és/vagy túl szegény keverék hibakód is ott lesz.
Ezen kívül élőadat figyeléssel is lehet csekkolni a szondafeszültség alakulását.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 01:44:21 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ