Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 22:33:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
ST TDCi
Oldalak: [
1
]
2
3
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: ST TDCi (Megtekintve 107507 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
ST TDCi
«
Dátum:
2009.08.31 hétfő, 22:39:59 »
ST TDCi
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2009.10.31 szombat, 12:42:19 »
Scratch
NA erről beszéltem pl. Ez egy halott topic mert ST TDCi alig. De a motor ugyanaz mint a "sima" 2.2 TDCi-knek amiből van egy pár db és egyre több lesz mert kezd kifutni használt kategóriába, így egyre több lesz.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 20:55:25 »
Gyári video az ST TDCi-ről, kicsit az én autómra szabva...
Mikor elhúz a videon az ST TDCi egyeseknek ismerős lehet a kocsim kipufogó-hangja, meg a turbo lefújása...
http://www.youtube.com/watch?v=Qp4hSyMk2hs
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2010.04.13 kedd, 14:14:22 »
lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:59:56 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 14:14:22
lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
mennyit gondoltál érte? milyen színű? pü-ben is jöhet hogy ne offoljuk szét a témát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
peeti
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:38:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 15:59:56
mennyit gondoltál érte? milyen színű? pü-ben is jöhet hogy ne offoljuk szét a témát
gyári szine oyster silver,de fényezni kell. az árát meg kisilabizálom/megkérdezem a bontót és elosztom 2-vel
/
Naplózva
Paripa
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 11:26:36 »
Sziasztok! Mivel nekem a héten lesz egy 2,2-esem, tudtok róla mondani valamit? Mindenhol csak azt olvasom, hogy porlasztó csúcs csere mindenkinek. Akinek 2,2-ese van mi a tapasztalat? Mennyire megbízható autó?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 19:26:43 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 11:26:36
Sziasztok! Mivel nekem a héten lesz egy 2,2-esem, tudtok róla mondani valamit? Mindenhol csak azt olvasom, hogy porlasztó csúcs csere mindenkinek. Akinek 2,2-ese van mi a tapasztalat? Mennyire megbízható autó?
A 2,2-esnek más kialakítású, így strapabíróbb a porlasztócsúcsa mint a 2,0-é. Az EGR szelep viszont be állna 50-70ekm-ként ha ne dugozzák le. Az első csapágy 200ekm-et bír, Szíjfeszítő 140ekm-et, izzítógyertya 120ekm-et .
Naplózva
macsek001
Vendég
ST TDCi
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2010.08.11 szerda, 13:17:03 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).
Segítségeteket előre is köszönöm!
Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg).
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2010.08.11 szerda, 13:42:48 »
Idézetet írta: macsek001 - 2010.08.11 szerda, 13:17:03
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).
Segítségeteket előre is köszönöm!
Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg).
Érdemes lenne elolvasnod a tdci topic utolsó 1 évét + a vásárlási tanácsadót.
A 2,2 jobb mint a 2,0, de vannak közös hibák:
- generátor segédszíj rendszer
-turbócsövek
-turbó
-egr
-kuplung, lendkerék
Az st-ket jobban hajtják, mint a sima 2,2-t így az állapotuk ennek megfelelő lehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2010.08.11 szerda, 13:47:15 »
Idézetet írta: macsek001 - 2010.08.11 szerda, 13:17:03
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).
Segítségeteket előre is köszönöm!
Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg).
Ez asszem nem gyári ST, de legalább klubbos/klubb közeli (a képek a klubbos nagytalin készülhettek Kunmadarason)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_tdci-3006186
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Csalinger
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2010.09.11 szombat, 11:55:00 »
Sziasztok szeretnék érdeklődni hogy kinek milyen tapasztalata van a 2.2 st tdci combi mondeoval kapcsolatban , sajnos az előző mondeot sajnos gerincre vágtam s totálkár lett s mivel egy karcolás nélkül szálltam ki a gépsárkányból így márka hű maradtam ,de mielőtt meg venném szeretnék egy két véleményt olvasni a típusról előre is köszönöm mindenki segítségét s infóját.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2010.11.22 hétfő, 12:02:18 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 14:14:22
lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
Üdv.
Eladtad már az st lökőst?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:29:06 »
Sziasztok!
Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!
Üdv,
Viktor
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:45:13 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 19:29:06
Sziasztok!
Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!
Üdv,
Viktor
Gratulálok az autóhoz!
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2014.03.04 kedd, 19:47:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 19:45:13
Gratulálok az autóhoz!
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.
ezután chiptuning és vedd ki a katalizátort csináltass Ervinnel iktatót a helyére!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:00:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 19:45:13
Gratulálok az autóhoz!
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.
Köszönöm!
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el.
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:01:38 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:00:14
Köszönöm!
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el.
Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:02:30 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:01:38
Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?
Az. És nem, sőt, jót tesz neki.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:17:02 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:00:14
Köszönöm!
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el.
ha leveszed az EGR-t és mondjuk van hozzá eszközöd magadnak is tudsz csinálni
nagyon egyszerű!
Még leírás is van hozzá a Wiki-ben!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:18:58 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:01:38
Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?
Nekem több mint 100eKm-el ezelőtt történt a csipszelés és még nincs baja
Pedig elhiheted én nem kímélem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:19:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.04 kedd, 20:17:02
ha leveszed az EGR-t és mondjuk van hozzá eszközöd magadnak is tudsz csinálni
nagyon egyszerű!
Még leírás is van hozzá a Wiki-ben!
Igen, igen idő közben rátaláltam...folyt. köv. 7végén
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:20:17 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:00:14
Köszönöm!
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el.
Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2014.03.05 szerda, 23:11:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 20:20:17
Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.
Még azon gondolkodok, hogy a váltóban az olajat érdemes lecseréltetni? Erről nem nagyon találtam írást.
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2014.03.05 szerda, 23:34:05 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.05 szerda, 23:11:46
Még azon gondolkodok, hogy a váltóban az olajat érdemes lecseréltetni? Erről nem nagyon találtam írást.
Igen. Úgy kb 100ezerenként nem árt lecserélni. Ártani biztos nem ártasz vele.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2014.03.08 szombat, 20:17:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 20:20:17
Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.
EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam
. A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.
Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2014.03.08 szombat, 20:28:42 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.08 szombat, 20:17:47
EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam
. A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.
Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?
nyugodtan moshatod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2014.03.08 szombat, 23:25:02 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.08 szombat, 20:17:47
EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam
. A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.
Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?
A generátor, légszűrőház, biztosítéktábla környékén ne nagyon locsold......a többi az bírja. És hideg legyen a motor mikor mosod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 11:44:56 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 19:29:06
Sziasztok!
Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!
Üdv,
Viktor
Szia Viktor!
Végre van 1 testvér autó a fórumon
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon
Gratula a vashoz
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 09:19:50 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.09 vasárnap, 11:44:56
Szia Viktor!
Végre van 1 testvér autó a fórumon
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon
Gratula a vashoz
Megkérdezhetem, hogy a kipuff csövezést mi költségből sikerült létrehozni?
Van katalizátorod még? Füstöl a géped? Hangos?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 12:13:27 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 19:29:06
Sziasztok!
Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!
Üdv,
Viktor
Az EGR-t minél előbb dugozd le mert igazából ez az egyetlen csúnya széria hibája az MKIII 2.2 TDCi-knek. Nem tud öntisztulni így ha előbb vagy utóbb ha beáll akkor viszont vészüzembe küldi a motort (egy idő után meg már be se fog indulni). A cseréje meg kb. 70eFt felett kezdődik anyagáron. Én a csere után azonnal dugoztattam anno. Ha dobja majd a dugózás miatt a P0401-es hibakódot azzal nem kell foglalkozni max néha törölni.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 17:19:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 09:19:50
Megkérdezhetem, hogy a kipuff csövezést mi költségből sikerült létrehozni?
Van katalizátorod még? Füstöl a géped? Hangos?
A kipuff csövezés: ideiglenesen és kísérletezés miatt még a gyári cső van fent, a dob le van vágva a végéről
és egy cső van hozzá hegesztve. Katalizátorom az sincs, végig csak 1 cső a kipuff rendszer.
Füstölni egyáltalán nem füstöl, ha nyomok 1 padlót akkor sem okádja a füstöt
Hangja sem annyira vészes sőt szerintem egyáltalán nem hangos. A turbónak állat hangja van fütyül, lefúj...
Két fordulatszámon van hangocskája
1500-as fordulaton van morgó hangja
2000-nél pedig csak akkor ha nyomom neki. Akkor viszont olyan mint 1 subaru wrc
2200-nél meg is szünik.
Autópályán sincs hangja se 130-nál se 220-nál....
Amúgy a youtube-on találsz videókat hasonló a hangja mint ott
De hát ízlések és pofonok mind különbözőek.....nekem tetszik
Ha Pesti vagy szívesen megmutatom ha akarod! Vagy Pest környékén jársz. Esetleg mini talin
Haverom kipufogós ő készíti most a 65-ös rozsdamentes rendszert a gépre!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 18:18:47 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.10 hétfő, 17:19:54
A kipuff csövezés: ideiglenesen és kísérletezés miatt még a gyári cső van fent, a dob le van vágva a végéről
és egy cső van hozzá hegesztve. Katalizátorom az sincs, végig csak 1 cső a kipuff rendszer.
Füstölni egyáltalán nem füstöl, ha nyomok 1 padlót akkor sem okádja a füstöt
Hangja sem annyira vészes sőt szerintem egyáltalán nem hangos. A turbónak állat hangja van fütyül, lefúj...
Két fordulatszámon van hangocskája
1500-as fordulaton van morgó hangja
2000-nél pedig csak akkor ha nyomom neki. Akkor viszont olyan mint 1 subaru wrc
2200-nél meg is szünik.
Autópályán sincs hangja se 130-nál se 220-nál....
Amúgy a youtube-on találsz videókat hasonló a hangja mint ott
De hát ízlések és pofonok mind különbözőek.....nekem tetszik
Ha Pesti vagy szívesen megmutatom ha akarod! Vagy Pest környékén jársz. Esetleg mini talin
Haverom kipufogós ő készíti most a 65-ös rozsdamentes rendszert a gépre!
Youtube-on nezegetem.meg mar reg nezegettem is es nagyon tetszik! Egyedul azert nem mertem meg levagni a hatso dobot mert feltem hogy nagy lesz a hangja mivel sokat palyazok!
Csak kicsit fosok ezektol a muszaki vizsgaktol mivel az enyem azert fustol foleg ha sokan vagyunk benne, nem is igazan feketen hanem este latom mikor padlozok hogy okadja azt a kodos cuccot magabol!
Aztan ugy se katalizatorom se kipuff chiptuning...eddig is meglett a muszakim ha nem lenne fekem akkor is levizsgazna a kocsi csak ha netan elkapnak es rendes vizsga van kenopenz nelkul akkor az en autom nem kap plakettet
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 18:46:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 18:18:47
Youtube-on nezegetem.meg mar reg nezegettem is es nagyon tetszik! Egyedul azert nem mertem meg levagni a hatso dobot mert feltem hogy nagy lesz a hangja mivel sokat palyazok!
Csak kicsit fosok ezektol a muszaki vizsgaktol mivel az enyem azert fustol foleg ha sokan vagyunk benne, nem is igazan feketen hanem este latom mikor padlozok hogy okadja azt a kodos cuccot magabol!
Aztan ugy se katalizatorom se kipuff chiptuning...eddig is meglett a muszakim ha nem lenne fekem akkor is levizsgazna a kocsi csak ha netan elkapnak es rendes vizsga van kenopenz nelkul akkor az en autom nem kap plakettet
Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 18:56:05 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.10 hétfő, 18:46:03
Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja
Oké:)
Egyszer egy ilyen minitalira elmegyek haittmaradok hétvégére!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 19:18:16 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.10 hétfő, 18:46:03
Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja
Nekem rendesen katalizátorral, dobbal van a rendszer, de 63 mm-es csövezés, rozsdamentes, egyedileg gyártott. Az sem egészen úgy szól, mint a gyári, de azért ez nagyon szolidan brummoggat csak egy kicsit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 20:35:48 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.09 vasárnap, 11:44:56
Szia Viktor!
Végre van 1 testvér autó a fórumon
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon
Gratula a vashoz
Szia!
Köszönöm a felajánlást, van egy csomó kérdésem amivel majd biztos meg foglak találni
, esetleg ha Te is benne vagy személyesen is összefuthatnánk valamikor, kíváncsi vagyok a kocsid kinézetére, hangjára, tapasztalatodra, szóval mindenre
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 20:38:21 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.10 hétfő, 12:13:27
Az EGR-t minél előbb dugozd le mert igazából ez az egyetlen csúnya széria hibája az MKIII 2.2 TDCi-knek. Nem tud öntisztulni így ha előbb vagy utóbb ha beáll akkor viszont vészüzembe küldi a motort (egy idő után meg már be se fog indulni). A cseréje meg kb. 70eFt felett kezdődik anyagáron. Én a csere után azonnal dugoztattam anno. Ha dobja majd a dugózás miatt a P0401-es hibakódot azzal nem kell foglalkozni max néha törölni.
A hétvégén nekiestem és ledugóztam, biztos ami biztos alapon...meg a szívósort is kipucoltam...plusz kapott egy alapos motormosást.
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
boyszv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2014.03.12 szerda, 18:25:53 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.08 szombat, 20:28:42
nyugodtan moshatod.
Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.
Naplózva
2004/08 2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2014.03.12 szerda, 19:12:44 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.12 szerda, 18:25:53
Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.
Ki kell olvasni a hibakódot. Lehet EGR is, meg ezernyi más is.
BP 11. kerben esténként tudok segíteni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2014.03.12 szerda, 19:36:50 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.12 szerda, 18:25:53
Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.
Szinte 99% h, az EGR-re dobta a hibakódot. Sajnos ha sokat mész városban és dugózol akkor sajna
dobni fogja
Assszem P0401 az EGR hibakódja. Nekem majd 1 évig 1 hibakódot sem dobott. Most viszont az elmúlt 1 hónapban vagy 6szor dobta...
Most 1 hete csendbe van. Azóta h, kipróbáltam mi a vége km/h-ban
Talán a fogyid kicsit csökkenni fog azt figyeld még, és kevésbé fog füstölni...
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2014.03.12 szerda, 19:43:45 »
Idézetet írta: boyszv - 2014.03.10 hétfő, 20:35:48
Szia!
Köszönöm a felajánlást, van egy csomó kérdésem amivel majd biztos meg foglak találni
, esetleg ha Te is benne vagy személyesen is összefuthatnánk valamikor, kíváncsi vagyok a kocsid kinézetére, hangjára, tapasztalatodra, szóval mindenre
OK nagyon szívesen...
Én leginkább dél Pest és kelet Pest környékén mozgok.
Minden nap járok az M0-on Gödöllőtől-Csepelig
Pü-ben megadom a tel számom úgy könnyebb a kapocs....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
stealt
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2014.03.12 szerda, 22:07:35 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.12 szerda, 19:36:50
Szinte 99% h, az EGR-re dobta a hibakódot. Sajnos ha sokat mész városban és dugózol akkor sajna
dobni fogja
Assszem P0401 az EGR hibakódja. Nekem majd 1 évig 1 hibakódot sem dobott. Most viszont az elmúlt 1 hónapban vagy 6szor dobta...
Most 1 hete csendbe van. Azóta h, kipróbáltam mi a vége km/h-ban
Talán a fogyid kicsit csökkenni fog azt figyeld még, és kevésbé fog füstölni...
Írassátok át a mintavételezési ciklust, utána sokkal ritkábban fogja fogja dobni. Előtte nekem volt hogy már 40km után dobta, utána meg melegebb időben 10-20ekm után dobta, hidegebb időben+ araszolgatva kb 1-3ekm az átlag.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2014.03.12 szerda, 22:28:25 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 22:07:35
Írassátok át a mintavételezési ciklust, utána sokkal ritkábban fogja fogja dobni. Előtte nekem volt hogy már 40km után dobta, utána meg melegebb időben 10-20ekm után dobta, hidegebb időben+ araszolgatva kb 1-3ekm az átlag.
Nekem az utóbbi 60-80 ezer alatt nem csinált ilyet. Előtte gyakran, de töröltem - azután leszokott róla.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2014.03.12 szerda, 22:33:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.12 szerda, 22:28:25
Nekem az utóbbi 60-80 ezer alatt nem csinált ilyet. Előtte gyakran, de töröltem - azután leszokott róla.
AndyA
Euro III-as vagy IV-es?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2014.03.12 szerda, 23:21:02 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 22:33:48
Euro III-as vagy IV-es?
Hármas.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2014.03.12 szerda, 23:42:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.12 szerda, 23:21:02
Hármas.
AndyA
Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 08:28:04 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 23:42:48
Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.
Nem tudom, mit kísérletezgettek, de bedobja néha, hiába nem kellene neki. Ez van, nem nagy halál...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2014.03.14 péntek, 21:44:18 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 23:42:48
Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.
Nekem QJBA motorkódos a vas. Mégis dobálja a hibát
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST TDCi
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2014.03.15 szombat, 08:14:12 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.14 péntek, 21:44:18
Nekem QJBA motorkódos a vas. Mégis dobálja a hibát
Nem kell vele törődni. Néha ki kell olvasni, hátha más is van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: [
1
]
2
3
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ