Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:19:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Szakszervizek
>
Mesteremberek
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
19
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Mesteremberek (Megtekintve 684430 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 22:30:24 »
Idézetet írta: ManoWar - 2014.03.06 csütörtök, 14:00:37
Tisztelt Fórumtársak!
Budapest III. kerületében keresek megbízható szakit/szervizt (sajnos utolért a "féknyereg berohadós" mizéria...).
Segítségeteket előre is köszönöm!
én ide szoktam vinni a gépet, ha nem kell szervizkönyvet pecsételni:
http://www.botosautoszerviz.hu/2011/
kicsi, független szerviz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 22:31:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.06 csütörtök, 22:23:42
a féknyereg berohadós dolog a kombikat is érinti? azt hittem, ez 4a/5a kiváltság 2004/09 gyártás előtt...
igen, a kombi is berohadós...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 22:34:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.06 csütörtök, 22:23:42
a féknyereg berohadós dolog a kombikat is érinti? azt hittem, ez 4a/5a kiváltság 2004/09 gyártás előtt...
Kombit is sajnos. Azon is 2004 09. után módosítottak.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 22:40:22 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 22:34:19
Kombit is sajnos. Azon is 2004 09. után módosítottak.
ez azért ügyes...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 22:54:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.06 csütörtök, 22:40:22
ez azért ügyes...
Erre simán csinálhattak volna visszahívást vagy valami.....inkább csendben módosítottak rajta. Lehet ezért kellett a F2-t megcsinálni?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 23:19:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.06 csütörtök, 22:28:47
én arra szavaztam, hogy bontott újabb féknyereg kerül fel a berohadt helyett. Sehol nem találtam infót az utángyártott minőségéről. Nagyon nagy a szórás: a Bárdinál a legolcsóbb 32eFt/db, a gyári 66eFt (mindkettő cseredarabos).
A gond ezzel az, hogy ~50eFt+szerelés ellenében kicserélem az egyik oldalt, majd berohad a másik is, újabb 50eFt. Arra sincs garancia, hogy a felújított/utángyártott nem rohad be.
A bontott újabb verzióval (4ajtóshoz) ~40eFt-ból + szerelés megoldódik a dolog mindkét oldalon (remélem) Ebben már benne van a betétek cseréje is, mivel másfajta kell hozzá.
Azt nem értem, miért kell UK-ból rendelni? Itthon nem találtál bontott FL utáni nyergeket? Valahol elvesztettem a fonalat.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 23:22:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.06 csütörtök, 23:19:47
Azt nem értem, miért kell UK-ból rendelni? Itthon nem találtál bontott FL utáni nyergeket? Valahol elvesztettem a fonalat.
Itthon nehéz találni....főleg kombira. Többnyire 2005-től (hivatalosan 2004 09-) van ilyen nyereg modeon.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 23:24:19 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 23:22:30
Itthon nehéz találni....főleg kombira. Többnyire 2005-től (hivatalosan 2004 09-) van ilyen nyereg modeon.
És mk2-nek sincsen? meg a többi bontósnak?
Relhistnek 4 ajtós.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 23:27:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.06 csütörtök, 23:19:47
Azt nem értem, miért kell UK-ból rendelni? Itthon nem találtál bontott FL utáni nyergeket? Valahol elvesztettem a fonalat.
biztos lett volna, ha sokat futkosok utána. mk2-nél sor van rá, Motorcraftnak nincs most. Ezt meg a fotelből vettem tegnap este, az ára szállítással nem sokkal több, mint itthon, rohangálással. 22,5GBP volt darabja + posta, 6 nap alatt itt van. kb 3 hét múlva mennék a kocsival messzebbre, így sajnos nem nagyon van időm nyerget túrni...
"hivatalos" bontóval az áraik miatt nem akarok kísérletezni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.06 csütörtök, 23:29:47 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 23:28:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.06 csütörtök, 23:24:19
És mk2-nek sincsen? meg a többi bontósnak?
Relhistnek 4 ajtós.
Mk2 mutatta a várólistát....legalább 2 hónap lett volna nekem kombira.
Többiektől nem nagyon kérdeztem...
Tudom, hogy Relhistnek 4 ajtós....lehet neki ebay egyszerűbb.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 23:30:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.06 csütörtök, 23:27:48
biztos lett volna, ha sokat futkosok utána. mk2-nél sor van rá, Motorcraftnak nincs most. Ezt meg a fotelből vettem tegnap este, az ára szállítással nem sokkal több, mint itthon, rohangálással. 22,5GBP volt darabja + posta, 6 nap alatt itt van. kb 3 hét múlva mennék a kocsival messzebbre, így sajnos nem nagyon van időm nyerget túrni...
"hivatalos" bontóval az áraik miatt nem akarok kísérletezni.
Ok. Most már értem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 23:32:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.06 csütörtök, 23:30:22
Ok. Most már értem.
amúgy meg globalizáció van.
A szervizben "megbíztattak" hogy ne nagyon vegyek 30eFt körüli utángyártottat, mert az kínai sz@r.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2014.03.07 péntek, 20:33:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 23:28:11
Mk2 mutatta a várólistát....legalább 2 hónap lett volna nekem kombira.
Többiektől nem nagyon kérdeztem...
Tudom, hogy Relhistnek 4 ajtós....lehet neki ebay egyszerűbb.
Én a négyajtósra 3 hónap után kaptam és azt is úgy hogy porvédőket kellett cserélnem de azóta is jól szuperál!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 21:40:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 23:28:11
Mk2 mutatta a várólistát....legalább 2 hónap lett volna nekem kombira.
Többiektől nem nagyon kérdeztem...
Tudom, hogy Relhistnek 4 ajtós....lehet neki ebay egyszerűbb.
Azt mondta, hogy ha szerencsém van, és valaki lemondja, akkor is minimum 2,5hét. Evvan.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wizard8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2014.03.26 szerda, 22:57:43 »
Sziasztok!
Tudtok egy megbízható szerelőt pesten kuplung tárcsa cserére értelmes áron. Vagy egy emelőt, mert szerelőm van csak emelő nincs ?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
sandiablo
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 20:28:39 »
Tisztelt Fórumtársak!
Budaörs/Budapesten keresek megbízható szakit/szervizt (aki ért a Ford-hoz, a TDCI -hez).
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
mondeozoli
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 18:30:20 »
Helló!18.kerület,Vecsés,Gyál környékén tud valaki jó,ám elfogadható áron dolgozó adagolóst?
Naplózva
das
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2014.04.16 szerda, 11:21:29 »
Sziasztok!
Csongrád megye környékén esetleg jó adagolóst (mk2) tud valaki ajánlani?
Köszi!
Naplózva
Dures
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2014.04.16 szerda, 17:45:25 »
Szép Napot mindenkinek!
Budapesten keresek olyan szakembert, aki megbízhatóan dolgozik. Eltörött a stabilizálórúd gömbfeje a hátsó futóműben, szeretném kicseréltetni.
2001 ford mondeo kombi hátsó stabilizátor.
Köszönöm
Naplózva
montanavarga
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 20:50:18 »
Sziasztok!Ha valaki tudna segiteni azt megköszönném! Most cseréltem gázolajszürőt és a problémám nem oldodott meg! Rendesen indul megy is de ha visza veszem a gázról a lábam elkezd szaggatni 40-50körül! volt már töbször is hogy 2 ba kapcsoltam vissza és leált! Mi lehet a gond??András kalocsa.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 20:53:32 »
Idézetet írta: montanavarga - 2014.04.24 csütörtök, 20:50:18
Sziasztok!Ha valaki tudna segiteni azt megköszönném! Most cseréltem gázolajszürőt és a problémám nem oldodott meg! Rendesen indul megy is de ha visza veszem a gázról a lábam elkezd szaggatni 40-50körül! volt már töbször is hogy 2 ba kapcsoltam vissza és leált! Mi lehet a gond??András kalocsa.
Elég EGY helyre beírni!
Nem lesz előbb válasz így.
Sőt sem ez és sem a chat nem a megfelelő hely!
Azt sem tudjuk milyen autóról beszélsz!
Annak megfelelően kell a hozzá tartozó topikban kérdezni.
Köszönjük!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 20:56:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.24 csütörtök, 20:53:32
Elég EGY helyre beírni!
Nem lesz előbb válasz így.
Sőt sem ez és sem a chat nem a megfelelő hely!
Azt sem tudjuk milyen autóról beszélsz!
Annak megfelelően kell a hozzá tartozó topikban kérdezni.
Köszönjük!
Sőt, ha a megfelelő helyen lenne, akár tudhatnánk is, hogy mk2 dízel. (szerintem. legalábbis oda is be van írva)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
montanavarga
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2014.04.25 péntek, 21:30:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 20:56:27
Sőt, ha a megfelelő helyen lenne, akár tudhatnánk is, hogy mk2 dízel. (szerintem. legalábbis oda is be van írva)
97-es 1.8 Td mondeo.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2014.04.25 péntek, 21:42:27 »
Idézetet írta: montanavarga - 2014.04.25 péntek, 21:30:59
97-es 1.8 Td mondeo.
ott válaszoltam is neked
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
montanavarga
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2014.04.25 péntek, 22:01:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.25 péntek, 21:42:27
ott válaszoltam is neked
Köszönöm szépen a segitséget és egy utolsó kérdésem lenne. Mitől tud elállitodni az adagolo?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2014.04.25 péntek, 22:12:48 »
Idézetet írta: montanavarga - 2014.04.25 péntek, 22:01:02
Köszönöm szépen a segitséget és egy utolsó kérdésem lenne. Mitől tud elállitodni az adagolo?
kopik, kosz megy bele, ilyesmi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2014.05.01 csütörtök, 14:10:29 »
Sziasztok!
Budapest XXI ker. vagy környékén keresek turbó nyomás helyreállításához megbízható szakit!
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Bulba
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2014.05.06 kedd, 16:20:52 »
Keresnék megbízható klímaszervizest, mert eléggé kerreg a klímakompresszorom.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2014.05.06 kedd, 16:32:25 »
Idézetet írta: Bulba - 2014.05.06 kedd, 16:20:52
Keresnék megbízható klímaszervizest, mert eléggé kerreg a klímakompresszorom.
Azt is írd, hogy kb merre.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bulba
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2014.05.06 kedd, 17:42:18 »
Igaz, bocs. Budapest XIX. kerületben lakok.
Naplózva
bassjazz
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 08:09:38 »
Sziasztok!
Nemsokára hosszú utat kell megtennem (Budapest-Kiel-Budapest), de sajnos (2000-es fordulat körül) elkezdett erősen rángatni az autóm, az erejéből is veszített sokat… A srác, akihez vinni szoktam, rátette számítógépre, ami semmi hibát nem mutatott ki. Megnézte az olajat, nem lett rátöltve, mégis a normál szint fölött van jóval! Ő mondta, hogy vigyem el a Soroksári út 164-be (M. Kiss-Műhely 2000 Bt.) Tudtok valamit róluk? Megbízhatóak? Kaptam tőlük egy időpontot hétfő reggel 8-ra, de gondoltam megkérdezlek titeket, hátha van valami tapasztalatotok… Én a XVIII. kerület Bartók Béla utcában lakom, szívesen vinném valami olyan szerelőhöz, aki szereti azt a típust ami nekem van (profilom…), és megbízható, és ért is hozzá! Köszi a segítséget!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 13:48:36 »
Idézetet írta: bassjazz - 2014.06.01 vasárnap, 08:09:38
Sziasztok!
Nemsokára hosszú utat kell megtennem (Budapest-Kiel-Budapest), de sajnos (2000-es fordulat körül) elkezdett erősen rángatni az autóm, az erejéből is veszített sokat… A srác, akihez vinni szoktam, rátette számítógépre, ami semmi hibát nem mutatott ki. Megnézte az olajat, nem lett rátöltve, mégis a normál szint fölött van jóval! Ő mondta, hogy vigyem el a Soroksári út 164-be (M. Kiss-Műhely 2000 Bt.) Tudtok valamit róluk? Megbízhatóak? Kaptam tőlük egy időpontot hétfő reggel 8-ra, de gondoltam megkérdezlek titeket, hátha van valami tapasztalatotok… Én a XVIII. kerület Bartók Béla utcában lakom, szívesen vinném valami olyan szerelőhöz, aki szereti azt a típust ami nekem van (profilom…), és megbízható, és ért is hozzá! Köszi a segítséget!
Elég sokan egy Vik nevű sráchoz visszük a kocsijainkat szervizelni, de nála lassan hosszabb a várakozási idő, mint a szívtranszplantációs listán
Egyébként az Auto-Fort szerelője, de otthon maszekban is sokmindent meg tud csinálni. Elég sokmindenre rá szokott jönni.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
gy53
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 17:07:49 »
Sziasztok.
Győrben, vagy környékén keresek megszállott ford mondeo szerelőt.
Naplózva
takzso
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2014.06.04 szerda, 14:53:41 »
Sziasztok!
A véleményeteket, illetve a segítségeteket szeretném kérni. Kb. 6 hónapja vettem egy MKII. 2.5 v6-os mondeót. Felújításra került a teljes futómű, fékrendszer, az ülésfűtésen kívül minden működik rajta. Azonban sajnos úgy néz ki, hogy hengerfejes lett. Felújításra horror összegeket mondanak, bár a motorcsere sem tűnik túl olcsónak. Ráadásul akiket kérdeztem szerelőket, mindenki csak a fejét fogta a v6-os motor hallatán.
Arra lennék kíváncsi ki melyik megoldást választaná; eladás, motorcsere, felújítás. Esetleg van e ötlete valakinek arra, hogy kihez vigyem javításra, motorcserére. Ja és honnan tudok normális motort venni, ha úgy alakul? Budapesti vagyok.
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv
Zsolt
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2014.06.04 szerda, 16:33:40 »
Idézetet írta: takzso - 2014.06.04 szerda, 14:53:41
Sziasztok!
A véleményeteket, illetve a segítségeteket szeretném kérni. Kb. 6 hónapja vettem egy MKII. 2.5 v6-os mondeót. Felújításra került a teljes futómű, fékrendszer, az ülésfűtésen kívül minden működik rajta. Azonban sajnos úgy néz ki, hogy hengerfejes lett. Felújításra horror összegeket mondanak, bár a motorcsere sem tűnik túl olcsónak. Ráadásul akiket kérdeztem szerelőket, mindenki csak a fejét fogta a v6-os motor hallatán.
Arra lennék kíváncsi ki melyik megoldást választaná; eladás, motorcsere, felújítás. Esetleg van e ötlete valakinek arra, hogy kihez vigyem javításra, motorcserére. Ja és honnan tudok normális motort venni, ha úgy alakul? Budapesti vagyok.
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv
Zsolt
Pl mk2-től tudsz mocit venni emberi áron. Hívd fel, hátha van neki (nem sűrűn szokott lenni neki, de azért néha van). Ott a száma a profiljában.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2014.06.04 szerda, 17:54:37 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.04 szerda, 16:33:40
Pl mk2-től tudsz mocit venni emberi áron. Hívd fel, hátha van neki (nem sűrűn szokott lenni neki, de azért néha van). Ott a száma a profiljában.
MKII-be? Nem nagyon bont már 2-est.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 00:01:59 »
Idézetet írta: takzso - 2014.06.04 szerda, 14:53:41
Sziasztok!
A véleményeteket, illetve a segítségeteket szeretném kérni. Kb. 6 hónapja vettem egy MKII. 2.5 v6-os mondeót. Felújításra került a teljes futómű, fékrendszer, az ülésfűtésen kívül minden működik rajta. Azonban sajnos úgy néz ki, hogy hengerfejes lett. Felújításra horror összegeket mondanak, bár a motorcsere sem tűnik túl olcsónak. Ráadásul akiket kérdeztem szerelőket, mindenki csak a fejét fogta a v6-os motor hallatán.
Arra lennék kíváncsi ki melyik megoldást választaná; eladás, motorcsere, felújítás. Esetleg van e ötlete valakinek arra, hogy kihez vigyem javításra, motorcserére. Ja és honnan tudok normális motort venni, ha úgy alakul? Budapesti vagyok.
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv
Zsolt
Bontott motort nem ajánlom. Én kicseréltem angol, jó állapotú bontottra, és az is hengerfejes volt... Nem meglepő, mivel gyárilag hibásan van vágva a hengerfejtömítés (plusz lyuk, ahová nem kéne). Így nem lehet megúszni a hf-ezést kb 200.000 km-enként a 2.5 V6-oknál.
Egyébként V6 ügyben használd az MKII V6 topikot, azt nézik legtöbben akiknek ilyen autója van. Kérdezd meg ott, hátha van valakinek pozitív tapasztalata szerelővel.
Ha sikerül találnod megbízható szerelőt, netán ismerőst, akkor nem feltétlenül olyan horror. Pláne, ha a motorhoz a komplett tömítéskészletet ebay-en vásárolod:
http://www.ebay.com/itm/FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-HEAD-GASKET-SET-/310118699819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item483483d32b
Eladás? Szintén zsákbamacskát veszel. Szerintem inkább csináld meg a sajátod, aminek ismered a hibáit.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Lacika71
Vendég
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 13:40:00 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.04 szerda, 17:54:37
MKII-be? Nem nagyon bont már 2-est.
Jaaaaaaa. I'm sorry. Sőt: Mea culpa, maxima ma culpa.
Attól még lehet neki egy elfekvőben.
(hú ezt még én sem hiszem el.)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 18:21:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.04 szerda, 17:54:37
MKII-be? Nem nagyon bont már 2-est.
2-es és a 3-as motorja ugyanolyan.
2-től felfelé más az örvénylapátok működtetése.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2014.06.07 szombat, 16:15:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.05 csütörtök, 18:21:11
2-es és a 3-as motorja ugyanolyan.
2-től felfelé más az örvénylapátok működtetése.....
tehát a kocsimba jó egy mk2 motorja?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2014.06.07 szombat, 18:57:16 »
Idézetet írta: D - 2014.06.07 szombat, 16:15:31
tehát a kocsimba jó egy mk2 motorja?
Más a motorkódja a II-es és a III-as V6-osoknak.
A csupasz blokk egyforma. A szerelvények, kábelkötegek másak....értelemszerűen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2014.06.07 szombat, 21:19:30 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.07 szombat, 18:57:16
Más a motorkódja a II-es és a III-as V6-osoknak.
A csupasz blokk egyforma. A szerelvények, kábelkötegek másak....értelemszerűen.
kemény, eddig nem is tudtam. ma is megérte feljönnöm a fórumra
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2014.06.07 szombat, 21:38:08 »
Idézetet írta: D - 2014.06.07 szombat, 21:19:30
kemény, eddig nem is tudtam. ma is megérte feljönnöm a fórumra
Sőt, az I-es és II-es is egyforma...... ott az injektor sor (szívócsonk) más az örvénylapátok vezérlése miatt.
Ha a csupasz motorblokkot nézzük, akkor mind egyforma más-más motorkódokkal. A normál 2.5-es esetében.
A V6 pedig az amerikai Ford Cougar motorja.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.08 vasárnap, 23:19:24 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 08:23:44 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.07 szombat, 21:38:08
Sőt, az I-es és I-es is egyforma...... ott az injektor sor (szívócsonk) más az örvénylapátok vezérlése miatt.
Ha a csupasz motorblokkot nézzük, akkor mind egyforma más-más motorkódokkal. A normál 2.5-es esetében.
A V6 pedig az amerikai Ford Cougar motorja.
azt sejtettem, hogy azok egyformák
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 20:18:35 »
Idézetet írta: D - 2014.06.08 vasárnap, 08:23:44
azt sejtettem, hogy azok egyformák
Pedig nagyobb a különbség az I vs. II között, mint a II vs III között. Ahogy korábban írtam is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 23:10:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.08 vasárnap, 20:18:35
Pedig nagyobb a különbség az I vs. II között, mint a II vs III között. Ahogy korábban írtam is.
a vicc poénja, amit aláhúzva, dőlten, vastagon szedve idéztem tőled
Sőt, az
I-es és I-es
is egyforma...... ott az injektor sor (szívócsonk) más az örvénylapátok vezérlése miatt.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 23:20:16 »
Idézetet írta: D - 2014.06.08 vasárnap, 23:10:13
a vicc poénja, amit aláhúzva, dőlten, vastagon szedve idéztem tőled
Sőt, az
I-es és I-es
is egyforma...... ott az injektor sor (szívócsonk) más az örvénylapátok vezérlése miatt.
Ááááá....... milyen durva! Még másodszor sem vettem észre!
Jogos! Én vak....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:49:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.08 vasárnap, 23:20:16
Ááááá....... milyen durva! Még másodszor sem vettem észre!
Jogos! Én vak....
mert írni sem tudsz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:53:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 10:49:24
mert írni sem tudsz!
Diktáltam a telefonnak..... nem jól hall az android!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mesteremberek
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:55:25 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 10:53:43
Diktáltam a telefonnak..... nem jól hall az android!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
19
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ