Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:50:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304181 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3050 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 16:27:07 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.22 csütörtök, 11:22:02
ugye, hogy lehet normálisan is ugratni egymást...és tényleg.mitől feketedik a nap feketére?
amúgy azt a vákumos membránt nem cserélte az illető,ami az injektor sor előtt van az üza rendszerben.
Én a te humorodnál mindig veszem a lapot, nem vagy te egy sárba tipró ember, csak néha unatkozol és feldobod a napot, hetet.
Mitől, mitől hát a hódtól
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3051 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 21:17:25 »
Holnap Budapest -Pécs -Budapest. Azt hiszem kapni fog az M6-on.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3052 Dátum:
2016.09.23 péntek, 08:34:22 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.22 csütörtök, 21:17:25
Holnap Budapest -Pécs -Budapest. Azt hiszem kapni fog az M6-on.
figyelj a jardokra.barátom a 7végén ment,és 2 helyen is mértek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3053 Dátum:
2016.09.23 péntek, 08:43:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.23 péntek, 08:34:22
figyelj a jardokra.barátom a 7végén ment,és 2 helyen is mértek.
Ezekkel a fix kapukkal valami tuti nem okés. 1,5 hete az összes alatt 200-220 környékén mentünk át egy benzines 4.2 Q7-essel. Semmi. Aztán az egyik hídról a 3 lábúval nem bírtunk. Győzött.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3054 Dátum:
2016.09.23 péntek, 08:45:04 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.23 péntek, 08:43:30
Ezekkel a fix kapukkal valami tuti nem okés. 1,5 hete az összes alatt 200-220 környékén mentünk át egy benzines 4.2 Q7-essel. Semmi. Aztán az egyik hídról a 3 lábúval nem bírtunk. Győzött.
védelem nélkül ez felelőtlenség(anyagi).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3055 Dátum:
2016.09.23 péntek, 09:04:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.23 péntek, 08:34:22
figyelj a jardokra.barátom a 7végén ment,és 2 helyen is mértek.
Általában a benzinkutakon/benzinkutakról mérnek, oda meg ő kiáll mindegyikhez...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3056 Dátum:
2016.09.23 péntek, 09:38:13 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.23 péntek, 08:43:30
Ezekkel a fix kapukkal valami tuti nem okés. 1,5 hete az összes alatt 200-220 környékén mentünk át egy benzines 4.2 Q7-essel. Semmi. Aztán az egyik hídról a 3 lábúval nem bírtunk. Győzött.
A Fix-ek ellen a GPS-t használom. Igaz tudom az utat, de valahogy mindig elfelejtem a kaput.
A lézer ellen pedig az autómban megvan az eszköz
Még annyit, hogy kb. 10-14 nap alatt küldik ki a csekket. Úgyhogy az izgi még egy kicsit tarthat.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3057 Dátum:
2016.09.23 péntek, 09:40:01 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.23 péntek, 09:04:15
Általában a benzinkutakon/benzinkutakról mérnek, oda meg ő kiáll mindegyikhez...
A benzinkutaknál a segélyhívó mellé teszik le néha-
általában automatára állítva-
és a parkolóból felügyelik az eszközt.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3058 Dátum:
2016.09.23 péntek, 22:10:36 »
490km lett a vége. Előtte nulláztam az átlag fogyi mérőt. 13,7L átlag lett 160-190 tempóval.
Viszont van gond. Nem tudom, hogy a kinyitott légszűrőház, vagy a sportszűrő a gond, de 200 fölé nem tudtam menni.
Gyári szűrővel a 220-230 az ment.
Valahogy fent elfogy, csak nem tudom, hogy mitől.
Ötlet? Túl sok a levegő és kevés a benya, ami nagy fordulatnál és tempónál jelentkezik csak?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3059 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 16:03:01 »
Sziasztok !
JCA-585 tulajdonosa aki mostanában adta el egy kereskedésnek autóját nincs véletlenül köztünk ?
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3060 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 21:46:42 »
Idézetet írta: Hokusz - 2016.09.25 vasárnap, 16:03:01
Sziasztok !
JCA-585 tulajdonosa aki mostanában adta el egy kereskedésnek autóját nincs véletlenül köztünk ?
Róla nem tudok, de egy nem fl-es v6, lehet nem sokára eladósorba kerül
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3061 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 06:44:04 »
Az én 2006-os (FL-es) v6-om pedig jövőre kerül eladó sorba
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3062 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 10:00:29 »
Idézetet írta: Gegsite - 2016.09.26 hétfő, 06:44:04
Az én 2006-os (FL-es) v6-om pedig jövőre kerül eladó sorba
Hali !
Amit tavaly vettél 1,25 -ért 263.000km-el ?
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3063 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 13:05:48 »
Idézetet írta: Hokusz - 2016.09.26 hétfő, 10:00:29
Hali !
Amit tavaly vettél 1,25 -ért 263.000km-el ?
Igen, majd lassan eladom
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3064 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 16:19:54 »
Idézetet írta: Gegsite - 2016.09.26 hétfő, 13:05:48
Igen, majd lassan eladom
Ezek szerint nem sikerült megszeretned. Sajna én most keresek nem jövőre.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3065 Dátum:
2016.09.27 kedd, 17:14:55 »
Idézetet írta: Gegsite - 2016.09.26 hétfő, 13:05:48
Igen, majd lassan eladom
És mit gondolnál érte? Engem érdekelne akár jövőre, akár idén. De inkább jövőre.
Naplózva
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3066 Dátum:
2016.09.27 kedd, 18:40:16 »
Idézetet írta: fügelaci - 2016.09.27 kedd, 17:14:55
És mit gondolnál érte? Engem érdekelne akár jövőre, akár idén. De inkább jövőre.
Majd ha úgy lesz, írok neked.
u.i.: Szeretem, az eddigi legjobb autóm.
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3067 Dátum:
2016.09.27 kedd, 18:42:00 »
Idézetet írta: Gegsite - 2016.09.27 kedd, 18:40:16
Majd ha úgy lesz, írok neked.
u.i.: Szeretem, az eddigi legjobb autóm.
Milyen autóid lehettek eddig, vagy ez az első?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3068 Dátum:
2016.09.28 szerda, 13:07:54 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.27 kedd, 18:42:00
Milyen autóid lehettek eddig, vagy ez az első?
Írja ezt az, akinek az "aláírása' szerint, eddig egy rendes (értsd benzines) autója volt
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3069 Dátum:
2016.09.28 szerda, 13:11:28 »
Idézetet írta: D - 2016.09.28 szerda, 13:07:54
Írja ezt az, akinek az "aláírása' szerint, eddig egy rendes (értsd benzines) autója volt
Ezek csak a Fordok, még volt egy gsi kocka corsa, meg egy kispolák is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3070 Dátum:
2016.09.28 szerda, 13:56:29 »
Ma beszéltem egy villamossági szerelővel... Állt bent nála egy Mustang V8 5.0 GT. Szó volt róla, hogy végül az is Ford. Majd hozzátette, hogy minden olcsóbb hozzá, mint az enyémhez.
Van ismerős, akinek van, 13-14L-ből elvan városban és nem tatásan vezetve.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3071 Dátum:
2016.09.28 szerda, 14:00:24 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.09.28 szerda, 13:56:29
Ma beszéltem egy villamossági szerelővel... Állt bent nála egy Mustang V8 5.0 GT. Szó volt róla, hogy végül az is Ford. Majd hozzátette, hogy minden olcsóbb hozzá, mint az enyémhez.
Van ismerős, akinek van, 13-14L-ből elvan városban és nem tatásan vezetve.
De ugye a V6-ra nem kell költeni, így nem releváns, hogy mi olcsóbb, vagy drágább. Nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3072 Dátum:
2016.09.30 péntek, 16:33:29 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.09.28 szerda, 14:00:24
De ugye a V6-ra nem kell költeni, így nem releváns, hogy mi olcsóbb, vagy drágább. Nem?
...de azért jó tudni, hogy mennyit nem költ el az ember
Tudod mint a viccben, mikor a skót kisgyerek mondja az apjának, hogy:
- Apám, ma 1 fontot spóroltam, mert gyalog jöttem haza és így nem kellett buszjegyre költenem.
Mire az apja ad neki egy fülest, mondván:
- Fiam, ha taxi helyett jöttél volna gyalog, akkor 4 fontot spóroltál volna
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3073 Dátum:
2016.10.05 szerda, 20:00:26 »
Sziasztok!
Lett egy motordiagnosztikai hibakódom, amit ma kiolvasott a szerelőm és az állítása szerint, mind a három lambdaszonda rossz!
Anno már kiolvastam az itthoni kütyüvel, hogy lambdaszonda fűtőszál hiba, de azt csak egyre írta. Az lenne a kérdésem, hogy milyen alternatívák vannak a javítására, ami nem csontozza ki az családi kasszát?
Az létezik, hogy a régóta fennálló random motorféktelenség anomália erre vezethető vissza? Sokszor mikor elveszem a gázról a lábam, a kocsi ugyan azon a fordulaton megy tovább több száz méteren keresztül, mire fokozatosan elkezd lassulgatni!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3074 Dátum:
2016.10.05 szerda, 21:29:14 »
Idézetet írta: Mondolo - 2016.10.05 szerda, 20:00:26
Sziasztok!
Lett egy motordiagnosztikai hibakódom, amit ma kiolvasott a szerelőm és az állítása szerint, mind a három lambdaszonda rossz!
Anno már kiolvastam az itthoni kütyüvel, hogy lambdaszonda fűtőszál hiba, de azt csak egyre írta. Az lenne a kérdésem, hogy milyen alternatívák vannak a javítására, ami nem csontozza ki az családi kasszát?
Az létezik, hogy a régóta fennálló random motorféktelenség anomália erre vezethető vissza? Sokszor mikor elveszem a gázról a lábam, a kocsi ugyan azon a fordulaton megy tovább több száz méteren keresztül, mire fokozatosan elkezd lassulgatni!
Javítani nem lehet a szondát, csak cserélni. A vezetéket és a csatlakozót előtte érdemes megvizsgálni.
Állítólag kéne tudni találni 10-20.000 Ft körül szondákat (nem fontos, hogy Mondeo-hoz árulják, a csati a kábelen átrakható, a szonda fajtája stimmeljen).
Aki netán tud jó áron katalizátor előtti 4vezetékes szondát, ne tartsa magában.
A motorféktelenség, késedelmes motorfék természetesen alapjárati léptetőmotor hiba.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3075 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 10:15:14 »
Tudnátok dobni nekem egy Linket, hogy hol tudnék olcsóbban lambdaszondákat venni és hova milyen kell!? Köszönöm.
Elektromos alapjárati motort nem olyan rég cseréltem gyári ford újra a jellemző huhogó hang miatt és a "bagoly" eltünésén kivül nem válltozott más általa. A motorfék pobléma előtte és utána is jellemző volt!
Gyanítom másból ered a probléma.
Dízeles Mondeos osmerősöm is mondta, hogy az övé is szokta csinálni...
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3076 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 18:22:41 »
Idézetet írta: Mondolo - 2016.10.06 csütörtök, 10:15:14
Tudnátok dobni nekem egy Linket, hogy hol tudnék olcsóbban lambdaszondákat venni és hova milyen kell!? Köszönöm.
Elektromos alapjárati motort nem olyan rég cseréltem gyári ford újra a jellemző huhogó hang miatt és a "bagoly" eltünésén kivül nem válltozott más általa. A motorfék pobléma előtte és utána is jellemző volt!
Gyanítom másból ered a probléma.
Dízeles Mondeos osmerősöm is mondta, hogy az övé is szokta csinálni...
Én innen szoktam rendelni
http://www.autodoc.hu
Németből jön az áru, rendszerint egy hét alatt itt van
vagy
az
alkatracer.hu
-ról szoktam még Ők is jó árral dolgoznak
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.06 csütörtök, 18:24:35 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3077 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 20:11:28 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.10.06 csütörtök, 18:22:41
Én innen szoktam rendelni
http://www.autodoc.hu
Németből jön az áru, rendszerint egy hét alatt itt van
vagy
az
alkatracer.hu
-ról szoktam még Ők is jó árral dolgoznak
Nagyon köszönöm! Az első Link nagyon szimpatikus árakkal dolgozik!
Arról valaki feltud világosítani, hogy hány darab lambdaszonda van a 2.5 V6 Mondeo-ban és hol találhatóak, milyen típusúak/hány kábelesek/milyen csatlakozósak?? Házilag kilehet őket cserélni, vagy annál bonyolultabb a dolog?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3078 Dátum:
2016.10.08 szombat, 22:25:09 »
Hali srácok !
Hol helyezkedik el a beszívott levegő érzékelő ezen a motoron ?
Konkrétan ez:
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iii_lepcsoshatu_b4y_2000_10_2007_03/15445/erzekelok_motorok_kapcsolok_elektronika/beszivott_levego_homerseklet_erzekelo/osszes_termek/-_1
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3079 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 20:12:33 »
A levegő hőmérséklet érzékelő a levegő szűrőház jobb oldalán helyezkedik el.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Zone1980
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3080 Dátum:
2016.10.17 hétfő, 08:36:21 »
Sziasztok!
Tanacsert fordulnek Hozzatok:
A beteg: 2004-es 2.5 V6
A panasz: valtasokkor, kuplung benyomasa utan, amikor elveszem a terhelest a motortol, utemes hangot hallok, olyan, mintha valami surlodna valamivel. Nincsen koze a fordulatszamhoz, egyenletes, es az utem mindig ugyan az. Nem tul eros, de jol hallhato. Amikor a hang hallatszik, akkor benyomott kuplunggal sem esik 1250 ala a fordulat. A hang tart 2-15 masodpercig es minden visszaall a normalis kerekvagasba. Volt cserelve kettostomegu, meg kuplung, de utana is ugyan ezt produkalja.
Motor hibakod nincsen.
Teljesitmenyre, vezetesi elmenyre nincsen hatassal, csak nagyon zavaro...
Kezelesi otletek a szerelotol: alapjarati motorral lehet osszefuggesben?
Volt esetleg valamelyikotoknek hasonlo? Koszonom!
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3081 Dátum:
2016.10.18 kedd, 20:42:36 »
Ha olyan hangja van mint egy "beteg bagolynak", akkor az valóban az elektromos alapjárati motor lesz!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3082 Dátum:
2016.10.21 péntek, 15:07:49 »
Váltottam téli gumira (Goodyear UltraGrip 7 Plus). Még nincs várólista, nagyon kevesen mentek eddig, mondta is a gumis, hogy rég volt ilyen, hogy ennyire kivárnak az emberek, és az utsó pillanatra hagyják. Novemberre azt valószínűsítik, hogy egyszerre akar majd mindenki cserélni, és azonnal, tehát garantált lesz a bolondok háza.
Necces egyébként, mert 2 hete 5-6 fok volt az M6-on Pécsről visszafelé. Nappal még talán jó a nyári, de este, és városon kívül, már nem annyira.
Inkább most cserélek kicsit előtte, mint hogy a novemberi első havazásban 2 hetes várólistákat kibírjam idegekkel.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.21 péntek, 15:12:36 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3083 Dátum:
2016.10.21 péntek, 16:56:02 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.10.21 péntek, 15:07:49
Váltottam téli gumira (Goodyear UltraGrip 7 Plus). Még nincs várólista, nagyon kevesen mentek eddig, mondta is a gumis, hogy rég volt ilyen, hogy ennyire kivárnak az emberek, és az utsó pillanatra hagyják. Novemberre azt valószínűsítik, hogy egyszerre akar majd mindenki cserélni, és azonnal, tehát garantált lesz a bolondok háza.
Necces egyébként, mert 2 hete 5-6 fok volt az M6-on Pécsről visszafelé. Nappal még talán jó a nyári, de este, és városon kívül, már nem annyira.
Inkább most cserélek kicsit előtte, mint hogy a novemberi első havazásban 2 hetes várólistákat kibírjam idegekkel.
én egészségügyi torna keretein belül cserélem itthon az udvarban a téliket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3084 Dátum:
2016.10.21 péntek, 18:10:44 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.21 péntek, 16:56:02
én egészségügyi torna keretein belül cserélem itthon az udvarban a téliket.
Én is most gyúrok rá
Naplózva
mondejó 2.5 V6
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3085 Dátum:
2016.10.21 péntek, 21:54:29 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.21 péntek, 16:56:02
én egészségügyi torna keretein belül cserélem itthon az udvarban a téliket.
Ha hosszú lesz novemberben a várólista, akkor felkereslek
Amúgy én november elején cserélek ha jó idő lesz ha nem
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3086 Dátum:
2016.10.21 péntek, 21:55:26 »
Idézetet írta: D - 2016.10.21 péntek, 21:54:29
Ha hosszú lesz novemberben a várólista, felkereslek
Amúgy én november elején cserélek ha jó idő lesz ha nem
hely van az udvarban,meg pálinka is,fázni nem fogunk...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3087 Dátum:
2016.10.21 péntek, 23:36:54 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.21 péntek, 16:56:02
én egészségügyi torna keretein belül cserélem itthon az udvarban a téliket.
4400 forintot nekem megér centírozással együtt évente 2x.
1 gumishoz járok kb 15 éve.
A héten csak 17000-ért tankoltam, mi az az évente 2x4400ft?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3088 Dátum:
2016.10.22 szombat, 22:40:59 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.10.21 péntek, 23:36:54
4400 forintot nekem megér centírozással együtt évente 2x.
1 gumishoz járok kb 15 éve.
A héten csak 17000-ért tankoltam, mi az az évente 2x4400ft?
mondom egészségügyi elfoglaltság.kitérdekel a lóvé,az megvoltmár az üzán fogva....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3089 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 13:15:00 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.22 szombat, 22:40:59
kitérdekel a lóvé
De akkor miért váltottál TDCi-re?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3090 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 19:55:00 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.10.23 vasárnap, 13:15:00
De akkor miért váltottál TDCi-re?
mert amióta van tdci,azóta van lóvé is.hülye lennék a gumisnak adni egy kis otthon is elvégezhető melóért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3091 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 20:14:20 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.23 vasárnap, 19:55:00
mert amióta van tdci,azóta van lóvé is.hülye lennék a gumisnak adni egy kis otthon is elvégezhető melóért.
Hogy centírozol?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3092 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 20:16:03 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.10.23 vasárnap, 20:14:20
Hogy centírozol?
kivan.felnin van a gumi.ha gond van vele,csak akkor viszem gumishoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3093 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 11:30:19 »
Hali Mindenki !
Gondban vagyok ... először azt hittem fojtószelep poti hiba, de tévedtem. Akartam venni potit, de (szerencsére) csak a fél motorral egybeépítve adják, hagytam a fenébe ... Ebay/USA-ban persze van kb. 10USD-ért ...
2005-ös V6 2.5-ös, kb. 225e benne. Amúgy minden más rendben. Hidegen beindítom, és 20-30mp múlva rányitja a levegőt. Ettől elkezd dadogni a motor, mert ugye hirtelen elszegényült a keverék.
Rögtön dobja a hibajelet is P0122,P0123,P0171,P0174,B0005 ami lényegében mindkét hengersor szegény keverékére utal. Hogy le ne fulladjon, pörgetni kell. Miután felmelegedett, már jár egyenletesen. Minden más ok, melegen húz rendesen, sőt mivel mindig rá van nyitva a rövid levegő, így már 3ezertől is jól húz.(Ok, ok ... a gyári 3 helyett csak 2 pici auspuff dobbal)
Mivel ez már csak "városi" autó és huszon-éves lányom is vezeti, és mivel ha indítás után ha lefullad akkor irtó nehez indul újra ... ami egy lánynak nagyon stresszes ... hiába jutott neki is kis benzinszag szeretet a vérébe ....
Nem vagyok gépész, (de az elektronikai fejlesztések miatt abszulut tudatlan sem) és megállt a tudományom. Merre keresgéljek ... Tipp valakinek ?
PS: Hovány mester egyik "nagy tanára" ECU cserét javasolt ...
))
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3094 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 11:53:49 »
Idézetet írta: RickShaw - 2016.10.24 hétfő, 11:30:19
Hali Mindenki !
Gondban vagyok ... először azt hittem fojtószelep poti hiba, de tévedtem. Akartam venni potit, de (szerencsére) csak a fél motorral egybeépítve adják, hagytam a fenébe ... Ebay/USA-ban persze van kb. 10USD-ért ...
2005-ös V6 2.5-ös, kb. 225e benne. Amúgy minden más rendben. Hidegen beindítom, és 20-30mp múlva rányitja a levegőt. Ettől elkezd dadogni a motor, mert ugye hirtelen elszegényült a keverék.
Rögtön dobja a hibajelet is P0122,P0123,P0171,P0174,B0005 ami lényegében mindkét hengersor szegény keverékére utal. Hogy le ne fulladjon, pörgetni kell. Miután felmelegedett, már jár egyenletesen. Minden más ok, melegen húz rendesen, sőt mivel mindig rá van nyitva a rövid levegő, így már 3ezertől is jól húz.(Ok, ok ... a gyári 3 helyett csak 2 pici auspuff dobbal)
Mivel ez már csak "városi" autó és huszon-éves lányom is vezeti, és mivel ha indítás után ha lefullad akkor irtó nehez indul újra ... ami egy lánynak nagyon stresszes ... hiába jutott neki is kis benzinszag szeretet a vérébe ....
Nem vagyok gépész, (de az elektronikai fejlesztések miatt abszulut tudatlan sem) és megállt a tudományom. Merre keresgéljek ... Tipp valakinek ?
PS: Hovány mester egyik "nagy tanára" ECU cserét javasolt ...
))
Ezek szerintem inkább lambda szonda hibára utal, de majd megjönnek a v6os gazdik és segítenek konkrétabban. Én csak mezei sorosnégyes vagyok.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3095 Dátum:
2016.10.26 szerda, 19:27:04 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.24 hétfő, 11:53:49
Ezek szerintem inkább lambda szonda hibára utal, de majd megjönnek a v6os gazdik és segítenek konkrétabban. Én csak mezei sorosnégyes vagyok.
Bleky, köszönöm a tippet.
Sajnos nem lett igazad, nem jöttek a V6-os gazdik ... pedig jól jönne egy kis segítség, támpont, ötlet vagy bármi. Nem hiszem el, hogy egy százezres példányszámban készült, máshol alsó-közép tucat vas vagy motor MO-on ennyire feladná a leckét ...
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3096 Dátum:
2016.10.26 szerda, 19:37:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.21 péntek, 21:55:26
hely van az udvarban,meg pálinka is,fázni nem fogunk...
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3097 Dátum:
2016.10.26 szerda, 21:01:45 »
Idézetet írta: RickShaw - 2016.10.26 szerda, 19:27:04
Bleky, köszönöm a tippet.
Sajnos nem lett igazad, nem jöttek a V6-os gazdik ... pedig jól jönne egy kis segítség, támpont, ötlet vagy bármi. Nem hiszem el, hogy egy százezres példányszámban készült, máshol alsó-közép tucat vas vagy motor MO-on ennyire feladná a leckét ...
Szia!
Nekem a 3,0 V6 nál, a P0171, P0174 -t akkor írta ki amikor a 2. hengersor melletti levegőcső ki volt hasadva kb vagy 8 cm hosszan. pörgött is vagy 2-2,5 olykor 3000-et alapjáraton... egyértelműen sok levegőt kapott feleslegesen.... az első két hibakód ( P0122, P0123 ) viszont egyértelműen folytószelep poti hibára mutat...
Nyilván ( szerintem) az első két hiba generálja a második 2 hibát...
a 3. hibát nem tudom mi...
Én kipróbálnám, hogy hidegen lehúzom a gázpedál potiról a csatlakozót és úgy megnézni alapjáraton( gázadás nélkül), hogy mit csinál....
Nálam eddig a hibakód alapján mindkét alkalommal sikerült megcsinálni az autót... tudja az hogy miért nyavajog.... Itt is csak valami hülyeség lehet... csak rá kell jönni...
Jah, most jutott eszembe ,hogy annó az 1.4 orionomba annak idején beleraktam próbára egy bontott gázpedál jeladót, alig vette a fordulatot alapjáratról. Nehezen lehetett vele elindulni... 2000 felett viszont nem volt gond.... szóval hasonló volt a tünet....
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.26 szerda, 21:20:33 írta Krissz31
»
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3098 Dátum:
2016.10.26 szerda, 22:07:20 »
Idézetet írta: RickShaw - 2016.10.24 hétfő, 11:30:19
Hali Mindenki !
Gondban vagyok ... először azt hittem fojtószelep poti hiba, de tévedtem. Akartam venni potit, de (szerencsére) csak a fél motorral egybeépítve adják, hagytam a fenébe ... Ebay/USA-ban persze van kb. 10USD-ért ...
2005-ös V6 2.5-ös, kb. 225e benne. Amúgy minden más rendben. Hidegen beindítom, és 20-30mp múlva rányitja a levegőt. Ettől elkezd dadogni a motor, mert ugye hirtelen elszegényült a keverék.
Rögtön dobja a hibajelet is P0122,P0123,P0171,P0174,B0005 ami lényegében mindkét hengersor szegény keverékére utal. Hogy le ne fulladjon, pörgetni kell. Miután felmelegedett, már jár egyenletesen. Minden más ok, melegen húz rendesen, sőt mivel mindig rá van nyitva a rövid levegő, így már 3ezertől is jól húz.(Ok, ok ... a gyári 3 helyett csak 2 pici auspuff dobbal)
Mivel ez már csak "városi" autó és huszon-éves lányom is vezeti, és mivel ha indítás után ha lefullad akkor irtó nehez indul újra ... ami egy lánynak nagyon stresszes ... hiába jutott neki is kis benzinszag szeretet a vérébe ....
Nem vagyok gépész, (de az elektronikai fejlesztések miatt abszulut tudatlan sem) és megállt a tudományom. Merre keresgéljek ... Tipp valakinek ?
PS: Hovány mester egyik "nagy tanára" ECU cserét javasolt ...
))
Mi alapján vagy benne biztos, hogy az IMRC kinyílik és úgy marad? Ha állandóra nyitva van, lefulladást, dadogást elvileg nem okoz, de még alapjárat instabilitást sem, csak 1000-2000 fordulat között 1-1 berántást. Ha mégis nyitva van van, az tényleg vezérlés probléma lehet.
Az összes vákkumcsövet vizsgáld át alaposan. Nyomkodd/mozgasd meg őket járó motornál, fújkáld őket féktisztítóval (hideg motornál!) és figyeld a fordulatszámot. A szívósor alatti tömítések is lehetnek rosszak.
Túl sok konkrét tippet a vázolt tünetekre nemigazán lehet látatlanban fotelből küldeni, ezt hiába várod. Persze lehetne még sorolni egyéb szenzorokat/beavatkozókat, de azzal mire mész? Egy normális, hozzáértő szerelő kellene, aki hajlandó is időt áldozni rá de olyat sajnos én nem tudok.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.26 szerda, 22:09:01 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3099 Dátum:
2016.10.26 szerda, 22:18:42 »
Idézetet írta: Krissz31 - 2016.10.26 szerda, 21:01:45
Szia!
Nekem a 3,0 V6 nál, a P0171, P0174 -t akkor írta ki amikor a 2. hengersor melletti levegőcső ki volt hasadva kb vagy 8 cm hosszan. pörgött is vagy 2-2,5 olykor 3000-et alapjáraton... egyértelműen sok levegőt kapott feleslegesen.... az első két hibakód ( P0122, P0123 ) viszont egyértelműen folytószelep poti hibára mutat...
Nyilván ( szerintem) az első két hiba generálja a második 2 hibát...
a 3. hibát nem tudom mi...
Én kipróbálnám, hogy hidegen lehúzom a gázpedál potiról a csatlakozót és úgy megnézni alapjáraton( gázadás nélkül), hogy mit csinál....
Nálam eddig a hibakód alapján mindkét alkalommal sikerült megcsinálni az autót... tudja az hogy miért nyavajog.... Itt is csak valami hülyeség lehet... csak rá kell jönni...
Jah, most jutott eszembe ,hogy annó az 1.4 orionomba annak idején beleraktam próbára egy bontott gázpedál jeladót, alig vette a fordulatot alapjáratról. Nehezen lehetett vele elindulni... 2000 felett viszont nem volt gond.... szóval hasonló volt a tünet....
Kipróbáltam, lehúztam a fojtószelep poti csatiját valamelyik nap, mert hogy elöször a poti hibájára gyanakodtam. Semmi sem változott, egy egyszerü 4.7kOhm-os poti és kész. A jelenség így is megmaradt, ha hidegen idítom az elsö pillanatban minden ok, kb. 30mp múlva az elsö sor elötti kis dobozban lévö szervo motor a bowdenen keresztül kinyitja a légterelöt, és a hideg motor a több levegötöl elkezd fulladozni, és azonnal dobja a hibakódokat, hiába ütöm ki elötte.
Kb. 2-3 perc pörgetés (gázpedállal) után a hengerek már melegek, és szép egyenletes lesz az alapjárata. De a légterelö nyitva marad, holott csak 4000 felett kellene nyitnia.
Szóval szerintem valami fals jelet ad annak a rohadt kis motornak ( ECU ?) ... és nyitja a levegöt... ez idáig tiszta sor ... de honnan jöhet a fals parancs? Milyen szenzor adhat fals jelet az ECU-nak, hogy az meg plusz levegöt kérjen?
Nem tudom jól okoskodok-e ... csak felszinesen ismerem a motorok lelki világát ... sajnos.
Olyan, mintha az ECU abban a hiszemben lenne, hogy 4000 felett pörög a motor... pedig 1000 alatt van. Fordulatszám jeladó hiba lenne? Hány van benne, mert bent az óra jó fordulatot mutat ...
Egyistennek sem jövök rá.
Naplózva
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ