Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:59:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 570227 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2013.01.18 péntek, 13:58:55 »

Nem szorul semmi. A zárszerkezetet is működteti a külső és a belső kilincs is.
ha a külső kilincs nem megy vissza teljesen a helyére, akkor szokta ezt csinálni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2013.01.29 kedd, 13:53:39 »

Hali. Nem tudjátok, mennyi lenne kb. egy új, alapozott bal első sárvédő ezüstre fényezése?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2013.01.29 kedd, 15:49:31 »

Hali. Nem tudjátok, mennyi lenne kb. egy új, alapozott bal első sárvédő ezüstre fényezése?

Hát ez változó.
10eFt egy új sárvédő a Bárdinál.
Ha van kedvezményed akkor olcsóbb.
A fényezés meg nagyon szór. 0-30.000Ft/elem.
Ha nem metál hanem csak akril akkor olcsóbb.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
v.ivan
Vendég
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2013.01.29 kedd, 18:34:14 »

Hali. Nem tudjátok, mennyi lenne kb. egy új, alapozott bal első sárvédő ezüstre fényezése?
Ilyen kell?


5 sör....
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2013.01.29 kedd, 20:09:57 »

Ilyen kell?


5 sör....

Igeeeeen!!!!! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2013.01.29 kedd, 20:13:02 »

Ilyen kell?

5 sör....

PÜ ment.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
feripityu
Vendég
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2013.03.23 szombat, 10:52:01 »

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni.Van egy mk1-es 1.8 td Ford Mondeom amiben a 2-dik hűtő ment szét és egyszerűen nem tudok rájönni hogy mi lehet a hiba.Amikor az első hűtőm szétment úgy kezdődőt hogy elment a fűtés és elkezdet alul kipúposodni,kicseréltem a hűtőt egy bontottra ami ugyanúgy elkezdet kipúposodni és fűtésem se volt. Tegnap a hűtőm megint kilyukadt,és teljesen tanácstalan vagyok hogy miért.Előre is köszönőm a segítségeteket.
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2013.03.23 szombat, 17:45:50 »

Ilyen kell?


5 sör....

és nincs ott mögötte 2 db kombi hátsó gátló?  Smiley
mert nekem meg pont az kéne....  Sad
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 15:12:01 »

A klokkerholm karosszériajavító elemekkel van-e valakinek tapasztalata? Esetleg galvanizáltak-e vagy zink tartalmú-e rajtuk az alapozó?
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 15:29:37 »

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni.Van egy mk1-es 1.8 td Ford Mondeom amiben a 2-dik hűtő ment szét és egyszerűen nem tudok rájönni hogy mi lehet a hiba.Amikor az első hűtőm szétment úgy kezdődőt hogy elment a fűtés és elkezdet alul kipúposodni,kicseréltem a hűtőt egy bontottra ami ugyanúgy elkezdet kipúposodni és fűtésem se volt. Tegnap a hűtőm megint kilyukadt,és teljesen tanácstalan vagyok hogy miért.Előre is köszönőm a segítségeteket.

Fagyállót öntesz bele?
Nem lehet, hogy hengerfejes a kocsi?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2013.03.29 péntek, 18:22:08 »

hello. fiuk,hol ázhat be a mondeo,ugy h a két első szönyeg lábalatt vizes,a lábrész a müszerfal-kesztyűtartó alatt nedves. a pollenszürőnél kiszilóztam,és most látom h a kormányrudnál ahol kimegy a kaszniból,ott egy nagy gumiharang van ami simán kijár a lemezből- de ott száraz volt! valahogy nem értem,ha esik az eső és felnyulok a pedálokhoz,vagy a kesztyűtartó alá,mindig nedvesnek érzem,és ez állóhelyben!
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2013.03.29 péntek, 18:49:00 »

hello. fiuk,hol ázhat be a mondeo,ugy h a két első szönyeg lábalatt vizes,a lábrész a müszerfal-kesztyűtartó alatt nedves. a pollenszürőnél kiszilóztam,és most látom h a kormányrudnál ahol kimegy a kaszniból,ott egy nagy gumiharang van ami simán kijár a lemezből- de ott száraz volt! valahogy nem értem,ha esik az eső és felnyulok a pedálokhoz,vagy a kesztyűtartó alá,mindig nedvesnek érzem,és ez állóhelyben!

Én nem értek hozzá, de egy autómosóban is derülhetnek ki beázásos dolgok, ha bent ülsz közben Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2013.03.29 péntek, 22:50:49 »

hello. fiuk,hol ázhat be a mondeo,ugy h a két első szönyeg lábalatt vizes,a lábrész a müszerfal-kesztyűtartó alatt nedves. a pollenszürőnél kiszilóztam,és most látom h a kormányrudnál ahol kimegy a kaszniból,ott egy nagy gumiharang van ami simán kijár a lemezből- de ott száraz volt! valahogy nem értem,ha esik az eső és felnyulok a pedálokhoz,vagy a kesztyűtartó alá,mindig nedvesnek érzem,és ez állóhelyben!
Csak egy gondolat.
Ugye mondhatjuk azt, hogy egész télen ázott a szőnyeg, mert folyt be az olvadó hó és az eső. Mikor is szilóztad be, két napja? Lehetséges, hogy ennyi idő alatt nem száradt ki? Igen.
Várj vele pár hetet, esetleg szép napsütéses meleg időben szellőztesd a kocsit, még a szőnyeg felhajtását is megkísérelheted.
Szerintem.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #813 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:30:14 »

A klokkerholm karosszériajavító elemekkel van-e valakinek tapasztalata? Esetleg galvanizáltak-e vagy zink tartalmú-e rajtuk az alapozó?
Mást nem nagyon találsz.Sima csere öt évet biztos kibír ha hosszútávon gondolkodsz érdemes még pluszba alapozni vagy cinkezni.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:36:39 »

Csak egy gondolat.
Ugye mondhatjuk azt, hogy egész télen ázott a szőnyeg, mert folyt be az olvadó hó és az eső. Mikor is szilóztad be, két napja? Lehetséges, hogy ennyi idő alatt nem száradt ki? Igen.
Várj vele pár hetet, esetleg szép napsütéses meleg időben szellőztesd a kocsit, még a szőnyeg felhajtását is megkísérelheted.
Szerintem.
amikor elösször találkoztam a bázással,az még a volt tulaj é volt. csak ugy érzésből nyultam a szőnyeg alá,és csuron viz volt,akkor a szönyeget amennyire csak lehet felhatottam mind a két oldalon,kitéptem az elázott szigetelést,feltöröltem,kinyitottam az ajtókat,és hagytam száradni! aztán rozsdamarózás,végül alvázvédőztem. 2 nap mulva minden vissza,és tök jó! a minap nyultam fel a müszerfal alá,h ellenőrizzem,van e ujra beázás-és nyirkos volt a szőnyeg,de eléggé fent a müszerfal alatt a kesztyűtartó magasságában! most vagy nem száradt ki ai furcsa-mert lejjebb minden teljesen felszáradt,vagy még mindig jön aviz valahonnan!
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2013.04.02 kedd, 11:43:09 »

amikor elösször találkoztam a bázással,az még a volt tulaj é volt. csak ugy érzésből nyultam a szőnyeg alá,és csuron viz volt,akkor a szönyeget amennyire csak lehet felhatottam mind a két oldalon,kitéptem az elázott szigetelést,feltöröltem,kinyitottam az ajtókat,és hagytam száradni! aztán rozsdamarózás,végül alvázvédőztem. 2 nap mulva minden vissza,és tök jó! a minap nyultam fel a müszerfal alá,h ellenőrizzem,van e ujra beázás-és nyirkos volt a szőnyeg,de eléggé fent a müszerfal alatt a kesztyűtartó magasságában! most vagy nem száradt ki ai furcsa-mert lejjebb minden teljesen felszáradt,vagy még mindig jön aviz valahonnan!

A pollenszűrőnél nézted?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2013.04.02 kedd, 11:47:56 »

A pollenszűrőnél nézted?
persze,azzal kezdtem! azt már kétszer is sziloztam,és ki is cseréltem a szürőt! és azon a részen minden oké.... de az létezik h a sofőr oldal is attol ázik be? vagy attol csak az anyos rész ázhat?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:27:41 »

persze,azzal kezdtem! azt már kétszer is sziloztam,és ki is cseréltem a szürőt! és azon a részen minden oké.... de az létezik h a sofőr oldal is attol ázik be? vagy attol csak az anyos rész ázhat?

Egy ismerős is hasonló problémával küzd, de neki hátul is vizes a szőnyeg.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:48:52 »

Egy ismerős is hasonló problémával küzd, de neki hátul is vizes a szőnyeg.
az gáz,,és kiderült már miért?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2013.04.05 péntek, 14:59:18 »

az gáz,,és kiderült már miért?

Még nem. Felszedtük a padlószőnyeget, de nem találtunk lukat.
Abba maradtunk hogy megvárjuk még kiszárad és elkezdjük innen onnan locsolni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2013.04.05 péntek, 22:09:49 »

Még nem. Felszedtük a padlószőnyeget, de nem találtunk lukat.
Abba maradtunk hogy megvárjuk még kiszárad és elkezdjük innen onnan locsolni.
az ablakok szélei kivülről lehet gyenge pont,én kisziloztam,és vissza tettem a takaro csikokat.a pollenszürőháznál is betud ázni,és minden kábl bevezető lyukon,ahol gumi tömités van,a kábel is bevezeti a vizet,és ha a tömités rossz,ott is befolyik-a kormányrudnál alul,van egy nagy gumi tömités,ott is befolyhat,és érdemes alulrol is benézni a kocsi alá,mert lehetnek lyukak amiben valamikor egy gumi dugo volt,nekem kettő is volt amiből hiányzott...nekem most éppen a belső küszöb böl folyik be,ahova a kábelköteg van egy müanyag kapoccsal fogatva,abbol a lyukbol csepeg be a viz
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2013.04.05 péntek, 22:12:46 »

hogy lehet az,hogy a belső küszöbre ahova egy lapos kábelköteg odavan patenzozva,és egy másik hely ahol a lemez összevan hegesztve,onnan buggyan ki egy egy csepp  viz! a két lemez a padló,és az oldal lemeznek van egy egy cm es pereme ahol hegesztve van-hogy folyhat onnan viz?a lemezek közül? a nagy beázásom elvileg elmult,de cseppek még vannak...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2013.04.05 péntek, 23:55:55 »

hogy lehet az,hogy a belső küszöbre ahova egy lapos kábelköteg odavan patenzozva,és egy másik hely ahol a lemez összevan hegesztve,onnan buggyan ki egy egy csepp  viz! a két lemez a padló,és az oldal lemeznek van egy egy cm es pereme ahol hegesztve van-hogy folyhat onnan viz?a lemezek közül? a nagy beázásom elvileg elmult,de cseppek még vannak...
Úgy, hogy valahol feljebb bejut a víz, a karosszéria üregein belül lefolyik, és ott alul megjelenik.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2013.04.06 szombat, 09:50:26 »

Úgy, hogy valahol feljebb bejut a víz, a karosszéria üregein belül lefolyik, és ott alul megjelenik.
igaz az autóm most kicsit hátrafelé áll,mert a behajtóm kicsit lejtős,,de pár csepp vizen kivül mást nem találtam.. nem aarom elkiabálni,de lehet h siker! az ablaok szélein azokat a takarokat vettem ki,kipucoltam,kiszáritottam,és vastagon besziloztam.a takarokat jol beállitva h illeszkedjen az üvegre,és a kasztnira is vissza raktam. azt tudni kell,h nem illeszkedtek,hézagosak voltak,.tehát alá tudott folyni a viz! a pollenszürőt is jol körbe sziloztam,és az összes kábl bevezető gumi tömitést is,mert volt olyan ami besem volt dugva a helyére,a kormány rúdnál apadlon pl ott fityegett. azt is beragasztottam,ahol még viz befolyhat az atózsanéroknál kis árkok voltak,amiben láthatóak voltak a viz nyomai,kosz,sár stb. az ajtóoszlopon kivül ahol a vezetékek az ajtóba mennek,ott is vannak tömitések,azok is lazák,és elöregedettek,,én kiszilóztam mindent! még van pár apróság,remélem attól már végképp megszünik. tegnap órákat autóztam az esőben,és sokat állt viz alatt a kocsi,és pár csepp vizzel megusztam... remélem hasznosakat mondtam.- akinek hasonló baja van,ezeket nézze meg.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2013.04.06 szombat, 16:48:51 »

igaz az autóm most kicsit hátrafelé áll,mert a behajtóm kicsit lejtős,,de pár csepp vizen kivül mást nem találtam.. nem aarom elkiabálni,de lehet h siker! az ablaok szélein azokat a takarokat vettem ki,kipucoltam,kiszáritottam,és vastagon besziloztam.a takarokat jol beállitva h illeszkedjen az üvegre,és a kasztnira is vissza raktam. azt tudni kell,h nem illeszkedtek,hézagosak voltak,.tehát alá tudott folyni a viz! a pollenszürőt is jol körbe sziloztam,és az összes kábl bevezető gumi tömitést is,mert volt olyan ami besem volt dugva a helyére,a kormány rúdnál apadlon pl ott fityegett. azt is beragasztottam,ahol még viz befolyhat az atózsanéroknál kis árkok voltak,amiben láthatóak voltak a viz nyomai,kosz,sár stb. az ajtóoszlopon kivül ahol a vezetékek az ajtóba mennek,ott is vannak tömitések,azok is lazák,és elöregedettek,,én kiszilóztam mindent! még van pár apróság,remélem attól már végképp megszünik. tegnap órákat autóztam az esőben,és sokat állt viz alatt a kocsi,és pár csepp vizzel megusztam... remélem hasznosakat mondtam.- akinek hasonló baja van,ezeket nézze meg.
ha igaz meg találtam az utolsó lyukat is,ahol befolyhatott a viz! a kerékdom betét aljánál fel lehet nyulni a küszöb végéhez,ott van egy gumi dugó-annak a közepe lyukas! kb egy 8mm es lyuk van rajta,és ha a kerék felcsapja a vizet,akkor ott simán befolyik!
Viszont,a tetőablakom beengedi a vizet,zárt állapot ellenére nedves volt belülről! a tömitése vacak,elöregedett! lehet ezt cserélni,és ha igen hol lehet ilyen gumit kapni? köszi..
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #825 Dátum: 2013.04.06 szombat, 17:57:43 »

ha igaz meg találtam az utolsó lyukat is,ahol befolyhatott a viz! a kerékdom betét aljánál fel lehet nyulni a küszöb végéhez,ott van egy gumi dugó-annak a közepe lyukas! kb egy 8mm es lyuk van rajta,és ha a kerék felcsapja a vizet,akkor ott simán befolyik!
Viszont,a tetőablakom beengedi a vizet,zárt állapot ellenére nedves volt belülről! a tömitése vacak,elöregedett! lehet ezt cserélni,és ha igen hol lehet ilyen gumit kapni? köszi..
Eddig minden problémádra ajánlottam megoldást és alkatrészt is.De rájöttem, hogy nem fogok ajánlgatni akinek kell valami az keresse meg magának.Úgy gondolom, vannak a vezető típusú emberek és vannak a vezettettek.Van aki tud saját magán segíteni és vannak olyanok akiknek akármennyit segíthetsz akkor se oldja meg a problémáit.
Tehát utoljára és ha még egyszer akkor füstöljön a billentyűzetem.Van komplett tetőablakom garantáltan jó tömítéssel.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2013.04.06 szombat, 19:00:53 »

Eddig minden problémádra ajánlottam megoldást és alkatrészt is.De rájöttem, hogy nem fogok ajánlgatni akinek kell valami az keresse meg magának.Úgy gondolom, vannak a vezető típusú emberek és vannak a vezettettek.Van aki tud saját magán segíteni és vannak olyanok akiknek akármennyit segíthetsz akkor se oldja meg a problémáit.
Tehát utoljára és ha még egyszer akkor füstöljön a billentyűzetem.Van komplett tetőablakom garantáltan jó tömítéssel.
gondoltam h neked bajod van velem,és haigy van akkor nem kell a válaszod-még akkor sem ha tudsz segiteni! én megoldok amit tudok,amibe belemerek kezdeni-de van olyan amihez nem fogok nyulni-de ez nem zárja ki azt h az rossz! a tető ablakom tökéletes,a tömités rossz! cak az kellene,de a neten semmi! ha meg sértettelek,vagy kiakasztottalak-bocs! de nem fogok térden csúszni elötted! ha félre értettem valamit,elnézést... falbav
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2013.04.06 szombat, 22:38:37 »

 falbav falbav falbav
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 08:50:45 »

falbav falbav falbav
veled ninxs bajom.... : wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 14:23:36 »

Én elég jól hegesztek vékony anyagokat,lemezeket is-persze csak magaméval kinlodom. de arra gondoltam hegesztek egy kipufogót. vagy a vastelepen meg hajlittatom a vascsövet a régi mintájára,és csak a dobot hegesztem rá,vagy veszek zárt szelvényt,és abból! szerintetek ez nagyon gáz ötlet? sőt,a sárvédőiveimet is igy gondoltam,trafóval fel pöttyözöm az uj iveket... help
Naplózva
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:07:57 »

Én elég jól hegesztek vékony anyagokat,lemezeket is-persze csak magaméval kinlodom. de arra gondoltam hegesztek egy kipufogót. vagy a vastelepen meg hajlittatom a vascsövet a régi mintájára,és csak a dobot hegesztem rá,vagy veszek zárt szelvényt,és abból! szerintetek ez nagyon gáz ötlet? sőt,a sárvédőiveimet is igy gondoltam,trafóval fel pöttyözöm az uj iveket... help

Akkor inkább palástolj!
Lemezzel lefeded a hibás részt és ráhegeszted....
Ha nem kombid van az egész kipuf rendszert le lehet venni, aztán kényelmesen hegesztgetni. (Sajnos kombinál a hátsó híd miatt nem lehet.)
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:11:00 »

Akkor inkább palástolj!
Lemezzel lefeded a hibás részt és ráhegeszted....
Ha nem kombid van az egész kipuf rendszert le lehet venni, aztán kényelmesen hegesztgetni. (Sajnos kombinál a hátsó híd miatt nem lehet.)
attol félek ha leveszem,eltörik! eléggé gatya,és azt se tudom oldható e az a két cavar a katalizátornál. aknám nincs,segitség se.. ugy meg eléggé nehéz..de köszi.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:14:34 »

Én elég jól hegesztek vékony anyagokat,lemezeket is-persze csak magaméval kinlodom. de arra gondoltam hegesztek egy kipufogót. vagy a vastelepen meg hajlittatom a vascsövet a régi mintájára,és csak a dobot hegesztem rá,vagy veszek zárt szelvényt,és abból! szerintetek ez nagyon gáz ötlet? sőt,a sárvédőiveimet is igy gondoltam,trafóval fel pöttyözöm az uj iveket... help

Arról, hogy zártszelvényből hegessz kipuffot, vagy vascsőből, én lebeszélnélek. A motortervező mérnökök nem véletlenül találták ki azt a lemez csövet, azzal az átmérővel, és kialakítással. Javalslom olvasd el ezt a cikket, abből egy kicsit okosabb lesz az ember kipufogó téren: http://karotta.blog.hu/2012/03/20/hangyasz_hetfo_14_soha_eletedben_nem_akartal_ennyit_tudni_a_kipufogorol
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:17:35 »

attol félek ha leveszem,eltörik! eléggé gatya,és azt se tudom oldható e az a két cavar a katalizátornál. aknám nincs,segitség se.. ugy meg eléggé nehéz..de köszi.

A leömlő alatt old le! ha ott sikerül akkor kiakasztgatod a gumi tartókat és szépen lemegy a földig.
utána megemeled az elejét (ha kell) és az egész rendszeredet kihúzod a kocsi alól.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:20:25 »

Arról, hogy zártszelvényből hegessz kipuffot, vagy vascsőből, én lebeszélnélek. A motortervező mérnökök nem véletlenül találták ki azt a lemez csövet, azzal az átmérővel, és kialakítással. Javalslom olvasd el ezt a cikket, abből egy kicsit okosabb lesz az ember kipufogó téren: http://karotta.blog.hu/2012/03/20/hangyasz_hetfo_14_soha_eletedben_nem_akartal_ennyit_tudni_a_kipufogorol
jó persze,tudom h nem szabad.és tudom h minden kivan találva számolva! az a baj,hogy nem tudom mit tegyek. gyártatni nincs rá pénz,a hátsókipufogo meg sehol! egyedül a cromaxnál volt 13e ért,és az is 1.8 asra. igazából sehol sincs ilyen kipufogó... szügség megoldás gyanánt gondltam..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:22:22 »

A leömlő alatt old le! ha ott sikerül akkor kiakasztgatod a gumi tartókat és szépen lemegy a földig.
utána megemeled az elejét (ha kell) és az egész rendszeredet kihúzod a kocsi alól.
igazad van. de gyanitom h nagyon el van rohadva a kipufogo,és ha nem sikerül a müvelet még olyan se lesz mint elötte....
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:28:06 »

jó persze,tudom h nem szabad.és tudom h minden kivan találva számolva! az a baj,hogy nem tudom mit tegyek. gyártatni nincs rá pénz,a hátsókipufogo meg sehol! egyedül a cromaxnál volt 13e ért,és az is 1.8 asra. igazából sehol sincs ilyen kipufogó... szügség megoldás gyanánt gondltam..

Keress bontottat, elég gyakran bontanak kocsit Keres-kínál-ban tanyázó népek.

Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:29:08 »

Keress bontottat, elég gyakran bontanak kocsit Keres-kínál-ban tanyázó népek.


már vagy két hete keresek,és mindenhova kiirtam h kellene egy kipufogo.egyenlőre semmi...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 17:05:38 »

jó persze,tudom h nem szabad.és tudom h minden kivan találva számolva! az a baj,hogy nem tudom mit tegyek. gyártatni nincs rá pénz,a hátsókipufogo meg sehol! egyedül a cromaxnál volt 13e ért,és az is 1.8 asra. igazából sehol sincs ilyen kipufogó... szügség megoldás gyanánt gondltam..
felrakhatod rá az 1.8-ét is simán. volt nekem is a 2.0-án. annyi, hogy akkor vezető oldalon fog kipufogni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 17:19:48 »

jó persze,tudom h nem szabad.és tudom h minden kivan találva számolva! az a baj,hogy nem tudom mit tegyek. gyártatni nincs rá pénz,a hátsókipufogo meg sehol! egyedül a cromaxnál volt 13e ért,és az is 1.8 asra. igazából sehol sincs ilyen kipufogó... szügség megoldás gyanánt gondltam..
Komolyan nincs a közeledben másik autószerelő vagy kipufogós? Csak az az 1, amit drágállasz?
 Huh?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 17:23:29 »

felrakhatod rá az 1.8-ét is simán. volt nekem is a 2.0-án. a         nnyi, hogy akkor vezető oldalon fog kipufogni...
igen nincs!olyan meg plane akit megtudok fizetni.ami meg 13e volt,ma mar 20e...   cromax..   
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 17:48:27 »

A leömlő alatt old le! ha ott sikerül akkor kiakasztgatod a gumi tartókat és szépen lemegy a földig.
utána megemeled az elejét (ha kell) és az egész rendszeredet kihúzod a kocsi alól.
Rico!
Én is ezt tanácsolnám. Így egyben levéve nincs gáz a visszarakásnál (minden marad a helyén), meg a berohadt csavarokat se kell megbontani. 13-as T-kulcs, vagy krova kell hozzá.
(a leömlőnél vigyázz a két csavarra, mert ha kicsúszik a stift a leömlő felől, akkor nőgyógyászati képességek kellenek a visszarakáshoz, vagy le kell bontani a hővédőket, hogy hozzáférj.) Ha jól hegesztesz, nem lesz probléma a foltozgatás, de ha összeomlott valamelyik dobod, jobban jársz egy másik darabbal, mert az sose lesz az igazi.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 17:57:07 »

Rico!
Én is ezt tanácsolnám. Így egyben levéve nincs gáz a visszarakásnál (minden marad a helyén), meg a berohadt csavarokat se kell megbontani. 13-as T-kulcs, vagy krova kell hozzá.
(a leömlőnél vigyázz a két csavarra, mert ha kicsúszik a stift a leömlő felől, akkor nőgyógyászati képességek kellenek a visszarakáshoz, vagy le kell bontani a hővédőket, hogy hozzáférj.) Ha jól hegesztesz, nem lesz probléma a foltozgatás, de ha összeomlott valamelyik dobod, jobban jársz egy másik darabbal, mert az sose lesz az igazi.
a katalizátor után nem jobb szétszedni?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:00:45 »

a katalizátor után nem jobb szétszedni?
Ha heti szinten szét van kapva, lehet, hogy ott is egyszerű. Én csak azt mondom, ami a legegyszerűbb. Kb. 3 perc alatt le lehet szedni így az egész rendszert egyben, és ebben benne van az is, hogy előtte megemeled a kocsit, hogy könnyebben aláférj..

mod.:
+ a lambdaszonda kiszedése ne maradjon el, nehogy kiszakadjon a madzagja.. Nekem már külön csatakozós, ezért ezt elfelejtettem beleszámolni, én csak széthúzom a csatit.. Ha minden ok, ez 1-2 percet dob a munkaidőn.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 18:02:32 írta speedtoto » Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:12:52 »

Ha heti szinten szét van kapva, lehet, hogy ott is egyszerű. Én csak azt mondom, ami a legegyszerűbb. Kb. 3 perc alatt le lehet szedni így az egész rendszert egyben, és ebben benne van az is, hogy előtte megemeled a kocsit, hogy könnyebben aláférj..

mod.:
+ a lambdaszonda kiszedése ne maradjon el, nehogy kiszakadjon a madzagja.. Nekem már külön csatakozós, ezért ezt elfelejtettem beleszámolni, én csak széthúzom a csatit.. Ha minden ok, ez 1-2 percet dob a munkaidőn.
megnézem majd h hogyan férnék el,mert a hütő miadt nem sok hely van! ok,,köszi
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:16:02 »

megnézem majd h hogyan férnék el,mert a hütő miadt nem sok hely van! ok,,köszi
Valamit nem értesz.
A leömlőről leszedni = alábújsz egy legalább 25 cm hosszú, 13-as T-kulccsal vagy krovával a leömlő alá (!!), a két dologra amire pont passzol a leömlő és a kipuf találkozásánál ráteszed, óraellentétesen mozgatod, amíg a fejedre nem esik Cheesy Cheesy (Azért ne essen a fejedre Wink )
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:18:44 »

Valamit nem értesz.
A leömlőről leszedni = alábújsz egy legalább 25 cm hosszú, 13-as T-kulccsal vagy krovával a leömlő alá (!!), a két dologra amire pont passzol a leömlő és a kipuf találkozásánál ráteszed, óraellentétesen mozgatod, amíg a fejedre nem esik Cheesy Cheesy (Azért ne essen a fejedre Wink )

ééééértem.... integet2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:41:32 »

ééééértem.... integet2
igen elöl lehet lejön könnyen,de amikor vissza kell tenni-ugyan ugy vissza megy,nem fog kifujni? és pl a hátulja is dög nehéz lehet,mivel két dobos.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:53:30 »

igen elöl lehet lejön könnyen,de amikor vissza kell tenni-ugyan ugy vissza megy,nem fog kifujni? és pl a hátulja is dög nehéz lehet,mivel két dobos.
A leömlő és a kipuf között lévő kapcsolatot egy (nem tudom pontosan mi a neve) gyűrű biztosítja.
Nekem azt mondták, ez a tűzkarika (úgy tudom, az más), no, hát mindegy is, mi a neve. Én most tettem bele, mert az enyémben nem volt. 1400 péz volt.
Ilyen dróthálós valami (mint a mosogatós, csak sűrűbb Cheesy ), ami ahogy felhúzod a helyére a kipufogót, tömörödni is képes.
Ha elkokszosodik kicsit, akkor meg tutira nem fúj ki. ezt szerintem érdemes cserélni, ha nagyon kemény-kokszos, mert nem fog ugyanilyen helyzetben visszamenni, de ezt úgyis meglátod, ha leszeded.
A hátulja dög nehéz? Hát leakasztgatásnál majdnem mindegy. Én ilyen esetben féltéglát szoktam aláékelni visszarakásnál, míg fel nem rakom mindenhol Smiley Akkor nem kell tartani és nem fájdul meg a hátad. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 18:58:20 írta speedtoto » Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:56:23 »

A leömlő és a kipuf között lévő kapcsolatot egy (nem tudom pontosan mi a neve)
a leömlö belselye,és akipufogó vége olyan kúpos szokott lenni,és azt egymásba huzatni a csavarokkal- ez is olyan?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.