Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 11:00:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1306370 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2012.05.12 szombat, 09:19:48 »

Köszi a tanácsot, szóval csak Viket kell kérnem a szervízben? úgy értem maga a szervíz is ajánlott? hivatkozzaka Mondeo Clubra?

Szerintem inkább kérd el a telefonszámát, és egyeztess vele személyesen, valaki itt biztos meg tudja adni, meg biztosan le lett már írva párszor.

wow1 aaaha

Na miaz, hülyeséget írtam?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2012.05.12 szombat, 12:16:57 »

Na miaz, hülyeséget írtam?
Dehogy. Jól megy a belinkelt gép
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2012.05.12 szombat, 12:50:15 »

Dehogy. Jól megy a belinkelt gép

204 ló azért 204 ló  nyes
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 19:43:30 »

Sziasztok!

Múlt héten feljött a check engine. Azt mondja a kompjútergép, hogy az egyik hengersoron (nem jegyeztem meg, talán a 2.) túl szegény a keverék. 89 fok, 733 ford/perc 30% load mellett.  Majdnem pontosan 160k van az autóban, ami gyanúsan hajaz a lambdaszonda tervezett élettartamára, de még nem volt módom élő adatokat nézni belőle.

Az IDS a lambdaszondán kívül a kartergáz elvezető rendszert és az üzemanyagtartály-szellőztetést vetette fel, meg még egy-két dolgot amit nem jegyeztem meg.

Van esetleg valami tipikus ok ennél a motornál, tudtok jó tippet adni?

Köszi,
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:08:17 »


Van esetleg valami tipikus ok ennél a motornál, tudtok jó tippet adni?

Köszi,

oké azóta utánagugliztam. disregard. Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 13:24:51 »

Sziasztok!

Múlt héten feljött a check engine. Azt mondja a kompjútergép, hogy az egyik hengersoron (nem jegyeztem meg, talán a 2.) túl szegény a keverék. 89 fok, 733 ford/perc 30% load mellett.  Majdnem pontosan 160k van az autóban, ami gyanúsan hajaz a lambdaszonda tervezett élettartamára, de még nem volt módom élő adatokat nézni belőle.

Az IDS a lambdaszondán kívül a kartergáz elvezető rendszert és az üzemanyagtartály-szellőztetést vetette fel, meg még egy-két dolgot amit nem jegyeztem meg.

Van esetleg valami tipikus ok ennél a motornál, tudtok jó tippet adni?

Köszi,


szia,
Nálam ugyanezekkel a hibákkal a gyertya és a sérült gyertyához tartozó kábelszett cseréje megoldotta a gondot.
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 13:56:44 »


szia,
Nálam ugyanezekkel a hibákkal a gyertya és a sérült gyertyához tartozó kábelszett cseréje megoldotta a gondot.

Gyertyacsere volt a kocsin, nagyjából másfél héttel a hiba jelentkezése előtt. Szóval ebbe az irányba mindenképp nyomozni fogok.
(ráadásul azt hiszem rosszul értelmeztem a hibakódot, a system too lean nem a túl szegény keveréket jelenti, épp ellenkezőleg).

Majd beszámolok, mikor megvan a megoldás!

Köszi,
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 15:43:21 »

Gyertyacsere volt a kocsin, nagyjából másfél héttel a hiba jelentkezése előtt. Szóval ebbe az irányba mindenképp nyomozni fogok.
(ráadásul azt hiszem rosszul értelmeztem a hibakódot, a system too lean nem a túl szegény keveréket jelenti, épp ellenkezőleg).

Majd beszámolok, mikor megvan a megoldás!

Köszi,

Lean: szegény, Rich: dús. Jól értelmezted először a too lean-t.
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 15:44:42 »

Lean: szegény, Rich: dús. Jól értelmezted először a too lean-t.

Igen, de a ,,system too lean'' nem azt jelenti, hogy a rendszer már határértékig próbálta szegényíteni a keveréket és még így is túl dús?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 16:01:05 »

Igen, de a ,,system too lean'' nem azt jelenti, hogy a rendszer már határértékig próbálta szegényíteni a keveréket és még így is túl dús?

Nem, azt jelenti, hogy túl szegény. Simán dobhatja hibás lambda miatt, vagy lehet, hogy fals levegőt szív valahol azon a hengersoron, injektorhiba is lehet (bár azt lehet külön is jelezné). Lambda élő adatokra mindenképp érdemes lehet ránézni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2012.06.01 péntek, 11:45:05 »

Sziasztok,

Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az elektronika, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?

ha kérdés van, keresd drof-ot itt a fórumról

4000-es fordulat
leszabályoz, olyan mintha üresben lenne, ugyanis üresben nem engedi 4000 fölé pörgetni
általában átalakított autóknál szokott ilyen lenni, nem gyári fícsör
Naplózva
solaris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 21:32:34 »

ha kérdés van, keresd drof-ot itt a fórumról

4000-es fordulat
leszabályoz, olyan mintha üresben lenne, ugyanis üresben nem engedi 4000 fölé pörgetni
általában átalakított autóknál szokott ilyen lenni, nem gyári fícsör

köszönöm a támogatást a kérdésben. mint kiderült, egyszerű eset volt, az írástudó jóbarát szerint csak IMRC kontakt probléma volt. pikkpakk megszűnt azóta, szépen hördül a második sor. viszont továbbra is "gondban" voltam, mert álló helyzetben (üresben)  továbbra sem ment 4000 fölé, csak rángatott. de leveled alapján akkor ez normális, gondolom, önvédelmi intézkedés...a motor érdekében. így hát ez a kérdés megoldódott.

Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 22:28:10 »

köszönöm a támogatást a kérdésben. mint kiderült, egyszerű eset volt, az írástudó jóbarát szerint csak IMRC kontakt probléma volt. pikkpakk megszűnt azóta, szépen hördül a második sor. viszont továbbra is "gondban" voltam, mert álló helyzetben (üresben)  továbbra sem ment 4000 fölé, csak rángatott. de leveled alapján akkor ez normális, gondolom, önvédelmi intézkedés...a motor érdekében. így hát ez a kérdés megoldódott.


annyiból nem normális, hogy alap esetben nem ilyen ...
tehát ott valami mókolásnak kell lennie, ami miatt nem érzékeli rendesen a fokozatot

automata váltókban DANJO kolléga van otthon eljen
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 11:48:25 »

Nem, azt jelenti, hogy túl szegény. Simán dobhatja hibás lambda miatt, vagy lehet, hogy fals levegőt szív valahol azon a hengersoron, injektorhiba is lehet (bár azt lehet külön is jelezné). Lambda élő adatokra mindenképp érdemes lehet ránézni.

Vákuumcső csere (az amit készletben lehet kapni, mindenféle könyékidomokból áll) látszólag megoldotta, azóta nem jött fel a check engine, és kisimult az alapjárat is.

Köszi a segítséget!
Naplózva
solaris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 23:25:52 »

Lehet, hogy nem is V6 kérdés, de innen indítanék. 5-6.000 km után is szuper elégedett vagyok a 2.5 V6-tal, tényleg élvezet vele a hétköznap. Megjártuk most Olaszországot oda-vissza teltházzal, szigorú szabálytisztelet mellett (az osztrák hatóságot különösen tiszteljük, nem viccelnek) kb. 8,5 lit/100km átlaggal, nem panaszkodhatom... és a kraft is mindig megvolt, ha kellett... jó kis túraautó.
Egy apróság miatt érdeklődöm, ha valaki találkozott már vele: elindulást követően kb. 40 km/h-nál egy pillanatra egy remegés fut át a gázpedálon a talpam alatt, mintha az autó érdesebb útfelületen menne át, aztán meg is szűnik. Inkább hidegindulás után van ez, és nem csinálja minden közlekedési lámpánál. Azt már megismerem, amikor a klíma elindul, ez nem az a jelenség. Egyébként semmi hibajelenséget nem okoz, minden jól működik, de azért kíváncsi lennék, mi lehet ez. Lehet, hogy inkább futómű vagy fék probléma veti előre árnyékát? Please comment.

köszönettel, solaris
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2012.08.10 péntek, 00:44:59 »

Lehet, hogy nem is V6 kérdés, de innen indítanék. 5-6.000 km után is szuper elégedett vagyok a 2.5 V6-tal, tényleg élvezet vele a hétköznap. Megjártuk most Olaszországot oda-vissza teltházzal, szigorú szabálytisztelet mellett (az osztrák hatóságot különösen tiszteljük, nem viccelnek) kb. 8,5 lit/100km átlaggal, nem panaszkodhatom... és a kraft is mindig megvolt, ha kellett... jó kis túraautó.
Egy apróság miatt érdeklődöm, ha valaki találkozott már vele: elindulást követően kb. 40 km/h-nál egy pillanatra egy remegés fut át a gázpedálon a talpam alatt, mintha az autó érdesebb útfelületen menne át, aztán meg is szűnik. Inkább hidegindulás után van ez, és nem csinálja minden közlekedési lámpánál. Azt már megismerem, amikor a klíma elindul, ez nem az a jelenség. Egyébként semmi hibajelenséget nem okoz, minden jól működik, de azért kíváncsi lennék, mi lehet ez. Lehet, hogy inkább futómű vagy fék probléma veti előre árnyékát? Please comment.

köszönettel, solaris
alsó motortartó bakokat nézd, vagy nézesd meg.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2012.08.28 kedd, 00:04:33 »

Sziasztok,

Lehetséges a szívócsövezérlést ellenőrizni? (pl szétakasztani vhogy hogy a tengely fordul e? vagy a vezérlés működik e?)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2012.08.28 kedd, 00:36:22 »

Sziasztok,

Lehetséges a szívócsövezérlést ellenőrizni? (pl szétakasztani vhogy hogy a tengely fordul e? vagy a vezérlés működik e?)

Szia!

Igen. Egyszerűbb, ha lehúzod a csatlakozót a vezérlőegységről, és menj vele úgy. De látnod is kell a motor felett állva és túráztatva, amikor 3800nál mozog a mechanizus. De nagyon határozottan silányan megy, ha nem nyílik, drasztikusan elerőtlenedik magasabb fordulatokon.

Saját tapasztalattal kiegészítve: anno nem éreztem az emlegett jól érezhető meglódulást 1esben és 2esben huzatva nyitásnál, nem volt túl meggyőző, de azért nem is volt olyan durván erőtlen mintha zárva lenne. Gyertya és kábelcsere után azonban megszűnt ez a hiányosság, erőre kapott.
Aztán mivel autopályán jellemzően nem nyitott ki padlózáskor, úgy döntöttem kiakasztom a rudazatot. Azóta minden fordulaton rugalmas, minden pozitív, fogyit sem dobta meg. Annyi hogy kicsi fordulaton ritkán ránt egyet, de nyomatékhiány nem érződik emiatt kis fordulatokon sem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 kedd, 00:45:25 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2012.08.28 kedd, 07:46:01 »

Sziasztok,

Lehetséges a szívócsövezérlést ellenőrizni? (pl szétakasztani vhogy hogy a tengely fordul e? vagy a vezérlés működik e?)
http://www.youtube.com/watch?v=tlgQEhsJGWA
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2012.08.29 szerda, 06:23:51 »

Sziasztok!
MK3 vasarlas elott allok, 2.5-ost szeretnek, de mostanaban sajnos manualis nincs a hasznaltauto.hu-n... (Van egy ST is "olcson", lehet megnezem majd, csak tartok tole, hogy 'olcso ST-nek hig a leve'  vigyor3)
Tudnatok segiteni, hogy milyen specko dolgok vannak a V6, ill. a tiptronic-nal, amire oda kell figyelni? Mindenkepp megbeszelnem az eladoval, hogy vigyuk el az en koltsegemen megnezetni egy hivatalos Ford szervizbe, vagy a Cromax-ekhoz, de ugye nem lehet eleg ovatos az ember a mai vilagban. A kiszemelt peldanyrol sajnos nagyon rossz minosegu kepek vannak fent, azokon jol nez ki  vigyor3
be is linkelem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_v-6-5907569
van megegy ami tetszik, foleg a vaj belso miatt, viszont kivulrol a szine...  Roll Eyes
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata-6093663
ez a zold sosem jott be... tudom, hogy ez egy sokadlagos szempont azert... meg van egy furcsa hekkeles az ESP kapcsolo mellet.
Ill.  altalaban mik azok a dolgok, amik cserejere szamitani kell egy ennyi idos / ennyi km-t futott autonal, es koltsegesek lehetnek?

Elore is nagyon szepen koszonom a segitseget!  wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2012.08.29 szerda, 06:33:53 »

Sziasztok!
MK3 vasarlas elott allok, 2.5-ost szeretnek, de mostanaban sajnos manualis nincs a hasznaltauto.hu-n... (Van egy ST is "olcson", lehet megnezem majd, csak tartok tole, hogy 'olcso ST-nek hig a leve'  vigyor3)
Tudnatok segiteni, hogy milyen specko dolgok vannak a V6, ill. a tiptronic-nal, amire oda kell figyelni? Mindenkepp megbeszelnem az eladoval, hogy vigyuk el az en koltsegemen megnezetni egy hivatalos Ford szervizbe, vagy a Cromax-ekhoz, de ugye nem lehet eleg ovatos az ember a mai vilagban. A kiszemelt peldanyrol sajnos nagyon rossz minosegu kepek vannak fent, azokon jol nez ki  vigyor3
be is linkelem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_v-6-5907569
van megegy ami tetszik, foleg a vaj belso miatt, viszont kivulrol a szine...  Roll Eyes
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata-6093663
ez a zold sosem jott be... tudom, hogy ez egy sokadlagos szempont azert... meg van egy furcsa hekkeles az ESP kapcsolo mellet.
Ill.  altalaban mik azok a dolgok, amik cserejere szamitani kell egy ennyi idos / ennyi km-t futott autonal, es koltsegesek lehetnek?

Elore is nagyon szepen koszonom a segitseget!  wave
ahogy egy lángelme mondani szokta: "mivel benne ülök, pont leszarom, hogy néz ki kívülről"  hehe
ha át akarod nézetni, akkor Vik kollégát keresd meg, szerintem fog tudni segíteni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2012.08.29 szerda, 11:54:23 »

Sziasztok!
MK3 vasarlas elott allok, 2.5-ost szeretnek, de mostanaban sajnos manualis nincs a hasznaltauto.hu-n...

Hát, a v6+automata nekem egy kicsit fura (amúgy a váltó neve nem tiptronic, az a fócvágené, rosszul írják a hirdetésben, de nyilván nem ez a lényeg).
A v6 nem az a kifejezett spórolásra termett autó, de legalább megy. Kéziváltóval. Automatával... még többet eszik, és cserébe nem megy.
Csak a hangja a szép... de az szvsz nem ér annyit. Kb annyira megy, mint egy manuál 2,0i. És másfélszer annyit eszik...
A váltó amúgy jó, strapabíró.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2012.08.29 szerda, 13:11:21 »

Hát, a v6+automata nekem egy kicsit fura

Azt minnyá' gondoltuk. Nem is a magadfajtának gyártották. integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2012.08.29 szerda, 13:15:36 »


Az első felejtős, általános karbantartottság teljes hiányáról árulkodnak a képek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2012.08.29 szerda, 13:44:18 »

ahogy egy lángelme mondani szokta: "mivel benne ülök, pont leszarom, hogy néz ki kívülről"  hehe
ha át akarod nézetni, akkor Vik kollégát keresd meg, szerintem fog tudni segíteni
a lángelmét kicsit erősnek érzem, de a többivel egyetértek.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2012.08.29 szerda, 13:49:18 »

a lángelmét kicsit erősnek érzem, de a többivel egyetértek.

Nyugi, nem rólad volt szó!  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2012.08.29 szerda, 13:56:50 »

Nyugi, nem rólad volt szó!  eplus2
tudom. éppen ezért mondtam hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2012.08.29 szerda, 17:33:05 »

Az első felejtős, általános karbantartottság teljes hiányáról árulkodnak a képek.

hm. hat valoban, nem latszik rajta, hogy neki lenne a legjobb sora...

Mas: a jobb oldali felso motortarto bak (gondolom az az) mindig ennyire berozsdasodik?

@Angel:
Nem vagyok oda az automataert, manualisat szeretnek, csak amikor volt egy manualis fekete kombi vaj belsovel az Ivanics-eknal, akkor nem leptem idoben, es lekerult a hasznaltauto.hu-rol  rinya pedig az jo lett volna.

Illetve beszeltem mk2 -vel (Krisztiannal), o azt mondta, hogy tapasztalatai alapjan az 5sebesseges automata ( beka3) sokkal jobban birja a strapat, HA normalis olajjal hasznaljak, mint a manual. Az a problemam, hogy csak automata van most hirdetve, de nem kapkodok (meg azt sem tudom, hogy adom el a mostanit)...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:00:33 »

@Angel:
Nem vagyok oda az automataert, manualisat szeretnek, csak amikor volt egy manualis fekete kombi vaj belsovel az Ivanics-eknal, akkor nem leptem idoben, es lekerult a hasznaltauto.hu-rol  rinya pedig az jo lett volna.

Akkor várj még.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:05:33 »

Belinkelem azert az ST-t is  vigyor3
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-6076330
gyonyoru Smiley amugy a katalogus altal irt fogyasztasi ertekeknek mennyire lehet hinni? Mert aszerint kb ugyanannyit eszik, mint a 2.5... meg az alkatresz araknak is utana kellene nezni...
Viszont azt figyeltem meg, hogy az ulesek szele milyen szep allapotban van, nincs kiulve, nincs meggyurodve, tok poliiir  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:57:30 »

Belinkelem azert az ST-t is  vigyor3
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-6076330
gyonyoru Smiley amugy a katalogus altal irt fogyasztasi ertekeknek mennyire lehet hinni? Mert aszerint kb ugyanannyit eszik, mint a 2.5... meg az alkatresz araknak is utana kellene nezni...
Viszont azt figyeltem meg, hogy az ulesek szele milyen szep allapotban van, nincs kiulve, nincs meggyurodve, tok poliiir  Wink

Fogyasztása + 1-2 liter a simához képest, mert jobban igényli, hogy toljad neki, meg nagyobb is (a 2.5-höz képest), na meg a váltója is rövidebb.

Alkatrészárak: általános dolgoknál 1.5x, fék-futómű 2x, motor 3x os szorzóval számolj. Nem spórolásra találták ki. wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:23:10 »

Illetve beszeltem mk2 -vel (Krisztiannal), o azt mondta, hogy tapasztalatai alapjan az 5sebesseges automata ( beka3) sokkal jobban birja a strapat, HA normalis olajjal hasznaljak, mint a manual. Az a problemam, hogy csak automata van most hirdetve, de nem kapkodok (meg azt sem tudom, hogy adom el a mostanit)...
ez teljesen logikus, hiszen az elektronika nem hagyja szétpörgetni.
kérdezd csak meg yooccoo-t milyen jó is egy megkímélt v6 automata motor...
amíg le nem cseréli a váltót manuálisra és nem jár gyorsulni vele eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:22:58 »

ez teljesen logikus, hiszen az elektronika nem hagyja szétpörgetni.
kérdezd csak meg yooccoo-t milyen jó is egy megkímélt v6 automata motor...
amíg le nem cseréli a váltót manuálisra és nem jár gyorsulni vele eplus2
thumbup
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:43:05 »

ez teljesen logikus, hiszen az elektronika nem hagyja szétpörgetni.
kérdezd csak meg yooccoo-t milyen jó is egy megkímélt v6 automata motor...
amíg le nem cseréli a váltót manuálisra és nem jár gyorsulni vele eplus2

Utána is jó, csak kicsit cicereg. taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:48:43 »

Utána is jó, csak kicsit cicereg. taps
megfelelő fordulatnál nem is hallatszik  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 11:09:31 »

megfelelő fordulatnál nem is hallatszik  hehe
ja...üveghangon. eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 11:15:12 »

ja...üveghangon. eplus2

10 km/h felett elnyomja a futómű zörgése, nem is kell oda nagy fordulat. hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 11:18:39 »

10 km/h felett elnyomja a futómű zörgése, nem is kell oda nagy fordulat. hehe
nem kell 10 hozzá, elég ha megmozdul az autó  hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 11:24:04 »

Fogyasztása + 1-2 liter a simához képest, mert jobban igényli, hogy toljad neki, meg nagyobb is (a 2.5-höz képest), na meg a váltója is rövidebb.

Alkatrészárak: általános dolgoknál 1.5x, fék-futómű 2x, motor 3x os szorzóval számolj. Nem spórolásra találták ki. wave

Az ST fékei nem pont ugyanazok, mint a simáé? A cromax/nagyautó nem különbözteti meg. A tárcsa is ua.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 11:26:55 »

Az ST fékei nem pont ugyanazok, mint a simáé? A cromax/nagyautó nem különbözteti meg. A tárcsa is ua.

De, igazad van. Ez kivétel.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 17:04:08 »

Az ST fékei nem pont ugyanazok, mint a simáé? A cromax/nagyautó nem különbözteti meg. A tárcsa is ua.
Olvastam, hogy azokat javasolt Focus RS (ha jol emlekszem) fekire cserelni, mert a fekhatas meltatlan egy ST-hez.... Ezek szerint azok akkor felmennek a nem ST-kre is  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 17:13:14 »

Olvastam, hogy azokat javasolt Focus RS (ha jol emlekszem) fekire cserelni, mert a fekhatas meltatlan egy ST-hez.... Ezek szerint azok akkor felmennek a nem ST-kre is  Wink

Az az MK II-esekre vonatkozik (280mm). MK III fékje (300mm) azonos az MK I ST170 Focuséval.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 17:24:26 »

Az az MK II-esekre vonatkozik (280mm). MK III fékje (300mm) azonos az MK I ST170 Focuséval.

De az Mk3 Mondeora meg felmegy a Mk2 Focus ST(225) fékje, ami 320mm.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2012.08.31 péntek, 16:33:51 »

Ilyet egyaltalan erdemes lenne megnezni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive-6122140
utananeztem, kiszamoltam, eleg olcson meglenne a javitas (foleg ha Krisztiannak vannak hutoi  vigyor3 ) persze, ha nincs mas baja, es nem hajtottak rossz hutovel, ki tudja, akkor mi van ott.... de ezeken kivul ilyet akarok, uj hatso lampas, xenon, tempomat, manualis, fekete, tetoablak  pias ejjjj
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2012.08.31 péntek, 17:06:22 »

Ilyet egyaltalan erdemes lenne megnezni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive-6122140
utananeztem, kiszamoltam, eleg olcson meglenne a javitas (foleg ha Krisztiannak vannak hutoi  vigyor3 ) persze, ha nincs mas baja, es nem hajtottak rossz hutovel, ki tudja, akkor mi van ott.... de ezeken kivul ilyet akarok, uj hatso lampas, xenon, tempomat, manualis, fekete, tetoablak  pias ejjjj

Jónak tűnik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2012.09.01 szombat, 18:31:50 »

Jónak tűnik.

Beszeltem vele, kereskedo a Fovarosi Autopiacon. Holnap megyek, megnezem. Azt mondta, hogy a huto ereszt, es nincs is pillanatnyilag a kocsiban :S Ez igy nem jo... Azt mondta, valmi rafutasos baleset tortent vele.
(Ja, meg ma voltam egy neppernel, megkerdezni, hogy megvenne-e a mostani MK1-et, de azt mondta, hogy ha jol megy, akkoris csak max 120-at adna erte... gun Magamban ki is nevettem. Felteszem hasznaltauto.hu -ra, de abban nem remenykedek.... Roll Eyes nem tudom, mi lenne a legjobb megoldas. Sajnalnam szegenyt fillerekert odaadni, mert aki megveszi az hasznalni fogja meg jo sokaig, ha ugy odafigyel re, mint en. bocs az offert Smiley )
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2012.09.18 kedd, 15:33:19 »

Beszeltem vele, kereskedo a Fovarosi Autopiacon. Holnap megyek, megnezem. Azt mondta, hogy a huto ereszt, es nincs is pillanatnyilag a kocsiban :S Ez igy nem jo... Azt mondta, valmi rafutasos baleset tortent vele.
(Ja, meg ma voltam egy neppernel, megkerdezni, hogy megvenne-e a mostani MK1-et, de azt mondta, hogy ha jol megy, akkoris csak max 120-at adna erte... gun Magamban ki is nevettem. Felteszem hasznaltauto.hu -ra, de abban nem remenykedek.... Roll Eyes nem tudom, mi lenne a legjobb megoldas. Sajnalnam szegenyt fillerekert odaadni, mert aki megveszi az hasznalni fogja meg jo sokaig, ha ugy odafigyel re, mint en. bocs az offert Smiley )

Hello,

megnezted? Azert kerdem, mert mar nincs fent a hahu-n es kivancsi vagyok, hogy azert, mert megvetted vagy azert, mert siman csak levettek a hirdetest.

Udv

Csocso
Naplózva
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:53:43 »

Üdv nektek!
1 hete boldog tulaja lettem egy 2006-os 2.5 Titanium-X 5-tronic váltós autónak, eleve nem rossz ez a szint, de még megfejelték gyári érintős dvd-s navival is. Meglepő milyen kulturált ez a 90-esévekből származó motor, és az autómata váltó sem olyan rossz mint sokan gondolják,bár tény ,hogy elrontja a 0-100-as sprintet,de ő szintén ki próbálgatja azt nap mint nap,városban eleve nem sok esély van rá. A fogyasztás meg 10 liter körül alakul,autópályán 160-nál és városban is ennyi,ez sem nevezhető rossznak.
Egyenlőre ennyit tudok írni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #298 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:27:16 »

Üdv nektek!
1 hete boldog tulaja lettem egy 2006-os 2.5 Titanium-X 5-tronic váltós autónak, eleve nem rossz ez a szint, de még megfejelték gyári érintős dvd-s navival is. Meglepő milyen kulturált ez a 90-esévekből származó motor, és az autómata váltó sem olyan rossz mint sokan gondolják,bár tény ,hogy elrontja a 0-100-as sprintet,de ő szintén ki próbálgatja azt nap mint nap,városban eleve nem sok esély van rá. A fogyasztás meg 10 liter körül alakul,autópályán 160-nál és városban is ennyi,ez sem nevezhető rossznak.
Egyenlőre ennyit tudok írni.

eljen integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:47:53 »

eljen integet2

nekem szokott még 7.8-8.1 körül is mutatni finom közlekedéssel a computer. Már amikor van futóműve a kocsinak.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.