Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:23:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Mesteremberek  (Megtekintve 684259 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:30:24 »

Tisztelt Fórumtársak!


Budapest III. kerületében keresek megbízható szakit/szervizt (sajnos utolért a "féknyereg berohadós" mizéria...).


Segítségeteket előre is köszönöm!
én ide szoktam vinni a gépet, ha nem kell szervizkönyvet pecsételni:
http://www.botosautoszerviz.hu/2011/
kicsi, független szerviz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #351 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:31:07 »

a féknyereg berohadós dolog a kombikat is érinti? azt hittem, ez 4a/5a kiváltság 2004/09 gyártás előtt...


igen, a kombi is berohadós... falbav
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:34:19 »

a féknyereg berohadós dolog a kombikat is érinti? azt hittem, ez 4a/5a kiváltság 2004/09 gyártás előtt...


Kombit is sajnos. Azon is 2004 09. után módosítottak.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:40:22 »

Kombit is sajnos. Azon is 2004 09. után módosítottak.
ez azért ügyes...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:54:55 »

ez azért ügyes...

Erre simán csinálhattak volna visszahívást vagy valami.....inkább csendben módosítottak rajta.  Lehet ezért kellett a F2-t megcsinálni? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:19:47 »

én arra szavaztam, hogy bontott újabb féknyereg kerül fel a berohadt helyett. Sehol nem találtam infót az utángyártott minőségéről. Nagyon nagy a szórás: a Bárdinál a legolcsóbb 32eFt/db, a gyári 66eFt (mindkettő cseredarabos).
A gond ezzel az, hogy ~50eFt+szerelés ellenében kicserélem az egyik oldalt, majd berohad a másik is, újabb 50eFt. Arra sincs garancia, hogy a felújított/utángyártott nem rohad be.
A bontott újabb verzióval (4ajtóshoz) ~40eFt-ból + szerelés megoldódik a dolog mindkét oldalon (remélem) Ebben már benne van a betétek cseréje is, mivel másfajta kell hozzá.
Azt nem értem, miért kell UK-ból rendelni? Itthon nem találtál bontott FL utáni nyergeket? Valahol elvesztettem a fonalat.  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:22:30 »

Azt nem értem, miért kell UK-ból rendelni? Itthon nem találtál bontott FL utáni nyergeket? Valahol elvesztettem a fonalat.  wow1

Itthon nehéz találni....főleg kombira. Többnyire 2005-től (hivatalosan 2004 09-) van ilyen nyereg modeon. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:24:19 »

Itthon nehéz találni....főleg kombira. Többnyire 2005-től (hivatalosan 2004 09-) van ilyen nyereg modeon. 
És mk2-nek sincsen? meg a többi bontósnak?
Relhistnek 4 ajtós.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:27:48 »

Azt nem értem, miért kell UK-ból rendelni? Itthon nem találtál bontott FL utáni nyergeket? Valahol elvesztettem a fonalat.  wow1
biztos lett volna, ha sokat futkosok utána.  mk2-nél sor van rá, Motorcraftnak nincs most. Ezt meg a fotelből vettem tegnap este, az ára szállítással nem sokkal több, mint itthon, rohangálással. 22,5GBP volt darabja + posta, 6 nap alatt itt van. kb 3 hét múlva mennék a kocsival messzebbre, így sajnos nem nagyon van időm nyerget túrni...
"hivatalos" bontóval az áraik miatt nem akarok kísérletezni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.06 csütörtök, 23:29:47 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:28:11 »

És mk2-nek sincsen? meg a többi bontósnak?
Relhistnek 4 ajtós.

Mk2 mutatta a várólistát....legalább 2 hónap lett volna nekem kombira.  szomoru1  Többiektől nem nagyon kérdeztem...
Tudom, hogy Relhistnek 4 ajtós....lehet neki ebay egyszerűbb.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:30:22 »

biztos lett volna, ha sokat futkosok utána.  mk2-nél sor van rá, Motorcraftnak nincs most. Ezt meg a fotelből vettem tegnap este, az ára szállítással nem sokkal több, mint itthon, rohangálással. 22,5GBP volt darabja + posta, 6 nap alatt itt van. kb 3 hét múlva mennék a kocsival messzebbre, így sajnos nem nagyon van időm nyerget túrni...
"hivatalos" bontóval az áraik miatt nem akarok kísérletezni.

Ok. Most már értem.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:32:33 »

Ok. Most már értem.  Undecided
amúgy meg globalizáció van.  hehe
A szervizben "megbíztattak" hogy ne nagyon vegyek 30eFt körüli utángyártottat, mert az kínai sz@r.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2014.03.07 péntek, 20:33:50 »

Mk2 mutatta a várólistát....legalább 2 hónap lett volna nekem kombira.  szomoru1  Többiektől nem nagyon kérdeztem...
Tudom, hogy Relhistnek 4 ajtós....lehet neki ebay egyszerűbb.
Én a négyajtósra 3 hónap után kaptam és azt is úgy hogy porvédőket kellett cserélnem de azóta is jól szuperál!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 21:40:42 »

Mk2 mutatta a várólistát....legalább 2 hónap lett volna nekem kombira.  szomoru1  Többiektől nem nagyon kérdeztem...
Tudom, hogy Relhistnek 4 ajtós....lehet neki ebay egyszerűbb.
Azt mondta, hogy ha szerencsém van, és valaki lemondja, akkor is minimum 2,5hét. Evvan.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2014.03.26 szerda, 22:57:43 »

Sziasztok!

Tudtok egy megbízható szerelőt pesten kuplung tárcsa cserére értelmes áron. Vagy egy emelőt, mert szerelőm van csak emelő nincs ? Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
sandiablo
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 20:28:39 »

Tisztelt Fórumtársak!

Budaörs/Budapesten keresek megbízható szakit/szervizt (aki ért a Ford-hoz, a TDCI  -hez).
Segítségeteket előre is köszönöm!

Naplózva
mondeozoli
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 18:30:20 »

Helló!18.kerület,Vecsés,Gyál környékén tud valaki jó,ám elfogadható áron dolgozó adagolóst?
Naplózva
das
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2014.04.16 szerda, 11:21:29 »

Sziasztok!

Csongrád megye környékén esetleg jó adagolóst (mk2) tud valaki ajánlani?

Köszi!
Naplózva
Dures
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2014.04.16 szerda, 17:45:25 »

Szép Napot mindenkinek!

Budapesten keresek olyan szakembert, aki megbízhatóan dolgozik. Eltörött a stabilizálórúd gömbfeje a hátsó futóműben, szeretném kicseréltetni.
2001 ford mondeo kombi hátsó stabilizátor.
Köszönöm
Naplózva
montanavarga
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:50:18 »

Sziasztok!Ha valaki tudna segiteni azt megköszönném! Most cseréltem gázolajszürőt és a problémám nem oldodott meg! Rendesen indul megy is de ha visza veszem a gázról a lábam elkezd szaggatni 40-50körül! volt már töbször is hogy 2 ba kapcsoltam vissza és leált! Mi lehet a gond??András kalocsa. szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #370 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:53:32 »

Sziasztok!Ha valaki tudna segiteni azt megköszönném! Most cseréltem gázolajszürőt és a problémám nem oldodott meg! Rendesen indul megy is de ha visza veszem a gázról a lábam elkezd szaggatni 40-50körül! volt már töbször is hogy 2 ba kapcsoltam vissza és leált! Mi lehet a gond??András kalocsa. szomoru1

Elég EGY helyre beírni!
Nem lesz előbb válasz így.
Sőt sem ez és sem a chat nem a megfelelő hely!

Azt sem tudjuk milyen autóról beszélsz!
Annak megfelelően kell a hozzá tartozó topikban kérdezni.

Köszönjük!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #371 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:56:27 »

Elég EGY helyre beírni!
Nem lesz előbb válasz így.
Sőt sem ez és sem a chat nem a megfelelő hely!

Azt sem tudjuk milyen autóról beszélsz!
Annak megfelelően kell a hozzá tartozó topikban kérdezni.

Köszönjük!
Sőt, ha a megfelelő helyen lenne, akár tudhatnánk is, hogy mk2 dízel. (szerintem. legalábbis oda is be van írva)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
montanavarga
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:30:59 »

Sőt, ha a megfelelő helyen lenne, akár tudhatnánk is, hogy mk2 dízel. (szerintem. legalábbis oda is be van írva)
97-es 1.8 Td mondeo.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #373 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:42:27 »

97-es 1.8 Td mondeo.

ott válaszoltam is neked
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
montanavarga
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2014.04.25 péntek, 22:01:02 »

ott válaszoltam is neked
Köszönöm szépen a segitséget és egy utolsó kérdésem lenne. Mitől tud elállitodni az adagolo?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #375 Dátum: 2014.04.25 péntek, 22:12:48 »

Köszönöm szépen a segitséget és egy utolsó kérdésem lenne. Mitől tud elállitodni az adagolo?
kopik, kosz megy bele, ilyesmi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2014.05.01 csütörtök, 14:10:29 »

Sziasztok!
Budapest XXI ker. vagy környékén keresek turbó nyomás helyreállításához megbízható szakit!
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2014.05.06 kedd, 16:20:52 »

Keresnék megbízható klímaszervizest, mert eléggé kerreg a klímakompresszorom.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2014.05.06 kedd, 16:32:25 »

Keresnék megbízható klímaszervizest, mert eléggé kerreg a klímakompresszorom.

Azt is írd, hogy kb merre.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2014.05.06 kedd, 17:42:18 »

Igaz, bocs. Budapest XIX. kerületben lakok.
Naplózva
bassjazz
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 08:09:38 »

Sziasztok!

Nemsokára hosszú utat kell megtennem (Budapest-Kiel-Budapest), de sajnos (2000-es fordulat körül) elkezdett erősen rángatni az autóm, az erejéből is veszített sokat… A srác, akihez vinni szoktam, rátette számítógépre, ami semmi hibát nem mutatott ki. Megnézte az olajat, nem lett rátöltve, mégis a normál szint fölött van jóval! Ő mondta, hogy vigyem el a Soroksári út 164-be (M. Kiss-Műhely 2000 Bt.) Tudtok valamit róluk? Megbízhatóak? Kaptam tőlük egy időpontot hétfő reggel 8-ra, de gondoltam megkérdezlek titeket, hátha van valami tapasztalatotok… Én a XVIII. kerület Bartók Béla utcában lakom, szívesen vinném valami olyan szerelőhöz, aki szereti azt a típust ami nekem van (profilom…), és megbízható, és ért is hozzá! Köszi a segítséget!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:48:36 »

Sziasztok!

Nemsokára hosszú utat kell megtennem (Budapest-Kiel-Budapest), de sajnos (2000-es fordulat körül) elkezdett erősen rángatni az autóm, az erejéből is veszített sokat… A srác, akihez vinni szoktam, rátette számítógépre, ami semmi hibát nem mutatott ki. Megnézte az olajat, nem lett rátöltve, mégis a normál szint fölött van jóval! Ő mondta, hogy vigyem el a Soroksári út 164-be (M. Kiss-Műhely 2000 Bt.) Tudtok valamit róluk? Megbízhatóak? Kaptam tőlük egy időpontot hétfő reggel 8-ra, de gondoltam megkérdezlek titeket, hátha van valami tapasztalatotok… Én a XVIII. kerület Bartók Béla utcában lakom, szívesen vinném valami olyan szerelőhöz, aki szereti azt a típust ami nekem van (profilom…), és megbízható, és ért is hozzá! Köszi a segítséget!
Elég sokan egy Vik nevű sráchoz visszük a kocsijainkat szervizelni, de nála lassan hosszabb a várakozási idő, mint a szívtranszplantációs listán Cheesy Egyébként az Auto-Fort szerelője, de otthon maszekban is sokmindent meg tud csinálni. Elég sokmindenre rá szokott jönni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 17:07:49 »

Sziasztok.

Győrben, vagy környékén keresek megszállott ford  mondeo szerelőt.
Naplózva
takzso
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2014.06.04 szerda, 14:53:41 »

Sziasztok!

A véleményeteket, illetve a segítségeteket szeretném kérni. Kb. 6 hónapja vettem egy MKII. 2.5 v6-os mondeót. Felújításra került a teljes futómű, fékrendszer, az ülésfűtésen kívül minden működik rajta. Azonban sajnos úgy néz ki, hogy hengerfejes lett. Felújításra horror összegeket mondanak, bár a motorcsere sem tűnik túl olcsónak. Ráadásul akiket kérdeztem szerelőket, mindenki csak a fejét fogta a v6-os motor hallatán.
Arra lennék kíváncsi ki melyik megoldást választaná; eladás, motorcsere, felújítás. Esetleg van e ötlete valakinek arra, hogy kihez vigyem javításra, motorcserére. Ja és honnan tudok normális motort venni, ha úgy alakul? Budapesti vagyok.

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv
Zsolt
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:33:40 »

Sziasztok!

A véleményeteket, illetve a segítségeteket szeretném kérni. Kb. 6 hónapja vettem egy MKII. 2.5 v6-os mondeót. Felújításra került a teljes futómű, fékrendszer, az ülésfűtésen kívül minden működik rajta. Azonban sajnos úgy néz ki, hogy hengerfejes lett. Felújításra horror összegeket mondanak, bár a motorcsere sem tűnik túl olcsónak. Ráadásul akiket kérdeztem szerelőket, mindenki csak a fejét fogta a v6-os motor hallatán.
Arra lennék kíváncsi ki melyik megoldást választaná; eladás, motorcsere, felújítás. Esetleg van e ötlete valakinek arra, hogy kihez vigyem javításra, motorcserére. Ja és honnan tudok normális motort venni, ha úgy alakul? Budapesti vagyok.

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv
Zsolt

Pl mk2-től tudsz mocit venni emberi áron. Hívd fel, hátha van neki (nem sűrűn szokott lenni neki, de azért néha van). Ott a száma a profiljában.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2014.06.04 szerda, 17:54:37 »

Pl mk2-től tudsz mocit venni emberi áron. Hívd fel, hátha van neki (nem sűrűn szokott lenni neki, de azért néha van). Ott a száma a profiljában.
MKII-be? Nem nagyon bont már 2-est.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 00:01:59 »

Sziasztok!

A véleményeteket, illetve a segítségeteket szeretném kérni. Kb. 6 hónapja vettem egy MKII. 2.5 v6-os mondeót. Felújításra került a teljes futómű, fékrendszer, az ülésfűtésen kívül minden működik rajta. Azonban sajnos úgy néz ki, hogy hengerfejes lett. Felújításra horror összegeket mondanak, bár a motorcsere sem tűnik túl olcsónak. Ráadásul akiket kérdeztem szerelőket, mindenki csak a fejét fogta a v6-os motor hallatán.
Arra lennék kíváncsi ki melyik megoldást választaná; eladás, motorcsere, felújítás. Esetleg van e ötlete valakinek arra, hogy kihez vigyem javításra, motorcserére. Ja és honnan tudok normális motort venni, ha úgy alakul? Budapesti vagyok.

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv
Zsolt

Bontott motort nem ajánlom. Én kicseréltem angol, jó állapotú bontottra, és az is hengerfejes volt... Nem meglepő, mivel gyárilag hibásan van vágva a hengerfejtömítés (plusz lyuk, ahová nem kéne). Így nem lehet megúszni a hf-ezést kb 200.000 km-enként a 2.5 V6-oknál.
Egyébként V6 ügyben használd az MKII V6 topikot, azt nézik legtöbben akiknek ilyen autója van. Kérdezd meg ott, hátha van valakinek pozitív tapasztalata szerelővel.

Ha sikerül találnod megbízható szerelőt, netán ismerőst, akkor nem feltétlenül olyan horror. Pláne, ha a motorhoz a komplett tömítéskészletet ebay-en vásárolod: http://www.ebay.com/itm/FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-HEAD-GASKET-SET-/310118699819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item483483d32b

Eladás? Szintén zsákbamacskát veszel. Szerintem inkább csináld meg a sajátod, aminek ismered a hibáit.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 13:40:00 »

MKII-be? Nem nagyon bont már 2-est.

Jaaaaaaa. I'm sorry. Sőt: Mea culpa, maxima ma culpa.  worship worship Attól még lehet neki egy elfekvőben. (hú ezt még én sem hiszem el.)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #388 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 18:21:11 »

MKII-be? Nem nagyon bont már 2-est.

2-es és a 3-as motorja ugyanolyan.
2-től felfelé más az örvénylapátok működtetése.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2014.06.07 szombat, 16:15:31 »

2-es és a 3-as motorja ugyanolyan.
2-től felfelé más az örvénylapátok működtetése.....

tehát a kocsimba jó egy mk2 motorja?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #390 Dátum: 2014.06.07 szombat, 18:57:16 »

tehát a kocsimba jó egy mk2 motorja?

Más a motorkódja a II-es és a III-as V6-osoknak.
A csupasz blokk egyforma. A szerelvények, kábelkötegek másak....értelemszerűen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2014.06.07 szombat, 21:19:30 »

Más a motorkódja a II-es és a III-as V6-osoknak.
A csupasz blokk egyforma. A szerelvények, kábelkötegek másak....értelemszerűen.

kemény, eddig nem is tudtam. ma is megérte feljönnöm a fórumra hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #392 Dátum: 2014.06.07 szombat, 21:38:08 »

kemény, eddig nem is tudtam. ma is megérte feljönnöm a fórumra hehe
Sőt, az I-es és II-es is egyforma...... ott az injektor sor (szívócsonk) más az örvénylapátok vezérlése miatt.

Ha a csupasz motorblokkot nézzük, akkor mind egyforma más-más motorkódokkal. A normál 2.5-es esetében.
A V6 pedig az amerikai Ford Cougar motorja.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.08 vasárnap, 23:19:24 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 08:23:44 »

Sőt, az I-es és I-es is egyforma...... ott az injektor sor (szívócsonk) más az örvénylapátok vezérlése miatt.

Ha a csupasz motorblokkot nézzük, akkor mind egyforma más-más motorkódokkal. A normál 2.5-es esetében.
A V6 pedig az amerikai Ford Cougar motorja.

azt sejtettem, hogy azok egyformák vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #394 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 20:18:35 »

azt sejtettem, hogy azok egyformák vigyor3

Pedig nagyobb a különbség az I vs. II között, mint a II vs III között. Ahogy korábban írtam is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 23:10:13 »

Pedig nagyobb a különbség az I vs. II között, mint a II vs III között. Ahogy korábban írtam is.

a vicc poénja, amit aláhúzva, dőlten, vastagon szedve idéztem tőled  Wink

Sőt, az I-es és I-es is egyforma...... ott az injektor sor (szívócsonk) más az örvénylapátok vezérlése miatt.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #396 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 23:20:16 »

a vicc poénja, amit aláhúzva, dőlten, vastagon szedve idéztem tőled  Wink

Sőt, az I-es és I-es is egyforma...... ott az injektor sor (szívócsonk) más az örvénylapátok vezérlése miatt.


Ááááá....... milyen durva! Még másodszor sem vettem észre!   taps
Jogos! Én vak....  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #397 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:49:24 »

Ááááá....... milyen durva! Még másodszor sem vettem észre!   taps
Jogos! Én vak....  Cheesy
mert írni sem tudsz! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #398 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:53:43 »

mert írni sem tudsz! eplus2

Diktáltam a telefonnak..... nem jól hall az android!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #399 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:55:25 »

Diktáltam a telefonnak..... nem jól hall az android!  nyes
taps eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.