Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:38:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1302650 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3650 Dátum:
2018.10.21 vasárnap, 17:24:19 »
Idézetet írta: Vagol - 2018.10.11 csütörtök, 19:21:47
Szemből nézve a hűtő bal oldalán lent van egy műanyag csap, ott kell kitekerni a dugót egy nagyobb méretű csavarhúzóval.
Üdv: László
szia. ha igy nézem azon az oldalon megy be alul a hűtőbe a cső.... azt az oldalt mondod?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3651 Dátum:
2018.10.22 hétfő, 17:25:27 »
Idézetet írta: villammagnes - 2018.10.21 vasárnap, 17:24:19
szia. ha igy nézem azon az oldalon megy be alul a hűtőbe a cső.... azt az oldalt mondod?
Az autót szemből nézve van a hűtő alján egy fekete leeresztő csap. Igen, mert a hűtő jobb oldalán felül megy egy vastag cső a meleg víznek, bal oldalon alul távozik a lehűlt víz. Ha a hűtőt alul takarja a műanyag védőlemez azt le kell venni és biztosan megtalálod a csapot.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3652 Dátum:
2018.11.02 péntek, 21:23:42 »
Idézetet írta: villammagnes - 2018.10.21 vasárnap, 17:21:45
sziasztok!
direkt szűrő téma.... ki használ ilyet v6 nktoron? illetve tapasztalat?
a masik.... a szelepfedélen van 1-1 kartergáz visszavezető.... ezekre kis szűrőket raknék és megszüntetném a gáz visszavezetését a pillangószelep elé.... ki mit mond, illetve valaki csinált már ilyet? van valami hátul ütője?
Ha külső sport szűrőt akarsz használni akkor arra figyelj, hogy a motor felől le kell választani a szűrőt, mert menet közben a motortérből fogja szívni a meleg levegőt és romlani fog a menetteljesítmény. A szívó benzinesnek a legjobb levegő a "hideg" levegő. A legjobb a belső sport légszűrő.
Én a kartergáz visszavezetőt egy úgynevezett olajlecsapatón keresztül vezetem vissza. Igaz előtte a teljes szívó rendszert /szétszedve/ a szelepig megtisztítottam a koksztól.
Ehhez hasonlót használok, igaz én az ebay-en rendeltem olyat ami V6-hoz is jó.
https://balatonfured.maxapro.hu/d1-spec-olajlecsapato-tartaly-szett-3088878#.W9yxXeJRdkg
Ha a kartergáz visszavezetőre tennél kartergáz szűrőt akkor igencsak éreznéd a kartergázt a motortérben, mivel csak a kicsapódó "olajsárt" fogja meg.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
S.Dániel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3653 Dátum:
2019.03.11 hétfő, 07:35:05 »
Kedves Fórumozók!
Olajfolyás problémája van a 2003-mas 2.5 V6-os automata mondeomnak. Szeretném megjavíttatni, de mivel a szerelők szerint több helyen is szivárog az olaj, nem vállalják be, javasolták, hogy keressek a fórumon oyan szakembert aki csinált már v6 motor olajfolyás megszüntetést. Talán a motort is ki kell venni hozzá azt mondták. Az a gond, hogy a kipufogóra folyik az olaj és meggyulladhat, illetve füstöl. Köszönöm a segítséget előre is!
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3654 Dátum:
2019.03.11 hétfő, 12:34:18 »
Idézetet írta: S.Dániel - 2019.03.11 hétfő, 07:35:05
Kedves Fórumozók!
Olajfolyás problémája van a 2003-mas 2.5 V6-os automata mondeomnak. Szeretném megjavíttatni, de mivel a szerelők szerint több helyen is szivárog az olaj, nem vállalják be, javasolták, hogy keressek a fórumon oyan szakembert aki csinált már v6 motor olajfolyás megszüntetést. Talán a motort is ki kell venni hozzá azt mondták. Az a gond, hogy a kipufogóra folyik az olaj és meggyulladhat, illetve füstöl. Köszönöm a segítséget előre is!
Hát először is ki kellene zárni, hogy honnan ereszt. Lemosatni és figyelni az olajfolyást. Általában az első főtengely szimmering szokta megadni magát, valamint az olajdekni tömítés. Az enyémnél az olajdekni tömítést magamnak cseréltem. Egy kicsit szívás, de ha van egy kis szerelői véna -akna
- akkor már könnyebb.
Ha a közelemben laknál valszeg tudnék segíteni én, vagy a közelben lévő autószerviz főnöke aki egyben jóbarátom.
Azért még megnézném az olajszűrőt is, valamint a leeresztő csavart, hogy nem-e ott ereszt. Azt még mosatás nélkül is könnyen kilehet szűrni.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
S.Dániel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3655 Dátum:
2019.03.11 hétfő, 18:04:46 »
Idézetet írta: brughom - 2019.03.11 hétfő, 12:34:18
Hát először is ki kellene zárni, hogy honnan ereszt. Lemosatni és figyelni az olajfolyást. Általában az első főtengely szimmering szokta megadni magát, valamint az olajdekni tömítés. Az enyémnél az olajdekni tömítést magamnak cseréltem. Egy kicsit szívás, de ha van egy kis szerelői véna -akna
- akkor már könnyebb.
Ha a közelemben laknál valszeg tudnék segíteni én, vagy a közelben lévő autószerviz főnöke aki egyben jóbarátom.
Azért még megnézném az olajszűrőt is, valamint a leeresztő csavart, hogy nem-e ott ereszt. Azt még mosatás nélkül is könnyen kilehet szűrni.
Köszönöm szépen, pont az első főtengely szimmeringet és az olajdekni tömítést láttuk mi is, lemosás is megvolt, ezeken a helyeken folyik leginkább. Az lenne még a kérdésem, hogy a tapasztalatok alapján ki kell-e venni a motort a javításhoz? Gondolom az olajdeknihez nem, de a főtengely szimmeringhez attól félek igen. Máshol nem folyik szerencsére.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3656 Dátum:
2019.03.11 hétfő, 19:28:27 »
Idézetet írta: S.Dániel - 2019.03.11 hétfő, 18:04:46
Köszönöm szépen, pont az első főtengely szimmeringet és az olajdekni tömítést láttuk mi is, lemosás is megvolt, ezeken a helyeken folyik leginkább. Az lenne még a kérdésem, hogy a tapasztalatok alapján ki kell-e venni a motort a javításhoz? Gondolom az olajdeknihez nem, de a főtengely szimmeringhez attól félek igen. Máshol nem folyik szerencsére.
Nem kell kivenni a motort, a jobb első kereket kell levenni majd a takaró műanyagot és ezt követően a főtengelyen lévő ékszij tárcsát,melyet elég nehéz levenni de csak igy lehet kicserélni a főtengely szimmeringet. Az olajdekni tömitésnél én levettem a kipufogót hogy teljesen letudjam venni a deknit,mivel kitakaritottam az aljáról az olajsárt. Tehát a motor kiemelést nem kell végrehajtani
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3657 Dátum:
2019.03.12 kedd, 06:29:55 »
Idézetet írta: brughom - 2019.03.11 hétfő, 19:28:27
Nem kell kivenni a motort, a jobb első kereket kell levenni majd a takaró műanyagot és ezt követően a főtengelyen lévő ékszij tárcsát,melyet elég nehéz levenni de csak igy lehet kicserélni a főtengely szimmeringet. Az olajdekni tömitésnél én levettem a kipufogót hogy teljesen letudjam venni a deknit,mivel kitakaritottam az aljáról az olajsárt. Tehát a motor kiemelést nem kell végrehajtani
Ha a váltó felőli főtengely szimmeringnél folyik az olaj akkor a váltót kell levenni. Na az már macerás.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
miklaizsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
-
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3658 Dátum:
2019.04.19 péntek, 10:40:26 »
Sziasztok!
Tudja valaki hogy alacsony fordulaton miért rángathat?
Gyertyacsere volt már. Jobb lett de nem az igazi.
Van valakinek ötlete mit nézzek meg?
2002 2.5 V6 kombi
Naplózva
2002. 2.5 V6 Ghia Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3659 Dátum:
2019.04.19 péntek, 10:42:26 »
Idézetet írta: miklaizsu - 2019.04.19 péntek, 10:40:26
Sziasztok!
Tudja valaki hogy alacsony fordulaton miért rángathat?
Gyertyacsere volt már. Jobb lett de nem az igazi.
Van valakinek ötlete mit nézzek meg?
2002 2.5 V6 kombi
Gyertyakábelek....
Vákuumcsöveket átnézni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
miklaizsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
-
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3660 Dátum:
2019.04.19 péntek, 10:46:38 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.04.19 péntek, 10:42:26
Gyertyakábelek....
Vákuumcsöveket átnézni.
Elvileg gyertyacserénél a szerelő megnézte a kábeleket.
Kb. 3 évesek a gyertyakábelek.
Alapjárat szabályzó szelep nem lehet?
Naplózva
2002. 2.5 V6 Ghia Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3661 Dátum:
2019.04.19 péntek, 11:18:23 »
Idézetet írta: miklaizsu - 2019.04.19 péntek, 10:46:38
Elvileg gyertyacserénél a szerelő megnézte a kábeleket.
Kb. 3 évesek a gyertyakábelek.
Alapjárat szabályzó szelep nem lehet?
A nézés csak kis mértékben ellenőrzés, szakadást/rágást lehet így észrevenni.
A 3 év nem jelent semmit.
Alapjárati (benne van a nevében) szabályzó szelep az alapjárat szabályozását (üzem meleg motornál azt sem, csak a szinten tartását) végzi.
Alacsony fordulaton (nagy terhelés) nincs szerepe.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
miklaizsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
-
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3662 Dátum:
2019.04.19 péntek, 11:55:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.04.19 péntek, 11:18:23
A nézés csak kis mértékben ellenőrzés, szakadást/rágást lehet így észrevenni.
A 3 év nem jelent semmit.
Alapjárati (benne van a nevében) szabályzó szelep az alapjárat szabályozását (üzem meleg motornál azt sem, csak a szinten tartását) végzi.
Alacsony fordulaton (nagy terhelés) nincs szerepe.
Köszi. Miből derül ki hogy jó-e a gyertyakábel? Esetleg tudsz egy képet küldeni a vákumcsőről? Nem tudom melyik az.
Naplózva
2002. 2.5 V6 Ghia Turnier
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3663 Dátum:
2019.04.29 hétfő, 14:33:31 »
Idézetet írta: miklaizsu - 2019.04.19 péntek, 10:40:26
Sziasztok!
Tudja valaki hogy alacsony fordulaton miért rángathat?
Gyertyacsere volt már. Jobb lett de nem az igazi.
Van valakinek ötlete mit nézzek meg?
2002 2.5 V6 kombi
Az enyém hasonlót /2.5 V6/ produkált. Teljes gyertya, kábel, trafó oldotta meg a problémát. Énis kísérletezgettem mindennel, de a vége teljes csere lett.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
miklaizsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
-
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3664 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 18:54:08 »
Sziasztok!
Megállt a kocsim és nem is indul azóta.
Pont ma voltam vele szerelőnél, azt mondta rossz a klímakompresszor.
Okozhatja ez a hibát?
Jó bele a dízelé vagy kisebb benzinesé?
Esetleg van valakinek működőképes bontott eladó?
2002 2.5 V6 kombi
Minden segítséget köszönök.
Sürgős lenne, mert egy forgalmas fizetős helyen állt le....
Naplózva
2002. 2.5 V6 Ghia Turnier
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3665 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 20:54:20 »
Idézetet írta: miklaizsu - 2019.05.02 csütörtök, 18:54:08
Sziasztok!
Megállt a kocsim és nem is indul azóta.
Pont ma voltam vele szerelőnél, azt mondta rossz a klímakompresszor.
Okozhatja ez a hibát?
Jó bele a dízelé vagy kisebb benzinesé?
Esetleg van valakinek működőképes bontott eladó?
2002 2.5 V6 kombi
Minden segítséget köszönök.
Sürgős lenne, mert egy forgalmas fizetős helyen állt le....
Ha lekötöd az aksit utána vissza beindul?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
miklaizsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
-
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3666 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 21:01:31 »
Idézetet írta: brughom - 2019.05.02 csütörtök, 20:54:20
Ha lekötöd az aksit utána vissza beindul?
Reggel kipróbálom. Most melózom.
Van rá esély?
Naplózva
2002. 2.5 V6 Ghia Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3667 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 21:30:38 »
Idézetet írta: miklaizsu - 2019.05.02 csütörtök, 18:54:08
Sziasztok!
Megállt a kocsim és nem is indul azóta.
Pont ma voltam vele szerelőnél, azt mondta rossz a klímakompresszor.
Okozhatja ez a hibát?
Jó bele a dízelé vagy kisebb benzinesé?
Esetleg van valakinek működőképes bontott eladó?
2002 2.5 V6 kombi
Minden segítséget köszönök.
Sürgős lenne, mert egy forgalmas fizetős helyen állt le....
Klímakompresszor miatt nem áll le ill. nem nem indul.
Ha be is áll a kompresszor ékszíjtárcsa csapágy, akkor is elindulna és visítana...füstölne az ékszíj.
Teker az önindító és forgatja a motort?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
miklaizsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
-
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3668 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 22:11:58 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.02 csütörtök, 21:30:38
Klímakompresszor miatt nem áll le ill. nem nem indul.
Ha be is áll a kompresszor ékszíjtárcsa csapágy, akkor is elindulna és visítana...füstölne az ékszíj.
Teker az önindító és forgatja a motort?
Igen. Kattog.
Ötlet?
Naplózva
2002. 2.5 V6 Ghia Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3669 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 22:33:43 »
Idézetet írta: miklaizsu - 2019.05.02 csütörtök, 22:11:58
Igen. Kattog.
Ötlet?
Nos, látnok nem vagyok egy monitor mögül. De! Nézzük a kérdést és a választ....
- Teker az önindító és forgatja a motort?
- Igen. Kattog.
Tehát ha kattog, akkor nem teker az önindító és nem forgatja a motort!
Akku és/vagy önindító.
Esetleg a klímakompresszor helyett nem generátort mondtak? Ha az rossz, akkor lemerülhetett az akku.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
miklaizsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
-
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3670 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 23:12:13 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.02 csütörtök, 22:33:43
Nos, látnok nem vagyok egy monitor mögül. De! Nézzük a kérdést és a választ....
- Teker az önindító és forgatja a motort?
- Igen. Kattog.
Tehát ha kattog, akkor nem teker az önindító és nem forgatja a motort!
Akku és/vagy önindító.
Esetleg a klímakompresszor helyett nem generátort mondtak? Ha az rossz, akkor lemerülhetett az akku.
Az aksi nincs egy éves. Ha rossz lenne, nem lenne világítás sem. Nem?
Nem értek a kocsikhoz, nem tudom megkülönböztetni a hangokat.
Klímakompresszort mondtak 82 ezerért.
Egyébként pöcre indult csak pár száz méter után megállt.
Azóta nem indul de minden elektromos dolog működik.
Naplózva
2002. 2.5 V6 Ghia Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3671 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 23:17:10 »
Idézetet írta: miklaizsu - 2019.05.02 csütörtök, 23:12:13
Az önindító is elektromos dolog és ha kattog, akkor az nem működik.....
Azt bárki meg tudja különböztetni, hogy ha indítózik egy motor vagy csak kattog valami indításkor.
Nem csak úgy lehet rossz egy akku, hogy teljesen lemerül. Egy önindító sokkal nagyobb áramot vesz fel, mint egyéb villamos fogyasztó.
Nekem ma egy Custom-on működött minden fogyasztó, de indítózni már nem tudott. 11.95 V akku feszültség, generátor hibás volt. Lemerült az akku...
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.02 csütörtök, 23:20:28 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
miklaizsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
-
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3672 Dátum:
2019.05.02 csütörtök, 23:34:11 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.02 csütörtök, 23:17:10
Az önindító is elektromos dolog és ha kattog, akkor az nem működik.....
Azt bárki meg tudja különböztetni, hogy ha indítózik egy motor vagy csak kattog valami indításkor.
Nem csak úgy lehet rossz egy akku, hogy teljesen lemerül. Egy önindító sokkal nagyobb áramot vesz fel, mint egyéb villamos fogyasztó.
Nekem ma egy Custom-on működött minden fogyasztó, de indítózni már nem tudott. 11.95 V akku feszültség, generátor hibás volt. Lemerült az akku...
Próbáljam bebikázni?
Naplózva
2002. 2.5 V6 Ghia Turnier
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3673 Dátum:
2019.05.03 péntek, 08:34:28 »
Idézetet írta: miklaizsu - 2019.05.02 csütörtök, 23:34:11
Próbáljam bebikázni?
Ha már csak "kattog" akkor lehet, hogy kevés a feszkó. A bikázás lehet, hogy megoldja, de ha menet közben állt le akkor-
én szerintem
- a generátor nem tölt rendesen és így lemerítette az aksit.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3674 Dátum:
2019.05.17 péntek, 23:11:11 »
Sziasztok.
Tervezek egy V6 Mk3 mondeot venni.Azt még nem döntöttem el,hogy 2.5 vagy 3.0
Mennyire megbízható motorok ezek?Melyiket ajánlanátok?
Köszönöm
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3675 Dátum:
2019.05.23 csütörtök, 08:12:29 »
Idézetet írta: key - 2019.05.17 péntek, 23:11:11
Sziasztok.
Tervezek egy V6 Mk3 mondeot venni.Azt még nem döntöttem el,hogy 2.5 vagy 3.0
Mennyire megbízható motorok ezek?Melyiket ajánlanátok?
Köszönöm
Szia, nagyon nehéz V6-ban jót találni. Nálam a 2.5 V6 motor bevált, de mint általában szokott lenni, van akinek bejön és van akinek nem. Amit általában cserélni kell rajta: gyertya, kábel, trafó, alapjárati motor.
A fogyasztása láb függő, na de aki ilyet akar az nem azt nézi
Ha meg a 3.0-ben gondolkodsz akkor inkább az ST220
A kaszninál oda kell figyelmi a küszöbökre, az ajtók alatti részre.
Azért meg kell hagyni a V6 hang mindent kárpótol
https://www.youtube.com/watch?v=vZb1a4c9Tkg
Naplózva
mondejó 2.5 V6
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3676 Dátum:
2019.05.31 péntek, 19:00:35 »
Üdvözlet!
Eladó a vas. Tökéletes motorikus állapot, hála a fórumnak, és a jó gazdinak (nekem)
Rengeteg minden cserélve lett rajta, akit érdekel, elmondom, de a hirdetésben is leirtam, de ott se mindent... Nem akartam eladni és sajnálom is, de jön az utód (mk5)
Alkuképes!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_5_v6_ghia-14431927
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3677 Dátum:
2019.07.20 szombat, 11:57:20 »
Sziasztok,
Szeretném az értő véleményeteket kérni, hogy tapasztalt füllel mit jelent az, hogy hidegindításnál csak elektromosan csetteg (az önindító), tovább mint elvárható lenne (3-5 mp) , aztán egyszer csak beindul mintha misem törtnt volna. Menet közben semmi gond, megy szépen, V6 170, ahogy kell. Igazából csak lassabban indul be, mint korábban, de aggódó tíípus vagyok. Ha meleg a motor, akkor általában nem tesz ilyet. Benzines probléma lehet vagy valami más? ...éppen nemrég volt benzinszűrő csere meg gyertyacsere is, ezek talán lehetnek a probléma forrásai (ha van probléma egyáltalán). Mit kellene ellenőrizni? Előre is köszönettel!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
Atosz85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3678 Dátum:
2019.10.05 szombat, 21:45:13 »
Sziasztok ! Olyan problémám volna ,ma le cseréltem a hűtővizet, durván 9l kell bele .
5l fagyállót beleöntöttem és tele ,be inditottam az autot járatom de nem tünik el a viz hogy fwl öntsem.
Valamit rosszul csináltam ? űdv mindenkinek
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3679 Dátum:
2019.10.05 szombat, 22:13:15 »
Idézetet írta: Atosz85 - 2019.10.05 szombat, 21:45:13
Sziasztok ! Olyan problémám volna ,ma le cseréltem a hűtővizet, durván 9l kell bele .
5l fagyállót beleöntöttem és tele ,be inditottam az autot járatom de nem tünik el a viz hogy fwl öntsem.
Valamit rosszul csináltam ? űdv mindenkinek
Leengedéskor nem folyik ki az összes....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3680 Dátum:
2019.12.08 vasárnap, 17:55:46 »
Sziasztok.
Bocs hogy nem olvasom vissza az előzményeket, de az érdekelne hogy az imrc 5.sebességben nem nyit ki ?
Automata váltós a kocsi, 1-2-3-4.ben érezni amikor nyit viszont 5.ben nem nyit így a végsebesség is 150-160 kb 3400 fordulaton.
Mi lehet a hiba ?
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3681 Dátum:
2019.12.12 csütörtök, 16:15:50 »
Idézetet írta: Hokusz - 2019.12.08 vasárnap, 17:55:46
Sziasztok.
Bocs hogy nem olvasom vissza az előzményeket, de az érdekelne hogy az imrc 5.sebességben nem nyit ki ?
Automata váltós a kocsi, 1-2-3-4.ben érezni amikor nyit viszont 5.ben nem nyit így a végsebesség is 150-160 kb 3400 fordulaton.
Mi lehet a hiba ?
Hátha segít:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/IMRC_egys%C3%A9g_%28m%C3%A1sodik_torok_vez%C3%A9rl%C5%91%29_-_jav%C3%ADt%C3%A1s,_csere
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Safigyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3682 Dátum:
2019.12.14 szombat, 09:27:59 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2003.11 havi 2,5 v6 LCBD motorkódú 6 sebességes manuál váltós Mondeom. Rendeltem hozzá egy önindítót, de sajnos más a felfogatása. Tudná valaki, hogy ebbe a típusba pontosan milyen cikkszámú önindító való?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Zsipi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3683 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 16:46:13 »
Idézetet írta: Safigyuri - 2019.12.14 szombat, 09:27:59
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2003.11 havi 2,5 v6 LCBD motorkódú 6 sebességes manuál váltós Mondeom. Rendeltem hozzá egy önindítót, de sajnos más a felfogatása. Tudná valaki, hogy ebbe a típusba pontosan milyen cikkszámú önindító való?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Nekem ilyen van fent! A Fervillnél újíitattam fel.
https://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/05349/05349147.unk
Naplózva
hoope
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3684 Dátum:
2019.12.28 szombat, 15:10:07 »
Szevasztok!
Eladtam a jó kis MK3 V6-omat, és maradt hozzá pár V6 specifikus alkatrész, tömítés, stb. féláron odaadom annak, akit érdekel. Mind vadonatúj:
- Komplett forgattyúsház tömítés készlet, (főtengely szimmering, stb. ajusa)
https://www.autodoc.hu/ajusa/7189834
(új ár 21.500)
- Kipufogókönyök tömítés (Elring, ebből 2 pár van)
https://www.autodoc.hu/elring/985668
(új ár 4385)
- Szelepfedél tömítés készlet, Gyári Ford, csak a jobb (=hátsó) hengersorhoz (új ár:10.000+), gyertyák körüli tömítőgyűrűkkel (új ár 1600/db)
Új ár összesen ~42.000, én 20e-ért odaadom mindet együtt. A számlák is megvannak hozzá, ha kell.
Továbbá maradt pár egyéb nem v6 specifikus cucc is:
- pedálgumi
- alsó motortakaró lemez felfogató csavarok + tiplik
- 2 db kipufogótartó gumi
- 1 db Bosch hátsó ablaktrölő (280 mm, H282, kombihoz)
Akit bármi érdekel, írjon priviben.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3685 Dátum:
2019.12.28 szombat, 16:07:52 »
Idézetet írta: hoope - 2019.12.28 szombat, 15:10:07
Szevasztok!
Eladtam a jó kis MK3 V6-omat, és maradt hozzá pár V6 specifikus alkatrész, tömítés, stb. féláron odaadom annak, akit érdekel. Mind vadonatúj:
- Komplett forgattyúsház tömítés készlet, (főtengely szimmering, stb. ajusa)
https://www.autodoc.hu/ajusa/7189834
(új ár 21.500)
- Kipufogókönyök tömítés (Elring, ebből 2 pár van)
https://www.autodoc.hu/elring/985668
(új ár 4385)
- Szelepfedél tömítés készlet, Gyári Ford, csak a jobb (=hátsó) hengersorhoz (új ár:10.000+), gyertyák körüli tömítőgyűrűkkel (új ár 1600/db)
Új ár összesen ~42.000, én 20e-ért odaadom mindet együtt. A számlák is megvannak hozzá, ha kell.
Továbbá maradt pár egyéb nem v6 specifikus cucc is:
- pedálgumi
- alsó motortakaró lemez felfogató csavarok + tiplik
- 2 db kipufogótartó gumi
- 1 db Bosch hátsó ablaktrölő (280 mm, H282, kombihoz)
Akit bármi érdekel, írjon priviben.
Helyileg merre vagy?
Ezek érdekelnének:
- pedálgumi
- alsó motortakaró lemez felfogató csavarok + tiplik
- 2 db kipufogótartó gumi
- 1 db Bosch hátsó ablaktrölő (280 mm, H282, kombihoz)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3686 Dátum:
2020.02.29 szombat, 16:50:03 »
Hali.
Segítséget szeretnék kérni. Automata váltós az autó és tegnap eldurrant egy vízcső a bilincs mellett. Na ennek a csőnek keresem a cikkszámát azonban nem lelem ezt a csövet egyik rajzon sem. Konkrétan az olajszűrő fölött van az olajhűtő egyik ágán. KB. 10 cm-es csődarab.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3687 Dátum:
2020.02.29 szombat, 19:17:43 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.02.29 szombat, 16:50:03
Hali.
Segítséget szeretnék kérni. Automata váltós az autó és tegnap eldurrant egy vízcső a bilincs mellett. Na ennek a csőnek keresem a cikkszámát azonban nem lelem ezt a csövet egyik rajzon sem. Konkrétan az olajszűrő fölött van az olajhűtő egyik ágán. KB. 10 cm-es csődarab.
Nincs külön cső, csak kompletten a két cső a hőcserélőről. Együtt a fémcsövekkel.
Nem olcsó, de legalább drága. 60e+ Ha rendelhető még...
Szóval vegyél oda egy azonos átmérőjű csövet és vágd be a sérült helyére.
1362716
Szívesen!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.29 szombat, 22:02:59 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3688 Dátum:
2020.02.29 szombat, 22:02:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.29 szombat, 19:17:43
Nincs külön cső, csak kompletten a két cső a hőcserélőről. Együtt a fémcsövekkel.
Nem olcsó, de legalább drága.
Szóval vegyél oda egy csövet és vágd be a sérült helyére.
1362716
[img]https://i.imgur.com/wMIMqOp.jpg
Köszönöm, ez az. Nem gondoltam hogy fűtéscsőnél kell keresni.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.29 szombat, 23:27:51 írta alf®
»
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3689 Dátum:
2020.02.29 szombat, 22:03:24 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.02.29 szombat, 22:02:09
Köszönöm, ez az. Nem gondoltam hogy fűtéscsőnél kell keresni.
Miért, mert az?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3690 Dátum:
2020.02.29 szombat, 22:40:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.29 szombat, 22:03:24
Miért, mert az?
Na viszont cromaxnál nem talál ilyet cikkszámra, szóval ott nem tudok rendelni. Marad a sufni tuning úgy tűnik.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3691 Dátum:
2020.03.01 vasárnap, 09:14:46 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.02.29 szombat, 22:40:33
Na viszont cromaxnál nem talál ilyet cikkszámra, szóval ott nem tudok rendelni. Marad a sufni tuning úgy tűnik.
Hívd fel őket. A cikkszáma kérdezz rá, ők látják eCat-ban.
Ha rendelhető....
De nem fogod kérni a csöveket 60e+ pénzért. Egyszerűbb csak a sérült gumicső részt kiáltani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3692 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 16:30:09 »
Hali.
Új problémám lett, mégpedig gyújtáskihagyás időnként nagyobb terhelésen.
Gyertya már cserélve gyárira, ez nem segített.
Kisebb gyertyahézag sem hozott javulást.
Kérdésem az, hogy gyertyakábelből csak a gyárit szabad megvenni vagy jó az NGK típusú is.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3693 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 16:35:17 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.03.08 vasárnap, 16:30:09
Hali.
Új problémám lett, mégpedig gyújtáskihagyás időnként nagyobb terhelésen.
Gyertya már cserélve gyárira, ez nem segített.
Kisebb gyertyahézag sem hozott javulást.
Kérdésem az, hogy gyertyakábelből csak a gyárit szabad megvenni vagy jó az NGK típusú is.
Égéskimaradás lesz az.
Az pedig nem feltétlenül a gyújtógyertyától és annak hézagától alakulhat ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3694 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 16:46:46 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.03.08 vasárnap, 16:30:09
Hali.
Új problémám lett, mégpedig gyújtáskihagyás időnként nagyobb terhelésen.
Gyertya már cserélve gyárira, ez nem segített.
Kisebb gyertyahézag sem hozott javulást.
Kérdésem az, hogy gyertyakábelből csak a gyárit szabad megvenni vagy jó az NGK típusú is.
a gyári is NGK...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3695 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 16:55:38 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.08 vasárnap, 16:35:17
Égéskimaradás lesz az.
Az pedig nem feltétlenül a gyújtógyertyától és annak hézagától alakulhat ki.
Hi.
És még mi okozhatja ?
Mert városi fogyasztásom is felment, 17L.
Igaz átlagsebesség 20km/h ehhez a fogyasztáshoz.
80-100km/h sebességnél már csak 10-11L a fogyasztás.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3696 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 17:34:50 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.03.08 vasárnap, 16:55:38
Hi.
És még mi okozhatja ?
Mert városi fogyasztásom is felment, 17L.
Igaz átlagsebesség 20km/h ehhez a fogyasztáshoz.
80-100km/h sebességnél már csak 10-11L a fogyasztás.
...és még mi?
Nem említettem egy dolgot sem. Nem értem az ÉS-t.
Benzin - levegő keverési arány eltolódás, mechanikai hiba. De gyújtásrendszeri hiba miatt is kialakulhat. De a gyertyahézag piszkálás....hát ez fura, nem Lada ez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsipi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3697 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 21:19:59 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.03.08 vasárnap, 16:55:38
Hi.
És még mi okozhatja ?
Mert városi fogyasztásom is felment, 17L.
Igaz átlagsebesség 20km/h ehhez a fogyasztáshoz.
80-100km/h sebességnél már csak 10-11L a fogyasztás.
Gyertya csere meg volt, a hézagot visszaállítod gyárira, utána mehet a gyertya kábel és trafó csere, vagy csináltatsz egy kiolvasást és a habakód alapján vagy az előbbieket, vagy pedig a légtömegmérőt, vagy valamelyik lambdaszondát cseréled.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3698 Dátum:
2020.03.10 kedd, 08:07:32 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.03.08 vasárnap, 16:30:09
Hali.
Új problémám lett, mégpedig gyújtáskihagyás időnként nagyobb terhelésen.
Gyertya már cserélve gyárira, ez nem segített.
Kisebb gyertyahézag sem hozott javulást.
Kérdésem az, hogy gyertyakábelből csak a gyárit szabad megvenni vagy jó az NGK típusú is.
A gyújtásnál ahogy már leírták "
trafó, kábel, gyertya
" csere. Ha csak egyiket, vagy másikat cseréled csak kínlódni fogsz. Nálam a trafóban 2 érintkező volt beégve. Ment is nem is. Annó hallgattam itt a fórumon a szakikra
, és megérte
Azért a légtömegmérőt ha kiveszed kontakt spray-vel fújd le, mert szépen betud koszolódni és hát bezavarja a rendszert. /saját tapasztalat, ezért is írtam le
/
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3699 Dátum:
2020.03.10 kedd, 08:10:11 »
Idézetet írta: Hokusz - 2020.03.08 vasárnap, 16:55:38
Hi.
És még mi okozhatja ?
Mert városi fogyasztásom is felment, 17L.
Igaz átlagsebesség 20km/h ehhez a fogyasztáshoz.
80-100km/h sebességnél már csak 10-11L a fogyasztás.
Sz@r gyújtási rendszerrel simán utoléri a ZIL fogyasztását is
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ