Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:14:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304582 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2950 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 14:04:42 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.25 csütörtök, 13:01:50
Azt írta, hogy hozható az ST200 teljesítménye. Jó lenne nekem is egy ilyen módosítás, de egyedül biztos nem vágok bele.
Kérdés, hogy ez tényleg annyi, vagy csak "érzésre"
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2951 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 19:52:44 »
Idézetet írta: D - 2016.08.25 csütörtök, 14:04:42
Kérdés, hogy ez tényleg annyi, vagy csak "érzésre"
Érzésre és mérésre
Bár nem padon, csak sok sok kigyorsításos időméréssel. 1mp javulás. 8,9-ről 7,9-re 0-100-ig. Eddig azóta gyorsulgattam már 2 jól karbantartott ST200-zal is, mindegyikkel fej-fej mellett voltunk. 1 mp javulást egyébként markánsan lehet érezni, és a motor hangja is sokkal vadabb.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.25 csütörtök, 19:55:34 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2952 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 23:43:41 »
Technikai kérdés. Ha Kicseréltem a légszűrő betétet K&N-re, és megnőtt a fogyasztás, az lehet attól, hogy túl sok olajat locsoltam rá?
Gyárilag fújva volt, de mivel még nem volt K&N, azt hittem nekem kell befújni, és alaposan meglocsoltam, majd miután beszereltem, akkor vettem észre, hogy előfújt (30ml) ami egy apró észrevehetetlen kis címkén volt. Vagy a többlet levegőhöz egyszerűen csak több benyát tol?
Nyomatékban jobb lett, tehát mindenképpen jó lenne megtalálni a hibát.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2953 Dátum:
2016.08.26 péntek, 08:54:10 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.25 csütörtök, 23:43:41
Technikai kérdés. Ha Kicseréltem a légszűrő betétet K&N-re, és megnőtt a fogyasztás, az lehet attól, hogy túl sok olajat locsoltam rá?
Gyárilag fújva volt, de mivel még nem volt K&N, azt hittem nekem kell befújni, és alaposan meglocsoltam, majd miután beszereltem, akkor vettem észre, hogy előfújt (30ml) ami egy apró észrevehetetlen kis címkén volt. Vagy a többlet levegőhöz egyszerűen csak több benyát tol?
Nyomatékban jobb lett, tehát mindenképpen jó lenne megtalálni a hibát.
Ha kevés a levegő akkor nőhet a fogyasztás
Vedd ki a szűrőt, fújd be a szűrőtisztító folyadékkal és utána "csap víznél" mosd ki. Szárítsd ki és újra vidd fel az olaj réteget. Figyelj oda, hogy egyenletesen fújd be. Ja és ne menj kétszer rá, mert a már sok.
Itt pontosan leírják, hogy hogyan is kell:
http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=420
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.26 péntek, 08:56:01 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2954 Dátum:
2016.08.26 péntek, 13:24:08 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.26 péntek, 08:54:10
Ha kevés a levegő akkor nőhet a fogyasztás
Vedd ki a szűrőt, fújd be a szűrőtisztító folyadékkal és utána "csap víznél" mosd ki. Szárítsd ki és újra vidd fel az olaj réteget. Figyelj oda, hogy egyenletesen fújd be. Ja és ne menj kétszer rá, mert a már sok.
Itt pontosan leírják, hogy hogyan is kell:
http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=420
Ez alapján basztam el.
Addig fújtam, a koszos oldal felől ameddig az is piros nem lett. Eleve piros volt, mert előfújt, de világosabb és az árnyalatot hozzáigazítottam. A linken nem is spray használat van, hanem nyomós, tubusos. Én ilyet nem kaptam, csak spray-t.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2955 Dátum:
2016.08.26 péntek, 20:57:29 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.26 péntek, 13:24:08
Ez alapján basztam el.
Addig fújtam, a koszos oldal felől ameddig az is piros nem lett. Eleve piros volt, mert előfújt, de világosabb és az árnyalatot hozzáigazítottam. A linken nem is spray használat van, hanem nyomós, tubusos. Én ilyet nem kaptam, csak spray-t.
Nekem is spray van
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2956 Dátum:
2016.08.26 péntek, 23:52:16 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.26 péntek, 20:57:29
Nekem is spray van
Megcsináltam. Mit mondjak. Nagyon állat lett.
Lehet van olyan autó, ahol nem érezhető, de én nagyon érzem a változást. Nagyon gyorsan beleforog a pirosba, figyelnem kell majd rá. Jóval fürgébb lett. Az előző gyári papírszűrő még bőven jó volt, tehát egy közel 100% gyári szűrőhöz képest nagy az átmenet. Fogyit majd csekkolni kell, mindenesetre megy mint a barom.
Lehet most meg keveset fújtam rá?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2957 Dátum:
2016.08.27 szombat, 15:59:55 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.26 péntek, 23:52:16
Megcsináltam. Mit mondjak. Nagyon állat lett.
Lehet van olyan autó, ahol nem érezhető, de én nagyon érzem a változást. Nagyon gyorsan beleforog a pirosba, figyelnem kell majd rá. Jóval fürgébb lett. Az előző gyári papírszűrő még bőven jó volt, tehát egy közel 100% gyári szűrőhöz képest nagy az átmenet. Fogyit majd csekkolni kell, mindenesetre megy mint a barom.
Lehet most meg keveset fújtam rá?
Mennyi javulast igert a gyarto?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2958 Dátum:
2016.08.27 szombat, 16:17:49 »
Idézetet írta: D - 2016.08.27 szombat, 15:59:55
Mennyi javulast igert a gyarto?
5%
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2959 Dátum:
2016.08.27 szombat, 19:36:28 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.27 szombat, 16:17:49
5%
Ertem.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2960 Dátum:
2016.08.27 szombat, 22:21:52 »
Idézetet írta: D - 2016.08.27 szombat, 19:36:28
Ertem.
Fogyasztás is jobbnak tűnik, de majd hosszabb távon kiderül. Ma is gurulgattam a városban, és tényleg érezhető. 5.-be korábban fel tudom kapcsolni, és ritkábban is kell visszaváltani.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2961 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 08:52:05 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.27 szombat, 22:21:52
Fogyasztás is jobbnak tűnik, de majd hosszabb távon kiderül. Ma is gurulgattam a városban, és tényleg érezhető. 5.-be korábban fel tudom kapcsolni, és ritkábban is kell visszaváltani.
Hát a fogyi nőni fog, mivel nem fogod megállni hogy nyomd, illetve azt látni hogy a V6 hangjára többen oda fognak fordulni. Én már csak tudom
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2962 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 12:36:13 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.28 vasárnap, 08:52:05
Hát a fogyi nőni fog, mivel nem fogod megállni hogy nyomd, illetve azt látni hogy a V6 hangjára többen oda fognak fordulni. Én már csak tudom
Azt hiszem meglépem a sport katalizátoros projektet, és be lesz fejezve a kipufogó is. Ha egy nyamvadt légszűrő erre képes, akkor simán lesz 200-210 ló az autó, ha ezeket is megcsináltatom. Valami jófajta leömlő sem lenne rossz, de ezt majd akkor ha minden kész. ST200 szívósoron is gondolkodom, de majd az is a végén.
Kérdés az, hagyjam a kipufogónál a gyári kialakítást, az az 2 dob 1 kivezetés, vagy vetessem ki az egyik dobot, és minél rövidebb és elágazásmentes gázáramlásra törekedjek?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HerrFriedrich
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2963 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 12:44:59 »
Idézetet írta: Dávid - 2016.08.22 hétfő, 21:29:49
De nyerni sem. Azzal amúgy sem nyersz.
Szívó oldalon ami sokat számít ST esetén az elsősorban a felső szívósor öntvény a hozzá tartozó nagyobb pillangószeleppel és gumicsővel. Másodsorban az alján megnyitott légszűrőház, ami a gázreakciót maximálisan közvetlenné teszi.
Az alap öntvény járatai szűkek, nagyon durva felszínűek, sorjásak, és meg sem próbálják közelíteni a kör keresztmetszetet. Az alsó szívósor teljesen jó. A hengerfej csatornák felülete megintcsak necces, de nem létfontosságú tényező.
Ezt az alul megnyitott légszűrőház hogy néz ki? Nem találok sehol képet róla. Köszönöm.
Naplózva
Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2964 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 16:13:08 »
Idézetet írta: HerrFriedrich - 2016.08.28 vasárnap, 12:44:59
Ezt az alul megnyitott légszűrőház hogy néz ki? Nem találok sehol képet róla. Köszönöm.
Én most végeztem. 3 kockát vágtam ki. Az durván 10cm hosszú és 3-4cm széles.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2965 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 19:09:39 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.28 vasárnap, 16:13:08
Én most végeztem. 3 kockát vágtam ki. Az durván 10cm hosszú és 3-4cm széles.
Nem vagyok biztos benne, hogy hasznos volt.
Brutális szívóhang van, de érzetre mintha gyengébben menne. Tesztelnem kell, de gyanítom, hogy be kell majd "falaznom" a rést.
Aztán lehet nem megy rosszabbul, csak a hang zavar meg. 1-2 hetet tesztelem, aztán utána döntök a lyuk sorsáról. Lehet túl nagy lett (3 kocka), és elég lett volna 1 vagy 2 kocka.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2966 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 19:47:28 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.28 vasárnap, 19:09:39
Nem vagyok biztos benne, hogy hasznos volt.
Brutális szívóhang van, de érzetre mintha gyengébben menne. Tesztelnem kell, de gyanítom, hogy be kell majd "falaznom" a rést.
Aztán lehet nem megy rosszabbul, csak a hang zavar meg. 1-2 hetet tesztelem, aztán utána döntök a lyuk sorsáról. Lehet túl nagy lett (3 kocka), és elég lett volna 1 vagy 2 kocka.
Érzetre csak azért tűnik gyengébbnek, mert most már hallod is "élni" a motort
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2967 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 20:27:34 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.28 vasárnap, 19:47:28
Érzetre csak azért tűnik gyengébbnek, mert most már hallod is "élni" a motort
Lehet. Mondjuk ha ilyen hangja lesz autópályán, azt hiszem sűrűn fog fájni a fejem.
Az egy dolog, hogy morog, de baromi hangosan teszi.
Lehet nálad apróbb a rés, és azért halkabb.
Majd a fogyiból kiderül, hogy jót tett e a beavatkozás.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2968 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 20:28:21 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.28 vasárnap, 20:27:34
Lehet. Mondjuk ha ilyen hangja lesz autópályán, azt hiszem sűrűn fog fájni a fejem.
Az egy dolog, hogy morog, de baromi hangosan teszi.
Lehet nálad apróbb a rés, és azért halkabb.
Majd a fogyiból kiderül, hogy jót tett e a beavatkozás.
szerintem sokkal kevesebbet fog enni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2969 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 21:08:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.28 vasárnap, 20:28:21
szerintem sokkal kevesebbet fog enni.
Lehet, dobni fogod a kormolóst a végén.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2970 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 21:19:40 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.28 vasárnap, 21:08:25
Lehet, dobni fogod a kormolóst a végén.
simaliba...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2971 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 21:38:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.28 vasárnap, 21:19:40
simaliba...
Látod, nekünk turbo sem kell, elég a légszűrőházat sufnitunyingolni.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2972 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 22:41:06 »
Miután fagyizóból hazafelé próbálgattam lecsekkolni, mi változott, de csak azt kaptam válaszul, hogy "most tényleg ezt kell csinálni?", így új tervet "főztem". Család lefeküdt... cipő óvatosan felhúz, autókulcs leakaszt, és go...
Mogyoródi leágazásig mentem, viszonylag kis forgalomban. Rosszabbul nem megy, az biztos. 5000 környékén váltogattam. A hangja bentről olyan, mintha vééé nyóóóc lenne, csak az a baj, hogy nem megy úgy.
Kintről viszont nem tudom mit hallanak ebből, de bentről nagyon sportautós lett a hang. Fogalmam sincs, hogy fogom kibírni, hogy ne nyomjam, mert a hangtól olyan, mintha új autóban ülnék.
Fogyasztás jó lesz, mert 11,7-12,1 között mozgott (most volt nullázva), és az 5000 fordulat nem igazán kedvez a fogyasztásnak.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2973 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 22:43:43 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.28 vasárnap, 12:36:13
Azt hiszem meglépem a sport katalizátoros projektet, és be lesz fejezve a kipufogó is. Ha egy nyamvadt légszűrő erre képes, akkor simán lesz 200-210 ló az autó, ha ezeket is megcsináltatom. Valami jófajta leömlő sem lenne rossz, de ezt majd akkor ha minden kész. ST200 szívósoron is gondolkodom, de majd az is a végén.
Kérdés az, hagyjam a kipufogónál a gyári kialakítást, az az 2 dob 1 kivezetés, vagy vetessem ki az egyik dobot, és minél rövidebb és elágazásmentes gázáramlásra törekedjek?
Nekem ez az st szívósor dolog keltette fel az érdeklődésem. Csak kérdés, hogy mennyibe fáj ezt összehozni.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2974 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 22:48:34 »
Idézetet írta: D - 2016.08.28 vasárnap, 22:43:43
Nekem ez az st szívósor dolog keltette fel az érdeklődésem. Csak kérdés, hogy mennyibe fáj ezt összehozni.
Vegyünk kettőt akcióban, és együtt összerakjuk.
Nem nagyon van eladó...Amit találtam, azt már eladták. 32e.
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-ST200-Uppler-inlet-manifold-/162112086473?hash=item25bea221c9%3Ag%3AKrQAAOSwNuxXaUTC&vxp=mtr&nma=true&si=hFTiwvvHL9vV093CJegZaUuo0qc%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2975 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 06:21:46 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.28 vasárnap, 21:38:27
Látod, nekünk turbo sem kell, elég a légszűrőházat sufnitunyingolni.
a hanghoz mindenképpen elég.sőt,még sok is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2976 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 08:49:05 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.28 vasárnap, 22:48:34
Vegyünk kettőt akcióban, és együtt összerakjuk.
Nem nagyon van eladó...Amit találtam, azt már eladták. 32e.
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-ST200-Uppler-inlet-manifold-/162112086473?hash=item25bea221c9%3Ag%3AKrQAAOSwNuxXaUTC&vxp=mtr&nma=true&si=hFTiwvvHL9vV093CJegZaUuo0qc%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
Lehet nem lenne köszönet benne...
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
HerrFriedrich
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2977 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 19:07:23 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.28 vasárnap, 16:13:08
Én most végeztem. 3 kockát vágtam ki. Az durván 10cm hosszú és 3-4cm széles.
Képet nem csináltál? Mert egy régi légszűrőházat fel tudok áldozni a kísérlethez.
Naplózva
Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2978 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 20:29:15 »
Idézetet írta: HerrFriedrich - 2016.08.29 hétfő, 19:07:23
Képet nem csináltál? Mert egy régi légszűrőházat fel tudok áldozni a kísérlethez.
Nem csináltam, mert azt se tudtam, jó lesz e, és marad e véglegesen.
Ha az autó bal oldalán állsz, kiveszed a légszűrőt. Így a légszűrőház keskenyebbik fele lesz hozzád közelebb. Értelemszerűen csak a bal oldalánál levő hozzád legközelebbi 3 kockáról lehet szó, mert ott van rés.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2979 Dátum:
2016.08.30 kedd, 09:23:31 »
Idézetet írta: HerrFriedrich - 2016.08.29 hétfő, 19:07:23
Képet nem csináltál? Mert egy régi légszűrőházat fel tudok áldozni a kísérlethez.
Lefényképeztem az enyémet, tessék
A nyíllal jelzett helyen került kivágásra
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.30 kedd, 09:25:17 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2980 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:26:16 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.30 kedd, 09:23:31
Lefényképeztem az enyémet, tessék
A nyíllal jelzett helyen került kivágásra
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/160830/DSCN0432_www.kepfeltoltes.hu_.
az átszúrt csavarhúzó is tartozék?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2981 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:33:58 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.30 kedd, 10:26:16
az átszúrt csavarhúzó is tartozék?
Az csak ott van, mert a levegő szűrő ház csavarjait azzal szedtem ki
Azzé oda figyelj, mert a gonoszságod miatt lehet, hogy ő fogja hozni neked majd az ajándékot
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2982 Dátum:
2016.08.30 kedd, 11:29:12 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.30 kedd, 10:33:58
Az csak ott van, mert a levegő szűrő ház csavarjait azzal szedtem ki
Azzé oda figyelj, mert a gonoszságod miatt lehet, hogy ő fogja hozni neked majd az ajándékot
[img]http://kepfeltoltes.hu/160830/gonosz_telapo_992577_99241_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ha csak mindenki annyira lenne gonosz,mint én,nem lennének villamosszékek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HerrFriedrich
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2983 Dátum:
2016.08.30 kedd, 13:03:34 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.30 kedd, 09:23:31
Lefényképeztem az enyémet, tessék
A nyíllal jelzett helyen került kivágásra
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/160830/DSCN0432_www.kepfeltoltes.hu_.
Köszöntem szépen
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.30 kedd, 17:45:46 írta alf
»
Naplózva
Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2984 Dátum:
2016.08.30 kedd, 13:41:18 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.30 kedd, 11:29:12
ha csak mindenki annyira lenne gonosz,mint én,nem lennének villamosszékek....
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2985 Dátum:
2016.08.30 kedd, 16:33:29 »
Idézetet írta: HerrFriedrich - 2016.08.30 kedd, 13:03:34
Köszöntem szépen
Hááát. Nálam eddig +1L/100km. Nem tudom, hogy a légszűrőház kivágása miatt, vagy eleve a légszűrőtől lett e ilyen, de mindenképpen több, mint volt.
Nem a vezetési stílus változott, mert ma is nagy forgalomban mentem, és tegnap is.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2986 Dátum:
2016.08.30 kedd, 17:54:41 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.08.30 kedd, 16:33:29
Hááát. Nálam eddig +1L/100km. Nem tudom, hogy a légszűrőház kivágása miatt, vagy eleve a légszűrőtől lett e ilyen, de mindenképpen több, mint volt.
Nem a vezetési stílus változott, mert ma is nagy forgalomban mentem, és tegnap is.
Az sok, a direkt szűrővel sem szabadna enni többet, hacsak "kissé"
jobban nem huzatod a lámpáknál.
Nekem a fogyi nem csökkent, de nem is nőt. A hang viszont ott van
Lehet, hogy a szűrő -anyaga- hibás
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2987 Dátum:
2016.08.30 kedd, 18:15:50 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.30 kedd, 17:54:41
Az sok, a direkt szűrővel sem szabadna enni többet, hacsak "kissé"
jobban nem huzatod a lámpáknál.
Nekem a fogyi nem csökkent, de nem is nőt. A hang viszont ott van
Lehet, hogy a szűrő -anyaga- hibás
Szerintem a légszűrőház kivágása kavart be.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2988 Dátum:
2016.09.02 péntek, 21:13:36 »
Légszűrőház kivágása a hangon kívül tud valamit hozni teljesítményben?
Esetleges mellékhatások?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2989 Dátum:
2016.09.02 péntek, 22:17:57 »
Idézetet írta: D - 2016.09.02 péntek, 21:13:36
Légszűrőház kivágása a hangon kívül tud valamit hozni teljesítményben?
Esetleges mellékhatások?
Egyedül a gázreakció szempontjából számít. Az ég világon semmi más hatása nincs. Semmi egyéb mellékhatást nem okozhat.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2990 Dátum:
2016.09.02 péntek, 22:56:37 »
Idézetet írta: Dávid - 2016.09.02 péntek, 22:17:57
Egyedül a gázreakció szempontjából számít. Az ég világon semmi más hatása nincs. Semmi egyéb mellékhatást nem okozhat.
Ok, koszi. Akkor elgondolkodom rajta
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2991 Dátum:
2016.09.03 szombat, 20:40:35 »
Budapest-Szada-Budapest. Indulás előtt nulláztam az átlag fogyi mérőt. 60km volt, oda-vissza. Nem volt spórolós a tempó, hazafelé 180, odafelé 150-160. Eddig sosem sikerült ilyen jó átlag fogyit produkálni.
Érzésre 150-től elég komolyan megindult 180-ig, meg is lepődtem. A végére kíváncsi leszek, de ezt nem tudom mikor tudom megnézni.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.03 szombat, 20:42:08 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2992 Dátum:
2016.09.14 szerda, 15:27:14 »
Sziasztok!
5év kényszerkihagyás után nagyjából 3 hete boldog tulajdonosa lettem egy 2002-es 2.5 V6 Ghia Sedan Mondeonak.
Megvolt a "moosing noise", illetve egy doglott gyertya, nem is volt alsó tartományban teljesítmény, illetve (digitklima) folyamatosan ment kikapcsolt állapotban is....
Mind a 6 gyertya ki lett cserélve új Motorcraftra és ki lett cserélve az alapjárati motor (ha jol mondom). A klímán csináltam egy "reset"-et, most úgy tűnik ez rendbejött, hiszen lehet hallani ha kikapcsolod, illetve ha bekapcsolod és kikapcsolt állapotban már nem fújja a hideget (eddig ez ugye nem így volt).
Teljesítmény megjött, moosing noise megszűnt.
Nade! Indításnál a fordulatszámmérő alapjáratról azonnal felugrik 2-2300-ra, ott marad 2-3 másodpercig, majd lassan visszaáll alapra. Ugyanez a jelenség, ha forgalomban ugye kapsz egy pirosat, megállsz, le kéne "azonnal" esni a fordulatszámnak. Ez meg is történik, lemegy kb 1000-ig, aztán feldobja megint, itt már "csak" kb 1500-1800ig aztán 2-3 másodperc múlva vissza 1000-re (mindezt ugye álló helyzetben).
Ugyanezt megfigyeltem menet közben is váltások között. Jelenleg 90%-ban tojáshéjon közlekedek, ami azt jelenti, hogy normál tempóban elváltok 2000-2500között. Itt is azt veszem észre ilyenkor, hogy váltásnál nem esik vissza szinte semmit a fordulatszám...
Mindezek mellett a fedcomp szerinti átlag fogyi kb. 12.5-12.9L/100Km. Kb 300Km-rel ezelőtt levettem az akkusarut vártam vele, majd vissza. Ma lenulláztam a comp-ot is, azóta mondjuk nem mentem még 10Km-t.
Az általános útvonalam jelenleg Kápmegyer-Megyeri híd-Békásmegyer végig Szentendrei és úgy be a Mammut környéke. Tehát nem a legforgalmasabb rész, átlag 50-70km/órával tudok haladni. Visszafele ugyanez csak mondjuk este 10 után tehát mégjobb.
Elnézést a hosszú leírásért, de így talán könnyebb beazonosítani a hibát.
A kérdésem pl: eddig két ember mondta azt nekem, hogy "mindegy" melyik Mondeonak vagy Focusnak (benzinesrol beszélunk) az alapjárati motorját rakom be... Ez nekem azért sántít, hiszen nem ok nélkül olyan k.rva drága a 2.5V6-hoz, nem ugy mondjuk egy 1.8 Focushoz/Mondeohoz.
Ebben szeretném szíves segítségeteket kérni, valakinek van-e ebben tapasztalata, vagy tudnátok-e esetleg tanácsot adni.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2993 Dátum:
2016.09.14 szerda, 15:38:27 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2016.09.14 szerda, 15:27:14
Sziasztok!
5év kényszerkihagyás után nagyjából 3 hete boldog tulajdonosa lettem egy 2002-es 2.5 V6 Ghia Sedan Mondeonak.
Megvolt a "moosing noise", illetve egy doglott gyertya, nem is volt alsó tartományban teljesítmény, illetve (digitklima) folyamatosan ment kikapcsolt állapotban is....
Mind a 6 gyertya ki lett cserélve új Motorcraftra és ki lett cserélve az alapjárati motor (ha jol mondom). A klímán csináltam egy "reset"-et, most úgy tűnik ez rendbejött, hiszen lehet hallani ha kikapcsolod, illetve ha bekapcsolod és kikapcsolt állapotban már nem fújja a hideget (eddig ez ugye nem így volt).
Teljesítmény megjött, moosing noise megszűnt.
Nade! Indításnál a fordulatszámmérő alapjáratról azonnal felugrik 2-2300-ra, ott marad 2-3 másodpercig, majd lassan visszaáll alapra. Ugyanez a jelenség, ha forgalomban ugye kapsz egy pirosat, megállsz, le kéne "azonnal" esni a fordulatszámnak. Ez meg is történik, lemegy kb 1000-ig, aztán feldobja megint, itt már "csak" kb 1500-1800ig aztán 2-3 másodperc múlva vissza 1000-re (mindezt ugye álló helyzetben).
Ugyanezt megfigyeltem menet közben is váltások között. Jelenleg 90%-ban tojáshéjon közlekedek, ami azt jelenti, hogy normál tempóban elváltok 2000-2500között. Itt is azt veszem észre ilyenkor, hogy váltásnál nem esik vissza szinte semmit a fordulatszám...
Mindezek mellett a fedcomp szerinti átlag fogyi kb. 12.5-12.9L/100Km. Kb 300Km-rel ezelőtt levettem az akkusarut vártam vele, majd vissza. Ma lenulláztam a comp-ot is, azóta mondjuk nem mentem még 10Km-t.
Az általános útvonalam jelenleg Kápmegyer-Megyeri híd-Békásmegyer végig Szentendrei és úgy be a Mammut környéke. Tehát nem a legforgalmasabb rész, átlag 50-70km/órával tudok haladni. Visszafele ugyanez csak mondjuk este 10 után tehát mégjobb.
Elnézést a hosszú leírásért, de így talán könnyebb beazonosítani a hibát.
A kérdésem pl: eddig két ember mondta azt nekem, hogy "mindegy" melyik Mondeonak vagy Focusnak (benzinesrol beszélunk) az alapjárati motorját rakom be... Ez nekem azért sántít, hiszen nem ok nélkül olyan k.rva drága a 2.5V6-hoz, nem ugy mondjuk egy 1.8 Focushoz/Mondeohoz.
Ebben szeretném szíves segítségeteket kérni, valakinek van-e ebben tapasztalata, vagy tudnátok-e esetleg tanácsot adni.
Segítségeteket előre is köszönöm!
nem egyforma.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2994 Dátum:
2016.09.14 szerda, 17:29:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.14 szerda, 15:38:27
nem egyforma.
Szia!
Mivel nekem is ilyen fordulatszám fennakadásom volt, ami az alapjárai motor tisztításra teljesen megszünt... így én arra tippelek hogy csak ott lesz valami gubanc.
Nekem is fennakadt melegen 1500, 1700, 2200, -on ... nagyon untam... Most esik vissza 700-750-re azonnal ahogy kell.
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2995 Dátum:
2016.09.14 szerda, 17:32:34 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2016.09.14 szerda, 17:29:49
Szia!
Mivel nekem is ilyen fordulatszám fennakadásom volt, ami az alapjárai motor tisztításra teljesen megszünt... így én arra tippelek hogy csak ott lesz valami gubanc.
Nekem is fennakadt melegen 1500, 1700, 2200, -on ... nagyon untam... Most esik vissza 700-750-re azonnal ahogy kell.
Szia!
Köszönöm a tanácsot!
Mivel érdemes tisztítani?
Naplózva
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2996 Dátum:
2016.09.14 szerda, 19:04:35 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2016.09.14 szerda, 17:32:34
Szia!
Köszönöm a tanácsot!
Mivel érdemes tisztítani?
Én benzines fültisztítóval, majd kontakt-spray vel jól kifújtam , majd kiszárítottam kompresszorral és ennyi volt a művelet.
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2997 Dátum:
2016.09.14 szerda, 19:23:01 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2016.09.14 szerda, 19:04:35
Én benzines fültisztítóval, majd kontakt-spray vel jól kifújtam , majd kiszárítottam kompresszorral és ennyi volt a művelet.
Rendben, megpróbálom, köszönöm szépen!
Naplózva
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2998 Dátum:
2016.09.14 szerda, 19:57:06 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2016.09.14 szerda, 19:23:01
Rendben, megpróbálom, köszönöm szépen!
Igazán nincs mit!
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Dawe2
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2999 Dátum:
2016.09.17 szombat, 06:56:17 »
Hali srácok
Kérdés
2.5 v6 mennyire megbizható?? Megéri megvenni vagy inkább keressek egy 2.0 vagy 3.0 v6ot??
Szivesen elolvasok minden kritikát
Köszi előre is
Naplózva
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ