Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:38:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175890 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2015.08.15 szombat, 10:40:23 »

A V6 nem dízel, így nem azzal kell összehasonlítani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2015.08.15 szombat, 10:43:09 »

A V6 nem dízel, így nem azzal kell összehasonlítani.

Tényleg? Erre nem is gondoltam.  eplus2 eplus2 Akkor írd le a konkrét értékeket pls.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2015.08.15 szombat, 11:01:41 »

Tényleg? Erre nem is gondoltam.  eplus2 eplus2 Akkor írd le a konkrét értékeket pls.

Többször szó volt már róla, hogy más a töltőfeszültsége a benzines és a dízel motorokkal szerelt mk3-as Mondeo-knak.
Ezért sem jó az almát hasonlítani a körtéhez. Rossz irányba és szükségtelen költségekhez vezethet.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2015.08.15 szombat, 12:42:57 »

Többször szó volt már róla, hogy más a töltőfeszültsége a benzines és a dízel motorokkal szerelt mk3-as Mondeo-knak.
Ezért sem jó az almát hasonlítani a körtéhez. Rossz irányba és szükségtelen költségekhez vezethet.  vigyor3

Van multiméter, rá tudok mérni én is. Az értékeket nem tudod véletlenül?
Szerintem lehet, hogy csak felfújjuk, és simán csomós a benzin amit tankoltam eplus2.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2015.08.15 szombat, 12:56:05 »

Van multiméter, rá tudok mérni én is. Az értékeket nem tudod véletlenül?
Szerintem lehet, hogy csak felfújjuk, és simán csomós a benzin amit tankoltam eplus2.


Mérd meg és írd be az értékeket.
1. Alapjáraton fogyasztók nélkül.
2. Kapcsolj be pár nagyobb fogyasztót (fényszóró, klíma, ülésfűtés.....) és mérj egyet úgy is.

Benzinesnél nem probléma, ha 14v körül (alatt picivel 13,6 - 13,8v) van a töltőfesz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2015.08.15 szombat, 13:13:30 »

Balesetmentest hozzá  taps taps taps

Köszi! worship
Tegnap felmentünk a Normafához este (Déli felől), de ez a futómű, és ahogy megindul emelkedőn... Minden autóban töltött perc öröm. taps




Mérd meg és írd be az értékeket.
1. Alapjáraton fogyasztók nélkül.
2. Kapcsolj be pár nagyobb fogyasztót (fényszóró, klíma, ülésfűtés.....) és mérj egyet úgy is.

Benzinesnél nem probléma, ha 14v körül (alatt picivel 13,6 - 13,8v) van a töltőfesz.

Ok. Jövök majd az értékekkel. worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.15 szombat, 13:16:52 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2015.08.15 szombat, 13:35:26 »



Mérd meg és írd be az értékeket.
1. Alapjáraton fogyasztók nélkül.
2. Kapcsolj be pár nagyobb fogyasztót (fényszóró, klíma, ülésfűtés.....) és mérj egyet úgy is.

Benzinesnél nem probléma, ha 14v körül (alatt picivel 13,6 - 13,8v) van a töltőfesz.

Megnéztem. Fogyasztók nélkül is 13.5-13.6V és fogyasztókkal is.
Merre menjünk tovább?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2015.08.15 szombat, 13:57:58 »

Megnéztem. Fogyasztók nélkül is 13.5-13.6V és fogyasztókkal is.
Merre menjünk tovább?


Benzinesnél (szerintem) ez jó. 
Egyenesen előre.  vigyor3 
Ha megy a klíma akkor a ventilátor alacsony (alig hallható) vagy magas (zúg, mint egy repülő) fokozaton indul el?   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2015.08.15 szombat, 14:02:17 »



Benzinesnél (szerintem) ez jó. 
Egyenesen előre.  vigyor3 
Ha megy a klíma akkor a ventilátor alacsony (alig hallható) vagy magas (zúg, mint egy repülő) fokozaton indul el?   

Nyitott motorháztetőnél úgy emlékszem magas fordulaton, de külön ezt nem figyeltem. De a klíma a leghidegebbre van állítva, ha ez számít.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 20:11:48 »

Uraim!

Teljesen jó a fogyasztás! 106km-re 11L-t tudtam tankolni. taps Ebből 45km városon kívül, a többi város, és nem 2000-nél váltogattam el. Volt ebben bőszen 4-5000 is. hehe
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 20:25:10 »

Uraim!

Teljesen jó a fogyasztás! 106km-re 11L-t tudtam tankolni. taps Ebből 45km városon kívül, a többi város, és nem 2000-nél váltogattam el. Volt ebben bőszen 4-5000 is. hehe

Na, ugye!Jó lesz az!  taps Wink
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 20:56:22 »

Uraim!

Teljesen jó a fogyasztás! 106km-re 11L-t tudtam tankolni. taps Ebből 45km városon kívül, a többi város, és nem 2000-nél váltogattam el. Volt ebben bőszen 4-5000 is. hehe


 eljen

Visszatérő momentum ez a 2000-es elváltogatás, már már szállóige vigyor3, de amúgy az az érdekes, hogy marhára nem kell elváltogatni ahhoz, hogy ne fogyasszon sokat. Nekem 8,3-on áll az átlagfogyasztásom, úgy, hogy mostanában fele-fele a város és országút aránya. Nemhogy nem váltok el 2000-nél hanem egyenesen nem is hagyom 1750-2000 alá esni a fordulatot. Nyilván nem vezetek "halálos iramban", de azt továbbra is tartom, hogy ebbe a kocsiba a 12+-os fogyasztás ésszerű felhasználás mellett nem nagyon fordul elő. Ésszerű alatt azt a vezetési stílust értem, ami hosszútávon "alkalmazható" és nem nyírja ki az autót, mert nyilván lehet etetni vele akármennyit, de az ki is nyírja a kocsit.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 21:28:08 »

eljen

Visszatérő momentum ez a 2000-es elváltogatás, már már szállóige vigyor3, de amúgy az az érdekes, hogy marhára nem kell elváltogatni ahhoz, hogy ne fogyasszon sokat. Nekem 8,3-on áll az átlagfogyasztásom, úgy, hogy mostanában fele-fele a város és országút aránya. Nemhogy nem váltok el 2000-nél hanem egyenesen nem is hagyom 1750-2000 alá esni a fordulatot. Nyilván nem vezetek "halálos iramban", de azt továbbra is tartom, hogy ebbe a kocsiba a 12+-os fogyasztás ésszerű felhasználás mellett nem nagyon fordul elő. Ésszerű alatt azt a vezetési stílust értem, ami hosszútávon "alkalmazható" és nem nyírja ki az autót, mert nyilván lehet etetni vele akármennyit, de az ki is nyírja a kocsit.


Én is a dinamikus vezetés híve vagyok, ami 4000-nél már számomra adott. Lámpától lámpáig gyorsulásból kinőttem, száguldozás nem kifizetődő, motoron a közel 20 év alatt megtanultam, hol mehetek, és hol nem, mi az ami belefér és mi az ami nem. A rángatást megint néztem. Klímától független, de ha én sem fogok 2000 alatt váltani, akkor nem fog jelentkezni egy darabig, mert felette semmi gond.
Az olajszintre ma ránéztem, és minimum szint alatt volt, pedig amikor átnéztük a min-max érték közepénél volt a szint.  Ahogy észrevettem, egyből az első kútra mentem, és 2L 5W30 szintetikus ment bele, és így volt középen az olajszint. Tehát valahova eltűnt 2L olaj azóta, hogy először megnéztük. Ez elég aggasztó, és rengeteg, tekintve, hogy az autóval nem mentek sokat, hiszen nem volt honosítva. Szerintem 200-230km-t futott azóta, hogy megnéztük a szerelő barátommal egészen a mai napig. Bízom abban, hogy a szervizben a kuplung cserénél történt valami, és nem megkajálta, mert 300km-ként 8000ft olajra horror lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 21:29:46 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 23:01:16 »

eljen

Visszatérő momentum ez a 2000-es elváltogatás, már már szállóige vigyor3, de amúgy az az érdekes, hogy marhára nem kell elváltogatni ahhoz, hogy ne fogyasszon sokat.

A fiestában (pár hónapos) az autó jelzi, ha fel kell váltani. 1500-ál szólt... há mondom, ez hülye. Váltok, 1000-es fordulat. Nem akadozik, nem rángat.
Persze, ha lépni kell, rögtön kettőt kell visszaváltani, de biztos, hogy ki van az jól találva.
Akármilyen hülyén hangzik, márpedig a kisebb fordulat kisebb fogyit eredményezhet - bizonyos körülmények között.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 07:41:57 »

A fiestában (pár hónapos) az autó jelzi, ha fel kell váltani. 1500-ál szólt... há mondom, ez hülye. Váltok, 1000-es fordulat. Nem akadozik, nem rángat.
Persze, ha lépni kell, rögtön kettőt kell visszaváltani, de biztos, hogy ki van az jól találva.
Akármilyen hülyén hangzik, márpedig a kisebb fordulat kisebb fogyit eredményezhet - bizonyos körülmények között.

Persze, ez világos, hisz nem is véletlenül pakolnak ma már 8-9 fokozatot is a váltókba. Csak, ahogy te is írtad, nem minden esetben. Én arról beszélek, hogy lehet normális váltások mellett is normális fogyasztást elérni, csak mellőzni kell bizonyos rossz szokásokat. Pl. ismerek és látok sok olyan okost, aki a pirosnál megáll majd ahogy fogy a türelme, elkezd rámászni az előttelévőre, persze ezt 5x10 cm-es szakaszokban teszi, ami nyilván 5 elindulásnyi "energia". Na meg vannak azok is akik lámpától-lámpáig mutatják meg, hogy ők aztán az alfahímek. Sokszor figyelem, hogy a dugóban is vannak olyanok akik be vannak sózva. Sokszor még piros a lámpa, de az egyik rájön, hogy 1 méterrel előrébb tud még menni, az egész sor látja, hogy a lámpa piros, de azért mindenki megteszi azt az 1 métert... na én ezekből igyekszem kimaradni vigyor3


« Utoljára szerkesztve: 2015.08.17 hétfő, 07:46:03 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 08:58:21 »

Én is a dinamikus vezetés híve vagyok, ami 4000-nél már számomra adott. Lámpától lámpáig gyorsulásból kinőttem, száguldozás nem kifizetődő, motoron a közel 20 év alatt megtanultam, hol mehetek, és hol nem, mi az ami belefér és mi az ami nem. A rángatást megint néztem. Klímától független, de ha én sem fogok 2000 alatt váltani, akkor nem fog jelentkezni egy darabig, mert felette semmi gond.
Az olajszintre ma ránéztem, és minimum szint alatt volt, pedig amikor átnéztük a min-max érték közepénél volt a szint.  Ahogy észrevettem, egyből az első kútra mentem, és 2L 5W30 szintetikus ment bele, és így volt középen az olajszint. Tehát valahova eltűnt 2L olaj azóta, hogy először megnéztük. Ez elég aggasztó, és rengeteg, tekintve, hogy az autóval nem mentek sokat, hiszen nem volt honosítva. Szerintem 200-230km-t futott azóta, hogy megnéztük a szerelő barátommal egészen a mai napig. Bízom abban, hogy a szervizben a kuplung cserénél történt valami, és nem megkajálta, mert 300km-ként 8000ft olajra horror lesz.

A v6-mat elvittem szerelőhöz, mert jobb hátulról kis kopogás volt hallató. A hiba: lengőkar. Na ha már felvolt emelve az autó akkor már át is nézte alulról. A klima kompresszornál észrevette, hogy kissé szivárog az olaj, na mondom megvan hová megy el az olaj, igaz 500 km-en tűnik el 0,1 dl Smiley Ennyit erről. Mert hát a garázsban az autó alatt nincs cseppenés. Na de kissé megnyugodtam, hogy nem az autó motorja "éhes".
Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 09:03:15 »

A v6-mat elvittem szerelőhöz, mert jobb hátulról kis kopogás volt hallató. A hiba: lengőkar. Na ha már felvolt emelve az autó akkor már át is nézte alulról. A klima kompresszornál észrevette, hogy kissé szivárog az olaj, na mondom megvan hová megy el az olaj, igaz 500 km-en tűnik el 0,1 dl Smiley Ennyit erről. Mert hát a garázsban az autó alatt nincs cseppenés. Na de kissé megnyugodtam, hogy nem az autó motorja "éhes".
A klímakompressszornál nem a motorolaj szivárog. Szóval keresgélj még.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 09:11:55 »

A klímakompressszornál nem a motorolaj szivárog. Szóval keresgélj még.

A klimakompessz és a motor közötti tömítésnél.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 09:14:15 »

A klímakompressszornál nem a motorolaj szivárog. Szóval keresgélj még.

Háát azért nem fekszem alá Smiley A kipuffancs nem olajos, a motor nem olajos. Nincs kék füst, vagyis semmilyen füst nincs.
A motor nem köhög, nem prüszköl  nyes

Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 09:48:53 »

A klimakompessz és a motor közötti tömítésnél.
Szerinted milyen tömítés van ott?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 09:50:02 »

Háát azért nem fekszem alá Smiley A kipuffancs nem olajos, a motor nem olajos. Nincs kék füst, vagyis semmilyen füst nincs.
A motor nem köhög, nem prüszköl  nyes


Mondjuk 0.1dl 500km-en még nem is mérhető.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 10:08:24 »

Szerinted milyen tömítés van ott?

Na már most tisztázom: Nem vagyok autószerelő, de imádom az autót  Grin

Ha jobban csurog  nyes javíttatom  nyes
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 10:09:20 »

Mondjuk 0.1dl 500km-en még nem is mérhető.

Azért figyelem a járását............................ taps taps taps
Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 11:02:51 »

Na már most tisztázom: Nem vagyok autószerelő, de imádom az autót  Grin

Ha jobban csurog  nyes javíttatom  nyes

Na akkor elmondom, nincs ott tömítés. A klíma egyetlen kapcsolata a motorral az ékszíjat leszámítva, a 3 csavar amivel odacsavarozzák. Ha a kompresszorból folyik olaj, az tiszta, de ragacsos, és az egész rendszerben van ok 2 deci. Ha motorolaj nyom van a környéken, akkor az a főtengelyszimeringtől vagy a kartertömítéstől jön. A karter az szivároghat, de annyira nem, hogy ne gözöljön el a motor melegétől és a menetszél miatt.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 11:42:51 »

Na akkor elmondom, nincs ott tömítés. A klíma egyetlen kapcsolata a motorral az ékszíjat leszámítva, a 3 csavar amivel odacsavarozzák. Ha a kompresszorból folyik olaj, az tiszta, de ragacsos, és az egész rendszerben van ok 2 deci. Ha motorolaj nyom van a környéken, akkor az a főtengelyszimeringtől vagy a kartertömítéstől jön. A karter az szivároghat, de annyira nem, hogy ne gözöljön el a motor melegétől és a menetszél miatt.

Köszönöm a tájékoztatást  worship
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2015.08.22 szombat, 21:48:55 »

Túl vagyok a második mért tankoláson (100km). Csak város, és két komoly dugó a Szél Kálmán tér felé. Az előző tankolásomat figyelembe véve, amikor alkalom volt rá, "dalra fakasztottam" a motort, de azért 5000 körül mindig elváltottam. hehe
Gondoltam dugó+ kicsit sportosabb vezetés 12L. De szép lett volna. Laza 14L benyakalt. Grin
De abban biztos vagyok, hogy a dugó tolta fel a fogyasztást.
Megvettem kiegészítésként a Sygic-hez a dugófigyelőt, mert ez évente 1x költség. Ha a 14L-ből indulok ki, akkor mindenképpen meg fog térülni.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2015.08.22 szombat, 21:54:10 »

Bp-n mindig van valahol dugó, de csak a sima városi közlekedés is jelentős fogyasztásnövekedést eredményez. Főleg átgondolatlanul és nehéz lábbal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 09:50:49 »

Bp-n mindig van valahol dugó, de csak a sima városi közlekedés is jelentős fogyasztásnövekedést eredményez. Főleg átgondolatlanul és nehéz lábbal.

Így van! eljen

Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:06:13 »

Túl vagyok a második mért tankoláson (100km). Csak város, és két komoly dugó a Szél Kálmán tér felé. Az előző tankolásomat figyelembe véve, amikor alkalom volt rá, "dalra fakasztottam" a motort, de azért 5000 körül mindig elváltottam. hehe
Gondoltam dugó+ kicsit sportosabb vezetés 12L. De szép lett volna. Laza 14L benyakalt. Grin
De abban biztos vagyok, hogy a dugó tolta fel a fogyasztást.
Megvettem kiegészítésként a Sygic-hez a dugófigyelőt, mert ez évente 1x költség. Ha a 14L-ből indulok ki, akkor mindenképpen meg fog térülni.
Vettel volna inkabb lambda szondat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:07:35 »

Vettel volna inkabb lambda szondat  vigyor3
Cheesy az is eljön majd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:17:22 »

Cheesy az is eljön majd.
laugh
Naplózva

blah blah blah
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:18:31 »

Vettel volna inkabb lambda szondat  vigyor3

Vettelről inkább ne is beszéljünk. Inkább el is mentem mosogatni, mikor kiesett az utolsó előtti körbben Roll Eyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:30:00 »

Vettelről inkább ne is beszéljünk. Inkább el is mentem mosogatni, mikor kiesett az utolsó előtti körbben Roll Eyes
Jah eldurrant a gumi vagymi  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:53:40 »

Vettelről inkább ne is beszéljünk. Inkább el is mentem mosogatni, mikor kiesett az utolsó előtti körbben Roll Eyes
.....jah.ő is kiugrott egy lambdaszondaert. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 22:28:31 »

.....jah.ő is kiugrott egy lambdaszondaert. eplus2
a lambdaszondak mar csak ilyenek  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 22:37:17 »

.....jah.ő is kiugrott egy lambdaszondaert. eplus2

Egy kevés lesz...... V6-ban (főleg FL után) vagy egy csokorral..... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 01:49:15 »

Bp-n mindig van valahol dugó, de csak a sima városi közlekedés is jelentős fogyasztásnövekedést eredményez. Főleg átgondolatlanul és nehéz lábbal.

Dugóban, illetve nagy forgalomban, nehéz lábbal érdekes lehet közlekedni. Ez mit jelent? Araszolás helyett 4000-ről kuplung fel, 10m, majd satufék? eplus2 Nem tudom mit lehet átgondolni azon, hogy araszolsz a kocsisorban, vagy éppen állsz. De egyébként teljesen reális a 14L, tötymörgős araszolgatással, nagy forgalomban, városban, úgy hogy előtte dugóktól mentesen 11L mértem vegyes fogyasztással. Nem célom a spórolós autókázás egyelőre, mert ha hiba van, jöjjön ki minél előbb, és bizonyos hibák akkor jönnek elő, ha szolidan nyúzom.
Lambda szondára majd akkor kezdek gyanakodni, ha autópályán 130-140-nél nem tudom 9-10 alá vinni. vigyor3

V6-ban hány darab Lambda szonda van egyébként?

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 07:35:45 »

Dugóban, illetve nagy forgalomban, nehéz lábbal érdekes lehet közlekedni. Ez mit jelent? Araszolás helyett 4000-ről kuplung fel, 10m, majd satufék? eplus2 Nem tudom mit lehet átgondolni azon, hogy araszolsz a kocsisorban, vagy éppen állsz. De egyébként teljesen reális a 14L, tötymörgős araszolgatással, nagy forgalomban, városban, úgy hogy előtte dugóktól mentesen 11L mértem vegyes fogyasztással. Nem célom a spórolós autókázás egyelőre, mert ha hiba van, jöjjön ki minél előbb, és bizonyos hibák akkor jönnek elő, ha szolidan nyúzom.
Lambda szondára majd akkor kezdek gyanakodni, ha autópályán 130-140-nél nem tudom 9-10 alá vinni. vigyor3

V6-ban hány darab Lambda szonda van egyébként?


Lehet úgy araszolni, hogy a gatyád is rámenjen és lehet normálisan vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 08:23:16 »

Dugóban, illetve nagy forgalomban, nehéz lábbal érdekes lehet közlekedni. Ez mit jelent? Araszolás helyett 4000-ről kuplung fel, 10m, majd satufék? eplus2 Nem tudom mit lehet átgondolni azon, hogy araszolsz a kocsisorban, vagy éppen állsz. De egyébként teljesen reális a 14L, tötymörgős araszolgatással, nagy forgalomban, városban, úgy hogy előtte dugóktól mentesen 11L mértem vegyes fogyasztással. Nem célom a spórolós autókázás egyelőre, mert ha hiba van, jöjjön ki minél előbb, és bizonyos hibák akkor jönnek elő, ha szolidan nyúzom.
Lambda szondára majd akkor kezdek gyanakodni, ha autópályán 130-140-nél nem tudom 9-10 alá vinni. vigyor3

V6-ban hány darab Lambda szonda van egyébként?



3 vagy facelift2 után 5 ha jól tudom
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 17:03:57 »

Lehet úgy araszolni, hogy a gatyád is rámenjen és lehet normálisan vigyor3

Akkor ne tartsd magadban, hátha én másképpen araszolok. eplus2

Az anyós oldali beázás hibája megvan, a szélvédőt újra kell ragasztatnom, mert ott valamiért elengedett. 1,5 alatt megvan, 10800ft, holnap 12 órára viszem.
Viszont a jobb első lámpa párásodására mondjatok valami okosságot. Gondolom a csere macerás a xenon miatt, bár bontottan pár ezerből megvehető. Ma hallottam olyat, hogy egy 2-3mm lukat fúrjak a búra szélére, és nem fog párásodni. Nem akarom, hogy a xenon kinyíródjon.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 17:06:46 »

3 vagy facelift2 után 5 ha jól tudom

Gondolom amíg nincs hibakód, és nem fogyaszt 17 litert, addig nem kell vele foglalkoznom. 2002-es nem tudom hanyas facelift.
Egyébként lambda szondából csak eredetit, vagy jó az utángyártott is?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 20:10:53 »

Gondolom amíg nincs hibakód, és nem fogyaszt 17 litert, addig nem kell vele foglalkoznom. 2002-es nem tudom hanyas facelift.
Egyébként lambda szondából csak eredetit, vagy jó az utángyártott is?
Lambdára nincs mil lámpa. Talán még egyértelmű hibakód sem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 20:35:46 »

Lambdára nincs mil lámpa. Talán még egyértelmű hibakód sem.
De van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 20:38:29 »

Lambdára nincs mil lámpa. Talán még egyértelmű hibakód sem.

De vannak előjelei nem? Benzinszag, vagy az ellenkezője, hogy nem megy jól stb.
Úgy gondolom, akinek van egy csöpp esze, nem generál problémát feleslegesen, és nem költi a pénzt, ha nincs előjele. Ennyi erővel mindent ki lehetne cseréltetni idő előtt, mert úgyis elromlik.
Ezzel az 1500 környéki gázadáskor fellépő rángatással is úgy vagyok, lehet lecserélem a gyújtás kábelt + gyertyákat ami gyáriból 60e, aztán lehet nem is az lesz a gond.
Ezt szerintem Vik-re fogom bízni, mert hibakód nincs, bármi lehet, és lehet az a 60e más területre fog kelleni, hogy a probléma megszűnjön.
Az, hogy 14L evett városban, nagy részben szélsőséges körülmények között, a 14,6L gyár által megadott városi fogyasztáshoz képest még mindig bőven jó, és nem hinném, hogy holnap lambda szondákért kellene rohannom, csak azért, mert másnak nem fogyaszt 11L-nél többet városban. Wink

A lámpához kellene még mindig segítség mit csináljak a párásodással. help

De van.

Ez legalább megnyugtató. worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 20:40:49 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:18:25 »



Ez legalább megnyugtató. worship


De nem minden esetben.
Mert ha lassul vagy kihagy a szonda, akkor az még nem generál hibaüzenetet....de a szabályozásba már beleszólhat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:23:42 »

Akkor ne tartsd magadban, hátha én másképpen araszolok. eplus2

Az anyós oldali beázás hibája megvan, a szélvédőt újra kell ragasztatnom, mert ott valamiért elengedett. 1,5 alatt megvan, 10800ft, holnap 12 órára viszem.
Viszont a jobb első lámpa párásodására mondjatok valami okosságot. Gondolom a csere macerás a xenon miatt, bár bontottan pár ezerből megvehető. Ma hallottam olyat, hogy egy 2-3mm lukat fúrjak a búra szélére, és nem fog párásodni. Nem akarom, hogy a xenon kinyíródjon.

Párásodásra a jó megoldás az, hogy az autómosóban ne küld meg a lámpát a nagynyomásúval Smiley
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:25:58 »


De nem minden esetben.
Mert ha lassul vagy kihagy a szonda, akkor az még nem generál hibaüzenetet....de a szabályozásba már beleszólhat.

De gondolom ez már a fogyasztásba beleszól, ami észrevehető nem? Lambdából tényleg csak gyárit szabad venni horror áron? Illetve ha nem, akkor melyik az, ami megbízható?

Párásodásra a jó megoldás az, hogy az autómosóban ne küld meg a lámpát a nagynyomásúval Smiley

Semmi ilyesmiről nincs szó. Kézzel mosom, a ház előtt. De nem ilyenkor ázik be, hanem eső után lesz párás.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 21:27:54 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:29:08 »

De gondolom ez már a fogyasztásba beleszól, ami észrevehető nem? Lambdából tényleg csak gyárit szabad venni horror áron? Illetve ha nem, akkor melyik az, ami megbízható?

A gyári is NGK vagy Denso.
Amit ezen a néven veszel -és nem az ázsia centerben-, annak jónak kell lennie.  Cool

Annyira nem kell félni tőle, csak ijesztgetés a horror ár jelző. Drágább a PCS vagy a befecskendező.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 22:16:41 »

A gyári is NGK vagy Denso.
Amit ezen a néven veszel -és nem az ázsia centerben-, annak jónak kell lennie.  Cool

Annyira nem kell félni tőle, csak ijesztgetés a horror ár jelző. Drágább a PCS vagy a befecskendező.....  eplus2


Elég nagy a szórás. Gyári 70-90e/db Ford-ból, utángyártott "spanyol" 15e/db. De ez nem Denso, NGK. Grin Cromax-nál nincs más.

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2015.08.25 kedd, 01:41:49 »


De nem minden esetben.
Mert ha lassul vagy kihagy a szonda, akkor az még nem generál hibaüzenetet....de a szabályozásba már beleszólhat.

Erre is van amúgy hibaüzenet. Ha nem kapcsol megfelelő gyakorisággal, akkor eltárolja az "Oxygen Sensor Circuit Slow Response in Lean/Rich Control Range" hibát.
Ha ez már gondot okoz, akkor a túl dús és/vagy túl szegény keverék hibakód is ott lesz.
Ezen kívül élőadat figyeléssel is lehet csekkolni a szondafeszültség alakulását.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 01:44:21 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.