Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:06:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304013 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2700 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 11:35:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.01 vasárnap, 08:21:23
a vacak nyerget 2004/10 hó utántól váltották. egy hirdetésben a hónapokra meg nem sokat kell adni... inkább a 2005-öt eröltetném, fl2-ből az optika, ajtók és minden más miatt is
Az enyém 2002-es, de (kopp-kopp) még nem volt gondom a nyergekkel. Ajtók is egyben vannak.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2701 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 11:54:16 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.01 vasárnap, 11:35:17
Az enyém 2002-es, de (kopp-kopp) még nem volt gondom a nyergekkel. Ajtók is egyben vannak.
majd lesz mind2vel nyugi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2702 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 19:46:13 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2016.04.30 szombat, 20:24:25
Sziasztok!
Mk2 V6-nál szokott gond lenni a hengerfejtömítéssel (4 extra lyukat kapott a fordtól és ott szeret átégni).
Ez igaz az Mk3-as 2.5-ös motorra is? Gondolom alapjaiban ugyanaz a motor, némi változtatással. Ha ilyen autón gondolkozok, érdemes facelift utániakat nézni, vagy - azon kívül, hogy fiatalabbak - nincs nagy különbség mk3-on belül?
Köszi!
A 4 vak lyuk továbbra is megvan. Viszont az öntvény formájával és a vízkör módosításával úgy tűnik összehoztak egy megfelelő hőelvezetést. Ennek megfelelően a tömítés is más, valamiért azt a 4 extra lyukat viszont továbbra is meghagyták..
De úgy tűnik nincs jelentősége, mert mintha az MKIII V6-okkal nem lenne hf-es gond. Az öntvény formája miatt pedig az alsó különálló kép szerint úgy tűnik, hogy a vak lyukak a külső szélen nem lógnak túl a szabadba.
Összehasonlíthatóság kedvéért kis utánakeresgéléssel összehoztam egy ilyen ábrát, ahol felül az MKII (hátsóról csak hf képet találtam hirtelen), alul az MKIII öntvényeit párosítottam. Balra a tűzfal felőli sor, jobbra a hűtő felőli.
Itt pedig látható a 4 extra lyuk nyoma MKIII motornál (csak középen lóg túl, de ott tudtommal nem szokott átégni az MKII sem):
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2703 Dátum:
2016.05.04 szerda, 07:41:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.01 vasárnap, 11:54:16
majd lesz mind2vel nyugi
Szétesett a kipufogóm a kommented után. Rossz ómen vagy.
Ma viszem a kipufogó klinikára. Leömlőnél nyílt szét elég rendesen. Lesz vele melójuk. De az egész rendszert felújíttatom, ha már nekiállnak. Az összes tömítést cseréltetem, és ahol gyengébb a lemez, azt is.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Nagymedve
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2704 Dátum:
2016.05.04 szerda, 12:21:56 »
Sziasztok! 2001-es évjáratú MK III-as benzines 2500 cm3-is V6-os Mondeom van. Az utóbbi időben nekiállt olyan hibajelenséget produkálni, hogy elég rendesen rángatott gázadásnál, gyorsításnál. Elvittem a szerelőhöz, kicserélték az összes gyertyát, az összes gyújtókábelt, és találtak két repedt vákuumcsövet, azokat is kicserélték. Az autó jobb lett, de még mindig rángat, főleg 2.000 és 3.000 fordulatszám között, és nem is húz igazán, ahogy kellene neki. Visszavittem a szerelőhöz, azt mondta, hogy nem tudják, hogy mi lehet a probléma, nem tudnak mihez nyúlni, hibakódot nem jelez a műszer, és próbáljam meg azt, hogy 100-as benzint tankoljak az OMV-nél, hátha attól jobb lesz. Megtettem, telitankoltam ezzel a benzinnel, de nem javult semmit, a hibajelenség megmaradt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka, és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a javaslatokat.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2705 Dátum:
2016.05.04 szerda, 14:26:54 »
Idézetet írta: Nagymedve - 2016.05.04 szerda, 12:21:56
Sziasztok! 2001-es évjáratú MK III-as benzines 2500 cm3-is V6-os Mondeom van. Az utóbbi időben nekiállt olyan hibajelenséget produkálni, hogy elég rendesen rángatott gázadásnál, gyorsításnál. Elvittem a szerelőhöz, kicserélték az összes gyertyát, az összes gyújtókábelt, és találtak két repedt vákuumcsövet, azokat is kicserélték. Az autó jobb lett, de még mindig rángat, főleg 2.000 és 3.000 fordulatszám között, és nem is húz igazán, ahogy kellene neki. Visszavittem a szerelőhöz, azt mondta, hogy nem tudják, hogy mi lehet a probléma, nem tudnak mihez nyúlni, hibakódot nem jelez a műszer, és próbáljam meg azt, hogy 100-as benzint tankoljak az OMV-nél, hátha attól jobb lesz. Megtettem, telitankoltam ezzel a benzinnel, de nem javult semmit, a hibajelenség megmaradt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka, és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a javaslatokat.
Biztos jó gyertyák, és gyújtáskábel került bele?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2706 Dátum:
2016.05.04 szerda, 14:51:01 »
Idézetet írta: Nagymedve - 2016.05.04 szerda, 12:21:56
Sziasztok! 2001-es évjáratú MK III-as benzines 2500 cm3-is V6-os Mondeom van. Az utóbbi időben nekiállt olyan hibajelenséget produkálni, hogy elég rendesen rángatott gázadásnál, gyorsításnál. Elvittem a szerelőhöz, kicserélték az összes gyertyát, az összes gyújtókábelt, és találtak két repedt vákuumcsövet, azokat is kicserélték. Az autó jobb lett, de még mindig rángat, főleg 2.000 és 3.000 fordulatszám között, és nem is húz igazán, ahogy kellene neki. Visszavittem a szerelőhöz, azt mondta, hogy nem tudják, hogy mi lehet a probléma, nem tudnak mihez nyúlni, hibakódot nem jelez a műszer, és próbáljam meg azt, hogy 100-as benzint tankoljak az OMV-nél, hátha attól jobb lesz. Megtettem, telitankoltam ezzel a benzinnel, de nem javult semmit, a hibajelenség megmaradt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka, és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a javaslatokat.
A kábel és a gyertyacsere után a trafót azt kifelejtették, vagy csak te nem írtad?
Naplózva
Nagymedve
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2707 Dátum:
2016.05.04 szerda, 16:35:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.04 szerda, 14:51:01
A kábel és a gyertyacsere után a trafót azt kifelejtették, vagy csak te nem írtad?
Nekem nem mondták, hogy a trafót is kicserélték. Ki kellett volna azt is? Nem vagyok annyira képben.....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2708 Dátum:
2016.05.04 szerda, 16:55:06 »
Idézetet írta: Nagymedve - 2016.05.04 szerda, 12:21:56
Sziasztok! 2001-es évjáratú MK III-as benzines 2500 cm3-is V6-os Mondeom van. Az utóbbi időben nekiállt olyan hibajelenséget produkálni, hogy elég rendesen rángatott gázadásnál, gyorsításnál. Elvittem a szerelőhöz, kicserélték az összes gyertyát, az összes gyújtókábelt, és találtak két repedt vákuumcsövet, azokat is kicserélték. Az autó jobb lett, de még mindig rángat, főleg 2.000 és 3.000 fordulatszám között, és nem is húz igazán, ahogy kellene neki. Visszavittem a szerelőhöz, azt mondta, hogy nem tudják, hogy mi lehet a probléma, nem tudnak mihez nyúlni, hibakódot nem jelez a műszer, és próbáljam meg azt, hogy 100-as benzint tankoljak az OMV-nél, hátha attól jobb lesz. Megtettem, telitankoltam ezzel a benzinnel, de nem javult semmit, a hibajelenség megmaradt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka, és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a javaslatokat.
A 100-as benyat csak azert mondtak, hogy leszallj roluk, mivel foglamuk nincs mi a baja. Meg is tetted, de ezert nem kellett volna 100-ast tankolnod
Vidd el szerelohoz.
Naplózva
blah blah blah
Nagymedve
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2709 Dátum:
2016.05.04 szerda, 17:09:54 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.04 szerda, 14:26:54
Biztos jó gyertyák, és gyújtáskábel került bele?
Nem voltam ott, amikor a gyertyákat beletették, nem láttam, hogy milyeneket tettek bele. A kábelek ránézésre újnak tűnnek.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2710 Dátum:
2016.05.04 szerda, 20:33:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.05.04 szerda, 14:51:01
A kábel és a gyertyacsere után a trafót azt kifelejtették, vagy csak te nem írtad?
Én is úgy tudom, hogy a trafót is illik ilyenkor cserélni. Lehet, hogy az a baja!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2711 Dátum:
2016.05.04 szerda, 20:58:47 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.05.04 szerda, 20:33:25
Én is úgy tudom, hogy a trafót is illik ilyenkor cserélni. Lehet, hogy az a baja!
Ha tovabbra is rangat akkor van ra esely. Mar csak azert is, mert asszem a trafot ki tudja nyirni hibas kabel
Egy probat megerne, hogy egy bontottat beszerelni es ha jo akkor kifizetni...vagy ha mar ugy is jol megy a verda, egyszeruen csak elslisszolni
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2712 Dátum:
2016.05.04 szerda, 21:06:07 »
Idézetet írta: zacci - 2016.05.04 szerda, 20:58:47
Ha tovabbra is rangat akkor van ra esely. Mar csak azert is, mert asszem a trafot ki tudja nyirni hibas kabel
Egy probat megerne, hogy egy bontottat beszerelni es ha jo akkor kifizetni...vagy ha mar ugy is jol megy a verda,
egyszeruen csak elslisszolni
igazad lehet,mert azok értéke már vetekszik az autó értékével....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2713 Dátum:
2016.05.04 szerda, 22:16:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.04 szerda, 21:06:07
igazad lehet,mert azok értéke már vetekszik az autó értékével....
Naplózva
blah blah blah
Nagymedve
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2714 Dátum:
2016.05.06 péntek, 13:49:19 »
Idézetet írta: zacci - 2016.05.04 szerda, 20:58:47
Ha tovabbra is rangat akkor van ra esely. Mar csak azert is, mert asszem a trafot ki tudja nyirni hibas kabel
Egy probat megerne, hogy egy bontottat beszerelni es ha jo akkor kifizetni...vagy ha mar ugy is jol megy a verda, egyszeruen csak elslisszolni
Tegnap megnéztem, a trafót nem cserélték ki, az maradt ugyanaz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2715 Dátum:
2016.05.06 péntek, 14:07:42 »
Idézetet írta: Nagymedve - 2016.05.06 péntek, 13:49:19
Tegnap megnéztem, a trafót nem cserélték ki, az maradt ugyanaz.
akkor az a gyenge láncszem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2716 Dátum:
2016.05.06 péntek, 18:08:47 »
Vettem egy Exide Premium aksit. Gyárilag 720A indítóáram, ami a gyakorlatban kimérve 820A.
Remélem tartós lesz.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2717 Dátum:
2016.05.08 vasárnap, 07:26:47 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.04 szerda, 21:06:07
igazad lehet,mert azok értéke már vetekszik az autó értékével....
Ez nem a dízel topic, az itteni autók érnek is valamit
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2718 Dátum:
2016.05.08 vasárnap, 08:21:21 »
Idézetet írta: D - 2016.05.08 vasárnap, 07:26:47
Ez nem a dízel topic, az itteni autók érnek is valamit
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2719 Dátum:
2016.05.08 vasárnap, 21:20:15 »
Idézetet írta: D - 2016.05.08 vasárnap, 07:26:47
Ez nem a dízel topic, az itteni autók érnek is valamit
jah,minimum egy gyujtótrafót....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2720 Dátum:
2016.05.08 vasárnap, 21:47:20 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.08 vasárnap, 21:20:15
jah,minimum egy gyujtótrafót....
szedjél gyógyszert. a májadra
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2721 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 06:38:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.05.08 vasárnap, 21:47:20
szedjél gyógyszert. a májadra
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2722 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 08:41:14 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.08 vasárnap, 21:20:15
jah,minimum egy gyujtótrafót....
Minimum annyit, de inkább többet
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2723 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 21:44:27 »
Sikeresen kinyírtam a belső világítás biztosítékát (7,5A). Milyen kell bele? Késes vagy microvillás?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2724 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 21:46:13 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.09 hétfő, 21:44:27
Sikeresen kinyírtam a belső világítás biztosítékát (7,5A). Milyen kell bele? Késes vagy microvillás?
amilyen volt benne!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2725 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 21:53:57 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.09 hétfő, 21:46:13
amilyen volt benne!
Nem vettem ki.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2726 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 21:54:34 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.09 hétfő, 21:53:57
Nem vettem ki.
úgy nehéz lesz kicserélni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2727 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 21:59:44 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.09 hétfő, 21:54:34
úgy nehéz lesz kicserélni....
Látom, mégiscsak ide a benzinesek közé húz a szíved dízelmajom
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2728 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 22:11:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.05.09 hétfő, 21:59:44
Látom, mégiscsak ide a benzinesek közé húz a szíved dízelmajom
Apaaa, kezdődik...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2729 Dátum:
2016.05.09 hétfő, 23:44:29 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.09 hétfő, 21:54:34
úgy nehéz lesz kicserélni....
Ha nem tudod a választ minek válaszolsz? Kérdeztem, valamit, és építő választ vártam.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2730 Dátum:
2016.05.10 kedd, 06:06:48 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.09 hétfő, 23:44:29
Ha nem tudod a választ minek válaszolsz? Kérdeztem, valamit, és építő választ vártam.
kb a "milyen izzó a helyzetjelző?" értékű kérdés volt.mókásnak tartom az efféléket.
https://www.google.hu/search?q=k%C3%A9ses+biztos%C3%ADt%C3%A9k&hl=hu&gbv=2&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiPspmB4s7MAhWLvBQKHUiWBBMQsAQIGQ
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.10 kedd, 07:24:16 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2731 Dátum:
2016.05.10 kedd, 06:06:59 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.05.09 hétfő, 21:59:44
Látom, mégiscsak ide a benzinesek közé húz a szíved dízelmajom
bakfitty.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2732 Dátum:
2016.05.10 kedd, 08:29:54 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.10 kedd, 06:06:48
kb a "milyen izzó a helyzetjelző?" értékű kérdés volt.mókásnak tartom az efféléket.
https://www.google.hu/search?q=k%C3%A9ses+biztos%C3%ADt%C3%A9k&hl=hu&gbv=2&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiPspmB4s7MAhWLvBQKHUiWBBMQsAQIGQ
Azt hiszed, nem találtam meg google keresővel? Csak éppen nem egyértelmű.
De megint írtál valamit, aminek alapvetően semmi értelme. Nem azt kértem, hogy minősítsd, mókás vagy nem, hanem ha tudsz rá válaszolni, akkor válaszolj, ha nem, akkor vagy kapok rá választ, vagy nem. Persze ma ki fogom venni, és megnézem, de úgy gondoltam ez egyszerűbb kérdés, és nem kell hozzá kivennem.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2733 Dátum:
2016.05.10 kedd, 08:59:11 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.10 kedd, 08:29:54
Azt hiszed, nem találtam meg google keresővel? Csak éppen nem egyértelmű.
De megint írtál valamit, aminek alapvetően semmi értelme. Nem azt kértem, hogy minősítsd, mókás vagy nem, hanem ha tudsz rá válaszolni, akkor válaszolj, ha nem, akkor vagy kapok rá választ, vagy nem. Persze ma ki fogom venni, és megnézem, de úgy gondoltam ez egyszerűbb kérdés, és nem kell hozzá kivennem.
mi a nem egyértelmű?A kicsi az a mini.A nagyobb a normál késes.
De a cseréhez amúgy is kikell venni,ha tetszik ha nem-ergo nem vagy előrébb ha megkérdezed előre...de engem nem bosszant,szívesen válaszolok.de úgy látom téged igen."nehéz a bányász élet...."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2734 Dátum:
2016.05.10 kedd, 11:04:31 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.09 hétfő, 21:44:27
Sikeresen kinyírtam a belső világítás biztosítékát (7,5A). Milyen kell bele? Késes vagy microvillás?
ha láttad melyik ment ki, hány amperes, akkor hogy hogy nem tudod, hogy fizikailag mekkora?
vagy a hangok súgták a 7,5A-t?
amúgy mini jár bele, nem nagyon láttam még 2000 után gyártott autót, amibe a normál méretű járt volna. ja és ne ilyen kínai vackot vegyél, vagy bontóstól kérj bele gyárit, vagy tesla vagy valami hasonló jobb nevűt autósboltból.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2735 Dátum:
2016.05.10 kedd, 13:11:59 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.05.09 hétfő, 21:59:44
Látom, mégiscsak ide a benzinesek közé húz a szíved dízelmajom
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2736 Dátum:
2016.05.10 kedd, 13:54:25 »
Idézetet írta: D - 2016.05.10 kedd, 13:11:59
minek örülsz fhoshatos?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2737 Dátum:
2016.05.10 kedd, 19:18:20 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.10 kedd, 13:54:25
minek örülsz fhoshatos?
Annak hogy van 6 henger a kocsimban és ha kifogy az üzemanyag a fűnyíróból, akkor csak a tartalék benyáskannát kell megcsapolnom
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2738 Dátum:
2016.05.10 kedd, 20:04:17 »
Idézetet írta: Dávid - 2016.05.01 vasárnap, 19:46:13
A 4 vak lyuk továbbra is megvan. Viszont az öntvény formájával és a vízkör módosításával úgy tűnik összehoztak egy megfelelő hőelvezetést. Ennek megfelelően a tömítés is más, valamiért azt a 4 extra lyukat viszont továbbra is meghagyták..
De úgy tűnik nincs jelentősége, mert mintha az MKIII V6-okkal nem lenne hf-es gond. Az öntvény formája miatt pedig az alsó különálló kép szerint úgy tűnik, hogy a vak lyukak a külső szélen nem lógnak túl a szabadba.
Összehasonlíthatóság kedvéért kis utánakeresgéléssel összehoztam egy ilyen ábrát, ahol felül az MKII (hátsóról csak hf képet találtam hirtelen), alul az MKIII öntvényeit párosítottam. Balra a tűzfal felőli sor, jobbra a hűtő felőli.
...
Itt pedig látható a 4 extra lyuk nyoma MKIII motornál (csak középen lóg túl, de ott tudtommal nem szokott átégni az MKII sem):
...
Jók ezek a képek! Köszi mindenkinek az infókat!
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2739 Dátum:
2016.05.10 kedd, 21:16:57 »
Idézetet írta: D - 2016.05.10 kedd, 19:18:20
Annak hogy van 6 henger a kocsimban és ha kifogy az üzemanyag a fűnyíróból, akkor csak a tartalék benyáskannát kell megcsapolnom
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2740 Dátum:
2016.05.10 kedd, 22:34:59 »
Idézetet írta: D - 2016.05.10 kedd, 19:18:20
Annak hogy van 6 henger a kocsimban és ha kifogy az üzemanyag a fűnyíróból, akkor csak a tartalék benyáskannát kell megcsapolnom
sajnos én ezt már nem tehetem meg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2741 Dátum:
2016.05.11 szerda, 05:59:19 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.05.10 kedd, 22:34:59
sajnos én ezt már nem tehetem meg
végre megszabadultál a benzintemetőtől?
remélem pezsgőt bontottál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2742 Dátum:
2016.05.11 szerda, 08:17:16 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.11 szerda, 05:59:19
végre megszabadultál a benzintemetőtől?
remélem pezsgőt bontottál....
Elengedtük. Sajnos.
De jó gazdája lett.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2743 Dátum:
2016.05.11 szerda, 08:55:45 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.05.11 szerda, 08:17:16
Elengedtük. Sajnos.
De jó gazdája lett.
Hogy hívták? Palimadár Béla?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Poison The Well
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2744 Dátum:
2016.05.11 szerda, 10:04:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.11 szerda, 08:55:45
Hogy hívták? Palimadár Béla?
Én
Az előző autómat pedig eladtam egy másik klubtársunknak. Ezek az autók "családban maradtak"
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.11 szerda, 10:22:14 írta Poison The Well
»
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2745 Dátum:
2016.05.11 szerda, 10:36:43 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.05.11 szerda, 08:17:16
Elengedtük. Sajnos.
De jó gazdája lett.
Akkor van helye végre az eisenachi, vad 900 cm3-nek?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2746 Dátum:
2016.05.11 szerda, 12:03:01 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.11 szerda, 08:55:45
Hogy hívták? Palimadár Béla?
Te kis félkegyelmű
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2747 Dátum:
2016.05.11 szerda, 12:03:49 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.05.11 szerda, 10:36:43
Akkor van helye végre az eisenachi, vad 900 cm3-nek?
nincs. nosztalgiából kipróbáltam egyet és arra a következtetésre jutottam, hogy kell a bánatnak
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2748 Dátum:
2016.05.11 szerda, 12:04:15 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2016.05.11 szerda, 10:04:49
Én
Az előző autómat pedig eladtam egy másik klubtársunknak. Ezek az autók "családban maradtak"
ne is hallgass rájuk, amikor majd a koromtól eltömődött tüdő miatt oxigénhiányos agyuk kitisztul, majd elhallgatnak
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.11 szerda, 12:05:48 írta VZoli
»
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2749 Dátum:
2016.05.11 szerda, 12:08:26 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.05.11 szerda, 12:03:49
nincs. nosztalgiából kipróbáltam egyet és arra a következtetésre jutottam, hogy kell a bánatnak
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ