Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.18 csütörtök, 10:17:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1171916 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2020.03.30 hétfő, 15:14:00 »

Üdv!

 A képen látható ékszíjtárcsa alól "gyöngyözik" az olaj. A kérdésem annyi lenne, hogy pontosan mi az elnevezése az alatta lévő szimeringnek, tehát hogyan keressem? Előre is köszönöm a segítséget wave

« Utoljára szerkesztve: 2020.03.30 hétfő, 15:18:52 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2020.03.30 hétfő, 15:24:01 »

Üdv!

 A képen látható ékszíjtárcsa alól "gyöngyözik" az olaj. A kérdésem annyi lenne, hogy pontosan mi az elnevezése az alatta lévő szimeringnek, tehát hogyan keressem? Előre is köszönöm a segítséget wave

[img]https://i.imgur.com/jjHw1Gkg]


Az a kérdés, hogy mi az elnevezése az alatta lévő szimmeringnek?
Szimmering.  Roll Eyes

A szervó szivattyúból szivárog az olaj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2020.03.30 hétfő, 15:39:55 »


Az a kérdés, hogy mi az elnevezése az alatta lévő szimmeringnek?
Szimmering.  Roll Eyes

A szervó szivattyúból szivárog az olaj.

Gondoltam, hogy nem állod meg szó nélkül  taps Köszönöm a segítséget  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.30 hétfő, 15:44:12 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Kumichd
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2020.05.14 csütörtök, 15:14:00 »

Sziasztok.

Egyik pillanatról a másikra elment a kormányszervóm. Olaj van benne. Ahogy probálom megmozdítani a kormányt(néhány centire), a szivattyú felől daráló hang jön. Van ötletetek hogy mi lehet pontosan a baj? Illetve ha alkatrész csere, akkor hol, mennyiért tudok hozzá jutni? Köszi a segítséget.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2020.05.14 csütörtök, 15:21:45 »

Sziasztok.

Egyik pillanatról a másikra elment a kormányszervóm. Olaj van benne. Ahogy probálom megmozdítani a kormányt(néhány centire), a szivattyú felől daráló hang jön. Van ötletetek hogy mi lehet pontosan a baj? Illetve ha alkatrész csere, akkor hol, mennyiért tudok hozzá jutni? Köszi a segítséget.

Feltehetően a szervószivattyú romlott el.
Ha szerencséd van, akkor már nem tudta a szennyezett olajat továbbítani a kormánymű felé.
Cserélni kell a szivattyút és jól átmosni a rendszert tiszta szervó olajjal.

A hol és mennyiért érdekében ne légy lusta!
Ha ide írtál, nyilván van interneted. Google a barátod.... Új, felújított, bontott is lehetséges....bár az utolsóban van kockázat. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2020.05.14 csütörtök, 16:19:54 »

Sziasztok.

Egyik pillanatról a másikra elment a kormányszervóm. Olaj van benne. Ahogy probálom megmozdítani a kormányt(néhány centire), a szivattyú felől daráló hang jön. Van ötletetek hogy mi lehet pontosan a baj? Illetve ha alkatrész csere, akkor hol, mennyiért tudok hozzá jutni? Köszi a segítséget.

Én tennék bele felújító gélt, nekem rendbehozta.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2020.05.14 csütörtök, 16:50:39 »

Én tennék bele felújító gélt, nekem rendbehozta.

A teljes nyomás nélküliséget és a daráló hangot?  vigyor3
Hogyne!  Grin

Azóta erősebb is a motor és kevesebbet is eszik.....és az autószerelők fogják a fejüket a csoda miatt!  eplus2


Teljesen más a 2.0 benzin és a V6 szervószivattyúja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kumichd
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2020.05.20 szerda, 15:24:48 »

Sziasztok!

Van esetleg valakinek bontott szervószivattyúja elfekvőben?

Üdv.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2020.05.21 csütörtök, 16:58:26 »

Sziasztok!

Van esetleg valakinek bontott szervószivattyúja elfekvőben?

Üdv.

https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-ford/mondeo-ii/futomu-kormanyzas-felni/autobontoktol/elado

Amennyiben a Mondeo II. 2.5 V6 szivattyúja megegyezik a MONEO III. 2.5 V6 szivattyújával akkor talán itt lehet hozzátalákni. Mondeo II.-ét találtam.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2020.05.21 csütörtök, 17:03:37 »

https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-ford/mondeo-ii/futomu-kormanyzas-felni/autobontoktol/elado

Amennyiben a Mondeo II. 2.5 V6 szivattyúja megegyezik a MONEO III. 2.5 V6 szivattyújával akkor talán itt lehet hozzá találni. Mondeo II.-ét találtam.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2020.06.18 csütörtök, 17:53:20 »

A tegnapi nap folyamán a Ford korszak lezárult nálam. Az autóm jó gazdára talált.

További sok-sok balesetmentes kilométereket kívánok nektek.

Ja és köszönöm mindazoknak akik itt a fórumon sok esetben segítettek, ha bármilyen problémám merült fel.

 Kivált kép "ALF"-nak worship wave

A V6 mindig is V6 marad  wave

Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2020.06.18 csütörtök, 19:11:37 »

A tegnapi nap folyamán a Ford korszak lezárult nálam. Az autóm jó gazdára talált.

További sok-sok balesetmentes kilométereket kívánok nektek.

Ja és köszönöm mindazoknak akik itt a fórumon sok esetben segítettek, ha bármilyen problémám merült fel.

 Kivált kép "ALF"-nak worship wave

A V6 mindig is V6 marad  wave


mi lett az utód?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2020.06.19 péntek, 06:57:40 »

mi lett az utód?

Skoda Octavia RS. Sajna minusz két henger
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2020.06.19 péntek, 07:30:10 »

Skoda Octavia RS. Sajna minusz két henger

Legalább vérRS (piros)?
Mond, hogy nem dízel!!!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 07:45:51 »

Legalább vérRS (piros)?
Mond, hogy nem dízel!!!

Kékrs nyes és benzines wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2020.07.30 csütörtök, 20:36:55 »



Nincs külön cső, csak kompletten a két cső a hőcserélőről. Együtt a fémcsövekkel.

Nem olcsó, de legalább drága. 60e+  Ha rendelhető még...
Szóval vegyél oda egy azonos átmérőjű csövet és vágd be a sérült helyére.  Cool

1362716



Szívesen!

Na eddig bírta a nem gyárira cserélt cső. Ma ismét szétnyílt. 5 hónap. Sad
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
hoope
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2020.09.02 szerda, 09:41:42 »

Szevasztok!

Van pár megmaradt MK3 V6 specifikus és pár nem V6 specifikus alkatrész, tömítés, stb., hátha valakinek kell még. Minden vadonatúj.

V6 specifikus:

- Komplett forgattyúsház tömítés készlet, (főtengely szimmering, stb. ajusa) https://www.autodoc.hu/ajusa/7189834 (új ár 21.500)
- Kipufogókönyök tömítés (Elring, ebből 2 pár van) https://www.autodoc.hu/elring/985668 (új ár 4385)
- Szelepfedél tömítés készlet, Gyári Ford, csak a jobb (=hátsó) hengersorhoz (új ár:10.000+), gyertyák körüli tömítőgyűrűkkel (új ár 1600/db)

Továbbá maradt pár egyéb nem v6 specifikus cucc is:
- pedálgumi
- 1 db Bosch hátsó ablaktörlő (280 mm, H282, kombihoz)
- Egy bontatlan doboz febi 1 literes szervóolaj.
- Van egy használt gyári tetőcsomagtartóm is, de elveszett az egyik talpa.

Az egész vihető egy üveg jófajta villányiért. Wink

Akit bármi érdekel, írjon emailt! (Ne itt írjon priviben mert ezt nem nézem túl gyakran!)
Naplózva
Kumichd
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2020.10.01 csütörtök, 15:40:08 »

Sziasztok,

Vízpumpa házat keresek. mk3, 2001

Üdv, Dani
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2020.10.01 csütörtök, 17:37:14 »

Sziasztok,

Vízpumpa házat keresek. mk3, 2001

Üdv, Dani
https://cromax.hu/hutorendszer/vizpumpa/vizpumpa/vizpumpa_ford_mondeo_1992-2007_5712
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kiq
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2020.11.12 csütörtök, 14:36:36 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! 2.5 V6 motor van az autóban.
1: A tűzfalon van két szomszédos, azonos átmérőjű fémcső, melyek közül az egyik a benzin bejövő ága (a fém része közel függőlegesen végződik), de nem tudom mi a másik. Ennek a keresett csőnek a másik csatlakozási pontja kellene nekem. Vagy a funkciója, aztán majd rájövök.
2: Az elektronikus vákuum szabályzó (electronic vacuum regulator) csöveinek csatlakozásában, ha valaki tudna segíteni, köszönettel venném.

Krisztián
Naplózva

2002 4 ajtós 2.5 V6 24V (170 LE) Sedan
Kiq
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2020.11.20 péntek, 09:22:45 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! 2.5 V6 motor van az autóban.
1: A tűzfalon van két szomszédos, azonos átmérőjű fémcső, melyek közül az egyik a benzin bejövő ága (a fém része közel függőlegesen végződik), de nem tudom mi a másik. Ennek a keresett csőnek a másik csatlakozási pontja kellene nekem. Vagy a funkciója, aztán majd rájövök.
2: Az elektronikus vákuum szabályzó (electronic vacuum regulator) csöveinek csatlakozásában, ha valaki tudna segíteni, köszönettel venném.

Krisztián

Közben meglett a válasz: a fentebb említett két dolgot össze kell kötni. A vákuumszelep a tankszellőztető rendszerhez csatlakozik az 1-es pontban nevezett csövön keresztül.
Naplózva

2002 4 ajtós 2.5 V6 24V (170 LE) Sedan
marianyim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2021.07.12 hétfő, 00:48:31 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. A Mondeom 2.5 V6, 2003-as, facelift előtti, 230 000 km-el.  Múlt szerdán Salgótarjánból Budapestre menet elkezdett túlmelegedni a víz, amit sose csinált. Az autópálya előtt, benzinkútnál ellenőriztem a kiegyenlítő tartályt, gyakorlatilag üres volt, feltöltöttem, mentem tovább, azzal kihúzta gond nélkül Pestig. A kiegyenlítő tartály kb. 2 hete lett cserélve, ezért első körben arra gondoltam, hogy ez miatt szivárog el valahol a víz. Pénteken reggel hazafelé megint elkezdte egy idő után túlmelegíteni a vizet, ami a ventillátor kapcsolása után mindig visszahült, majd a kerekharaszti kút lahajtójánál túlmelegítette, úgy, hogy leállt a kocsi, épp be tudtam a  kútra gurulni.  A szerelő, akit felhívtam, azt mondta, vegyem ki a termosztátot, csak utána menjek vele tovább. (Nyilván ésszerű lett volna mentést kérni, de mivel tesóm és két pici gyereke velem volt, a több órás várakozás a melegben nem igazán tűnt járhatónak, kockáztattam.) Sikerült megküzdenem a feladattal, termosztát ki, újabb adag víz be, irány tovább. A következő, egyben utolsó etap kb. 30 kilométer lett. odáig ment kb. normálisan, majd megint nagyon gyorsan kezdett melegedni, a motortérből a mások által a forumon már említett, varrógép szerű hang hallatszott, majd elment az ereje. Ekkor adtam fel, félreálltam, jöhetett a mentés... Ekkorra már barátságtalanul füstölt a motor... Sad

Az igazi shock akkor ért, mikor a szerelő, akihez hordom, mondta, hogy Ő nem szedi szét a V6 motort, találjak rá valakit. Szerinte a helyi (salgótarjáni) Ford szalonban sem biztos, hogy vállalják.

Őszintén szólva teljesen magam alatt vagyok, valószínűleg a családi nyaralásnak is annyi, mert vagy nem lesz mivel, vagy nem lesz miből... Megszabadulni nem igazán szeretnék a kocsitól, alapvetően szeretem, nem is volt eddig komolyabb bajom vele. A motorcserétől is tartok, mert az megint lutri, nyugodtabb lennék, ha ez lenne rendbe rakva (már ha lehet)

Tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki nem dől a kardjába a V6-tól? Ha augusztusig lenne esély, hogy megcsinálják, az már csak a hab lenne a tortán!

Köszönettel: 

Marci
 
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2022.12.07 szerda, 21:13:21 »

Sziasztok!

Ha jól emlékszem akkor itt a fórumon olvastam valahol a hidegindítás utáni magas alapjárati fordulatszám anomáliáról, de nem találom hol. Az lenne a kérdésem hogy valaki emlékszik az okára hogy mitől van az hogy hideg indításkor az esetek 95%-ban magas (~2000 vagy afölötti) fordulaton jár alapjáraton a motor és csak lassan a motor melegedésével megy vissza az alapjárat. Majdnem mindig így indul, de elvétve előfordul hogy normálisan jár a motor hidegen én nem emeli a fordulatot ~1400rpm fölé. Ha jól emlékszem valami hőmérséklet érzékelőt írtak talán hibának valahol?!
Köszönöm ha tudtok segíteni.
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2022.12.08 csütörtök, 14:34:33 »

Sziasztok!

Ha jól emlékszem akkor itt a fórumon olvastam valahol a hidegindítás utáni magas alapjárati fordulatszám anomáliáról, de nem találom hol. Az lenne a kérdésem hogy valaki emlékszik az okára hogy mitől van az hogy hideg indításkor az esetek 95%-ban magas (~2000 vagy afölötti) fordulaton jár alapjáraton a motor és csak lassan a motor melegedésével megy vissza az alapjárat. Majdnem mindig így indul, de elvétve előfordul hogy normálisan jár a motor hidegen én nem emeli a fordulatot ~1400rpm fölé. Ha jól emlékszem valami hőmérséklet érzékelőt írtak talán hibának valahol?!
Köszönöm ha tudtok segíteni.

Egy kérdés egy helyre. Ha kapsz választ, ott megkapod, ha nem, fölösleges több helyre ugyanazt beírni, akkor sem lesz válasz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2022.12.08 csütörtök, 19:49:52 »

Egy kérdés egy helyre. Ha kapsz választ, ott megkapod, ha nem, fölösleges több helyre ugyanazt beírni, akkor sem lesz válasz.

AndyA
Azért írtam be az általános topicba is mert itt a V6 topicban tavaly nyári az utolsó hozzászólás, tehát elég döglött a topic..., viszont nem biztos hogy aki az általánost látogatja az kompetens V6-ban, így biztosra mentem.
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2022.12.08 csütörtök, 21:08:42 »

Azért írtam be az általános topicba is mert itt a V6 topicban tavaly nyári az utolsó hozzászólás, tehát elég döglött a topic..., viszont nem biztos hogy aki az általánost látogatja az kompetens V6-ban, így biztosra mentem.

Az új hozzászólást témától és az utolsó hozzászólás idejétől függetlenül felhozza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.