Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:01:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
ST220
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
19
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: ST220 (Megtekintve 488072 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:00:30 »
MK II 2.5 V6: 170 le
ST200: 205 le
MK III 2.5 V6 170 le
MK III 3.0 V6 205 le
ST220 226 le
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:03:23 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 22:00:30
MK II 2.5 V6: 170 le
ST200: 205 le
MK III 2.5 V6 170 le
MK III 3.0 V6 205 le
ST220 226 le
Mk2 V6 177 LE
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:05:09 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 21:59:01
Ami +35.
205-177=28
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:11:56 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:03:23
Mk2 V6 177 LE
MK 2 V6 125 Kw (170 le).
205-170=35.
FYI
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:27:26 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 22:11:56
MK 2 V6 125 Kw (170 le).
205-170=35.
FYI
Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:28:59 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 22:11:56
MK 2 V6 125 Kw (170 le).
205-170=35.
FYI
Elsőre én is 35-öt írtam, aztán utána néztem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nika91127
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:36:48 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:27:26
Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......
A wiki-t bárki szerkeztheti. Amúgy igaz,amit írsz,a táblázatban 177PS-t ír,de szövegben előtte meg végig 170PS-t ír a 2.5 V6osra
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:37:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:27:26
Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......
Hát nem. Nagyon nem. A 2.5 V6 1994-2007-ig 125KW / 170 le.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:37:30 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:28:59
Elsőre én is 35-öt írtam,
aztán utána néztem.
Csak rossz helyen.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:38:30 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:27:26
Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......
Na meg a Ford Wiki-t nem a Ford jegyzi és szerkeszti.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:48:28 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 22:38:30
Na meg a Ford Wiki-t nem a Ford jegyzi és szerkeszti.
Komolyan?
Mindig ez az egyik hozzáfűzés....
Bárki is szerkeszti, kérhet/kaphat információkát a Fordtól.
Persze ti biztos ismeritek a szerkesztőt, aki soha nem kereste fel a Fordot, hogy csinálna egy áttekintést.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:49:08 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:27:26
Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......
Erre gondolsz? Ez 7 éve is pont rosszul írta, meg ma is rosszul írja (a táblázat és a szöveg is).
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo
130 KW-ot ír, amit átvált 170 lóerőre, aztán belekeveri az ST24-et, mintha az 130 KW-lenne a 125 helyett, holott az ST24 csak trim level.
A 2.5 V6 motor 1994-2007 között 125 KW /170 le. Mindig, mindenhol. Nekem elhiheted.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:51:21 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 22:37:30
Csak rossz helyen.
Amit te írsz az mennyivel hitelesebb?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:52:41 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:48:28
Komolyan?
Mindig ez az egyik hozzáfűzés....
Bárki is szerkeszti, kérhet/kaphat információkát a Fordtól.
Persze ti biztos ismeritek a szerkesztőt, aki soha nem kereste fel a Fordot, hogy csinálna egy áttekintést.
Nekem csak 8 év V6 tapasztalatom és pár forgalmim van. Tőlem hihetsz a 177 lóerőben, attól az még 125 Kw /170 lóerő. Az összes nyilvántartásban, a forgalmikban és mindenhol máshol is.
De ha te megbízol egy olyan pongyola forrásban, ahol a 170 lovat 130 KW-ra váltja át a szerkesztő, akkor nem érdemes erről beszélgetnünk.
Ha akarod, lefotózok neked egy forgalmit.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 22:54:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:51:21
Amit te írsz az mennyivel hitelesebb?
Mondjuk van mögötte egy valós forgalmi, meg pár - teljesítmény alapján befizetett - csekk és alkatrésszámla az elmúlt pár évből.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:00:11 »
MK3 3.0 204 ló.
A 2,5V6 pedig 170, akár mk2, akár mk3 még ha a wiki mást is mond.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:02:46 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine
Tessék, itt is rosszul van, 170 le/ 130 KW. Ami sehogy sem jó. Ennyit a wikiről, egymástól veszik át a hibás adatokat a "szerkesztők".
Itt meg egy helyes:
http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=806#Mondeo
II Hatchback
Az is megvan, hogy miért rossz a Wiki: ha rámész az edit gombra a motor oldalon csak a 170 lóerő van megadva, amit a gép átszámol (rosszul) 130KW-ra. A másik (először hivatkozott) wiki cikk a 130KW-ot számolja át (már jól) 177 lóerőre.
A hiba a wikiben van, a 170 le a jó adat, ami 125 KW.
A hitelességről meg csak annyit, hogy mindjárt átírom a wiki cikket 100 le-re.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:03:47 »
Most nézd meg, átírtam
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine#Duratec_VE
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:04:41 »
Itt van még egy helyes.
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Ford/7212/Ford-Mondeo-2-25i-V6.html
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:05:20 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 23:02:46
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine
Tessék, itt is rosszul van, 170 le/ 130 KW. Ami sehogy sem jó. Ennyit a wikiről, egymástól veszik át a hibás adatokat a "szerkesztők".
Itt meg egy helyes:
http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=806#Mondeo
II Hatchback
Az is megvan, hogy miért rossz a Wiki: ha rámész az edit gombra a motor oldalon csak a 170 lóerő van megadva, amit a gép átszámol (rosszul) 130KW-ra. A másik (először hivatkozott) wiki cikk a 130KW-ot számolja át (már jól) 177 lóerőre.
A hiba a wikiben van, a 170 le a jó adat, ami 125 KW.
A hitelességről meg csak annyit, hogy mindjárt átírom a wiki cikket 100 le-re.
inkább 24-re
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:07:18 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.11.17 vasárnap, 23:05:20
inkább 24-re
Tessék,
Ennyit a wikiről, mint hiteles forrásról.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:08:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:48:28
Komolyan?
Mindig ez az egyik hozzáfűzés....
Bárki is szerkeszti, kérhet/kaphat információkát a Fordtól.
Persze ti biztos ismeritek a szerkesztőt, aki soha nem kereste fel a Fordot, hogy csinálna egy áttekintést.
Továbbra is úgy véled, hogy a wikire lehet hagyatkozni? Konkrétan azt írok bele, amit akarok.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:08:26 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 23:07:18
Tessék,
Ennyit a wikiről, mint hiteles forrásról.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:08:48 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.17 vasárnap, 23:00:11
MK3 3.0 204 ló.
A 2,5V6 pedig 170, akár mk2, akár mk3 még ha a wiki mást is mond.
Így van.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:22:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:27:26
Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......
Szerintem csak te olvastál valamit félre......
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Engines
Nálam 170 Le-t ír.
Qrva mókás ez a wiki, hogy bárki belejavíthat....
Szóval nyugodjunk meg, a 2.5 V6 mindig 170 le, akkor is, ha Mk2, meg akkor is, ha a wiki téved.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:39:10 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 23:22:15
Szerintem csak te olvastál valamit félre......
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Engines
Nálam 170 Le-t ír.
Qrva mókás ez a wiki, hogy bárki belejavíthat....
Szóval nyugodjunk meg, a 2.5 V6 mindig 170 le, akkor is, ha Mk2, meg akkor is, ha a wiki téved.
az alap kérdés nem ez volt
de a bizonyítási eljárás az kifogástalan volt doktorúr
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 23:53:01 »
Idézetet írta: Bounty - 2013.11.17 vasárnap, 20:55:22
sziasztok
mi a külömbség az st200 és a sima v6-os között?
Motor:
- Nagyobb dugattyú dómok (sűrítési viszony a sima V6 9.8 helyett 10.3)
- Kovácsolt hajtókarok (porkohászattal gyártva)
- Üreges veztengely (a bütyökprofil nem tér el a sima V6tól)
- Szívóoldal: nagyobb átmérőjű szívóoldal, kedvező felületi érdességű a szívósor öntvény, a légszűrőház aljára külön cső megy így nem csak a sárvédő alól tud szívni, és a fojtószelep potméter módosított áttételezésű a jobb gázreakcióért
- Injektorok: a sima V6 180 ccm/min, az ST 200 ccm/min
- Y kipuff
- Könnyített lendkerék (9.97 kg-ról 7.71-re)
- Saját ECU program
- Hengerfej szívó és kipuff csatornái is jobban kimunkáltak
Váltó:
- Rövidített váltókar utak
- Módosított 5. fokozat
Futómű:
- Erősebb lengőkarok elől
Kormányzás:
- Közvetlenebb
A külső-belső kialakítást nem sorolom, azt mindenki tudja.
Viszont, ha az ST220 és sima V6 közti különbség érdekel, azt nem szedtem így össze, de majd valaki pótolja a hiányosságot.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 hétfő, 00:00:04 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 07:34:09 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.11.17 vasárnap, 23:39:10
az alap kérdés nem ez volt
de a bizonyítási eljárás az kifogástalan volt doktorúr
Vagy nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 07:43:31 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 23:22:15
Szerintem csak te olvastál valamit félre......
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Engines
Nálam 170 Le-t ír.
Qrva mókás ez a wiki, hogy bárki belejavíthat....
Szóval nyugodjunk meg, a 2.5 V6 mindig 170 le, akkor is, ha Mk2, meg akkor is, ha a wiki téved.
Tessék, nem olvastam semmit félre.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 07:46:05 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.17 vasárnap, 23:22:15
Szerintem csak te olvastál valamit félre......
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo#Engines
Nálam 170 Le-t ír.
Qrva mókás ez a wiki, hogy bárki belejavíthat....
Szóval nyugodjunk meg, a 2.5 V6 mindig 170 le, akkor is, ha Mk2, meg akkor is, ha a wiki téved.
A linkedre kattintva is 177 van a táblázatban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 08:29:07 »
Ezért szeretlek titeket, mert simán elxarozunk egy estét egy wiki hitelességén...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 09:34:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.18 hétfő, 07:46:05
A linkedre kattintva is 177 van a táblázatban.
Nem hinném.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 09:37:22 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.18 hétfő, 07:46:05
A linkedre kattintva is 177 van a táblázatban.
Bocsi, az a te linked. Az enyém már javított, ott 170 LE van. Még egy darabig, amíg bele nem javít újra valaki. Rosszul.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 10:18:54 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.18 hétfő, 09:37:22
Bocsi, az a te linked. Az enyém már javított, ott 170 LE van. Még egy darabig, amíg bele nem javít újra valaki. Rosszul.
A #425-ös hozzászólásodban található linkre kattintva 177 van a táblázatban. Ezt te írtad linkelted.
Az én linkemnek Ford_Mondeo a vége............a tiednek Engines.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 hétfő, 10:20:36 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 14:04:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.18 hétfő, 10:18:54
A #425-ös hozzászólásodban található linkre kattintva 177 van a táblázatban. Ezt te írtad linkelted.
Az én linkemnek Ford_Mondeo a vége............a tiednek Engines.
Látom. A wiki 1 óra után visszaáll a javítás előtti adatra. Ezért.
Így már ketten tudjátok rosszul, hogy 177 Le. A wiki és te.
Inkább nem fűzöm tovább a történetet. Maradjatok ebben a hitben, mi meg maradunk a valóságnál.
Bár autószerelő létedre elővehettél volna egy rendes technical specifications katalógust a wiki helyett. Már csak azért is, mert tegnap kedvemre átírtam a V6 teljesítményét 136 lóra (lásd a képet feljebb). Így azt állítani, hogy az Mk2 V6 azért 177 Le, mert a wiki azt írja és mi tudjuk rosszul.......hát hogy is mondjam, elég gyenge érvelés.
Szóval, az Mk2 V6 és az ST200 közötti teljesítménykülönbség 35 le, ha valakit érdekel még a sok marhaság mellett a lényeg is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:05:14 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.18 hétfő, 14:04:20
Látom. A wiki 1 óra után visszaáll a javítás előtti adatra. Ezért.
Így már ketten tudjátok rosszul, hogy 177 Le. A wiki és te.
Inkább nem fűzöm tovább a történetet. Maradjatok ebben a hitben, mi meg maradunk a valóságnál.
Bár autószerelő létedre elővehettél volna egy rendes technical specifications katalógust a wiki helyett. Már csak azért is, mert tegnap kedvemre átírtam a V6 teljesítményét 136 lóra (lásd a képet feljebb). Így azt állítani, hogy az Mk2 V6 azért 177 Le, mert a wiki azt írja és mi tudjuk rosszul.......hát hogy is mondjam, elég gyenge érvelés.
Szóval, az Mk2 V6 és az ST200 közötti teljesítménykülönbség 35 le, ha valakit érdekel még a sok marhaság mellett a lényeg is.
Hát én pont lesz@...., hogy mi mennyi. Annyit írtam, hogy a wiki azt írja 177.
Csak annyit időt szántam rá, hogy beütöttem a google-ra.
Sosem mondtam, hogy SZERINTEM..... a wiki-t írtam, hogy ott annyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 hétfő, 15:06:45 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:07:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:03:23
Mk2 V6 177 LE
Én itt nem látok wiki hivatkozást.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:07:40 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:05:09
205-177=28
Meg itt se.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:08:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:27:26
Mobilról írok, nem linkelek........de a Ford Wiki-n az mk2 v6 -nál 177 LE-t ír.
Biztos nem tudják a Fordnál.......
Itt említed először, hogy nem a saját véleményed, hanem a wikiről vetted.
Majd közlöd, hogy a wiki tudja jól és mi rosszul.
Mint kiderült, pont fordítva van.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:10:19 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.17 vasárnap, 22:28:59
Elsőre én is 35-öt írtam, aztán utána néztem.
És csak itt látszik, hogy az első megérzésed (saját kútfő) volt a helyes, a wiki meg a nem helyes.
szóval, ha most megkérdezném, hogy hány lovas az Mk2 V6, akkor mit írnál saját kútfőből?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:14:06 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.18 hétfő, 15:10:19
És csak itt látszik, hogy az első megérzésed (saját kútfő) volt a helyes, a wiki meg a nem helyes.
szóval, ha most megkérdezném, hogy hány lovas az Mk2 V6, akkor mit írnál saját kútfőből?
177.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:14:43 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.18 hétfő, 15:05:14
Hát én pont lesz@...., hogy mi mennyi. Annyit írtam, hogy a wiki azt írja 177.
Csak annyit időt szántam rá, hogy beütöttem a google-ra
.
Sosem mondtam, hogy SZERINTEM..... a wiki-t írtam, hogy ott annyi.
Azt láttuk.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:14:59 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.18 hétfő, 15:05:14
Csak annyit időt szántam rá, hogy beütöttem a google-ra.
Biztos? Mert lassan egy napja lesz, hogy megszületett az első hsz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:15:34 »
(egy rugóra jár az agyunk...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:15:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.18 hétfő, 15:14:06
177.
A média meggyőző hatása.....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:17:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.18 hétfő, 15:14:59
Biztos? Mert lassan egy napja lesz, hogy megszületett az első hsz.
Ennyi idő alatt utána is lehetett volna nézni rendesen, igaz?
Az nem baj, ha valaki nem biztos abban, amit nem tud. Az a baj, ha köti az ebet a karóhoz, mert olvasta a wikin.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 15:18:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.18 hétfő, 15:15:34
(egy rugóra jár az agyunk...
)
Nem, nem. Én lányokra szoktam gondolni.
De ebben a kérdésben amúgy igen, pont ugyan arra gondoltunk.
Naplózva
Bounty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 16:16:28 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.11.17 vasárnap, 23:53:01
Motor:
- Nagyobb dugattyú dómok (sűrítési viszony a sima V6 9.8 helyett 10.3)
- Kovácsolt hajtókarok (porkohászattal gyártva)
- Üreges veztengely (a bütyökprofil nem tér el a sima V6tól)
- Szívóoldal: nagyobb átmérőjű szívóoldal, kedvező felületi érdességű a szívósor öntvény, a légszűrőház aljára külön cső megy így nem csak a sárvédő alól tud szívni, és a fojtószelep potméter módosított áttételezésű a jobb gázreakcióért
- Injektorok: a sima V6 180 ccm/min, az ST 200 ccm/min
- Y kipuff
- Könnyített lendkerék (9.97 kg-ról 7.71-re)
- Saját ECU program
- Hengerfej szívó és kipuff csatornái is jobban kimunkáltak
Váltó:
- Rövidített váltókar utak
- Módosított 5. fokozat
Futómű:
- Erősebb lengőkarok elől
Kormányzás:
- Közvetlenebb
A külső-belső kialakítást nem sorolom, azt mindenki tudja.
Viszont, ha az ST220 és sima V6 közti különbség érdekel, azt nem szedtem így össze, de majd valaki pótolja a hiányosságot.
köszönöm az infót
Naplózva
Mk3 benzin 2002
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 18:30:41 »
Idézetet írta: dani0402 - 2013.11.14 csütörtök, 21:25:43
Ezer köszönet érte!
E-mailodra ment az iromány. Remélem odaér...
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 18:33:33 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.18 hétfő, 15:17:16
Ennyi idő alatt utána is lehetett volna nézni rendesen, igaz?
Az nem baj, ha valaki nem biztos abban, amit nem tud. Az a baj, ha köti az ebet a karóhoz, mert olvasta a wikin.
Úgy látom valamit nehéz értelmezni.
Nincs média meggyőző hatás és semmi ki mit nem tud......
Annyit írtam, hogy ott annyi. Sehol nem erőltetem, hogy szerintem, meggyőződésem.......ne mond már ezt folyton.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
19
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ