Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:05:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303999 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2012.05.12 szombat, 09:19:48 »
Idézetet írta: solaris - 2012.05.12 szombat, 08:01:42
Köszi a tanácsot, szóval csak Viket kell kérnem a szervízben? úgy értem maga a szervíz is ajánlott? hivatkozzaka Mondeo Clubra?
Szerintem inkább kérd el a telefonszámát, és egyeztess vele személyesen, valaki itt biztos meg tudja adni, meg biztosan le lett már írva párszor.
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.12 szombat, 08:04:31
aaaha
Na miaz, hülyeséget írtam?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2012.05.12 szombat, 12:16:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.12 szombat, 09:19:48
Na miaz, hülyeséget írtam?
Dehogy. Jól megy a belinkelt gép
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2012.05.12 szombat, 12:50:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.12 szombat, 12:16:57
Dehogy. Jól megy a belinkelt gép
204 ló azért 204 ló
Naplózva
bivanbi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 19:43:30 »
Sziasztok!
Múlt héten feljött a check engine. Azt mondja a kompjútergép, hogy az egyik hengersoron (nem jegyeztem meg, talán a 2.) túl szegény a keverék. 89 fok, 733 ford/perc 30% load mellett. Majdnem pontosan 160k van az autóban, ami gyanúsan hajaz a lambdaszonda tervezett élettartamára, de még nem volt módom élő adatokat nézni belőle.
Az IDS a lambdaszondán kívül a kartergáz elvezető rendszert és az üzemanyagtartály-szellőztetést vetette fel, meg még egy-két dolgot amit nem jegyeztem meg.
Van esetleg valami tipikus ok ennél a motornál, tudtok jó tippet adni?
Köszi,
Naplózva
bivanbi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 21:08:17 »
Idézetet írta: bivanbi - 2012.05.20 vasárnap, 19:43:30
Van esetleg valami tipikus ok ennél a motornál, tudtok jó tippet adni?
Köszi,
oké azóta utánagugliztam. disregard.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 13:24:51 »
Idézetet írta: bivanbi - 2012.05.20 vasárnap, 19:43:30
Sziasztok!
Múlt héten feljött a check engine. Azt mondja a kompjútergép, hogy az egyik hengersoron (nem jegyeztem meg, talán a 2.) túl szegény a keverék. 89 fok, 733 ford/perc 30% load mellett. Majdnem pontosan 160k van az autóban, ami gyanúsan hajaz a lambdaszonda tervezett élettartamára, de még nem volt módom élő adatokat nézni belőle.
Az IDS a lambdaszondán kívül a kartergáz elvezető rendszert és az üzemanyagtartály-szellőztetést vetette fel, meg még egy-két dolgot amit nem jegyeztem meg.
Van esetleg valami tipikus ok ennél a motornál, tudtok jó tippet adni?
Köszi,
szia,
Nálam ugyanezekkel a hibákkal a gyertya és a sérült gyertyához tartozó kábelszett cseréje megoldotta a gondot.
Naplózva
bivanbi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 13:56:44 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.05.31 csütörtök, 13:24:51
szia,
Nálam ugyanezekkel a hibákkal a gyertya és a sérült gyertyához tartozó kábelszett cseréje megoldotta a gondot.
Gyertyacsere volt a kocsin, nagyjából másfél héttel a hiba jelentkezése előtt. Szóval ebbe az irányba mindenképp nyomozni fogok.
(ráadásul azt hiszem rosszul értelmeztem a hibakódot, a system too lean nem a túl szegény keveréket jelenti, épp ellenkezőleg).
Majd beszámolok, mikor megvan a megoldás!
Köszi,
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 15:43:21 »
Idézetet írta: bivanbi - 2012.05.31 csütörtök, 13:56:44
Gyertyacsere volt a kocsin, nagyjából másfél héttel a hiba jelentkezése előtt. Szóval ebbe az irányba mindenképp nyomozni fogok.
(ráadásul azt hiszem rosszul értelmeztem a hibakódot, a system too lean nem a túl szegény keveréket jelenti, épp ellenkezőleg).
Majd beszámolok, mikor megvan a megoldás!
Köszi,
Lean: szegény, Rich: dús. Jól értelmezted először a too lean-t.
Naplózva
bivanbi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 15:44:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.31 csütörtök, 15:43:21
Lean: szegény, Rich: dús. Jól értelmezted először a too lean-t.
Igen, de a ,,system too lean'' nem azt jelenti, hogy a rendszer már határértékig próbálta szegényíteni a keveréket és még így is túl dús?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 16:01:05 »
Idézetet írta: bivanbi - 2012.05.31 csütörtök, 15:44:42
Igen, de a ,,system too lean'' nem azt jelenti, hogy a rendszer már határértékig próbálta szegényíteni a keveréket és még így is túl dús?
Nem, azt jelenti, hogy túl szegény. Simán dobhatja hibás lambda miatt, vagy lehet, hogy fals levegőt szív valahol azon a hengersoron, injektorhiba is lehet (bár azt lehet külön is jelezné). Lambda élő adatokra mindenképp érdemes lehet ránézni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2012.06.01 péntek, 11:45:05 »
Idézetet írta: solaris - 2012.05.11 péntek, 22:21:48
Sziasztok,
Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az elektronika, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?
ha kérdés van, keresd drof-ot itt a fórumról
4000-es fordulat
leszabályoz, olyan mintha üresben lenne, ugyanis üresben nem engedi 4000 fölé pörgetni
általában átalakított autóknál szokott ilyen lenni, nem gyári fícsör
Naplózva
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 21:32:34 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.01 péntek, 11:45:05
ha kérdés van, keresd drof-ot itt a fórumról
4000-es fordulat
leszabályoz, olyan mintha üresben lenne, ugyanis üresben nem engedi 4000 fölé pörgetni
általában átalakított autóknál szokott ilyen lenni, nem gyári fícsör
köszönöm a támogatást a kérdésben. mint kiderült, egyszerű eset volt, az írástudó jóbarát szerint csak IMRC kontakt probléma volt. pikkpakk megszűnt azóta, szépen hördül a második sor. viszont továbbra is "gondban" voltam, mert álló helyzetben (üresben) továbbra sem ment 4000 fölé, csak rángatott. de leveled alapján akkor ez normális, gondolom, önvédelmi intézkedés...a motor érdekében. így hát ez a kérdés megoldódott.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 22:28:10 »
Idézetet írta: solaris - 2012.06.04 hétfő, 21:32:34
köszönöm a támogatást a kérdésben. mint kiderült, egyszerű eset volt, az írástudó jóbarát szerint csak IMRC kontakt probléma volt. pikkpakk megszűnt azóta, szépen hördül a második sor. viszont továbbra is "gondban" voltam, mert álló helyzetben (üresben) továbbra sem ment 4000 fölé, csak rángatott. de leveled alapján akkor ez normális, gondolom, önvédelmi intézkedés...a motor érdekében. így hát ez a kérdés megoldódott.
annyiból nem normális, hogy alap esetben nem ilyen ...
tehát ott valami mókolásnak kell lennie, ami miatt nem érzékeli rendesen a fokozatot
automata váltókban DANJO kolléga van otthon
Naplózva
bivanbi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 11:48:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.31 csütörtök, 16:01:05
Nem, azt jelenti, hogy túl szegény. Simán dobhatja hibás lambda miatt, vagy lehet, hogy fals levegőt szív valahol azon a hengersoron, injektorhiba is lehet (bár azt lehet külön is jelezné). Lambda élő adatokra mindenképp érdemes lehet ránézni.
Vákuumcső csere (az amit készletben lehet kapni, mindenféle könyékidomokból áll) látszólag megoldotta, azóta nem jött fel a check engine, és kisimult az alapjárat is.
Köszi a segítséget!
Naplózva
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 23:25:52 »
Lehet, hogy nem is V6 kérdés, de innen indítanék. 5-6.000 km után is szuper elégedett vagyok a 2.5 V6-tal, tényleg élvezet vele a hétköznap. Megjártuk most Olaszországot oda-vissza teltházzal, szigorú szabálytisztelet mellett (az osztrák hatóságot különösen tiszteljük, nem viccelnek) kb. 8,5 lit/100km átlaggal, nem panaszkodhatom... és a kraft is mindig megvolt, ha kellett... jó kis túraautó.
Egy apróság miatt érdeklődöm, ha valaki találkozott már vele: elindulást követően kb. 40 km/h-nál egy pillanatra egy remegés fut át a gázpedálon a talpam alatt, mintha az autó érdesebb útfelületen menne át, aztán meg is szűnik. Inkább hidegindulás után van ez, és nem csinálja minden közlekedési lámpánál. Azt már megismerem, amikor a klíma elindul, ez nem az a jelenség. Egyébként semmi hibajelenséget nem okoz, minden jól működik, de azért kíváncsi lennék, mi lehet ez. Lehet, hogy inkább futómű vagy fék probléma veti előre árnyékát? Please comment.
köszönettel, solaris
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2012.08.10 péntek, 00:44:59 »
Idézetet írta: solaris - 2012.08.09 csütörtök, 23:25:52
Lehet, hogy nem is V6 kérdés, de innen indítanék. 5-6.000 km után is szuper elégedett vagyok a 2.5 V6-tal, tényleg élvezet vele a hétköznap. Megjártuk most Olaszországot oda-vissza teltházzal, szigorú szabálytisztelet mellett (az osztrák hatóságot különösen tiszteljük, nem viccelnek) kb. 8,5 lit/100km átlaggal, nem panaszkodhatom... és a kraft is mindig megvolt, ha kellett... jó kis túraautó.
Egy apróság miatt érdeklődöm, ha valaki találkozott már vele: elindulást követően kb. 40 km/h-nál egy pillanatra egy remegés fut át a gázpedálon a talpam alatt, mintha az autó érdesebb útfelületen menne át, aztán meg is szűnik. Inkább hidegindulás után van ez, és nem csinálja minden közlekedési lámpánál. Azt már megismerem, amikor a klíma elindul, ez nem az a jelenség. Egyébként semmi hibajelenséget nem okoz, minden jól működik, de azért kíváncsi lennék, mi lehet ez. Lehet, hogy inkább futómű vagy fék probléma veti előre árnyékát? Please comment.
köszönettel, solaris
alsó motortartó bakokat nézd, vagy nézesd meg.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2012.08.28 kedd, 00:04:33 »
Sziasztok,
Lehetséges a szívócsövezérlést ellenőrizni? (pl szétakasztani vhogy hogy a tengely fordul e? vagy a vezérlés működik e?)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2012.08.28 kedd, 00:36:22 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.08.28 kedd, 00:04:33
Sziasztok,
Lehetséges a szívócsövezérlést ellenőrizni? (pl szétakasztani vhogy hogy a tengely fordul e? vagy a vezérlés működik e?)
Szia!
Igen. Egyszerűbb, ha lehúzod a csatlakozót a vezérlőegységről, és menj vele úgy. De látnod is kell a motor felett állva és túráztatva, amikor 3800nál mozog a mechanizus. De nagyon határozottan silányan megy, ha nem nyílik, drasztikusan elerőtlenedik magasabb fordulatokon.
Saját tapasztalattal kiegészítve: anno nem éreztem az emlegett jól érezhető meglódulást 1esben és 2esben huzatva nyitásnál, nem volt túl meggyőző, de azért nem is volt olyan durván erőtlen mintha zárva lenne. Gyertya és kábelcsere után azonban megszűnt ez a hiányosság, erőre kapott.
Aztán mivel autopályán jellemzően nem nyitott ki padlózáskor, úgy döntöttem kiakasztom a rudazatot. Azóta minden fordulaton rugalmas, minden pozitív, fogyit sem dobta meg. Annyi hogy kicsi fordulaton ritkán ránt egyet, de nyomatékhiány nem érződik emiatt kis fordulatokon sem.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 kedd, 00:45:25 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2012.08.28 kedd, 07:46:01 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.08.28 kedd, 00:04:33
Sziasztok,
Lehetséges a szívócsövezérlést ellenőrizni? (pl szétakasztani vhogy hogy a tengely fordul e? vagy a vezérlés működik e?)
http://www.youtube.com/watch?v=tlgQEhsJGWA
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2012.08.29 szerda, 06:23:51 »
Sziasztok!
MK3 vasarlas elott allok, 2.5-ost szeretnek, de mostanaban sajnos manualis nincs a hasznaltauto.hu-n... (Van egy ST is "olcson", lehet megnezem majd, csak tartok tole, hogy 'olcso ST-nek hig a leve'
)
Tudnatok segiteni, hogy milyen specko dolgok vannak a V6, ill. a tiptronic-nal, amire oda kell figyelni? Mindenkepp megbeszelnem az eladoval, hogy vigyuk el az en koltsegemen megnezetni egy hivatalos Ford szervizbe, vagy a Cromax-ekhoz, de ugye nem lehet eleg ovatos az ember a mai vilagban. A kiszemelt peldanyrol sajnos nagyon rossz minosegu kepek vannak fent, azokon jol nez ki
be is linkelem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_v-6-5907569
van megegy ami tetszik, foleg a vaj belso miatt, viszont kivulrol a szine...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata-6093663
ez a zold sosem jott be... tudom, hogy ez egy sokadlagos szempont azert... meg van egy furcsa hekkeles az ESP kapcsolo mellet.
Ill. altalaban mik azok a dolgok, amik cserejere szamitani kell egy ennyi idos / ennyi km-t futott autonal, es koltsegesek lehetnek?
Elore is nagyon szepen koszonom a segitseget!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2012.08.29 szerda, 06:33:53 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.08.29 szerda, 06:23:51
Sziasztok!
MK3 vasarlas elott allok, 2.5-ost szeretnek, de mostanaban sajnos manualis nincs a hasznaltauto.hu-n... (Van egy ST is "olcson", lehet megnezem majd, csak tartok tole, hogy 'olcso ST-nek hig a leve'
)
Tudnatok segiteni, hogy milyen specko dolgok vannak a V6, ill. a tiptronic-nal, amire oda kell figyelni? Mindenkepp megbeszelnem az eladoval, hogy vigyuk el az en koltsegemen megnezetni egy hivatalos Ford szervizbe, vagy a Cromax-ekhoz, de ugye nem lehet eleg ovatos az ember a mai vilagban. A kiszemelt peldanyrol sajnos nagyon rossz minosegu kepek vannak fent, azokon jol nez ki
be is linkelem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_v-6-5907569
van megegy ami tetszik, foleg a vaj belso miatt, viszont kivulrol a szine...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata-6093663
ez a zold sosem jott be... tudom, hogy ez egy sokadlagos szempont azert... meg van egy furcsa hekkeles az ESP kapcsolo mellet.
Ill. altalaban mik azok a dolgok, amik cserejere szamitani kell egy ennyi idos / ennyi km-t futott autonal, es koltsegesek lehetnek?
Elore is nagyon szepen koszonom a segitseget!
ahogy egy lángelme mondani szokta: "mivel benne ülök, pont leszarom, hogy néz ki kívülről"
ha át akarod nézetni, akkor Vik kollégát keresd meg, szerintem fog tudni segíteni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2012.08.29 szerda, 11:54:23 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.08.29 szerda, 06:23:51
Sziasztok!
MK3 vasarlas elott allok, 2.5-ost szeretnek, de mostanaban sajnos manualis nincs a hasznaltauto.hu-n...
Hát, a v6+automata nekem egy kicsit fura (amúgy a váltó neve nem tiptronic, az a fócvágené, rosszul írják a hirdetésben, de nyilván nem ez a lényeg).
A v6 nem az a kifejezett spórolásra termett autó, de legalább megy. Kéziváltóval. Automatával... még többet eszik, és cserébe nem megy.
Csak a hangja a szép... de az szvsz nem ér annyit. Kb annyira megy, mint egy manuál 2,0i. És másfélszer annyit eszik...
A váltó amúgy jó, strapabíró.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2012.08.29 szerda, 13:11:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.29 szerda, 11:54:23
Hát, a v6+automata nekem egy kicsit fura
Azt minnyá' gondoltuk. Nem is a magadfajtának gyártották.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2012.08.29 szerda, 13:15:36 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.08.29 szerda, 06:23:51
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_v-6-5907569
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata-6093663
Elore is nagyon szepen koszonom a segitseget!
Az első felejtős, általános karbantartottság teljes hiányáról árulkodnak a képek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2012.08.29 szerda, 13:44:18 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.29 szerda, 06:33:53
ahogy egy lángelme mondani szokta: "mivel benne ülök, pont leszarom, hogy néz ki kívülről"
ha át akarod nézetni, akkor Vik kollégát keresd meg, szerintem fog tudni segíteni
a lángelmét kicsit erősnek érzem, de a többivel egyetértek.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2012.08.29 szerda, 13:49:18 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.29 szerda, 13:44:18
a lángelmét kicsit erősnek érzem, de a többivel egyetértek.
Nyugi, nem rólad volt szó!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2012.08.29 szerda, 13:56:50 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.29 szerda, 13:49:18
Nyugi, nem rólad volt szó!
tudom. éppen ezért mondtam
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
StripeZ
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2012.08.29 szerda, 17:33:05 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.29 szerda, 13:15:36
Az első felejtős, általános karbantartottság teljes hiányáról árulkodnak a képek.
hm. hat valoban, nem latszik rajta, hogy neki lenne a legjobb sora...
Mas: a jobb oldali felso motortarto bak (gondolom az az) mindig ennyire berozsdasodik?
@Angel:
Nem vagyok oda az automataert, manualisat szeretnek, csak amikor volt egy manualis fekete kombi vaj belsovel az Ivanics-eknal, akkor nem leptem idoben, es lekerult a hasznaltauto.hu-rol
pedig az jo lett volna.
Illetve beszeltem mk2 -vel (Krisztiannal), o azt mondta, hogy tapasztalatai alapjan az 5sebesseges automata (
) sokkal jobban birja a strapat, HA normalis olajjal hasznaljak, mint a manual. Az a problemam, hogy csak automata van most hirdetve, de nem kapkodok (meg azt sem tudom, hogy adom el a mostanit)...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2012.08.29 szerda, 18:00:33 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.08.29 szerda, 17:33:05
@Angel:
Nem vagyok oda az automataert, manualisat szeretnek, csak amikor volt egy manualis fekete kombi vaj belsovel az Ivanics-eknal, akkor nem leptem idoben, es lekerult a hasznaltauto.hu-rol
pedig az jo lett volna.
Akkor várj még.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
StripeZ
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2012.08.29 szerda, 18:05:33 »
Belinkelem azert az ST-t is
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-6076330
gyonyoru
amugy a katalogus altal irt fogyasztasi ertekeknek mennyire lehet hinni? Mert aszerint kb ugyanannyit eszik, mint a 2.5... meg az alkatresz araknak is utana kellene nezni...
Viszont azt figyeltem meg, hogy az ulesek szele milyen szep allapotban van, nincs kiulve, nincs meggyurodve, tok poliiir
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2012.08.29 szerda, 19:57:30 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.08.29 szerda, 18:05:33
Belinkelem azert az ST-t is
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-6076330
gyonyoru
amugy a katalogus altal irt fogyasztasi ertekeknek mennyire lehet hinni? Mert aszerint kb ugyanannyit eszik, mint a 2.5... meg az alkatresz araknak is utana kellene nezni...
Viszont azt figyeltem meg, hogy az ulesek szele milyen szep allapotban van, nincs kiulve, nincs meggyurodve, tok poliiir
Fogyasztása + 1-2 liter a simához képest, mert jobban igényli, hogy toljad neki, meg nagyobb is (a 2.5-höz képest), na meg a váltója is rövidebb.
Alkatrészárak: általános dolgoknál 1.5x, fék-futómű 2x, motor 3x os szorzóval számolj. Nem spórolásra találták ki.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2012.08.29 szerda, 22:23:10 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.08.29 szerda, 17:33:05
Illetve beszeltem mk2 -vel (Krisztiannal), o azt mondta, hogy tapasztalatai alapjan az 5sebesseges automata (
) sokkal jobban birja a strapat, HA normalis olajjal hasznaljak, mint a manual. Az a problemam, hogy csak automata van most hirdetve, de nem kapkodok (meg azt sem tudom, hogy adom el a mostanit)...
ez teljesen logikus, hiszen az elektronika nem hagyja szétpörgetni.
kérdezd csak meg yooccoo-t milyen jó is egy megkímélt v6 automata motor...
amíg le nem cseréli a váltót manuálisra és nem jár gyorsulni vele
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 07:22:58 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.29 szerda, 22:23:10
ez teljesen logikus, hiszen az elektronika nem hagyja szétpörgetni.
kérdezd csak meg yooccoo-t milyen jó is egy megkímélt v6 automata motor...
amíg le nem cseréli a váltót manuálisra és nem jár gyorsulni vele
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 07:43:05 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.29 szerda, 22:23:10
ez teljesen logikus, hiszen az elektronika nem hagyja szétpörgetni.
kérdezd csak meg yooccoo-t milyen jó is egy megkímélt v6 automata motor...
amíg le nem cseréli a váltót manuálisra és nem jár gyorsulni vele
Utána is jó, csak kicsit cicereg.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 07:48:43 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.30 csütörtök, 07:43:05
Utána is jó, csak kicsit cicereg.
megfelelő fordulatnál nem is hallatszik
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 11:09:31 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.08.30 csütörtök, 07:48:43
megfelelő fordulatnál nem is hallatszik
ja...üveghangon.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 11:15:12 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.08.30 csütörtök, 11:09:31
ja...üveghangon.
10 km/h felett elnyomja a futómű zörgése, nem is kell oda nagy fordulat.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 11:18:39 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.30 csütörtök, 11:15:12
10 km/h felett elnyomja a futómű zörgése, nem is kell oda nagy fordulat.
nem kell 10 hozzá, elég ha megmozdul az autó
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 11:24:04 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.29 szerda, 19:57:30
Fogyasztása + 1-2 liter a simához képest, mert jobban igényli, hogy toljad neki, meg nagyobb is (a 2.5-höz képest), na meg a váltója is rövidebb.
Alkatrészárak: általános dolgoknál 1.5x, fék-futómű 2x, motor 3x os szorzóval számolj. Nem spórolásra találták ki.
Az ST fékei nem pont ugyanazok, mint a simáé? A cromax/nagyautó nem különbözteti meg. A tárcsa is ua.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 11:26:55 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.30 csütörtök, 11:24:04
Az ST fékei nem pont ugyanazok, mint a simáé? A cromax/nagyautó nem különbözteti meg. A tárcsa is ua.
De, igazad van. Ez kivétel.
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 17:04:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.30 csütörtök, 11:24:04
Az ST fékei nem pont ugyanazok, mint a simáé? A cromax/nagyautó nem különbözteti meg. A tárcsa is ua.
Olvastam, hogy azokat javasolt Focus RS (ha jol emlekszem) fekire cserelni, mert a fekhatas meltatlan egy ST-hez.... Ezek szerint azok akkor felmennek a nem ST-kre is
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 17:13:14 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.08.30 csütörtök, 17:04:08
Olvastam, hogy azokat javasolt Focus RS (ha jol emlekszem) fekire cserelni, mert a fekhatas meltatlan egy ST-hez.... Ezek szerint azok akkor felmennek a nem ST-kre is
Az az MK II-esekre vonatkozik (280mm). MK III fékje (300mm) azonos az MK I ST170 Focuséval.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 17:24:26 »
Idézetet írta: drof - 2012.08.30 csütörtök, 17:13:14
Az az MK II-esekre vonatkozik (280mm). MK III fékje (300mm) azonos az MK I ST170 Focuséval.
De az Mk3 Mondeora meg felmegy a Mk2 Focus ST(225) fékje, ami 320mm.
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2012.08.31 péntek, 16:33:51 »
Ilyet egyaltalan erdemes lenne megnezni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive-6122140
utananeztem, kiszamoltam, eleg olcson meglenne a javitas (foleg ha Krisztiannak vannak hutoi
) persze, ha nincs mas baja, es nem hajtottak rossz hutovel, ki tudja, akkor mi van ott.... de ezeken kivul ilyet akarok, uj hatso lampas, xenon, tempomat, manualis, fekete, tetoablak
ejjjj
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2012.08.31 péntek, 17:06:22 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.08.31 péntek, 16:33:51
Ilyet egyaltalan erdemes lenne megnezni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive-6122140
utananeztem, kiszamoltam, eleg olcson meglenne a javitas (foleg ha Krisztiannak vannak hutoi
) persze, ha nincs mas baja, es nem hajtottak rossz hutovel, ki tudja, akkor mi van ott.... de ezeken kivul ilyet akarok, uj hatso lampas, xenon, tempomat, manualis, fekete, tetoablak
ejjjj
Jónak tűnik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
StripeZ
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2012.09.01 szombat, 18:31:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.31 péntek, 17:06:22
Jónak tűnik.
Beszeltem vele, kereskedo a Fovarosi Autopiacon. Holnap megyek, megnezem. Azt mondta, hogy a huto ereszt, es nincs is pillanatnyilag a kocsiban :S Ez igy nem jo... Azt mondta, valmi rafutasos baleset tortent vele.
(Ja, meg ma voltam egy neppernel, megkerdezni, hogy megvenne-e a mostani MK1-et, de azt mondta, hogy ha jol megy, akkoris csak max 120-at adna erte...
Magamban ki is nevettem. Felteszem hasznaltauto.hu -ra, de abban nem remenykedek....
nem tudom, mi lenne a legjobb megoldas. Sajnalnam szegenyt fillerekert odaadni, mert aki megveszi az hasznalni fogja meg jo sokaig, ha ugy odafigyel re, mint en. bocs az offert
)
Naplózva
Csocso
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2012.09.18 kedd, 15:33:19 »
Idézetet írta: StripeZ - 2012.09.01 szombat, 18:31:50
Beszeltem vele, kereskedo a Fovarosi Autopiacon. Holnap megyek, megnezem. Azt mondta, hogy a huto ereszt, es nincs is pillanatnyilag a kocsiban :S Ez igy nem jo... Azt mondta, valmi rafutasos baleset tortent vele.
(Ja, meg ma voltam egy neppernel, megkerdezni, hogy megvenne-e a mostani MK1-et, de azt mondta, hogy ha jol megy, akkoris csak max 120-at adna erte...
Magamban ki is nevettem. Felteszem hasznaltauto.hu -ra, de abban nem remenykedek....
nem tudom, mi lenne a legjobb megoldas. Sajnalnam szegenyt fillerekert odaadni, mert aki megveszi az hasznalni fogja meg jo sokaig, ha ugy odafigyel re, mint en. bocs az offert
)
Hello,
megnezted? Azert kerdem, mert mar nincs fent a hahu-n es kivancsi vagyok, hogy azert, mert megvetted vagy azert, mert siman csak levettek a hirdetest.
Udv
Csocso
Naplózva
Wadasz_22
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2012.10.09 kedd, 19:53:43 »
Üdv nektek!
1 hete boldog tulaja lettem egy 2006-os 2.5 Titanium-X 5-tronic váltós autónak, eleve nem rossz ez a szint, de még megfejelték gyári érintős dvd-s navival is. Meglepő milyen kulturált ez a 90-esévekből származó motor, és az autómata váltó sem olyan rossz mint sokan gondolják,bár tény ,hogy elrontja a 0-100-as sprintet,de ő szintén ki próbálgatja azt nap mint nap,városban eleve nem sok esély van rá. A fogyasztás meg 10 liter körül alakul,autópályán 160-nál és városban is ennyi,ez sem nevezhető rossznak.
Egyenlőre ennyit tudok írni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2012.10.09 kedd, 20:27:16 »
Idézetet írta: Wadasz_22 - 2012.10.09 kedd, 19:53:43
Üdv nektek!
1 hete boldog tulaja lettem egy 2006-os 2.5 Titanium-X 5-tronic váltós autónak, eleve nem rossz ez a szint, de még megfejelték gyári érintős dvd-s navival is. Meglepő milyen kulturált ez a 90-esévekből származó motor, és az autómata váltó sem olyan rossz mint sokan gondolják,bár tény ,hogy elrontja a 0-100-as sprintet,de ő szintén ki próbálgatja azt nap mint nap,városban eleve nem sok esély van rá. A fogyasztás meg 10 liter körül alakul,autópályán 160-nál és városban is ennyi,ez sem nevezhető rossznak.
Egyenlőre ennyit tudok írni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2012.10.09 kedd, 20:47:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.09 kedd, 20:27:16
nekem szokott még 7.8-8.1 körül is mutatni finom közlekedéssel a computer. Már amikor van futóműve a kocsinak.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ