Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 04:08:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306224 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3700 Dátum:
2020.03.30 hétfő, 15:14:00 »
Üdv!
A képen látható ékszíjtárcsa alól "gyöngyözik" az olaj. A kérdésem annyi lenne, hogy pontosan mi az elnevezése az alatta lévő szimeringnek, tehát hogyan keressem? Előre is köszönöm a segítséget
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.30 hétfő, 15:18:52 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3701 Dátum:
2020.03.30 hétfő, 15:24:01 »
Idézetet írta: brughom - 2020.03.30 hétfő, 15:14:00
Üdv!
A képen látható ékszíjtárcsa alól "gyöngyözik" az olaj. A kérdésem annyi lenne, hogy pontosan mi az elnevezése az alatta lévő szimeringnek, tehát hogyan keressem? Előre is köszönöm a segítséget
[img]https://i.imgur.com/jjHw1Gkg]
Az a kérdés, hogy mi az elnevezése az alatta lévő szimmeringnek?
Szimmering.
A szervó szivattyúból szivárog az olaj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3702 Dátum:
2020.03.30 hétfő, 15:39:55 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.30 hétfő, 15:24:01
Az a kérdés, hogy mi az elnevezése az alatta lévő szimmeringnek?
Szimmering.
A szervó szivattyúból szivárog az olaj.
Gondoltam, hogy nem állod meg szó nélkül
Köszönöm a segítséget
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.30 hétfő, 15:44:12 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Kumichd
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3703 Dátum:
2020.05.14 csütörtök, 15:14:00 »
Sziasztok.
Egyik pillanatról a másikra elment a kormányszervóm. Olaj van benne. Ahogy probálom megmozdítani a kormányt(néhány centire), a szivattyú felől daráló hang jön. Van ötletetek hogy mi lehet pontosan a baj? Illetve ha alkatrész csere, akkor hol, mennyiért tudok hozzá jutni? Köszi a segítséget.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3704 Dátum:
2020.05.14 csütörtök, 15:21:45 »
Idézetet írta: Kumichd - 2020.05.14 csütörtök, 15:14:00
Sziasztok.
Egyik pillanatról a másikra elment a kormányszervóm. Olaj van benne. Ahogy probálom megmozdítani a kormányt(néhány centire), a szivattyú felől daráló hang jön. Van ötletetek hogy mi lehet pontosan a baj? Illetve ha alkatrész csere, akkor hol, mennyiért tudok hozzá jutni? Köszi a segítséget.
Feltehetően a szervószivattyú romlott el.
Ha szerencséd van, akkor már nem tudta a szennyezett olajat továbbítani a kormánymű felé.
Cserélni kell a szivattyút és jól átmosni a rendszert tiszta szervó olajjal.
A hol és mennyiért érdekében ne légy lusta!
Ha ide írtál, nyilván van interneted. Google a barátod.... Új, felújított, bontott is lehetséges....bár az utolsóban van kockázat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3705 Dátum:
2020.05.14 csütörtök, 16:19:54 »
Idézetet írta: Kumichd - 2020.05.14 csütörtök, 15:14:00
Sziasztok.
Egyik pillanatról a másikra elment a kormányszervóm. Olaj van benne. Ahogy probálom megmozdítani a kormányt(néhány centire), a szivattyú felől daráló hang jön. Van ötletetek hogy mi lehet pontosan a baj? Illetve ha alkatrész csere, akkor hol, mennyiért tudok hozzá jutni? Köszi a segítséget.
Én tennék bele felújító gélt, nekem rendbehozta.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3706 Dátum:
2020.05.14 csütörtök, 16:50:39 »
Idézetet írta: Scratch - 2020.05.14 csütörtök, 16:19:54
Én tennék bele felújító gélt, nekem rendbehozta.
A teljes nyomás nélküliséget és a daráló hangot?
Hogyne!
Azóta erősebb is a motor és kevesebbet is eszik.....és az autószerelők fogják a fejüket a csoda miatt!
Teljesen más a 2.0 benzin és a V6 szervószivattyúja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kumichd
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3707 Dátum:
2020.05.20 szerda, 15:24:48 »
Sziasztok!
Van esetleg valakinek bontott szervószivattyúja elfekvőben?
Üdv.
Naplózva
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3708 Dátum:
2020.05.21 csütörtök, 16:58:26 »
Idézetet írta: Kumichd - 2020.05.20 szerda, 15:24:48
Sziasztok!
Van esetleg valakinek bontott szervószivattyúja elfekvőben?
Üdv.
https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-ford/mondeo-ii/futomu-kormanyzas-felni/autobontoktol/elado
Amennyiben a Mondeo II. 2.5 V6 szivattyúja megegyezik a MONEO III. 2.5 V6 szivattyújával akkor talán itt lehet hozzátalákni. Mondeo II.-ét találtam.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3709 Dátum:
2020.05.21 csütörtök, 17:03:37 »
Idézetet írta: Vagol - 2020.05.21 csütörtök, 16:58:26
https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-ford/mondeo-ii/futomu-kormanyzas-felni/autobontoktol/elado
Amennyiben a Mondeo II. 2.5 V6 szivattyúja megegyezik a MONEO III. 2.5 V6 szivattyújával akkor talán itt lehet hozzá találni. Mondeo II.-ét találtam.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3710 Dátum:
2020.06.18 csütörtök, 17:53:20 »
A tegnapi nap folyamán a Ford korszak lezárult nálam. Az autóm jó gazdára talált.
További sok-sok balesetmentes kilométereket kívánok nektek.
Ja és köszönöm mindazoknak akik itt a fórumon sok esetben segítettek, ha bármilyen problémám merült fel.
Kivált kép "ALF"-nak
A V6 mindig is V6 marad
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3711 Dátum:
2020.06.18 csütörtök, 19:11:37 »
Idézetet írta: brughom - 2020.06.18 csütörtök, 17:53:20
A tegnapi nap folyamán a Ford korszak lezárult nálam. Az autóm jó gazdára talált.
További sok-sok balesetmentes kilométereket kívánok nektek.
Ja és köszönöm mindazoknak akik itt a fórumon sok esetben segítettek, ha bármilyen problémám merült fel.
Kivált kép "ALF"-nak
A V6 mindig is V6 marad
mi lett az utód?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3712 Dátum:
2020.06.19 péntek, 06:57:40 »
Idézetet írta: alf® - 2020.06.18 csütörtök, 19:11:37
mi lett az utód?
Skoda Octavia RS. Sajna minusz két henger
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3713 Dátum:
2020.06.19 péntek, 07:30:10 »
Idézetet írta: brughom - 2020.06.19 péntek, 06:57:40
Skoda Octavia RS. Sajna minusz két henger
Legalább vérRS (piros)?
Mond, hogy nem dízel!!!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3714 Dátum:
2020.06.22 hétfő, 07:45:51 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.19 péntek, 07:30:10
Legalább vérRS (piros)?
Mond, hogy nem dízel!!!
Kékrs
és benzines
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3715 Dátum:
2020.07.30 csütörtök, 20:36:55 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.29 szombat, 19:17:43
Nincs külön cső, csak kompletten a két cső a hőcserélőről. Együtt a fémcsövekkel.
Nem olcsó, de legalább drága. 60e+ Ha rendelhető még...
Szóval vegyél oda egy azonos átmérőjű csövet és vágd be a sérült helyére.
1362716
Szívesen!
Na eddig bírta a nem gyárira cserélt cső. Ma ismét szétnyílt. 5 hónap.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
hoope
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3716 Dátum:
2020.09.02 szerda, 09:41:42 »
Szevasztok!
Van pár megmaradt MK3 V6 specifikus és pár nem V6 specifikus alkatrész, tömítés, stb., hátha valakinek kell még. Minden vadonatúj.
V6 specifikus:
- Komplett forgattyúsház tömítés készlet, (főtengely szimmering, stb. ajusa)
https://www.autodoc.hu/ajusa/7189834
(új ár 21.500)
- Kipufogókönyök tömítés (Elring, ebből 2 pár van)
https://www.autodoc.hu/elring/985668
(új ár 4385)
- Szelepfedél tömítés készlet, Gyári Ford, csak a jobb (=hátsó) hengersorhoz (új ár:10.000+), gyertyák körüli tömítőgyűrűkkel (új ár 1600/db)
Továbbá maradt pár egyéb nem v6 specifikus cucc is:
- pedálgumi
- 1 db Bosch hátsó ablaktörlő (280 mm, H282, kombihoz)
- Egy bontatlan doboz febi 1 literes szervóolaj.
- Van egy használt gyári tetőcsomagtartóm is, de elveszett az egyik talpa.
Az egész vihető egy üveg jófajta villányiért.
Akit bármi érdekel, írjon emailt! (Ne itt írjon priviben mert ezt nem nézem túl gyakran!)
Naplózva
Kumichd
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3717 Dátum:
2020.10.01 csütörtök, 15:40:08 »
Sziasztok,
Vízpumpa házat keresek. mk3, 2001
Üdv, Dani
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3718 Dátum:
2020.10.01 csütörtök, 17:37:14 »
Idézetet írta: Kumichd - 2020.10.01 csütörtök, 15:40:08
Sziasztok,
Vízpumpa házat keresek. mk3, 2001
Üdv, Dani
https://cromax.hu/hutorendszer/vizpumpa/vizpumpa/vizpumpa_ford_mondeo_1992-2007_5712
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kiq
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3719 Dátum:
2020.11.12 csütörtök, 14:36:36 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! 2.5 V6 motor van az autóban.
1: A tűzfalon van két szomszédos, azonos átmérőjű fémcső, melyek közül az egyik a benzin bejövő ága (a fém része közel függőlegesen végződik), de nem tudom mi a másik. Ennek a keresett csőnek a másik csatlakozási pontja kellene nekem. Vagy a funkciója, aztán majd rájövök.
2: Az elektronikus vákuum szabályzó (electronic vacuum regulator) csöveinek csatlakozásában, ha valaki tudna segíteni, köszönettel venném.
Krisztián
Naplózva
2002 4 ajtós 2.5 V6 24V (170 LE) Sedan
Kiq
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3720 Dátum:
2020.11.20 péntek, 09:22:45 »
Idézetet írta: Kiq - 2020.11.12 csütörtök, 14:36:36
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! 2.5 V6 motor van az autóban.
1: A tűzfalon van két szomszédos, azonos átmérőjű fémcső, melyek közül az egyik a benzin bejövő ága (a fém része közel függőlegesen végződik), de nem tudom mi a másik. Ennek a keresett csőnek a másik csatlakozási pontja kellene nekem. Vagy a funkciója, aztán majd rájövök.
2: Az elektronikus vákuum szabályzó (electronic vacuum regulator) csöveinek csatlakozásában, ha valaki tudna segíteni, köszönettel venném.
Krisztián
Közben meglett a válasz: a fentebb említett két dolgot össze kell kötni. A vákuumszelep a tankszellőztető rendszerhez csatlakozik az 1-es pontban nevezett csövön keresztül.
Naplózva
2002 4 ajtós 2.5 V6 24V (170 LE) Sedan
marianyim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3721 Dátum:
2021.07.12 hétfő, 00:48:31 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A Mondeom 2.5 V6, 2003-as, facelift előtti, 230 000 km-el. Múlt szerdán Salgótarjánból Budapestre menet elkezdett túlmelegedni a víz, amit sose csinált. Az autópálya előtt, benzinkútnál ellenőriztem a kiegyenlítő tartályt, gyakorlatilag üres volt, feltöltöttem, mentem tovább, azzal kihúzta gond nélkül Pestig. A kiegyenlítő tartály kb. 2 hete lett cserélve, ezért első körben arra gondoltam, hogy ez miatt szivárog el valahol a víz. Pénteken reggel hazafelé megint elkezdte egy idő után túlmelegíteni a vizet, ami a ventillátor kapcsolása után mindig visszahült, majd a kerekharaszti kút lahajtójánál túlmelegítette, úgy, hogy leállt a kocsi, épp be tudtam a kútra gurulni. A szerelő, akit felhívtam, azt mondta, vegyem ki a termosztátot, csak utána menjek vele tovább. (Nyilván ésszerű lett volna mentést kérni, de mivel tesóm és két pici gyereke velem volt, a több órás várakozás a melegben nem igazán tűnt járhatónak, kockáztattam.) Sikerült megküzdenem a feladattal, termosztát ki, újabb adag víz be, irány tovább. A következő, egyben utolsó etap kb. 30 kilométer lett. odáig ment kb. normálisan, majd megint nagyon gyorsan kezdett melegedni, a motortérből a mások által a forumon már említett, varrógép szerű hang hallatszott, majd elment az ereje. Ekkor adtam fel, félreálltam, jöhetett a mentés... Ekkorra már barátságtalanul füstölt a motor...
Az igazi shock akkor ért, mikor a szerelő, akihez hordom, mondta, hogy Ő nem szedi szét a V6 motort, találjak rá valakit. Szerinte a helyi (salgótarjáni) Ford szalonban sem biztos, hogy vállalják.
Őszintén szólva teljesen magam alatt vagyok, valószínűleg a családi nyaralásnak is annyi, mert vagy nem lesz mivel, vagy nem lesz miből... Megszabadulni nem igazán szeretnék a kocsitól, alapvetően szeretem, nem is volt eddig komolyabb bajom vele. A motorcserétől is tartok, mert az megint lutri, nyugodtabb lennék, ha ez lenne rendbe rakva (már ha lehet)
Tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki nem dől a kardjába a V6-tól? Ha augusztusig lenne esély, hogy megcsinálják, az már csak a hab lenne a tortán!
Köszönettel:
Marci
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3722 Dátum:
2022.12.07 szerda, 21:13:21 »
Sziasztok!
Ha jól emlékszem akkor itt a fórumon olvastam valahol a hidegindítás utáni magas alapjárati fordulatszám anomáliáról, de nem találom hol. Az lenne a kérdésem hogy valaki emlékszik az okára hogy mitől van az hogy hideg indításkor az esetek 95%-ban magas (~2000 vagy afölötti) fordulaton jár alapjáraton a motor és csak lassan a motor melegedésével megy vissza az alapjárat. Majdnem mindig így indul, de elvétve előfordul hogy normálisan jár a motor hidegen én nem emeli a fordulatot ~1400rpm fölé. Ha jól emlékszem valami hőmérséklet érzékelőt írtak talán hibának valahol?!
Köszönöm ha tudtok segíteni.
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3723 Dátum:
2022.12.08 csütörtök, 14:34:33 »
Idézetet írta: Mondolo - 2022.12.07 szerda, 21:13:21
Sziasztok!
Ha jól emlékszem akkor itt a fórumon olvastam valahol a hidegindítás utáni magas alapjárati fordulatszám anomáliáról, de nem találom hol. Az lenne a kérdésem hogy valaki emlékszik az okára hogy mitől van az hogy hideg indításkor az esetek 95%-ban magas (~2000 vagy afölötti) fordulaton jár alapjáraton a motor és csak lassan a motor melegedésével megy vissza az alapjárat. Majdnem mindig így indul, de elvétve előfordul hogy normálisan jár a motor hidegen én nem emeli a fordulatot ~1400rpm fölé. Ha jól emlékszem valami hőmérséklet érzékelőt írtak talán hibának valahol?!
Köszönöm ha tudtok segíteni.
Egy kérdés egy helyre. Ha kapsz választ, ott megkapod, ha nem, fölösleges több helyre ugyanazt beírni, akkor sem lesz válasz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3724 Dátum:
2022.12.08 csütörtök, 19:49:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.12.08 csütörtök, 14:34:33
Egy kérdés egy helyre. Ha kapsz választ, ott megkapod, ha nem, fölösleges több helyre ugyanazt beírni, akkor sem lesz válasz.
AndyA
Azért írtam be az általános topicba is mert itt a V6 topicban tavaly nyári az utolsó hozzászólás, tehát elég döglött a topic..., viszont nem biztos hogy aki az általánost látogatja az kompetens V6-ban, így biztosra mentem.
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3725 Dátum:
2022.12.08 csütörtök, 21:08:42 »
Idézetet írta: Mondolo - 2022.12.08 csütörtök, 19:49:52
Azért írtam be az általános topicba is mert itt a V6 topicban tavaly nyári az utolsó hozzászólás, tehát elég döglött a topic..., viszont nem biztos hogy aki az általánost látogatja az kompetens V6-ban, így biztosra mentem.
Az új hozzászólást témától és az utolsó hozzászólás idejétől függetlenül felhozza.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ