Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:40:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
21
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) (Megtekintve 472611 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
gfalusi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2015.10.14 szerda, 21:31:03 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.14 szerda, 20:17:06
Kezdésnek azt a 108 ezret ne hidd el.
Úgy általában nem érdemes félni a km-től, amiben 2 millióért 200e alatt van, az vagy le van harcolva vagy vissza van tekerve. A harmadik opció, hogy igaz, szerintem 1%. Ráadásul a 2,0 szívóbenzin nagyon szomjas lesz a dízel után.
Másodszor: az mk4 2,0 tdci nagyon más, mint az mk3 2,0 tdci, teljesen vállalható. Az enyémben 222e van, eddig egy EGR cserével megúsztam és más sem jelentkezett még, hogy bajt akar okozni...
Persze nem nagyon hittem el a 108 ezret, ezt csak ízért írtam, hogy érzékeltessem, hogy mennyire nokedlinek nézik az embert!
A 3. opció mi pontosan? A szívósoros téma?
Mostanában igen sok cikket olvasok a Mondeókról és sokban bizonygatják, hogy jobbak az MK4 dízelek! Elhiszem persze, végül is az enyém 2001-es, ezek, meg min. 2007-esek, ugye ott volt 6 év a fejlesztésre!
De az a gondom, amit utánad írtak, hogy eddig nem sokat kellett rákölteni, de ha ezután elkezdenek kihullani a főbb alkatrészek (mint nekem), amik gátlástalanul drágák, akkor viszont egy benzines olcsóbb. Én sem tudom sajna mennyi van a kocsiban, óra szerint 233.000 km, én 2006-ban vettem 105.000 km-rel.
Igazából a motorral konkrétan baj nem volt, 10.000 km-ként olajcsere, minden szűrővel, erre ügyeltem, de a hiába ha a köré épített egyéb alkatrészek selejtek vagy elfáradnak, elöregszenek és 100.000-es tételekbe kerülnek.
Ha mentem szerelőhöz, már meg sem lepődtem, ha 6 számjegyű volt az összeg. És a szerelő is egyfolytában azzal ijesztgetett, hogy egy benzines azért sokkal olcsób fenntartású lenne, még ha többet is eszik. Lassan hiszek neki.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2015.10.14 szerda, 21:46:58 »
Idézetet írta: gfalusi - 2015.10.14 szerda, 21:31:03
Persze nem nagyon hittem el a 108 ezret, ezt csak ízért írtam, hogy érzékeltessem, hogy mennyire nokedlinek nézik az embert!
A 3. opció mi pontosan? A szívósoros téma?
Mostanában igen sok cikket olvasok a Mondeókról és sokban bizonygatják, hogy jobbak az MK4 dízelek! Elhiszem persze, végül is az enyém 2001-es, ezek, meg min. 2007-esek, ugye ott volt 6 év a fejlesztésre!
De az a gondom, amit utánad írtak, hogy eddig nem sokat kellett rákölteni, de ha ezután elkezdenek kihullani a főbb alkatrészek (mint nekem), amik gátlástalanul drágák, akkor viszont egy benzines olcsóbb. Én sem tudom sajna mennyi van a kocsiban, óra szerint 233.000 km, én 2006-ban vettem 105.000 km-rel.
Igazából a motorral konkrétan baj nem volt, 10.000 km-ként olajcsere, minden szűrővel, erre ügyeltem, de a hiába ha a köré épített egyéb alkatrészek selejtek vagy elfáradnak, elöregszenek és 100.000-es tételekbe kerülnek.
Ha mentem szerelőhöz, már meg sem lepődtem, ha 6 számjegyű volt az összeg. És a szerelő is egyfolytában azzal ijesztgetett, hogy egy benzines azért sokkal olcsób fenntartású lenne, még ha többet is eszik. Lassan hiszek neki.
jol latod a dolgokat
Elhiheted annyit nem "fejlesztettek" rajta, hogy ne kelljen ra kolteni es ahogy irtad nem is feltetlen a motorra, hanem a koritesre. Ezt a gyartok is nagyon jol tudjak. Konnyebben le lehet huzni a usert, ha "csak" 1 pcsucsot kell cserelni vagy ezt-azt "aprosagot". Es akkor meg a TDDI egy a mostaninal megbizhatobb konstrukcio volt. Sokan szerettek, szeretik. Kevesebb baj volt vele, mint a cr techikaval. Ez szerintem ma sincs maskepp. Mar reg nem az a kerdes, hogy tudnak-e tartos alkatreszeket alkotni, inkabb az, hogy hol rontsak el, hogy kelljen ra kolteni. Minnel tobbet annal jobb.
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2015.10.14 szerda, 22:12:24 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 13:37:14
Gyorsan összefoglalom megint:
"2011-es benzines 2.0 Ecoboost powersift (TNBA) gépem nyugdíjas a négyzeten tempóval 12 litert eszik városban, sose pörgetem túl, ettől finomabban ember nincs aki tudná vezetni. A kocsiban lévő pontozó rendszer már azt javasolja, hogy jelentkezzek a fordnál teszt pilótának fogyasztáscsökkentés tanulmányozására. De mégis miért 12 liter amit bekajál? (mostanában lehet 13 liter is van) Ötletek? Hosszútávon 6-7 liter az megvan, csak a város a necces. Eddig még csak MOL nál tankoltam. Próbáljak mást? Előre is köszi Smiley"
Ezt kiegészítve zajos a ventillátor és büdös a kipufogógáz. Hogy mennyire lomha azt nemtudom, mert fénykorában nem vezettem. ( 4 napja van meg ) - Néha be-berázkódik a motor is. A dupla, krómozott kipufogóvégek pedig tiszta kormosak.
Utánaolvastam a lambdaszondának és ezeket a tüneteket produkálja. Nem lehetetlen hogy az a hibás
Nincs semmi baja a kocsidnak.
Az enyém is ennyit eszik városban:12. Ha gurulgatnak el a gyógyszereim: 13. 4 személlyel Accord-3er alázás: 15 (innen a fórumról ezt 9-en is vissza tudják igazolni)
Most vegyesben 10,5.
Az én kipuffom is "kormos", nekem is zúg a ventillátor, de nem érdekel.
Mondjuk nem büdös, de amikor megállok, jó érzés hallani a pattogást a dobokból.
Én hajtom, ezért vettem. Úgy megyek, mint a nagyapám lova: senki nem lehet előttem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2015.10.14 szerda, 22:16:57 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.14 szerda, 22:12:24
Nincs semmi baja a kocsidnak.
Az enyém is ennyit eszik városban:12. Ha gurulgatnak el a gyógyszereim: 13. 4 személlyel Accord-3er alázás: 15 (innen a fórumról ezt 9-en is vissza tudják igazolni)
Most vegyesben 10,5.
Az én kipuffom is "kormos", nekem is zúg a ventillátor, de nem érdekel.
Mondjuk nem büdös, de amikor megállok, jó érzés hallani a pattogást a dobokból.
Én hajtom, ezért vettem. Úgy megyek, mint a nagyapám lova: senki nem lehet előttem.
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2015.10.14 szerda, 22:39:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.14 szerda, 22:12:24
Nincs semmi baja a kocsidnak.
Az enyém is ennyit eszik városban:12. Ha gurulgatnak el a gyógyszereim: 13. 4 személlyel Accord-3er alázás: 15 (innen a fórumról ezt 9-en is vissza tudják igazolni)
Most vegyesben 10,5.
Az én kipuffom is "kormos", nekem is zúg a ventillátor, de nem érdekel.
Mondjuk nem büdös, de amikor megállok, jó érzés hallani a pattogást a dobokból.
Én hajtom, ezért vettem. Úgy megyek, mint a nagyapám lova: senki nem lehet előttem.
Egyébként tempomat100-nál 5,7-6,2 között billeg, tehát kb 6ot ehet ilyenkor. DE tempomat100-zal én csak parkolás közben szoktam menni.
Pályán meg 9,2 körül, ez bár 130, de haladós.
Hétvégén volt egy Tata-Nyháza-Debrecen-Tata túrám, ez 10,1 lett; de odafelé a tempomatot használtam, hazafelé meg a speedlimitert.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2015.10.14 szerda, 22:45:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.14 szerda, 22:39:53
Egyébként tempomat100-nál 5,7-6,2 között billeg, tehát kb 6ot ehet ilyenkor. DE tempomat100-zal én csak parkolás közben szoktam menni.
Pályán meg 9,2 körül, ez bár 130, de haladós.
Hétvégén volt egy Tata-Nyháza-Debrecen-Tata túrám, ez 10,1 lett; de odafelé a tempomatot használtam, hazafelé meg a speedlimitert.
Naplózva
blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2015.10.14 szerda, 23:00:18 »
Közben a fogyasztásról annyi fejlemény van, hogy a nap végére kiderült számomra..... nem 13 litert eszik 100 on a kicsike városban... Hanem 1/4 tankot 80 km alatt - csiga tempóval. az olyan 21 liter /100km .. Na most mondja valaki hogy ez az egészséges
De mondjuk jó sportos a fogyasztása, olyan mint egy Nissan GT-R nek lepadlózva
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2015.10.14 szerda, 23:06:24 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 23:00:18
Közben a fogyasztásról annyi fejlemény van, hogy a nap végére kiderült számomra..... nem 13 litert eszik 100 on a kicsike városban... Hanem 1/4 tankot 80 km alatt - csiga tempóval. az olyan 21 liter /100km .. Na most mondja valaki hogy ez az egészséges
De mondjuk jó sportos a fogyasztása, olyan mint egy Nissan GT-R nek lepadlózva
na akkor itt tenyleg valami gebasz vanik
Ennyit meg egy 5.0 V8 sem kajol
Mindekeppen vidd el valami szakihoz, csak elotte tankold fullra, hogy oda is erj
Szerintem ennyit fizikailag nem lehet megetetni ekkora motorral. Nem lehet, hogy lyukas a tankod ?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 23:08:50 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2015.10.14 szerda, 23:12:12 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 23:06:24
na akkor itt tenyleg valami gebasz vanik
Ennyit meg egy 5.0 V8 sem kajol
Mindekeppen vidd el valami szakihoz, csak elotte tankold fullra, hogy oda is erj
Tele tankkal remélem azért félútig elérek- Most legalább kihasználhatom a legendásan nagy rakodóteret. Hátra befér 2 100l-es hordó
- 8 napot kell még várnom a szervízre, időpontot akkor kaptam. Nem bánnám ha 13-14 liter lenne a fogyasztása HA nyomhatnám is neki rendesen.. De 2 piroslámpás start után biztos sírna a gép hogy etessem meg
Nem igazság hogy most került alám és ilyen baja legyen... Titanium S... olyanvolt először beleülni mintha első randira mentem volna .. még a BMW után is. Fáj a szívem
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2015.10.14 szerda, 23:15:35 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.14 szerda, 23:12:12
Tele tankkal remélem azért félútig elérek- Most legalább kihasználhatom a legendásan nagy rakodóteret. Hátra befér 2 100l-es hordó
- 8 napot kell még várnom a szervízre, időpontot akkor kaptam. Nem bánnám ha 13-14 liter lenne a fogyasztása HA nyomhatnám is neki rendesen.. De 2 piroslámpás start után biztos sírna a gép hogy etessem meg
Nem igazság hogy most került alám és ilyen baja legyen... Titanium S... olyanvolt először beleülni mintha első randira mentem volna .. még a BMW után is. Fáj a szívem
Kivancsi vagyok mi lesz az eredmeny.
Igy nem csoda, hogy budos, viszont azert ovatosan, mert ha el nem egett benya kerul a katiba, akkor annak hamar rossz vege lesz. 21 literbol akar juthat oda is boven
Te, azt azert vagod, hogy van ebben valto is. Nem muszaj 1-esben 130-al tolni
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 23:17:12 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
veressjanos
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2015.10.14 szerda, 23:43:19 »
Nekem kisvárosi forgalomban 10-11 l között van a tankolások közötti átlag. Nem nagypapás vezetéssel, de azért nem is gyógyszerelgurulósan, mint SzJani.
Igaz még csak 4500 km van benne és kéziváltós.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 08:35:42 »
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/10/15/dizelt_vagy_benzinest_masodik_resz_a_kozvetlen_befecskendezesu_benzinesekrol/
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 12:21:59 »
Idézetet írta: BT - 2015.10.15 csütörtök, 08:35:42
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/10/15/dizelt_vagy_benzinest_masodik_resz_a_kozvetlen_befecskendezesu_benzinesekrol/
Egy mai modern benzines ugyanannyira szhar lehet, mint egy dízel. Ebben is van turbó, kéttömegű, befecskendező, rail, stb.
Itt is lehet koromprobléma, nem a kipuffban, hanem a szívóoldalon.
Még a hangja sem az a legkifinomultabb, mint a régi benzineseké (mutattam).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 12:23:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.15 csütörtök, 12:21:59
(mutattam).
nekem nem mutattad, de nem is vagyok rá kíváncsi. Tibi van ezekre rápörögve...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:12:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.15 csütörtök, 12:21:59
Egy mai modern benzines ugyanannyira szhar lehet, mint egy dízel. Ebben is van turbó, kéttömegű, befecskendező, rail, stb.
Itt is lehet koromprobléma, nem a kipuffban, hanem a szívóoldalon.
Még a hangja sem az a legkifinomultabb, mint a régi benzineseké (mutattam).
bazz akkor neked dizeled van
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:29:10 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.15 csütörtök, 19:12:37
bazz akkor neked dizeled van
Nem, mert ez többet eszik.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:39:00 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.15 csütörtök, 19:29:10
Nem, mert ez többet eszik.
Es jobban megy
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:39:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.15 csütörtök, 19:29:10
Nem, mert ez többet eszik.
Akkor egy rossz dízeled van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 21:53:33 »
Idézetet írta: gfalusi - 2015.10.14 szerda, 21:19:23
Akkor ezek szerint ebben az autóban kb. vagy mostanában volt kettőstömegű csere, vagy előtte áll, de ezt egyébként sejtettem.
Igen, olvstam róla - már nem tudom hol-, hogy a pillangószelep szeret valóban pillangóvá válni, hogy ez javítva lett-e, jó kérdés??
Egyébként tiszta sor, nyílvánvaló, evidens
, hogy használt autóra költeni kell, csak az nem mindegy, hogy mennyit. Sajnos a dízel elég sok pénzt vitt el, kettőstömegű, kuplunggal, eleve többe kerülnek az alkatrészek, légkondi kompreszzor kuplung, tavasszal, meg néhány éve előtte már egyszer volt ilyesmi bajom, most ugye az elektromos adagoló, ami tudjátok Ti is, hogy 200.000 Ft környékén megy adagolóssal le- illetve felszereltetve a felújított.
Aztán egyszer sikerült teherbe ejtenem hátulról egy Nissan Primerát
, azt a szép nagyfenekűt, nem volt vészes, csak egyesben pirosnál mentem bele, de nyílván a műanyagok nem bírták!
Igen a fogyasztás más lesz, ez nem is kérdés, de most vegyek egy 1.4-es, vagy 1.6-os (akiknek ilyen van azoktól máris elnézést kérek), ami biztosan kevesebbet eszik, de a dízel után megőrülnék!
Sokat nem megyek vele, kb. az átlag 10.000 km / év. És sajna ennek többségét városban, de hát melyik autónak tesz jót a város?
Az állapotfelmérés nyílvánvaló, csak pl. ebben az esetben is, hogy amit kinéztem Szombathely, én meg kecskeméti vagyok, gyanítom nem túl szerencsés.
Csak kellene egy újat venni, már akciósan egy 2.0 ecoboost titanium majdnem 10 millióból kijön!
Azzal nem lenne sok gondom, tuti.
Az állapotfelmérés sem mindenható, nekem a győri márkaszervíz "csak" egy váltócserét, hibás önindítót és akkut nézett be. Ez olyan 150e pénz.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 21:54:57 »
Idézetet írta: gfalusi - 2015.10.14 szerda, 21:31:03
Persze nem nagyon hittem el a 108 ezret, ezt csak ízért írtam, hogy érzékeltessem, hogy mennyire nokedlinek nézik az embert!
A 3. opció mi pontosan? A szívósoros téma?
Mostanában igen sok cikket olvasok a Mondeókról és sokban bizonygatják, hogy jobbak az MK4 dízelek! Elhiszem persze, végül is az enyém 2001-es, ezek, meg min. 2007-esek, ugye ott volt 6 év a fejlesztésre!
De az a gondom, amit utánad írtak, hogy eddig nem sokat kellett rákölteni, de ha ezután elkezdenek kihullani a főbb alkatrészek (mint nekem), amik gátlástalanul drágák, akkor viszont egy benzines olcsóbb. Én sem tudom sajna mennyi van a kocsiban, óra szerint 233.000 km, én 2006-ban vettem 105.000 km-rel.
Igazából a motorral konkrétan baj nem volt, 10.000 km-ként olajcsere, minden szűrővel, erre ügyeltem, de a hiába ha a köré épített egyéb alkatrészek selejtek vagy elfáradnak, elöregszenek és 100.000-es tételekbe kerülnek.
Ha mentem szerelőhöz, már meg sem lepődtem, ha 6 számjegyű volt az összeg. És a szerelő is egyfolytában azzal ijesztgetett, hogy egy benzines azért sokkal olcsób fenntartású lenne, még ha többet is eszik. Lassan hiszek neki.
Annyit fejlesztettek rajta, hogy konkrétan kukázták az MK3 kétliteres motorját és vettek egyet a PSA-tól.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2015.10.16 péntek, 12:18:53 »
Talán ugyan az mint az MK4 Mondeo, 2009-es Focus-nál (1.6 benzin) a vezérműszíj csere 160e km vagy 8 év - vagy 150e km vagy 10 év?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2015.10.16 péntek, 12:31:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.10.16 péntek, 12:18:53
Talán ugyan az mint az MK4 Mondeo, 2009-es Focus-nál (1.6 benzin) a vezérműszíj csere 160e km vagy 8 év - vagy 150e km vagy 10 év?
a benzinest nem tom,de a dizil 200/vagy 10év.ez most sokat segített?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2015.10.16 péntek, 12:34:56 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.10.16 péntek, 12:18:53
Talán ugyan az mint az MK4 Mondeo, 2009-es Focus-nál (1.6 benzin) a vezérműszíj csere 160e km vagy 8 év - vagy 150e km vagy 10 év?
160e / 96 hónap. (Itt kell cserélni a hosszbordás ékszíjakat is!)
150-es nem is lehet, hiszen 20 ezres a szerviz intervalluma.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2015.10.16 péntek, 15:57:25 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.16 péntek, 12:31:22
a benzinest nem tom,de a dizil 200/vagy 10év.ez most sokat segített?
Többet dízel nem kell!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2015.10.16 péntek, 15:58:05 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.16 péntek, 12:34:56
160e / 96 hónap. (Itt kell cserélni a hosszbordás ékszíjakat is!)
150-es nem is lehet, hiszen 20 ezres a szerviz intervalluma.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gfalusi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2015.10.17 szombat, 17:47:47 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.15 csütörtök, 21:54:57
Annyit fejlesztettek rajta, hogy konkrétan kukázták az MK3 kétliteres motorját és vettek egyet a PSA-tól.
a PSA a francia konszern nem??? azok nem jók azok a motorok?
akkor ezzel mi lehet a baj???
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_executive_magyar.1_tulaj._szervizkonyv-9445149
azonkívül, hogy 5 évesen 221 ezer van benne???
(és tőlem 1 fényévre van)
és múlt héten még titanium volt most ghia x!!!
Naplózva
gfalusi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2015.10.17 szombat, 17:53:45 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.15 csütörtök, 21:53:33
Az állapotfelmérés sem mindenható, nekem a győri márkaszervíz "csak" egy váltócserét, hibás önindítót és akkut nézett be. Ez olyan 150e pénz.
Na éppen ezen agyaltam, ha Kecskemétről elmegyek Szombathelyre és csináltatok egy állapotfelmérést mennyi az esélye annak, hogy nem az egyik, vagy másik, esetleg harmadik havernál
csináltatom?? (persze nem az én haverjaim)
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2015.10.17 szombat, 18:13:14 »
Idézetet írta: gfalusi - 2015.10.17 szombat, 17:47:47
a PSA a francia konszern nem??? azok nem jók azok a motorok?
akkor ezzel mi lehet a baj???
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_executive_magyar.1_tulaj._szervizkonyv-9445149
azonkívül, hogy 5 évesen 221 ezer van benne???
(és tőlem 1 fényévre van)
és múlt héten még titanium volt most ghia x!!!
A PSA motorjai jók. A konkrét példánynál érdekes a motorkód, ha EURO5-ös fajta (a kódot nem tudom), akkor menüből lehet belőle 163 lovat csinálni.
Ismerni kell a csomagokat, a nepper sokszor vakon kattintgat, csak, hogy jobban hangozzon. Nem tudom, hogy akkor volt-e még Ghia Executive - de ez szerintem nem az, mert a Ghiá-nál tudtommal végig fautánzat műszerfaldekor volt, nem volt Convers+ (csak a Titaniumhoz) és nem látom az ülésfűtés gombjait, de az lehet csak a béna fotó miatt.
5 évesen a 221e szerintem teljesen normális. Ebben jobban bíznék, mintha 120e lenne benne (mert az tekert). A Mondeok pár százaléka kezdte az életét magánszemélynél, az összes többi céges közép- és felsővezetői autó üzemanyagkártyával. Ezeket használták, ellenben jellemzően autópályán. Az én főnököm Prágába jár egy ilyennel minden héten, az több, mint 50e km/év.
Én nem félnék a km-től, állapotot kell venni. Én hihetőnek tűnő 180e-rel vettem, akkor is az volt, hogy most jönnek majd a nagy dízeles költségek, pár hozzászólással fentebb beírtam, hogy 220 fölött járok, megint jött, hogy mindjárt mennyibe kerül majd. Aztán egy EGR csere volt azóta, 70e Ft környékén. Az üzemanyagon meg 250-300e között spóroltam, ha 2,5 literes különbséget tételezünk fel, úgyhogy 200e költség holnap is jöhet, akkor is ott járok, ahol egy 2,0 benzinesnél. Persze bármi történhet is ki lehet fogni rosszabbat is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.17 szombat, 18:17:23 írta Carmaged
»
Naplózva
gfalusi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2015.10.17 szombat, 19:41:59 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.17 szombat, 18:13:14
A PSA motorjai jók. A konkrét példánynál érdekes a motorkód, ha EURO5-ös fajta (a kódot nem tudom), akkor menüből lehet belőle 163 lovat csinálni.
Ismerni kell a csomagokat, a nepper sokszor vakon kattintgat, csak, hogy jobban hangozzon. Nem tudom, hogy akkor volt-e még Ghia Executive - de ez szerintem nem az, mert a Ghiá-nál tudtommal végig fautánzat műszerfaldekor volt, nem volt Convers+ (csak a Titaniumhoz) és nem látom az ülésfűtés gombjait, de az lehet csak a béna fotó miatt.
5 évesen a 221e szerintem teljesen normális. Ebben jobban bíznék, mintha 120e lenne benne (mert az tekert). A Mondeok pár százaléka kezdte az életét magánszemélynél, az összes többi céges közép- és felsővezetői autó üzemanyagkártyával. Ezeket használták, ellenben jellemzően autópályán. Az én főnököm Prágába jár egy ilyennel minden héten, az több, mint 50e km/év.
Én nem félnék a km-től, állapotot kell venni. Én hihetőnek tűnő 180e-rel vettem, akkor is az volt, hogy most jönnek majd a nagy dízeles költségek, pár hozzászólással fentebb beírtam, hogy 220 fölött járok, megint jött, hogy mindjárt mennyibe kerül majd. Aztán egy EGR csere volt azóta, 70e Ft környékén. Az üzemanyagon meg 250-300e között spóroltam, ha 2,5 literes különbséget tételezünk fel, úgyhogy 200e költség holnap is jöhet, akkor is ott járok, ahol egy 2,0 benzinesnél. Persze bármi történhet is ki lehet fogni rosszabbat is.
Hallod én is szépen visszaosztottam a kilométert napi szintre ennél az autónál és kb. Szombathely Bécs viszonylat jött ki, plusz amiket még mentek vele, ezen agyaltam, hogy ha ez igaz, akkor annyira nem vészes.
Ne haragudj meg, de én kiszerettem a dízelből, amennyit beletoltam a 2001-es Tddi dízelembe.... jajjjjjj.
Sikerült eladnom, de nem írom meg mennyiért! De hát kakukkos elektromos adagolóval.....
...csak hallottam pletykákat, hogy a Ford benzines motorjánál a szívósori pillangószelepek hajlamosak beesni a "motorba" (aztán lehet a PSA cucc miatt ez mát nem téma az MK4-nél), és a 221 ezer km-nél már azért lehet egy kiskopás itt-ott.
Mindegy, igazatok van, ha nincs 5 millióm, akkor érjem be ezzel, aztán majd kiderül mennyire nyúltam pele a lecsóba.
...és én is furcsálom, hogy a Trend és Ghia (X) osztályban van alapból ülésfűtés, de a Titaniumban nincs, nem logikus. Legalábbis a hasznaltauto.hu-n ezt vettem észre, de persze gyakorlatilag azt variál össze az ember amit csak akar.
Nem kínlódnék ennyit ezen a témán ha az autó nem lenne ilyen rohadt messze, de csak elutazni ennyit és megnézni, hogy jó lehet-e kiadásnak sem rossz. Elmenni egyik haverrel (kifizetni neki az üzemanyagot, vagy egy autószerelővel + napidíj), beméretni a kocsit aztán rájönni, hogy nem is jó, elég jó bukta egy hétre.
Egyébként egyik ismerősöm is 170.000 vette a dízel Mondeóját és csak dícsérni tudra, bár nagyon sok kilométert nem tudott beletenni, egyéb okok miatt!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2015.10.17 szombat, 23:59:13 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.17 szombat, 18:13:14
A PSA motorjai jók. A konkrét példánynál érdekes a motorkód, ha EURO5-ös fajta (a kódot nem tudom), akkor menüből lehet belőle 163 lovat csinálni.
Ismerni kell a csomagokat, a nepper sokszor vakon kattintgat, csak, hogy jobban hangozzon. Nem tudom, hogy akkor volt-e még Ghia Executive - de ez szerintem nem az, mert a Ghiá-nál tudtommal végig fautánzat műszerfaldekor volt, nem volt Convers+ (csak a Titaniumhoz) és nem látom az ülésfűtés gombjait, de az lehet csak a béna fotó miatt.
5 évesen a 221e szerintem teljesen normális. Ebben jobban bíznék, mintha 120e lenne benne (mert az tekert). A Mondeok pár százaléka kezdte az életét magánszemélynél, az összes többi céges közép- és felsővezetői autó üzemanyagkártyával. Ezeket használták, ellenben jellemzően autópályán. Az én főnököm Prágába jár egy ilyennel minden héten, az több, mint 50e km/év.
Én nem félnék a km-től, állapotot kell venni. Én hihetőnek tűnő 180e-rel vettem, akkor is az volt, hogy most jönnek majd a nagy dízeles költségek, pár hozzászólással fentebb beírtam, hogy 220 fölött járok, megint jött, hogy mindjárt mennyibe kerül majd. Aztán egy EGR csere volt azóta, 70e Ft környékén. Az üzemanyagon meg 250-300e között spóroltam, ha 2,5 literes különbséget tételezünk fel, úgyhogy 200e költség holnap is jöhet, akkor is ott járok, ahol egy 2,0 benzinesnél. Persze bármi történhet is ki lehet fogni rosszabbat is.
Menubol 163 lovasat? Azert ennyire nem egyszeru... Raadasul ez a benzines reszleg. Te meg dizelrol beszelsz...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 10:00:58 »
Idézetet írta: titta - 2015.10.17 szombat, 23:59:13
Raadasul ez a benzines reszleg. Te meg dizelrol beszelsz...
nagyon helyesen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 19:02:00 »
Idézetet írta: titta - 2015.10.17 szombat, 23:59:13
Menubol 163 lovasat? Azert ennyire nem egyszeru... Raadasul ez a benzines reszleg. Te meg dizelrol beszelsz...
Jogos, elkanyarodtunk dízelbe.
(Nyilván nem otthon "menüzik" az ember, egyszerűsítettem.)
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2015.10.28 szerda, 21:02:36 »
Gyors helyzet jelentés: A gépsas makulátlan. Szerelő átnézte, turbó is nemrég volt cserélve, meg kettőstömegű is. A motornak semmi baja csak dízel után megkellett szoknia a lábamnak a benzinest. Most a fogy. kb 11 liter a 26 helyett úgy hogy dinamikusabban vezetek. Ez a full sport tuningos kivitel nem a lassú tempóra lett kitalálva
szűrő és olaj csere kellett meg váltóolaj kell 5e km múlva. Grátiszba találtunk egy rejtett Al g9 lézeres "parkolás" segítőt is benne
évszázad vására volt
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 10:05:55 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.28 szerda, 21:02:36
Gyors helyzet jelentés: A gépsas makulátlan. Szerelő átnézte, turbó is nemrég volt cserélve, meg kettőstömegű is. A motornak semmi baja csak dízel után megkellett szoknia a lábamnak a benzinest. Most a fogy. kb 11 liter a 26 helyett úgy hogy dinamikusabban vezetek. Ez a full sport tuningos kivitel nem a lassú tempóra lett kitalálva
szűrő és olaj csere kellett meg váltóolaj kell 5e km múlva. Grátiszba találtunk egy rejtett Al g9 lézeres "parkolás" segítőt is benne
évszázad vására volt
4 eves auton turbot kellett cserelni az finom
Mennyi km van benne ?
Naplózva
blah blah blah
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 22:13:41 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.28 szerda, 21:02:36
Gyors helyzet jelentés: A gépsas makulátlan. Szerelő átnézte, turbó is nemrég volt cserélve, meg kettőstömegű is. A motornak semmi baja csak dízel után megkellett szoknia a lábamnak a benzinest. Most a fogy. kb 11 liter a 26 helyett úgy hogy dinamikusabban vezetek. Ez a full sport tuningos kivitel nem a lassú tempóra lett kitalálva
szűrő és olaj csere kellett meg váltóolaj kell 5e km múlva. Grátiszba találtunk egy rejtett Al g9 lézeres "parkolás" segítőt is benne
évszázad vására volt
Vajon miért kellett turbot cserélni? Az nem hullik el csak úgy magától.
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 22:14:41 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.29 csütörtök, 10:05:55
4 eves auton turbot kellett cserelni az finom
Mennyi km van benne ?
170.000 el vettem. Első tulaj, minden szerviz számla megvan. A belsejét ha nem látom milyen, el se hiszem. Hátsó ülésen nem sok ember fordult meg, mintha szalon új kocsiba lennék. A bőr az ülésen feszes mint a babapopsi, a műanyag elemek makulátlanok.
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 22:16:54 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.29 csütörtök, 22:14:41
170.000 el vettem. Első tulaj, minden szerviz számla megvan. A belsejét ha nem látom milyen, el se hiszem. Hátsó ülésen nem sok ember fordult meg, mintha szalon új kocsiba lennék. A bőr az ülésen feszes mint a babapopsi, a műanyag elemek makulátlanok.
Ez oké, de miért kellett turbot cserélni?
170e nem sok.
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 22:18:56 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.29 csütörtök, 22:13:41
Vajon miért kellett turbot cserélni? Az nem hullik el csak úgy magától.
Szerintem azért mert az óriás flakon zárjégoldó és a kicserélt, teljes felületen fűtőszálas szélvédő elárulta hogy szabad ég alatt volt a kocsi. Ha hamarabb Elindult a kelleténél a régi tulaj, hideg kenőanyag mellett hamar képes ellopni a turbó tengelye. Most majd megköszöni hogy fűtött garázsban tartom
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 22:20:16 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.29 csütörtök, 22:18:56
Szerintem azért mert az óriás flakon zárjégoldó és a kicserélt, teljes felületen fűtőszálas szélvédő elárulta hogy szabad ég alatt volt a kocsi. Ha hamarabb Elindult a kelleténél a régi tulaj, hideg kenőanyag mellett hamar képes ellopni a turbó tengelye. Most majd megköszöni hogy fűtött garázsban tartom
Hát, ez nekem nem tűnik reális magyáraznak, de te tudod.
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 22:22:11 »
Nekem a szerelő azt mondta h ezekben a típusokban a turbónak a tengelye megy szét a nemmegfelelő törődés miatt nem pedig a lapátozás. Szerencsére nem engem terhelt a csere
Naplózva
2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 22:37:26 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.29 csütörtök, 22:22:11
Nekem a szerelő azt mondta h ezekben a típusokban a turbónak a tengelye megy szét a nemmegfelelő törődés miatt nem pedig a lapátozás. Szerencsére nem engem terhelt a csere
Ez rendben van. Aztán, ha a kenési rendszerben van valami (dugulás), akkor pár száz vagy pár ezer kilométeren belül az új turbo is kimúlik. Akkor meg lehet majd vitázni. De ne legyen igazam.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2015.10.30 péntek, 00:40:24 »
Idézetet írta: Benyus1988 - 2015.10.28 szerda, 21:02:36
Gyors helyzet jelentés: A gépsas makulátlan. Szerelő átnézte, turbó is nemrég volt cserélve, meg kettőstömegű is. A motornak semmi baja csak dízel után megkellett szoknia a lábamnak a benzinest. Most a fogy. kb 11 liter a 26 helyett úgy hogy dinamikusabban vezetek. Ez a full sport tuningos kivitel nem a lassú tempóra lett kitalálva
szűrő és olaj csere kellett meg váltóolaj kell 5e km múlva. Grátiszba találtunk egy rejtett Al g9 lézeres "parkolás" segítőt is benne
évszázad vására volt
Akkor ok minden.
Én kezdek megnyugodni, de 11,4-en állok még mindig.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2015.10.30 péntek, 12:14:54 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.29 csütörtök, 22:37:26
Ez rendben van. Aztán, ha a kenési rendszerben van valami (dugulás), akkor pár száz vagy pár ezer kilométeren belül az új turbo is kimúlik. Akkor meg lehet majd vitázni. De ne legyen igazam.
Egy turbó cserénél vannak technológiai előírások, amik kizárják/megelőzik azt, amiről beszélsz. Kérdés, hogy betartják/betartották-e.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2015.10.30 péntek, 19:23:10 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.30 péntek, 12:14:54
Egy turbó cserénél vannak technológiai előírások, amik kizárják/megelőzik azt, amiről beszélsz. Kérdés, hogy betartják/betartották-e.....
Naigen. Aztán az olyanokból lesz a "sz@raFord, már a harmadik turbót eszi".
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2015.11.20 péntek, 19:15:38 »
Csillapodok: 10,5 alatt járok, de még mindig polpozícióban vagyok általában.
Asszony majdnem bevitte már 10 alá is (12ről indult), le is toltam ez miatt, zéró adrenalin van, ha ő vezet.
Ja, neki nagyon tetszik, lehet átül majd egy idő után.
Legalább családban marad a gép. Nekem is tetszik, :nagyonműszer:
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2015.11.21 szombat, 11:33:59 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.30 péntek, 12:14:54
Egy turbó cserénél vannak technológiai előírások, amik kizárják/megelőzik azt, amiről beszélsz. Kérdés, hogy betartják/betartották-e.....
Hát igen...
...az egyik autón már a 3. turbót cserélnék, gariban. Megnézzük a múltkorit, hát nem cserélték az ilyenkor szokásos dolgokat...
Nem is lett gariban cserélve az a turbó
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2015.11.21 szombat, 20:04:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.20 péntek, 19:15:38
Csillapodok:
ennek nem örülök.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyuri83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2015.12.02 szerda, 09:00:18 »
Sziasztok,
Pár hete büszke tulaja lettem egy 2010-es 2.0 benzines Titanium Mondeonak (A futómű rovatba írtam már:) ), Az lenne a kérdésem, hogy milyen alkatrészekre kell fokozottan odafigyelni? Cseréltettem benne kérdés nélkül gyertyákat, pollen szűrőt, olaj szűrőt, olajat, ékszíjat, hűtővizet. Mit kéne még?
200000 km van benne, tudom ez egy 5 éves autónál nem épp kevés. Állítólag céges autó volt és osztrákokhoz jártak át vele nagyon sokat autopályán. Az állapotából ítélve ez hihető is (a szerelőm mondta). Én úgy gondolom, hogy esetleg ennyi km után egy vezérlés csere is megérett, de ha nem életbe vágó akkor azt még eltolnám a nyárra anyagi okok miatt. Én kb évi 15000 km-t megyek, ami nem sok.
Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek!
Köszönöm szépen!
Naplózva
siki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2015.12.02 szerda, 20:06:33 »
Idézetet írta: Gyuri83 - 2015.12.02 szerda, 09:00:18
Sziasztok,
Pár hete büszke tulaja lettem egy 2010-es 2.0 benzines Titanium Mondeonak (A futómű rovatba írtam már:) ), Az lenne a kérdésem, hogy milyen alkatrészekre kell fokozottan odafigyelni? Cseréltettem benne kérdés nélkül gyertyákat, pollen szűrőt, olaj szűrőt, olajat, ékszíjat, hűtővizet. Mit kéne még?
200000 km van benne, tudom ez egy 5 éves autónál nem épp kevés. Állítólag céges autó volt és osztrákokhoz jártak át vele nagyon sokat autopályán. Az állapotából ítélve ez hihető is (a szerelőm mondta). Én úgy gondolom, hogy esetleg ennyi km után egy vezérlés csere is megérett, de ha nem életbe vágó akkor azt még eltolnám a nyárra anyagi okok miatt. Én kb évi 15000 km-t megyek, ami nem sok.
Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek!
Köszönöm szépen!
szvsz amit tudtál megtettél,a vezérlést azt hiszem 160e környékén kellett hogy megejtsék,de 200e nél ha még nem volt akkor aktuális lenne,próbáld meg a szervízkönyvből kinyomozni már ha persze megvan a könyv
Naplózva
Gyuri83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2015.12.03 csütörtök, 10:10:14 »
Idézetet írta: siki - 2015.12.02 szerda, 20:06:33
szvsz amit tudtál megtettél,a vezérlést azt hiszem 160e környékén kellett hogy megejtsék,de 200e nél ha még nem volt akkor aktuális lenne,próbáld meg a szervízkönyvből kinyomozni már ha persze megvan a könyv
Köszi, szerintem is kicseréltük amit lehetett, csak gondoltam rákérdezek, hátha valaki mond valamit, hogy még valamit kéne ennél a típusnál.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
21
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ