Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:58:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
ST200, ST24
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: ST200, ST24 (Megtekintve 343673 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 19:38:26 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.21 vasárnap, 18:15:08
akkor tök mindegy, hogy egyforma-e
A bölcső csak azért más, hogy a másfajta lengőkart legyen hova fölcsavarozni.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 15:19:57 írta drof
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 19:41:46 »
Hazafelé az Üllőin bekóstolt egy 2.0 B Vectrás kistücsök. Nagyon vicsorgott a kormosképű és nagyon kormolt/füstölt a kipufogója, de ennek ellenére csak egyre kisebb lett a tükörben.
Integettem neki a tetőablakon, nehogy rosszul érezze magát.
Tisztán pályás fogyi (volt néha 130-is, amikor nagyobbakat kellett fékezni
) 9.1L/100km.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 19:58:33 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.21 vasárnap, 19:41:46
Hazafelé az Üllőin bekóstolt egy 2.0 B Vectrás kistücsök. Nagyon vicsorgott a kormosképű és nagyon kormolt/füstölt a kipufogója, de ennek ellenére csak egyre kisebb lett a tükörben.
Integettem neki a tetőablakon, nehogy rosszul érezze magát.
Tisztán pályás fogyi (volt néha 130-is, amikor nagyobbakat kellett fékezni
) 9.1L/100km.
velem tegnapelőtt este erősködött egy golf, csak én nem tudtam neki integetni, mivel még nincs tetőablakom
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 21:13:18 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.21 vasárnap, 19:58:33
velem tegnapelőtt este erősködött egy golf, csak én nem tudtam neki integetni, mivel még nincs tetőablakom
Már nagyon érik!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 23:26:52 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.21 vasárnap, 19:58:33
velem tegnapelőtt este erősködött egy golf, csak én nem tudtam neki integetni, mivel még nincs tetőablakom
maradt még korong bőven.
ha nincs alkatrace, akkor benájlonozzuk
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 23:33:23 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.20 szombat, 22:37:40
Apád, az. 3-ból 2-őt nem raktál vissza, második nekifutásra 3-ból 2-őt sikerült visszadugni. Mi lenne, ha még értenél is hozzá? Elsőre menne a 3?
hát igen...
azt szokták mondani, hogy csak az hibázik, aki tesz is valamit...dolgozik...vagy ilyesmi
aki okoskodik csak, az mindig ki tudja magyarázni utólag az elszálló szó jelentését.
hogy mondjak egy példát...kik is ilyenek...ööö...asszem a jogászok?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 07:42:38 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.21 vasárnap, 23:33:23
hát igen...
azt szokták mondani, hogy csak az hibázik, aki tesz is valamit...dolgozik...vagy ilyesmi
aki okoskodik csak, az mindig ki tudja magyarázni utólag az elszálló szó jelentését.
hogy mondjak egy példát...kik is ilyenek...ööö...asszem a jogászok?
Jabammeg, csak azt a qrva vezetéket mégis a jogásznak kell a végén visszadugni, akkor, amikor már össze van szerelve minden. Amikor szépen összedugható lenne szétszerelt állapotában, azok az irodisták mindig lefelejtenek 1-2 vezetéket.
Hiába ügyes a dolgos kéz, ha nincs aki szervezze a munkát.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 07:57:28 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.22 hétfő, 07:42:38
Jabammeg, csak azt a qrva vezetéket mégis a jogásznak kell a végén visszadugni, akkor, amikor már össze van szerelve minden. Amikor szépen összedugható lenne szétszerelt állapotában, azok az irodisták mindig lefelejtenek 1-2 vezetéket.
Hiába ügyes a dolgos kéz, ha nincs aki szervezze a munkát.
az ... nyolcszor áthajtogatva a kábelkorbácsot ...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 09:11:59 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.22 hétfő, 07:57:28
az ... nyolcszor áthajtogatva a kábelkorbácsot ...
Csak 4x. És mert valami idijjjóta aszondta, hogy rosszul van hajtogatva. Pedig elsőre jól volt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 09:14:48 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.22 hétfő, 09:11:59
Csak 4x. És mert valami idijjjóta aszondta, hogy rosszul van hajtogatva. Pedig elsőre jól volt.
de biztos ami biztos alapon utána megint áthajtottad ...
mondtam, hogy olvass könyvet
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 09:35:27 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.22 hétfő, 09:14:48
de biztos ami biztos alapon utána megint áthajtottad ...
mondtam, hogy olvass könyvet
Én már olvastam eleget. Olvasson az, akinek 2 anyja van.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 11:27:42 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.22 hétfő, 07:42:38
Jabammeg, csak azt a qrva vezetéket mégis a jogásznak kell a végén visszadugni, akkor, amikor már össze van szerelve minden. Amikor szépen összedugható lenne szétszerelt állapotában, azok az irodisták mindig lefelejtenek 1-2 vezetéket.
Hiába ügyes a dolgos kéz, ha nincs aki szervezze a munkát.
ja kérem...így megy ez mindig. pipiskedni lehet a végén, amikor a munkát már megcsinálta valaki.
az egészből szerintem ezt az egy zsineget tetted a helyére az egész autóból és te lettél a munka hőse
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 13:51:59 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.22 hétfő, 11:27:42
ja kérem...így megy ez mindig. pipiskedni lehet a végén, amikor a munkát már megcsinálta valaki.
az egészből szerintem ezt az egy zsineget tetted a helyére az egész autóból és te lettél a munka hőse
Pont, ahogy mondod!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 13:56:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.22 hétfő, 11:27:42
ja kérem...így megy ez mindig. pipiskedni lehet a végén, amikor a munkát már megcsinálta valaki.
az egészből szerintem ezt az egy zsineget tetted a helyére az egész autóból és te lettél a munka hőse
na nem mintha nem működne anélkül .. kiveszi az izzót és nem is világít
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 21:07:40 »
Idézetet írta: drof - 2011.08.22 hétfő, 13:51:59
Pont, ahogy mondod!
Hi!Na,hazajöttünk a nyaralásból és egy-két érdekes dolgot tapasztaltam.Az egyik,hogy kibaszottul,qrva jó lett a futómű és még csak be sincs állítva.A másik meg pont a kormányzás.MErt nekem sokkal közvetlenebbnek és érzékenyebbnek tűnik,mint az eddigi három autó közül bármelyiken is.Attól függetlenül,hogy a futómű ki lett cserélve,mert ezt mindegyiken megcsináltattam,viszont ez a kormánymű ami ebben van,más.Ja,átlagfogyi valami 10.4 lett annyi cuccal,hogy lógott az autó segge.Mint a rossz cigányok...a jaszkari hülyegyerekek elmehettek a francba,a 7-es úton óberkodott egy-kettő de rá kellett jönniük,hogy nem vagyunk egy kategóriában.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:54:30 »
Megvan a hiba! Nem a lambdák miatt volt az enyhe "throttle hang", hanem a TPS miatt. Astornak végül igaza lett.
Leszedtem újra, megmértem mindkettőt és a régi a jó értékeket adja (0.5 Ohm 200K-nál és 5 Ohm teljesen nyitott állapotban) az "új" meg 1 Ohm-ról indul.
Felraktam a régit, aztán ECU reset és azóta kuplung kinyomásnál AZONNAL (ahogy azt kell neki gyárilag) ejti a fordulatot 700-ra és NEM tartja 1100-on egy pillanatig sem. És van motorfék, MINDEN SEBESSÉGBEN, MINDEN TARTOMÁNYBAN. Ahogy azt gyárilag tudnia kell.
Ettől függetlenül klímánál és szervónál emel PICIT a fordulaton (ahogy azt gyárilag kell neki).
Aki kitalálta, hogy váltásnál megemeli, meg tartja a fordulatot gyárilag az autó a simább váltásért, az menjen el egy IACV pucolásra és egy TPS ellenőrzésre. Szerintem.
És V6 TPS nem egyezik az ST200-as TPS-sel, ellentétes a forgásirányuk. A MAF viszont továbbra is azonos a kettőn.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:39:26 »
annyira úúútálom, mikor igazam van
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ata66
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2011.10.05 szerda, 14:14:24 »
Sziasztok!
Volna egy régóta fenn álló problémám az ST 200 Mondeóm-mal.
Időközönként ( teljesen rendszertelenül és kiszámíthatatlanul) üresjáratban felpörög a motor 3500 - 4000 -es fordulatig.
Ezt álló helyzetben ( üresben) is produkálja, + akkor is, amikor menet közben vagyok és sebességet akarok váltani!
Eddig egy szerelő sem tudta megoldani a gondomat!
Kezdek lassan kétségbe esni!
Tud valaki segíteni???
Előre is Köszi!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2011.10.05 szerda, 16:21:40 »
Idézetet írta: ata66 - 2011.10.05 szerda, 14:14:24
Sziasztok!
Volna egy régóta fenn álló problémám az ST 200 Mondeóm-mal.
Időközönként ( teljesen rendszertelenül és kiszámíthatatlanul) üresjáratban felpörög a motor 3500 - 4000 -es fordulatig.
Ezt álló helyzetben ( üresben) is produkálja, + akkor is, amikor menet közben vagyok és sebességet akarok váltani!
Eddig egy szerelő sem tudta megoldani a gondomat!
Kezdek lassan kétségbe esni!
Tud valaki segíteni???
Előre is Köszi!
drofnál is ez volt nem olyan rég,nem tudom jutott-e valamire.Nekem mint szimpla véhat tulajdonosnak ilyet az alábbi esetekben produkált:
a) rossz volt a fojtószelep
b) rossz volt a lambdaszonda
c) el volt törve a tűzfalnál a vákumelosztó
Négyhengeresnél volt,hogy szétment a főfékhenger tömítése és befolyt a rásegítőbe majd a fékolaj szétmarta a gumilabdát.De annak legalább volt egy kis sziszegő hangja,hogy valami nem stimmel.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.05 szerda, 16:23:47 írta misi107
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:28:24 »
Idézetet írta: ata66 - 2011.10.05 szerda, 14:14:24
Sziasztok!
Volna egy régóta fenn álló problémám az ST 200 Mondeóm-mal.
Időközönként ( teljesen rendszertelenül és kiszámíthatatlanul) üresjáratban felpörög a motor 3500 - 4000 -es fordulatig.
Ezt álló helyzetben ( üresben) is produkálja, + akkor is, amikor menet közben vagyok és sebességet akarok váltani!
Eddig egy szerelő sem tudta megoldani a gondomat!
Kezdek lassan kétségbe esni!
Tud valaki segíteni???
Előre is Köszi!
Misi majdnem jól emléxik, volt nálam is ilyen (4 és 2 éve), de legutóbb nem ez volt a gondom, hanem TPS. De gondolom ez nem sokat mond.
Ami neked problémát okoz az a throttle hang és az IACV hibája okozza. Na mindegy is ez a sok kínai szöveg, a lényeg, hogy irány a Cromax, 20 ezerért adnak egy új alapjárati motort, azt szereltesd be a szerelővel és készen is vagyunk.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:33:06 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.05 szerda, 20:28:24
Misi majdnem jól emléxik, volt nálam is ilyen (4 és 2 éve), de legutóbb nem ez volt a gondom, hanem TPS. De gondolom ez nem sokat mond.
Ami neked problémát okoz az a throttle hang és az IACV hibája okozza. Na mindegy is ez a sok kínai szöveg, a lényeg, hogy irány a Cromax, 20 ezerért adnak egy új alapjárati motort, azt szereltesd be a szerelővel és készen is vagyunk.
repül az idő...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:23:50 »
A tegnapi szerelés konklúziói:
Először is meni tenksz Astornak, még mindig nagyon ügyes és gyorsan jár a keze. Sőt még romantikázni is elvitt, megnézhettem vele a balatoni naplementét egy mattfekete V6 kombiban száguldva......
A kattanó hangról: Kicseréltük a ludasnak vélt bal féltengelyt. Nem az kattogott. Akkor gondolkozzunk. Mi lehet még? Motor és váltó nem, mert az előzőekkel is ugyan ezt csinálta. Első motortartó bak nem, mert azt is cseréltem. Így marad a jobbos féltengely (azt nem cseréltük, mert a donor ABS jeladó recéi elég rozsdásak voltak, nem akartam berakni és aztán emiatt kiszedni újra) és a hátsó váltótartó bak. Esetleg a lengőkarok. Nem tom, kicseréljük idővel majd mindet, aztán kiderül.
A kipuff saválló leömlőről: beraktuk, rohadt nagy ***ás úgy cserélni, hogy bent van a motor, de nem lehetetlen. Persze nem illeszkedik minden pontosan, így a hátsó leömlő csatlakozása a csigába elég érdekes, nem túl jó ott a tömítettség.....ezt még meg kell oldani, de várunk vele, a hőkezelés had idomítsa az edenstahlt. A cucc 5 mp alatt tűzforró, kicsit jobban veszi a hőt, mint az öntvény.
Ami a várakozásoknak megfelelően alakult: a kipuffogás sokkal akadálymentesebb és gyorsabb lett, nagyon sokat javult a gázreakció és nőtt valamicskét a menetteljesítmény. Pályán és úton is jobban lehet vele előzni, hamarabb és kisebb gázzal eléri a kívánt sebességet. Jó lesz, valahogy megszokom majd.
EGR-t véglegesen kiiktattuk, a vákuumszelep maradt csak lehegesztve, meg a hátsó leömlőn a kivezető csonk, szintén lehegesztve. Nem kell az oda.
Ami nagy csalódást okozott: Szelephangja volt eddig is a hátsó kipuffsornak, de bíztam benne, hogy a leömlőnél fúj ki. Hát nem. A szelepek szólnak, nem is kicsit. Mostmeg úgy felerősödött az akadálymentes leömlővel, hogy jajj. Ennek hengerfejleszedés és szelepcsere lesz a vége.
Érdekes, mert gyári leömlővel is lehetett hallani, de csak hidegen és nem volt zavaróan hangos. Most viszont mindig van terhelésen és zavaróan hangos.
Végül is, ha már nem hengerfejes, akkor legalább a szelepek csattogjanak mán! Vagy szelepgörbülés, vagy vezérlés elugrás lesz a ludas. Hogy én mennyire örülök ennek!
Ami még nagyobb csalódást okozott: ki akartuk vágni a balos kipudobot, mert minekaz. Aztán átgondoltam vágás előtt, hogy mi is van a rendszerben fojtásként és hangtompítóként és rájöttem, hogy már csak ez a 2 hátsó dob.
Se katik, se középdob. Így meg kicsit sok lenne a nagyobb dob kivágása. Astort könnyű volt meggyőzni, hamar letettünk a vágási szándékunkról. Alapjáraton és sebességben 1000 rpm körül részterhelésen gyönyörű hangja van. Felette viszont olyan recegő hangja van a balos dobnak, hogy fizikailag fáj hallgatni. Nagyon nem tetszik és nagyon bántóan ropog.
Így most nagyon fhos az összhang. Elölről csattogó szelephang és kifújás a hátsó leömlőtől, hátulról meg idióta boyracer recegés.
Valamit tenni kell majd az ügyben, ez így nem maradhat.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.09 vasárnap, 11:27:34 írta drof
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:27:18 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.09 vasárnap, 11:23:50
Így most nagyon fhos az összhang. Elölről csattogó szelephang és kifújás a hátsó leömlőtől, hátulról meg idióta boyracer recegés.
Valamit tenni kell majd az ügyben, ez így nem maradhat.
suszter meg a kaptafa
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:29:10 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.09 vasárnap, 11:27:18
suszter meg a kaptafa
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:47:53 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.09 vasárnap, 11:23:50
A tegnapi szerelés konklúziói:
Először is meni tenksz Astornak, még mindig nagyon ügyes és gyorsan jár a keze. Sőt még romantikázni is elvitt, megnézhettem vele a balatoni naplementét egy mattfekete V6 kombiban száguldva......
A kattanó hangról: Kicseréltük a ludasnak vélt bal féltengelyt. Nem az kattogott. Akkor gondolkozzunk. Mi lehet még? Motor és váltó nem, mert az előzőekkel is ugyan ezt csinálta. Első motortartó bak nem, mert azt is cseréltem. Így marad a jobbos féltengely (azt nem cseréltük, mert a donor ABS jeladó recéi elég rozsdásak voltak, nem akartam berakni és aztán emiatt kiszedni újra) és a hátsó váltótartó bak. Esetleg a lengőkarok. Nem tom, kicseréljük idővel majd mindet, aztán kiderül.
A kipuff saválló leömlőről: beraktuk, rohadt nagy ***ás úgy cserélni, hogy bent van a motor, de nem lehetetlen. Persze nem illeszkedik minden pontosan, így a hátsó leömlő csatlakozása a csigába elég érdekes, nem túl jó ott a tömítettség.....ezt még meg kell oldani, de várunk vele, a hőkezelés had idomítsa az edenstahlt. A cucc 5 mp alatt tűzforró, kicsit jobban veszi a hőt, mint az öntvény.
Ami a várakozásoknak megfelelően alakult: a kipuffogás sokkal akadálymentesebb és gyorsabb lett, nagyon sokat javult a gázreakció és nőtt valamicskét a menetteljesítmény. Pályán és úton is jobban lehet vele előzni, hamarabb és kisebb gázzal eléri a kívánt sebességet. Jó lesz, valahogy megszokom majd.
EGR-t véglegesen kiiktattuk, a vákuumszelep maradt csak lehegesztve, meg a hátsó leömlőn a kivezető csonk, szintén lehegesztve. Nem kell az oda.
Ami nagy csalódást okozott: Szelephangja volt eddig is a hátsó kipuffsornak, de bíztam benne, hogy a leömlőnél fúj ki. Hát nem. A szelepek szólnak, nem is kicsit. Mostmeg úgy felerősödött az akadálymentes leömlővel, hogy jajj. Ennek hengerfejleszedés és szelepcsere lesz a vége.
Érdekes, mert gyári leömlővel is lehetett hallani, de csak hidegen és nem volt zavaróan hangos. Most viszont mindig van terhelésen és zavaróan hangos.
Végül is, ha már nem hengerfejes, akkor legalább a szelepek csattogjanak mán! Vagy szelepgörbülés, vagy vezérlés elugrás lesz a ludas. Hogy én mennyire örülök ennek!
Ami még nagyobb csalódást okozott: ki akartuk vágni a balos kipudobot, mert minekaz. Aztán átgondoltam vágás előtt, hogy mi is van a rendszerben fojtásként és hangtompítóként és rájöttem, hogy már csak ez a 2 hátsó dob.
Se katik, se középdob. Így meg kicsit sok lenne a nagyobb dob kivágása. Astort könnyű volt meggyőzni, hamar letettünk a vágási szándékunkról. Alapjáraton és sebességben 1000 rpm körül részterhelésen gyönyörű hangja van. Felette viszont olyan recegő hangja van a balos dobnak, hogy fizikailag fáj hallgatni. Nagyon nem tetszik és nagyon bántóan ropog.
Így most nagyon fhos az összhang. Elölről csattogó szelephang és kifújás a hátsó leömlőtől, hátulról meg idióta boyracer recegés.
Valamit tenni kell majd az ügyben, ez így nem maradhat.
majd kiforrja magát.Engem a lukas kipuff egyre jobban idegesít,lassan elfogy a türelmem a sógor irányába.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:49:24 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.09 vasárnap, 11:47:53
majd kiforrja magát.Engem a lukas kipuff egyre jobban idegesít,lassan elfogy a türelmem a sógor irányába.
Hol likas?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:52:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.09 vasárnap, 11:49:24
Hol likas?
a csőnél
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:53:22 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.09 vasárnap, 11:49:24
Hol likas?
ahol a lyuk van
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 12:09:50 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.09 vasárnap, 11:49:24
Hol likas?
lassan már mindenhol...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 22:13:50 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.09 vasárnap, 11:23:50
... Astornak, még mindig nagyon
ügyes és gyorsan jár a keze.
Sőt még romantikázni is elvitt, megnézhettem vele a balatoni naplementét egy mattfekete V6 kombiban száguldva......
jujjj...
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 22:14:48 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.10.09 vasárnap, 22:13:50
jujjj...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 18:59:44 »
Ma jelentősen bővült a tudástáram.
A kipuff 2 helyen is kifújt.
Először is az EGR csatlakozójánál a hátsó leömlőn. Gyárilag itt rézgyűrű van és az tömít. Ez azért volt örvendetes hír, mert a szelepcsattogásnak titulált hangot is az csinálta, így az a gond is tovatűnt. Azért csattogott eddig is onnan hátulról, mert eddig sem volt rajta rendesen az a csatlakozó, Astor kézzel simán le tudta tekerni. Most kapott rézgyűrűt és bikából rá lett húzva. Nincs többé kifújás és csattogás, csak gyönyörű haj. (Astor, a kúp tökéletesen tömít, mindjárt elmesélem, hogy miért feszült annyira a csiga.).
Másodszor a flexi cső hátsó csatlakozó részénél a cső talpa. Hiába volt koppra húzva mind3 csavar és hiába volt ott tömítés + paszta, a 3 sarka elkezdett előrefelé hajlani, mert húzta előre a 2 leömlő, hátra meg a 2 dob. Miért? Mert a gyári flexicső 3cm-mel hosszabb volt, mint az ugy., és emiatt húzta minden felé a rendszer, amitől kúposra hajlott. Emiatt feszült a csiga, emiatt nem volt likon. Vagyis először a leömlőket és a csigát kellett volna felrakni, aztán hozzátenni a felexicsövet.
Érted Rezsőkém? Most már én is értem. Úgy oldottuk meg, hogy pöröllyel hátrahajlítottuk a 3 sarkát, aztán összehúztuk a csavarokkal és úgy pont egyenes lett, jól tömít. Csáposon 23 fokban nappali fénynél ezeket azért könnyebb volt átlátni........
A kattogó hang nem féltengely. Tök feleslegesen cseréltük ki. Vagyis nem, mert most már az ST200-asé van benne.
A kattanó hang a kormányösszekötő a stabrúd csatlakozásánál. Soha nem jöttem volna rá. Elmondtam a srácnak, mondta, hogy ismeri a szitut és megfeszegette pajszerrel. Kattant, ahogy kell.
Hátul a kattanó hang rossz úton szintén a stabilizátor szilentje, azt is megzörgettük.
A kipuff mesés lett, csodájára járt mindenki a műhelyben. Meghajtottuk kicsit a hátsó recegést beazonosítandó. Meg is lett, szét van hullva beül a bal hátsó dob. Majd idővel cserélem, ha már nagyon nem bírom a hülyegyerek repedtfazék hangot. Addig jó lesz így is.
Szal nem kell semmit se csinálni a motorral, minden motorból vélt hang a kipuffból jött. hála a jó qrva anyjának, az agyamat dobtam volna el, ha az ország összes problémás motorja nálam köt ki.
A termoszra hétvégén astorral visszaraktuk a korábban xarul visszatett jobb oldali vízcsövet, de még így is szivárog belőle a folyadék. Na ezt nem értem. De majd a fűtésvízcsövekkel együtt átnézem azt is.
Az olaj szivárog a teknőtömítés alól, amit a menetszél áttol a féltengelyre, az meg szépen bever vele mindent. De ez az én hibám, mert ragaszkodtam a teknő cseréhez. Ha nem teszem és marad rajt a régi teknője (amin kendács leeresztő csavar volt) akkor talán nem eresztene most. Vagy mégis, mert a láncborítás cserével minenképpen bolygatva volt és pont ott szivárog. Majd egyszer kicserélem, de a jó kipuhoz most egy darabig nem nyúlkálunk!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:13:15 »
hál istennek, akkor végre nyugodt hétvégéim lesznek
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:16:12 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.10 hétfő, 18:59:44
Ma jelentősen bővült a tudástáram.
A kipuff 2 helyen is kifújt.
Először is az EGR csatlakozójánál a hátsó leömlőn. Gyárilag itt rézgyűrű van és az tömít. Ez azért volt örvendetes hír, mert a szelepcsattogásnak titulált hangot is az csinálta, így az a gond is tovatűnt. Azért csattogott eddig is onnan hátulról, mert eddig sem volt rajta rendesen az a csatlakozó, Astor kézzel simán le tudta tekerni. Most kapott rézgyűrűt és bikából rá lett húzva. Nincs többé kifújás és csattogás, csak gyönyörű haj. (Astor, a kúp tökéletesen tömít, mindjárt elmesélem, hogy miért feszült annyira a csiga.).
Másodszor a flexi cső hátsó csatlakozó részénél a cső talpa. Hiába volt koppra húzva mind3 csavar és hiába volt ott tömítés + paszta, a 3 sarka elkezdett előrefelé hajlani, mert húzta előre a 2 leömlő, hátra meg a 2 dob. Miért? Mert a gyári flexicső 3cm-mel hosszabb volt, mint az ugy., és emiatt húzta minden felé a rendszer, amitől kúposra hajlott. Emiatt feszült a csiga, emiatt nem volt likon. Vagyis először a leömlőket és a csigát kellett volna felrakni, aztán hozzátenni a felexicsövet.
Érted Rezsőkém? Most már én is értem. Úgy oldottuk meg, hogy pöröllyel hátrahajlítottuk a 3 sarkát, aztán összehúztuk a csavarokkal és úgy pont egyenes lett, jól tömít. Csáposon 23 fokban nappali fénynél ezeket azért könnyebb volt átlátni........
A kattogó hang nem féltengely. Tök feleslegesen cseréltük ki. Vagyis nem, mert most már az ST200-asé van benne.
A kattanó hang a kormányösszekötő a stabrúd csatlakozásánál. Soha nem jöttem volna rá. Elmondtam a srácnak, mondta, hogy ismeri a szitut és megfeszegette pajszerrel. Kattant, ahogy kell.
Hátul a kattanó hang rossz úton szintén a stabilizátor szilentje, azt is megzörgettük.
A kipuff mesés lett, csodájára járt mindenki a műhelyben. Meghajtottuk kicsit a hátsó recegést beazonosítandó. Meg is lett, szét van hullva beül a bal hátsó dob. Majd idővel cserélem, ha már nagyon nem bírom a hülyegyerek repedtfazék hangot. Addig jó lesz így is.
Szal nem kell semmit se csinálni a motorral, minden motorból vélt hang a kipuffból jött. hála a jó qrva anyjának, az agyamat dobtam volna el, ha az ország összes problémás motorja nálam köt ki.
A termoszra hétvégén astorral vis***aktuk a korábban xarul visszatett jobb oldali vízcsövet, de még így is szivárog belőle a folyadék. Na ezt nem értem. De majd a fűtésvízcsövekkel együtt átnézem azt is.
Az olaj szivárog a teknőtömítés alól, amit a menetszél áttol a féltengelyre, az meg szépen bever vele mindent. De ez az én hibám, mert ragaszkodtam a teknő cseréhez. Ha nem teszem és marad rajt a régi teknője (amin kendács leeresztő csavar volt) akkor talán nem eresztene most. Vagy mégis, mert a láncborítás cserével minenképpen bolygatva volt és pont ott szivárog. Majd egyszer kicserélem, de a jó kipuhoz most egy darabig nem nyúlkálunk!
na,végre egy hosszabb szösszenet.Úgy néz ki,lesz valami hasonló nálam is.Nekem is a baloldal kattog a kormány tekerésekor és én is a féltengelyre gondolok (ami így is-úgy is xar,mert veszettül nyikorog....) Szerdán megyek az első bakot cseréltetni,megrángatom az összekötőt.Kösz főnök!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:22:52 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.10 hétfő, 19:13:15
hál istennek, akkor végre nyugodt hétvégéim lesznek
Ne álmodozz, nem menekülsz!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:23:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.10 hétfő, 19:16:12
na,végre egy hosszabb szösszenet.Úgy néz ki,lesz valami hasonló nálam is.Nekem is a baloldal kattog a kormány tekerésekor és én is a féltengelyre gondolok (ami így is-úgy is xar,mert veszettül nyikorog....) Szerdán megyek az első bakot cseréltetni,megrángatom az összekötőt.Kösz főnök!
ezt a nyikorgást írod már egy ideje..
de én nem értettem már az elsőnél sem.
a féltengely mi a túrótól nyikorogna? az nem szokott....
az kattogni azt szokott. de ez a nyikorgás nekem teljesen új...
nem akarom neked leírni a külső csuklók tesztjét, mert nem vagy te már olyan kezdő....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:23:33 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.10 hétfő, 19:13:15
hál istennek, akkor végre nyugodt hétvégéim lesznek
miért lenne?
szerinted nem talál neked munkát?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:24:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.10 hétfő, 19:23:33
miért lenne?
szerinted nem talál neked munkát?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:33:25 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.10 hétfő, 19:23:03
ezt a nyikorgást írod már egy ideje..
de én nem értettem már az elsőnél sem.
a féltengely mi a túrótól nyikorogna? az nem szokott....
az kattogni azt szokott. de ez a nyikorgás nekem teljesen új...
nem akarom neked leírni a külső csuklók tesztjét, mert nem vagy te már olyan kezdő....
na,elkezdem elölről.Ugye cserélték a váltót,csapágyakat,gumiharangokat.Sajnos,a gumiharangokból volt szakadt.Ami ugye a porvédelem szempontjából nem a legjobb.Ergo gyaníthatóan frankón beette magát a csuklókba a többi szarral együtt.Gyaníthatóan a szerelő kitakarította,újrazsírozta az egészet (elmondása szerint) Működött is egészen addig,amíg párszor kanyarodáskor,induláskor el nem füstöltem a gumik egy részét (vagyis elég sokszor...ha már véhat hadd szóljon....)A jobboldali tengely támcsapágya is qukás,az már eddig is az volt (önmagában is nyikorog,de értelmetlen lett volna a rossz helyére a kék autó rossz tengelyét berakni) Szóval,hála az általam okozott megnövekedett terhelésnek ennyit bírtak ki.Viszont ez a kattogás új és nem is mindig van,viszont jól hallhatóan baloldalról jön és csak kanyarodáskor,az mindegy jobbra vagy balra.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:37:08 »
na de most akkor kattogás, vagy nyikorgás?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:47:48 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.10 hétfő, 19:22:52
Ne álmodozz, nem menekülsz!
ezeket már megoldod magad
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 20:16:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.10 hétfő, 19:37:08
na de most akkor kattogás, vagy nyikorgás?
egyenesben nyikorgás,kanyarban nyikorgás+kattogás...van itt minden mint a rossz boltban...csapágy nem lehet,az cserélve volt mind a két oldalon.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 20:24:18 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.10 hétfő, 19:47:48
ezeket már megoldod magad
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 20:39:48 »
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 15:23:32 írta drof
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 20:47:58 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.17 hétfő, 20:39:48
Mit hagytam ki a lambdán kívül?
nem szedted ki a biztit?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 20:49:20 »
ez valami jeladó gebax lesz. szerintem...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 20:54:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.10.17 hétfő, 20:47:58
nem szedted ki a biztit?
De. Semmi sem változott.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 21:22:55 »
A fékrásegítőre futó csöved az összeillesztésnél nincs kikopva alul?Bár azt szerintem csak észrevennéd,igaz nekem csak akkor derült ki,hogy lyukas,amikor kimostam slaggal a szívósort és ott is jött ki a víz...egyébként még mindig kísérteties a hasonlóság azzal a fojtószelepes dologgal...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 22:42:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.17 hétfő, 20:54:48
De. Semmi sem változott.
melyiket vetted ki? a lambdákét?
és nem változott semmi?
akkor szerinted nem az a fhos?
ha ugyan azt csinálja árammal is a lambda, mint nélküle, akkor miért nem dugóztuk le azt is?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: ST200, ST24
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 23:03:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.17 hétfő, 22:42:04
melyiket vetted ki? a lambdákét?
és nem változott semmi?
akkor szerinted nem az a fhos?
ha ugyan azt csinálja árammal is a lambda, mint nélküle, akkor miért nem dugóztuk le azt is?
Mert arra van ráépítve az egész motorszabályozás.Elég nagy hülyeség lenne ledugózni...akkor már legyen átépítve karburátorosra,lehetőleg triplára...mint egy jaguár.Írtam,hogy nekem a végén már mindent csinált,akár ment a lambda,akár nem.Ez sem teljesen mérvadó de iránynak jó.Szerintem 17e-t simán megér az egy pár ntk/ngk szonda...
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ