Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:07:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 473239 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:31:03 »

Kezdésnek azt a 108 ezret ne hidd el. Smiley Úgy általában nem érdemes félni a km-től, amiben 2 millióért 200e alatt van, az vagy le van harcolva vagy vissza van tekerve. A harmadik opció, hogy igaz, szerintem 1%. Ráadásul a 2,0 szívóbenzin nagyon szomjas lesz a dízel után.

Másodszor: az mk4 2,0 tdci nagyon más, mint az mk3 2,0 tdci, teljesen vállalható. Az enyémben 222e van, eddig egy EGR cserével megúsztam és más sem jelentkezett még, hogy bajt akar okozni...

Persze nem nagyon hittem el a 108 ezret, ezt csak ízért írtam, hogy érzékeltessem, hogy mennyire nokedlinek nézik az embert!

A 3. opció mi pontosan? A szívósoros téma?

Mostanában igen sok cikket olvasok a Mondeókról és sokban bizonygatják, hogy jobbak az MK4 dízelek! Elhiszem persze, végül is az enyém 2001-es, ezek, meg min. 2007-esek, ugye ott volt 6 év a fejlesztésre!  eplus2

De az a gondom, amit utánad írtak, hogy eddig nem sokat kellett rákölteni, de ha ezután elkezdenek kihullani a főbb alkatrészek (mint nekem), amik gátlástalanul drágák, akkor viszont egy benzines olcsóbb. Én sem tudom sajna mennyi van a kocsiban, óra szerint 233.000 km, én 2006-ban vettem 105.000 km-rel.
Igazából a motorral konkrétan baj nem volt, 10.000 km-ként olajcsere, minden szűrővel, erre ügyeltem, de a hiába ha a köré épített egyéb alkatrészek selejtek vagy elfáradnak, elöregszenek és 100.000-es tételekbe kerülnek.

Ha mentem szerelőhöz, már meg sem lepődtem, ha 6 számjegyű volt az összeg. És a szerelő is egyfolytában azzal ijesztgetett, hogy egy benzines azért sokkal olcsób fenntartású lenne, még ha többet is eszik. Lassan hiszek neki.  Wink
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:46:58 »

Persze nem nagyon hittem el a 108 ezret, ezt csak ízért írtam, hogy érzékeltessem, hogy mennyire nokedlinek nézik az embert!

A 3. opció mi pontosan? A szívósoros téma?

Mostanában igen sok cikket olvasok a Mondeókról és sokban bizonygatják, hogy jobbak az MK4 dízelek! Elhiszem persze, végül is az enyém 2001-es, ezek, meg min. 2007-esek, ugye ott volt 6 év a fejlesztésre!  eplus2

De az a gondom, amit utánad írtak, hogy eddig nem sokat kellett rákölteni, de ha ezután elkezdenek kihullani a főbb alkatrészek (mint nekem), amik gátlástalanul drágák, akkor viszont egy benzines olcsóbb. Én sem tudom sajna mennyi van a kocsiban, óra szerint 233.000 km, én 2006-ban vettem 105.000 km-rel.
Igazából a motorral konkrétan baj nem volt, 10.000 km-ként olajcsere, minden szűrővel, erre ügyeltem, de a hiába ha a köré épített egyéb alkatrészek selejtek vagy elfáradnak, elöregszenek és 100.000-es tételekbe kerülnek.

Ha mentem szerelőhöz, már meg sem lepődtem, ha 6 számjegyű volt az összeg. És a szerelő is egyfolytában azzal ijesztgetett, hogy egy benzines azért sokkal olcsób fenntartású lenne, még ha többet is eszik. Lassan hiszek neki.  Wink


jol latod a dolgokat  eljen wave
Elhiheted annyit nem "fejlesztettek" rajta, hogy ne kelljen ra kolteni es ahogy irtad nem is feltetlen a motorra, hanem a koritesre. Ezt a gyartok is nagyon jol tudjak. Konnyebben le lehet huzni a usert, ha "csak" 1 pcsucsot kell cserelni vagy ezt-azt "aprosagot". Es akkor meg a TDDI egy a mostaninal megbizhatobb konstrukcio volt. Sokan szerettek, szeretik. Kevesebb baj volt vele, mint a cr techikaval. Ez szerintem ma sincs maskepp. Mar reg nem az a kerdes, hogy tudnak-e tartos alkatreszeket alkotni, inkabb az, hogy hol rontsak el, hogy kelljen ra kolteni. Minnel tobbet annal jobb.
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #352 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:12:24 »

Gyorsan összefoglalom megint:

"2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley"

Ezt kiegészítve zajos a ventillátor és büdös a kipufogógáz. Hogy mennyire lomha azt nemtudom, mert fénykorában nem vezettem. ( 4 napja van meg ) - Néha be-berázkódik a motor is. A dupla, krómozott kipufogóvégek pedig tiszta kormosak.

Utánaolvastam a lambdaszondának és ezeket a tüneteket produkálja. Nem lehetetlen hogy az a hibás

Nincs semmi baja a kocsidnak.  vigyor3
Az enyém is ennyit eszik városban:12. Ha gurulgatnak el a gyógyszereim: 13. 4 személlyel Accord-3er alázás: 15 (innen a fórumról ezt 9-en is vissza tudják igazolni) Wink
Most vegyesben 10,5.  nyes
Az én kipuffom is "kormos", nekem is zúg a ventillátor, de nem érdekel. hehe Mondjuk nem büdös, de amikor megállok, jó érzés hallani a pattogást a dobokból.
Én hajtom, ezért vettem. Úgy megyek, mint a nagyapám lova: senki nem lehet előttem.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:16:57 »

Nincs semmi baja a kocsidnak.  vigyor3
Az enyém is ennyit eszik városban:12. Ha gurulgatnak el a gyógyszereim: 13. 4 személlyel Accord-3er alázás: 15 (innen a fórumról ezt 9-en is vissza tudják igazolni) Wink
Most vegyesben 10,5.  nyes
Az én kipuffom is "kormos", nekem is zúg a ventillátor, de nem érdekel. hehe Mondjuk nem büdös, de amikor megállok, jó érzés hallani a pattogást a dobokból.
Én hajtom, ezért vettem. Úgy megyek, mint a nagyapám lova: senki nem lehet előttem.  vigyor3
vigyor3
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #354 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:39:53 »

Nincs semmi baja a kocsidnak.  vigyor3
Az enyém is ennyit eszik városban:12. Ha gurulgatnak el a gyógyszereim: 13. 4 személlyel Accord-3er alázás: 15 (innen a fórumról ezt 9-en is vissza tudják igazolni) Wink
Most vegyesben 10,5.  nyes
Az én kipuffom is "kormos", nekem is zúg a ventillátor, de nem érdekel. hehe Mondjuk nem büdös, de amikor megállok, jó érzés hallani a pattogást a dobokból.
Én hajtom, ezért vettem. Úgy megyek, mint a nagyapám lova: senki nem lehet előttem.  vigyor3

Egyébként tempomat100-nál 5,7-6,2 között billeg, tehát kb 6ot ehet ilyenkor. DE tempomat100-zal én csak parkolás közben szoktam menni.  vigyor3
Pályán meg 9,2 körül, ez bár 130, de haladós.
Hétvégén volt egy Tata-Nyháza-Debrecen-Tata túrám, ez 10,1 lett; de odafelé a tempomatot használtam, hazafelé meg a speedlimitert.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:45:11 »

Egyébként tempomat100-nál 5,7-6,2 között billeg, tehát kb 6ot ehet ilyenkor. DE tempomat100-zal én csak parkolás közben szoktam menni.  vigyor3
Pályán meg 9,2 körül, ez bár 130, de haladós.
Hétvégén volt egy Tata-Nyháza-Debrecen-Tata túrám, ez 10,1 lett; de odafelé a tempomatot használtam, hazafelé meg a speedlimitert.  vigyor3

 nyes
Naplózva

blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2015.10.14 szerda, 23:00:18 »

Közben a fogyasztásról annyi fejlemény van, hogy a nap végére kiderült számomra..... nem 13 litert eszik 100 on a kicsike városban... Hanem 1/4 tankot 80 km alatt - csiga tempóval. az olyan 21 liter /100km .. Na most mondja valaki hogy ez az egészséges Cheesy De mondjuk jó sportos a fogyasztása, olyan mint egy Nissan GT-R nek lepadlózva Tongue
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2015.10.14 szerda, 23:06:24 »

Közben a fogyasztásról annyi fejlemény van, hogy a nap végére kiderült számomra..... nem 13 litert eszik 100 on a kicsike városban... Hanem 1/4 tankot 80 km alatt - csiga tempóval. az olyan 21 liter /100km .. Na most mondja valaki hogy ez az egészséges Cheesy De mondjuk jó sportos a fogyasztása, olyan mint egy Nissan GT-R nek lepadlózva Tongue

na akkor itt tenyleg valami gebasz vanik  szomoru1 Ennyit meg egy 5.0 V8 sem kajol  vigyor3
Mindekeppen vidd el valami szakihoz, csak elotte tankold fullra, hogy oda is erj  vigyor3 szomoru1 worship
Szerintem ennyit fizikailag nem lehet megetetni ekkora motorral. Nem lehet, hogy lyukas a tankod ?  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 23:08:50 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2015.10.14 szerda, 23:12:12 »

na akkor itt tenyleg valami gebasz vanik  szomoru1 Ennyit meg egy 5.0 V8 sem kajol  vigyor3
Mindekeppen vidd el valami szakihoz, csak elotte tankold fullra, hogy oda is erj  vigyor3 szomoru1 worship

Cheesy Tele tankkal remélem azért félútig elérek- Most legalább kihasználhatom a legendásan nagy rakodóteret. Hátra befér 2 100l-es hordó Cheesy - 8 napot kell még várnom a szervízre, időpontot akkor kaptam. Nem bánnám ha 13-14 liter lenne a fogyasztása HA nyomhatnám is neki rendesen.. De 2 piroslámpás start után biztos sírna a gép hogy etessem meg Cheesy  Nem igazság hogy most került alám és ilyen baja legyen... Titanium S... olyanvolt először beleülni mintha első randira mentem volna .. még a BMW után is. Fáj a szívem
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2015.10.14 szerda, 23:15:35 »

Cheesy Tele tankkal remélem azért félútig elérek- Most legalább kihasználhatom a legendásan nagy rakodóteret. Hátra befér 2 100l-es hordó Cheesy - 8 napot kell még várnom a szervízre, időpontot akkor kaptam. Nem bánnám ha 13-14 liter lenne a fogyasztása HA nyomhatnám is neki rendesen.. De 2 piroslámpás start után biztos sírna a gép hogy etessem meg Cheesy  Nem igazság hogy most került alám és ilyen baja legyen... Titanium S... olyanvolt először beleülni mintha első randira mentem volna .. még a BMW után is. Fáj a szívem

 Cheesy
Kivancsi vagyok mi lesz az eredmeny.  wave
Igy nem csoda, hogy budos, viszont azert ovatosan, mert ha el nem egett benya kerul a katiba, akkor annak hamar rossz vege lesz. 21 literbol akar juthat oda is boven  szomoru1
Te, azt azert vagod, hogy van ebben valto is. Nem muszaj 1-esben 130-al tolni  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 23:17:12 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
veressjanos
Vendég
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2015.10.14 szerda, 23:43:19 »

Nekem kisvárosi forgalomban 10-11 l között van a tankolások közötti átlag. Nem nagypapás vezetéssel, de azért nem is gyógyszerelgurulósan, mint SzJani.   smile
Igaz még csak 4500 km van benne és kéziváltós.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #361 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 08:35:42 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/10/15/dizelt_vagy_benzinest_masodik_resz_a_kozvetlen_befecskendezesu_benzinesekrol/
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #362 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:21:59 »


Egy mai modern benzines ugyanannyira szhar lehet, mint egy dízel. Ebben is van turbó, kéttömegű, befecskendező, rail, stb.
Itt is lehet koromprobléma, nem a kipuffban, hanem a szívóoldalon.
Még a hangja sem az a legkifinomultabb, mint a régi benzineseké (mutattam).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #363 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:23:15 »

(mutattam).


nekem nem mutattad, de nem is vagyok rá kíváncsi. Tibi van ezekre rápörögve...  eplus2 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 19:12:37 »

Egy mai modern benzines ugyanannyira szhar lehet, mint egy dízel. Ebben is van turbó, kéttömegű, befecskendező, rail, stb.
Itt is lehet koromprobléma, nem a kipuffban, hanem a szívóoldalon.
Még a hangja sem az a legkifinomultabb, mint a régi benzineseké (mutattam).


bazz akkor neked dizeled van  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #365 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 19:29:10 »

bazz akkor neked dizeled van  vigyor3

Nem, mert ez többet eszik.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 19:39:00 »

Nem, mert ez többet eszik.  vigyor3
Es jobban megy  nyes wave
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #367 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 19:39:18 »

Nem, mert ez többet eszik.  vigyor3

Akkor egy rossz dízeled van... Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #368 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 21:53:33 »

Akkor ezek szerint ebben az autóban kb. vagy mostanában volt kettőstömegű csere, vagy előtte áll, de ezt egyébként sejtettem.
Igen, olvstam róla - már nem tudom hol-, hogy a pillangószelep szeret valóban pillangóvá válni, hogy ez javítva lett-e, jó kérdés??

Egyébként tiszta sor, nyílvánvaló, evidens  vigyor3, hogy használt autóra költeni kell, csak az nem mindegy, hogy mennyit. Sajnos a dízel elég sok pénzt vitt el, kettőstömegű, kuplunggal, eleve többe kerülnek az alkatrészek, légkondi kompreszzor kuplung, tavasszal, meg néhány éve előtte már egyszer volt ilyesmi bajom, most ugye az elektromos adagoló, ami tudjátok Ti is, hogy 200.000 Ft környékén megy adagolóssal le- illetve felszereltetve a felújított.

Aztán egyszer sikerült teherbe ejtenem hátulról egy Nissan Primerát falbav, azt a szép nagyfenekűt, nem volt vészes, csak egyesben pirosnál mentem bele, de nyílván a műanyagok nem bírták!

Igen a fogyasztás más lesz, ez nem is kérdés, de most vegyek egy  1.4-es, vagy 1.6-os (akiknek ilyen van azoktól máris elnézést kérek), ami biztosan kevesebbet eszik, de a dízel után megőrülnék!
Sokat nem megyek vele, kb. az átlag 10.000 km / év. És sajna ennek többségét városban, de hát melyik autónak tesz jót a város?

Az állapotfelmérés nyílvánvaló, csak pl. ebben az esetben is, hogy amit kinéztem Szombathely, én meg kecskeméti vagyok, gyanítom nem túl szerencsés.

Csak kellene egy újat venni, már akciósan egy 2.0 ecoboost titanium majdnem 10 millióból kijön!  nyes Azzal nem lenne sok gondom, tuti.  Wink

Az állapotfelmérés sem mindenható, nekem a győri márkaszervíz "csak" egy váltócserét, hibás önindítót és akkut nézett be. Ez olyan 150e pénz.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #369 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 21:54:57 »

Persze nem nagyon hittem el a 108 ezret, ezt csak ízért írtam, hogy érzékeltessem, hogy mennyire nokedlinek nézik az embert!

A 3. opció mi pontosan? A szívósoros téma?

Mostanában igen sok cikket olvasok a Mondeókról és sokban bizonygatják, hogy jobbak az MK4 dízelek! Elhiszem persze, végül is az enyém 2001-es, ezek, meg min. 2007-esek, ugye ott volt 6 év a fejlesztésre!  eplus2

De az a gondom, amit utánad írtak, hogy eddig nem sokat kellett rákölteni, de ha ezután elkezdenek kihullani a főbb alkatrészek (mint nekem), amik gátlástalanul drágák, akkor viszont egy benzines olcsóbb. Én sem tudom sajna mennyi van a kocsiban, óra szerint 233.000 km, én 2006-ban vettem 105.000 km-rel.
Igazából a motorral konkrétan baj nem volt, 10.000 km-ként olajcsere, minden szűrővel, erre ügyeltem, de a hiába ha a köré épített egyéb alkatrészek selejtek vagy elfáradnak, elöregszenek és 100.000-es tételekbe kerülnek.

Ha mentem szerelőhöz, már meg sem lepődtem, ha 6 számjegyű volt az összeg. És a szerelő is egyfolytában azzal ijesztgetett, hogy egy benzines azért sokkal olcsób fenntartású lenne, még ha többet is eszik. Lassan hiszek neki.  Wink

Annyit fejlesztettek rajta, hogy konkrétan kukázták az MK3 kétliteres motorját és vettek egyet a PSA-tól.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2015.10.16 péntek, 12:18:53 »

Talán ugyan az mint az MK4 Mondeo, 2009-es Focus-nál (1.6 benzin) a vezérműszíj csere 160e km vagy 8 év - vagy 150e km vagy 10 év?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #371 Dátum: 2015.10.16 péntek, 12:31:22 »

Talán ugyan az mint az MK4 Mondeo, 2009-es Focus-nál (1.6 benzin) a vezérműszíj csere 160e km vagy 8 év - vagy 150e km vagy 10 év?
a benzinest nem tom,de a dizil 200/vagy 10év.ez most sokat segített? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #372 Dátum: 2015.10.16 péntek, 12:34:56 »

Talán ugyan az mint az MK4 Mondeo, 2009-es Focus-nál (1.6 benzin) a vezérműszíj csere 160e km vagy 8 év - vagy 150e km vagy 10 év?


160e / 96 hónap. (Itt kell cserélni a hosszbordás ékszíjakat is!)
150-es nem is lehet, hiszen 20 ezres a szerviz intervalluma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2015.10.16 péntek, 15:57:25 »

a benzinest nem tom,de a dizil 200/vagy 10év.ez most sokat segített? vigyor3

Többet dízel nem kell!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2015.10.16 péntek, 15:58:05 »


160e / 96 hónap. (Itt kell cserélni a hosszbordás ékszíjakat is!)
150-es nem is lehet, hiszen 20 ezres a szerviz intervalluma.

Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2015.10.17 szombat, 17:47:47 »

Annyit fejlesztettek rajta, hogy konkrétan kukázták az MK3 kétliteres motorját és vettek egyet a PSA-tól.

a PSA a francia konszern nem??? azok nem jók azok a motorok?

akkor ezzel mi lehet a baj???
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_executive_magyar.1_tulaj._szervizkonyv-9445149

azonkívül, hogy 5 évesen 221 ezer van benne???  rinya (és tőlem 1 fényévre van)

és múlt héten még titanium volt most ghia x!!!  wow1  pias

Naplózva
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2015.10.17 szombat, 17:53:45 »

Az állapotfelmérés sem mindenható, nekem a győri márkaszervíz "csak" egy váltócserét, hibás önindítót és akkut nézett be. Ez olyan 150e pénz.

Na éppen ezen agyaltam, ha Kecskemétről elmegyek Szombathelyre és csináltatok egy állapotfelmérést mennyi az esélye annak, hogy nem az egyik, vagy másik, esetleg harmadik havernál law csináltatom?? (persze nem az én haverjaim)   nezze  guluszem1


Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #377 Dátum: 2015.10.17 szombat, 18:13:14 »

a PSA a francia konszern nem??? azok nem jók azok a motorok?

akkor ezzel mi lehet a baj???
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_executive_magyar.1_tulaj._szervizkonyv-9445149

azonkívül, hogy 5 évesen 221 ezer van benne???  rinya (és tőlem 1 fényévre van)

és múlt héten még titanium volt most ghia x!!!  wow1  pias


A PSA motorjai jók. A konkrét példánynál érdekes a motorkód, ha EURO5-ös fajta (a kódot nem tudom), akkor menüből lehet belőle 163 lovat csinálni. Smiley

Ismerni kell a csomagokat, a nepper sokszor vakon kattintgat, csak, hogy jobban hangozzon. Nem tudom, hogy akkor volt-e még Ghia Executive - de ez szerintem nem az, mert a Ghiá-nál tudtommal végig fautánzat műszerfaldekor volt, nem volt Convers+ (csak a Titaniumhoz) és nem látom az ülésfűtés gombjait, de az lehet csak a béna fotó miatt.

5 évesen a 221e szerintem teljesen normális. Ebben jobban bíznék, mintha 120e lenne benne (mert az tekert). A Mondeok pár százaléka kezdte az életét magánszemélynél, az összes többi céges közép- és felsővezetői autó üzemanyagkártyával. Ezeket használták, ellenben jellemzően autópályán. Az én főnököm Prágába jár egy ilyennel minden héten, az több, mint 50e km/év.

Én nem félnék a km-től, állapotot kell venni. Én hihetőnek tűnő 180e-rel vettem, akkor is az volt, hogy most jönnek majd a nagy dízeles költségek, pár hozzászólással fentebb beírtam, hogy 220 fölött járok, megint jött, hogy mindjárt mennyibe kerül majd. Aztán egy EGR csere volt azóta, 70e Ft környékén. Az üzemanyagon meg 250-300e között spóroltam, ha 2,5 literes különbséget tételezünk fel, úgyhogy 200e költség holnap is jöhet, akkor is ott járok, ahol egy 2,0 benzinesnél. Persze bármi történhet is ki lehet fogni rosszabbat is.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.17 szombat, 18:17:23 írta Carmaged » Naplózva
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2015.10.17 szombat, 19:41:59 »

A PSA motorjai jók. A konkrét példánynál érdekes a motorkód, ha EURO5-ös fajta (a kódot nem tudom), akkor menüből lehet belőle 163 lovat csinálni. Smiley

Ismerni kell a csomagokat, a nepper sokszor vakon kattintgat, csak, hogy jobban hangozzon. Nem tudom, hogy akkor volt-e még Ghia Executive - de ez szerintem nem az, mert a Ghiá-nál tudtommal végig fautánzat műszerfaldekor volt, nem volt Convers+ (csak a Titaniumhoz) és nem látom az ülésfűtés gombjait, de az lehet csak a béna fotó miatt.

5 évesen a 221e szerintem teljesen normális. Ebben jobban bíznék, mintha 120e lenne benne (mert az tekert). A Mondeok pár százaléka kezdte az életét magánszemélynél, az összes többi céges közép- és felsővezetői autó üzemanyagkártyával. Ezeket használták, ellenben jellemzően autópályán. Az én főnököm Prágába jár egy ilyennel minden héten, az több, mint 50e km/év.

Én nem félnék a km-től, állapotot kell venni. Én hihetőnek tűnő 180e-rel vettem, akkor is az volt, hogy most jönnek majd a nagy dízeles költségek, pár hozzászólással fentebb beírtam, hogy 220 fölött járok, megint jött, hogy mindjárt mennyibe kerül majd. Aztán egy EGR csere volt azóta, 70e Ft környékén. Az üzemanyagon meg 250-300e között spóroltam, ha 2,5 literes különbséget tételezünk fel, úgyhogy 200e költség holnap is jöhet, akkor is ott járok, ahol egy 2,0 benzinesnél. Persze bármi történhet is ki lehet fogni rosszabbat is.

Hallod én is szépen visszaosztottam a kilométert napi szintre ennél az autónál és kb. Szombathely Bécs viszonylat jött ki, plusz amiket még mentek vele, ezen agyaltam, hogy ha ez igaz, akkor annyira nem vészes.

Ne haragudj meg, de én kiszerettem a dízelből, amennyit beletoltam a 2001-es Tddi dízelembe.... jajjjjjj.  rinya Sikerült eladnom, de nem írom meg mennyiért! De hát kakukkos elektromos adagolóval.....

...csak hallottam pletykákat, hogy a Ford benzines motorjánál a szívósori pillangószelepek hajlamosak beesni a "motorba" (aztán lehet a PSA cucc miatt ez  mát nem téma az MK4-nél), és a 221 ezer km-nél már azért lehet egy kiskopás itt-ott.

Mindegy, igazatok van, ha nincs 5 millióm, akkor érjem be ezzel, aztán majd kiderül mennyire nyúltam pele a lecsóba.

...és én is furcsálom, hogy a Trend és Ghia (X) osztályban van alapból ülésfűtés, de a Titaniumban nincs, nem logikus. Legalábbis a hasznaltauto.hu-n ezt vettem észre, de persze gyakorlatilag azt variál össze az ember amit csak akar.

Nem kínlódnék ennyit ezen a témán ha az autó nem lenne ilyen rohadt messze, de csak elutazni ennyit és megnézni, hogy jó lehet-e kiadásnak sem rossz. Elmenni egyik haverrel (kifizetni neki az üzemanyagot, vagy egy autószerelővel + napidíj), beméretni a kocsit aztán rájönni, hogy nem is jó, elég jó bukta egy hétre.

Egyébként egyik ismerősöm is 170.000 vette a dízel Mondeóját és csak dícsérni tudra, bár nagyon sok kilométert nem tudott beletenni, egyéb okok miatt!

Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #379 Dátum: 2015.10.17 szombat, 23:59:13 »

A PSA motorjai jók. A konkrét példánynál érdekes a motorkód, ha EURO5-ös fajta (a kódot nem tudom), akkor menüből lehet belőle 163 lovat csinálni. Smiley

Ismerni kell a csomagokat, a nepper sokszor vakon kattintgat, csak, hogy jobban hangozzon. Nem tudom, hogy akkor volt-e még Ghia Executive - de ez szerintem nem az, mert a Ghiá-nál tudtommal végig fautánzat műszerfaldekor volt, nem volt Convers+ (csak a Titaniumhoz) és nem látom az ülésfűtés gombjait, de az lehet csak a béna fotó miatt.

5 évesen a 221e szerintem teljesen normális. Ebben jobban bíznék, mintha 120e lenne benne (mert az tekert). A Mondeok pár százaléka kezdte az életét magánszemélynél, az összes többi céges közép- és felsővezetői autó üzemanyagkártyával. Ezeket használták, ellenben jellemzően autópályán. Az én főnököm Prágába jár egy ilyennel minden héten, az több, mint 50e km/év.

Én nem félnék a km-től, állapotot kell venni. Én hihetőnek tűnő 180e-rel vettem, akkor is az volt, hogy most jönnek majd a nagy dízeles költségek, pár hozzászólással fentebb beírtam, hogy 220 fölött járok, megint jött, hogy mindjárt mennyibe kerül majd. Aztán egy EGR csere volt azóta, 70e Ft környékén. Az üzemanyagon meg 250-300e között spóroltam, ha 2,5 literes különbséget tételezünk fel, úgyhogy 200e költség holnap is jöhet, akkor is ott járok, ahol egy 2,0 benzinesnél. Persze bármi történhet is ki lehet fogni rosszabbat is.

Menubol 163 lovasat? Azert ennyire nem egyszeru... Raadasul ez a benzines reszleg. Te meg dizelrol beszelsz...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #380 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 10:00:58 »

Raadasul ez a benzines reszleg. Te meg dizelrol beszelsz...
eplus2  nagyon helyesen.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #381 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 19:02:00 »

Menubol 163 lovasat? Azert ennyire nem egyszeru... Raadasul ez a benzines reszleg. Te meg dizelrol beszelsz...
Jogos, elkanyarodtunk dízelbe. Smiley

(Nyilván nem otthon "menüzik" az ember, egyszerűsítettem.)
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2015.10.28 szerda, 21:02:36 »

Gyors helyzet jelentés: A gépsas makulátlan. Szerelő átnézte, turbó is nemrég volt cserélve, meg kettőstömegű is. A motornak semmi baja csak dízel után megkellett szoknia a lábamnak a benzinest. Most a fogy. kb 11 liter a 26 helyett úgy hogy dinamikusabban vezetek. Ez a full sport tuningos kivitel nem a lassú tempóra lett kitalálva Smiley szűrő és olaj csere kellett meg váltóolaj kell 5e km múlva. Grátiszba találtunk egy rejtett Al g9 lézeres "parkolás" segítőt is benne Wink évszázad vására volt
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:05:55 »

Gyors helyzet jelentés: A gépsas makulátlan. Szerelő átnézte, turbó is nemrég volt cserélve, meg kettőstömegű is. A motornak semmi baja csak dízel után megkellett szoknia a lábamnak a benzinest. Most a fogy. kb 11 liter a 26 helyett úgy hogy dinamikusabban vezetek. Ez a full sport tuningos kivitel nem a lassú tempóra lett kitalálva Smiley szűrő és olaj csere kellett meg váltóolaj kell 5e km múlva. Grátiszba találtunk egy rejtett Al g9 lézeres "parkolás" segítőt is benne Wink évszázad vására volt


4 eves auton turbot kellett cserelni az finom  vigyor3 Mennyi km van benne ?
Naplózva

blah blah blah
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #384 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 22:13:41 »

Gyors helyzet jelentés: A gépsas makulátlan. Szerelő átnézte, turbó is nemrég volt cserélve, meg kettőstömegű is. A motornak semmi baja csak dízel után megkellett szoknia a lábamnak a benzinest. Most a fogy. kb 11 liter a 26 helyett úgy hogy dinamikusabban vezetek. Ez a full sport tuningos kivitel nem a lassú tempóra lett kitalálva Smiley szűrő és olaj csere kellett meg váltóolaj kell 5e km múlva. Grátiszba találtunk egy rejtett Al g9 lézeres "parkolás" segítőt is benne Wink évszázad vására volt

Vajon miért kellett turbot cserélni? Az nem hullik el csak úgy magától.
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 22:14:41 »

4 eves auton turbot kellett cserelni az finom  vigyor3 Mennyi km van benne ?

170.000 el vettem. Első tulaj, minden szerviz számla megvan. A belsejét ha nem látom milyen, el se hiszem. Hátsó ülésen nem sok ember fordult meg, mintha szalon új kocsiba lennék. A bőr az ülésen feszes mint a babapopsi, a műanyag elemek makulátlanok.
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #386 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 22:16:54 »

170.000 el vettem. Első tulaj, minden szerviz számla megvan. A belsejét ha nem látom milyen, el se hiszem. Hátsó ülésen nem sok ember fordult meg, mintha szalon új kocsiba lennék. A bőr az ülésen feszes mint a babapopsi, a műanyag elemek makulátlanok.
Ez oké, de miért kellett turbot cserélni? Smiley 170e nem sok.
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 22:18:56 »

Vajon miért kellett turbot cserélni? Az nem hullik el csak úgy magától.

Szerintem azért mert az óriás flakon zárjégoldó és a kicserélt, teljes felületen fűtőszálas szélvédő elárulta hogy szabad ég alatt volt a kocsi. Ha hamarabb Elindult a kelleténél a régi tulaj, hideg kenőanyag mellett hamar képes ellopni a turbó tengelye. Most majd megköszöni hogy fűtött garázsban tartom Smiley
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #388 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 22:20:16 »

Szerintem azért mert az óriás flakon zárjégoldó és a kicserélt, teljes felületen fűtőszálas szélvédő elárulta hogy szabad ég alatt volt a kocsi. Ha hamarabb Elindult a kelleténél a régi tulaj, hideg kenőanyag mellett hamar képes ellopni a turbó tengelye. Most majd megköszöni hogy fűtött garázsban tartom Smiley
Hát, ez nekem nem tűnik reális magyáraznak, de te tudod. Smiley
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 22:22:11 »

Nekem a szerelő azt mondta h ezekben a típusokban a turbónak a tengelye megy szét a nemmegfelelő törődés miatt nem pedig a lapátozás. Szerencsére nem engem terhelt a csere Smiley
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #390 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 22:37:26 »

Nekem a szerelő azt mondta h ezekben a típusokban a turbónak a tengelye megy szét a nemmegfelelő törődés miatt nem pedig a lapátozás. Szerencsére nem engem terhelt a csere Smiley
Ez rendben van. Aztán, ha a kenési rendszerben van valami (dugulás), akkor pár száz vagy pár ezer kilométeren belül az új turbo is kimúlik. Akkor meg lehet majd vitázni. De ne legyen igazam.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #391 Dátum: 2015.10.30 péntek, 00:40:24 »

Gyors helyzet jelentés: A gépsas makulátlan. Szerelő átnézte, turbó is nemrég volt cserélve, meg kettőstömegű is. A motornak semmi baja csak dízel után megkellett szoknia a lábamnak a benzinest. Most a fogy. kb 11 liter a 26 helyett úgy hogy dinamikusabban vezetek. Ez a full sport tuningos kivitel nem a lassú tempóra lett kitalálva Smiley szűrő és olaj csere kellett meg váltóolaj kell 5e km múlva. Grátiszba találtunk egy rejtett Al g9 lézeres "parkolás" segítőt is benne Wink évszázad vására volt


Akkor ok minden.
Én kezdek megnyugodni, de 11,4-en állok még mindig.  hehe
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #392 Dátum: 2015.10.30 péntek, 12:14:54 »

Ez rendben van. Aztán, ha a kenési rendszerben van valami (dugulás), akkor pár száz vagy pár ezer kilométeren belül az új turbo is kimúlik. Akkor meg lehet majd vitázni. De ne legyen igazam.

Egy turbó cserénél vannak technológiai előírások, amik kizárják/megelőzik azt, amiről beszélsz. Kérdés, hogy betartják/betartották-e.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #393 Dátum: 2015.10.30 péntek, 19:23:10 »

Egy turbó cserénél vannak technológiai előírások, amik kizárják/megelőzik azt, amiről beszélsz. Kérdés, hogy betartják/betartották-e.....
Naigen. Aztán az olyanokból lesz a "sz@raFord, már a harmadik turbót eszi".
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #394 Dátum: 2015.11.20 péntek, 19:15:38 »

Csillapodok: 10,5 alatt járok, de még mindig polpozícióban vagyok általában.  smile
Asszony majdnem bevitte már 10 alá is (12ről indult), le is toltam ez miatt, zéró adrenalin van, ha ő vezet.  eplus2
Ja, neki nagyon tetszik, lehet átül majd egy idő után.  vigyor3 Legalább családban marad a gép. Nekem is tetszik, :nagyonműszer:  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2015.11.21 szombat, 11:33:59 »

Egy turbó cserénél vannak technológiai előírások, amik kizárják/megelőzik azt, amiről beszélsz. Kérdés, hogy betartják/betartották-e.....

Hát igen...
...az egyik autón már a 3. turbót cserélnék, gariban. Megnézzük a múltkorit, hát nem cserélték az ilyenkor szokásos dolgokat...
Nem is lett gariban cserélve az a turbó  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #396 Dátum: 2015.11.21 szombat, 20:04:52 »

Csillapodok:
ennek nem örülök. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyuri83
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2015.12.02 szerda, 09:00:18 »

Sziasztok,

Pár hete büszke tulaja lettem egy 2010-es 2.0 benzines Titanium Mondeonak (A futómű rovatba írtam már:) ), Az lenne a kérdésem, hogy milyen alkatrészekre kell fokozottan odafigyelni? Cseréltettem benne kérdés nélkül gyertyákat, pollen szűrőt, olaj szűrőt, olajat, ékszíjat, hűtővizet. Mit kéne még?

200000 km van benne, tudom ez egy 5 éves autónál nem épp kevés. Állítólag céges autó volt és osztrákokhoz jártak át vele nagyon sokat autopályán. Az állapotából ítélve ez hihető is (a szerelőm mondta). Én úgy gondolom, hogy esetleg ennyi km után egy vezérlés csere is megérett, de ha nem életbe vágó akkor azt még eltolnám a nyárra anyagi okok miatt. Én kb évi 15000 km-t megyek, ami nem sok.

Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek!

Köszönöm szépen!
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2015.12.02 szerda, 20:06:33 »

Sziasztok,

Pár hete büszke tulaja lettem egy 2010-es 2.0 benzines Titanium Mondeonak (A futómű rovatba írtam már:) ), Az lenne a kérdésem, hogy milyen alkatrészekre kell fokozottan odafigyelni? Cseréltettem benne kérdés nélkül gyertyákat, pollen szűrőt, olaj szűrőt, olajat, ékszíjat, hűtővizet. Mit kéne még?

200000 km van benne, tudom ez egy 5 éves autónál nem épp kevés. Állítólag céges autó volt és osztrákokhoz jártak át vele nagyon sokat autopályán. Az állapotából ítélve ez hihető is (a szerelőm mondta). Én úgy gondolom, hogy esetleg ennyi km után egy vezérlés csere is megérett, de ha nem életbe vágó akkor azt még eltolnám a nyárra anyagi okok miatt. Én kb évi 15000 km-t megyek, ami nem sok.

Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek!

Köszönöm szépen!



szvsz amit tudtál megtettél,a vezérlést azt hiszem 160e környékén kellett hogy megejtsék,de 200e nél ha még nem volt akkor aktuális lenne,próbáld meg a szervízkönyvből kinyomozni már ha persze megvan a könyv
Naplózva
Gyuri83
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 10:10:14 »


szvsz amit tudtál megtettél,a vezérlést azt hiszem 160e környékén kellett hogy megejtsék,de 200e nél ha még nem volt akkor aktuális lenne,próbáld meg a szervízkönyvből kinyomozni már ha persze megvan a könyv

Köszi, szerintem is kicseréltük amit lehetett, csak gondoltam rákérdezek, hátha valaki mond valamit, hogy még valamit kéne ennél a típusnál.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.