Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:03:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST200, ST24  (Megtekintve 343721 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 19:38:26 »

akkor tök mindegy, hogy egyforma-e  eplus2

A bölcső csak azért más, hogy a másfajta lengőkart legyen hova fölcsavarozni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 15:19:57 írta drof » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 19:41:46 »

Hazafelé az Üllőin bekóstolt egy 2.0 B Vectrás kistücsök. Nagyon vicsorgott a kormosképű és nagyon kormolt/füstölt a kipufogója, de ennek ellenére csak egyre kisebb lett a tükörben.

Integettem neki a tetőablakon, nehogy rosszul érezze magát.  integet2

Tisztán pályás fogyi (volt néha 130-is, amikor nagyobbakat kellett fékezni eplus2) 9.1L/100km. finom
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 19:58:33 »

Hazafelé az Üllőin bekóstolt egy 2.0 B Vectrás kistücsök. Nagyon vicsorgott a kormosképű és nagyon kormolt/füstölt a kipufogója, de ennek ellenére csak egyre kisebb lett a tükörben.

Integettem neki a tetőablakon, nehogy rosszul érezze magát.  integet2

Tisztán pályás fogyi (volt néha 130-is, amikor nagyobbakat kellett fékezni eplus2) 9.1L/100km. finom
taps

velem tegnapelőtt este erősködött egy golf, csak én nem tudtam neki integetni, mivel még nincs tetőablakom  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 21:13:18 »

taps

velem tegnapelőtt este erősködött egy golf, csak én nem tudtam neki integetni, mivel még nincs tetőablakom  hehe

Már nagyon érik! vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:26:52 »

taps

velem tegnapelőtt este erősködött egy golf, csak én nem tudtam neki integetni, mivel még nincs tetőablakom  hehe
maradt még korong bőven. eplus2
ha nincs alkatrace, akkor benájlonozzuk hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:33:23 »

Apád, az. 3-ból 2-őt nem raktál vissza, második nekifutásra 3-ból 2-őt sikerült visszadugni. Mi lenne, ha még értenél is hozzá? Elsőre menne a 3? eplus2
hát igen...
azt szokták mondani, hogy csak az hibázik, aki tesz is valamit...dolgozik...vagy ilyesmi hehe
aki okoskodik csak, az mindig ki tudja magyarázni utólag az elszálló szó jelentését.
hogy mondjak egy példát...kik is ilyenek...ööö...asszem a jogászok? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 07:42:38 »

hát igen...
azt szokták mondani, hogy csak az hibázik, aki tesz is valamit...dolgozik...vagy ilyesmi hehe
aki okoskodik csak, az mindig ki tudja magyarázni utólag az elszálló szó jelentését.
hogy mondjak egy példát...kik is ilyenek...ööö...asszem a jogászok? eplus2

Jabammeg, csak azt a qrva vezetéket mégis a jogásznak kell a végén visszadugni, akkor, amikor már össze van szerelve minden. Amikor szépen összedugható lenne szétszerelt állapotában, azok az irodisták mindig lefelejtenek 1-2 vezetéket.

Hiába ügyes a dolgos kéz, ha nincs aki szervezze a munkát.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 07:57:28 »

Jabammeg, csak azt a qrva vezetéket mégis a jogásznak kell a végén visszadugni, akkor, amikor már össze van szerelve minden. Amikor szépen összedugható lenne szétszerelt állapotában, azok az irodisták mindig lefelejtenek 1-2 vezetéket.

Hiába ügyes a dolgos kéz, ha nincs aki szervezze a munkát.
az ... nyolcszor áthajtogatva a kábelkorbácsot ...  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 09:11:59 »

az ... nyolcszor áthajtogatva a kábelkorbácsot ...  vigyor3

Csak 4x. És mert valami idijjjóta aszondta, hogy rosszul van hajtogatva. Pedig elsőre jól volt. szomoru1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 09:14:48 »

Csak 4x. És mert valami idijjjóta aszondta, hogy rosszul van hajtogatva. Pedig elsőre jól volt. szomoru1
de biztos ami biztos alapon utána megint áthajtottad ...
mondtam, hogy olvass könyvet  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 09:35:27 »

de biztos ami biztos alapon utána megint áthajtottad ...
mondtam, hogy olvass könyvet  nyes

Én már olvastam eleget. Olvasson az, akinek 2 anyja van.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 11:27:42 »

Jabammeg, csak azt a qrva vezetéket mégis a jogásznak kell a végén visszadugni, akkor, amikor már össze van szerelve minden. Amikor szépen összedugható lenne szétszerelt állapotában, azok az irodisták mindig lefelejtenek 1-2 vezetéket.

Hiába ügyes a dolgos kéz, ha nincs aki szervezze a munkát.
ja kérem...így megy ez mindig. pipiskedni lehet a végén, amikor a munkát már megcsinálta valaki.
az egészből szerintem ezt az egy zsineget tetted a helyére az egész autóból és te lettél a munka hőse hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 13:51:59 »

ja kérem...így megy ez mindig. pipiskedni lehet a végén, amikor a munkát már megcsinálta valaki.
az egészből szerintem ezt az egy zsineget tetted a helyére az egész autóból és te lettél a munka hőse hehe

Pont, ahogy mondod! beka3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 13:56:14 »

ja kérem...így megy ez mindig. pipiskedni lehet a végén, amikor a munkát már megcsinálta valaki.
az egészből szerintem ezt az egy zsineget tetted a helyére az egész autóból és te lettél a munka hőse hehe
na nem mintha nem működne anélkül .. kiveszi az izzót és nem is világít  nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 21:07:40 »

Pont, ahogy mondod! beka3
Hi!Na,hazajöttünk a nyaralásból és egy-két érdekes dolgot tapasztaltam.Az egyik,hogy kibaszottul,qrva jó lett a futómű és még csak be sincs állítva.A másik meg pont a kormányzás.MErt nekem sokkal közvetlenebbnek és érzékenyebbnek tűnik,mint az eddigi három autó közül bármelyiken is.Attól függetlenül,hogy a futómű ki lett cserélve,mert ezt mindegyiken megcsináltattam,viszont ez a kormánymű ami ebben van,más.Ja,átlagfogyi valami 10.4 lett annyi cuccal,hogy lógott az autó segge.Mint a rossz cigányok...a jaszkari hülyegyerekek elmehettek a francba,a 7-es úton óberkodott egy-kettő de rá kellett jönniük,hogy nem vagyunk egy kategóriában.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:54:30 »

Megvan a hiba! Nem a lambdák miatt volt az enyhe "throttle hang", hanem a TPS miatt. Astornak végül igaza lett.  integet2

Leszedtem újra, megmértem mindkettőt és a régi a jó értékeket adja (0.5 Ohm 200K-nál és 5 Ohm teljesen nyitott állapotban) az "új" meg 1 Ohm-ról indul.

Felraktam a régit, aztán ECU reset és azóta kuplung kinyomásnál AZONNAL (ahogy azt kell neki gyárilag) ejti a fordulatot 700-ra és NEM tartja 1100-on egy pillanatig sem. És van motorfék, MINDEN SEBESSÉGBEN, MINDEN TARTOMÁNYBAN. Ahogy azt gyárilag tudnia kell.
Ettől függetlenül klímánál és szervónál emel PICIT a fordulaton (ahogy azt gyárilag kell neki).

Aki kitalálta, hogy váltásnál megemeli, meg tartja a fordulatot gyárilag az autó a simább váltásért, az menjen el egy IACV pucolásra és egy TPS ellenőrzésre. Szerintem.

És V6 TPS nem egyezik az ST200-as TPS-sel, ellentétes a forgásirányuk. A MAF viszont továbbra is azonos a kettőn.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:39:26 »

annyira úúútálom, mikor igazam van hehe beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ata66
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2011.10.05 szerda, 14:14:24 »

Sziasztok!

Volna egy régóta fenn álló problémám az ST 200 Mondeóm-mal.
Időközönként ( teljesen rendszertelenül és kiszámíthatatlanul) üresjáratban felpörög a motor 3500 - 4000 -es fordulatig.
Ezt álló helyzetben ( üresben) is produkálja, + akkor is, amikor menet közben vagyok és sebességet akarok váltani!
Eddig egy szerelő sem tudta megoldani a gondomat!
Kezdek lassan kétségbe esni!
Tud valaki segíteni???

Előre is Köszi!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2011.10.05 szerda, 16:21:40 »

Sziasztok!

Volna egy régóta fenn álló problémám az ST 200 Mondeóm-mal.
Időközönként ( teljesen rendszertelenül és kiszámíthatatlanul) üresjáratban felpörög a motor 3500 - 4000 -es fordulatig.
Ezt álló helyzetben ( üresben) is produkálja, + akkor is, amikor menet közben vagyok és sebességet akarok váltani!
Eddig egy szerelő sem tudta megoldani a gondomat!
Kezdek lassan kétségbe esni!
Tud valaki segíteni???

Előre is Köszi!
drofnál is ez volt nem olyan rég,nem tudom jutott-e valamire.Nekem mint szimpla véhat tulajdonosnak ilyet az alábbi esetekben produkált:
a) rossz volt a fojtószelep
b) rossz volt a lambdaszonda
c) el volt törve a tűzfalnál a vákumelosztó
Négyhengeresnél volt,hogy szétment a főfékhenger tömítése és befolyt a rásegítőbe majd a fékolaj szétmarta a gumilabdát.De annak legalább volt egy kis sziszegő hangja,hogy valami nem stimmel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.05 szerda, 16:23:47 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:28:24 »

Sziasztok!

Volna egy régóta fenn álló problémám az ST 200 Mondeóm-mal.
Időközönként ( teljesen rendszertelenül és kiszámíthatatlanul) üresjáratban felpörög a motor 3500 - 4000 -es fordulatig.
Ezt álló helyzetben ( üresben) is produkálja, + akkor is, amikor menet közben vagyok és sebességet akarok váltani!
Eddig egy szerelő sem tudta megoldani a gondomat!
Kezdek lassan kétségbe esni!
Tud valaki segíteni???

Előre is Köszi!

Misi majdnem jól emléxik, volt nálam is ilyen (4 és 2 éve), de legutóbb nem ez volt a gondom, hanem TPS. De gondolom ez nem sokat mond.

Ami neked problémát okoz az a throttle hang és az IACV hibája okozza. Na mindegy is ez a sok kínai szöveg, a lényeg, hogy irány a Cromax, 20 ezerért adnak egy új alapjárati motort, azt szereltesd be a szerelővel és készen is vagyunk. integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:33:06 »

Misi majdnem jól emléxik, volt nálam is ilyen (4 és 2 éve), de legutóbb nem ez volt a gondom, hanem TPS. De gondolom ez nem sokat mond.

Ami neked problémát okoz az a throttle hang és az IACV hibája okozza. Na mindegy is ez a sok kínai szöveg, a lényeg, hogy irány a Cromax, 20 ezerért adnak egy új alapjárati motort, azt szereltesd be a szerelővel és készen is vagyunk. integet2
repül az idő...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:23:50 »

A tegnapi szerelés konklúziói:

Először is meni tenksz Astornak, még mindig nagyon ügyes és gyorsan jár a keze. Sőt még romantikázni is elvitt, megnézhettem vele a balatoni naplementét egy mattfekete V6 kombiban száguldva......

A kattanó hangról: Kicseréltük a ludasnak vélt bal féltengelyt. Nem az kattogott. Akkor gondolkozzunk. Mi lehet még? Motor és váltó nem, mert az előzőekkel is ugyan ezt csinálta. Első motortartó bak nem, mert azt is cseréltem. Így marad a jobbos féltengely (azt nem cseréltük, mert a donor ABS jeladó recéi elég rozsdásak voltak, nem akartam berakni és aztán emiatt kiszedni újra) és a hátsó váltótartó bak. Esetleg a lengőkarok. Nem tom, kicseréljük idővel majd mindet, aztán kiderül.

A kipuff saválló leömlőről: beraktuk, rohadt nagy ***ás úgy cserélni, hogy bent van a motor, de nem lehetetlen. Persze nem illeszkedik minden pontosan, így a hátsó leömlő csatlakozása a csigába elég érdekes, nem túl jó ott a tömítettség.....ezt még meg kell oldani, de várunk vele, a hőkezelés had idomítsa az edenstahlt. A cucc 5 mp alatt tűzforró, kicsit jobban veszi a hőt, mint az öntvény. eplus2

Ami a várakozásoknak megfelelően alakult: a kipuffogás sokkal akadálymentesebb és gyorsabb lett, nagyon sokat javult a gázreakció és nőtt valamicskét a menetteljesítmény. Pályán és úton is jobban lehet vele előzni, hamarabb és kisebb gázzal eléri a kívánt sebességet. Jó lesz, valahogy megszokom majd. hehe

EGR-t véglegesen kiiktattuk, a vákuumszelep maradt csak lehegesztve, meg a hátsó leömlőn a kivezető csonk, szintén lehegesztve. Nem kell az oda. vigyor3

Ami nagy csalódást okozott: Szelephangja volt eddig is a hátsó kipuffsornak, de bíztam benne, hogy a leömlőnél fúj ki. Hát nem. A szelepek szólnak, nem is kicsit. Mostmeg úgy felerősödött az akadálymentes leömlővel, hogy jajj. Ennek hengerfejleszedés és szelepcsere lesz a vége.
Érdekes, mert gyári leömlővel is lehetett hallani, de csak hidegen és nem volt zavaróan hangos. Most viszont mindig van terhelésen és zavaróan hangos. falbav  Végül is, ha már nem hengerfejes, akkor legalább a szelepek csattogjanak mán! Vagy szelepgörbülés, vagy vezérlés elugrás lesz a ludas. Hogy én mennyire örülök ennek! taps

Ami még nagyobb csalódást okozott: ki akartuk vágni a balos kipudobot, mert minekaz. Aztán átgondoltam vágás előtt, hogy mi is van a rendszerben fojtásként és hangtompítóként és rájöttem, hogy már csak ez a 2 hátsó dob.  eplus2 Se katik, se középdob. Így meg kicsit sok lenne a nagyobb dob kivágása. Astort könnyű volt meggyőzni, hamar letettünk a vágási szándékunkról. Alapjáraton és sebességben 1000 rpm körül részterhelésen gyönyörű hangja van. Felette viszont olyan recegő hangja van a balos dobnak, hogy fizikailag fáj hallgatni. Nagyon nem tetszik és nagyon bántóan ropog.

Így most nagyon fhos az összhang. Elölről csattogó szelephang és kifújás a hátsó leömlőtől, hátulról meg idióta boyracer recegés.  falbav

Valamit tenni kell majd az ügyben, ez így nem maradhat.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.09 vasárnap, 11:27:34 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:27:18 »

Így most nagyon fhos az összhang. Elölről csattogó szelephang és kifújás a hátsó leömlőtől, hátulról meg idióta boyracer recegés.  falbav

Valamit tenni kell majd az ügyben, ez így nem maradhat.
suszter meg a kaptafa Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:29:10 »

suszter meg a kaptafa Cheesy

 beka3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:47:53 »

A tegnapi szerelés konklúziói:

Először is meni tenksz Astornak, még mindig nagyon ügyes és gyorsan jár a keze. Sőt még romantikázni is elvitt, megnézhettem vele a balatoni naplementét egy mattfekete V6 kombiban száguldva......

A kattanó hangról: Kicseréltük a ludasnak vélt bal féltengelyt. Nem az kattogott. Akkor gondolkozzunk. Mi lehet még? Motor és váltó nem, mert az előzőekkel is ugyan ezt csinálta. Első motortartó bak nem, mert azt is cseréltem. Így marad a jobbos féltengely (azt nem cseréltük, mert a donor ABS jeladó recéi elég rozsdásak voltak, nem akartam berakni és aztán emiatt kiszedni újra) és a hátsó váltótartó bak. Esetleg a lengőkarok. Nem tom, kicseréljük idővel majd mindet, aztán kiderül.

A kipuff saválló leömlőről: beraktuk, rohadt nagy ***ás úgy cserélni, hogy bent van a motor, de nem lehetetlen. Persze nem illeszkedik minden pontosan, így a hátsó leömlő csatlakozása a csigába elég érdekes, nem túl jó ott a tömítettség.....ezt még meg kell oldani, de várunk vele, a hőkezelés had idomítsa az edenstahlt. A cucc 5 mp alatt tűzforró, kicsit jobban veszi a hőt, mint az öntvény. eplus2

Ami a várakozásoknak megfelelően alakult: a kipuffogás sokkal akadálymentesebb és gyorsabb lett, nagyon sokat javult a gázreakció és nőtt valamicskét a menetteljesítmény. Pályán és úton is jobban lehet vele előzni, hamarabb és kisebb gázzal eléri a kívánt sebességet. Jó lesz, valahogy megszokom majd. hehe

EGR-t véglegesen kiiktattuk, a vákuumszelep maradt csak lehegesztve, meg a hátsó leömlőn a kivezető csonk, szintén lehegesztve. Nem kell az oda. vigyor3

Ami nagy csalódást okozott: Szelephangja volt eddig is a hátsó kipuffsornak, de bíztam benne, hogy a leömlőnél fúj ki. Hát nem. A szelepek szólnak, nem is kicsit. Mostmeg úgy felerősödött az akadálymentes leömlővel, hogy jajj. Ennek hengerfejleszedés és szelepcsere lesz a vége.
Érdekes, mert gyári leömlővel is lehetett hallani, de csak hidegen és nem volt zavaróan hangos. Most viszont mindig van terhelésen és zavaróan hangos. falbav  Végül is, ha már nem hengerfejes, akkor legalább a szelepek csattogjanak mán! Vagy szelepgörbülés, vagy vezérlés elugrás lesz a ludas. Hogy én mennyire örülök ennek! taps

Ami még nagyobb csalódást okozott: ki akartuk vágni a balos kipudobot, mert minekaz. Aztán átgondoltam vágás előtt, hogy mi is van a rendszerben fojtásként és hangtompítóként és rájöttem, hogy már csak ez a 2 hátsó dob.  eplus2 Se katik, se középdob. Így meg kicsit sok lenne a nagyobb dob kivágása. Astort könnyű volt meggyőzni, hamar letettünk a vágási szándékunkról. Alapjáraton és sebességben 1000 rpm körül részterhelésen gyönyörű hangja van. Felette viszont olyan recegő hangja van a balos dobnak, hogy fizikailag fáj hallgatni. Nagyon nem tetszik és nagyon bántóan ropog.

Így most nagyon fhos az összhang. Elölről csattogó szelephang és kifújás a hátsó leömlőtől, hátulról meg idióta boyracer recegés.  falbav

Valamit tenni kell majd az ügyben, ez így nem maradhat.
majd kiforrja magát.Engem a lukas kipuff egyre jobban idegesít,lassan elfogy a türelmem a sógor irányába.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:49:24 »

majd kiforrja magát.Engem a lukas kipuff egyre jobban idegesít,lassan elfogy a türelmem a sógor irányába.

Hol likas?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:52:04 »

Hol likas?
a csőnél hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:53:22 »

Hol likas?
ahol a lyuk van Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:09:50 »

Hol likas?
lassan már mindenhol...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 22:13:50 »


... Astornak, még mindig nagyon ügyes és gyorsan jár a keze. Sőt még romantikázni is elvitt, megnézhettem vele a balatoni naplementét egy mattfekete V6 kombiban száguldva......

jujjj... For cenzuring  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
drof
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 22:14:48 »

jujjj... For cenzuring  vigyor3

 hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 18:59:44 »

Ma jelentősen bővült a tudástáram.

A kipuff 2 helyen is kifújt.

Először is az EGR csatlakozójánál a hátsó leömlőn. Gyárilag itt rézgyűrű van és az tömít. Ez azért volt örvendetes hír, mert a szelepcsattogásnak titulált  hangot is az csinálta, így az a gond is tovatűnt. Azért csattogott eddig is onnan hátulról, mert eddig sem volt rajta rendesen az a csatlakozó, Astor kézzel simán le tudta tekerni. Most kapott rézgyűrűt és bikából rá lett húzva. Nincs többé kifújás és csattogás, csak gyönyörű haj. (Astor, a kúp tökéletesen tömít, mindjárt elmesélem, hogy miért feszült annyira a csiga.).   

Másodszor a flexi cső hátsó csatlakozó részénél a cső talpa. Hiába volt koppra húzva mind3 csavar és hiába volt ott tömítés + paszta, a 3 sarka elkezdett előrefelé hajlani, mert húzta előre a 2 leömlő, hátra meg a 2 dob. Miért? Mert a gyári flexicső 3cm-mel hosszabb volt, mint az ugy., és emiatt húzta minden felé a rendszer, amitől kúposra hajlott. Emiatt feszült a csiga, emiatt nem volt likon. Vagyis először a leömlőket és a csigát kellett volna felrakni, aztán hozzátenni a felexicsövet. vigyor3 Érted Rezsőkém? Most már én is értem. Úgy oldottuk meg, hogy pöröllyel hátrahajlítottuk a 3 sarkát, aztán összehúztuk a csavarokkal és úgy pont egyenes lett, jól tömít. Csáposon 23 fokban nappali fénynél ezeket azért könnyebb volt átlátni........

A kattogó hang nem féltengely. Tök feleslegesen cseréltük ki. Vagyis nem, mert most már az ST200-asé van benne. eplus2 A kattanó hang a kormányösszekötő a stabrúd csatlakozásánál. Soha nem jöttem volna rá. Elmondtam a srácnak, mondta, hogy ismeri a szitut és megfeszegette pajszerrel. Kattant, ahogy kell.   

Hátul a kattanó hang rossz úton szintén a stabilizátor szilentje, azt is megzörgettük.

A kipuff mesés lett, csodájára járt mindenki a műhelyben. Meghajtottuk kicsit a hátsó recegést beazonosítandó. Meg is lett, szét van hullva beül a bal hátsó dob. Majd idővel cserélem, ha már nagyon nem bírom a hülyegyerek repedtfazék hangot. Addig jó lesz így is.

Szal nem kell semmit se csinálni a motorral, minden motorból vélt hang a kipuffból jött. hála a jó qrva anyjának, az agyamat dobtam volna el, ha az ország összes problémás motorja nálam köt ki.

A termoszra hétvégén astorral visszaraktuk a korábban xarul visszatett jobb oldali vízcsövet, de még így is szivárog belőle a folyadék. Na ezt nem értem. De majd a fűtésvízcsövekkel együtt átnézem azt is.

Az olaj szivárog a teknőtömítés alól, amit a menetszél áttol a féltengelyre, az meg szépen bever vele mindent. De ez az én hibám, mert ragaszkodtam a teknő cseréhez. Ha nem teszem és marad rajt a régi teknője (amin kendács leeresztő csavar volt) akkor talán nem eresztene most. Vagy mégis, mert a láncborítás cserével minenképpen bolygatva volt és pont ott szivárog. Majd egyszer kicserélem, de a jó kipuhoz most egy darabig nem nyúlkálunk! taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:13:15 »

hál istennek, akkor végre nyugodt hétvégéim lesznek  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:16:12 »

Ma jelentősen bővült a tudástáram.

A kipuff 2 helyen is kifújt.

Először is az EGR csatlakozójánál a hátsó leömlőn. Gyárilag itt rézgyűrű van és az tömít. Ez azért volt örvendetes hír, mert a szelepcsattogásnak titulált  hangot is az csinálta, így az a gond is tovatűnt. Azért csattogott eddig is onnan hátulról, mert eddig sem volt rajta rendesen az a csatlakozó, Astor kézzel simán le tudta tekerni. Most kapott rézgyűrűt és bikából rá lett húzva. Nincs többé kifújás és csattogás, csak gyönyörű haj. (Astor, a kúp tökéletesen tömít, mindjárt elmesélem, hogy miért feszült annyira a csiga.).   

Másodszor a flexi cső hátsó csatlakozó részénél a cső talpa. Hiába volt koppra húzva mind3 csavar és hiába volt ott tömítés + paszta, a 3 sarka elkezdett előrefelé hajlani, mert húzta előre a 2 leömlő, hátra meg a 2 dob. Miért? Mert a gyári flexicső 3cm-mel hosszabb volt, mint az ugy., és emiatt húzta minden felé a rendszer, amitől kúposra hajlott. Emiatt feszült a csiga, emiatt nem volt likon. Vagyis először a leömlőket és a csigát kellett volna felrakni, aztán hozzátenni a felexicsövet. vigyor3 Érted Rezsőkém? Most már én is értem. Úgy oldottuk meg, hogy pöröllyel hátrahajlítottuk a 3 sarkát, aztán összehúztuk a csavarokkal és úgy pont egyenes lett, jól tömít. Csáposon 23 fokban nappali fénynél ezeket azért könnyebb volt átlátni........

A kattogó hang nem féltengely. Tök feleslegesen cseréltük ki. Vagyis nem, mert most már az ST200-asé van benne. eplus2 A kattanó hang a kormányösszekötő a stabrúd csatlakozásánál. Soha nem jöttem volna rá. Elmondtam a srácnak, mondta, hogy ismeri a szitut és megfeszegette pajszerrel. Kattant, ahogy kell.   

Hátul a kattanó hang rossz úton szintén a stabilizátor szilentje, azt is megzörgettük.

A kipuff mesés lett, csodájára járt mindenki a műhelyben. Meghajtottuk kicsit a hátsó recegést beazonosítandó. Meg is lett, szét van hullva beül a bal hátsó dob. Majd idővel cserélem, ha már nagyon nem bírom a hülyegyerek repedtfazék hangot. Addig jó lesz így is.

Szal nem kell semmit se csinálni a motorral, minden motorból vélt hang a kipuffból jött. hála a jó qrva anyjának, az agyamat dobtam volna el, ha az ország összes problémás motorja nálam köt ki.

A termoszra hétvégén astorral vis***aktuk a korábban xarul visszatett jobb oldali vízcsövet, de még így is szivárog belőle a folyadék. Na ezt nem értem. De majd a fűtésvízcsövekkel együtt átnézem azt is.

Az olaj szivárog a teknőtömítés alól, amit a menetszél áttol a féltengelyre, az meg szépen bever vele mindent. De ez az én hibám, mert ragaszkodtam a teknő cseréhez. Ha nem teszem és marad rajt a régi teknője (amin kendács leeresztő csavar volt) akkor talán nem eresztene most. Vagy mégis, mert a láncborítás cserével minenképpen bolygatva volt és pont ott szivárog. Majd egyszer kicserélem, de a jó kipuhoz most egy darabig nem nyúlkálunk! taps
na,végre egy hosszabb szösszenet.Úgy néz ki,lesz valami hasonló nálam is.Nekem is a baloldal kattog a kormány tekerésekor és én is a féltengelyre gondolok (ami így is-úgy is xar,mert veszettül nyikorog....) Szerdán megyek az első bakot cseréltetni,megrángatom az összekötőt.Kösz főnök!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:22:52 »

hál istennek, akkor végre nyugodt hétvégéim lesznek  hehe

Ne álmodozz, nem menekülsz! eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:23:03 »

na,végre egy hosszabb szösszenet.Úgy néz ki,lesz valami hasonló nálam is.Nekem is a baloldal kattog a kormány tekerésekor és én is a féltengelyre gondolok (ami így is-úgy is xar,mert veszettül nyikorog....) Szerdán megyek az első bakot cseréltetni,megrángatom az összekötőt.Kösz főnök!
ezt a nyikorgást írod már egy ideje..
de én nem értettem már az elsőnél sem.
a féltengely mi a túrótól nyikorogna? az nem szokott....
az kattogni azt szokott. de ez a nyikorgás nekem teljesen új...
nem akarom neked leírni a külső csuklók tesztjét, mert nem vagy te már olyan kezdő....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:23:33 »

hál istennek, akkor végre nyugodt hétvégéim lesznek  hehe
miért lenne?
szerinted nem talál neked munkát? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:24:27 »

miért lenne?
szerinted nem talál neked munkát? eplus2
vigyor3 eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:33:25 »

ezt a nyikorgást írod már egy ideje..
de én nem értettem már az elsőnél sem.
a féltengely mi a túrótól nyikorogna? az nem szokott....
az kattogni azt szokott. de ez a nyikorgás nekem teljesen új...
nem akarom neked leírni a külső csuklók tesztjét, mert nem vagy te már olyan kezdő....
na,elkezdem elölről.Ugye cserélték a váltót,csapágyakat,gumiharangokat.Sajnos,a gumiharangokból volt szakadt.Ami ugye a porvédelem szempontjából nem a legjobb.Ergo gyaníthatóan frankón beette magát a csuklókba a többi szarral együtt.Gyaníthatóan a szerelő kitakarította,újrazsírozta az egészet (elmondása szerint) Működött is egészen addig,amíg párszor kanyarodáskor,induláskor el nem füstöltem a gumik egy részét (vagyis elég sokszor...ha már véhat hadd szóljon....)A jobboldali tengely támcsapágya is qukás,az már eddig is az volt (önmagában is nyikorog,de értelmetlen lett volna a rossz helyére a kék autó rossz tengelyét berakni) Szóval,hála az általam okozott megnövekedett terhelésnek ennyit bírtak ki.Viszont ez a kattogás új és nem is mindig van,viszont jól hallhatóan baloldalról jön és csak kanyarodáskor,az mindegy jobbra vagy balra.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:37:08 »

na de most akkor kattogás, vagy nyikorgás?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:47:48 »

Ne álmodozz, nem menekülsz! eplus2
ezeket már megoldod magad  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:16:50 »

na de most akkor kattogás, vagy nyikorgás?
egyenesben nyikorgás,kanyarban nyikorgás+kattogás...van itt minden mint a rossz boltban...csapágy nem lehet,az cserélve volt mind a két oldalon.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:24:18 »

ezeket már megoldod magad  hehe

 beka3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 20:39:48 »

 vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 15:23:32 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 20:47:58 »

Mit hagytam ki a lambdán kívül?
nem szedted ki a biztit?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 20:49:20 »

ez valami jeladó gebax lesz. szerintem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 20:54:48 »

nem szedted ki a biztit?

De. Semmi sem változott.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 21:22:55 »

A fékrásegítőre futó csöved az összeillesztésnél nincs kikopva alul?Bár azt szerintem csak észrevennéd,igaz nekem csak akkor derült ki,hogy lyukas,amikor kimostam slaggal a szívósort és ott is jött ki a víz...egyébként még mindig kísérteties a hasonlóság azzal a fojtószelepes dologgal...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 22:42:04 »

De. Semmi sem változott.
melyiket vetted ki? a lambdákét?
és nem változott semmi?
akkor szerinted nem az a fhos?
ha ugyan azt csinálja árammal is a lambda, mint nélküle, akkor miért nem dugóztuk le azt is?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 23:03:57 »

melyiket vetted ki? a lambdákét?
és nem változott semmi?
akkor szerinted nem az a fhos?
ha ugyan azt csinálja árammal is a lambda, mint nélküle, akkor miért nem dugóztuk le azt is?
Mert arra van ráépítve az egész motorszabályozás.Elég nagy hülyeség lenne ledugózni...akkor már legyen átépítve karburátorosra,lehetőleg triplára...mint egy jaguár.Írtam,hogy nekem a végén már mindent csinált,akár ment a lambda,akár nem.Ez sem teljesen mérvadó de iránynak jó.Szerintem 17e-t simán megér az egy pár ntk/ngk szonda...
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.