Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:52:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 636437 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2012.01.11 szerda, 20:02:15 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.01.11 szerda, 20:00:38
Gumifékcső csere, légtelenítés, csavarok kellő nyomatékkal való meghúzása.
A kézifékkötél cseréje nem hinném, hogy egyszerű játék, rajzok alapján nem könnyű hozzáférni a kipufogó miatt, azért sem kezdtem még neki akna nélkül. Majd tavasszal, uncsitesómnál aknán.
Szerintem.
akna nélkül, a kipuff leszedése nélkül cserélhető
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2012.01.11 szerda, 20:04:16 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.01.11 szerda, 20:00:38
Gumifékcső csere, légtelenítés, csavarok kellő nyomatékkal való meghúzása.
A kézifékkötél cseréje nem hinném, hogy egyszerű játék, rajzok alapján nem könnyű hozzáférni a kipufogó miatt, azért sem kezdtem még neki akna nélkül. Majd tavasszal, uncsitesómnál aknán.
Szerintem.
ez mind max 2 óra. símán aláfekve kicseréltem a bowdent
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2012.01.11 szerda, 20:16:12 »
Jó tudni, hogy nem annyira bonyolált a művelet, köszi nektek.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2012.01.11 szerda, 20:20:02 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.01.11 szerda, 20:16:12
Jó tudni, hogy nem annyira bonyolált a művelet, köszi nektek.
Nem, tényleg nem. Van 5 ajtóshoz is szettem, de az picit tovább tartó művelet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 07:47:13 »
Idézetet írta: coboy - 2012.01.11 szerda, 19:47:10
bizony elég lett volna a patkó fék is
a lóerö gyorsuláshoz kell. ö pedig megállni szeretne.ahoz hogy jobb legyen a fékhatás nem feltétel a 300LE. 100-120 km/ óráról mind két teljesitményü autóval meg kell állni
legyen, de azt azért ne mondd hogy a gyári dobfék nem elég az autóra
100-120 km-nél egy dobfékkel is simán gond nélkül megállsz!
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 09:15:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.01.11 szerda, 16:08:15
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.01.11 szerda, 15:30:19
Kell: tárcsa, betét, gumifékcső. Ezekből ajánlott új.
Aztán a donorból: kézifékkötél, féknyereg, és a kerékcsapágy mögül a védőlemez.
Assz'em ennyi.
Kombit mondtam, azt tudom, a többit nem ismerem.
Így van. Ennyi az egész
Még annyi, hogy elvileg a fékerőelosztó is kellene a hátsó tengelyről, de nem nagy gond, ha az elmarad - tudtommal.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 11:05:18 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.01.12 csütörtök, 09:15:34
Így van. Ennyi az egész
Még annyi, hogy elvileg a fékerőelosztó is kellene a hátsó tengelyről, de nem nagy gond, ha az elmarad - tudtommal.
Az nincs már szinte semmin
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
bluedevils
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2012.01.14 szombat, 09:53:46 »
Sziasztok. Hátsó lengéscsillapító csere előtt állok. Mi lenne az ajánlott típus? Szerelő ember szerint a LIP, Bárdi, és hasonlók
Naplózva
Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2012.01.14 szombat, 11:50:00 »
Idézetet írta: bluedevils - 2012.01.14 szombat, 09:53:46
Sziasztok. Hátsó lengéscsillapító csere előtt állok. Mi lenne az ajánlott típus? Szerelő ember szerint a LIP, Bárdi, és hasonlók
A Lip az jó. nekem is az van. sőt van 2 plusz is zsír új
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:22:33 »
Ha az alsó lengőkarból szeretném kiszedni a szilenteket akkor mi a modi. Izomból kiütni? Elég keményem be van gyógyulva.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:37:35 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2012.01.14 szombat, 12:22:33
Ha az alsó lengőkarból szeretném kiszedni a szilenteket akkor mi a modi. Izomból kiütni? Elég keményem be van gyógyulva.
fel is gyujthatod akár
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2012.01.14 szombat, 12:46:06 »
Idézetet írta: coboy - 2012.01.14 szombat, 12:37:35
fel is gyujthatod akár
Hmmm. De most komolyan.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:01:38 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2012.01.14 szombat, 12:46:06
Hmmm. De most komolyan.
üsd ki.annak már mindegy
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:10:48 »
Idézetet írta: bluedevils - 2012.01.14 szombat, 09:53:46
Sziasztok. Hátsó lengéscsillapító csere előtt állok. Mi lenne az ajánlott típus? Szerelő ember szerint a LIP, Bárdi, és hasonlók
Nekem még Ford van, bár ildomos lenne már a csere, elég ramaty a feneke... Elöl KYB (Kayaba) van, nem rosszak, de nem is a legjobbak... Autós boltban amit ajánlottak, az pl. a Monroe Reflex szériája volt (direkt kombihoz), illetve a Sachs. De ott van még a Bilstein, Eibach, Tein, Greddy, Powerflex, csak hát azokat nem nekünk találták ki...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:41:39 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.01.14 szombat, 13:10:48
Nekem még Ford van, bár ildomos lenne már a csere, elég ramaty a feneke... Elöl KYB (Kayaba) van, nem rosszak, de nem is a legjobbak... Autós boltban amit ajánlottak, az pl. a Monroe Reflex szériája volt (direkt kombihoz), illetve a Sachs. De ott van még a Bilstein, Eibach, Tein, Greddy, Powerflex, csak hát azokat nem nekünk találták ki...
még jó,hogy van miböl válogatni
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Rob
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:52:26 »
Idézetet írta: Murmucka - 2012.01.11 szerda, 11:25:43
Nem kötekedésképp, de ahhoz a 90LE-s gépállathoz miért nem elég a dobfék? Ráadásul az még lassabban is kopik, olcsóbb, stbstb.
A dobfékkel több baj is van. A PUG-omon az van. Bonyolultabb a szerkezete, a szabályozása. Ha víz kerül bele, az első fékezésnél elég furcsát tud okozni. A fékbetét pora összeáll benne és hatástalanná teszi a féket, időnként slaggal érdemes kimosni. A tárcsaféket pedig egy hülye is képes megszerelni (betétcsere, tárcsacsere).
De csak most látom a szmájlikat...fuck
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2012.01.14 szombat, 13:53:07 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2012.01.14 szombat, 12:46:06
Hmmm. De most komolyan.
fent a WIKI -ben megtalálod és sok mást is.használd a fórumot ha már van
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
cristiszaraz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2012.01.14 szombat, 17:54:48 »
Hello. Mondeo mk1-es 1.6 v16 az elso futomunel valami nincs rendben. Olvasgattam az elso futomu betegsegeit de ezt nem talaltam. Sokszor amikor kanyarodok vagy meredekebb uton el indulok bal oldalt (de neha jobb oldalt is) valami nagyon ocsmanyul nyiszog. A lengescsillapiton nem lattam olaj nyomot, el vittem 1 szerelohoz aki finoman kozolte hogy fingja nincs hogy mitol van. Ha valaki tudna mondani valami hasznalhatot annak nagyon orulnek. Elore is kosz.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2012.01.14 szombat, 18:51:35 »
Idézetet írta: cristiszaraz - 2012.01.14 szombat, 17:54:48
Hello. Mondeo mk1-es 1.6 v16 az elso futomunel valami nincs rendben. Olvasgattam az elso futomu betegsegeit de ezt nem talaltam. Sokszor amikor kanyarodok vagy meredekebb uton el indulok bal oldalt (de neha jobb oldalt is) valami nagyon ocsmanyul nyiszog. A lengescsillapiton nem lattam olaj nyomot, el vittem 1 szerelohoz aki finoman kozolte hogy fingja nincs hogy mitol van. Ha valaki tudna mondani valami hasznalhatot annak nagyon orulnek. Elore is kosz.
stabilizátor a tippem
más néven kutya csont
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:51:51 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.01.14 szombat, 18:51:35
stabilizátor a tippem
más néven kutya csont
Nem a stabilizátort hívják kutyacsontnak, hanem a stabpálcát, ami a stabilizátort, és a gólyalábat köti össze. ennek a hibájától egyébként inkább rossz úton való apró kopogást hallasz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2012.01.14 szombat, 19:54:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.01.14 szombat, 19:51:51
Nem a stabilizátort hívják kutyacsontnak, hanem a stabpálcát, ami a stabilizátort, és a gólyalábat köti össze. ennek a hibájától egyébként inkább rossz úton való apró kopogást hallasz
nekem is volt fura nyöszörgős baja és a stabilizátor rud volt
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2012.01.14 szombat, 22:07:48 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.01.14 szombat, 11:50:00
A Lip az jó. nekem is az van. sőt van 2 plusz is zsír új
Nekem is elöl hátul az van nincs vele gondom...
Sőt az MKI-embe is azt raktunk nem is olyan rég....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2012.01.14 szombat, 23:39:14 »
Idézetet írta: voto - 2012.01.14 szombat, 22:07:48
Nekem is elöl hátul az van nincs vele gondom...
Sőt az MKI-embe is azt raktunk nem is olyan rég....
hali gázost vagy olajosat raktatok régebben már beszéltünk róla de már a b@l@m f@sz@ se emlészik rá
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 01:26:44 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.01.14 szombat, 23:39:14
hali gázost vagy olajosat raktatok régebben már beszéltünk róla de már a b@l@m f@sz@ se emlészik rá
Gázos /LIP GasTec.../
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 09:14:21 »
Idézetet írta: voto - 2012.01.15 vasárnap, 01:26:44
Gázos /LIP GasTec.../
nekem az előző tulaj rakatott bele gázos LIP-et,de én is azt akartam belerakni előre.Az egyik itteni tagtól vettem SRLine gázosokat,amik eddig tökéletesen működnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.15 vasárnap, 09:16:18 írta misi107
»
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 11:18:24 »
Idézetet írta: voto - 2012.01.15 vasárnap, 01:26:44
Gázos /LIP GasTec.../
áhá
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Istvan000
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2012.02.29 szerda, 15:12:05 »
2 kérdésem lenne
1, mekkora az agymérete mk1 kombi TD-nek?
2, mennyire húzós a kerékcsapágy csere?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2012.02.29 szerda, 15:13:35 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.29 szerda, 15:12:05
2 kérdésem lenne
1, mekkora az agymérete mk1 kombi TD-nek?
2, mennyire húzós a kerékcsapágy csere?
agynak melyik mérete kell?
kerékcsapágy csere nem gáz, csak kell hozzá felszerelés
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2012.02.29 szerda, 16:21:12 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.29 szerda, 15:12:05
1, mekkora az agymérete mk1 kombi TD-nek?
2, mennyire húzós a kerékcsapágy csere?
1, Első vagy hátsó? És pontosan melyik része is? A csapágy külső v. belső átmérő, vagy a vastagság? Vagy melyik méret?
2, Elöl vagy hátul? Előbbi nehezebb, utóbbi jóval drágább.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2012.02.29 szerda, 16:21:18 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.29 szerda, 15:12:05
2 kérdésem lenne
1, mekkora az agymérete mk1 kombi TD-nek?
2, mennyire húzós a kerékcsapágy csere?
egyszerűbb komplett csonkállványt cserélni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2012.02.29 szerda, 16:23:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.29 szerda, 16:21:18
egyszerűbb komplett csonkállványt cserélni...
igen. de abban sem lesz rögtön új csapágy
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2012.02.29 szerda, 16:24:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.02.29 szerda, 16:23:06
igen. de abban sem lesz rögtön új csapágy
abban biztos, hogy nem lesz új csapágy
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2012.02.29 szerda, 16:30:58 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.02.29 szerda, 16:21:12
1, Első vagy hátsó? És pontosan melyik része is? A csapágy külső v. belső átmérő, vagy a vastagság? Vagy melyik méret?
2, Elöl vagy hátul? Előbbi nehezebb, utóbbi jóval drágább.
felnit akarok venni ahhoz kellene agyméret
elsőt.. a szakim 5e-be cserélné ki, ezért gondoltam megoldom,ha nem egetverő és nem kell hozzá spéci cucc
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2012.02.29 szerda, 16:35:53 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.29 szerda, 16:30:58
felnit akarok venni ahhoz kellene agyméret
elsőt.. a szakim 5e-be cserélné ki, ezért gondoltam megoldom,ha nem egetverő és nem kell hozzá spéci cucc
felnihez ez a lényeg: 4*108 osztókör, 63.3 középfurat . 14 colosnak 47, 15-ösnek 49,5 az et je
a csapágyat, ha 5-ért kicseréli, akkor csak csinálja nyugodtan. annyit símán megér, hogy ne te szopj vele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2012.02.29 szerda, 16:39:24 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.29 szerda, 16:30:58
felnit akarok venni ahhoz kellene agyméret
elsőt.. a szakim 5e-be cserélné ki, ezért gondoltam megoldom,ha nem egetverő és nem kell hozzá spéci cucc
ha 5-ért megcsinálja, még az emelőt sem venném elő...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2012.02.29 szerda, 17:12:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.02.29 szerda, 16:35:53
felnihez ez a lényeg: 4*108 osztókör, 63.3 középfurat . 14 colosnak 47, 15-ösnek 49,5 az et je
a csapágyat, ha 5-ért kicseréli, akkor csak csinálja nyugodtan. annyit símán megér, hogy ne te szopj vele
ettől féltem..néztem audi felnit,de akkor nem jó az agy miatt
Naplózva
Istvan000
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2012.02.29 szerda, 17:37:44 »
7Jx15H2, ET35
Ezzel az ET-vel nem fér el?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2012.02.29 szerda, 19:06:09 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.29 szerda, 17:37:44
7Jx15H2, ET35
Ezzel az ET-vel nem fér el?
de elfér
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2012.02.29 szerda, 19:12:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.02.29 szerda, 19:06:09
de elfér
És ez kifelé vagy befelé esik?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2012.02.29 szerda, 19:22:56 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.29 szerda, 16:21:18
egyszerűbb komplett csonkállványt cserélni...
Egyszerűbb, csak a jó, nem rázó futóművedből a bontott és hónapok óta esőben-hóban rozsdásodó kerékagy csinál egy rázós futóművet és 2 hullámos tárcsát az addig hibátlan új tárcsáidból. Aztán 120 km/h felett a pályán elgondolkozol majd, hogy egyszerűbb és olcsóbb volt a komplett csonkállvány csere, csak majd bonyolultabb és drágább lesz az azt megelőző állapot visszaállítása.
Olcsó hús, és még leve se lesz.
A bontós szájából jól hangzik ez a mondat, de csak akkor ha frissen szedték le a trélerről a bontani szánt autót és ott le is veszik neked a csonkállványt.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2012.02.29 szerda, 19:39:59 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.29 szerda, 19:12:09
És ez kifelé vagy befelé esik?
kisebb et= kiljebb eső kerék
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 09:45:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.02.29 szerda, 19:39:59
kisebb et= kiljebb eső kerék
(sokkal) nagyobb ET = reszelő első gumik
bár szerintem olyan nincs is, hacsak nem 12" széles a felni
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2012.03.21 szerda, 08:58:54 »
Sziasztok!
Kormány/futómű kérdésem/gondom lenne.
A kocsit rendszeresen nejem használja, dolgozóba/-ból jár vele. Alattam csak a hétvégi szülőlátogatáskor v. bevásárláskor van.
A jelenség a következő.
Emlékeim szerint olyan nov. környékén lett rajta cserélve - elöl - gátlók, rugók, toronycsapágy és szilent, külső kormánygömbfej, csapágyastól (használt de keveset futott) került bele a csonkállvány egy MkII-ből (ezért lett a kormánygömbfej is cserélve), illetve jobb oldalt egy féltengelycsukló is cserélve lett - mert szétszedéskor nagyon elkalapálták a végét.
Ezután természetesen futómű is lett állítva, kormány vízszintbe.
Azóta lefutott néhány ezer km-t, és azt vettem észre, hogy a kormány lassan elfordult balra - mindig egy picit balrább volt fordulva, amikor hétvégenként a kezem alá került. Visszavittem szerelőhöz, mert azt hittem, hogy valamelyik kormánygömbfej kontraanyája nincs rendesen meghúzva, ezért tekeredik a nyomtávrúd, de semmi ilyesmit nem talált.
Mostanában már ott tartunk, hogy a kormánylégzsák teteje és kormány mögötti burkolat vonala között lassan 1 centi van. Balra fordítva a kormányt tud a kocsi egyenesen futni.
Ugyan nincs róla képem, de remélem azért leírás alapján is érthető, amit mondtam.
Mi, vagy mivel lehet a gond, ha tudja valaki?
Köszönöm szépen, Üdv, HegeGabi.
U.i.: Ugyan nem kifejezetten csak Mk1-re húzható probléma, de a "Generáció független" csoportban nem találtam megfelelő topikot.
Szerk.: Találtam egy képet:
Kb. így áll a kormányom egyenes futás közben, de ennyire azért nem
.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.21 szerda, 09:04:14 írta HegeGabi
»
Naplózva
BluElite
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2012.03.21 szerda, 09:14:38 »
Szia!
Nekem is volt ilyen gondom, futóműszerelés után (MK1), mert a szerelő normális műszerek hiányában nem jól állította be. De csak rendes szakszervizes futóműbeállítás oldotta meg. Tekergettek mindenfélét egy fél órát, mire egyenesbe rakták. Tudom, írtad hogy voltál futóműbeállításon, de szerintem vidd el megint...
BluElite
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2012.03.21 szerda, 10:40:04 »
Idézetet írta: BluElite - 2012.03.21 szerda, 09:14:38
Szia!
Nekem is volt ilyen gondom, futóműszerelés után (MK1), mert a szerelő normális műszerek hiányában nem jól állította be. De csak rendes szakszervizes futóműbeállítás oldotta meg. Tekergettek mindenfélét egy fél órát, mire egyenesbe rakták. Tudom, írtad hogy voltál futóműbeállításon, de szerintem vidd el megint...
BluElite
Egyébként az lesz, ha felkerül a nyári kerék, köszi.
Egyébként lézeres készülékkel állították be, és jó is volt. Aztán elkezdett elmászni a kormánykerék. Nem az volt, hogy egyik hétvégén jó és egyenes a kormány, aztán másik hétvégén meg el van fordulva, hanem folyamatosan, egyre nagyobb elfordulást produkált a kormánykerék.
Ezért nem értem a dolgot.
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2012.03.21 szerda, 10:54:49 »
ASZTA! Négyes műszerfal!
Naplózva
BluElite
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2012.03.21 szerda, 11:02:43 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.03.21 szerda, 10:40:04
Egyébként az lesz, ha felkerül a nyári kerék, köszi.
Egyébként lézeres készülékkel állították be, és jó is volt. Aztán elkezdett elmászni a kormánykerék. Nem az volt, hogy egyik hétvégén jó és egyenes a kormány, aztán másik hétvégén meg el van fordulva, hanem folyamatosan, egyre nagyobb elfordulást produkált a kormánykerék.
Ezért nem értem a dolgot.
Persze, oké, vettem hogy folyamatosan mászott el. Csak mivel nem értek kimondottan a futóműhöz, ezért osztottam meg veled, nálam mi okozta, mivel lett megoldva. Annál inkább vidd el, még mielőtt autópályán 220-nál szétugrik valami
Naplózva
BluElite
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2012.03.21 szerda, 11:06:05 »
Idézetet írta: Rob - 2012.03.21 szerda, 10:54:49
ASZTA! Négyes műszerfal!
Ezt be lehet építeni az 1-es mondiba? Aki megcsinálja, rakjon már a wiki-re egy leírást
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2012.03.21 szerda, 11:07:27 »
Idézetet írta: BluElite - 2012.03.21 szerda, 11:06:05
Ezt be lehet építeni az 1-es mondiba? Aki megcsinálja, rakjon már a wiki-re egy leírást
ha fizetnének érte, se raknám be ...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2012.03.21 szerda, 11:29:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.03.21 szerda, 11:07:27
ha fizetnének érte, se raknám be ...
Főleg, hogy Focus-é.
Naplózva
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ