Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:30:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175671 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 11:35:17 »

a vacak nyerget 2004/10 hó utántól váltották. egy hirdetésben a hónapokra meg nem sokat kell adni... inkább a 2005-öt eröltetném, fl2-ből az optika, ajtók és minden más miatt is

Az enyém 2002-es, de (kopp-kopp) még nem volt gondom a nyergekkel. Ajtók is egyben vannak.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 11:54:16 »

Az enyém 2002-es, de (kopp-kopp) még nem volt gondom a nyergekkel. Ajtók is egyben vannak.
majd lesz mind2vel nyugi nyes Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 19:46:13 »

Sziasztok!
Mk2 V6-nál szokott gond lenni a hengerfejtömítéssel (4 extra lyukat kapott a fordtól és ott szeret átégni).
Ez igaz az Mk3-as 2.5-ös motorra is? Gondolom alapjaiban ugyanaz a motor, némi változtatással. Ha ilyen autón gondolkozok, érdemes facelift utániakat nézni, vagy - azon kívül, hogy fiatalabbak - nincs nagy különbség mk3-on belül?
Köszi!

A 4 vak lyuk továbbra is megvan. Viszont az öntvény formájával és a vízkör módosításával úgy tűnik összehoztak egy megfelelő hőelvezetést. Ennek megfelelően a tömítés is más, valamiért azt a 4 extra lyukat viszont továbbra is meghagyták.. Huh? De úgy tűnik nincs jelentősége, mert mintha az MKIII V6-okkal nem lenne hf-es gond. Az öntvény formája miatt pedig az alsó különálló kép szerint úgy tűnik, hogy a vak lyukak a külső szélen nem lógnak túl a szabadba.

Összehasonlíthatóság kedvéért kis utánakeresgéléssel összehoztam egy ilyen ábrát, ahol felül az MKII (hátsóról csak hf képet találtam hirtelen), alul az MKIII öntvényeit párosítottam. Balra a tűzfal felőli sor, jobbra a hűtő felőli.




Itt pedig látható a 4 extra lyuk nyoma MKIII motornál (csak középen lóg túl, de ott tudtommal nem szokott átégni az MKII sem):

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2016.05.04 szerda, 07:41:40 »

majd lesz mind2vel nyugi nyes Wink

Szétesett a kipufogóm a kommented után. Rossz ómen vagy. eplus2 Ma viszem a kipufogó klinikára. Leömlőnél nyílt szét elég rendesen. Lesz vele melójuk. De az egész rendszert felújíttatom, ha már nekiállnak. Az összes tömítést cseréltetem, és ahol gyengébb a lemez, azt is.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Nagymedve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2016.05.04 szerda, 12:21:56 »

Sziasztok! 2001-es évjáratú MK III-as benzines 2500 cm3-is V6-os Mondeom van. Az utóbbi időben nekiállt olyan hibajelenséget produkálni, hogy elég rendesen rángatott gázadásnál, gyorsításnál. Elvittem a szerelőhöz, kicserélték az összes gyertyát, az összes gyújtókábelt, és találtak két repedt vákuumcsövet, azokat is kicserélték. Az autó jobb lett, de még mindig rángat, főleg 2.000 és 3.000 fordulatszám között, és nem is húz igazán, ahogy kellene neki. Visszavittem a szerelőhöz, azt mondta, hogy nem tudják, hogy mi lehet a probléma, nem tudnak mihez nyúlni, hibakódot nem jelez a műszer, és próbáljam meg azt, hogy 100-as benzint tankoljak az OMV-nél, hátha attól jobb lesz. Megtettem, telitankoltam ezzel a benzinnel, de nem javult semmit, a hibajelenség megmaradt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka, és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a javaslatokat.   
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2016.05.04 szerda, 14:26:54 »

Sziasztok! 2001-es évjáratú MK III-as benzines 2500 cm3-is V6-os Mondeom van. Az utóbbi időben nekiállt olyan hibajelenséget produkálni, hogy elég rendesen rángatott gázadásnál, gyorsításnál. Elvittem a szerelőhöz, kicserélték az összes gyertyát, az összes gyújtókábelt, és találtak két repedt vákuumcsövet, azokat is kicserélték. Az autó jobb lett, de még mindig rángat, főleg 2.000 és 3.000 fordulatszám között, és nem is húz igazán, ahogy kellene neki. Visszavittem a szerelőhöz, azt mondta, hogy nem tudják, hogy mi lehet a probléma, nem tudnak mihez nyúlni, hibakódot nem jelez a műszer, és próbáljam meg azt, hogy 100-as benzint tankoljak az OMV-nél, hátha attól jobb lesz. Megtettem, telitankoltam ezzel a benzinnel, de nem javult semmit, a hibajelenség megmaradt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka, és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a javaslatokat.   

Biztos jó gyertyák, és gyújtáskábel került bele? Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2016.05.04 szerda, 14:51:01 »

Sziasztok! 2001-es évjáratú MK III-as benzines 2500 cm3-is V6-os Mondeom van. Az utóbbi időben nekiállt olyan hibajelenséget produkálni, hogy elég rendesen rángatott gázadásnál, gyorsításnál. Elvittem a szerelőhöz, kicserélték az összes gyertyát, az összes gyújtókábelt, és találtak két repedt vákuumcsövet, azokat is kicserélték. Az autó jobb lett, de még mindig rángat, főleg 2.000 és 3.000 fordulatszám között, és nem is húz igazán, ahogy kellene neki. Visszavittem a szerelőhöz, azt mondta, hogy nem tudják, hogy mi lehet a probléma, nem tudnak mihez nyúlni, hibakódot nem jelez a műszer, és próbáljam meg azt, hogy 100-as benzint tankoljak az OMV-nél, hátha attól jobb lesz. Megtettem, telitankoltam ezzel a benzinnel, de nem javult semmit, a hibajelenség megmaradt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka, és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a javaslatokat.   


A kábel és a gyertyacsere után a trafót azt kifelejtették, vagy csak te nem írtad?
Naplózva
Nagymedve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2016.05.04 szerda, 16:35:15 »

A kábel és a gyertyacsere után a trafót azt kifelejtették, vagy csak te nem írtad?

Nekem nem mondták, hogy a trafót is kicserélték. Ki kellett volna azt is? Nem vagyok annyira képben.....     
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2016.05.04 szerda, 16:55:06 »

Sziasztok! 2001-es évjáratú MK III-as benzines 2500 cm3-is V6-os Mondeom van. Az utóbbi időben nekiállt olyan hibajelenséget produkálni, hogy elég rendesen rángatott gázadásnál, gyorsításnál. Elvittem a szerelőhöz, kicserélték az összes gyertyát, az összes gyújtókábelt, és találtak két repedt vákuumcsövet, azokat is kicserélték. Az autó jobb lett, de még mindig rángat, főleg 2.000 és 3.000 fordulatszám között, és nem is húz igazán, ahogy kellene neki. Visszavittem a szerelőhöz, azt mondta, hogy nem tudják, hogy mi lehet a probléma, nem tudnak mihez nyúlni, hibakódot nem jelez a műszer, és próbáljam meg azt, hogy 100-as benzint tankoljak az OMV-nél, hátha attól jobb lesz. Megtettem, telitankoltam ezzel a benzinnel, de nem javult semmit, a hibajelenség megmaradt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka, és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a javaslatokat.   


A 100-as benyat csak azert mondtak, hogy leszallj roluk, mivel foglamuk nincs mi a baja. Meg is tetted, de ezert nem kellett volna 100-ast tankolnod  vigyor3 Vidd el szerelohoz.
Naplózva

blah blah blah
Nagymedve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2016.05.04 szerda, 17:09:54 »

Biztos jó gyertyák, és gyújtáskábel került bele? Roll Eyes

Nem voltam ott, amikor a gyertyákat beletették, nem láttam, hogy milyeneket tettek bele. A kábelek ránézésre újnak tűnnek.   
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2016.05.04 szerda, 20:33:25 »

A kábel és a gyertyacsere után a trafót azt kifelejtették, vagy csak te nem írtad?

Én is úgy tudom, hogy a trafót is illik ilyenkor cserélni. Lehet, hogy az a baja!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2016.05.04 szerda, 20:58:47 »

Én is úgy tudom, hogy a trafót is illik ilyenkor cserélni. Lehet, hogy az a baja!

Ha tovabbra is rangat akkor van ra esely. Mar csak azert is, mert asszem a trafot ki tudja nyirni hibas kabel  vigyor3
Egy probat megerne, hogy egy bontottat beszerelni es ha jo akkor kifizetni...vagy ha mar ugy is jol megy a verda, egyszeruen csak elslisszolni  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2016.05.04 szerda, 21:06:07 »

Ha tovabbra is rangat akkor van ra esely. Mar csak azert is, mert asszem a trafot ki tudja nyirni hibas kabel  vigyor3
Egy probat megerne, hogy egy bontottat beszerelni es ha jo akkor kifizetni...vagy ha mar ugy is jol megy a verda, egyszeruen csak elslisszolni  vigyor3
igazad lehet,mert azok értéke már vetekszik az autó értékével.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2016.05.04 szerda, 22:16:39 »

igazad lehet,mert azok értéke már vetekszik az autó értékével.... Cheesy

 taps
Naplózva

blah blah blah
Nagymedve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2016.05.06 péntek, 13:49:19 »

Ha tovabbra is rangat akkor van ra esely. Mar csak azert is, mert asszem a trafot ki tudja nyirni hibas kabel  vigyor3
Egy probat megerne, hogy egy bontottat beszerelni es ha jo akkor kifizetni...vagy ha mar ugy is jol megy a verda, egyszeruen csak elslisszolni  vigyor3

Tegnap megnéztem, a trafót nem cserélték ki, az maradt ugyanaz. 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2016.05.06 péntek, 14:07:42 »

Tegnap megnéztem, a trafót nem cserélték ki, az maradt ugyanaz. 
akkor az a gyenge láncszem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2016.05.06 péntek, 18:08:47 »

Vettem egy Exide Premium aksit. Gyárilag 720A indítóáram, ami a gyakorlatban kimérve 820A.
Remélem tartós lesz.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 07:26:47 »

igazad lehet,mert azok értéke már vetekszik az autó értékével.... Cheesy

Ez nem a dízel topic, az itteni autók érnek is valamit  laugh
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 08:21:21 »

Ez nem a dízel topic, az itteni autók érnek is valamit  laugh

 eljen vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 21:20:15 »

Ez nem a dízel topic, az itteni autók érnek is valamit  laugh
jah,minimum egy gyujtótrafót.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 21:47:20 »

jah,minimum egy gyujtótrafót.... eplus2

szedjél gyógyszert. a májadra mf1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 06:38:04 »

szedjél gyógyszert. a májadra mf1
nyes integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 08:41:14 »

jah,minimum egy gyujtótrafót.... eplus2

Minimum annyit, de inkább többet Smiley
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 21:44:27 »

Sikeresen kinyírtam a belső világítás biztosítékát (7,5A). Milyen kell bele? Késes vagy microvillás?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 21:46:13 »

Sikeresen kinyírtam a belső világítás biztosítékát (7,5A). Milyen kell bele? Késes vagy microvillás?
amilyen volt benne! zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 21:53:57 »

amilyen volt benne! zavart2

Nem vettem ki.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 21:54:34 »

Nem vettem ki.
úgy nehéz lesz kicserélni.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 21:59:44 »

úgy nehéz lesz kicserélni.... Cheesy

Látom, mégiscsak ide a benzinesek közé húz a szíved dízelmajom Tongue
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 22:11:04 »

Látom, mégiscsak ide a benzinesek közé húz a szíved dízelmajom Tongue

Apaaa, kezdődik... eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 23:44:29 »

úgy nehéz lesz kicserélni.... Cheesy

Ha nem tudod a választ minek válaszolsz? Kérdeztem, valamit, és építő választ vártam.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2016.05.10 kedd, 06:06:48 »

Ha nem tudod a választ minek válaszolsz? Kérdeztem, valamit, és építő választ vártam.
kb a "milyen izzó a helyzetjelző?" értékű kérdés volt.mókásnak tartom az efféléket. nyes


https://www.google.hu/search?q=k%C3%A9ses+biztos%C3%ADt%C3%A9k&hl=hu&gbv=2&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiPspmB4s7MAhWLvBQKHUiWBBMQsAQIGQ
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.10 kedd, 07:24:16 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2016.05.10 kedd, 06:06:59 »

Látom, mégiscsak ide a benzinesek közé húz a szíved dízelmajom Tongue

bakfitty.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2016.05.10 kedd, 08:29:54 »


Azt hiszed, nem találtam meg google keresővel? Csak éppen nem egyértelmű.
De megint írtál valamit, aminek alapvetően semmi értelme. Nem azt kértem, hogy minősítsd, mókás vagy nem, hanem ha tudsz rá válaszolni, akkor válaszolj, ha nem, akkor vagy kapok rá választ, vagy nem. Persze ma ki fogom venni, és megnézem, de úgy gondoltam ez egyszerűbb kérdés, és nem kell hozzá kivennem. Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2016.05.10 kedd, 08:59:11 »

Azt hiszed, nem találtam meg google keresővel? Csak éppen nem egyértelmű.
De megint írtál valamit, aminek alapvetően semmi értelme. Nem azt kértem, hogy minősítsd, mókás vagy nem, hanem ha tudsz rá válaszolni, akkor válaszolj, ha nem, akkor vagy kapok rá választ, vagy nem. Persze ma ki fogom venni, és megnézem, de úgy gondoltam ez egyszerűbb kérdés, és nem kell hozzá kivennem. Roll Eyes
mi a nem egyértelmű?A kicsi az a mini.A nagyobb a normál késes.
De a cseréhez amúgy is kikell venni,ha tetszik ha nem-ergo nem vagy előrébb ha megkérdezed előre...de engem nem bosszant,szívesen válaszolok.de úgy látom téged igen."nehéz a bányász élet...."  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2016.05.10 kedd, 11:04:31 »

Sikeresen kinyírtam a belső világítás biztosítékát (7,5A). Milyen kell bele? Késes vagy microvillás?
ha láttad melyik ment ki, hány amperes, akkor hogy hogy nem tudod, hogy fizikailag mekkora? vigyor3 vagy a hangok súgták a 7,5A-t?  vigyor3

amúgy mini jár bele, nem nagyon láttam még 2000 után gyártott autót, amibe a normál méretű járt volna. ja és ne ilyen kínai vackot vegyél, vagy bontóstól kérj bele gyárit, vagy tesla vagy valami hasonló jobb nevűt autósboltból.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2016.05.10 kedd, 13:11:59 »

Látom, mégiscsak ide a benzinesek közé húz a szíved dízelmajom Tongue


 taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2016.05.10 kedd, 13:54:25 »

taps
minek örülsz fhoshatos? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2016.05.10 kedd, 19:18:20 »

minek örülsz fhoshatos? vigyor3

Annak hogy van 6 henger a kocsimban és ha kifogy az üzemanyag a fűnyíróból, akkor csak a tartalék benyáskannát kell megcsapolnom Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2016.05.10 kedd, 20:04:17 »

A 4 vak lyuk továbbra is megvan. Viszont az öntvény formájával és a vízkör módosításával úgy tűnik összehoztak egy megfelelő hőelvezetést. Ennek megfelelően a tömítés is más, valamiért azt a 4 extra lyukat viszont továbbra is meghagyták.. Huh? De úgy tűnik nincs jelentősége, mert mintha az MKIII V6-okkal nem lenne hf-es gond. Az öntvény formája miatt pedig az alsó különálló kép szerint úgy tűnik, hogy a vak lyukak a külső szélen nem lógnak túl a szabadba.

Összehasonlíthatóság kedvéért kis utánakeresgéléssel összehoztam egy ilyen ábrát, ahol felül az MKII (hátsóról csak hf képet találtam hirtelen), alul az MKIII öntvényeit párosítottam. Balra a tűzfal felőli sor, jobbra a hűtő felőli.
...
Itt pedig látható a 4 extra lyuk nyoma MKIII motornál (csak középen lóg túl, de ott tudtommal nem szokott átégni az MKII sem):
...

Jók ezek a képek! Köszi mindenkinek az infókat! Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2016.05.10 kedd, 21:16:57 »

Annak hogy van 6 henger a kocsimban és ha kifogy az üzemanyag a fűnyíróból, akkor csak a tartalék benyáskannát kell megcsapolnom Cheesy
Cheesy eljen integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2016.05.10 kedd, 22:34:59 »

Annak hogy van 6 henger a kocsimban és ha kifogy az üzemanyag a fűnyíróból, akkor csak a tartalék benyáskannát kell megcsapolnom Cheesy
sajnos én ezt már nem tehetem meg Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2016.05.11 szerda, 05:59:19 »

sajnos én ezt már nem tehetem meg Sad
végre megszabadultál a benzintemetőtől? vigyor3

remélem pezsgőt bontottál.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2016.05.11 szerda, 08:17:16 »

végre megszabadultál a benzintemetőtől? vigyor3

remélem pezsgőt bontottál.... hehe
Elengedtük. Sajnos.
De jó gazdája lett.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2016.05.11 szerda, 08:55:45 »

Elengedtük. Sajnos.
De jó gazdája lett.
Hogy hívták? Palimadár Béla? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2016.05.11 szerda, 10:04:49 »

Hogy hívták? Palimadár Béla? eplus2

Én Wink
Az előző autómat pedig eladtam egy másik klubtársunknak. Ezek az autók "családban maradtak" Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.11 szerda, 10:22:14 írta Poison The Well » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2016.05.11 szerda, 10:36:43 »

Elengedtük. Sajnos.
De jó gazdája lett.
Akkor van helye végre az eisenachi, vad 900 cm3-nek? Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2016.05.11 szerda, 12:03:01 »

Hogy hívták? Palimadár Béla? eplus2

Te kis félkegyelmű mf1
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2016.05.11 szerda, 12:03:49 »

Akkor van helye végre az eisenachi, vad 900 cm3-nek? Wink

nincs. nosztalgiából kipróbáltam egyet és arra a következtetésre jutottam, hogy kell a bánatnak  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2016.05.11 szerda, 12:04:15 »

Én Wink
Az előző autómat pedig eladtam egy másik klubtársunknak. Ezek az autók "családban maradtak" Smiley


 eljen

ne is hallgass rájuk, amikor majd a koromtól eltömődött tüdő miatt oxigénhiányos agyuk kitisztul, majd elhallgatnak Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.11 szerda, 12:05:48 írta VZoli » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2016.05.11 szerda, 12:08:26 »

nincs. nosztalgiából kipróbáltam egyet és arra a következtetésre jutottam, hogy kell a bánatnak  eplus2
nyes nyes nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.