Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.31 csütörtök, 23:53:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Karosszéria
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
25
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Karosszéria (Megtekintve 561973 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #800 Dátum:
2013.01.18 péntek, 13:58:55 »
Idézetet írta: bluedevils - 2013.01.18 péntek, 13:55:11
Nem szorul semmi. A zárszerkezetet is működteti a külső és a belső kilincs is.
ha a külső kilincs nem megy vissza teljesen a helyére, akkor szokta ezt csinálni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #801 Dátum:
2013.01.29 kedd, 13:53:39 »
Hali. Nem tudjátok, mennyi lenne kb. egy új, alapozott bal első sárvédő ezüstre fényezése?
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #802 Dátum:
2013.01.29 kedd, 15:49:31 »
Idézetet írta: kerteszati - 2013.01.29 kedd, 13:53:39
Hali. Nem tudjátok, mennyi lenne kb. egy új, alapozott bal első sárvédő ezüstre fényezése?
Hát ez változó.
10eFt egy új sárvédő a Bárdinál.
Ha van kedvezményed akkor olcsóbb.
A fényezés meg nagyon szór. 0-30.000Ft/elem.
Ha nem metál hanem csak akril akkor olcsóbb.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
v.ivan
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #803 Dátum:
2013.01.29 kedd, 18:34:14 »
Idézetet írta: kerteszati - 2013.01.29 kedd, 13:53:39
Hali. Nem tudjátok, mennyi lenne kb. egy új, alapozott bal első sárvédő ezüstre fényezése?
Ilyen kell?
5 sör....
Naplózva
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #804 Dátum:
2013.01.29 kedd, 20:09:57 »
Idézetet írta: v.ivan - 2013.01.29 kedd, 18:34:14
Ilyen kell?
5 sör....
Igeeeeen!!!!!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #805 Dátum:
2013.01.29 kedd, 20:13:02 »
Idézetet írta: v.ivan - 2013.01.29 kedd, 18:34:14
Ilyen kell?
5 sör....
PÜ ment.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
feripityu
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #806 Dátum:
2013.03.23 szombat, 10:52:01 »
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni.Van egy mk1-es 1.8 td Ford Mondeom amiben a 2-dik hűtő ment szét és egyszerűen nem tudok rájönni hogy mi lehet a hiba.Amikor az első hűtőm szétment úgy kezdődőt hogy elment a fűtés és elkezdet alul kipúposodni,kicseréltem a hűtőt egy bontottra ami ugyanúgy elkezdet kipúposodni és fűtésem se volt. Tegnap a hűtőm megint kilyukadt,és teljesen tanácstalan vagyok hogy miért.Előre is köszönőm a segítségeteket.
Naplózva
BPeter01
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #807 Dátum:
2013.03.23 szombat, 17:45:50 »
Idézetet írta: v.ivan - 2013.01.29 kedd, 18:34:14
Ilyen kell?
5 sör....
és nincs ott mögötte 2 db kombi hátsó gátló?
mert nekem meg pont az kéne....
Naplózva
Pisti84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #808 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 15:12:01 »
A klokkerholm karosszériajavító elemekkel van-e valakinek tapasztalata? Esetleg galvanizáltak-e vagy zink tartalmú-e rajtuk az alapozó?
Naplózva
'94 Turnier 2.0 Ghia
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #809 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 15:29:37 »
Idézetet írta: feripityu - 2013.03.23 szombat, 10:52:01
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni.Van egy mk1-es 1.8 td Ford Mondeom amiben a 2-dik hűtő ment szét és egyszerűen nem tudok rájönni hogy mi lehet a hiba.Amikor az első hűtőm szétment úgy kezdődőt hogy elment a fűtés és elkezdet alul kipúposodni,kicseréltem a hűtőt egy bontottra ami ugyanúgy elkezdet kipúposodni és fűtésem se volt. Tegnap a hűtőm megint kilyukadt,és teljesen tanácstalan vagyok hogy miért.Előre is köszönőm a segítségeteket.
Fagyállót öntesz bele?
Nem lehet, hogy hengerfejes a kocsi?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #810 Dátum:
2013.03.29 péntek, 18:22:08 »
hello. fiuk,hol ázhat be a mondeo,ugy h a két első szönyeg lábalatt vizes,a lábrész a müszerfal-kesztyűtartó alatt nedves. a pollenszürőnél kiszilóztam,és most látom h a kormányrudnál ahol kimegy a kaszniból,ott egy nagy gumiharang van ami simán kijár a lemezből- de ott száraz volt! valahogy nem értem,ha esik az eső és felnyulok a pedálokhoz,vagy a kesztyűtartó alá,mindig nedvesnek érzem,és ez állóhelyben!
Naplózva
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #811 Dátum:
2013.03.29 péntek, 18:49:00 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.29 péntek, 18:22:08
hello. fiuk,hol ázhat be a mondeo,ugy h a két első szönyeg lábalatt vizes,a lábrész a müszerfal-kesztyűtartó alatt nedves. a pollenszürőnél kiszilóztam,és most látom h a kormányrudnál ahol kimegy a kaszniból,ott egy nagy gumiharang van ami simán kijár a lemezből- de ott száraz volt! valahogy nem értem,ha esik az eső és felnyulok a pedálokhoz,vagy a kesztyűtartó alá,mindig nedvesnek érzem,és ez állóhelyben!
Én nem értek hozzá, de egy autómosóban is derülhetnek ki beázásos dolgok, ha bent ülsz közben
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #812 Dátum:
2013.03.29 péntek, 22:50:49 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.29 péntek, 18:22:08
hello. fiuk,hol ázhat be a mondeo,ugy h a két első szönyeg lábalatt vizes,a lábrész a müszerfal-kesztyűtartó alatt nedves. a pollenszürőnél kiszilóztam,és most látom h a kormányrudnál ahol kimegy a kaszniból,ott egy nagy gumiharang van ami simán kijár a lemezből- de ott száraz volt! valahogy nem értem,ha esik az eső és felnyulok a pedálokhoz,vagy a kesztyűtartó alá,mindig nedvesnek érzem,és ez állóhelyben!
Csak egy gondolat.
Ugye mondhatjuk azt, hogy egész télen ázott a szőnyeg, mert folyt be az olvadó hó és az eső. Mikor is szilóztad be, két napja? Lehetséges, hogy ennyi idő alatt nem száradt ki? Igen.
Várj vele pár hetet, esetleg szép napsütéses meleg időben szellőztesd a kocsit, még a szőnyeg felhajtását is megkísérelheted.
Szerintem.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #813 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 15:30:14 »
Idézetet írta: Pisti84 - 2013.03.28 csütörtök, 15:12:01
A klokkerholm karosszériajavító elemekkel van-e valakinek tapasztalata? Esetleg galvanizáltak-e vagy zink tartalmú-e rajtuk az alapozó?
Mást nem nagyon találsz.Sima csere öt évet biztos kibír ha hosszútávon gondolkodsz érdemes még pluszba alapozni vagy cinkezni.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #814 Dátum:
2013.03.31 vasárnap, 15:36:39 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.03.29 péntek, 22:50:49
Csak egy gondolat.
Ugye mondhatjuk azt, hogy egész télen ázott a szőnyeg, mert folyt be az olvadó hó és az eső. Mikor is szilóztad be, két napja? Lehetséges, hogy ennyi idő alatt nem száradt ki? Igen.
Várj vele pár hetet, esetleg szép napsütéses meleg időben szellőztesd a kocsit, még a szőnyeg felhajtását is megkísérelheted.
Szerintem.
amikor elösször találkoztam a bázással,az még a volt tulaj é volt. csak ugy érzésből nyultam a szőnyeg alá,és csuron viz volt,akkor a szönyeget amennyire csak lehet felhatottam mind a két oldalon,kitéptem az elázott szigetelést,feltöröltem,kinyitottam az ajtókat,és hagytam száradni! aztán rozsdamarózás,végül alvázvédőztem. 2 nap mulva minden vissza,és tök jó! a minap nyultam fel a müszerfal alá,h ellenőrizzem,van e ujra beázás-és nyirkos volt a szőnyeg,de eléggé fent a müszerfal alatt a kesztyűtartó magasságában! most vagy nem száradt ki ai furcsa-mert lejjebb minden teljesen felszáradt,vagy még mindig jön aviz valahonnan!
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #815 Dátum:
2013.04.02 kedd, 11:43:09 »
Idézetet írta: Rico - 2013.03.31 vasárnap, 15:36:39
amikor elösször találkoztam a bázással,az még a volt tulaj é volt. csak ugy érzésből nyultam a szőnyeg alá,és csuron viz volt,akkor a szönyeget amennyire csak lehet felhatottam mind a két oldalon,kitéptem az elázott szigetelést,feltöröltem,kinyitottam az ajtókat,és hagytam száradni! aztán rozsdamarózás,végül alvázvédőztem. 2 nap mulva minden vissza,és tök jó! a minap nyultam fel a müszerfal alá,h ellenőrizzem,van e ujra beázás-és nyirkos volt a szőnyeg,de eléggé fent a müszerfal alatt a kesztyűtartó magasságában! most vagy nem száradt ki ai furcsa-mert lejjebb minden teljesen felszáradt,vagy még mindig jön aviz valahonnan!
A pollenszűrőnél nézted?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #816 Dátum:
2013.04.02 kedd, 11:47:56 »
Idézetet írta: Viló - 2013.04.02 kedd, 11:43:09
A pollenszűrőnél nézted?
persze,azzal kezdtem! azt már kétszer is sziloztam,és ki is cseréltem a szürőt! és azon a részen minden oké.... de az létezik h a sofőr oldal is attol ázik be? vagy attol csak az anyos rész ázhat?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #817 Dátum:
2013.04.05 péntek, 09:27:41 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.02 kedd, 11:47:56
persze,azzal kezdtem! azt már kétszer is sziloztam,és ki is cseréltem a szürőt! és azon a részen minden oké.... de az létezik h a sofőr oldal is attol ázik be? vagy attol csak az anyos rész ázhat?
Egy ismerős is hasonló problémával küzd, de neki hátul is vizes a szőnyeg.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #818 Dátum:
2013.04.05 péntek, 09:48:52 »
Idézetet írta: Viló - 2013.04.05 péntek, 09:27:41
Egy ismerős is hasonló problémával küzd, de neki hátul is vizes a szőnyeg.
az gáz,,és kiderült már miért?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #819 Dátum:
2013.04.05 péntek, 14:59:18 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.05 péntek, 09:48:52
az gáz,,és kiderült már miért?
Még nem. Felszedtük a padlószőnyeget, de nem találtunk lukat.
Abba maradtunk hogy megvárjuk még kiszárad és elkezdjük innen onnan locsolni.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #820 Dátum:
2013.04.05 péntek, 22:09:49 »
Idézetet írta: Viló - 2013.04.05 péntek, 14:59:18
Még nem. Felszedtük a padlószőnyeget, de nem találtunk lukat.
Abba maradtunk hogy megvárjuk még kiszárad és elkezdjük innen onnan locsolni.
az ablakok szélei kivülről lehet gyenge pont,én kisziloztam,és vissza tettem a takaro csikokat.a pollenszürőháznál is betud ázni,és minden kábl bevezető lyukon,ahol gumi tömités van,a kábel is bevezeti a vizet,és ha a tömités rossz,ott is befolyik-a kormányrudnál alul,van egy nagy gumi tömités,ott is befolyhat,és érdemes alulrol is benézni a kocsi alá,mert lehetnek lyukak amiben valamikor egy gumi dugo volt,nekem kettő is volt amiből hiányzott...nekem most éppen a belső küszöb böl folyik be,ahova a kábelköteg van egy müanyag kapoccsal fogatva,abbol a lyukbol csepeg be a viz
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #821 Dátum:
2013.04.05 péntek, 22:12:46 »
hogy lehet az,hogy a belső küszöbre ahova egy lapos kábelköteg odavan patenzozva,és egy másik hely ahol a lemez összevan hegesztve,onnan buggyan ki egy egy csepp viz! a két lemez a padló,és az oldal lemeznek van egy egy cm es pereme ahol hegesztve van-hogy folyhat onnan viz?a lemezek közül? a nagy beázásom elvileg elmult,de cseppek még vannak...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #822 Dátum:
2013.04.05 péntek, 23:55:55 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.05 péntek, 22:12:46
hogy lehet az,hogy a belső küszöbre ahova egy lapos kábelköteg odavan patenzozva,és egy másik hely ahol a lemez összevan hegesztve,onnan buggyan ki egy egy csepp viz! a két lemez a padló,és az oldal lemeznek van egy egy cm es pereme ahol hegesztve van-hogy folyhat onnan viz?a lemezek közül? a nagy beázásom elvileg elmult,de cseppek még vannak...
Úgy, hogy valahol feljebb bejut a víz, a karosszéria üregein belül lefolyik, és ott alul megjelenik.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #823 Dátum:
2013.04.06 szombat, 09:50:26 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.05 péntek, 23:55:55
Úgy, hogy valahol feljebb bejut a víz, a karosszéria üregein belül lefolyik, és ott alul megjelenik.
igaz az autóm most kicsit hátrafelé áll,mert a behajtóm kicsit lejtős,,de pár csepp vizen kivül mást nem találtam.. nem aarom elkiabálni,de lehet h siker! az ablaok szélein azokat a takarokat vettem ki,kipucoltam,kiszáritottam,és vastagon besziloztam.a takarokat jol beállitva h illeszkedjen az üvegre,és a kasztnira is vissza raktam. azt tudni kell,h nem illeszkedtek,hézagosak voltak,.tehát alá tudott folyni a viz! a pollenszürőt is jol körbe sziloztam,és az összes kábl bevezető gumi tömitést is,mert volt olyan ami besem volt dugva a helyére,a kormány rúdnál apadlon pl ott fityegett. azt is beragasztottam,ahol még viz befolyhat az atózsanéroknál kis árkok voltak,amiben láthatóak voltak a viz nyomai,kosz,sár stb. az ajtóoszlopon kivül ahol a vezetékek az ajtóba mennek,ott is vannak tömitések,azok is lazák,és elöregedettek,,én kiszilóztam mindent! még van pár apróság,remélem attól már végképp megszünik. tegnap órákat autóztam az esőben,és sokat állt viz alatt a kocsi,és pár csepp vizzel megusztam... remélem hasznosakat mondtam.- akinek hasonló baja van,ezeket nézze meg.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #824 Dátum:
2013.04.06 szombat, 16:48:51 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.06 szombat, 09:50:26
igaz az autóm most kicsit hátrafelé áll,mert a behajtóm kicsit lejtős,,de pár csepp vizen kivül mást nem találtam.. nem aarom elkiabálni,de lehet h siker! az ablaok szélein azokat a takarokat vettem ki,kipucoltam,kiszáritottam,és vastagon besziloztam.a takarokat jol beállitva h illeszkedjen az üvegre,és a kasztnira is vissza raktam. azt tudni kell,h nem illeszkedtek,hézagosak voltak,.tehát alá tudott folyni a viz! a pollenszürőt is jol körbe sziloztam,és az összes kábl bevezető gumi tömitést is,mert volt olyan ami besem volt dugva a helyére,a kormány rúdnál apadlon pl ott fityegett. azt is beragasztottam,ahol még viz befolyhat az atózsanéroknál kis árkok voltak,amiben láthatóak voltak a viz nyomai,kosz,sár stb. az ajtóoszlopon kivül ahol a vezetékek az ajtóba mennek,ott is vannak tömitések,azok is lazák,és elöregedettek,,én kiszilóztam mindent! még van pár apróság,remélem attól már végképp megszünik. tegnap órákat autóztam az esőben,és sokat állt viz alatt a kocsi,és pár csepp vizzel megusztam... remélem hasznosakat mondtam.- akinek hasonló baja van,ezeket nézze meg.
ha igaz meg találtam az utolsó lyukat is,ahol befolyhatott a viz! a kerékdom betét aljánál fel lehet nyulni a küszöb végéhez,ott van egy gumi dugó-annak a közepe lyukas! kb egy 8mm es lyuk van rajta,és ha a kerék felcsapja a vizet,akkor ott simán befolyik!
Viszont,a tetőablakom beengedi a vizet,zárt állapot ellenére nedves volt belülről! a tömitése vacak,elöregedett! lehet ezt cserélni,és ha igen hol lehet ilyen gumit kapni? köszi..
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #825 Dátum:
2013.04.06 szombat, 17:57:43 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.06 szombat, 16:48:51
ha igaz meg találtam az utolsó lyukat is,ahol befolyhatott a viz! a kerékdom betét aljánál fel lehet nyulni a küszöb végéhez,ott van egy gumi dugó-annak a közepe lyukas! kb egy 8mm es lyuk van rajta,és ha a kerék felcsapja a vizet,akkor ott simán befolyik!
Viszont,a tetőablakom beengedi a vizet,zárt állapot ellenére nedves volt belülről! a tömitése vacak,elöregedett! lehet ezt cserélni,és ha igen hol lehet ilyen gumit kapni? köszi..
Eddig minden problémádra ajánlottam megoldást és alkatrészt is.De rájöttem, hogy nem fogok ajánlgatni akinek kell valami az keresse meg magának.Úgy gondolom, vannak a vezető típusú emberek és vannak a vezettettek.Van aki tud saját magán segíteni és vannak olyanok akiknek akármennyit segíthetsz akkor se oldja meg a problémáit.
Tehát utoljára és ha még egyszer akkor füstöljön a billentyűzetem.Van komplett tetőablakom garantáltan jó tömítéssel.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #826 Dátum:
2013.04.06 szombat, 19:00:53 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.04.06 szombat, 17:57:43
Eddig minden problémádra ajánlottam megoldást és alkatrészt is.De rájöttem, hogy nem fogok ajánlgatni akinek kell valami az keresse meg magának.Úgy gondolom, vannak a vezető típusú emberek és vannak a vezettettek.Van aki tud saját magán segíteni és vannak olyanok akiknek akármennyit segíthetsz akkor se oldja meg a problémáit.
Tehát utoljára és ha még egyszer akkor füstöljön a billentyűzetem.Van komplett tetőablakom garantáltan jó tömítéssel.
gondoltam h neked bajod van velem,és haigy van akkor nem kell a válaszod-még akkor sem ha tudsz segiteni! én megoldok amit tudok,amibe belemerek kezdeni-de van olyan amihez nem fogok nyulni-de ez nem zárja ki azt h az rossz! a tető ablakom tökéletes,a tömités rossz! cak az kellene,de a neten semmi! ha meg sértettelek,vagy kiakasztottalak-bocs! de nem fogok térden csúszni elötted! ha félre értettem valamit,elnézést...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #827 Dátum:
2013.04.06 szombat, 22:38:37 »
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #828 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 08:50:45 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.04.06 szombat, 22:38:37
veled ninxs bajom.... :
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #829 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 14:23:36 »
Én elég jól hegesztek vékony anyagokat,lemezeket is-persze csak magaméval kinlodom. de arra gondoltam hegesztek egy kipufogót. vagy a vastelepen meg hajlittatom a vascsövet a régi mintájára,és csak a dobot hegesztem rá,vagy veszek zárt szelvényt,és abból! szerintetek ez nagyon gáz ötlet? sőt,a sárvédőiveimet is igy gondoltam,trafóval fel pöttyözöm az uj iveket...
Naplózva
BPeter02
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #830 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:07:57 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 14:23:36
Én elég jól hegesztek vékony anyagokat,lemezeket is-persze csak magaméval kinlodom. de arra gondoltam hegesztek egy kipufogót. vagy a vastelepen meg hajlittatom a vascsövet a régi mintájára,és csak a dobot hegesztem rá,vagy veszek zárt szelvényt,és abból! szerintetek ez nagyon gáz ötlet? sőt,a sárvédőiveimet is igy gondoltam,trafóval fel pöttyözöm az uj iveket...
Akkor inkább palástolj!
Lemezzel lefeded a hibás részt és ráhegeszted....
Ha nem kombid van az egész kipuf rendszert le lehet venni, aztán kényelmesen hegesztgetni. (Sajnos kombinál a hátsó híd miatt nem lehet.)
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #831 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:11:00 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.07 vasárnap, 16:07:57
Akkor inkább palástolj!
Lemezzel lefeded a hibás részt és ráhegeszted....
Ha nem kombid van az egész kipuf rendszert le lehet venni, aztán kényelmesen hegesztgetni. (Sajnos kombinál a hátsó híd miatt nem lehet.)
attol félek ha leveszem,eltörik! eléggé gatya,és azt se tudom oldható e az a két cavar a katalizátornál. aknám nincs,segitség se.. ugy meg eléggé nehéz..de köszi.
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #832 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:14:34 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 14:23:36
Én elég jól hegesztek vékony anyagokat,lemezeket is-persze csak magaméval kinlodom. de arra gondoltam hegesztek egy kipufogót. vagy a vastelepen meg hajlittatom a vascsövet a régi mintájára,és csak a dobot hegesztem rá,vagy veszek zárt szelvényt,és abból! szerintetek ez nagyon gáz ötlet? sőt,a sárvédőiveimet is igy gondoltam,trafóval fel pöttyözöm az uj iveket...
Arról, hogy zártszelvényből hegessz kipuffot, vagy vascsőből, én lebeszélnélek. A motortervező mérnökök nem véletlenül találták ki azt a lemez csövet, azzal az átmérővel, és kialakítással. Javalslom olvasd el ezt a cikket, abből egy kicsit okosabb lesz az ember kipufogó téren:
http://karotta.blog.hu/2012/03/20/hangyasz_hetfo_14_soha_eletedben_nem_akartal_ennyit_tudni_a_kipufogorol
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BPeter02
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #833 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:17:35 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 16:11:00
attol félek ha leveszem,eltörik! eléggé gatya,és azt se tudom oldható e az a két cavar a katalizátornál. aknám nincs,segitség se.. ugy meg eléggé nehéz..de köszi.
A leömlő alatt old le! ha ott sikerül akkor kiakasztgatod a gumi tartókat és szépen lemegy a földig.
utána megemeled az elejét (ha kell) és az egész rendszeredet kihúzod a kocsi alól.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #834 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:20:25 »
Idézetet írta: Janny - 2013.04.07 vasárnap, 16:14:34
Arról, hogy zártszelvényből hegessz kipuffot, vagy vascsőből, én lebeszélnélek. A motortervező mérnökök nem véletlenül találták ki azt a lemez csövet, azzal az átmérővel, és kialakítással. Javalslom olvasd el ezt a cikket, abből egy kicsit okosabb lesz az ember kipufogó téren:
http://karotta.blog.hu/2012/03/20/hangyasz_hetfo_14_soha_eletedben_nem_akartal_ennyit_tudni_a_kipufogorol
jó persze,tudom h nem szabad.és tudom h minden kivan találva számolva! az a baj,hogy nem tudom mit tegyek. gyártatni nincs rá pénz,a hátsókipufogo meg sehol! egyedül a cromaxnál volt 13e ért,és az is 1.8 asra. igazából sehol sincs ilyen kipufogó... szügség megoldás gyanánt gondltam..
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #835 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:22:22 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.07 vasárnap, 16:17:35
A leömlő alatt old le! ha ott sikerül akkor kiakasztgatod a gumi tartókat és szépen lemegy a földig.
utána megemeled az elejét (ha kell) és az egész rendszeredet kihúzod a kocsi alól.
igazad van. de gyanitom h nagyon el van rohadva a kipufogo,és ha nem sikerül a müvelet még olyan se lesz mint elötte....
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #836 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:28:06 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 16:20:25
jó persze,tudom h nem szabad.és tudom h minden kivan találva számolva! az a baj,hogy nem tudom mit tegyek. gyártatni nincs rá pénz,a hátsókipufogo meg sehol! egyedül a cromaxnál volt 13e ért,és az is 1.8 asra. igazából sehol sincs ilyen kipufogó... szügség megoldás gyanánt gondltam..
Keress bontottat, elég gyakran bontanak kocsit Keres-kínál-ban tanyázó népek.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #837 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:29:08 »
Idézetet írta: Janny - 2013.04.07 vasárnap, 16:28:06
Keress bontottat, elég gyakran bontanak kocsit Keres-kínál-ban tanyázó népek.
már vagy két hete keresek,és mindenhova kiirtam h kellene egy kipufogo.egyenlőre semmi...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #838 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 17:05:38 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 16:20:25
jó persze,tudom h nem szabad.és tudom h minden kivan találva számolva! az a baj,hogy nem tudom mit tegyek. gyártatni nincs rá pénz,a hátsókipufogo meg sehol! egyedül a cromaxnál volt 13e ért,és az is 1.8 asra. igazából sehol sincs ilyen kipufogó... szügség megoldás gyanánt gondltam..
felrakhatod rá az 1.8-ét is simán. volt nekem is a 2.0-án. annyi, hogy akkor vezető oldalon fog kipufogni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #839 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 17:19:48 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 16:20:25
jó persze,tudom h nem szabad.és tudom h minden kivan találva számolva! az a baj,hogy nem tudom mit tegyek. gyártatni nincs rá pénz,a hátsókipufogo meg sehol! egyedül a cromaxnál volt 13e ért,és az is 1.8 asra. igazából sehol sincs ilyen kipufogó... szügség megoldás gyanánt gondltam..
Komolyan nincs a közeledben másik autószerelő vagy kipufogós? Csak az az 1, amit drágállasz?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #840 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 17:23:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.04.07 vasárnap, 17:05:38
felrakhatod rá az 1.8-ét is simán. volt nekem is a 2.0-án. a nnyi, hogy akkor vezető oldalon fog kipufogni...
igen nincs!olyan meg plane akit megtudok fizetni.ami meg 13e volt,ma mar 20e... cromax..
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #841 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 17:48:27 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.07 vasárnap, 16:17:35
A leömlő alatt old le! ha ott sikerül akkor kiakasztgatod a gumi tartókat és szépen lemegy a földig.
utána megemeled az elejét (ha kell) és az egész rendszeredet kihúzod a kocsi alól.
Rico!
Én is ezt tanácsolnám. Így egyben levéve nincs gáz a visszarakásnál (minden marad a helyén), meg a berohadt csavarokat se kell megbontani. 13-as T-kulcs, vagy krova kell hozzá.
(a leömlőnél vigyázz a két csavarra, mert ha kicsúszik a stift a leömlő felől, akkor nőgyógyászati képességek kellenek a visszarakáshoz, vagy le kell bontani a hővédőket, hogy hozzáférj.) Ha jól hegesztesz, nem lesz probléma a foltozgatás, de ha összeomlott valamelyik dobod, jobban jársz egy másik darabbal, mert az sose lesz az igazi.
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #842 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 17:57:07 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.07 vasárnap, 17:48:27
Rico!
Én is ezt tanácsolnám. Így egyben levéve nincs gáz a visszarakásnál (minden marad a helyén), meg a berohadt csavarokat se kell megbontani. 13-as T-kulcs, vagy krova kell hozzá.
(a leömlőnél vigyázz a két csavarra, mert ha kicsúszik a stift a leömlő felől, akkor nőgyógyászati képességek kellenek a visszarakáshoz, vagy le kell bontani a hővédőket, hogy hozzáférj.) Ha jól hegesztesz, nem lesz probléma a foltozgatás, de ha összeomlott valamelyik dobod, jobban jársz egy másik darabbal, mert az sose lesz az igazi.
a katalizátor után nem jobb szétszedni?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #843 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:00:45 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 17:57:07
a katalizátor után nem jobb szétszedni?
Ha heti szinten szét van kapva, lehet, hogy ott is egyszerű. Én csak azt mondom, ami a legegyszerűbb. Kb. 3 perc alatt le lehet szedni így az egész rendszert egyben, és ebben benne van az is, hogy előtte megemeled a kocsit, hogy könnyebben aláférj..
mod.:
+ a lambdaszonda kiszedése ne maradjon el, nehogy kiszakadjon a madzagja.. Nekem már külön csatakozós, ezért ezt elfelejtettem beleszámolni, én csak széthúzom a csatit.. Ha minden ok, ez 1-2 percet dob a munkaidőn.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 18:02:32 írta speedtoto
»
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #844 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:12:52 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.07 vasárnap, 18:00:45
Ha heti szinten szét van kapva, lehet, hogy ott is egyszerű. Én csak azt mondom, ami a legegyszerűbb. Kb. 3 perc alatt le lehet szedni így az egész rendszert egyben, és ebben benne van az is, hogy előtte megemeled a kocsit, hogy könnyebben aláférj..
mod.:
+ a lambdaszonda kiszedése ne maradjon el, nehogy kiszakadjon a madzagja.. Nekem már külön csatakozós, ezért ezt elfelejtettem beleszámolni, én csak széthúzom a csatit.. Ha minden ok, ez 1-2 percet dob a munkaidőn.
megnézem majd h hogyan férnék el,mert a hütő miadt nem sok hely van! ok,,köszi
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #845 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:16:02 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 18:12:52
megnézem majd h hogyan férnék el,mert a hütő miadt nem sok hely van! ok,,köszi
Valamit nem értesz.
A leömlőről leszedni = alábújsz egy legalább 25 cm hosszú, 13-as T-kulccsal vagy krovával a leömlő alá (!!), a két dologra amire pont passzol a leömlő és a kipuf találkozásánál ráteszed, óraellentétesen mozgatod, amíg a fejedre nem esik
(Azért ne essen a fejedre
)
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #846 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:18:44 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.07 vasárnap, 18:16:02
Valamit nem értesz.
A leömlőről leszedni = alábújsz egy legalább 25 cm hosszú, 13-as T-kulccsal vagy krovával a leömlő alá (!!), a két dologra amire pont passzol a leömlő és a kipuf találkozásánál ráteszed, óraellentétesen mozgatod, amíg a fejedre nem esik
(Azért ne essen a fejedre
)
ééééértem....
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #847 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:41:32 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 18:18:44
ééééértem....
igen elöl lehet lejön könnyen,de amikor vissza kell tenni-ugyan ugy vissza megy,nem fog kifujni? és pl a hátulja is dög nehéz lehet,mivel két dobos.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #848 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:53:30 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 18:41:32
igen elöl lehet lejön könnyen,de amikor vissza kell tenni-ugyan ugy vissza megy,nem fog kifujni? és pl a hátulja is dög nehéz lehet,mivel két dobos.
A leömlő és a kipuf között lévő kapcsolatot egy (nem tudom pontosan mi a neve) gyűrű biztosítja.
Nekem azt mondták, ez a tűzkarika (úgy tudom, az más), no, hát mindegy is, mi a neve. Én most tettem bele, mert az enyémben nem volt. 1400 péz volt.
Ilyen dróthálós valami (mint a mosogatós, csak sűrűbb
), ami ahogy felhúzod a helyére a kipufogót, tömörödni is képes.
Ha elkokszosodik kicsit, akkor meg tutira nem fúj ki. ezt szerintem érdemes cserélni, ha nagyon kemény-kokszos, mert nem fog ugyanilyen helyzetben visszamenni, de ezt úgyis meglátod, ha leszeded.
A hátulja dög nehéz? Hát leakasztgatásnál majdnem mindegy. Én ilyen esetben féltéglát szoktam aláékelni visszarakásnál, míg fel nem rakom mindenhol
Akkor nem kell tartani és nem fájdul meg a hátad.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 18:58:20 írta speedtoto
»
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #849 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:56:23 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.07 vasárnap, 18:53:30
A leömlő és a kipuf között lévő kapcsolatot egy (nem tudom pontosan mi a neve)
a leömlö belselye,és akipufogó vége olyan kúpos szokott lenni,és azt egymásba huzatni a csavarokkal- ez is olyan?
Naplózva
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
25
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ