Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:16:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) (Megtekintve 472319 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
KillerMondeo96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2020.07.07 kedd, 22:22:42 »
Sziasztok!
Keresgéltem és olvasgattam a fórumot, de nem találtam választ a problémámra.
Tehát adott egy 2011-es 1,6 ecoboost Mondeo. A problémám az, hogy melegen néha nehezen indul. Mikor újra megpróbálom már indul rendesen.
Tesztelgettem, és általában akkor indul nehezebben, amikor ráadom a gyújtást, megvárom hogy minden fény elaludjon és úgy indítok. De néha akkor is, ha ráadom és rá 1mp-re indítok.
Gyertya, vezérlés most lett cserélve, de előtte is csinálta.
Tippem sincs, mi lehet a baj. Ha valakinek lenne valami ölte és megosztaná azt nagyon megköszönném.
Szép estét!
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2020.07.08 szerda, 06:48:53 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2020.07.07 kedd, 17:35:48
A 2.3 csak egy romantikus kitekintes a bonyolult szoporoller fele,bar azota sem derult ki,hogy a benne levo automata az felejtos e vagy vallalhato.
abban nem powershift, hanem aisin automata van
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2020.07.08 szerda, 07:16:03 »
Idézetet írta: KillerMondeo96 - 2020.07.07 kedd, 22:22:42
Sziasztok!
Keresgéltem és olvasgattam a fórumot, de nem találtam választ a problémámra.
Tehát adott egy 2011-es 1,6 ecoboost Mondeo. A problémám az, hogy melegen néha nehezen indul. Mikor újra megpróbálom már indul rendesen.
Tesztelgettem, és általában akkor indul nehezebben, amikor ráadom a gyújtást, megvárom hogy minden fény elaludjon és úgy indítok. De néha akkor is, ha ráadom és rá 1mp-re indítok.
Gyertya, vezérlés most lett cserélve, de előtte is csinálta.
Tippem sincs, mi lehet a baj. Ha valakinek lenne valami ölte és megosztaná azt nagyon megköszönném.
Szép estét!
Anno a benzines focusom ugyanezt csinálta. Melegben, meleg motorral néha nehezen indult. Ilyenkor a gázra léptem és abban a pillanatban indult is. Szerintem a melegben esetleg túldúsult a benzíngőz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KillerMondeo96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2020.07.08 szerda, 15:48:31 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.07.08 szerda, 07:16:03
Anno a benzines focusom ugyanezt csinálta. Melegben, meleg motorral néha nehezen indult. Ilyenkor a gázra léptem és abban a pillanatban indult is. Szerintem a melegben esetleg túldúsult a benzíngőz.
Kis gázra nekem is elkapja, de azért nem ez a normális indítási módszer.
Lehet ezzel kezdeni valamit esetleg?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2020.07.08 szerda, 16:05:10 »
Idézetet írta: KillerMondeo96 - 2020.07.08 szerda, 15:48:31
Kis gázra nekem is elkapja, de azért nem ez a normális indítási módszer.
Lehet ezzel kezdeni valamit esetleg?
Első körben fojtószelep tisztítás javasolt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KillerMondeo96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2020.07.08 szerda, 16:15:56 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.07.08 szerda, 16:05:10
Első körben fojtószelep tisztítás javasolt.
Ez mondjuk jó öltet. Amint hazaérek nekiállok.
Mi egyéb ocpió lehet még egyébként?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2020.07.08 szerda, 17:28:32 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2020.07.07 kedd, 17:35:48
A 2.3 csak egy romantikus kitekintes a bonyolult szoporoller fele,bar azota sem derult ki,hogy a benne levo automata az felejtos e vagy vallalhato.
Mivel 3 gyerek van igy a kell a meret.
Sima iskola menet: 3 taska,3 tornazsak, anya v apa taskaja.
Hazafele menet 3-4 naponta bevasarlas.
Fiesta meret nehezen nyeli be.
Volt H-s astra , 5 ajtos, soha tobbet.
Erre max. egy Focus kombi is megteszi, főleg, ha már nem kell 3 gyerekülés (gyanítom, nem). Az MK2 (2004-2011) már elég széles, hogy 3 gyerek kényelmesen elférjen. Vagy még inkább C-Max, ha maradunk a márkánál.
A 2,3-ban hagyományos automata van, alapvetően nem a problémás fajta. Ezek 10-13 éves autók, úgyhogy ettől még nyugodtan belefuthatsz egy félmilliós váltóhibába. Ha üsd-vágd autó kell
és
nem ragaszkodsz az automatához, akkor kézit vennék. Azért arra számolj, hogy az 1,6 szívó sem fog a csakis városi tilitoliban érdemben 10 alatt enni, a 2,3 automatára tippre rátennék plusz 3-4 litert. 1,7 tonnát nehéz mozgatni.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2008&constyear_e=2010&power_s=120&power_e=130&gearing=1&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2008&constyear_e=2010&power_s=158&power_e=162&gearing=2&powerunit=2
Naplózva
sbalazs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2020.07.08 szerda, 21:49:44 »
Idézetet írta: Carmaged - 2020.07.08 szerda, 17:28:32
Erre max. egy Focus kombi is megteszi, főleg, ha már nem kell 3 gyerekülés (gyanítom, nem). Az MK2 (2004-2011) már elég széles, hogy 3 gyerek kényelmesen elférjen. Vagy még inkább C-Max, ha maradunk a márkánál.
A 2,3-ban hagyományos automata van, alapvetően nem a problémás fajta. Ezek 10-13 éves autók, úgyhogy ettől még nyugodtan belefuthatsz egy félmilliós váltóhibába. Ha üsd-vágd autó kell
és
nem ragaszkodsz az automatához, akkor kézit vennék. Azért arra számolj, hogy az 1,6 szívó sem fog a csakis városi tilitoliban érdemben 10 alatt enni, a 2,3 automatára tippre rátennék plusz 3-4 litert. 1,7 tonnát nehéz mozgatni.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2008&constyear_e=2010&power_s=120&power_e=130&gearing=1&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2008&constyear_e=2010&power_s=158&power_e=162&gearing=2&powerunit=2
Nem,hogy nem ragaszkodok,de egyenesen kerulnem az automatat. Mondom ,csak a kalandvagyo enem miatt neztem meg a hirdetest, tuti manualis lesz.
Focust neztem,de max. 1 ev es a fiuk nem fernek be mogem.
186 cm,90 kg. (nem a zsir miatt)
Nonek mintha huznak oket, az egyik 11 eves 162 cm es 50 kg (szinten nem dagadt) a masik is no szepen.
A pici lany meg elferne barhol.
Csak arra utalok ezzel,hogy nem 1-2 evre veszunk autot es a gyerkocok csak nonek.
Inkabb tankolom a sima szivo benzinest minthogy rettegjek a bonyolult es elbaszott konstrukciotol.
Naplózva
A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0 Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
parduc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2020.07.09 csütörtök, 20:20:28 »
Idézetet írta: KillerMondeo96 - 2020.07.08 szerda, 16:15:56
Ez mondjuk jó öltet. Amint hazaérek nekiállok.
Mi egyéb ocpió lehet még egyébként?
hasonló problémám van,szerencsére ki tudtam olvastatni a hibát,fojtóház tisztítás nem árt, de mivel elektromos a gázpedál, igy azzal is gond lehet, ahogy a szerelőm említette.Lent(gázpedálnál) van egy pótméter ill.a fojtószelepháznál is található és ebből az egyik szórakozik és tapasztalata szerint a felső lesz a ludas.
Naplózva
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2020.07.12 vasárnap, 00:53:33 »
No, hátulról belém jöttek és összetörték a mondeómat.
A biztosító xart sem fizet, mert szerintük öreg (2003)
és 50%-os önrész van, mert hát öreg autónál az avulás ennyi. Szerintük, ha új alkatrészek kerülnek bele, akkor hű de mennyivel megnő az autó értéke. Barmok. Ja, így ért kb. 1millát, mert kevés kilométer volt benne, törve nem volt (körbe volt mérve és alulról is megnézve, stb.), szép volt a belseje, rozsda sehol, jó pár extra, egy rakás pénzt költöttem rá, hogy olyan legyen ahogy én szeretem, friss kuplung kettős tömegűvel. Ha meg megjavíttatom, akkor is már csak töröttként adhatnám el, persze ár alatt. A jelenlegi TAX értéke meg 630e forint. A jó édes anyátok térdkalácsát, rohadék biztosítók. A Ford márkaszerviz szerint gyári alkatrészekkel meg 900e forint lenne a hátuljának a javítása. Na szép. A szervizben az ügyfélkapcsolatos fickó is sajnálkozott, hogy hát igen, a szép állapotú, de öreg autók törése ekkora szívás.
Így könnyen lehet, hogy el kell engednem szegényt, mert túl sokat kellene pluszban bele raknom, és akkor is mi lenne? Lenne egy törésből javított öreg autóm, ami semmit nem ér, most már még annyit sem.
Na jó, ennyit a siránkozásról.
Hát elkezdtem nézegetni most már sokkal komolyabban az MK4-eseket. De csak 1.6 Ecoboostok (118kW) vannak mindenhol. A korábban javallott 2.0T-ből egy sincs, és szerintem, nem is lesz.
Szóval ha nincs ló, jó a szamár is elven bele lehet ugrani egy Ecoboostba? Mire kell ennél a motornál figyelni?
Köszi!
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2020.07.13 hétfő, 07:14:40 »
Idézetet írta: bigzso - 2020.07.12 vasárnap, 00:53:33
No, hátulról belém jöttek és összetörték a mondeómat.
A biztosító xart sem fizet, mert szerintük öreg (2003)
és 50%-os önrész van, mert hát öreg autónál az avulás ennyi. Szerintük, ha új alkatrészek kerülnek bele, akkor hű de mennyivel megnő az autó értéke. Barmok. Ja, így ért kb. 1millát, mert kevés kilométer volt benne, törve nem volt (körbe volt mérve és alulról is megnézve, stb.), szép volt a belseje, rozsda sehol, jó pár extra, egy rakás pénzt költöttem rá, hogy olyan legyen ahogy én szeretem, friss kuplung kettős tömegűvel. Ha meg megjavíttatom, akkor is már csak töröttként adhatnám el, persze ár alatt. A jelenlegi TAX értéke meg 630e forint. A jó édes anyátok térdkalácsát, rohadék biztosítók. A Ford márkaszerviz szerint gyári alkatrészekkel meg 900e forint lenne a hátuljának a javítása. Na szép. A szervizben az ügyfélkapcsolatos fickó is sajnálkozott, hogy hát igen, a szép állapotú, de öreg autók törése ekkora szívás.
Így könnyen lehet, hogy el kell engednem szegényt, mert túl sokat kellene pluszban bele raknom, és akkor is mi lenne? Lenne egy törésből javított öreg autóm, ami semmit nem ér, most már még annyit sem.
Na jó, ennyit a siránkozásról.
Hát elkezdtem nézegetni most már sokkal komolyabban az MK4-eseket. De csak 1.6 Ecoboostok (118kW) vannak mindenhol. A korábban javallott 2.0T-ből egy sincs, és szerintem, nem is lesz.
Szóval ha nincs ló, jó a szamár is elven bele lehet ugrani egy Ecoboostba? Mire kell ennél a motornál figyelni?
Köszi!
nézz be az
Ecoboost motorok
topikba
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2020.07.13 hétfő, 12:00:00 »
Idézetet írta: G_B - 2020.07.13 hétfő, 07:14:40
nézz be az
Ecoboost motorok
topikba
Köszi.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2020.07.14 kedd, 00:22:08 »
Idézetet írta: bigzso - 2020.07.13 hétfő, 12:00:00
Köszi.
Nos, szétnéztem az ecoboost-os fórumban. Csak jobban összezavarodtam.
A vége felé már nem nagyon volt érdemi beszéd. Mostanra meg ki is halt a fórum. Szóval vagy szerencsém lesz, vagy nem, ha ilyen motorral veszek autót, de ha hozzá kell nyúlni, kerül ez is annyiba, mint bármelyik jóravaló dízel csoda. Tehát a majom és banán esete forog fenn, mint mindig.
Vagyis akkor mély lélegzet és ugrás...
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
w8pxyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2020.07.14 kedd, 07:10:03 »
Sziasztok,
2008-as benzines fojtószelep tisztítása után kell valamit szoftveresen is piszkálni, kalibrálni, vagy csak kiszerel-tisztít-visszaszerel?
Naplózva
2008 Mondeo MK4 Ghia 2.0
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2020.07.14 kedd, 08:10:55 »
Idézetet írta: w8pxyi - 2020.07.14 kedd, 07:10:03
Sziasztok,
2008-as benzines fojtószelep tisztítása után kell valamit szoftveresen is piszkálni, kalibrálni, vagy csak kiszerel-tisztít-visszaszerel?
Szia
Ha visszaolvasol en kuzdottem fojtoszelep tisztitas utani problemaval. Volt olyan auto amelyikben csak kiszerel-tisztit-visszaszerel volt a helyzet (2007-es Mondeo es egy 2007-es S-max) , de a legutobbinak ( 2008-as mondeo) szamtalan adaptacios ertekek torlese (Forscan, IDS, UCDS) valamint PCM frissites (UCDS) utan kezdett helyrezokkeni a mukodese. Az adaptaciok torlese utan tobbfele modszerrel probaltuk ujratanitani (a neten kulonbozo forumokon fellelheto modszerekrol beszelek) de az utolso ami talan bevalt az a kovetekezo: reszetalas - hideg motor inditas - bemelegedesig (kb 20-30 perc) nem nyilni a gazpedalhoz - majd menni az autoval (nalunk kb 100-200 KM utan kezdett helyrezokkeni, ertem ez alatt hogy nem porgott magatol es nem ”akadt” a fordulat). Termeszetesen a 100-200 KM-t nem egyszerre tettuk meg hanem par nap alatt.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
KillerMondeo96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2020.07.14 kedd, 20:49:39 »
Idézetet írta: parduc - 2020.07.09 csütörtök, 20:20:28
hasonló problémám van,szerencsére ki tudtam olvastatni a hibát,fojtóház tisztítás nem árt, de mivel elektromos a gázpedál, igy azzal is gond lehet, ahogy a szerelőm említette.Lent(gázpedálnál) van egy pótméter ill.a fojtószelepháznál is található és ebből az egyik szórakozik és tapasztalata szerint a felső lesz a ludas.
Ezekszerint dobott neked hibakódót? Mert nekem semmi ilyen.
Illetve a pótméter az a kis csatlakozó a legszűrő cső tetején?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2020.07.14 kedd, 21:13:35 »
Idézetet írta: KillerMondeo96 - 2020.07.14 kedd, 20:49:39
Ezekszerint dobott neked hibakódót? Mert nekem semmi ilyen.
Illetve a pótméter az a kis csatlakozó a legszűrő cső tetején?
Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
w8pxyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2020.07.19 vasárnap, 20:25:03 »
Köszi, visszaolvastam, nem hangzik túl jól:) Fura, hogy nem FL váltástól van ilyen változtatás.
Ezek szerint Forscan lehet nem lesz elegendő? PCM reset nem törli ki ezeket a betanult értékeket? Aztán az általad leírt módszerrel újratanulná.
Lehet hagyom koszosan inkább:)
Idézetet írta: toby_as - 2020.07.14 kedd, 08:10:55
Szia
Ha visszaolvasol en kuzdottem fojtoszelep tisztitas utani problemaval. Volt olyan auto amelyikben csak kiszerel-tisztit-visszaszerel volt a helyzet (2007-es Mondeo es egy 2007-es S-max) , de a legutobbinak ( 2008-as mondeo) szamtalan adaptacios ertekek torlese (Forscan, IDS, UCDS) valamint PCM frissites (UCDS) utan kezdett helyrezokkeni a mukodese. Az adaptaciok torlese utan tobbfele modszerrel probaltuk ujratanitani (a neten kulonbozo forumokon fellelheto modszerekrol beszelek) de az utolso ami talan bevalt az a kovetekezo: reszetalas - hideg motor inditas - bemelegedesig (kb 20-30 perc) nem nyilni a gazpedalhoz - majd menni az autoval (nalunk kb 100-200 KM utan kezdett helyrezokkeni, ertem ez alatt hogy nem porgott magatol es nem ”akadt” a fordulat). Termeszetesen a 100-200 KM-t nem egyszerre tettuk meg hanem par nap alatt.
Naplózva
2008 Mondeo MK4 Ghia 2.0
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2020.07.20 hétfő, 05:58:34 »
Idézetet írta: w8pxyi - 2020.07.19 vasárnap, 20:25:03
Köszi, visszaolvastam, nem hangzik túl jól:) Fura, hogy nem FL váltástól van ilyen változtatás.
Ezek szerint Forscan lehet nem lesz elegendő? PCM reset nem törli ki ezeket a betanult értékeket? Aztán az általad leírt módszerrel újratanulná.
Lehet hagyom koszosan inkább:)
Szia
Nalunk a forscan nem volt kepes az adaptacio torlesere PCM update elott. Elindult a folyamat majd hibaval leallt. Mas kabellel/progival megcsinlta de nem javult meg. Update utan (CK verzio) a forscan-al is vegigfutott a folyamat . Amugy ahogy irtam tobb benzines ford (mondeo 3/4, c/s-max) is is van a csaladban, de csak ennel csinalta ezt takaritas utan.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
w8pxyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2020.07.21 kedd, 05:57:13 »
Köszi az infókat.
Idézetet írta: toby_as - 2020.07.20 hétfő, 05:58:34
Szia
Nalunk a forscan nem volt kepes az adaptacio torlesere PCM update elott. Elindult a folyamat majd hibaval leallt. Mas kabellel/progival megcsinlta de nem javult meg. Update utan (CK verzio) a forscan-al is vegigfutott a folyamat . Amugy ahogy irtam tobb benzines ford (mondeo 3/4, c/s-max) is is van a csaladban, de csak ennel csinalta ezt takaritas utan.
Naplózva
2008 Mondeo MK4 Ghia 2.0
sbalazs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2020.07.26 vasárnap, 11:26:31 »
A 2008as ford szivo benzin motorok kozponti befecskendezesesek v. hengerenkenti befecskendezeses motorok?
(Ami engem erdekel most,hogy ne kozvetlen befecskendezeses legyen.)
Naplózva
A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0 Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2020.07.26 vasárnap, 11:54:41 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2020.07.26 vasárnap, 11:26:31
A 2008as ford szivo benzin motorok kozponti befecskendezesesek v. hengerenkenti befecskendezeses motorok?
(Ami engem erdekel most,hogy ne kozvetlen befecskendezeses legyen.)
A szívók hengerenkéntiek, ami közvetlen az a EcoBoost, legegyszerűbben így tudod megkülönböztetni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sbalazs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2020.07.26 vasárnap, 12:30:49 »
Idézetet írta: Scratch - 2020.07.26 vasárnap, 11:54:41
A szívók hengerenkéntiek, ami közvetlen az a EcoBoost, legegyszerűbben így tudod megkülönböztetni.
Koszi!
Akkor ezeknel a regi szivos motorknal a kokszosodas nem olyan problema, mert az uzemanyag le tudja mosni a lerakodast ?
(Nyilvan lehet mas problemajuk.)
Naplózva
A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0 Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2020.07.26 vasárnap, 14:09:14 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2020.07.26 vasárnap, 12:30:49
Koszi!
Akkor ezeknel a regi szivos motorknal a kokszosodas nem olyan problema, mert az uzemanyag le tudja mosni a lerakodast ?
(Nyilvan lehet mas problemajuk.)
Nincs ilyen problémája a szívónak, én néha szoktam tenni bele Spuri adalékot, az szépen letakarítja.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
peterio0021
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2020.07.26 vasárnap, 19:25:51 »
Sziasztok!segítséget kérnék!
2007es 2.0 benzines autó!
Mai nap kezdte el,hogy néha felvillan az olajnyomás lámpa a piros,de csak néha és észrevettem,hogy fékezésnél,vagy kumplungolásnál csinálja.....mjamanólehetez?
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2020.07.26 vasárnap, 20:34:02 »
Idézetet írta: peterio0021 - 2020.07.26 vasárnap, 19:25:51
Sziasztok!segítséget kérnék!
2007es 2.0 benzines autó!
Mai nap kezdte el,hogy néha felvillan az olajnyomás lámpa a piros,de csak néha és észrevettem,hogy fékezésnél,vagy kumplungolásnál csinálja.....mjamanólehetez?
Köszi
ellenőrizted az olajszintet?
Az olaj nyomás kapcsoló csatlakozása vagy vezetékelése hibája is okozhatja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2020.08.04 kedd, 14:24:06 »
Üdv!
Egy láma kérdés: Az Mk4-esekben lévő 2.0-ás motor (145LE) még ugyanaz, mint ami az MK3-asokban volt? Csak mert az is 145LE, és gondoltam....
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2020.08.08 szombat, 09:47:13 »
Idézetet írta: bigzso - 2020.08.04 kedd, 14:24:06
Üdv!
Egy láma kérdés: Az Mk4-esekben lévő 2.0-ás motor (145LE) még ugyanaz, mint ami az MK3-asokban volt? Csak mert az is 145LE, és gondoltam....
Kis módosításokkal, de én úgy tudom ugyan az.
Egyébként rossz katalizátor (katalizátor hatásfok alacsony) miatt elképzelhető nehezen indítás? 1,6 Ecoboost.
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2020.08.08 szombat, 11:27:15 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2020.08.08 szombat, 09:47:13
Kis módosításokkal, de én úgy tudom ugyan az.
Egyébként rossz katalizátor (katalizátor hatásfok alacsony) miatt elképzelhető nehezen indítás? 1,6 Ecoboost.
inkább üzemanyag miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2020.08.08 szombat, 12:36:15 »
Idézetet írta: alf® - 2020.08.08 szombat, 11:27:15
inkább üzemanyag miatt.
Mindig 100-as OMV-t tankolok. Előtte pedig 100-as Shellt. Ezek miatt lenne?
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2020.08.08 szombat, 15:22:37 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2020.08.08 szombat, 12:36:15
Mindig 100-as OMV-t tankolok. Előtte pedig 100-as Shellt. Ezek miatt lenne?
indításkor nem veszi figyelembe a rendszer a lambda szonda jeleit.Gyanítom, hogy az üza körül kell keresgetni a megoldást,de nem minőség és a tankolt márka számít...
Inkább ilyesmi,mégha a cikk másik modellévhez is tartozik:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2020.08.08 szombat, 21:46:19 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2020.08.08 szombat, 09:47:13
Kis módosításokkal, de én úgy tudom ugyan az.
Egyébként rossz katalizátor (katalizátor hatásfok alacsony) miatt elképzelhető nehezen indítás? 1,6 Ecoboost.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2020.08.28 péntek, 07:22:19 »
Sziasztok,
A napi 100km utazásom lecsökkent napi 4-5-re (új munkahely) és így nem vagyok benne biztos hogy a 2.0 dieselem ezt szeretni fogja, erősen gondolkodok hogy le kellene cserélnem egy benyásra. 1.6-osról nagyon sok rosszat hallottam. 2.0-ból pedig nem túl sokat lehet venni
Összességében milyenek a 2.0 benzines motorok az MK IV FL-es modellekben? Gondolkodjak ebben egyáltalán?
Köszi
Doby
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2020.08.28 péntek, 08:40:54 »
Idézetet írta: Doby - 2020.08.28 péntek, 07:22:19
Sziasztok,
A napi 100km utazásom lecsökkent napi 4-5-re (új munkahely) és így nem vagyok benne biztos hogy a 2.0 dieselem ezt szeretni fogja, erősen gondolkodok hogy le kellene cserélnem egy benyásra. 1.6-osról nagyon sok rosszat hallottam. 2.0-ból pedig nem túl sokat lehet venni
Összességében milyenek a 2.0 benzines motorok az MK IV FL-es modellekben? Gondolkodjak ebben egyáltalán?
Köszi
Doby
Ilyen távra inkább bicikliben gondolkodj
A Mondit pedig használd hétvégén.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
adamka0523
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2020.10.05 hétfő, 10:43:53 »
Sziasztok!
Kérdezném tőletek, hogy a 2.0 literes benzinmotornál találkoztatok már olyan hibával, hogy hidegen indulva szépen megy alapjáraton, majd picit a gázpedálra lépve egy pillanatra beesik a fordulat 5-600-ra majd onnan kezd felfelé menni? Folytószelep házat tervezem kitisztítani ennyitől megoldódhat a probléma?
Naplózva
verbation
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2021.03.25 csütörtök, 08:25:29 »
Sziasztok!
Van egy 2008-as 1.6 125 lovas mondim. Mostanában azt vettem észre, vagy 3 hete egy autómosásos reggelen, hogy minden indításnál hidegen melegen szépen bepöccen, de alacsony az alapjárat pár másodpercig. Hidegen olyan 1000-1100, melegen kb 700-750 lehet. 3-4-5 másodperc és utána magára talál a normális értékre. Onnan teljesen jó a következő indításig, de ha játszom vele, hogy beindít leállít, akkor is is ez a jelenség. Amikor ezt elkezdte, akkor hideg indításnál is 700-750 körül volt rendesen csörgött is, de gázpöccintésre egyből helyreállt. Szerintetek mi lehet a probléma? kb 8000 km-el ezelőtt volt vezérlés és gyertya csere márka szervizben.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
parduc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2021.03.26 péntek, 10:42:51 »
Idézetet írta: verbation - 2021.03.25 csütörtök, 08:25:29
Sziasztok!
Van egy 2008-as 1.6 125 lovas mondim. Mostanában azt vettem észre, vagy 3 hete egy autómosásos reggelen, hogy minden indításnál hidegen melegen szépen bepöccen, de alacsony az alapjárat pár másodpercig. Hidegen olyan 1000-1100, melegen kb 700-750 lehet. 3-4-5 másodperc és utána magára talál a normális értékre. Onnan teljesen jó a következő indításig, de ha játszom vele, hogy beindít leállít, akkor is is ez a jelenség. Amikor ezt elkezdte, akkor hideg indításnál is 700-750 körül volt rendesen csörgött is, de gázpöccintésre egyből helyreállt. Szerintetek mi lehet a probléma? kb 8000 km-el ezelőtt volt vezérlés és gyertya csere márka szervizben.
Köszönöm a segítséget!
Szia!
Szintén hasonló a jelenség nálam is,szerelőm megtekintette, kiolvasta,mivel a sárga motorpiktogramm kivilágított,törölte de visszatért a jelzés.
elektromos gázpedálérzékelő hiba,van egy alsó.ill.felső,tapasztalatai szerint a felsővel van a hiba, ami cserére szorul ("kikopott")
nem vagyok szakember, csak felhasználó
üdv
Naplózva
verbation
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2021.03.26 péntek, 18:09:24 »
Idézetet írta: parduc - 2021.03.26 péntek, 10:42:51
Szia!
Szintén hasonló a jelenség nálam is,szerelőm megtekintette, kiolvasta,mivel a sárga motorpiktogramm kivilágított,törölte de visszatért a jelzés.
elektromos gázpedálérzékelő hiba,van egy alsó.ill.felső,tapasztalatai szerint a felsővel van a hiba, ami cserére szorul ("kikopott")
nem vagyok szakember, csak felhasználó
üdv
Neken nem világít a sárga lámpa. Melyik a felső jeladó? A folytószelepház jeladó vagy az kompletten?
Naplózva
parduc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2021.03.26 péntek, 19:41:47 »
Idézetet írta: verbation - 2021.03.26 péntek, 18:09:24
Neken nem világít a sárga lámpa. Melyik a felső jeladó? A folytószelepház jeladó vagy az kompletten?
nekem se jelzett azonnal, majd csak egyszer világítani kezdett,törlés után, 1-2nap ismét jelzett ,mintha ,hogy a második kérdésre is válaszoljak,csak a jeladóról beszélt nem az egészről
Naplózva
Mirage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2021.03.27 szombat, 19:35:08 »
Én teljesen kuka vagyok a szereléshez, de a focusomba is volt hasonló probléma, ott az alapjárati motor volt a ludas.
A mondeókban nincs olyan ? Nem lehet itt is az a probléma ?
Naplózva
2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
depikeeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2021.05.03 hétfő, 19:48:12 »
Sziasztok,olyan gomdom van,hogy rezeg-rezonál az elektromos gázpedálom (2000-2500-fordulettól)elég idegesítő......Komplett kuplung+ kettőtömegű is lett cserélve,alsó motortatró bak,de nem szűnt meg,Valaki találkozozz már ilyennel??
Ford mondeo mk4 2,0 benzin 2009 AOBA
Naplózva
szikie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2022.04.23 szombat, 19:46:39 »
Sziasztok
Adott egy 2.0 145le duratec mondeo . A problema,hogy a napi elso inditasnal leall az auto. Felporog a kb. 2000-ig majd leesik a fordulatszam es leall a motor. Masodik inditasra minden problema nelkul jar. 100-as benzinnel tankolom, az utobbi idoben adalekot is adtam hozza. olaj, szurok, gyertyak most lettek cserelve es a fojtoszelep es meg lett takaritva. Uzemanyag szivattyu kb 1 eve volt cserelve.
Halas lennek barmilyen otletert illetve megoldasert.
Elore is koszonom.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2022.04.23 szombat, 20:01:55 »
Idézetet írta: szikie - 2022.04.23 szombat, 19:46:39
Sziasztok
Adott egy 2.0 145le duratec mondeo . A problema,hogy a napi elso inditasnal leall az auto. Felporog a kb. 2000-ig majd leesik a fordulatszam es leall a motor. Masodik inditasra minden problema nelkul jar. 100-as benzinnel tankolom, az utobbi idoben adalekot is adtam hozza. olaj, szurok, gyertyak most lettek cserelve es a fojtoszelep es meg lett takaritva. Uzemanyag szivattyu kb 1 eve volt cserelve.
Halas lennek barmilyen otletert illetve megoldasert.
Elore is koszonom.
Szia!
Az Mk4 benzin motorral nem vagyok tisztában, de a korábbi modelleknél pl a PCV szelep, és a hozzávezető csövek tudtak ilyet csinálni, illetve a rosszul működő alapjárati motor.
Vagy valami egyéb falslevegő
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2022.07.22 péntek, 21:19:35 »
Sziasztok!
Erősen kerepel/kopog a motor. Indításkor alapjáraton mindig. Ha elindulok magasabb fordulaton egyre jobban abbahagyja.
Ahogy csökken a fordulatszám egyre jobban erősödik.
Olajszint tökéletes. Pár hónapja volt olajcsere. Nem most kezdte. Visszaolvasva néhányan hidrotőkét emlegetnek.
300e. km van benne, 1,6-os benzin, 2009 12.-ik havi. Mk4 BA7, motorkód RHBA
Mit tudtok mondani mi lehet a baj? Van ezekben olajszivattyú és ha van az hol van?
Adjatok légyszi javaslatokat mi lehet vele? köszönöm:Gábor
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2022.08.09 kedd, 17:02:28 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2022.07.22 péntek, 21:19:35
Sziasztok!
Erősen kerepel/kopog a motor. Indításkor alapjáraton mindig. Ha elindulok magasabb fordulaton egyre jobban abbahagyja.
Ahogy csökken a fordulatszám egyre jobban erősödik.
Olajszint tökéletes. Pár hónapja volt olajcsere. Nem most kezdte. Visszaolvasva néhányan hidrotőkét emlegetnek.
300e. km van benne, 1,6-os benzin, 2009 12.-ik havi. Mk4 BA7, motorkód RHBA
Mit tudtok mondani mi lehet a baj? Van ezekben olajszivattyú és ha van az hol van?
Adjatok légyszi javaslatokat mi lehet vele? köszönöm:Gábor
Itt most kicsit behalt ez a topic. Akkor esetleg tudnátok ajánlani olyan szerelőt aki ezt keni vágja?
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2023.08.18 péntek, 12:25:13 »
Jó napot kívánok!
Van egy 2.0l benzines scti 149kw_os 2013-as paripám ebben már 190 ezer kilóméter van. Úgy tudom vezérműláncos ezt mikor kell cserélni mennyit bír?
köszönöm előre is.
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2023.09.21 csütörtök, 16:03:41 »
Üdv!
A remélhetőleg a nem túl távoli jövőben szeretném frissíteni a jelenlegi MK3-amat egy faceliftes MK4-re. Alapvetően városi (Bp) használatra lesz véve, néha (főleg nyáron) autópályázásra. Eredetileg 2.2 TDCi-t akartam Aisin váltóval a nyomaték és a relatíve kis fogyasztás miatt, de tudom, dízelt városba nem kéne. Csak szívnék vele, ebben biztos vagyok. Viszont mindenképp automatát szeretnék már, azonban elég *** párosításokat csináltak motor-automata váltó tekintetében. Benzinesknél a 2.3 annyira nem erős, nem is nyomatékos, viszont biztos megkajálja a 11-12 litert. De legalább van hozzá automata. Aztán ott az 5 hengeres Volvo motor a 2.5T, ott legalább van erő, nyomaték, viszont csak kéziváltóval volt kapható... facelift után a 2.0 benzin meg csak Ecoboost meg Powershift, egyiknek sincs túl jó híre. Na már most még így is ez tűnik a legésszerűbbnek a főként városi használat miatt. Akinek ilyen motorral-váltóval szerelt autója van, kérem írjon róla pár sort, hogy mégis mire lehet számítani ennél a konstrukciónál, és szemléltetésképpen árakkal (pl komplett váltófelújítás), hogy legyen mihez viszonyítani. Előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2023.09.21 csütörtök, 19:25:17 »
Idézetet írta: Sierra2008 - 2023.09.21 csütörtök, 16:03:41
Üdv!
A remélhetőleg a nem túl távoli jövőben szeretném frissíteni a jelenlegi MK3-amat egy faceliftes MK4-re. Alapvetően városi (Bp) használatra lesz véve, néha (főleg nyáron) autópályázásra. Eredetileg 2.2 TDCi-t akartam Aisin váltóval a nyomaték és a relatíve kis fogyasztás miatt, de tudom, dízelt városba nem kéne. Csak szívnék vele, ebben biztos vagyok. Viszont mindenképp automatát szeretnék már, azonban elég *** párosításokat csináltak motor-automata váltó tekintetében. Benzinesknél a 2.3 annyira nem erős, nem is nyomatékos, viszont biztos megkajálja a 11-12 litert. De legalább van hozzá automata. Aztán ott az 5 hengeres Volvo motor a 2.5T, ott legalább van erő, nyomaték, viszont csak kéziváltóval volt kapható... facelift után a 2.0 benzin meg csak Ecoboost meg Powershift, egyiknek sincs túl jó híre. Na már most még így is ez tűnik a legésszerűbbnek a főként városi használat miatt. Akinek ilyen motorral-váltóval szerelt autója van, kérem írjon róla pár sort, hogy mégis mire lehet számítani ennél a konstrukciónál, és szemléltetésképpen árakkal (pl komplett váltófelújítás), hogy legyen mihez viszonyítani. Előre is köszönöm!
mk4 dízelek nem kényesek a városi használatra-sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sierra2008
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2023.09.21 csütörtök, 21:28:47 »
Idézetet írta: alf® - 2023.09.21 csütörtök, 19:25:17
mk4 dízelek nem kényesek a városi használatra-sem.
Tényleg? Hmm ez mondjuk jó hír, ha tényleg így van.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2023.09.21 csütörtök, 22:24:57 »
Idézetet írta: Sierra2008 - 2023.09.21 csütörtök, 21:28:47
Tényleg? Hmm ez mondjuk jó hír, ha tényleg így van.
Igaza van Alfnak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ