Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:23:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 473147 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #800 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 07:43:25 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. A helyzet az, hogy van egy 2008-as évjáratú Mk 4-es Mondeom, 2.0-es benzines motorral ( flexifuel). Hétfőn estefelé álltam be vele egy parkolóba, majd miután  kb. három óra múlva el akartam indítani, nem indult el. Forgatta, tekerte, de nem akart elindulni egyáltalán. Az akksi kb. három hetes, azzal nem volt gond. Megpróbáltuk betolni, azzal se jött össze. Mivel elég hideg volt (-6-7 fok) arra gondoltunk, hogy esetleg az üzemanyagrendszerben valahol keletkezett egy jégdugó, és amiatt nem kap üzemanyagot a motor. ( Az üzemanyagtartályban kb. 50 liter benzin van) Behúztuk az autót egy fűtött (kb. 16 C) műhelybe, ott állt egy éjszakát meg fél napot, gondoltuk ennyi idő alatt kiolvad az a jégdugó. Próbáltuk újra elindítani, nem továbbra sem indult el. Forgatta, forgatta, de csak nem kapta el. Az üzemanyagszivattyú, ha jól hallottuk elindult. Próbáltunk hidegindító sprayt befújni a légszűrőbe, de azzal sem indult el. Egyelőre itt tartunk. Vannak tippek, hogy mi a bánat lehet? minden építő jellegű ötletet, hozzászólást köszönök. Üdv. medve.   
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #801 Dátum: 2019.01.10 csütörtök, 08:32:35 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. A helyzet az, hogy van egy 2008-as évjáratú Mk 4-es Mondeom, 2.0-es benzines motorral ( flexifuel). Hétfőn estefelé álltam be vele egy parkolóba, majd miután  kb. három óra múlva el akartam indítani, nem indult el. Forgatta, tekerte, de nem akart elindulni egyáltalán. Az akksi kb. három hetes, azzal nem volt gond. Megpróbáltuk betolni, azzal se jött össze. Mivel elég hideg volt (-6-7 fok) arra gondoltunk, hogy esetleg az üzemanyagrendszerben valahol keletkezett egy jégdugó, és amiatt nem kap üzemanyagot a motor. ( Az üzemanyagtartályban kb. 50 liter benzin van) Behúztuk az autót egy fűtött (kb. 16 C) műhelybe, ott állt egy éjszakát meg fél napot, gondoltuk ennyi idő alatt kiolvad az a jégdugó. Próbáltuk újra elindítani, nem továbbra sem indult el. Forgatta, forgatta, de csak nem kapta el. Az üzemanyagszivattyú, ha jól hallottuk elindult. Próbáltunk hidegindító sprayt befújni a légszűrőbe, de azzal sem indult el. Egyelőre itt tartunk. Vannak tippek, hogy mi a bánat lehet? minden építő jellegű ötletet, hozzászólást köszönök. Üdv. medve.   
diag kellene.vagy gyujtás nincs vagy benya.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #802 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 09:50:13 »

diag kellene.vagy gyujtás nincs vagy benya.

Sziasztok. A rejtély továbbra is fennáll. Műszert rádugta a szerelő az autóra, és nem írt ki semmilyen hibát. Mértek rajta kompressziót, mind a négy hengernél 14, azt mondták az tökéletes. Szikra van, benzin jött, de az autó továbbra sem indul. Pörgeti, tekeri, de csak nem akarja elkapni, nem indul el. Egyszerűen ötletünk sincs, hogy mi a bánat lehet. Valakinek valamilyen tippje??? Hálás lennék minden használható ötletért!!!!
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #803 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 10:25:47 »

Sziasztok. A rejtély továbbra is fennáll. Műszert rádugta a szerelő az autóra, és nem írt ki semmilyen hibát. Mértek rajta kompressziót, mind a négy hengernél 14, azt mondták az tökéletes. Szikra van, benzin jött, de az autó továbbra sem indul. Pörgeti, tekeri, de csak nem akarja elkapni, nem indul el. Egyszerűen ötletünk sincs, hogy mi a bánat lehet. Valakinek valamilyen tippje??? Hálás lennék minden használható ötletért!!!!

Főtengely jeladó? Nekem annak a vezetékének a kidörzsölődése okozott ilyen nemindulós hibát...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #804 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 10:34:25 »

Főtengely jeladó? Nekem annak a vezetékének a kidörzsölődése okozott ilyen nemindulós hibát...

Kösz az ötletet, megnézetem az is. Az nem jelezne hibát a diagnosztizálásnál?
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #805 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 10:52:36 »

Sziasztok. A rejtély továbbra is fennáll. Műszert rádugta a szerelő az autóra, és nem írt ki semmilyen hibát. Mértek rajta kompressziót, mind a négy hengernél 14, azt mondták az tökéletes. Szikra van, benzin jött, de az autó továbbra sem indul. Pörgeti, tekeri, de csak nem akarja elkapni, nem indul el. Egyszerűen ötletünk sincs, hogy mi a bánat lehet. Valakinek valamilyen tippje??? Hálás lennék minden használható ötletért!!!!
etanol van benne vagy benzin? az etanol miatt van némi varia a befecskendezéssel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #806 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 11:21:48 »

etanol van benne vagy benzin? az etanol miatt van némi varia a befecskendezéssel.
Szia! Benzin van benne, mióta nálam van az autó (kb. 8 hónapja) nem tankoltam bele etanolt, csak benzint.
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #807 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 12:32:54 »

Szia! Benzin van benne, mióta nálam van az autó (kb. 8 hónapja) nem tankoltam bele etanolt, csak benzint.
Ha átugrik a vezérlés, ez van...van benzin, van szikra...csak nem jókor...ezért nem indul. Ne legyen ez, de gyanús.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #808 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 12:42:20 »

Ha átugrik a vezérlés, ez van...van benzin, van szikra...csak nem jókor...ezért nem indul. Ne legyen ez, de gyanús.

De akkor benzin szagnak is kellene lennie, nem? Azt a csomót amit odasprickol, előbb-utóbb tolja ki a kipuffon, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #809 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 12:57:56 »

De akkor benzin szagnak is kellene lennie, nem? Azt a csomót amit odasprickol, előbb-utóbb tolja ki a kipuffon, nem?
Megy a katalizátorba, persze lehet benzin szag.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #810 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 14:19:48 »

Ha átugrik a vezérlés, ez van...van benzin, van szikra...csak nem jókor...ezért nem indul. Ne legyen ez, de gyanús.

Arra, hogy átugrott a vezérlés, gondolt a szerelő srác is, ezért mért kompressziót, de azt mondta, hogy mivel a kompresszió rendben van, nem tartja valószínünek, hogy átugrott a vezérlés.
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #811 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 14:48:45 »

Arra, hogy átugrott a vezérlés, gondolt a szerelő srác is, ezért mért kompressziót, de azt mondta, hogy mivel a kompresszió rendben van, nem tartja valószínünek, hogy átugrott a vezérlés.
levegőt kap,légszűrő? Pillangószelep mozog?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #812 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 16:32:50 »

Arra, hogy átugrott a vezérlés, gondolt a szerelő srác is, ezért mért kompressziót, de azt mondta, hogy mivel a kompresszió rendben van, nem tartja valószínünek, hogy átugrott a vezérlés.

Ezt logikusan végiggondolva... Azért mert a hengerben van kompresszió, attól még nem biztos, hogy az elugrott vezérlés időben ad szikrát. Szerintem
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #813 Dátum: 2019.01.15 kedd, 09:39:14 »

levegőt kap,légszűrő? Pillangószelep mozog?

Szia! Igen az is le lett ellenőrizve, pillangószelep rendben mozog.
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #814 Dátum: 2019.01.15 kedd, 10:25:05 »

Szia! Igen az is le lett ellenőrizve, pillangószelep rendben mozog.
akkor a vezérlés jeleit mindenkléppen össze kell vadászni, hogy helyen vannak-e.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #815 Dátum: 2019.01.15 kedd, 10:34:40 »

akkor a vezérlés jeleit mindenkléppen össze kell vadászni, hogy helyen vannak-e.

Azóta beszéltem a szerelő sráccal, mondta, hogy ő is agyalt a dolgon, meg utánanézett és mondta, hogy végülis, ha a vezérlés egy csak egy fogat ugrott csak át, akkor lehet az, hogy a gyertya már akkor adja a szikrát, amikor a dugattyú lefelé megy, ezért nem indul el a motor. Valami olyasmit mondott, hogy ki kell fent stiftelni valamit, meg alul rögzíteni kell valami jelnél megint valamit, de én nem értek annyira hozzá, és úgy lehet megnézni majd visszaállítani a vezérlést. Lehet, hogy nem teljesen jól írom le, amit mondott, de valami ilyesmit mondott. Köszönöm az eddigi ötleteket, ha valakinek eszébe jut még valami, ossza meg legyen szíves. Kösz mindenkinek. Ha lesz új fejlemény, akkor megosztom itt, hogy más is tudjon belőle okulni.   
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #816 Dátum: 2019.01.15 kedd, 15:42:22 »

Azóta beszéltem a szerelő sráccal, mondta, hogy ő is agyalt a dolgon, meg utánanézett és mondta, hogy végülis, ha a vezérlés egy csak egy fogat ugrott csak át, akkor lehet az, hogy a gyertya már akkor adja a szikrát, amikor a dugattyú lefelé megy, ezért nem indul el a motor. Valami olyasmit mondott, hogy ki kell fent stiftelni valamit, meg alul rögzíteni kell valami jelnél megint valamit, de én nem értek annyira hozzá, és úgy lehet megnézni majd visszaállítani a vezérlést. Lehet, hogy nem teljesen jól írom le, amit mondott, de valami ilyesmit mondott. Köszönöm az eddigi ötleteket, ha valakinek eszébe jut még valami, ossza meg legyen szíves. Kösz mindenkinek. Ha lesz új fejlemény, akkor megosztom itt, hogy más is tudjon belőle okulni.   
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #817 Dátum: 2019.01.23 szerda, 13:26:15 »

Sziasztok. A rejtély úgy néz ki megoldódott, az autó végre elindult. A szerelő, aki végülis el tudta indítani, annyit mondott, hogy több összetevője volt annak, hogy nem indult el az autó, és a több összetevő szerencsétlen együtt állása okozhatta, hogy nem indult el a kocsi. Ezek a következők:
1. Aznap többször is mentem rövid távokat a városban, úgy, hogy nem volt ideje egyszer sem felmelegedni igazán a motornak.
2. A rossz minőségű üzemanyag (L..oil)
3. Az elég régi (talán még eredeti) gyertyák, amik a sok eredménytelen indítás miatt be lettek köpve, nem tudott szikrát adni. Szerinte ezek miatt nem indult el a motor.
Szóval a szerelő kiszedte a gyertyákat, kiszellőztette a rendszert kicserélte a gyertyákat újra, eltakarította a felesleges benzint és elindította az autót. Aztán azt javasolta, hogy amennyit lehet, használjak el abból a benzinből, és tankoljak bele valami jó minőségű magas oktánszámú üzemanyagot. Így is volt, tettem bele OMV 100-as benzint, most azzal használom az autót, pöccre indul azóta. Viszont azóta többször is rángatott, letorpant a motor, és kidobott motor hibakódot, le lett olvasva, azt írta ki, hogy az egyes szonda szarakodik, a szerelő szerint valószínű, hogy a sok indítás, próbálgatás nem tetszett neki. Így most az a következő feladat, hogy azt a szondát ki kell cserélni, és akkor elvileg jó lesz megint a járgány.   
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #818 Dátum: 2019.01.23 szerda, 23:23:29 »

Sziasztok. A rejtély úgy néz ki megoldódott, az autó végre elindult. A szerelő, aki végülis el tudta indítani, annyit mondott, hogy több összetevője volt annak, hogy nem indult el az autó, és a több összetevő szerencsétlen együtt állása okozhatta, hogy nem indult el a kocsi. Ezek a következők:
1. Aznap többször is mentem rövid távokat a városban, úgy, hogy nem volt ideje egyszer sem felmelegedni igazán a motornak.
2. A rossz minőségű üzemanyag (L..oil)
3. Az elég régi (talán még eredeti) gyertyák, amik a sok eredménytelen indítás miatt be lettek köpve, nem tudott szikrát adni. Szerinte ezek miatt nem indult el a motor.
Szóval a szerelő kiszedte a gyertyákat, kiszellőztette a rendszert kicserélte a gyertyákat újra, eltakarította a felesleges benzint és elindította az autót. Aztán azt javasolta, hogy amennyit lehet, használjak el abból a benzinből, és tankoljak bele valami jó minőségű magas oktánszámú üzemanyagot. Így is volt, tettem bele OMV 100-as benzint, most azzal használom az autót, pöccre indul azóta. Viszont azóta többször is rángatott, letorpant a motor, és kidobott motor hibakódot, le lett olvasva, azt írta ki, hogy az egyes szonda szarakodik, a szerelő szerint valószínű, hogy a sok indítás, próbálgatás nem tetszett neki. Így most az a következő feladat, hogy azt a szondát ki kell cserélni, és akkor elvileg jó lesz megint a járgány.   


Az első 2 pont elég nagy bullshit. Szerintem. Nem lehet, hogy inkább gyújtáskimaradás miatt nem égette el a benzint, ami megállt a gyertyáknál, ami miatt nem indult az autó? Azaz lehet hogy a trafó/kábel/gyertya okozta az egész hibát? A rángatás is erre utal. Nekem legalábbis pont ez volt egyszer. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndrewG
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #819 Dátum: 2019.02.01 péntek, 19:29:09 »

Sziasztok!
Büszke tulajdonosa lettem egy 2008-as, 2.0-ás, benzines Mondeonak. Igazán büszke...  nyes
15 évig hajtottam egy Focus-t, de 20 éves lett a Lelkem 300 e km-el, így fájó szívvel de meg kellett váljak TŐLE és "szintet kellett lépjek". A kocsiban elvileg 108.000 km van, ez valószínűszeg valós vagy aközeli (Németo.-i szervíz számlákkal alátámasztva). Szóval márkahű maradtam, nem véletlenül...  vigyor3 )
Ez a kocsi (a Mondeo) egy Álom. De volna egy aprócska kérdésem:
Amikor hideg a motor, (főleg most télen, annyira erőtlen, hogy 2-3 perc reggeli járatás után is) képes lefulladni mikor elindulok. Melegen gond nélkül elindul 1.-esben. Ráadásul meleg motornál (is), pl. lámpánál elinduláskor csúsztatott kuplungnál enyhén ingadozik a fordulatszám.
Van valakinek, itteni guruknak hasonló tapasztalata, véleménye?
Előre is KÖSZÖNÖM!
Naplózva

2.0 benzin 4 ajtós - 2008.
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #820 Dátum: 2019.03.14 csütörtök, 12:44:27 »

Sziasztok!
Büszke tulajdonosa lettem egy 2008-as, 2.0-ás, benzines Mondeonak. Igazán büszke...  nyes
15 évig hajtottam egy Focus-t, de 20 éves lett a Lelkem 300 e km-el, így fájó szívvel de meg kellett váljak TŐLE és "szintet kellett lépjek". A kocsiban elvileg 108.000 km van, ez valószínűszeg valós vagy aközeli (Németo.-i szervíz számlákkal alátámasztva). Szóval márkahű maradtam, nem véletlenül...  vigyor3 )
Ez a kocsi (a Mondeo) egy Álom. De volna egy aprócska kérdésem:
Amikor hideg a motor, (főleg most télen, annyira erőtlen, hogy 2-3 perc reggeli járatás után is) képes lefulladni mikor elindulok. Melegen gond nélkül elindul 1.-esben. Ráadásul meleg motornál (is), pl. lámpánál elinduláskor csúsztatott kuplungnál enyhén ingadozik a fordulatszám.
Van valakinek, itteni guruknak hasonló tapasztalata, véleménye?
Előre is KÖSZÖNÖM!
Szerintem egy hibakódolvasással kezdjed a dolgot!
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
hmilan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2019.03.15 péntek, 17:24:11 »

Szerintem egy hibakódolvasással kezdjed a dolgot!

Sziasztok!

nekem 2010 -es ugyanugy benzin 2.0 és ugyanez a gondom!

nekem nem fullad meg, de erőtlen, az alapjárat nem stabil! És csusztatásnál nekem is mintha ingadozna a fordulat!
Ha sokaáig egy helyben jár alapjáraton, bent rezonanciát is érezni! ( leejti kicsit jobban a fordulatot) ha gyorsítás után esik vissza, egy darabig magasabb alapjáratot tart, majd leejti! Leállni nem áll le, de alacsonyabb mint kellene érezhetően, mert berezeg a motor!
Most frissen lett cserélve gyertyák, olaj, olajszűrő, levegő szűrő! egyenlőre semmi változás!
Szerelő arra tippel, a fojtószelepet kell kitisztítani!
Valakinek esetleg ötlet, vélemény?
Naplózva

2010 2.0 Benzin 145 LE
hmilan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2019.03.15 péntek, 17:24:55 »

Sziasztok!

nekem 2010 -es ugyanugy benzin 2.0 és ugyanez a gondom!

nekem nem fullad meg, de erőtlen, az alapjárat nem stabil! És csusztatásnál nekem is mintha ingadozna a fordulat!
Ha sokaáig egy helyben jár alapjáraton, bent rezonanciát is érezni! ( leejti kicsit jobban a fordulatot) ha gyorsítás után esik vissza, egy darabig magasabb alapjáratot tart, majd leejti! Leállni nem áll le, de alacsonyabb mint kellene érezhetően, mert berezeg a motor!
Most frissen lett cserélve gyertyák, olaj, olajszűrő, levegő szűrő! egyenlőre semmi változás!
Szerelő arra tippel, a fojtószelepet kell kitisztítani!
Valakinek esetleg ötlet, vélemény?

Elfelejtettem, hibakód nálam nincs semmi!

Naplózva

2010 2.0 Benzin 145 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #823 Dátum: 2019.03.15 péntek, 18:19:40 »

Sziasztok!

nekem 2010 -es ugyanugy benzin 2.0 és ugyanez a gondom!

nekem nem fullad meg, de erőtlen, az alapjárat nem stabil! És csusztatásnál nekem is mintha ingadozna a fordulat!
Ha sokaáig egy helyben jár alapjáraton, bent rezonanciát is érezni! ( leejti kicsit jobban a fordulatot) ha gyorsítás után esik vissza, egy darabig magasabb alapjáratot tart, majd leejti! Leállni nem áll le, de alacsonyabb mint kellene érezhetően, mert berezeg a motor!
Most frissen lett cserélve gyertyák, olaj, olajszűrő, levegő szűrő! egyenlőre semmi változás!
Szerelő arra tippel, a fojtószelepet kell kitisztítani!
Valakinek esetleg ötlet, vélemény?


Ugyan 1.4 Focus, de ott ilyenen segített a fojtólapát ház tisztítás.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
hmilan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 13:35:20 »

Ugyan 1.4 Focus, de ott ilyenen segített a fojtólapát ház tisztítás.

Koszi a tippet!
Naplózva

2010 2.0 Benzin 145 LE
AndrewG
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #825 Dátum: 2019.03.19 kedd, 10:23:54 »

Koszi a tippet!

Üdv az Uraknak!

Nna, nálam (is) meg lett tisztítva a fojtószelep, azóta megszűnt a probléma. A szerelő szerint rendesen kotus volt.
Naplózva

2.0 benzin 4 ajtós - 2008.
Nemtudom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2019.03.20 szerda, 05:52:53 »

Sziasztok

Kérdésem egy 2009-es 1.6 ti vtc 125LE mondeot érintene. 196 ezer km-rel.
Bizonyos fordulaton van egy kis rángása\torpanása. Álló helyzetben 1500 és 2500 ös fordulatnál érezni , menet közben pedig 2000 és 3000 fordulat között bizonyos tartományban. Mivel állóhelyzetben is tapasztalható ezért nyilván futómű gondokat kizártuk.
Eddig cserélve lett: gyári olajos motortartó, gyári trafo, kábel és gyertya. Szervizben kétszer volt diagnosztikán az elmult egy honapban de hibakód semmi. A lambda szonda oszcilloskopos vizsgálata is tökéletes. Olaj csere nem rég volt. A folytoszelep is tiszta, illetve rá lett frissitve szoftveresen.
Szerintetek mi lehet  gond? Most üzemanyag szivattyu hibára gondolunk, de feleslegesen nem akarok rá kidobni 65 ezret. Az lehet hogy gyenge a szivattyú motor? Vagy ha az csere érett akkor"azonnal" meghal?
Elvinném majd szivattyú nyomás kimérésre egy közeli szerelőhöz de jo volna tudni mennyi kell hogy legyen megfelelő érték. Ezzel kapcsolatban tud valaki infot?

Köszönöm elöre is a segitséget.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2019.03.20 szerda, 09:26:05 »

Sziasztok

Kérdésem egy 2009-es 1.6 ti vtc 125LE mondeot érintene. 196 ezer km-rel.
Bizonyos fordulaton van egy kis rángása\torpanása. Álló helyzetben 1500 és 2500 ös fordulatnál érezni , menet közben pedig 2000 és 3000 fordulat között bizonyos tartományban. Mivel állóhelyzetben is tapasztalható ezért nyilván futómű gondokat kizártuk.
Eddig cserélve lett: gyári olajos motortartó, gyári trafo, kábel és gyertya. Szervizben kétszer volt diagnosztikán az elmult egy honapban de hibakód semmi. A lambda szonda oszcilloskopos vizsgálata is tökéletes. Olaj csere nem rég volt. A folytoszelep is tiszta, illetve rá lett frissitve szoftveresen.
Szerintetek mi lehet  gond? Most üzemanyag szivattyu hibára gondolunk, de feleslegesen nem akarok rá kidobni 65 ezret. Az lehet hogy gyenge a szivattyú motor? Vagy ha az csere érett akkor"azonnal" meghal?
Elvinném majd szivattyú nyomás kimérésre egy közeli szerelőhöz de jo volna tudni mennyi kell hogy legyen megfelelő érték. Ezzel kapcsolatban tud valaki infot?

Köszönöm elöre is a segitséget.

Nem vagyok szekértője a motornak, de a vezérlés-módosítót ellenőrizték?
Naplózva
Nemtudom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2019.03.20 szerda, 09:52:51 »

Nem vagyok szekértője a motornak, de a vezérlés-módosítót ellenőrizték?

Îgy külön nem tudom. De az alapjárat szép, egyenletes . Ha a vezérléssel volna gond akkor szerintem annak más tünete is lenne, nem ?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2019.03.20 szerda, 10:00:19 »

Îgy külön nem tudom. De az alapjárat szép, egyenletes . Ha a vezérléssel volna gond akkor szerintem annak más tünete is lenne, nem ?


Ha akad/nehezen mozog, akkor pont olyankor lehetnek hatásai, amikor egyik állapotából a másikba áll át.
Naplózva
Nemtudom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2019.03.20 szerda, 10:50:56 »

Ha akad/nehezen mozog, akkor pont olyankor lehetnek hatásai, amikor egyik állapotából a másikba áll át.
Hát nem tudom. Erre viszont kellett volna dobjon hibakodot, nem ?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2019.03.20 szerda, 11:36:01 »

Hát nem tudom. Erre viszont kellett volna dobjon hibakodot, nem ?

Nem tudom, hogy ezt milyen szinten figyeli / milyen kritériumok alapján teszi be a hibakódot.
Naplózva
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #832 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:09:01 »

Vezérlés cserét csinálnék, van valakinek közvetlen vagy közvetett tapasztalata a FEBI vezérműlánccal kapcsolatban?
Köszi előre is!
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #833 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:17:32 »

Vezérlés cserét csinálnék, van valakinek közvetlen vagy közvetett tapasztalata a FEBI vezérműlánccal kapcsolatban?
Köszi előre is!
vezérmű lánc cserével kevesen futnak össze, de annyira fontos szerintem, hogy a gyárit érdemes, és nem u.gy-t.
És mennyi a km?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #834 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:41:26 »

vezérmű lánc cserével kevesen futnak össze, de annyira fontos szerintem, hogy a gyárit érdemes, és nem u.gy-t.
És mennyi a km?

A km csak 160e nem elsősorban a lánc miatt lesz megbontva csak akkor már cserélnék azt is hogy ne kelljen később.
Utánanéztem azóta a gyári lenne a Cromaxnál 22e a FEBI meg 20e úgyhogy jelen esetben maradok a gyárinál.
Régen nem úgy volt de a tapasztalatom sajnos kezd az lenni hogy egy premium utángyártott alkatrész már sokszor jobb mint a gyári...
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.25 csütörtök, 14:44:39 írta Gyuri74 » Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #835 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 14:57:54 »

A km csak 160e nem elsősorban a lánc miatt lesz megbontva csak akkor már cserélnék azt is hogy ne kelljen később.
Utánanéztem azóta a gyári lenne a Cromaxnál 22e a FEBI meg 20e úgyhogy jelen esetben maradok a gyárinál.
Régen nem úgy volt de a tapasztalatom sajnos kezd az lenni hogy egy premium utángyártott alkatrész már sokszor jobb mint a gyári...
a gyári vez. szettek is elfutnak 4-500e km-t. Annál nem kell jobb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 15:36:23 »

a gyári vez. szettek is elfutnak 4-500e km-t. Annál nem kell jobb.
Ha elfut 4-500e-t, akkor minek cseréni 160e-nél?  fejvakaras
Amúgy nem 10 év / 200e km a csereperiódus?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #837 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 15:36:54 »

Ha elfut 4-500e-t, akkor minek cseréni 160e-nél?  fejvakaras
Amúgy nem 10 év / 200e km a csereperiódus?

Motortól függ.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 17:26:34 »

Ha elfut 4-500e-t, akkor minek cseréni 160e-nél?  fejvakaras
Amúgy nem 10 év / 200e km a csereperiódus?
Igen 10 év / 200 e km a csereperiódus.(1.6)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #839 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 17:40:43 »

Igen 10 év / 200 e km a csereperiódus.(1.6)

ez 2.3-as.szerintem ez nem hybrid vezérlésű, mint az 1,8-as.
Ha csak lánca van, annak nincs előírt csereperiódusa 200nál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #840 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 17:43:28 »

Ha elfut 4-500e-t, akkor minek cseréni 160e-nél?  fejvakaras
Amúgy nem 10 év / 200e km a csereperiódus?
ha nem biztos az előélet... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #841 Dátum: 2019.04.26 péntek, 09:17:54 »

ha nem biztos az előélet... Roll Eyes

Az előélet az valószerű, de ahogy olvasom ártani nem fog a csere, mert már 10 éves
Az MK3-ban több mint 300e van de még nem volt cserélve.
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #842 Dátum: 2019.04.26 péntek, 09:44:37 »

Az előélet az valószerű, de ahogy olvasom ártani nem fog a csere, mert már 10 éves
Az MK3-ban több mint 300e van de még nem volt cserélve.
Én a lánchoz nem nyúlnék, amíg nem csörög... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2019.04.26 péntek, 19:23:49 »

Sziasztok!
Szerintetek ez a Triscan milyen minőség?
Megmerjem venni?
https://alkatreszek.hu/8813_10014_tri_m
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.26 péntek, 19:25:28 írta szferi.78 » Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2019.04.27 szombat, 09:37:19 »

Sziasztok!
Szerintetek ez a Triscan milyen minőség?
Megmerjem venni?
https://alkatreszek.hu/8813_10014_tri_m
Pierburg, vagy Hella? Ezeket adja gyárinak.
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #845 Dátum: 2019.06.08 szombat, 11:13:30 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani, hogy a 2.0 Duratec motor változó szelepvezérlésű vagy sem?

Köszi!
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #846 Dátum: 2019.06.08 szombat, 11:26:29 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani, hogy a 2.0 Duratec motor változó szelepvezérlésű vagy sem?

Köszi!


Nem.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.09 vasárnap, 11:12:33 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #847 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 11:03:32 »

Nem az és a 2.3 sem.


A 2.3-as az sajnos mert nekem az van és már szedtem szét!
Ezért kérdeztem, hogy a 2.0 is ugyanaz-e.
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #848 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 11:12:10 »

A 2.3-as az sajnos mert nekem az van és már szedtem szét!
Ezért kérdeztem, hogy a 2.0 is ugyanaz-e.

Valóban, Mondeo-ban az, de csak a szívó oldalon.
Rosszul írtam.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #849 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 11:14:31 »


legalábbis a szívó oldal
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.