Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 02:04:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 297727 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #250 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:18:15 »

Sziasztok!

Tud valaki valami infót a "Power Brake" vagy "AET" márkával kapcsolatban? Hátsó tárcsát és betétet vennék ilyet/valamelyiket, tegyem, vagy felejtős?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Én inkább mást vennék
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2011.10.26 szerda, 23:33:24 »

Sziasztok!

Tud valaki valami infót a "Power Brake" vagy "AET" márkával kapcsolatban? Hátsó tárcsát és betétet vennék ilyet/valamelyiket, tegyem, vagy felejtős?

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Az ATE Power Disc  biztos, hogy nagyon jó tárcsa, használtam olyant 60 000 km-en keresztül hiba nélkül nagyon jó fékhatással. Az általad írt 2 márkát nem ismerem, vagyis nincs személyes tapasztalatom róluk.
Üdv. Kusti1 wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2011.11.11 péntek, 02:05:23 »

Én inkább mást vennék

TRW Lucas, Mann, Brembo amiket ajánlanék a Ford/Motorcraft mellett... (az én Brembo tárcsám talán 1500-2000 forintal volt több, mint a Lucas, de ég és föld a különbség... ragad, mint sz*r a gatyához Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:48:53 »

Probléma. Help !

Mk1 TD-m kapott egy Mk2 TD motort, váltót, műszerfalat, elektromos rendszert ÉS a főfékhengert is. (a futómű-ből szinte semmi, ment az hulladék állapotban volt)
A problémám az, hogy az "új" fék olyan puha, hogy folyamatosan lefejelem a kormányt. A régi nem volt ilyen, az Mk2-t lábon hoztam haza, de mivel annak a mondhatjuk, hogy nem volt első féke (összerohadt futómű, ferodomentes pofák és a szellőzőnyílásokig kopott tárcsák), tehát azt nem tudom pontosan megmondani, hogy milyen volt. Meg lehetett vele állni, de szerintem inkább a hátsó dobok dolgoztak.
A lényeg: ha olyan a fékem, mintha egy adag tejszínhabba taposnék, majd az utolsó 3cm-n szinte blokkol, az lehet a főfékhenger hibája? (a szerelő légtelenítette, új folyadékot is kapott, stb, ezekkel elvileg nincs baj, csak mintha nem lenne ellenállása a pedálnak, ill nagyon pici)
Továbbá a 1es és 2es (95-97) fékhengere kompatibilis egymással? (tehát az öregét vissza lehetne rakni?)
Köszönöm !
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2011.11.16 szerda, 01:09:19 »

Probléma. Help !

Mk1 TD-m kapott egy Mk2 TD motort, váltót, műszerfalat, elektromos rendszert ÉS a főfékhengert is. (a futómű-ből szinte semmi, ment az hulladék állapotban volt)
A problémám az, hogy az "új" fék olyan puha, hogy folyamatosan lefejelem a kormányt. A régi nem volt ilyen, az Mk2-t lábon hoztam haza, de mivel annak a mondhatjuk, hogy nem volt első féke (összerohadt futómű, ferodomentes pofák és a szellőzőnyílásokig kopott tárcsák), tehát azt nem tudom pontosan megmondani, hogy milyen volt. Meg lehetett vele állni, de szerintem inkább a hátsó dobok dolgoztak.
A lényeg: ha olyan a fékem, mintha egy adag tejszínhabba taposnék, majd az utolsó 3cm-n szinte blokkol, az lehet a főfékhenger hibája? (a szerelő légtelenítette, új folyadékot is kapott, stb, ezekkel elvileg nincs baj, csak mintha nem lenne ellenállása a pedálnak, ill nagyon pici)
Továbbá a 1es és 2es (95-97) fékhengere kompatibilis egymással? (tehát az öregét vissza lehetne rakni?)
Köszönöm !
semmi különbség nincs.Egyedül arra figyelj,hogy az abs-abs nélküli más,illetve ha a kuplungod hidraulikus,akkor olyan tartály kell rá (ezt nem írtad)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2011.11.16 szerda, 13:00:29 »

semmi különbség nincs.Egyedül arra figyelj,hogy az abs-abs nélküli más,illetve ha a kuplungod hidraulikus,akkor olyan tartály kell rá (ezt nem írtad)

ABS-es mindkettő. Azt, hogy a kuplung hidraulikus-e avagy sem, jó kérdés. (TD ugye mindkettő, mostmár az enyémben az MK2 váltórendszere van, hogyha azok hidrosak akkor az, ha nem minden MK2 az akkor nem tudom... Smiley )
Köszi, várd a csomagot, ma már oda kéne, hogy érjen ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #256 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 11:40:41 »

soha nem volt gondoma a fékkel igaz nem is mentem vele 300-al  eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2012.02.08 szerda, 10:19:19 »

soha nem volt gondoma a fékkel igaz nem is mentem vele 300-al  eplus2

eddig nekem sem... Sad MK1 TD? 330-nál szabályoz a computer...  eplus2
(viszont a donorral mentem folyamatos 140-et az osztrákoktól hazáig, konkrétan a dobfékekre támaszkodva, mert elöl ami volt, az nem nevezhető féknek: ferodo mentes pofák összerozsdálva, olyan 10-mm-es (helyenként a hűtésig kopott, törött) tárcsákkal... de az osztrák azt mondta vezethető... hát elküldtem volna egy hegyi túrára...  gun )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 23:59:03 »

ABS-es mindkettő. Azt, hogy a kuplung hidraulikus-e avagy sem, jó kérdés. (TD ugye mindkettő, mostmár az enyémben az MK2 váltórendszere van, hogyha azok hidrosak akkor az, ha nem minden MK2 az akkor nem tudom... Smiley )
Köszi, várd a csomagot, ma már oda kéne, hogy érjen ! Wink
MK2 az hidros
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2012.02.18 szombat, 21:57:32 »

eddig nekem sem... Sad MK1 TD? 330-nál szabályoz a computer...  eplus2
(viszont a donorral mentem folyamatos 140-et az osztrákoktól hazáig, konkrétan a dobfékekre támaszkodva, mert elöl ami volt, az nem nevezhető féknek: ferodo mentes pofák összerozsdálva, olyan 10-mm-es (helyenként a hűtésig kopott, törött) tárcsákkal... de az osztrák azt mondta vezethető... hát elküldtem volna egy hegyi túrára...  gun )

Az enyémben nincs leszabályozás 250-nél, mint a gagyi V12-esekben... eplus2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:11:49 »

Az enyémben nincs leszabályozás 250-nél, mint a gagyi V12-esekben... eplus2

... vagy W16-osokban...  eplus2 hát igen, nem Veyron, Zonda meg Königsegg kell a száguldáshoz, hanem kombi Mondeo. (lehetőleg TD)  taps eplus2 vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:13:52 »

Az enyémben nincs leszabályozás 250-nél, mint a gagyi V12-esekben... eplus2

most olvasom, "állítható első kerekek" ?! KOMOLY?! jobbra-balra is?  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2012.03.17 szombat, 06:59:32 »

Kedves Kollégák!

Szerintetek mekkora mutatvány egy első féktárcsa csere? Úgy értem házilag. '93 MK1, 1.6

Köszönettel: BluELite
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #263 Dátum: 2012.03.17 szombat, 07:28:48 »

Kedves Kollégák!

Szerintetek mekkora mutatvány egy első féktárcsa csere? Úgy értem házilag. '93 MK1, 1.6

Köszönettel: BluELite
semekkora. leveszed a nyergeket(15-ös dugó, vagy csillagkulcs kell hozzá), és egyszerűen lehúzod a tácsát, és feteszed a másikat. vissza kell majd nyomni a nyereg dugattyúját, mert nem fér különben vissza
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2012.03.17 szombat, 07:31:18 »

vissza kell majd nyomni a nyereg dugattyúját, mert nem fér különben vissza

Ennek mi a trükkje?

Köszönöm a segítséged: BluELite
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 20:31:05 »

Mennyi fékolaj kell a gépbe?

Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 20:44:30 »

Mennyi fékolaj kell a gépbe?

Megtaláltam: fél liter.

De ezt is találtam: Etzold 148. o: "A fékfolyadékot 3 évenként cserélni kell, lehetőleg a hideg évszak után." Most mi van? A többség szerint évente kell cserélni a fékolajat.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 20:54:29 »

Megtaláltam: fél liter.

De ezt is találtam: Etzold 148. o: "A fékfolyadékot 3 évenként cserélni kell, lehetőleg a hideg évszak után." Most mi van? A többség szerint évente kell cserélni a fékolajat.

Szerintem felesleges évente cserélgetni. 3 év pont elég.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 20:59:54 »

Megtaláltam: fél liter.

De ezt is találtam: Etzold 148. o: "A fékfolyadékot 3 évenként cserélni kell, lehetőleg a hideg évszak után." Most mi van? A többség szerint évente kell cserélni a fékolajat.
többség szerint 2 évente kell
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 21:13:26 »

többség szerint 2 évente kell
Igaz, a motorolajjal kevertem.

Miért kettő ha három is lehet?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 21:57:45 »

Igaz, a motorolajjal kevertem.

Miért kettő ha három is lehet?
akkor cseréld 3 évente...
van olyan, aki azt sem tudja, hol a tartály...lelke rajta.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:00:10 »

Igaz, a motorolajjal kevertem.

Miért kettő ha három is lehet?
nem egy óriási összeg a kocsi fenntartási költségeihez képest, ezen felesleges spórolni
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:54:20 »

Miért kettő ha három is lehet?

A Haynes vagy a kezelési utasításait kövesd. Nem az a lényeg, hogy 2 vagy 3 évente cseréled, hanem az, hogy CSERÉLED! Mert cserélni kell.  integet2
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 23:13:20 »

nem egy óriási összeg a kocsi fenntartási költségeihez képest, ezen felesleges spórolni
Nem kérdés, hogy cserélem, vagy sem.
Csak válaszokat keresek, de lehet, hogy szőrszálat hasítok. A neten a nem kelltől, hat és négy éven át 2 évig mindent lehet olvasni. Már volt ezzel kapcsolatban egy-két eszmefuttatás. Az már tiszta, hogy a víztartalom 2%-os küszöbértéke az egyik, a 180 fok C forráspont a másik fontos tényező amit figyelni kell. A kérdésem a következő, és ezzel már be is fejezem a fékfolyadék témát: A két százalékos víztartalom az oka a forráspont csökkenésnek?  
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 23:32:00 »

A Haynes vagy a kezelési utasításait kövesd. Nem az a lényeg, hogy 2 vagy 3 évente cseréled, hanem az, hogy CSERÉLED! Mert cserélni kell.  integet2
Haynes is mint Etzold 3 évenkénti cserét ír elő.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 00:09:57 »

Nem kérdés, hogy cserélem, vagy sem.
Csak válaszokat keresek, de lehet, hogy szőrszálat hasítok. A neten a nem kelltől, hat és négy éven át 2 évig mindent lehet olvasni. Már volt ezzel kapcsolatban egy-két eszmefuttatás. Az már tiszta, hogy a víztartalom 2%-os küszöbértéke az egyik, a 180 fok C forráspont a másik fontos tényező amit figyelni kell. A kérdésem a következő, és ezzel már be is fejezem a fékfolyadék témát: A két százalékos víztartalom az oka a forráspont csökkenésnek?  
növekedésnek és igen.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 00:29:39 »

növekedésnek és igen
Undecided Így meg végképp nem értem. A DOT 4-esek forráspontja 230-260 fok C. Vagy van valamilyen más forráspont is?

De a válasz második része az érdekes. Mert ha a 180 fok C érték a fontos, akkor az idő mellékes szempont mindaddig, amíg egy szervizben az évenkénti rutinellenőrzés során megmérik és mondják az olaj aktuális forráspontját. Ez alapján pedig eldönthető a csere szükségessége. 
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 00:56:39 »

Undecided Így meg végképp nem értem. A DOT 4-esek forráspontja 230-260 fok C. Vagy van valamilyen más forráspont is?

De a válasz második része az érdekes. Mert ha a 180 fok C érték a fontos, akkor az idő mellékes szempont mindaddig, amíg egy szervizben az évenkénti rutinellenőrzés során megmérik és mondják az olaj aktuális forráspontját. Ez alapján pedig eldönthető a csere szükségessége. 

Nem kell számolgatni, méregetni, szükségességet latolgatni. 2-3 évente cserélni kell.

A motorolaj is elmegy és ken 5-6x annyit, mint amennyiként cseréljük. Mert fizikailag kibírja, ken akkor is. De cseréljük, mert kell.  Nem okkult dolog ez, inkább elfogadandó. Csere, kötelező jelleggel, legkésőbb 3 évente. Ennyi.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 01:39:07 »

Nem kell számolgatni, méregetni, szükségességet latolgatni. 2-3 évente cserélni kell.

A motorolaj is elmegy és ken 5-6x annyit, mint amennyiként cseréljük. Mert fizikailag kibírja, ken akkor is. De cseréljük, mert kell.  Nem okkult dolog ez, inkább elfogadandó. Csere, kötelező jelleggel, legkésőbb 3 évente. Ennyi.
Tévedés ne essék! Nem állítom, hogy nem kell cserélni. Annál inkább, hogy a cserét nem időhöz, hanem elhasználtsághoz kell kötni. Amikor egy két-három perces ellenőrzés kiderítheti, hogy az adott folyadék megfelel-e az előírásoknak, akkor a köztudatba ivódott 2-3 év nem biztos, hogy a leghelyesebb választás. Lehet, hogy 3 év alatt már jelentősen rosszabb lesz mint kéne, de lehet, hogy 230 fokos forráspontnál tart. Aki pedig nem viszi el évente a szervizbe a kocsiját évente, az cserélje három évente, vagy minden műszaki előtt. De aki 100000 km-t tesz meg egy év alatt, az ne három évente cserélje! Cserélni kell, ugyanakkor optimalizálni  lehet a csere idejét.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 11:39:42 »

Tévedés ne essék! Nem állítom, hogy nem kell cserélni. Annál inkább, hogy a cserét nem időhöz, hanem elhasználtsághoz kell kötni. Amikor egy két-három perces ellenőrzés kiderítheti, hogy az adott folyadék megfelel-e az előírásoknak, akkor a köztudatba ivódott 2-3 év nem biztos, hogy a leghelyesebb választás. Lehet, hogy 3 év alatt már jelentősen rosszabb lesz mint kéne, de lehet, hogy 230 fokos forráspontnál tart. Aki pedig nem viszi el évente a szervizbe a kocsiját évente, az cserélje három évente, vagy minden műszaki előtt. De aki 100000 km-t tesz meg egy év alatt, az ne három évente cserélje! Cserélni kell, ugyanakkor optimalizálni  lehet a csere idejét.

Értem, és igazad is lenne, ha a használattól romlana a forráspontja és kötne meg több vizet. De a fékfolyadék a használat intenzitásától, a megtett kilóméterek számától függetlenül szívja magába a párát, akkor is, ha a polcon áll flakonban. (akkor nyilván kevésbé, lévén kisebb felület érintkezik a levegővel).

A gyár szerint 3 év  alatt szív magába annyit, ami már érezhető a fékhatáson. Ehhez hozzászámolod, hogy párszor felhevíted használat közben, levonod ezt az amortizációt és meg is van a 2 év.

Itt nem úgy van, mint a motorolajnál, hogy 20e km vagy 1 év.
Itt 3év. Akkor is, ha évente 20e, meg akkor is, ha évente 200e.

Így a 2 évvel nem lehet mellé lőni.  wave

Szerintem.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 12:08:03 »

Értem, és igazad is lenne, ha a használattól romlana a forráspontja és kötne meg több vizet. De a fékfolyadék a használat intenzitásától, a megtett kilóméterek számától függetlenül szívja magába a párát, akkor is, ha a polcon áll flakonban. (akkor nyilván kevésbé, lévén kisebb felület érintkezik a levegővel).

A gyár szerint 3 év  alatt szív magába annyit, ami már érezhető a fékhatáson. Ehhez hozzászámolod, hogy párszor felhevíted használat közben, levonod ezt az amortizációt és meg is van a 2 év.

Itt nem úgy van, mint a motorolajnál, hogy 20e km vagy 1 év.
Itt 3év. Akkor is, ha évente 20e, meg akkor is, ha évente 200e.

Így a 2 évvel nem lehet mellé lőni.  wave

Szerintem.
Értem én, értem. El is tudom fogadni a 2 évet, mint egy arany középutat. Amit nem értek és nem tudok elfogadni az a nagy összevisszaság ami a piacon kereng. Hat évtől egy évig minden van. Ennek kiváltására lehetne a megoldás a forráspont ellenőrzés. Így kiszűrhető lenne a rossz minőségű olajak forgalmazása, a marketinggel nyomuló szervizek, gyártók, stb., félrevezető információ özöne.

 
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 12:14:43 »

Értem én, értem. El is tudom fogadni a 2 évet, mint egy arany középutat. Amit nem értek és nem tudok elfogadni az a nagy összevisszaság ami a piacon kereng. Hat évtől egy évig minden van. Ennek kiváltására lehetne a megoldás a forráspont ellenőrzés. Így kiszűrhető lenne a rossz minőségű olajak forgalmazása, a marketinggel nyomuló szervizek, gyártók, stb., félrevezető információ özöne.

 

Hát gondolom gyártónként eltérhet az összetétel és így a szavatosság is. Pl. a Ford olyat használt 2000-ben, ami 2 év, most meg olyat, ami 6 év.

És ehhez még bele kell kalkulálni a gyártás és a felhasználás között eltelt időt is.

Nekem csak azzal van bajom, ha nem cserélik, mert szerintük nem kell soha. Na az gáz.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:06:35 »

Hát gondolom gyártónként eltérhet az összetétel és így a szavatosság is. Pl. a Ford olyat használt 2000-ben, ami 2 év, most meg olyat, ami 6 év.

És ehhez még bele kell kalkulálni a gyártás és a felhasználás között eltelt időt is.

Nekem csak azzal van bajom, ha nem cserélik, mert szerintük nem kell soha. Na az gáz.
Erre a zűrzavarra a legjobb megoldás a mérés.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.09 hétfő, 13:14:42 írta legyozo » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:33:43 »

Erre a zűrzavarra a legjobb megoldás a mérés.  wave

Ez emberfüggő, én nyugodtabb vagyok a friss folyadékkal, mint azzal a tudattal, hogy jó az még. integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #284 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:56:47 »

a forráspont egy dolog, de a közben összeszedett víz megkezdi a csövek belsejét akkor is, ha a forráspont még jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:41:10 »

a forráspont egy dolog, de a közben összeszedett víz megkezdi a csövek belsejét akkor is, ha a forráspont még jó

Így igaz. Nem nagy gond azt lötyit cserélgetni 2-3 évente...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1291



E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2012.05.12 szombat, 09:26:10 »

Sziasztok!
Mióta cseréltettem a fékbetétetek elől, azóta fékezés közben ciripel a fék, ami még nem is annyira zavar, de lassabb tempónál jobbos kanyarokban is ugyanilyen hang jön az első keréktől. A féken kívűl szólhat így valami, vagy a betétek érnek hozzá a tárcsához?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2012.06.01 péntek, 09:40:41 »

Jo napot Mindenkinek!

Eloszor is elnezest a hosszu hallgatasert, de a sok munka miatt nem jutott ido a forumra.

Ugy tunik, hogy oromhirrol szamolhatok be, hala Kusti tanacsanak, eddig megoldodni latszik az allandoan razo fek problemaja. Kicsereltem a csapagyat is - egyuttal uj tarcsa es betet is kerult fel - es egyelore tokeletesen szuperal a keszulek. Mentem is vele elegendo km-t, majdnem a duplajat annak a tavnak, ami utan eddig razni kezdett es tunetmentes a paripa.

Szoval meg egyszer koszonet Kustinak a tanacsert.

Udv

Csocso
Naplózva
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 14:34:31 »

Sziasztok!

Nekem is fékproblémám lenne. Fékezéskor ugyanis ráz a kormány mint az állat. Azt hittem a rossz gumik miatt, de tegnap lecseréltem mind a négyet és még mindig csinálja.  falbav Szerelőnél voltam. A bal oldali "kutyacsont" kicsit lötyög, meg az egyik szilent talán cserélhető lenne, de semmi nagyobb hibát nem talált. Fékpofa és fékbetétek bár nem mostanában votlak cserélve - jók. Szerintetek mi lehet a probléma?

Üdv
Rick
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 14:38:46 »

Sziasztok!

Nekem is fékproblémám lenne. Fékezéskor ugyanis ráz a kormány mint az állat. Azt hittem a rossz gumik miatt, de tegnap lecseréltem mind a négyet és még mindig csinálja.  falbav Szerelőnél voltam. A bal oldali "kutyacsont" kicsit lötyög, meg az egyik szilent talán cserélhető lenne, de semmi nagyobb hibát nem talált. Fékpofa és fékbetétek bár nem mostanában votlak cserélve - jók. Szerintetek mi lehet a probléma?

Üdv
Rick

Szia,

tarcsa rendben van? Esetleg lehet, hogy te is belefutottal ebbe a csapagy-problemaba, amivel en is kuszkodtem.

Udv

Csocso
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 20:45:28 »

Szia,

tarcsa rendben van? Esetleg lehet, hogy te is belefutottal ebbe a csapagy-problemaba, amivel en is kuszkodtem.

Udv

Csocso

én is a tárcsát cserélném elsőkörben... körbe kéne forgatni és hézagaló (asszem) szerszámmal megnézni, hogy 1mm hajlás se legyen benne.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:06:35 »

Hát én is első körben erre gondolnék. Majd megnézetem a szerelővel.  worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:06:48 »

én is a tárcsát cserélném elsőkörben... körbe kéne forgatni és hézagaló (asszem) szerszámmal megnézni, hogy 1mm hajlás se legyen benne.
1mm? wow1
akkora hajlás már kivenné a kezéből a kormányt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:07:26 »

1mm? wow1
akkora hajlás már kivenné a kezéből a kormányt...
nézegesse csak, addig se ír ide Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2012.06.15 péntek, 03:13:46 »

1mm? wow1
akkora hajlás már kivenné a kezéből a kormányt...

"1mm se" -> értsd: 0.0001mm lehet  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2012.06.15 péntek, 08:15:52 »

"1mm se" -> értsd: 0.0001mm lehet  eplus2
igen, azt hézagmérővel szokták mérni  hehe
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2012.06.15 péntek, 08:45:09 »

igen, azt hézagmérővel szokták mérni  hehe

jólvanna, keverem, a hézagmérőt gyertyáknál használják, a féktárcsánál kilengés mérőt izélgetnek  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:16:07 »

"1mm se" -> értsd: 0.0001mm lehet  eplus2
azért azt látod, hogy a kettő között óriási különbség van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:53:16 »

1mm? wow1
akkora hajlás már kivenné a kezéből a kormányt...

Hát ráz is rendesen nyugi. :-)
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:15:39 »

Hát ráz is rendesen nyugi. :-)

sztem fektarcsa lesz, ha a csapagyaid rendben vannak.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.