Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:29:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
21
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) (Megtekintve 472585 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2015.09.18 péntek, 10:45:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.09.18 péntek, 09:16:29
majd jönnek a véhatosok és jól megmagyarázzák, hogy vegyesben maxnyócat eszik
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2015.09.18 péntek, 12:11:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.09.18 péntek, 09:16:29
majd jönnek a véhatosok és jól megmagyarázzák, hogy vegyesben maxnyócat eszik
Persze, mert nekik van powerblank a kocsiban!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2015.09.18 péntek, 17:05:20 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.18 péntek, 12:11:55
Persze, mert nekik van powerblank a kocsiban!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 11:11:16 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2015.09.17 csütörtök, 22:01:28
Sziasztok az st 220 tojással a gázpedál alatt mennyit fogyaszt?
Ha ST220-at akarsz ilyen modon vezetni, akkor arra boven eleg az egynyoc
Nem fogod eszre venni a kulonbseget
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 11:14:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.09.18 péntek, 09:16:29
majd jönnek a véhatosok és jól megmagyarázzák, hogy vegyesben maxnyócat eszik
Vegyesben a 2.0i eszik nalam 7-7,5 korul. Szerintem a megoldas valahol 8-10 kozott lesz.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 11:18:28 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.20 vasárnap, 11:14:36
Vegyesben a 2.0i eszik nalam 7-7,5 korul. Szerintem a megoldas valahol 8-10 kozott lesz.
A vegyes mindig félrevezető: mi és mi átlaga? 200+ a pályán és kőkemény pest dugó (nekem evett már 10+ litert, pont akkor tankoltam, helyben állás, klíma)?
Vagy országút és városon való átsuhanás?
Ezen kettő vegyes között van mondjuk 3 liter különbség.
Bármelyik autónál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 11:24:06 »
Idézetet írta: Angel - 2015.09.20 vasárnap, 11:18:28
A vegyes mindig félrevezető: mi és mi átlaga? 200+ a pályán és kőkemény pest dugó (nekem evett már 10+ litert, pont akkor tankoltam, helyben állás, klíma)?
Vagy országút és városon való átsuhanás?
Ezen kettő vegyes között van mondjuk 3 liter különbség.
Bármelyik autónál.
vegyes, tehat vegyes. Ilyen is olyan is. Sajna benyasnal a fogyi mero eleg butacska, sok esetben ha tankolas utan indulsz varosba dugozni magas erteket mutat es onnan szinte lehetetlen lehozni a valos ertek kozelebe.
Az orszagut es varoson valo atsuhanast nem neveznem vegyesnek. Vegyes az amikor van egyenletes tempo tobb km-en keresztul es van varosi araszolgatas.
Ha csak egyenletes tempo lenne, akkor olyan 6 korul kajolna. De ott egy Mustang is "csak" 8at eszik
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.20 vasárnap, 11:26:59 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 11:30:18 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.20 vasárnap, 11:24:06
vegyes, tehat vegyes. Ilyen is olyan is. Sajna benyasnal a fogyi mero eleg butacska, sok esetben ha tankolas utan indulsz varosba dugozni magas erteket mutat es onnan szinte lehetetlen lehozni a valos ertek kozelebe.
Az orszagut es varoson valo atsuhanast nem neveznem vegyesnek. Vegyes az amikor van egyenletes tempo tobb km-en keresztul es van varosi araszolgatas.
A vegyes a két (több) eltérő üzem átlaga. Országút, város, pálya átlagát szokták számolni.
Tehát nem az, amit te írsz.
De ha én oúton 90 tempomattal megyek, a városban meg mondjuk este, a pályán óra szerint 130, akkor igencsak jó fogyikat lehet összehozni.
A dízel sem tökéletes. 5.8-as fogyival zártam műszer szerint, de valójában 850 kilométert mentem le 55 literrel...
Sok város és klíma (Asszem ez negatív rekord, nem emlékszem 850 km-re egy tankkal).
Na most azért elég messze van a valós és a mutatott fogyi.
Ha válaszolsz, az mk3 egyik topijában tedd, ne offoljunk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 11:34:03 »
Idézetet írta: Angel - 2015.09.20 vasárnap, 11:30:18
A vegyes a két (több) eltérő üzem átlaga. Országút, város, pálya átlagát szokták számolni.
Tehát nem az, amit te írsz.
Ha válaszolsz, az mk3 egyik topijában tedd, ne offoljunk.
pont hogy errol irtam, de sebaj, elnezem neked
Ennyi, en mar errol nem irok, mert kitargyaltuk.
Naplózva
blah blah blah
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 19:39:26 »
Köszi
Idézetet írta: SzJani - 2015.09.17 csütörtök, 22:13:14
MK3 topikban kérdezd, amúgy meg spritmonitor.de
én pályán 9 literre tippelem, városban meg 11-12re.
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 19:43:10 »
Nem ilyen módon de gondolom nem 250 el közlekednek a st220 as gazdái non-stop nem értem miért kell egyből oltani baj ha az ember tudni akarja mennyi a minimum fogyasztás?
Idézetet írta: zacci - 2015.09.20 vasárnap, 11:11:16
Ha ST220-at akarsz ilyen modon vezetni, akkor arra boven eleg az egynyoc
Nem fogod eszre venni a kulonbseget
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2015.09.21 hétfő, 21:41:05 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2015.09.20 vasárnap, 19:43:10
Nem ilyen módon de gondolom nem 250 el közlekednek a st220 as gazdái non-stop nem értem miért kell egyből oltani baj ha az ember tudni akarja mennyi a minimum fogyasztás?
Nem a 250 a lenyeg. Egyebkent olyan 10-13 korul lehet az atlag, de egyszerubb, ha az ST topicban teszed fel a kerdest, vagy egyszeruen beirod kugliba.
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2015.10.07 szerda, 22:33:57 »
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írom-e. Vettem egy 0.8 ecoboost mondeót. Szép 15-ös kerekekkel.
Múltkor leugrottunk Balatonra, hazafelé a 3 sávos részen megszaladta a 130-at is a középső sávban, bár elég erős égett szaga volt, meg kinéztünk mindig hol nyírják a füvet, de nem láttunk fűnyírókat, így visszavettem a kényelmes 110-es tempóra. A fogyasztás egy picivel 10 liter feletti... 100 felett nem tudom bekapsolni a tempomatot, ez normális?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2015.10.07 szerda, 22:48:09 »
Idézetet írta: BT - 2015.10.07 szerda, 22:33:57
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írom-e. Vettem egy 0.8 ecoboost mondeót. Szép 15-ös kerekekkel.
Múltkor leugrottunk Balatonra, hazafelé a 3 sávos részen megszaladta a 130-at is a középső sávban, bár elég erős égett szaga volt, meg kinéztünk mindig hol nyírják a füvet, de nem láttunk fűnyírókat, így visszavettem a kényelmes 110-es tempóra. A fogyasztás egy picivel 10 liter feletti... 100 felett nem tudom bekapsolni a tempomatot, ez normális?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2015.10.07 szerda, 22:50:53 »
Idézetet írta: BT - 2015.10.07 szerda, 22:33:57
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írom-e. Vettem egy 0.8 ecoboost mondeót. Szép 15-ös kerekekkel.
Múltkor leugrottunk Balatonra, hazafelé a 3 sávos részen megszaladta a 130-at is a középső sávban, bár elég erős égett szaga volt, meg kinéztünk mindig hol nyírják a füvet, de nem láttunk fűnyírókat, így visszavettem a kényelmes 110-es tempóra. A fogyasztás egy picivel 10 liter feletti... 100 felett nem tudom bekapsolni a tempomatot, ez normális?
Na menj te a picsbe ! Meghogy 130-al...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 21:57:22 »
SzJani,
Ha csak varosban totyogsz mennyit zabal a gep ?
Ilyen van neked ?
http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_ecoboost_teszt-14488
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 22:03:50 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.08 csütörtök, 21:57:22
SzJani,
Ha csak varosban totyogsz mennyit zabal a gep ?
Ilyen van neked ?
http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_ecoboost_teszt-14488
Nem tudom, csak városban nem tötyögök.
Nem, ilyen, csak ezüstben:
http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_powershift_titanium_luxury_teszt-5280
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 22:26:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.08 csütörtök, 22:03:50
Nem tudom, csak városban nem tötyögök.
Nem, ilyen, csak ezüstben:
http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_powershift_titanium_luxury_teszt-5280
ilyen belsővel:
http://totalcar.hu/tesztek/2011/04/04/a_vegen_meg_bele_is_szeretek/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 22:32:36 »
ők 10,1et mértek városban
http://www.napimagazin.hu/teszt-ford-mondeo-2-0-ecoboost-powershift-titanium-s-frissites-elott/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 22:56:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.08 csütörtök, 22:32:36
ők 10,1et mértek városban
http://www.napimagazin.hu/teszt-ford-mondeo-2-0-ecoboost-powershift-titanium-s-frissites-elott/
erdekes koszi !
Naplózva
blah blah blah
Tibor64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 19:03:02 »
Üdv Fórumtársak!
Régebben(kb 1 hónapja) írtam az esetemet az 1,6 Ecoboost Mondeo vezérléscsere utáni komplikációmról. Rövid lényeg: vezérlés csere előtt jól üzemelő, üzenetmentes autót adtam le, a vezérlés csere után az autó csökkentett üzemmódra váltott, hibaüzenet a műszerfalon nincs, visszajelző lámpák nem világítottak. Hibakód:P0338. Józan logikával az utoljára cserélt alkatrészek vizsgálatával kezdődött a megoldás keresés. Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket sem az új szíjfeszítő tárcsa, sem az új jeladó beszerelése nem oldotta meg a problémát. Kiderült, hogy a hiba nem mechanikus vonalon volt, hanem elektromosan. Szakemberek álláspontja szerint a főtengely jeladó már a csere előtt megadta magát, de a másik két jeladó átvette a feladatát. Az akkusaru levétele illetve visszarakása után a tárolt hibát előrehozta, jött a csökkentett teljesítmény.
Tanács: akkusaru levétele előtt csináljatok hibakód kiolvasást, és ne vegyétek szentírásnak a hibakódokat!
Naplózva
Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 19:21:18 »
Idézetet írta: Tibor64 - 2015.10.11 vasárnap, 19:03:02
Üdv Fórumtársak!
Régebben(kb 1 hónapja) írtam az esetemet az 1,6 Ecoboost Mondeo vezérléscsere utáni komplikációmról. Rövid lényeg: vezérlés csere előtt jól üzemelő, üzenetmentes autót adtam le, a vezérlés csere után az autó csökkentett üzemmódra váltott, hibaüzenet a műszerfalon nincs, visszajelző lámpák nem világítottak. Hibakód:P0338. Józan logikával az utoljára cserélt alkatrészek vizsgálatával kezdődött a megoldás keresés. Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket sem az új szíjfeszítő tárcsa, sem az új jeladó beszerelése nem oldotta meg a problémát. Kiderült, hogy a hiba nem mechanikus vonalon volt, hanem elektromosan.
Szakemberek álláspontja szerint a főtengely jeladó már a csere előtt megadta magát, de a másik két jeladó átvette a feladatát.
Az akkusaru levétele illetve visszarakása után a tárolt hibát előrehozta, jött a csökkentett teljesítmény.
Tanács: akkusaru levétele előtt csináljatok hibakód kiolvasást, és ne vegyétek szentírásnak a hibakódokat!
Ez kérem hülyeség.... Ha nincs főtengely szögelfordulás jel nem megy a motor. Milyen másik két jeladó???
Naplózva
Imádom a dízeleket!
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 19:35:48 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.11 vasárnap, 19:21:18
Ez kérem hülyeség.... Ha nincs főtengely szögelfordulás jel nem megy a motor. Milyen másik két jeladó???
Ugybiza! Amikor nekem megadta magat a fotengely jeladom, akkor azonnal megallt a motor, nem volt kecmec. Sajna 130-nal palyan a belso savban.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 20:57:10 »
Idézetet írta: Tibor64 - 2015.10.11 vasárnap, 19:03:02
Üdv Fórumtársak!
Szakemberek álláspontja szerint a főtengely jeladó már a csere előtt megadta magát, de a másik két jeladó átvette a feladatát.
Igen ez igy mukodik. Hee Pista ! Gezara rajott a hig fosas, ugorj mar be helyette jooo ok koszi !
szakemberek...
Naplózva
blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2015.10.14 szerda, 12:16:39 »
2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 12:23:14 írta Benyus1988
»
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2015.10.14 szerda, 12:22:07 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 12:16:39
2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer más azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2015.10.14 szerda, 12:53:15 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 12:16:39
2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi
GSR Tibi megtanít vezetni.
Biztosan átlehetne nézni,nincs-e rajta valami hiba.Tibi ebben is tud segíteni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2015.10.14 szerda, 12:57:38 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 12:53:15
GSR Tibi megtanít vezetni.
Biztosan átlehetne nézni,nincs-e rajta valami hiba.Tibi ebben is tud segíteni....
Tibi mindenben segít...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:00:20 »
Idézetet írta: BT - 2015.10.14 szerda, 12:57:38
Tibi mindenben segít...
de kipróbálhatna egy jó tdci-t is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:01:16 »
Azért furcsa nekem a fogyasztása ilyen tempónál mert az ez előtti 330d bmw-m lelkét amikor kitapostam akkor evett ennyit. Sokan írták h városi fogyasztás 10l, de nem ezt tapasztalom. 10 liter a lélektani határ nálam
13l kicsit fáj 2.0 mondeónál
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:20:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 13:00:20
de kipróbálhatna egy jó tdci-t is....
Meee ? Van ilyen ?
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:23:00 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 12:16:39
2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi
Vidd el diagra. Persze a varosi fogyi sok mindentol fugg. 12littyo szerintem is sok, bar nem tudom a gepkonyv mit ir a varosi fogyirol...
Naplózva
blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:24:10 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 13:20:35
Meee ? Van ilyen ?
Úgy látom a fórumnak a legmélyebb bugyraiba tévedtem
ahonnan még az ördög is sírva menekül
Katalógus adat 10,5 liter városban - most 13 nál tartok. 22-én viszem teljes kivizsgálásra.
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:27:29 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 13:24:10
Úgy látom a fórumnak a legmélyebb bugyraiba tévedtem
ahonnan még az ördög is sírva menekül
Katalógus adat 10,5 liter városban - most 13 nál tartok. 22-én viszem teljes kivizsgálásra.
bizony
Nem lusta a gep ? lambda szonda hiba szok ilyen fogyi novekedest okozni. Esetleg termosztat, ha nem zar rendesen es nem biiiir uzemi homersekletre melegedni a motor, de ez majd kideritik a szakik.
Majd jer vissza es ird meg a megoldast! mar ha van/volt
Naplózva
blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:31:37 »
Amit most tapasztalok, hogy a hűtőventillátor úgy pörög mintha Pest Debrecent padlógázzal tettem volna meg. Zajos és szerintem túlzás amit csinál. És a kipufogógáz eléggé "büdös" mintha valami nem lenne rendben.
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:34:37 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 13:31:37
Amit most tapasztalok, hogy a hűtőventillátor úgy pörög mintha Pest Debrecent padlógázzal tettem volna meg. Zajos és szerintem túlzás amit csinál. És a kipufogógáz eléggé "büdös" mintha valami nem lenne rendben.
Nem dízeled van véletlenül?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:37:14 »
Gyorsan összefoglalom megint:
"2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley"
Ezt kiegészítve zajos a ventillátor és büdös a kipufogógáz. Hogy mennyire lomha azt nemtudom, mert fénykorában nem vezettem. ( 4 napja van meg ) - Néha be-berázkódik a motor is. A dupla, krómozott kipufogóvégek pedig tiszta kormosak.
Utánaolvastam a lambdaszondának és ezeket a tüneteket produkálja. Nem lehetetlen hogy az a hibás
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 13:44:15 írta Benyus1988
»
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:41:05 »
TNBA ba van egyáltalán lambdaszonda?
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:48:48 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 13:37:14
Gyorsan összefoglalom megint:
"2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley"
Ezt kiegészítve zajos a ventillátor és büdös a kipufogógáz. Hogy mennyire lomha azt nemtudom, mert fénykorában nem vezettem. ( 4 napja van meg ) - Néha be-berázkódik a motor is. A dupla, krómozott kipufogóvégek pedig tiszta kormosak.
Utánaolvastam a lambdaszondának és ezeket a tüneteket produkálja. Nem lehetetlen hogy az a hibás
hutovized, olajszinted rendben van meg mielott besulne a motor ?
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:49:43 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 13:41:05
TNBA ba van egyáltalán lambdaszonda?
Minden benyas autoban van lambda szonda. Amelyikben nincs, abbol kivettek, mert kellett egy masikba
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:59:20 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 13:37:14
Gyorsan összefoglalom megint:
"2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley"
Ezt kiegészítve zajos a ventillátor és büdös a kipufogógáz. Hogy mennyire lomha azt nemtudom, mert fénykorában nem vezettem. ( 4 napja van meg ) - Néha be-berázkódik a motor is. A dupla, krómozott kipufogóvégek pedig tiszta kormosak.
Utánaolvastam a lambdaszondának és ezeket a tüneteket produkálja. Nem lehetetlen hogy az a hibás
mindenképpen vidd el gyári diagra,mert az is lehet,hogy a turbó nyomás szökik valahol.ellenőrizni tudod pl a légszűrőt,hogy levegőt kap-e a moci vagy elvan dugulva nagyon.....
az is lehet,hogy nem ártana a vezetési stíluson is változtatni,és néha elkenni a száját.Ezt az autót nem kell nagypapisan vezetni,arra elég egy egykettes suzi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2015.10.14 szerda, 14:11:44 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 13:59:20
mindenképpen vidd el gyári diagra,mert az is lehet,hogy a turbó nyomás szökik valahol.ellenőrizni tudod pl a légszűrőt,hogy levegőt kap-e a moci vagy elvan dugulva nagyon.....
az is lehet,hogy nem ártana a vezetési stíluson is változtatni,és néha elkenni a száját.Ezt az autót nem kell nagypapisan vezetni,arra elég egy egykettes suzi....
Köszönöm a tippet, utána járok. Nagyon lelomhulni nem tudott 4 nap alatt. A TITANIUM S -t meg nem a nagypapis vezetés miatt vettem, csak tesztelem.
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2015.10.14 szerda, 16:17:34 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 14:11:44
Köszönöm a tippet, utána járok. Nagyon lelomhulni nem tudott 4 nap alatt. A TITANIUM S -t meg nem a nagypapis vezetés miatt vettem, csak tesztelem.
a kormos kipufogóvég biztosan nem normális.Csak tdci esetében.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gfalusi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2015.10.14 szerda, 19:10:37 »
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni
Mondeo vásárlás
kapcsán!
Most is Mondeom van 2.0 TDDI Trend Turnier, már nem szeretnék költeni rá, most éppen az elektromos adagoló szívat!
A tervem egy benzines, MK4 2.0, 2007-2008-as. (Dieselt azt hiszem egy időre hanyagolom.)
Már egy ideje nézegetm a "fő" használtautó portálunkat, meg még néhányat.
Azt tapasztaltam, hogy a benzinesekben "horror" kilométerek vannak és viszonylag magas áron árulják őket. Pl. 180.000 km és ezért kérnek, - persze felszereltségtől függően - 2.000.000 Ft-tól felfelé. (De egyébként ez általában most jellemző a más márkájú benzines autókra is.)
Sajna az összeg, amit szánok rá nem túl sok, így kénytelen vagyok megalkudni magammal, de senki nem tud tanácsot adni abban, hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni egy benzines autót.
Mondjuk a kínálat sem sok a 2.000.000 - 2.500.000 Ft közötti tartományban.
Nagyon tetszik egy Titanium felszereltségű, de abban 221.000 km van. (Tudom csilli-villi, sok extra, parasztvakítás!
)
Ha jól olvastam valahol, akkor ebben is kettőstömegű lendkerék van már. (A dieselemnél 170.000 km-nél kellett cserélni.)
Benzinesnél mennyi km körül jelentkezik pl. ez a hiba, na meg általánosságban mivel kell számolnom, mert a diesel az olyan szervízköltséget csinált nekem a 8 év alatt, hogy szerintem 5.7 Hemi motorral is jobban kijöttem volna!
Tudom minél kevesebb kilométer annál jobb, de pl. találtam egy Trendet 108.000 km-rel, de a 2 első ülés rongyá ki van ülve benne, még ennek a Titanium Mondeonak nem annyira vészes.
Gyanítom sokat számít az is, hogy városban 108.000 km vagy országúton/autópályán 220.000 km.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv:
Gábor
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2015.10.14 szerda, 19:57:06 »
Idézetet írta: gfalusi - 2015.10.14 szerda, 19:10:37
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni
Mondeo vásárlás
kapcsán!
Most is Mondeom van 2.0 TDDI Trend Turnier, már nem szeretnék költeni rá, most éppen az elektromos adagoló szívat!
A tervem egy benzines, MK4 2.0, 2007-2008-as. (Dieselt azt hiszem egy időre hanyagolom.)
Már egy ideje nézegetm a "fő" használtautó portálunkat, meg még néhányat.
Azt tapasztaltam, hogy a benzinesekben "horror" kilométerek vannak és viszonylag magas áron árulják őket. Pl. 180.000 km és ezért kérnek, - persze felszereltségtől függően - 2.000.000 Ft-tól felfelé. (De egyébként ez általában most jellemző a más márkájú benzines autókra is.)
Sajna az összeg, amit szánok rá nem túl sok, így kénytelen vagyok megalkudni magammal, de senki nem tud tanácsot adni abban, hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni egy benzines autót.
Mondjuk a kínálat sem sok a 2.000.000 - 2.500.000 Ft közötti tartományban.
Nagyon tetszik egy Titanium felszereltségű, de abban 221.000 km van. (Tudom csilli-villi, sok extra, parasztvakítás!
)
Ha jól olvastam valahol, akkor ebben is kettőstömegű lendkerék van már. (A dieselemnél 170.000 km-nél kellett cserélni.)
Benzinesnél mennyi km körül jelentkezik pl. ez a hiba, na meg általánosságban mivel kell számolnom, mert a diesel az olyan szervízköltséget csinált nekem a 8 év alatt, hogy szerintem 5.7 Hemi motorral is jobban kijöttem volna!
Tudom minél kevesebb kilométer annál jobb, de pl. találtam egy Trendet 108.000 km-rel, de a 2 első ülés rongyá ki van ülve benne, még ennek a Titanium Mondeonak nem annyira vészes.
Gyanítom sokat számít az is, hogy városban 108.000 km vagy országúton/autópályán 220.000 km.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv:
Gábor
Hi,
km-ben elvileg nem olyan sok. kb. fel uton lehet. 300-400e-ret azert el kell mennie egy ilyen motornak. 2 tomegut kb. 200 korul szoktak cserelni, altalaban kuplunggal egyutt, de persze ez fugg a korulmenyektol is.
Azt azert tudd, hogy ami sokat szamit, azaz, hogy mennyire tekertek vissza az orat. 108e-nel meg nem kene kiultnek lennie. Tan meg 208e-nel sem.
Azert az sem mind1 evente mennyi km-t szandekozol gurulni.
igen, jobban jartal volna egy Hemivel
Jah es nem tudom h gond e meg, de az MKIII benyasoknak a szivosor meghibasodas szivas
Ha MKIV-ben mar javitottak a konstrukcios hibat, akkor mar sok baj nem lehet vele. Hacsak gyarilag nem baxtak el mast helyette
Vidd el alapotfelmeresre! Az a tuti
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 20:11:17 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2015.10.14 szerda, 20:17:06 »
Idézetet írta: gfalusi - 2015.10.14 szerda, 19:10:37
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni
Mondeo vásárlás
kapcsán!
Most is Mondeom van 2.0 TDDI Trend Turnier, már nem szeretnék költeni rá, most éppen az elektromos adagoló szívat!
A tervem egy benzines, MK4 2.0, 2007-2008-as. (Dieselt azt hiszem egy időre hanyagolom.)
Már egy ideje nézegetm a "fő" használtautó portálunkat, meg még néhányat.
Azt tapasztaltam, hogy a benzinesekben "horror" kilométerek vannak és viszonylag magas áron árulják őket. Pl. 180.000 km és ezért kérnek, - persze felszereltségtől függően - 2.000.000 Ft-tól felfelé. (De egyébként ez általában most jellemző a más márkájú benzines autókra is.)
Sajna az összeg, amit szánok rá nem túl sok, így kénytelen vagyok megalkudni magammal, de senki nem tud tanácsot adni abban, hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni egy benzines autót.
Mondjuk a kínálat sem sok a 2.000.000 - 2.500.000 Ft közötti tartományban.
Nagyon tetszik egy Titanium felszereltségű, de abban 221.000 km van. (Tudom csilli-villi, sok extra, parasztvakítás!
)
Ha jól olvastam valahol, akkor ebben is kettőstömegű lendkerék van már. (A dieselemnél 170.000 km-nél kellett cserélni.)
Benzinesnél mennyi km körül jelentkezik pl. ez a hiba, na meg általánosságban mivel kell számolnom, mert a diesel az olyan szervízköltséget csinált nekem a 8 év alatt, hogy szerintem 5.7 Hemi motorral is jobban kijöttem volna!
Tudom minél kevesebb kilométer annál jobb, de pl. találtam egy Trendet 108.000 km-rel, de a 2 első ülés rongyá ki van ülve benne, még ennek a Titanium Mondeonak nem annyira vészes.
Gyanítom sokat számít az is, hogy városban 108.000 km vagy országúton/autópályán 220.000 km.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv:
Gábor
Kezdésnek azt a 108 ezret ne hidd el.
Úgy általában nem érdemes félni a km-től, amiben 2 millióért 200e alatt van, az vagy le van harcolva vagy vissza van tekerve. A harmadik opció, hogy igaz, szerintem 1%. Ráadásul a 2,0 szívóbenzin nagyon szomjas lesz a dízel után.
Másodszor: az mk4 2,0 tdci nagyon más, mint az mk3 2,0 tdci, teljesen vállalható. Az enyémben 222e van, eddig egy EGR cserével megúsztam és más sem jelentkezett még, hogy bajt akar okozni...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 20:18:41 írta Carmaged
»
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2015.10.14 szerda, 20:29:42 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.14 szerda, 20:17:06
Kezdésnek azt a 108 ezret ne hidd el.
Úgy általában nem érdemes félni a km-től, amiben 2 millióért 200e alatt van, az vagy le van harcolva vagy vissza van tekerve. A harmadik opció, hogy igaz, szerintem 1%. Ráadásul a 2,0 szívóbenzin nagyon szomjas lesz a dízel után.
Másodszor: az mk4 2,0 tdci nagyon más, mint az mk3 2,0 tdci, teljesen vállalható. Az enyémben 222e van, eddig egy EGR cserével megúsztam és más sem jelentkezett még, hogy bajt akar okozni...
Ok, de o hasznaltat szeretne. 222e szep, de csak most jonnek a gondok, ami azert tobb lesz es dragabb mint egy benyasnal. O pont olyat fog venni amire kolteni kell. Persze a benyasra is.
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2015.10.14 szerda, 20:33:36 »
Idézetet írta: gfalusi - 2015.10.14 szerda, 19:10:37
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni
Mondeo vásárlás
kapcsán!
Most is Mondeom van 2.0 TDDI Trend Turnier, már nem szeretnék költeni rá, most éppen az elektromos adagoló szívat!
A tervem egy benzines, MK4 2.0, 2007-2008-as. (Dieselt azt hiszem egy időre hanyagolom.)
Már egy ideje nézegetm a "fő" használtautó portálunkat, meg még néhányat.
Azt tapasztaltam, hogy a benzinesekben "horror" kilométerek vannak és viszonylag magas áron árulják őket. Pl. 180.000 km és ezért kérnek, - persze felszereltségtől függően - 2.000.000 Ft-tól felfelé. (De egyébként ez általában most jellemző a más márkájú benzines autókra is.)
Sajna az összeg, amit szánok rá nem túl sok, így kénytelen vagyok megalkudni magammal, de senki nem tud tanácsot adni abban, hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni egy benzines autót.
Mondjuk a kínálat sem sok a 2.000.000 - 2.500.000 Ft közötti tartományban.
Nagyon tetszik egy Titanium felszereltségű, de abban 221.000 km van. (Tudom csilli-villi, sok extra, parasztvakítás!
)
Ha jól olvastam valahol, akkor ebben is kettőstömegű lendkerék van már. (A dieselemnél 170.000 km-nél kellett cserélni.)
Benzinesnél mennyi km körül jelentkezik pl. ez a hiba, na meg általánosságban mivel kell számolnom, mert a diesel az olyan szervízköltséget csinált nekem a 8 év alatt, hogy szerintem 5.7 Hemi motorral is jobban kijöttem volna!
Tudom minél kevesebb kilométer annál jobb, de pl. találtam egy Trendet 108.000 km-rel, de a 2 első ülés rongyá ki van ülve benne, még ennek a Titanium Mondeonak nem annyira vészes.
Gyanítom sokat számít az is, hogy városban 108.000 km vagy országúton/autópályán 220.000 km.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv:
Gábor
szólj a neppernek,beállítják neked 50e km-re az órát.....akkor biztosan kívánatosabb lesz.....kispénz-kisfoci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2015.10.14 szerda, 20:35:26 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 20:29:42
Ok, de o hasznaltat szeretne. 222e szep, de csak most jonnek a gondok, ami azert tobb lesz es dragabb mint egy benyasnal. O pont olyat fog venni amire kolteni kell. Persze a benyasra is.
nagyigazság-ha valamik eddig nem jöttek az bizony ez után fog megtörténni.
Az utolsó két mondatod viszont ül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gfalusi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2015.10.14 szerda, 21:19:23 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 19:57:06
Hi,
km-ben elvileg nem olyan sok. kb. fel uton lehet. 300-400e-ret azert el kell mennie egy ilyen motornak. 2 tomegut kb. 200 korul szoktak cserelni, altalaban kuplunggal egyutt, de persze ez fugg a korulmenyektol is.
Azt azert tudd, hogy ami sokat szamit, azaz, hogy mennyire tekertek vissza az orat. 108e-nel meg nem kene kiultnek lennie. Tan meg 208e-nel sem.
Azert az sem mind1 evente mennyi km-t szandekozol gurulni.
igen, jobban jartal volna egy Hemivel
Jah es nem tudom h gond e meg, de az MKIII benyasoknak a szivosor meghibasodas szivas
Ha MKIV-ben mar javitottak a konstrukcios hibat, akkor mar sok baj nem lehet vele. Hacsak gyarilag nem baxtak el mast helyette
Vidd el alapotfelmeresre! Az a tuti
Akkor ezek szerint ebben az autóban kb. vagy mostanában volt kettőstömegű csere, vagy előtte áll, de ezt egyébként sejtettem.
Igen, olvstam róla - már nem tudom hol-, hogy a pillangószelep szeret valóban pillangóvá válni, hogy ez javítva lett-e, jó kérdés??
Egyébként tiszta sor, nyílvánvaló, evidens
, hogy használt autóra költeni kell, csak az nem mindegy, hogy mennyit. Sajnos a dízel elég sok pénzt vitt el, kettőstömegű, kuplunggal, eleve többe kerülnek az alkatrészek, légkondi kompreszzor kuplung, tavasszal, meg néhány éve előtte már egyszer volt ilyesmi bajom, most ugye az elektromos adagoló, ami tudjátok Ti is, hogy 200.000 Ft környékén megy adagolóssal le- illetve felszereltetve a felújított.
Aztán egyszer sikerült teherbe ejtenem hátulról egy Nissan Primerát
, azt a szép nagyfenekűt, nem volt vészes, csak egyesben pirosnál mentem bele, de nyílván a műanyagok nem bírták!
Igen a fogyasztás más lesz, ez nem is kérdés, de most vegyek egy 1.4-es, vagy 1.6-os (akiknek ilyen van azoktól máris elnézést kérek), ami biztosan kevesebbet eszik, de a dízel után megőrülnék!
Sokat nem megyek vele, kb. az átlag 10.000 km / év. És sajna ennek többségét városban, de hát melyik autónak tesz jót a város?
Az állapotfelmérés nyílvánvaló, csak pl. ebben az esetben is, hogy amit kinéztem Szombathely, én meg kecskeméti vagyok, gyanítom nem túl szerencsés.
Csak kellene egy újat venni, már akciósan egy 2.0 ecoboost titanium majdnem 10 millióból kijön!
Azzal nem lenne sok gondom, tuti.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
21
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ