Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:23:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1303109 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 14:04:42 »

Azt írta, hogy hozható az ST200 teljesítménye. Jó lenne nekem is egy ilyen módosítás, de egyedül biztos nem vágok bele.

Kérdés, hogy ez tényleg annyi, vagy csak "érzésre" Smiley
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 19:52:44 »

Kérdés, hogy ez tényleg annyi, vagy csak "érzésre" Smiley

Érzésre és mérésre Smiley Bár nem padon, csak sok sok kigyorsításos időméréssel. 1mp javulás. 8,9-ről 7,9-re 0-100-ig. Eddig azóta gyorsulgattam már 2 jól karbantartott ST200-zal is, mindegyikkel fej-fej mellett voltunk. 1 mp javulást egyébként markánsan lehet érezni, és a motor hangja is sokkal vadabb.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.25 csütörtök, 19:55:34 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 23:43:41 »

Technikai kérdés. Ha Kicseréltem a légszűrő betétet K&N-re, és megnőtt a fogyasztás, az lehet attól, hogy túl sok olajat locsoltam rá? Roll Eyes Gyárilag fújva volt, de mivel még nem volt K&N, azt hittem nekem kell befújni, és alaposan meglocsoltam, majd miután beszereltem, akkor vettem észre, hogy előfújt (30ml) ami egy apró észrevehetetlen kis címkén volt. Vagy a többlet levegőhöz egyszerűen csak több benyát tol?
Nyomatékban jobb lett, tehát mindenképpen jó lenne megtalálni a hibát.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2016.08.26 péntek, 08:54:10 »

Technikai kérdés. Ha Kicseréltem a légszűrő betétet K&N-re, és megnőtt a fogyasztás, az lehet attól, hogy túl sok olajat locsoltam rá? Roll Eyes Gyárilag fújva volt, de mivel még nem volt K&N, azt hittem nekem kell befújni, és alaposan meglocsoltam, majd miután beszereltem, akkor vettem észre, hogy előfújt (30ml) ami egy apró észrevehetetlen kis címkén volt. Vagy a többlet levegőhöz egyszerűen csak több benyát tol?
Nyomatékban jobb lett, tehát mindenképpen jó lenne megtalálni a hibát.

Ha kevés a levegő akkor nőhet a fogyasztás  wave Vedd ki a szűrőt, fújd be a szűrőtisztító folyadékkal és utána "csap víznél" mosd ki. Szárítsd ki és újra vidd fel az olaj réteget. Figyelj oda, hogy egyenletesen fújd be. Ja és ne menj kétszer rá, mert a már sok. nyes

Itt pontosan leírják, hogy hogyan is kell:

http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=420
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.26 péntek, 08:56:01 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2016.08.26 péntek, 13:24:08 »

Ha kevés a levegő akkor nőhet a fogyasztás  wave Vedd ki a szűrőt, fújd be a szűrőtisztító folyadékkal és utána "csap víznél" mosd ki. Szárítsd ki és újra vidd fel az olaj réteget. Figyelj oda, hogy egyenletesen fújd be. Ja és ne menj kétszer rá, mert a már sok. nyes

Itt pontosan leírják, hogy hogyan is kell:

http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=420

Ez alapján basztam el. taps Addig fújtam, a koszos oldal felől ameddig az is piros nem lett. Eleve piros volt, mert előfújt, de világosabb és az árnyalatot hozzáigazítottam. A linken nem is spray használat van, hanem nyomós, tubusos. Én ilyet nem kaptam, csak spray-t.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2016.08.26 péntek, 20:57:29 »

Ez alapján basztam el. taps Addig fújtam, a koszos oldal felől ameddig az is piros nem lett. Eleve piros volt, mert előfújt, de világosabb és az árnyalatot hozzáigazítottam. A linken nem is spray használat van, hanem nyomós, tubusos. Én ilyet nem kaptam, csak spray-t.

Nekem is spray van  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2016.08.26 péntek, 23:52:16 »

Nekem is spray van  wave

Megcsináltam. Mit mondjak. Nagyon állat lett. taps Lehet van olyan autó, ahol nem érezhető, de én nagyon érzem a változást. Nagyon gyorsan beleforog a pirosba, figyelnem kell majd rá. Jóval fürgébb lett. Az előző gyári papírszűrő még bőven jó volt, tehát egy közel 100% gyári szűrőhöz képest nagy az átmenet. Fogyit majd csekkolni kell, mindenesetre megy mint a barom. smile
Lehet most meg keveset fújtam rá? eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2016.08.27 szombat, 15:59:55 »

Megcsináltam. Mit mondjak. Nagyon állat lett. taps Lehet van olyan autó, ahol nem érezhető, de én nagyon érzem a változást. Nagyon gyorsan beleforog a pirosba, figyelnem kell majd rá. Jóval fürgébb lett. Az előző gyári papírszűrő még bőven jó volt, tehát egy közel 100% gyári szűrőhöz képest nagy az átmenet. Fogyit majd csekkolni kell, mindenesetre megy mint a barom. smile
Lehet most meg keveset fújtam rá? eplus2

Mennyi javulast igert a gyarto?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2016.08.27 szombat, 16:17:49 »

Mennyi javulast igert a gyarto?

5%
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2016.08.27 szombat, 19:36:28 »

5%

Ertem.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2016.08.27 szombat, 22:21:52 »

Ertem.

Fogyasztás is jobbnak tűnik, de majd hosszabb távon kiderül. Ma is gurulgattam a városban, és tényleg érezhető. 5.-be korábban fel tudom kapcsolni, és ritkábban is kell visszaváltani.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 08:52:05 »

Fogyasztás is jobbnak tűnik, de majd hosszabb távon kiderül. Ma is gurulgattam a városban, és tényleg érezhető. 5.-be korábban fel tudom kapcsolni, és ritkábban is kell visszaváltani.

Hát a fogyi nőni fog, mivel nem fogod megállni hogy nyomd, illetve azt látni hogy a V6 hangjára többen oda fognak fordulni. Én már csak tudom  taps
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 12:36:13 »

Hát a fogyi nőni fog, mivel nem fogod megállni hogy nyomd, illetve azt látni hogy a V6 hangjára többen oda fognak fordulni. Én már csak tudom  taps

 eplus2
Azt hiszem meglépem a sport katalizátoros projektet, és be lesz fejezve a kipufogó is. Ha egy nyamvadt légszűrő erre képes, akkor simán lesz 200-210 ló az autó, ha ezeket is megcsináltatom. Valami jófajta leömlő sem lenne rossz, de ezt majd akkor ha minden kész. ST200 szívósoron is gondolkodom, de majd az is a végén.

Kérdés az, hagyjam a kipufogónál a gyári kialakítást, az az 2 dob 1 kivezetés, vagy vetessem ki az egyik dobot, és minél rövidebb és elágazásmentes gázáramlásra törekedjek?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 12:44:59 »

De nyerni sem. Azzal amúgy sem nyersz.
Szívó oldalon ami sokat számít ST esetén az elsősorban a felső szívósor öntvény a hozzá tartozó nagyobb pillangószeleppel és gumicsővel. Másodsorban az alján megnyitott légszűrőház, ami a gázreakciót maximálisan közvetlenné teszi.
Az alap öntvény járatai szűkek, nagyon durva felszínűek, sorjásak, és meg sem próbálják közelíteni a kör keresztmetszetet. Az alsó szívósor teljesen jó. A hengerfej csatornák felülete megintcsak necces, de nem létfontosságú tényező.

Ezt az alul megnyitott légszűrőház hogy néz ki? Nem találok sehol képet róla. Köszönöm.
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 16:13:08 »

Ezt az alul megnyitott légszűrőház hogy néz ki? Nem találok sehol képet róla. Köszönöm.

Én most végeztem. 3 kockát vágtam ki. Az durván 10cm hosszú és 3-4cm széles.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:09:39 »

Én most végeztem. 3 kockát vágtam ki. Az durván 10cm hosszú és 3-4cm széles.

Nem vagyok biztos benne, hogy hasznos volt. Roll Eyes Brutális szívóhang van, de érzetre mintha gyengébben menne. Tesztelnem kell, de gyanítom, hogy be kell majd "falaznom" a rést.
Aztán lehet nem megy rosszabbul, csak a hang zavar meg. 1-2 hetet tesztelem, aztán utána döntök a lyuk sorsáról. Lehet túl nagy lett (3 kocka), és elég lett volna 1 vagy 2 kocka.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:47:28 »

Nem vagyok biztos benne, hogy hasznos volt. Roll Eyes Brutális szívóhang van, de érzetre mintha gyengébben menne. Tesztelnem kell, de gyanítom, hogy be kell majd "falaznom" a rést.
Aztán lehet nem megy rosszabbul, csak a hang zavar meg. 1-2 hetet tesztelem, aztán utána döntök a lyuk sorsáról. Lehet túl nagy lett (3 kocka), és elég lett volna 1 vagy 2 kocka.

Érzetre csak azért tűnik gyengébbnek, mert most már hallod is "élni" a motort  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:27:34 »

Érzetre csak azért tűnik gyengébbnek, mert most már hallod is "élni" a motort  wave

Lehet. Mondjuk ha ilyen hangja lesz autópályán, azt hiszem sűrűn fog fájni a fejem. Roll Eyes Az egy dolog, hogy morog, de baromi hangosan teszi.
Lehet nálad apróbb a rés, és azért halkabb.
Majd a fogyiból kiderül, hogy jót tett e a beavatkozás.  Wink
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:28:21 »

Lehet. Mondjuk ha ilyen hangja lesz autópályán, azt hiszem sűrűn fog fájni a fejem. Roll Eyes Az egy dolog, hogy morog, de baromi hangosan teszi.
Lehet nálad apróbb a rés, és azért halkabb.
Majd a fogyiból kiderül, hogy jót tett e a beavatkozás.  Wink
szerintem sokkal kevesebbet fog enni. zavart2 vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 21:08:25 »

szerintem sokkal kevesebbet fog enni. zavart2 vigyor3

Lehet, dobni fogod a kormolóst a végén. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 21:19:40 »

Lehet, dobni fogod a kormolóst a végén. eplus2
simaliba... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 21:38:27 »

simaliba... hehe

Látod, nekünk turbo sem kell, elég a légszűrőházat sufnitunyingolni. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:41:06 »

Miután fagyizóból hazafelé próbálgattam lecsekkolni, mi változott, de csak azt kaptam válaszul, hogy "most tényleg ezt kell csinálni?", így új tervet "főztem". Család lefeküdt... cipő óvatosan felhúz, autókulcs leakaszt, és go... eplus2
Mogyoródi leágazásig mentem, viszonylag kis forgalomban. Rosszabbul nem megy, az biztos. 5000 környékén váltogattam. A hangja bentről olyan, mintha vééé nyóóóc lenne, csak az a baj, hogy nem megy úgy. hehe
Kintről viszont nem tudom mit hallanak ebből, de bentről nagyon sportautós lett a hang. Fogalmam sincs, hogy fogom kibírni, hogy ne nyomjam, mert a hangtól olyan, mintha új autóban ülnék.
Fogyasztás jó lesz, mert 11,7-12,1 között mozgott (most volt nullázva), és az 5000 fordulat nem igazán kedvez a fogyasztásnak.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:43:43 »

eplus2
Azt hiszem meglépem a sport katalizátoros projektet, és be lesz fejezve a kipufogó is. Ha egy nyamvadt légszűrő erre képes, akkor simán lesz 200-210 ló az autó, ha ezeket is megcsináltatom. Valami jófajta leömlő sem lenne rossz, de ezt majd akkor ha minden kész. ST200 szívósoron is gondolkodom, de majd az is a végén.

Kérdés az, hagyjam a kipufogónál a gyári kialakítást, az az 2 dob 1 kivezetés, vagy vetessem ki az egyik dobot, és minél rövidebb és elágazásmentes gázáramlásra törekedjek?


Nekem ez az st szívósor dolog keltette fel az érdeklődésem. Csak kérdés, hogy mennyibe fáj ezt összehozni.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:48:34 »

Nekem ez az st szívósor dolog keltette fel az érdeklődésem. Csak kérdés, hogy mennyibe fáj ezt összehozni.

Vegyünk kettőt akcióban, és együtt összerakjuk. Grin

Nem nagyon van eladó...Amit találtam, azt már eladták. 32e. http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-ST200-Uppler-inlet-manifold-/162112086473?hash=item25bea221c9%3Ag%3AKrQAAOSwNuxXaUTC&vxp=mtr&nma=true&si=hFTiwvvHL9vV093CJegZaUuo0qc%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 06:21:46 »

Látod, nekünk turbo sem kell, elég a légszűrőházat sufnitunyingolni. eplus2
a hanghoz mindenképpen elég.sőt,még sok is. hehe hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 08:49:05 »


Lehet nem lenne köszönet benne... hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 19:07:23 »

Én most végeztem. 3 kockát vágtam ki. Az durván 10cm hosszú és 3-4cm széles.
Képet nem csináltál? Mert egy régi légszűrőházat fel tudok áldozni a kísérlethez.
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 20:29:15 »

Képet nem csináltál? Mert egy régi légszűrőházat fel tudok áldozni a kísérlethez.

Nem csináltam, mert azt se tudtam, jó lesz e, és marad e véglegesen.
Ha az autó bal oldalán állsz, kiveszed a légszűrőt. Így a légszűrőház keskenyebbik fele lesz hozzád közelebb. Értelemszerűen csak a bal oldalánál levő hozzád legközelebbi 3 kockáról lehet szó, mert ott van rés. smile
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2016.08.30 kedd, 09:23:31 »

Képet nem csináltál? Mert egy régi légszűrőházat fel tudok áldozni a kísérlethez.

Lefényképeztem az enyémet, tessék  wave

A nyíllal jelzett helyen került kivágásra  nyes

« Utoljára szerkesztve: 2016.08.30 kedd, 09:25:17 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2016.08.30 kedd, 10:26:16 »

Lefényképeztem az enyémet, tessék  wave

A nyíllal jelzett helyen került kivágásra  nyes

[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/160830/DSCN0432_www.kepfeltoltes.hu_.
az átszúrt csavarhúzó is tartozék? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2016.08.30 kedd, 10:33:58 »

az átszúrt csavarhúzó is tartozék? vigyor3

Az csak ott van, mert a levegő szűrő ház csavarjait azzal szedtem ki  wave

Azzé oda figyelj, mert a gonoszságod miatt lehet, hogy ő fogja hozni neked majd az ajándékot  nyes
Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2016.08.30 kedd, 11:29:12 »

Az csak ott van, mert a levegő szűrő ház csavarjait azzal szedtem ki  wave

Azzé oda figyelj, mert a gonoszságod miatt lehet, hogy ő fogja hozni neked majd az ajándékot  nyes
[img]http://kepfeltoltes.hu/160830/gonosz_telapo_992577_99241_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ha csak mindenki annyira lenne gonosz,mint én,nem lennének villamosszékek.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2016.08.30 kedd, 13:03:34 »

Lefényképeztem az enyémet, tessék  wave

A nyíllal jelzett helyen került kivágásra  nyes

[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/160830/DSCN0432_www.kepfeltoltes.hu_.

Köszöntem szépen  smile
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.30 kedd, 17:45:46 írta alf » Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2016.08.30 kedd, 13:41:18 »

ha csak mindenki annyira lenne gonosz,mint én,nem lennének villamosszékek.... nyes

 eljen
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2016.08.30 kedd, 16:33:29 »

Köszöntem szépen  smile

Hááát. Nálam eddig +1L/100km. Nem tudom, hogy a légszűrőház kivágása miatt, vagy eleve a légszűrőtől lett e ilyen, de mindenképpen több, mint volt.
Nem a vezetési stílus változott, mert ma is nagy forgalomban mentem, és tegnap is.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2016.08.30 kedd, 17:54:41 »

Hááát. Nálam eddig +1L/100km. Nem tudom, hogy a légszűrőház kivágása miatt, vagy eleve a légszűrőtől lett e ilyen, de mindenképpen több, mint volt.
Nem a vezetési stílus változott, mert ma is nagy forgalomban mentem, és tegnap is.

Az sok, a direkt szűrővel sem szabadna enni többet, hacsak "kissé"  wave jobban nem huzatod a lámpáknál.

Nekem a fogyi nem csökkent, de nem is nőt. A hang viszont ott van nyes

Lehet, hogy a szűrő -anyaga- hibás gun
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2016.08.30 kedd, 18:15:50 »

Az sok, a direkt szűrővel sem szabadna enni többet, hacsak "kissé"  wave jobban nem huzatod a lámpáknál.

Nekem a fogyi nem csökkent, de nem is nőt. A hang viszont ott van nyes

Lehet, hogy a szűrő -anyaga- hibás gun

Szerintem a légszűrőház kivágása kavart be.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2016.09.02 péntek, 21:13:36 »

Légszűrőház kivágása a hangon kívül tud valamit hozni teljesítményben?
Esetleges mellékhatások? Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2016.09.02 péntek, 22:17:57 »

Légszűrőház kivágása a hangon kívül tud valamit hozni teljesítményben?
Esetleges mellékhatások? Cheesy

Egyedül a gázreakció szempontjából számít. Az ég világon semmi más hatása nincs. Semmi egyéb mellékhatást nem okozhat.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2016.09.02 péntek, 22:56:37 »

Egyedül a gázreakció szempontjából számít. Az ég világon semmi más hatása nincs. Semmi egyéb mellékhatást nem okozhat.

Ok, koszi. Akkor elgondolkodom rajta  eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2016.09.03 szombat, 20:40:35 »

Budapest-Szada-Budapest. Indulás előtt nulláztam az átlag fogyi mérőt. 60km volt, oda-vissza. Nem volt spórolós a tempó, hazafelé 180, odafelé 150-160. Eddig sosem sikerült ilyen jó átlag fogyit produkálni.
Érzésre 150-től elég komolyan megindult 180-ig, meg is lepődtem. A végére kíváncsi leszek, de ezt nem tudom mikor tudom megnézni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.03 szombat, 20:42:08 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
V6.Bandita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2016.09.14 szerda, 15:27:14 »

Sziasztok!

5év kényszerkihagyás után nagyjából 3 hete boldog tulajdonosa lettem egy 2002-es 2.5 V6 Ghia Sedan Mondeonak.  vigyor3
Megvolt a "moosing noise", illetve egy doglott gyertya, nem is volt alsó tartományban teljesítmény, illetve (digitklima) folyamatosan ment kikapcsolt állapotban is....
Mind a 6 gyertya ki lett cserélve új Motorcraftra és ki lett cserélve az alapjárati motor (ha jol mondom). A klímán csináltam egy "reset"-et, most úgy tűnik ez rendbejött, hiszen lehet hallani ha kikapcsolod, illetve ha bekapcsolod és kikapcsolt állapotban már nem fújja a hideget (eddig ez ugye nem így volt).
Teljesítmény megjött, moosing noise megszűnt.
Nade! Indításnál a fordulatszámmérő alapjáratról azonnal felugrik 2-2300-ra, ott marad 2-3 másodpercig, majd lassan visszaáll alapra. Ugyanez a jelenség, ha forgalomban ugye kapsz egy pirosat, megállsz, le kéne "azonnal" esni a fordulatszámnak. Ez meg is történik, lemegy kb 1000-ig, aztán feldobja megint, itt már "csak" kb 1500-1800ig aztán 2-3 másodperc múlva vissza 1000-re (mindezt ugye álló helyzetben).
Ugyanezt megfigyeltem menet közben is váltások között. Jelenleg 90%-ban tojáshéjon közlekedek, ami azt jelenti, hogy normál tempóban elváltok 2000-2500között. Itt is azt veszem észre ilyenkor, hogy váltásnál nem esik vissza szinte semmit a fordulatszám...
Mindezek mellett a fedcomp szerinti átlag fogyi kb. 12.5-12.9L/100Km. Kb 300Km-rel ezelőtt levettem az akkusarut vártam vele, majd vissza. Ma lenulláztam a comp-ot is, azóta mondjuk nem mentem még 10Km-t.
Az általános útvonalam jelenleg Kápmegyer-Megyeri híd-Békásmegyer végig Szentendrei és úgy be a Mammut környéke. Tehát nem a legforgalmasabb rész, átlag 50-70km/órával tudok haladni. Visszafele ugyanez csak mondjuk este 10 után tehát mégjobb.
Elnézést a hosszú leírásért, de így talán könnyebb beazonosítani a hibát.
A kérdésem pl: eddig két ember mondta azt nekem, hogy "mindegy" melyik Mondeonak vagy Focusnak (benzinesrol beszélunk) az alapjárati motorját rakom be... Ez nekem azért sántít, hiszen nem ok nélkül olyan k.rva drága a 2.5V6-hoz, nem ugy mondjuk egy 1.8 Focushoz/Mondeohoz.
Ebben szeretném szíves segítségeteket kérni, valakinek van-e ebben tapasztalata, vagy tudnátok-e esetleg tanácsot adni.

Segítségeteket előre is köszönöm!  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2016.09.14 szerda, 15:38:27 »

Sziasztok!

5év kényszerkihagyás után nagyjából 3 hete boldog tulajdonosa lettem egy 2002-es 2.5 V6 Ghia Sedan Mondeonak.  vigyor3
Megvolt a "moosing noise", illetve egy doglott gyertya, nem is volt alsó tartományban teljesítmény, illetve (digitklima) folyamatosan ment kikapcsolt állapotban is....
Mind a 6 gyertya ki lett cserélve új Motorcraftra és ki lett cserélve az alapjárati motor (ha jol mondom). A klímán csináltam egy "reset"-et, most úgy tűnik ez rendbejött, hiszen lehet hallani ha kikapcsolod, illetve ha bekapcsolod és kikapcsolt állapotban már nem fújja a hideget (eddig ez ugye nem így volt).
Teljesítmény megjött, moosing noise megszűnt.
Nade! Indításnál a fordulatszámmérő alapjáratról azonnal felugrik 2-2300-ra, ott marad 2-3 másodpercig, majd lassan visszaáll alapra. Ugyanez a jelenség, ha forgalomban ugye kapsz egy pirosat, megállsz, le kéne "azonnal" esni a fordulatszámnak. Ez meg is történik, lemegy kb 1000-ig, aztán feldobja megint, itt már "csak" kb 1500-1800ig aztán 2-3 másodperc múlva vissza 1000-re (mindezt ugye álló helyzetben).
Ugyanezt megfigyeltem menet közben is váltások között. Jelenleg 90%-ban tojáshéjon közlekedek, ami azt jelenti, hogy normál tempóban elváltok 2000-2500között. Itt is azt veszem észre ilyenkor, hogy váltásnál nem esik vissza szinte semmit a fordulatszám...
Mindezek mellett a fedcomp szerinti átlag fogyi kb. 12.5-12.9L/100Km. Kb 300Km-rel ezelőtt levettem az akkusarut vártam vele, majd vissza. Ma lenulláztam a comp-ot is, azóta mondjuk nem mentem még 10Km-t.
Az általános útvonalam jelenleg Kápmegyer-Megyeri híd-Békásmegyer végig Szentendrei és úgy be a Mammut környéke. Tehát nem a legforgalmasabb rész, átlag 50-70km/órával tudok haladni. Visszafele ugyanez csak mondjuk este 10 után tehát mégjobb.
Elnézést a hosszú leírásért, de így talán könnyebb beazonosítani a hibát.
A kérdésem pl: eddig két ember mondta azt nekem, hogy "mindegy" melyik Mondeonak vagy Focusnak (benzinesrol beszélunk) az alapjárati motorját rakom be... Ez nekem azért sántít, hiszen nem ok nélkül olyan k.rva drága a 2.5V6-hoz, nem ugy mondjuk egy 1.8 Focushoz/Mondeohoz.
Ebben szeretném szíves segítségeteket kérni, valakinek van-e ebben tapasztalata, vagy tudnátok-e esetleg tanácsot adni.

Segítségeteket előre is köszönöm!  wave
nem egyforma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2016.09.14 szerda, 17:29:49 »

nem egyforma.

Szia!

Mivel nekem is ilyen fordulatszám fennakadásom volt, ami az alapjárai motor tisztításra teljesen megszünt... így én arra tippelek hogy csak ott lesz valami gubanc.

Nekem is fennakadt melegen 1500, 1700, 2200, -on ... nagyon untam... Most esik vissza 700-750-re azonnal ahogy kell.
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
V6.Bandita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2016.09.14 szerda, 17:32:34 »

Szia!

Mivel nekem is ilyen fordulatszám fennakadásom volt, ami az alapjárai motor tisztításra teljesen megszünt... így én arra tippelek hogy csak ott lesz valami gubanc.

Nekem is fennakadt melegen 1500, 1700, 2200, -on ... nagyon untam... Most esik vissza 700-750-re azonnal ahogy kell.

Szia!

Köszönöm a tanácsot!
Mivel érdemes tisztítani?
Naplózva
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2016.09.14 szerda, 19:04:35 »

Szia!

Köszönöm a tanácsot!
Mivel érdemes tisztítani?

Én benzines fültisztítóval, majd kontakt-spray vel jól kifújtam , majd kiszárítottam kompresszorral és ennyi volt a művelet.
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
V6.Bandita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2016.09.14 szerda, 19:23:01 »

Én benzines fültisztítóval, majd kontakt-spray vel jól kifújtam , majd kiszárítottam kompresszorral és ennyi volt a művelet.

Rendben, megpróbálom, köszönöm szépen!  wave
Naplózva
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2016.09.14 szerda, 19:57:06 »

Rendben, megpróbálom, köszönöm szépen!  wave

Igazán nincs mit!
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Dawe2
Vendég
« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2016.09.17 szombat, 06:56:17 »

Hali srácok

Kérdés
2.5 v6 mennyire megbizható?? Megéri megvenni vagy inkább keressek egy 2.0 vagy 3.0 v6ot??
Szivesen elolvasok minden kritikát
Köszi előre is
Naplózva
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.