Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:16:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 473202 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #300 Dátum: 2015.09.18 péntek, 10:45:55 »

majd jönnek a véhatosok és jól megmagyarázzák, hogy vegyesben maxnyócat eszik eplus2
Shocked Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #301 Dátum: 2015.09.18 péntek, 12:11:55 »

majd jönnek a véhatosok és jól megmagyarázzák, hogy vegyesben maxnyócat eszik eplus2

Persze, mert nekik van powerblank a kocsiban!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2015.09.18 péntek, 17:05:20 »

Persze, mert nekik van powerblank a kocsiban!  eplus2
violent violent violent
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 11:11:16 »

Sziasztok az st 220 tojással a gázpedál alatt mennyit fogyaszt?

Ha ST220-at akarsz ilyen modon vezetni, akkor arra boven eleg az egynyoc  vigyor3 Nem fogod eszre venni a kulonbseget nyes
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 11:14:36 »

majd jönnek a véhatosok és jól megmagyarázzák, hogy vegyesben maxnyócat eszik eplus2

Vegyesben a 2.0i eszik nalam 7-7,5 korul. Szerintem a megoldas valahol 8-10 kozott lesz.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 11:18:28 »

Vegyesben a 2.0i eszik nalam 7-7,5 korul. Szerintem a megoldas valahol 8-10 kozott lesz.

A vegyes mindig félrevezető: mi és mi átlaga? 200+ a pályán és kőkemény pest dugó (nekem evett már 10+ litert, pont akkor tankoltam, helyben állás, klíma)?
Vagy országút és városon való átsuhanás?
Ezen kettő vegyes között van mondjuk 3 liter különbség.
Bármelyik autónál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 11:24:06 »

A vegyes mindig félrevezető: mi és mi átlaga? 200+ a pályán és kőkemény pest dugó (nekem evett már 10+ litert, pont akkor tankoltam, helyben állás, klíma)?
Vagy országút és városon való átsuhanás?
Ezen kettő vegyes között van mondjuk 3 liter különbség.
Bármelyik autónál.

vegyes, tehat vegyes. Ilyen is olyan is. Sajna benyasnal a fogyi mero eleg butacska, sok esetben ha tankolas utan indulsz varosba dugozni magas erteket mutat es onnan szinte lehetetlen lehozni a valos ertek kozelebe.
Az orszagut es varoson valo atsuhanast nem neveznem vegyesnek. Vegyes az amikor van egyenletes tempo tobb km-en keresztul es van varosi araszolgatas.
Ha csak egyenletes tempo lenne, akkor olyan 6 korul kajolna. De ott egy Mustang is "csak" 8at eszik  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.20 vasárnap, 11:26:59 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 11:30:18 »

vegyes, tehat vegyes. Ilyen is olyan is. Sajna benyasnal a fogyi mero eleg butacska, sok esetben ha tankolas utan indulsz varosba dugozni magas erteket mutat es onnan szinte lehetetlen lehozni a valos ertek kozelebe.
Az orszagut es varoson valo atsuhanast nem neveznem vegyesnek. Vegyes az amikor van egyenletes tempo tobb km-en keresztul es van varosi araszolgatas.

A vegyes a két (több) eltérő üzem átlaga. Országút, város, pálya átlagát szokták számolni.
Tehát nem az, amit te írsz.
De ha én oúton 90 tempomattal megyek, a városban meg mondjuk este, a pályán óra szerint 130, akkor igencsak jó fogyikat lehet összehozni.
A dízel sem tökéletes. 5.8-as fogyival zártam műszer szerint, de valójában 850 kilométert mentem le 55 literrel...
Sok város és klíma (Asszem ez negatív rekord, nem emlékszem 850 km-re egy tankkal).
Na most azért elég messze van a valós és a mutatott fogyi.

Ha válaszolsz, az mk3 egyik topijában tedd, ne offoljunk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 11:34:03 »

A vegyes a két (több) eltérő üzem átlaga. Országút, város, pálya átlagát szokták számolni.
Tehát nem az, amit te írsz.

Ha válaszolsz, az mk3 egyik topijában tedd, ne offoljunk.

pont hogy errol irtam, de sebaj, elnezem neked  vigyor3 Ennyi, en mar errol nem irok, mert kitargyaltuk.
Naplózva

blah blah blah
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 19:39:26 »

Köszi Smiley


MK3 topikban kérdezd, amúgy meg spritmonitor.de
én pályán 9 literre tippelem, városban meg 11-12re.

Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 19:43:10 »

Nem ilyen módon de gondolom nem 250 el közlekednek a st220 as gazdái non-stop nem értem miért kell egyből oltani baj ha az ember tudni akarja mennyi a minimum fogyasztás?


Ha ST220-at akarsz ilyen modon vezetni, akkor arra boven eleg az egynyoc  vigyor3 Nem fogod eszre venni a kulonbseget nyes
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 21:41:05 »

Nem ilyen módon de gondolom nem 250 el közlekednek a st220 as gazdái non-stop nem értem miért kell egyből oltani baj ha az ember tudni akarja mennyi a minimum fogyasztás?



Nem a 250 a lenyeg. Egyebkent olyan 10-13 korul lehet az atlag, de egyszerubb, ha az ST topicban teszed fel a kerdest, vagy egyszeruen beirod kugliba.
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #312 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:33:57 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írom-e. Vettem egy 0.8 ecoboost mondeót. Szép 15-ös kerekekkel.

Múltkor leugrottunk Balatonra, hazafelé a 3 sávos részen megszaladta a 130-at is a középső sávban, bár elég erős égett szaga volt, meg kinéztünk mindig hol nyírják a füvet, de nem láttunk fűnyírókat, így visszavettem a kényelmes 110-es tempóra. A fogyasztás egy picivel 10 liter feletti... 100 felett nem tudom bekapsolni a tempomatot, ez normális?


 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #313 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:48:09 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írom-e. Vettem egy 0.8 ecoboost mondeót. Szép 15-ös kerekekkel.

Múltkor leugrottunk Balatonra, hazafelé a 3 sávos részen megszaladta a 130-at is a középső sávban, bár elég erős égett szaga volt, meg kinéztünk mindig hol nyírják a füvet, de nem láttunk fűnyírókat, így visszavettem a kényelmes 110-es tempóra. A fogyasztás egy picivel 10 liter feletti... 100 felett nem tudom bekapsolni a tempomatot, ez normális?


 eplus2

 mf2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:50:53 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írom-e. Vettem egy 0.8 ecoboost mondeót. Szép 15-ös kerekekkel.

Múltkor leugrottunk Balatonra, hazafelé a 3 sávos részen megszaladta a 130-at is a középső sávban, bár elég erős égett szaga volt, meg kinéztünk mindig hol nyírják a füvet, de nem láttunk fűnyírókat, így visszavettem a kényelmes 110-es tempóra. A fogyasztás egy picivel 10 liter feletti... 100 felett nem tudom bekapsolni a tempomatot, ez normális?


 eplus2

Na menj te a picsbe ! Meghogy 130-al... eplus2
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 21:57:22 »

SzJani,

Ha csak varosban totyogsz mennyit zabal a gep ?

Ilyen van neked ?

http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_ecoboost_teszt-14488
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #316 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 22:03:50 »

SzJani,

Ha csak varosban totyogsz mennyit zabal a gep ?

Ilyen van neked ?

http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_ecoboost_teszt-14488

Nem tudom, csak városban nem tötyögök.
Nem, ilyen, csak ezüstben: http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_powershift_titanium_luxury_teszt-5280
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #317 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 22:26:04 »

Nem tudom, csak városban nem tötyögök.
Nem, ilyen, csak ezüstben: http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_powershift_titanium_luxury_teszt-5280


ilyen belsővel:
http://totalcar.hu/tesztek/2011/04/04/a_vegen_meg_bele_is_szeretek/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #318 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 22:32:36 »

ők 10,1et mértek városban
http://www.napimagazin.hu/teszt-ford-mondeo-2-0-ecoboost-powershift-titanium-s-frissites-elott/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 22:56:49 »


erdekes koszi !  worship wave
Naplózva

blah blah blah
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 19:03:02 »

Üdv Fórumtársak!
Régebben(kb 1 hónapja) írtam az esetemet az 1,6 Ecoboost Mondeo vezérléscsere utáni komplikációmról. Rövid lényeg: vezérlés csere előtt jól üzemelő, üzenetmentes autót adtam le,  a vezérlés csere után az autó csökkentett üzemmódra váltott, hibaüzenet a műszerfalon nincs, visszajelző lámpák nem világítottak. Hibakód:P0338. Józan logikával az utoljára cserélt alkatrészek vizsgálatával kezdődött a megoldás keresés. Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket sem az új szíjfeszítő tárcsa, sem az új jeladó beszerelése nem oldotta meg a problémát. Kiderült, hogy a hiba nem mechanikus vonalon volt, hanem elektromosan. Szakemberek álláspontja szerint a főtengely jeladó már a csere előtt megadta magát, de a másik két jeladó átvette a feladatát. Az akkusaru levétele illetve visszarakása után a tárolt hibát előrehozta, jött a csökkentett teljesítmény.
Tanács: akkusaru levétele előtt csináljatok hibakód kiolvasást, és ne vegyétek szentírásnak a hibakódokat!
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #321 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 19:21:18 »

Üdv Fórumtársak!
Régebben(kb 1 hónapja) írtam az esetemet az 1,6 Ecoboost Mondeo vezérléscsere utáni komplikációmról. Rövid lényeg: vezérlés csere előtt jól üzemelő, üzenetmentes autót adtam le,  a vezérlés csere után az autó csökkentett üzemmódra váltott, hibaüzenet a műszerfalon nincs, visszajelző lámpák nem világítottak. Hibakód:P0338. Józan logikával az utoljára cserélt alkatrészek vizsgálatával kezdődött a megoldás keresés. Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket sem az új szíjfeszítő tárcsa, sem az új jeladó beszerelése nem oldotta meg a problémát. Kiderült, hogy a hiba nem mechanikus vonalon volt, hanem elektromosan. Szakemberek álláspontja szerint a főtengely jeladó már a csere előtt megadta magát, de a másik két jeladó átvette a feladatát. Az akkusaru levétele illetve visszarakása után a tárolt hibát előrehozta, jött a csökkentett teljesítmény.
Tanács: akkusaru levétele előtt csináljatok hibakód kiolvasást, és ne vegyétek szentírásnak a hibakódokat!


Ez kérem hülyeség....  Ha nincs főtengely szögelfordulás jel nem megy a motor.  Milyen másik két jeladó???
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #322 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 19:35:48 »

Ez kérem hülyeség....  Ha nincs főtengely szögelfordulás jel nem megy a motor.  Milyen másik két jeladó???

Ugybiza! Amikor nekem megadta magat a fotengely jeladom, akkor azonnal megallt a motor, nem volt kecmec. Sajna 130-nal palyan a belso savban.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 20:57:10 »

Üdv Fórumtársak!
Szakemberek álláspontja szerint a főtengely jeladó már a csere előtt megadta magát, de a másik két jeladó átvette a feladatát.


Igen ez igy mukodik. Hee Pista ! Gezara rajott a hig fosas, ugorj mar be helyette jooo ok koszi ! 2funny
szakemberek...
Naplózva

blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:16:39 »

2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 12:23:14 írta Benyus1988 » Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #325 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:22:07 »

2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer más azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #326 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:53:15 »

2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley
GSR Tibi megtanít vezetni. vigyor3

Biztosan átlehetne nézni,nincs-e rajta valami hiba.Tibi ebben is tud segíteni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #327 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:57:38 »

GSR Tibi megtanít vezetni. vigyor3

Biztosan átlehetne nézni,nincs-e rajta valami hiba.Tibi ebben is tud segíteni....

Tibi mindenben segít...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #328 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:00:20 »

Tibi mindenben segít...  vigyor3
de kipróbálhatna egy jó tdci-t is.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:01:16 »

Azért furcsa nekem a fogyasztása ilyen tempónál mert az ez előtti 330d bmw-m lelkét amikor kitapostam akkor evett ennyit. Sokan írták h városi fogyasztás 10l, de nem ezt tapasztalom. 10 liter a lélektani határ nálam Cheesy 13l kicsit fáj 2.0 mondeónál
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:20:35 »

de kipróbálhatna egy jó tdci-t is.... vigyor3

Meee ? Van ilyen ?  hehe
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:23:00 »

2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley
Vidd el diagra. Persze a varosi fogyi sok mindentol fugg. 12littyo szerintem is sok, bar nem tudom a gepkonyv mit ir a varosi fogyirol...
Naplózva

blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:24:10 »

Meee ? Van ilyen ?  hehe

Úgy látom a fórumnak a legmélyebb bugyraiba tévedtem Cheesy ahonnan még az ördög is sírva menekül Cheesy

Katalógus adat 10,5 liter városban - most 13 nál tartok. 22-én viszem teljes kivizsgálásra.
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:27:29 »

Úgy látom a fórumnak a legmélyebb bugyraiba tévedtem Cheesy ahonnan még az ördög is sírva menekül Cheesy

Katalógus adat 10,5 liter városban - most 13 nál tartok. 22-én viszem teljes kivizsgálásra.

bizony  hehe
Nem lusta a gep ? lambda szonda hiba szok ilyen fogyi novekedest okozni. Esetleg termosztat, ha nem zar rendesen es nem biiiir uzemi homersekletre melegedni a motor, de ez majd kideritik a szakik.
Majd jer vissza es ird meg a megoldast! mar ha van/volt  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:31:37 »

Amit most tapasztalok, hogy a hűtőventillátor úgy pörög mintha Pest Debrecent padlógázzal tettem volna meg. Zajos és szerintem túlzás amit csinál. És a kipufogógáz eléggé "büdös" mintha valami nem lenne rendben.
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #335 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:34:37 »

Amit most tapasztalok, hogy a hűtőventillátor úgy pörög mintha Pest Debrecent padlógázzal tettem volna meg. Zajos és szerintem túlzás amit csinál. És a kipufogógáz eléggé "büdös" mintha valami nem lenne rendben.

Nem dízeled van véletlenül?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:37:14 »

Gyorsan összefoglalom megint:

"2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley"

Ezt kiegészítve zajos a ventillátor és büdös a kipufogógáz. Hogy mennyire lomha azt nemtudom, mert fénykorában nem vezettem. ( 4 napja van meg ) - Néha be-berázkódik a motor is. A dupla, krómozott kipufogóvégek pedig tiszta kormosak.

Utánaolvastam a lambdaszondának és ezeket a tüneteket produkálja. Nem lehetetlen hogy az a hibás
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 13:44:15 írta Benyus1988 » Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:41:05 »

TNBA ba van egyáltalán lambdaszonda?
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:48:48 »

Gyorsan összefoglalom megint:

"2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley"

Ezt kiegészítve zajos a ventillátor és büdös a kipufogógáz. Hogy mennyire lomha azt nemtudom, mert fénykorában nem vezettem. ( 4 napja van meg ) - Néha be-berázkódik a motor is. A dupla, krómozott kipufogóvégek pedig tiszta kormosak.

Utánaolvastam a lambdaszondának és ezeket a tüneteket produkálja. Nem lehetetlen hogy az a hibás

hutovized, olajszinted rendben van meg mielott besulne a motor ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:49:43 »

TNBA ba van egyáltalán lambdaszonda?

Minden benyas autoban van lambda szonda. Amelyikben nincs, abbol kivettek, mert kellett egy masikba  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #340 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:59:20 »

Gyorsan összefoglalom megint:

"2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley"

Ezt kiegészítve zajos a ventillátor és büdös a kipufogógáz. Hogy mennyire lomha azt nemtudom, mert fénykorában nem vezettem. ( 4 napja van meg ) - Néha be-berázkódik a motor is. A dupla, krómozott kipufogóvégek pedig tiszta kormosak.

Utánaolvastam a lambdaszondának és ezeket a tüneteket produkálja. Nem lehetetlen hogy az a hibás
mindenképpen vidd el gyári diagra,mert az is lehet,hogy a turbó nyomás szökik valahol.ellenőrizni tudod pl a légszűrőt,hogy levegőt kap-e a moci vagy elvan dugulva nagyon.....
az is lehet,hogy nem ártana a vezetési stíluson is változtatni,és néha elkenni a száját.Ezt az autót nem kell nagypapisan vezetni,arra elég egy egykettes suzi.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2015.10.14 szerda, 14:11:44 »

mindenképpen vidd el gyári diagra,mert az is lehet,hogy a turbó nyomás szökik valahol.ellenőrizni tudod pl a légszűrőt,hogy levegőt kap-e a moci vagy elvan dugulva nagyon.....
az is lehet,hogy nem ártana a vezetési stíluson is változtatni,és néha elkenni a száját.Ezt az autót nem kell nagypapisan vezetni,arra elég egy egykettes suzi.... vigyor3

Köszönöm a tippet, utána  járok. Nagyon lelomhulni nem tudott 4 nap alatt. A TITANIUM S -t meg nem a nagypapis vezetés miatt vettem, csak tesztelem. Smiley
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #342 Dátum: 2015.10.14 szerda, 16:17:34 »

Köszönöm a tippet, utána  járok. Nagyon lelomhulni nem tudott 4 nap alatt. A TITANIUM S -t meg nem a nagypapis vezetés miatt vettem, csak tesztelem. Smiley

a kormos kipufogóvég biztosan nem normális.Csak tdci esetében. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2015.10.14 szerda, 19:10:37 »

Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni Mondeo vásárlás kapcsán!
Most is Mondeom van 2.0 TDDI Trend Turnier, már nem szeretnék költeni rá, most éppen az elektromos adagoló szívat!  levele gun duhos2 rinya
A tervem egy benzines, MK4 2.0, 2007-2008-as. (Dieselt azt hiszem egy időre hanyagolom.)
Már egy ideje nézegetm a "fő" használtautó portálunkat, meg még néhányat.
Azt tapasztaltam, hogy a benzinesekben "horror" kilométerek vannak és viszonylag magas áron árulják őket. Pl. 180.000 km és ezért kérnek, - persze felszereltségtől függően - 2.000.000 Ft-tól felfelé. (De egyébként ez általában most jellemző a más márkájú benzines autókra is.)
Sajna az összeg, amit szánok rá nem túl sok, így kénytelen vagyok megalkudni magammal, de senki nem tud tanácsot adni abban, hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni egy benzines autót.
Mondjuk a kínálat sem sok a 2.000.000 - 2.500.000 Ft közötti tartományban.
Nagyon tetszik egy Titanium felszereltségű, de abban 221.000 km van. (Tudom csilli-villi, sok extra, parasztvakítás!  vigyor3)
Ha jól olvastam valahol, akkor ebben is kettőstömegű lendkerék van már. (A dieselemnél 170.000 km-nél kellett cserélni.)
Benzinesnél mennyi km körül jelentkezik pl. ez a hiba, na meg általánosságban mivel kell számolnom, mert a diesel az olyan szervízköltséget csinált nekem a 8 év alatt, hogy szerintem 5.7 Hemi motorral is jobban kijöttem volna!  beka3
Tudom minél kevesebb kilométer annál jobb, de pl. találtam egy Trendet 108.000 km-rel, de a 2 első ülés rongyá ki van ülve benne, még ennek a Titanium Mondeonak nem annyira vészes.
Gyanítom sokat számít az is, hogy városban 108.000 km vagy országúton/autópályán 220.000 km.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv:
Gábor
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2015.10.14 szerda, 19:57:06 »

Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni Mondeo vásárlás kapcsán!
Most is Mondeom van 2.0 TDDI Trend Turnier, már nem szeretnék költeni rá, most éppen az elektromos adagoló szívat!  levele gun duhos2 rinya
A tervem egy benzines, MK4 2.0, 2007-2008-as. (Dieselt azt hiszem egy időre hanyagolom.)
Már egy ideje nézegetm a "fő" használtautó portálunkat, meg még néhányat.
Azt tapasztaltam, hogy a benzinesekben "horror" kilométerek vannak és viszonylag magas áron árulják őket. Pl. 180.000 km és ezért kérnek, - persze felszereltségtől függően - 2.000.000 Ft-tól felfelé. (De egyébként ez általában most jellemző a más márkájú benzines autókra is.)
Sajna az összeg, amit szánok rá nem túl sok, így kénytelen vagyok megalkudni magammal, de senki nem tud tanácsot adni abban, hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni egy benzines autót.
Mondjuk a kínálat sem sok a 2.000.000 - 2.500.000 Ft közötti tartományban.
Nagyon tetszik egy Titanium felszereltségű, de abban 221.000 km van. (Tudom csilli-villi, sok extra, parasztvakítás!  vigyor3)
Ha jól olvastam valahol, akkor ebben is kettőstömegű lendkerék van már. (A dieselemnél 170.000 km-nél kellett cserélni.)
Benzinesnél mennyi km körül jelentkezik pl. ez a hiba, na meg általánosságban mivel kell számolnom, mert a diesel az olyan szervízköltséget csinált nekem a 8 év alatt, hogy szerintem 5.7 Hemi motorral is jobban kijöttem volna!  beka3
Tudom minél kevesebb kilométer annál jobb, de pl. találtam egy Trendet 108.000 km-rel, de a 2 első ülés rongyá ki van ülve benne, még ennek a Titanium Mondeonak nem annyira vészes.
Gyanítom sokat számít az is, hogy városban 108.000 km vagy országúton/autópályán 220.000 km.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv:
Gábor


Hi,

km-ben elvileg nem olyan sok. kb. fel uton lehet. 300-400e-ret azert el kell mennie egy ilyen motornak. 2 tomegut kb. 200 korul szoktak cserelni, altalaban kuplunggal egyutt, de persze ez fugg a korulmenyektol is.
Azt azert tudd, hogy ami sokat szamit, azaz, hogy mennyire tekertek vissza az orat. 108e-nel meg nem kene kiultnek lennie. Tan meg 208e-nel sem.
Azert az sem mind1 evente mennyi km-t szandekozol gurulni.
igen, jobban jartal volna egy Hemivel  vigyor3 wave
Jah es nem tudom h gond e meg, de az MKIII benyasoknak a szivosor meghibasodas szivas  vigyor3 Ha MKIV-ben mar javitottak a konstrukcios hibat, akkor mar sok baj nem lehet vele. Hacsak gyarilag nem baxtak el mast helyette  vigyor3
Vidd el alapotfelmeresre! Az a tuti  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 20:11:17 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #345 Dátum: 2015.10.14 szerda, 20:17:06 »

Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni Mondeo vásárlás kapcsán!
Most is Mondeom van 2.0 TDDI Trend Turnier, már nem szeretnék költeni rá, most éppen az elektromos adagoló szívat!  levele gun duhos2 rinya
A tervem egy benzines, MK4 2.0, 2007-2008-as. (Dieselt azt hiszem egy időre hanyagolom.)
Már egy ideje nézegetm a "fő" használtautó portálunkat, meg még néhányat.
Azt tapasztaltam, hogy a benzinesekben "horror" kilométerek vannak és viszonylag magas áron árulják őket. Pl. 180.000 km és ezért kérnek, - persze felszereltségtől függően - 2.000.000 Ft-tól felfelé. (De egyébként ez általában most jellemző a más márkájú benzines autókra is.)
Sajna az összeg, amit szánok rá nem túl sok, így kénytelen vagyok megalkudni magammal, de senki nem tud tanácsot adni abban, hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni egy benzines autót.
Mondjuk a kínálat sem sok a 2.000.000 - 2.500.000 Ft közötti tartományban.
Nagyon tetszik egy Titanium felszereltségű, de abban 221.000 km van. (Tudom csilli-villi, sok extra, parasztvakítás!  vigyor3)
Ha jól olvastam valahol, akkor ebben is kettőstömegű lendkerék van már. (A dieselemnél 170.000 km-nél kellett cserélni.)
Benzinesnél mennyi km körül jelentkezik pl. ez a hiba, na meg általánosságban mivel kell számolnom, mert a diesel az olyan szervízköltséget csinált nekem a 8 év alatt, hogy szerintem 5.7 Hemi motorral is jobban kijöttem volna!  beka3
Tudom minél kevesebb kilométer annál jobb, de pl. találtam egy Trendet 108.000 km-rel, de a 2 első ülés rongyá ki van ülve benne, még ennek a Titanium Mondeonak nem annyira vészes.
Gyanítom sokat számít az is, hogy városban 108.000 km vagy országúton/autópályán 220.000 km.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv:
Gábor

Kezdésnek azt a 108 ezret ne hidd el. Smiley Úgy általában nem érdemes félni a km-től, amiben 2 millióért 200e alatt van, az vagy le van harcolva vagy vissza van tekerve. A harmadik opció, hogy igaz, szerintem 1%. Ráadásul a 2,0 szívóbenzin nagyon szomjas lesz a dízel után.

Másodszor: az mk4 2,0 tdci nagyon más, mint az mk3 2,0 tdci, teljesen vállalható. Az enyémben 222e van, eddig egy EGR cserével megúsztam és más sem jelentkezett még, hogy bajt akar okozni...
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 20:18:41 írta Carmaged » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2015.10.14 szerda, 20:29:42 »

Kezdésnek azt a 108 ezret ne hidd el. Smiley Úgy általában nem érdemes félni a km-től, amiben 2 millióért 200e alatt van, az vagy le van harcolva vagy vissza van tekerve. A harmadik opció, hogy igaz, szerintem 1%. Ráadásul a 2,0 szívóbenzin nagyon szomjas lesz a dízel után.

Másodszor: az mk4 2,0 tdci nagyon más, mint az mk3 2,0 tdci, teljesen vállalható. Az enyémben 222e van, eddig egy EGR cserével megúsztam és más sem jelentkezett még, hogy bajt akar okozni...

Ok, de o hasznaltat szeretne. 222e szep, de csak most jonnek a gondok, ami azert tobb lesz es dragabb mint egy benyasnal. O pont olyat fog venni amire kolteni kell. Persze a benyasra is.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #347 Dátum: 2015.10.14 szerda, 20:33:36 »

Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni Mondeo vásárlás kapcsán!
Most is Mondeom van 2.0 TDDI Trend Turnier, már nem szeretnék költeni rá, most éppen az elektromos adagoló szívat!  levele gun duhos2 rinya
A tervem egy benzines, MK4 2.0, 2007-2008-as. (Dieselt azt hiszem egy időre hanyagolom.)
Már egy ideje nézegetm a "fő" használtautó portálunkat, meg még néhányat.
Azt tapasztaltam, hogy a benzinesekben "horror" kilométerek vannak és viszonylag magas áron árulják őket. Pl. 180.000 km és ezért kérnek, - persze felszereltségtől függően - 2.000.000 Ft-tól felfelé. (De egyébként ez általában most jellemző a más márkájú benzines autókra is.)
Sajna az összeg, amit szánok rá nem túl sok, így kénytelen vagyok megalkudni magammal, de senki nem tud tanácsot adni abban, hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni egy benzines autót.
Mondjuk a kínálat sem sok a 2.000.000 - 2.500.000 Ft közötti tartományban.
Nagyon tetszik egy Titanium felszereltségű, de abban 221.000 km van. (Tudom csilli-villi, sok extra, parasztvakítás!  vigyor3)
Ha jól olvastam valahol, akkor ebben is kettőstömegű lendkerék van már. (A dieselemnél 170.000 km-nél kellett cserélni.)
Benzinesnél mennyi km körül jelentkezik pl. ez a hiba, na meg általánosságban mivel kell számolnom, mert a diesel az olyan szervízköltséget csinált nekem a 8 év alatt, hogy szerintem 5.7 Hemi motorral is jobban kijöttem volna!  beka3
Tudom minél kevesebb kilométer annál jobb, de pl. találtam egy Trendet 108.000 km-rel, de a 2 első ülés rongyá ki van ülve benne, még ennek a Titanium Mondeonak nem annyira vészes.
Gyanítom sokat számít az is, hogy városban 108.000 km vagy országúton/autópályán 220.000 km.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv:
Gábor

szólj a neppernek,beállítják neked 50e km-re az órát.....akkor biztosan kívánatosabb lesz.....kispénz-kisfoci.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #348 Dátum: 2015.10.14 szerda, 20:35:26 »

Ok, de o hasznaltat szeretne. 222e szep, de csak most jonnek a gondok, ami azert tobb lesz es dragabb mint egy benyasnal. O pont olyat fog venni amire kolteni kell. Persze a benyasra is.
nagyigazság-ha valamik eddig nem jöttek az bizony ez után fog megtörténni. zavart2

Az utolsó két mondatod viszont ül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:19:23 »

Hi,

km-ben elvileg nem olyan sok. kb. fel uton lehet. 300-400e-ret azert el kell mennie egy ilyen motornak. 2 tomegut kb. 200 korul szoktak cserelni, altalaban kuplunggal egyutt, de persze ez fugg a korulmenyektol is.
Azt azert tudd, hogy ami sokat szamit, azaz, hogy mennyire tekertek vissza az orat. 108e-nel meg nem kene kiultnek lennie. Tan meg 208e-nel sem.
Azert az sem mind1 evente mennyi km-t szandekozol gurulni.
igen, jobban jartal volna egy Hemivel  vigyor3 wave
Jah es nem tudom h gond e meg, de az MKIII benyasoknak a szivosor meghibasodas szivas  vigyor3 Ha MKIV-ben mar javitottak a konstrukcios hibat, akkor mar sok baj nem lehet vele. Hacsak gyarilag nem baxtak el mast helyette  vigyor3
Vidd el alapotfelmeresre! Az a tuti  wave

Akkor ezek szerint ebben az autóban kb. vagy mostanában volt kettőstömegű csere, vagy előtte áll, de ezt egyébként sejtettem.
Igen, olvstam róla - már nem tudom hol-, hogy a pillangószelep szeret valóban pillangóvá válni, hogy ez javítva lett-e, jó kérdés??

Egyébként tiszta sor, nyílvánvaló, evidens  vigyor3, hogy használt autóra költeni kell, csak az nem mindegy, hogy mennyit. Sajnos a dízel elég sok pénzt vitt el, kettőstömegű, kuplunggal, eleve többe kerülnek az alkatrészek, légkondi kompreszzor kuplung, tavasszal, meg néhány éve előtte már egyszer volt ilyesmi bajom, most ugye az elektromos adagoló, ami tudjátok Ti is, hogy 200.000 Ft környékén megy adagolóssal le- illetve felszereltetve a felújított.

Aztán egyszer sikerült teherbe ejtenem hátulról egy Nissan Primerát falbav, azt a szép nagyfenekűt, nem volt vészes, csak egyesben pirosnál mentem bele, de nyílván a műanyagok nem bírták!

Igen a fogyasztás más lesz, ez nem is kérdés, de most vegyek egy  1.4-es, vagy 1.6-os (akiknek ilyen van azoktól máris elnézést kérek), ami biztosan kevesebbet eszik, de a dízel után megőrülnék!
Sokat nem megyek vele, kb. az átlag 10.000 km / év. És sajna ennek többségét városban, de hát melyik autónak tesz jót a város?

Az állapotfelmérés nyílvánvaló, csak pl. ebben az esetben is, hogy amit kinéztem Szombathely, én meg kecskeméti vagyok, gyanítom nem túl szerencsés.

Csak kellene egy újat venni, már akciósan egy 2.0 ecoboost titanium majdnem 10 millióból kijön!  nyes Azzal nem lenne sok gondom, tuti.  Wink
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.