Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:48:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 562277 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2015.02.07 szombat, 18:34:06 »

Sziasztok!
Tavaly volt egy beázásom, itt:
http://kepfeltoltes.hu/150207/DSCF9594_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Most ismét léket kapott, de ettől a helytől jobbra fent. Csak az a baj, hogy nem látható helyen, valahol belülről folydogál. Nagy meló lenne leszedni az első sárvédőt, hogy esetleg láthatnám a helyet, ahol lyukas? Köszönöm!
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 12:16:30 »

Sziasztok!
Tavaly volt egy beázásom, itt:
http://kepfeltoltes.hu/150207/DSCF9594_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Most ismét léket kapott, de ettől a helytől jobbra fent. Csak az a baj, hogy nem látható helyen, valahol belülről folydogál. Nagy meló lenne leszedni az első sárvédőt, hogy esetleg láthatnám a helyet, ahol lyukas? Köszönöm!
A sárvédőt csak pár csavar tartja, de mire addig eljutsz, az a kicsit több  Cheesy.
Pl.: Lámpa/lökhárító, kerékjárat műanyag (ha jól emlékszem).
Naplózva
saviboy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 07:50:38 »

Üdv úrak!
Nem rég lettem egy MK1-es 94'-es 1,8 16V GLX tulajdonosa!
A bajom az hogy nem lehet kulcsal zárni az összes ajtót!
Mi lehet a gond?Huh?
Mind a 4 ajtóban a záró motor működik!
Ajtókban,nem találtam egy db jeladót sem,csak két vezetéket ami az egyik a hangszóróé,a másik 4 lábú meg a zár motorhoz kapcsolódik!
találtam még egy modult a utastér bal oldalán a biztosíték tábla alján bele pattintva egy CENTRAL TIMER UNIT egységet!
http://kepfeltoltes.hu/view/150302/IMGA0016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150302/IMGA0020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150302/IMGA0021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Lehet hogy ez a gond okozója???
Köszi a segítséget előre is!
Üdvözlet!
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.02 hétfő, 07:55:46 írta saviboy86 » Naplózva

Danikaaa007
Vendég
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2015.03.04 szerda, 10:58:47 »

Sziasztok! Esetleg van valakinek mk1 kombira hátsó szárny?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2015.03.04 szerda, 21:06:33 »

Üdv úrak!
Nem rég lettem egy MK1-es 94'-es 1,8 16V GLX tulajdonosa!
A bajom az hogy nem lehet kulcsal zárni az összes ajtót!
Mi lehet a gond?Huh?
Mind a 4 ajtóban a záró motor működik!
Ajtókban,nem találtam egy db jeladót sem,csak két vezetéket ami az egyik a hangszóróé,a másik 4 lábú meg a zár motorhoz kapcsolódik!
találtam még egy modult a utastér bal oldalán a biztosíték tábla alján bele pattintva egy CENTRAL TIMER UNIT egységet!
http://kepfeltoltes.hu/view/150302/IMGA0016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150302/IMGA0020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150302/IMGA0021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Lehet hogy ez a gond okozója???
Köszi a segítséget előre is!
Üdvözlet!
Kulccsal zárni csak a két első ajtót lehet.  Grin
Mi is pontosan a probléma? Nem zár be vmelyik, vagy próbál, de visszanyílik?
Eddigi olvasmányaim alapján kábelszakadásra vagy átvezető csatlakozó érintkezési gondra gyanakszom. De kéne több infó.
Naplózva
royal9795
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 17:46:10 »

Helló
tudna valaki nekem egy hátsó lökhárítót 5 ajtóshoz mk1-hez???  Sokat segítene Smiley 
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 18:05:23 »

Helló
tudna valaki nekem egy hátsó lökhárítót 5 ajtóshoz mk1-hez???  Sokat segítene Smiley  

figyi
én is lebontottam az enyémt  szomoru1
nem figyeltem oda  szomoru1 bontóból hoztam 1-et
színre fújatam és felrakattam

de sajnos akkor szembesültem vele,hogy két oldalt szép a hézag de hátul nagyon ronda az ajtónál  szomoru1

utángyártott volt nem eredeti  falbav pedig amikor megvettem a haverral meg is néztük ,csak nem alapossan falbav


az a lényeg eredeti legyen,ha van nekem is jöhet 1  integet2


után gyártott szóba se jöhet......
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.12 csütörtök, 18:09:00 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
saviboy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2015.03.13 péntek, 21:57:38 »

Kulccsal zárni csak a két első ajtót lehet.  Grin
Mi is pontosan a probléma? Nem zár be vmelyik, vagy próbál, de visszanyílik?
Eddigi olvasmányaim alapján kábelszakadásra vagy átvezető csatlakozó érintkezési gondra gyanakszom. De kéne több infó.
Hali!
Nem egyáltalán nem zárja kulcsal az ajtókat,csak azt az ajtót tudom kulcsal zárni amelyikben épp a kulcs van....

Naplózva

majki85
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 18:43:18 »

Sziasztok!

Az első lámpabúrákat hogy lehet levenni? ki akarom venni a belsejét be van sárgulva. felűl találtam patentokat, de még nem jön ki
Köszi
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 19:49:25 »

Sziasztok!

Az első lámpabúrákat hogy lehet levenni? ki akarom venni a belsejét be van sárgulva. felűl találtam patentokat, de még nem jön ki
Köszi

Alul is van ugyanolyan patent. A lökhárítót kell levenni hozzá. Van olyan, aki szerint nem kell levenni, de nehezen hihető.

A lökhárító levétele meg egy kicsit macerás. Az irányjelzőt ki kell venni, az alatta levő műanyag lemezt át kell törni (Etzold karbantartási könyve szerint) és így lehet a felső csavarokhoz hozzáférni. Nekem már törött és forrasztott volt a lökös,  az említett műanyag lemez ki is volt törve, de már nem rakták vissza a két felső csavart. A forrasztott lökhárítón én is törtem tovább...  falbav így aztán hozzáfértem az alsó csavarokhoz.


Ha ezt megoldottad, akkor az elsárgult műanyag prizma helyett újat vegyél, nélküle ne használd az autót, mindenfelé fog világítani, de előre alig. Vagy vegyél egy metszett üveget a majdnem sima helyett, de vigyázz, nehogy jobbkormányoshoz valót adjanak (nem tudom, hogy lehet megkülönböztetni...)
Naplózva
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 19:55:17 »

Köszi!

Akkor egyenlőre igy marad, nem sok kedvem lenne szétszedni a lökhárítót Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 09:41:29 »

Köszi!

Akkor egyenlőre igy marad, nem sok kedvem lenne szétszedni a lökhárítót Smiley
Pedig nem nehéz, csak 4 anya tartja (ja, meg 2 csavarka, ami a dobvédő műanyagot fogja hozzá).
Az anyákhoz való hozzáférés a nem könnyű! Grin
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2015.03.17 kedd, 10:51:58 »

Pedig nem nehéz, csak 4 anya tartja (ja, meg 2 csavarka, ami a dobvédő műanyagot fogja hozzá).
Az anyákhoz való hozzáférés a nem könnyű! Grin

A motort kell kivenni hozzá "csak". Ez egy tervezési hiba, nem gondoltak rá, hogy a lökhárítók fogyó alkatrészek. De szerencsére a különösen fogyó, a kombi hátsója, az öt perc alatt cserélhető. Nekem is már az ötödik van fent, és az is kissé törött,  de ez már így marad.

(igen, a dobvédő lemez kicsi csavarjait ki is felejtettem... rinya)
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.17 kedd, 10:53:31 írta Rob » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2015.03.17 kedd, 12:43:39 »

A motort kell kivenni hozzá "csak".
...
Azért annyira nem nehéz  Smiley.
Ugyan elpny a kis kéz, de nem kell kivenni hozzá a motort.
De ha légkondid is van, akkor szerezz be hosszabbítókat és csuklót is a racsnihoz, a jobb alsó anyához.
A többi megoldható kisracsnival és hosszú bittel.
Naplózva
gordon24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2015.03.24 kedd, 21:26:48 »

Sziasztok!

Van pár 1es mondeo alkatrészem.

Elsö gömbfej (új) 2000ft
Hátsó stab pálca (új) 1500ft
Jobb első sárvédő. Zöld színü de karcos szóval kell fényezni. 3000ft
Elsőfényszórok 3000ft.

Vagy csere:

2 es mondeo váltó elötti hamutálca és szivargyújtó takaró.
Váltógomb mk1
Óra melletti müanyag vak dugó mk1
Kombi hátsó ajtózár
Jobb elsö elektromos ablak gomb.
Műszeregység mk1 1.8 benzin.

kb ennyi, mindent megbeszélünk. Mit mire stb. Rugalmas vagyok. :-D

Ha érdekel valakit valami írjon! Vagy ide vagy ide :polarisext@gmail.com
Naplózva

Mondeo MKI '94 1800 cm3 Benya
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2015.03.27 péntek, 07:06:00 »

Sziasztok!

MK I. kombimon SK. szeretném javítani az erősen korrodált két hátsó sárvédőt. Hol érdemes Bp., XVI. ker bő környékén lehetőleg minél olcsóbban megvenni a két javítóívet és pár mondatban hogyan rakjam fel? Régebben (Zsiguli korszakban  Wink  ) végeztem ilyen munkákat -általában lánghegesztővel - rézzel vagy vas elektródával szakaszosan, vagy szépen végighegesztettem. Mára már csak villanyhegesztőm van,  azzal rövid szakaszokkal, vagy esetleg popszegeccsel tudom felrakni. Felejtettem is már, hogy általában hogyan illik felhelyezni a javítóívet, kívűlről, vagy  a felesleges  részét belűlről alábújtatni az eredeti nem kivágott lemezrésznek?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2015.03.27 péntek, 08:40:45 »

Sziasztok!

MK I. kombimon SK. szeretném javítani az erősen korrodált két hátsó sárvédőt. Hol érdemes Bp., XVI. ker bő környékén lehetőleg minél olcsóbban megvenni a két javítóívet és pár mondatban hogyan rakjam fel? Régebben (Zsiguli korszakban  Wink  ) végeztem ilyen munkákat -általában lánghegesztővel - rézzel vagy vas elektródával szakaszosan, vagy szépen végighegesztettem. Mára már csak villanyhegesztőm van,  azzal rövid szakaszokkal, vagy esetleg popszegeccsel tudom felrakni. Felejtettem is már, hogy általában hogyan illik felhelyezni a javítóívet, kívűlről, vagy  a felesleges  részét belűlről alábújtatni az eredeti nem kivágott lemezrésznek?

Feri
Én anno Unixban vettem, 3e Ft körül volt az ára.
Lakatos ennyit vágott ki (később kiderült, jobban le kellett volna menni a küszöb felé), és adott szerszámmal kicsit megnyomkodta (remélem látszik valamennyire), hogy az új lemez felfeküdjön a régire.
Tovább nem tudom, mert nem maradtam ott végig.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2015.03.28 szombat, 07:10:58 »

Én anno Unixban vettem, 3e Ft körül volt az ára.
Lakatos ennyit vágott ki (később kiderült, jobban le kellett volna menni a küszöb felé), és adott szerszámmal kicsit megnyomkodta (remélem látszik valamennyire), hogy az új lemez felfeküdjön a régire.
Tovább nem tudom, mert nem maradtam ott végig.

Szia Gabi!

Köszönöm a segítséged. A festés (gittelés) előtti már felhelyezett állapotról nincs véletlenűl fotód?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2015.03.28 szombat, 07:16:11 »

Sziasztok!

Van pár 1es mondeo alkatrészem.

Elsö gömbfej (új) 2000ft
Hátsó stab pálca (új) 1500ft
Jobb első sárvédő. Zöld színü de karcos szóval kell fényezni. 3000ft
Elsőfényszórok 3000ft.


kb ennyi, mindent megbeszélünk. Mit mire stb. Rugalmas vagyok. :-D

Ha érdekel valakit valami írjon! Vagy ide vagy ide :polarisext@gmail.com

Szia!

Jobb első fényszóró érdekelne ha vésett üveges és jó a foncsor?

Ja, elfelejtettem, hogy a vésett búra lehet sérült, mert az van, csak a gyárilag hozzá való lámpatest többi része legyen ép,  -bár ezt többen vitatják- plexi prizmás lámpának más a foncsora és  emiatt nem jó a vésett búrához- nem megfelelő lesz a vetített fény nyaláb szöge.   wave.

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.28 szombat, 14:57:59 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 13:04:11 »

...plexi prizmás lámpának más a foncsora és  emiatt nem jó a vésett búrához- nem megfelelő lesz a vetített fény nyaláb szöge.   wave.
Ez így igaz.

Szia Gabi!

Köszönöm a segítséged. A festés (gittelés) előtti már felhelyezett állapotról nincs véletlenűl fotód?
Szívesen.
Nincs.  Smiley
Naplózva
gordon24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



E-mail
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2015.03.31 kedd, 17:36:08 »

Szia!

Jobb első fényszóró érdekelne ha vésett üveges és jó a foncsor?

Ja, elfelejtettem, hogy a vésett búra lehet sérült, mert az van, csak a gyárilag hozzá való lámpatest többi része legyen ép,  -bár ezt többen vitatják- plexi prizmás lámpának más a foncsora és  emiatt nem jó a vésett búrához- nem megfelelő lesz a vetített fény nyaláb szöge.   wave.

Feri


Szia!
Megmondom a frankót fogalmam sincs ez milyen üveges. Van benne az a műanyag franckarika. (ezeket érdemes cserélni benne) de különben ép mindene.

Ime:

« Utoljára szerkesztve: 2015.03.31 kedd, 17:41:15 írta gordon24 » Naplózva

Mondeo MKI '94 1800 cm3 Benya
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 23:43:03 »


Szia!
Megmondom a frankót fogalmam sincs ez milyen üveges. Van benne az a műanyag franckarika. (ezeket érdemes cserélni benne) de különben ép mindene.


Köszönöm a választ. Sajnos ez nem a " vésett üveges", nekem ez nem jó.

Feri

Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
stadigabi
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 22:04:28 »

Sziasztok!
Van egy eladó kasznim, elsősorban kompletten. (néha)napi használatú autó volt, látszik a belsején. Áprilisban lejárt a műszakija, egy öreg, ford őrült  svájci magyaré volt.
Komoly jelentkezőket várok.
06-20-462-30-90
1995-ös mk1 5 ajtós
ami nincs már meg:
-motor, váltó, motortéri dolgok
-műszerfal
-kerekek
-kipufogó
Belseje szép, korrekt.
http://www.stadigabi.com/ford2/DSCN3624.JPG
http://www.stadigabi.com/ford2/DSCN3625.JPG
http://www.stadigabi.com/ford2/DSCN3626.JPG
http://www.stadigabi.com/ford2/DSCN3627.JPG
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2015.05.16 szombat, 21:25:40 »

Sziasztok!
Van egy eladó kasznim, elsősorban kompletten. (néha)napi használatú autó volt, látszik a belsején. Áprilisban lejárt a műszakija, egy öreg, ford őrült  svájci magyaré volt.
Komoly jelentkezőket várok.
06-20-462-30-90
1995-ös mk1 5 ajtós
ami nincs már meg:
-motor, váltó, motortéri dolgok
-műszerfal
-kerekek
-kipufogó
Belseje szép, korrekt.
http://www.stadigabi.com/ford2/DSCN3624.JPG
http://www.stadigabi.com/ford2/DSCN3625.JPG
http://www.stadigabi.com/ford2/DSCN3626.JPG
http://www.stadigabi.com/ford2/DSCN3627.JPG
Szia! Első, hátsó lökös és a szárny érdekelne, privátban dobj egy árat a háromra és hogy hol lehet átvenni, előre is köszi
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 12:11:07 »

Sziasztok,
megtaláltam az okát. A levegőszűrőnél (utastér és nem motor), a tűzfal 2 oldalán van 1-1 műanyag keret vmi fekete szigeteléssel. A motortérben erre támaszkodik a levegőszűrő. Ez a szigetelés szétmállott, porlott, kipotyogott mindkét oldalon és itt jött be a kinti levegő szűretlenül. Jött az anyós ülésen ülő lábára és ment az ablakhoz. A motortérben könnyen leszedtem a műanyagot és a maradék szigetelést. Szigetelés gyanánt polifoam-ot vágtam be a régi helyett és visszaraktam a műanyagot. Az utastérben nem fértem hozzá a műanyaghoz, nagyon sok mindent le kellett volna bontani. Így a motortér felől kikentem a szigetelés hézagot sziloval. Nem szép megoldás, de jó. Azóta nincs lábfázás és párásodás.
PZs

Sziasztok!
Egy ideje a jobb első ablakom jobban párásodik. Megnéztem, irtó zsíros, koszos volt. Lemostam és hurrá!  nyes
De rá 2 napra újra bepárásodott és zsíros lett.  falbav Újabb takarítás, de most már betömtem ruhával az ajtóban levő szellőző csövet. Azóta nem párásodik.

Szerintetek, hol kerülhet ilyen koszos levegő a szellőző csőbe?  help

Hétvégén kitakarítom az ajtóban levő csőszakaszt. Remélem megoldja.
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2015.07.24 péntek, 11:12:24 »

Sziasztok,
szerviz nem tudja beállítani rendesen a jobb első lámpát, mondván, hogy komplett újat kell venni, mert rossz és majd utána lehet csak beállítani. Többet nem mondtak.  falbav
Az állító csavarokat tekertem és mozgatta a lámpát.
Volt már vkinek hasonló gondja és otthon házilag tudta orvosolni?
Nem akarom a lámpát kiszedni és darabokra szedni, hogy ugyan hol lehet vele a baj. Foncsor, üveg jó; motor fel-le mozgatja, a kézi beállító csavarok is működnek, akkor mi leht, ami miatt komplett kellene cserélni?   Huh?
 worship
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2015.07.24 péntek, 12:52:52 »

Sziasztok,
szerviz nem tudja beállítani rendesen a jobb első lámpát, mondván, hogy komplett újat kell venni, mert rossz és majd utána lehet csak beállítani. Többet nem mondtak.  falbav
Az állító csavarokat tekertem és mozgatta a lámpát.
Volt már vkinek hasonló gondja és otthon házilag tudta orvosolni?
Nem akarom a lámpát kiszedni és darabokra szedni, hogy ugyan hol lehet vele a baj. Foncsor, üveg jó; motor fel-le mozgatja, a kézi beállító csavarok is működnek, akkor mi leht, ami miatt komplett kellene cserélni?   Huh?
 worship
PZs
Csak egy elgondolás.
Volt egyszer törve, nem jól/nem jó elemekkel lett helyrerakva, így a lámpafelfogatások nem a megfelelő helyeken vannak, tehát a lámpa nem a gyári helyén van, hanem elmozdulva/elfordulva. És ezt az elmozdulást az állítócsavarokkal már nem lehet kompenzálni, azaz nem jó helyre vetíti a fényt a lámpa. Viszont eben az esetben nem a lámpa a rossz, hanem a lakatolás.
Szerintem.
Vagy esetleg a foncsor már koszolódott/megégett, így a fénycsóva nem megfelelő.
Talán.
De lehet, hogy butaság az elgondolásom. Kérdezz rá a szervizben, hogy mire alapozzák a kijelentésüket.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 13:08:22 »

Sziasztok,
vki meg tudja mondani, hogy a levegő befúvóka műanyagát, milyen ragasztóval lehet ragasztani? Sima, mezei pillanatragasztó nem fogja!  falbav
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Udo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2015.07.29 szerda, 12:20:37 »

Sziasztok!
MkI Kombi autómon ki lett kijavítva mindkét küszöb, és a sárvédőívek.
Korábban az emelőpontok jelölve voltak  egy bemélyedéssel, de most ezek eltűntek a küszöbről.
Valaki lemérné nekem, milyen messze vannak az emelőpontok a küszöb első és hátső végétől?
Köszönöm előre is!
Naplózva

MkI kombi TD 1995
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2015.07.29 szerda, 15:22:28 »

Sziasztok!
MkI Kombi autómon ki lett kijavítva mindkét küszöb, és a sárvédőívek.
Korábban az emelőpontok jelölve voltak  egy bemélyedéssel, de most ezek eltűntek a küszöbről.
Valaki lemérné nekem, milyen messze vannak az emelőpontok a küszöb első és hátső végétől?
Köszönöm előre is!
Hali!
Mit kóstált a lakatosmunka és hol csináltattad?
(Ha nem publikus, írhatod privátban is.)
Köszi!
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 12:03:27 »

Szia,
csak az elsőket tudtam lemérni, mert a hátsókat nálam is javították és eltűntek a jelzések.
Első jel a küszöb elejétől 26,5 cm.
PZs
Sziasztok!
MkI Kombi autómon ki lett kijavítva mindkét küszöb, és a sárvédőívek.
Korábban az emelőpontok jelölve voltak  egy bemélyedéssel, de most ezek eltűntek a küszöbről.
Valaki lemérné nekem, milyen messze vannak az emelőpontok a küszöb első és hátső végétől?
Köszönöm előre is!
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Udo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 14:22:40 »

Hali!
Mit kóstált a lakatosmunka és hol csináltattad?
(Ha nem publikus, írhatod privátban is.)
Köszi!

A 2 küszöb, 1 sárvédőív, plusz köpenylemez/?/ javítása, lakatosmunka fényezéssel baráti alapon 70ezer Ft.
Szóval ez az ár nem egy jó viszonyítási alap másokkal való összehasonlításra.
A cimborám amúgy angol autók restaurálásával foglakozik, így erősen hátszél kellett,
hogy elvállalják a csak 20 éves Mondeomat...
Igy címet sem írnék, de Budapesten 110eFt +áfás árat mondtak ugyanerre a munkára a jobb küszöb javítása nélkül.
Naplózva

MkI kombi TD 1995
Udo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 14:25:09 »

Szia,
csak az elsőket tudtam lemérni, mert a hátsókat nálam is javították és eltűntek a jelzések.
Első jel a küszöb elejétől 26,5 cm.
PZs

Köszönöm!
Naplózva

MkI kombi TD 1995
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 21:44:52 »

A 2 küszöb, 1 sárvédőív, plusz köpenylemez/?/ javítása, lakatosmunka fényezéssel baráti alapon 70ezer Ft.
Szóval ez az ár nem egy jó viszonyítási alap másokkal való összehasonlításra.
A cimborám amúgy angol autók restaurálásával foglakozik, így erősen hátszél kellett,
hogy elvállalják a csak 20 éves Mondeomat...
Igy címet sem írnék, de Budapesten 110eFt +áfás árat mondtak ugyanerre a munkára a jobb küszöb javítása nélkül.


Nem flame.

Van olcsóbb is ki kell fogni. Aki olcsón dolgozik 20-30 ezer Ft körül rak fel egy darab küszöböt hátsó sárvédővel egyben. Nekem anyi volt. Fényezéssel 20 akárhányéves autónál érdemes-e foglalkozni?!  Roll Eyes Kérdéses.   

Legyen az autó üzembiztos ne essen a lábad ki vezetés közben. Ha nem fényezteted le : ->Lekell kenni alapozóval majd mehet rá egy matt fekete - ennyi. Nem 10 éves autók már ezek. Én így gondolom. (Lehet más nem így gondolja) Ha persze egy MK3 topikban üldögélnék más lenne a téma.$
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2015.07.31 péntek, 10:31:05 »

A 2 küszöb, 1 sárvédőív, plusz köpenylemez/?/ javítása, lakatosmunka fényezéssel baráti alapon 70ezer Ft.
Szóval ez az ár nem egy jó viszonyítási alap másokkal való összehasonlításra.
A cimborám amúgy angol autók restaurálásával foglakozik, így erősen hátszél kellett,
hogy elvállalják a csak 20 éves Mondeomat...
Igy címet sem írnék, de Budapesten 110eFt +áfás árat mondtak ugyanerre a munkára a jobb küszöb javítása nélkül.
Köszi!  worship
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2015.08.04 kedd, 21:50:01 »

Sziasztok,
vki meg tudja mondani, hogy a levegő befúvóka műanyagát, milyen ragasztóval lehet ragasztani? Sima, mezei pillanatragasztó nem fogja!  falbav
Köszi,
PZs


Szia!

Nekem is hasonló kérdésem van.
Elől A lámpa állító motort ami tartja műanyag leltört. Tudni akarom mivel tudom megragasztani. Aki tudja legyen kedves megosztani.
Köszönettel.
Naplózva

Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2015.08.04 kedd, 23:13:50 »


Szia!

Nekem is hasonló kérdésem van.
Elől A lámpa állító motort ami tartja műanyag leltört. Tudni akarom mivel tudom megragasztani. Aki tudja legyen kedves megosztani.
Köszönettel.

Jóféle epoxi lenne, ha lenne... de ne legyen!  police Leginkább egy műanyagossal kell azt meg-műanyagheggesztetned. Folyamatosan hőnek, rázkódásnak van kitéve, ha pillanatragasztózod, csak olyan gőzök oldódnak ki, amik nem használnak a foncsornak se. Egy bukkanónál eldobja magát, aztán a szembejövő jó esetben csillagokat lát, rosszabb esetben az árok alját, vagy az autóitok roncsát, mire visszanyeri a látását... Ezt a srácot például jó szívvel merem ajánlani: http://muanyagjavitas.hu/
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2015.08.05 szerda, 10:25:45 »

Szia,
közben megkötött a pillanatragasztó.
Sima 180Ft-os pillanatragasztót tettem a középső szellőző eltört gombjához, de percek múlva is kenhető maradt és csak a kezemen száradt meg.  falbav Hagytam az egészet a búúsba és utána kérdeztem itt meg.
Ma ahogy vezettem kíváncsiságból megmozgattam és megkötött!  nyes
Igaz az egyik oldal mozdíthatatlanra, de ott a felesleg ragasztót csavarhúzóval lekapartam és most újra jó mindkét fúvóka állító!  nyes

Szerintem is keress műa hegesztő szakit. Vagy vegyél utángyártott komplett első lámpát, 16e Ft/ oldal, és van vésett és plexi lapos is.
PZs


Szia!

Nekem is hasonló kérdésem van.
Elől A lámpa állító motort ami tartja műanyag leltört. Tudni akarom mivel tudom megragasztani. Aki tudja legyen kedves megosztani.
Köszönettel.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2015.08.12 szerda, 13:15:49 »

Sziasztok!

Első lökhárítómat szeretném leszedni, a könyv szerint 4 anyát kell kitekernem, meg is vannak kitapogatni kitudtam, de hogy lehet azokat leszedni, kulcs nem igazán akar hozzáférni?

Köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2015.08.12 szerda, 17:56:19 »

Sziasztok!

Első lökhárítómat szeretném leszedni, a könyv szerint 4 anyát kell kitekernem, meg is vannak kitapogatni kitudtam, de hogy lehet azokat leszedni, kulcs nem igazán akar hozzáférni?

Köszi
Felső kettő: hosszú 13-as racsni szem, felülről lehet hozzáférni könnyebben
Alsó kettő: 13-as racsni szem, csukló, hosszabbító, ha van légkondi, akkor még hosszabbító a jobb oldalon Smiley.
Emlékeim szerint.
Naplózva
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 07:31:39 »

Oks köszi


Felső kettő: hosszú 13-as racsni szem, felülről lehet hozzáférni könnyebben
Alsó kettő: 13-as racsni szem, csukló, hosszabbító, ha van légkondi, akkor még hosszabbító a jobb oldalon Smiley.
Emlékeim szerint.
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2015.08.19 szerda, 09:51:16 »

Nekem fent van az új első lökhárító.
A munkatársam meg is jegyezte, hogy bassza a lökkösöm színe az ő autója színét. Szép bordó kissebb nagyobb kopásokkal. Amúgy fekete az autó színe úgyhogy vagányabb lett.
Amit nem néztem meg mielőtt megvettem, hogy el van görbülve a fém belső merevítés. Így elég béna lóg a bal oldala. Be tudok nyúlni a bal lámpa alatt. 12000 Ft. Volt. Nem akartam adni annyit érte a bontóban de most már legalább ép lökkösöm van.
Naplózva

Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
royal9795
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2015.09.02 szerda, 22:34:45 »

Helló! Ki tudja hogy honnan tudok gyűjtő lencsét tompított elé szerezni??  Sárgult :/
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 09:09:29 »

Helló! Ki tudja hogy honnan tudok gyűjtő lencsét tompított elé szerezni??  Sárgult :/
Pl.
Naplózva
apamancs
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 13:13:58 »

Remélem nem csinálok törvénytelenséget ,de nem rég vagyok mondis és most éppen leharcoltam az mk2 es kombim motorját , teljes hengerfej gáz a vége.
Vettem egy donort mk1 5 ajtós látszólag ua. motor , de ez csak a látszat. Amit vettem a saját lábán hoztam repült is mint az álom és játszottam a gondolattal is hogy regelem de 178000 Ft soknak tűnt.  vigyor3 Így maradt a műtét. Most ott tartok hogy a motor a bőlcsőn váltóval futóművel mindenestől migrálódott a kombimba ,csak a csatival szívok rendesen , mert az mk1 es csati (vez.köteg) az 1 db az enyémben meg kettő van. Hát nem ez volt minden álmom wow1 Lassan 1 hete dekkolok a témán , hozzáértő ember vagy nincs is vagy csak én nem látok. Időm alig van rá ,szóval jó a pálya. Viszont eladásra maradt egy pár holmi , rozsda mentes motorháztető ,első lámpák szinte újak irányjelzővel együtt, hátsó ajtó szintén csodás állapotban fűthető üveggel  , hátsólámpák  , tank , stb. Ha valaki szeretné felújítani verdáját , bontós ár alatt szívesen megválnék tőle.
Címem: Ajka
apamano60@gmail.com
 
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 14:02:22 »

Remélem nem csinálok törvénytelenséget ,de nem rég vagyok mondis és most éppen leharcoltam az mk2 es kombim motorját , teljes hengerfej gáz a vége.
Vettem egy donort mk1 5 ajtós látszólag ua. motor , de ez csak a látszat. Amit vettem a saját lábán hoztam repült is mint az álom és játszottam a gondolattal is hogy regelem de 178000 Ft soknak tűnt.  vigyor3 Így maradt a műtét. Most ott tartok hogy a motor a bőlcsőn váltóval futóművel mindenestől migrálódott a kombimba ,csak a csatival szívok rendesen , mert az mk1 es csati (vez.köteg) az 1 db az enyémben meg kettő van. Hát nem ez volt minden álmom wow1 Lassan 1 hete dekkolok a témán , hozzáértő ember vagy nincs is vagy csak én nem látok. Időm alig van rá ,szóval jó a pálya. Viszont eladásra maradt egy pár holmi , rozsda mentes motorháztető ,első lámpák szinte újak irányjelzővel együtt, hátsó ajtó szintén csodás állapotban fűthető üveggel  , hátsólámpák  , tank , stb. Ha valaki szeretné felújítani verdáját , bontós ár alatt szívesen megválnék tőle.
Címem: Ajka
apamano60@gmail.com
Helló!

Az verdák évjáratait nem írtad, de ha jól sejtem, a te Mk2-esed '97-'99 körüli lehet, a vett Mk1 pedig rosszabb esetben '93-'94-es évjárat. Ha mindkettő igaz, akkor nagyon sikerült felülnöd arra a bizonyos rollerra.
Amúgy melyik csatiról beszélsz, hol van (kép)?

Az alkatrészeket pedig az "Adok-Veszek" részben lehet felajánlani.
Naplózva
sasa89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2015.09.28 hétfő, 21:34:44 »

Hello apamancs képet tudnál küldeni az mk1 első lámpákról meg hogy mid van kb milyen árban??
kiss.david.im@gmail.com
Naplózva

MkI 1.8 td felújítása projekt
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2015.09.30 szerda, 13:23:09 »

sziasztok,

(jobbelső) küszöbcserénél mire érdemes figyelni/figyeltetni? Karosszériásra bíznám, megversenyeztetnék párat. Én a témáról sokat nem tudok, de ha van pár alapvető ismérv, az infókat szívesen olvasnám.
Naplózva

MKI 2.0i
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 09:01:05 »

sziasztok,

(jobbelső) küszöbcserénél mire érdemes figyelni/figyeltetni? Karosszériásra bíznám, megversenyeztetnék párat. Én a témáról sokat nem tudok, de ha van pár alapvető ismérv, az infókat szívesen olvasnám.
Az enyémet a hónap vége felé fogják megcsinálni. Hogy mire kell figyelni, azt sajnos nem tudom.
Talán a beljebb levő részekre - belső küszöb, a kettő közti merevítő állapota.
Viszont ha már ott vagytok, az első taposót is megnézhetnék, nálam kiderült, hogy azt is illendő lenne megreparálni.
Naplózva
sasa89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2015.10.20 kedd, 20:19:48 »

hello
Küszöbcserénél a középső merevítés javítására kell figyelni különben az első emelésnél benyomod a küszöböt
Sajna a nagya lakatos leszarja én is ezt szívtam meg megvétel után.Az előző tulaj nem figyelt erre.
Üdv sasa
Naplózva

MkI 1.8 td felújítása projekt
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.