Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 23:12:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST TDCi  (Megtekintve 107723 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.31 hétfő, 22:39:59 »

ST TDCi
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.10.31 szombat, 12:42:19 »

Scratch

NA erről beszéltem pl. Ez egy halott topic mert ST TDCi alig.  De a motor ugyanaz mint a "sima" 2.2 TDCi-knek amiből van egy pár db és egyre több lesz mert kezd kifutni használt kategóriába, így egyre több lesz.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:55:25 »

Gyári video az ST TDCi-ről, kicsit az én autómra szabva...
Mikor elhúz a videon az ST TDCi egyeseknek ismerős lehet a kocsim kipufogó-hangja, meg a turbo lefújása...

http://www.youtube.com/watch?v=Qp4hSyMk2hs
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2010.04.13 kedd, 14:14:22 »

lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:59:56 »

lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
mennyit gondoltál érte? milyen színű? pü-ben is jöhet hogy ne offoljuk szét a témát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:38:58 »

mennyit gondoltál érte? milyen színű? pü-ben is jöhet hogy ne offoljuk szét a témát
gyári szine oyster silver,de fényezni kell. az árát meg kisilabizálom/megkérdezem a bontót és elosztom 2-vel Smiley/
Naplózva
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 11:26:36 »

Sziasztok! Mivel nekem a héten lesz egy 2,2-esem, tudtok róla mondani valamit? Mindenhol csak azt olvasom, hogy porlasztó csúcs csere mindenkinek. Akinek 2,2-ese van mi a tapasztalat? Mennyire megbízható autó?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 19:26:43 »

Sziasztok! Mivel nekem a héten lesz egy 2,2-esem, tudtok róla mondani valamit? Mindenhol csak azt olvasom, hogy porlasztó csúcs csere mindenkinek. Akinek 2,2-ese van mi a tapasztalat? Mennyire megbízható autó?
A 2,2-esnek más kialakítású, így strapabíróbb a porlasztócsúcsa mint a 2,0-é. Az EGR szelep viszont be állna 50-70ekm-ként ha ne dugozzák le. Az első csapágy 200ekm-et bír, Szíjfeszítő 140ekm-et, izzítógyertya 120ekm-et .
Naplózva
macsek001
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2010.08.11 szerda, 13:17:03 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).

Segítségeteket előre is köszönöm!

Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). Wink Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2010.08.11 szerda, 13:42:48 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).

Segítségeteket előre is köszönöm!

Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). Wink Wink
Érdemes lenne elolvasnod a tdci topic utolsó 1 évét + a vásárlási tanácsadót.
A 2,2 jobb mint a 2,0, de vannak közös hibák:
- generátor segédszíj rendszer
-turbócsövek
-turbó
-egr
-kuplung, lendkerék

Az st-ket jobban hajtják, mint a sima 2,2-t így az állapotuk ennek megfelelő lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2010.08.11 szerda, 13:47:15 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb.
Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?!
A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya).

Segítségeteket előre is köszönöm!

Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). Wink Wink
Ez asszem nem gyári ST, de legalább klubbos/klubb közeli (a képek a klubbos nagytalin készülhettek Kunmadarason)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_tdci-3006186
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2010.09.11 szombat, 11:55:00 »

Sziasztok szeretnék érdeklődni hogy kinek milyen tapasztalata van a 2.2 st tdci combi mondeoval kapcsolatban , sajnos az előző mondeot sajnos gerincre vágtam s totálkár lett s mivel egy karcolás nélkül  szálltam ki a gépsárkányból így márka hű maradtam ,de mielőtt  meg venném szeretnék egy két véleményt olvasni a típusról előre is köszönöm mindenki segítségét s infóját.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 12:02:18 »

lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
Üdv.

Eladtad már az st lökőst?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:29:06 »

Sziasztok!

Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!


Üdv,
Viktor
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:45:13 »

Sziasztok!

Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!


Üdv,
Viktor

Gratulálok az autóhoz!  eljen
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:47:57 »

Gratulálok az autóhoz!  eljen
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.   
ezután chiptuning és vedd ki a katalizátort csináltass Ervinnel iktatót a helyére!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:00:14 »

Gratulálok az autóhoz!  eljen
Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani.   
Köszönöm!  Smiley
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. Tongue
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:01:38 »

Köszönöm!  Smiley
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. Tongue


Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:02:30 »

Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?
Az. És nem, sőt, jót tesz neki. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:17:02 »

Köszönöm!  Smiley
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. Tongue

ha leveszed az EGR-t és mondjuk van hozzá eszközöd magadnak is tudsz csinálni Smiley nagyon egyszerű!

Még leírás is van hozzá a Wiki-ben!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #20 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:18:58 »

Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát?
Nekem több mint 100eKm-el ezelőtt történt a csipszelés és még nincs baja  vigyor3

Pedig elhiheted én nem kímélem
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:19:35 »

ha leveszed az EGR-t és mondjuk van hozzá eszközöd magadnak is tudsz csinálni Smiley nagyon egyszerű!

Még leírás is van hozzá a Wiki-ben!
Igen, igen idő közben rátaláltam...folyt. köv. 7végén Smiley
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:20:17 »

Köszönöm!  Smiley
Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"?
A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. Tongue


Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2014.03.05 szerda, 23:11:46 »

Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.  vigyor3

Még azon gondolkodok, hogy a váltóban az olajat érdemes lecseréltetni? Erről nem nagyon találtam írást.
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2014.03.05 szerda, 23:34:05 »

Még azon gondolkodok, hogy a váltóban az olajat érdemes lecseréltetni? Erről nem nagyon találtam írást.

Igen. Úgy kb 100ezerenként nem árt lecserélni. Ártani biztos nem ártasz vele.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2014.03.08 szombat, 20:17:47 »

Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is.
A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj.  vigyor3

EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam Smiley. A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.  vigyor3

Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26 Dátum: 2014.03.08 szombat, 20:28:42 »

EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam Smiley. A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.  vigyor3

Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?
nyugodtan moshatod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2014.03.08 szombat, 23:25:02 »

EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam Smiley. A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás).
A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna.  vigyor3

Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort?

A generátor, légszűrőház, biztosítéktábla környékén ne nagyon locsold......a többi az bírja.  És hideg legyen a motor mikor mosod.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 11:44:56 »

Sziasztok!

Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!


Üdv,
Viktor


Szia Viktor!

Végre van 1 testvér autó a fórumon  taps
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon  eplus2
Gratula a vashoz
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 09:19:50 »


Szia Viktor!

Végre van 1 testvér autó a fórumon  taps
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon  eplus2
Gratula a vashoz
Megkérdezhetem, hogy a kipuff csövezést mi költségből sikerült létrehozni?  vigyor3

Van katalizátorod még? Füstöl a géped? Hangos?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 12:13:27 »

Sziasztok!

Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte).
Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő).
Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni?
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!


Üdv,
Viktor
Az EGR-t minél előbb dugozd le mert igazából ez az egyetlen csúnya széria hibája az MKIII 2.2 TDCi-knek. Nem tud öntisztulni így ha előbb vagy utóbb ha beáll akkor viszont vészüzembe küldi a motort (egy idő után meg már be se fog indulni). A cseréje meg kb. 70eFt felett kezdődik  anyagáron. Én a csere után azonnal dugoztattam anno. Ha dobja majd a dugózás miatt a P0401-es hibakódot azzal nem kell foglalkozni max néha törölni.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 17:19:54 »

Megkérdezhetem, hogy a kipuff csövezést mi költségből sikerült létrehozni?  vigyor3

Van katalizátorod még? Füstöl a géped? Hangos?

A kipuff csövezés: ideiglenesen és kísérletezés miatt még a gyári cső van fent, a dob le van vágva a végéről
és egy cső van hozzá hegesztve. Katalizátorom az sincs, végig csak 1 cső a kipuff rendszer.
Füstölni egyáltalán nem füstöl, ha nyomok 1 padlót akkor sem okádja a füstöt  taps
Hangja sem annyira vészes sőt szerintem egyáltalán nem hangos. A turbónak állat hangja van fütyül, lefúj...
Két fordulatszámon van hangocskája  nyes  1500-as fordulaton van morgó hangja
2000-nél pedig csak akkor ha nyomom neki. Akkor viszont olyan mint 1 subaru wrc  gun 2200-nél meg is szünik.
Autópályán sincs hangja se 130-nál se 220-nál....
Amúgy a youtube-on találsz videókat hasonló a hangja mint ott
De hát ízlések és pofonok mind különbözőek.....nekem tetszik Wink 
Ha Pesti vagy szívesen megmutatom ha akarod! Vagy Pest környékén jársz. Esetleg mini talin
Haverom kipufogós ő készíti most a 65-ös rozsdamentes rendszert a gépre!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #32 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:18:47 »

A kipuff csövezés: ideiglenesen és kísérletezés miatt még a gyári cső van fent, a dob le van vágva a végéről
és egy cső van hozzá hegesztve. Katalizátorom az sincs, végig csak 1 cső a kipuff rendszer.
Füstölni egyáltalán nem füstöl, ha nyomok 1 padlót akkor sem okádja a füstöt  taps
Hangja sem annyira vészes sőt szerintem egyáltalán nem hangos. A turbónak állat hangja van fütyül, lefúj...
Két fordulatszámon van hangocskája  nyes  1500-as fordulaton van morgó hangja
2000-nél pedig csak akkor ha nyomom neki. Akkor viszont olyan mint 1 subaru wrc  gun 2200-nél meg is szünik.
Autópályán sincs hangja se 130-nál se 220-nál....
Amúgy a youtube-on találsz videókat hasonló a hangja mint ott
De hát ízlések és pofonok mind különbözőek.....nekem tetszik Wink 
Ha Pesti vagy szívesen megmutatom ha akarod! Vagy Pest környékén jársz. Esetleg mini talin
Haverom kipufogós ő készíti most a 65-ös rozsdamentes rendszert a gépre!

Youtube-on nezegetem.meg mar reg nezegettem is es nagyon tetszik! Egyedul azert nem mertem meg levagni a hatso dobot mert feltem hogy nagy lesz a hangja mivel sokat palyazok!
Csak kicsit fosok ezektol a muszaki vizsgaktol mivel az enyem azert fustol foleg ha sokan vagyunk benne, nem is igazan feketen hanem este latom mikor padlozok hogy okadja azt a kodos cuccot magabol!

Aztan ugy se katalizatorom se kipuff chiptuning...eddig is meglett a muszakim ha nem lenne fekem akkor is levizsgazna a kocsi csak ha netan elkapnak es rendes vizsga van kenopenz nelkul akkor az en autom nem kap plakettet Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:46:03 »

Youtube-on nezegetem.meg mar reg nezegettem is es nagyon tetszik! Egyedul azert nem mertem meg levagni a hatso dobot mert feltem hogy nagy lesz a hangja mivel sokat palyazok!
Csak kicsit fosok ezektol a muszaki vizsgaktol mivel az enyem azert fustol foleg ha sokan vagyunk benne, nem is igazan feketen hanem este latom mikor padlozok hogy okadja azt a kodos cuccot magabol!

Aztan ugy se katalizatorom se kipuff chiptuning...eddig is meglett a muszakim ha nem lenne fekem akkor is levizsgazna a kocsi csak ha netan elkapnak es rendes vizsga van kenopenz nelkul akkor az en autom nem kap plakettet Cheesy

Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod  eplus2
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:56:05 »

Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod  eplus2
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja
Oké:)

Egyszer egy ilyen minitalira elmegyek haittmaradok hétvégére!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:18:16 »

Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod  eplus2
Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja

Nekem rendesen katalizátorral, dobbal van a rendszer, de 63 mm-es csövezés, rozsdamentes, egyedileg gyártott. Az sem egészen úgy szól, mint a gyári, de azért ez nagyon szolidan brummoggat csak egy kicsit. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 20:35:48 »


Szia Viktor!

Végre van 1 testvér autó a fórumon  taps
Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy
ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled.....
Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon  eplus2
Gratula a vashoz

Szia!

Köszönöm a felajánlást, van egy csomó kérdésem amivel majd biztos meg foglak találni Smiley, esetleg ha Te is benne vagy személyesen is összefuthatnánk valamikor, kíváncsi vagyok a kocsid kinézetére, hangjára, tapasztalatodra, szóval mindenre  Wink
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 20:38:21 »

Az EGR-t minél előbb dugozd le mert igazából ez az egyetlen csúnya széria hibája az MKIII 2.2 TDCi-knek. Nem tud öntisztulni így ha előbb vagy utóbb ha beáll akkor viszont vészüzembe küldi a motort (egy idő után meg már be se fog indulni). A cseréje meg kb. 70eFt felett kezdődik  anyagáron. Én a csere után azonnal dugoztattam anno. Ha dobja majd a dugózás miatt a P0401-es hibakódot azzal nem kell foglalkozni max néha törölni.

A hétvégén nekiestem és ledugóztam, biztos ami biztos alapon...meg a szívósort is kipucoltam...plusz kapott egy alapos motormosást.
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
boyszv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2014.03.12 szerda, 18:25:53 »

nyugodtan moshatod.

Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.
Naplózva

2004/08  2.2 ST Turnier TDCi Titanium X, DENSO navi, EGR-OFF, CATALYST-OFF, 80% LED, DPH SILICONE HOSE KIT, INA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2014.03.12 szerda, 19:12:44 »

Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.

Ki kell olvasni a hibakódot. Lehet EGR is, meg ezernyi más is.
BP 11. kerben esténként tudok segíteni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2014.03.12 szerda, 19:36:50 »

Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye?
Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott.

Szinte 99% h, az EGR-re dobta a hibakódot. Sajnos ha sokat mész városban és dugózol akkor sajna
dobni fogja  szomoru1
Assszem P0401 az EGR hibakódja. Nekem majd 1 évig 1 hibakódot sem dobott. Most viszont az elmúlt 1 hónapban vagy 6szor dobta...   falbav Most 1 hete csendbe van. Azóta h, kipróbáltam mi a vége km/h-ban  taps
Talán a fogyid kicsit csökkenni fog azt figyeld még, és kevésbé fog füstölni...
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2014.03.12 szerda, 19:43:45 »

Szia!

Köszönöm a felajánlást, van egy csomó kérdésem amivel majd biztos meg foglak találni Smiley, esetleg ha Te is benne vagy személyesen is összefuthatnánk valamikor, kíváncsi vagyok a kocsid kinézetére, hangjára, tapasztalatodra, szóval mindenre  Wink

OK nagyon szívesen...
Én leginkább dél Pest és kelet Pest környékén mozgok.
Minden nap járok az M0-on Gödöllőtől-Csepelig
Pü-ben megadom a tel számom úgy könnyebb a kapocs.... wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2014.03.12 szerda, 22:07:35 »

Szinte 99% h, az EGR-re dobta a hibakódot. Sajnos ha sokat mész városban és dugózol akkor sajna
dobni fogja  szomoru1
Assszem P0401 az EGR hibakódja. Nekem majd 1 évig 1 hibakódot sem dobott. Most viszont az elmúlt 1 hónapban vagy 6szor dobta...   falbav Most 1 hete csendbe van. Azóta h, kipróbáltam mi a vége km/h-ban  taps
Talán a fogyid kicsit csökkenni fog azt figyeld még, és kevésbé fog füstölni...
Írassátok át a mintavételezési ciklust, utána sokkal ritkábban fogja fogja dobni. Előtte nekem volt hogy már 40km után dobta, utána meg melegebb időben 10-20ekm után dobta,  hidegebb időben+ araszolgatva kb 1-3ekm az átlag.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2014.03.12 szerda, 22:28:25 »

Írassátok át a mintavételezési ciklust, utána sokkal ritkábban fogja fogja dobni. Előtte nekem volt hogy már 40km után dobta, utána meg melegebb időben 10-20ekm után dobta,  hidegebb időben+ araszolgatva kb 1-3ekm az átlag.

Nekem az utóbbi 60-80 ezer alatt nem csinált ilyet. Előtte gyakran, de töröltem - azután leszokott róla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2014.03.12 szerda, 22:33:48 »

Nekem az utóbbi 60-80 ezer alatt nem csinált ilyet. Előtte gyakran, de töröltem - azután leszokott róla.

AndyA
Euro III-as  vagy IV-es?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2014.03.12 szerda, 23:21:02 »

Euro III-as  vagy IV-es?

Hármas.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2014.03.12 szerda, 23:42:48 »

Hármas.

AndyA
Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 08:28:04 »

Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.

Nem tudom, mit kísérletezgettek, de bedobja néha, hiába nem kellene neki. Ez van, nem nagy halál...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2014.03.14 péntek, 21:44:18 »

Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál.

Nekem QJBA motorkódos a vas. Mégis dobálja a hibát
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2014.03.15 szombat, 08:14:12 »

Nekem QJBA motorkódos a vas. Mégis dobálja a hibát

Nem kell vele törődni. Néha ki kell olvasni, hátha más is van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: [1] 2 3   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.