Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:58:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1937082 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 08:18:26 »

Persze, csak nem biztos, hogy Ő is olyan akkut vesz, aminek van saru-fedele. Smiley
meg se vennék olyat, aminek nincs
akkor mit dobnék ki a kukába?  hehe
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 19:02:17 »

meg se vennék olyat, aminek nincs
akkor mit dobnék ki a kukába?  hehe

Az élet apró örömei...  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2013.01.18 péntek, 09:10:13 »

Az élet apró örömei...  eplus2
"boldogok a lelki szegények ..."  hehe
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2013.01.29 kedd, 13:56:16 »

Ezt felejtsd inkább el... 3900Ft?! Egy alap kínai központi rendszer 10-15 körül van. A vezérlő egység pedig csak gyári, ha gyári a központizár. Bonyolult a Mondeo-k központija... (dupla reteszelés, stb..)
Vagy típusspecifikus központizár szettet(!) vegyél, vagy egy bontott gyári vezérlő egységet. Wink


Most megint működik a bal oldalról a központi zár... Ez mit jelent? Nem az érzékelőket kellene beállítani?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2013.01.29 kedd, 13:59:37 »


Most megint működik a bal oldalról a központi zár... Ez mit jelent? Nem az érzékelőket kellene beállítani?
hát?...
be volt az állva...eddig.
a pucolás az sokat segítene...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2013.01.29 kedd, 14:03:12 »

hát?...
be volt az állva...eddig.
a pucolás az sokat segítene...

Hja... lassan rászánom magam, egy-két dolgot rendberakni...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2013.01.29 kedd, 17:09:07 »


Most megint működik a bal oldalról a központi zár... Ez mit jelent? Nem az érzékelőket kellene beállítani?

Lekopott egy kis retek és érintkezik az aminek kell... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2013.02.05 kedd, 19:17:22 »

 wave
Helló

Lenne 1 kis problémám az infrás távirányítómban tegnap elemet kellett cserélnem, és már vagy 2 éve sikerült beprogramoznom most is azt akartam csinálni de nem volt rá szükség mert az este működött minden normálisan a nyitás és a zárás is többször sikerült a vezető űlés felől, ma délután viszont már csak az anyós űlés felőli oldalt nyitja. és zárja. elkezdtem a programozást és gondolom valamit rosszul csinálhattam mivel törlődött a program és egyike oldalt sem nyitotta, majd többszöri próbálkozásra sem vette be a vezető űlés felől. ezután az anyós űlés oldalon sikerült megtanítani, de a vezető oldalon továbbra sem működik. az ajtót a kulcsal tökéletesen lehet nyitni és zárni is ha a kulcslyukba teszem
Az infra érzékelő ki tud menni?
Köszi a segítséget worship
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2013.02.05 kedd, 19:36:45 »

wave
Helló

Lenne 1 kis problémám az infrás távirányítómban tegnap elemet kellett cserélnem, és már vagy 2 éve sikerült beprogramoznom most is azt akartam csinálni de nem volt rá szükség mert az este működött minden normálisan a nyitás és a zárás is többször sikerült a vezető űlés felől, ma délután viszont már csak az anyós űlés felőli oldalt nyitja. és zárja. elkezdtem a programozást és gondolom valamit rosszul csinálhattam mivel törlődött a program és egyike oldalt sem nyitotta, majd többszöri próbálkozásra sem vette be a vezető űlés felől. ezután az anyós űlés oldalon sikerült megtanítani, de a vezető oldalon továbbra sem működik. az ajtót a kulcsal tökéletesen lehet nyitni és zárni is ha a kulcslyukba teszem
Az infra érzékelő ki tud menni?
Köszi a segítséget worship

Vagy az infravevő bolondult meg, halt meg (?) azon az oldalon, vagy a zárszerkezet. Mivel nem piszkáltad a leírásod alapján, így azt javaslom, hogy kapd le az akkusarut 1-2 órára és utána tanítsd újra. (nekem ez régen mindig bejött - bár ilyen sosem fordult elő, csak olyan, hogy vagy működött a távirányítás, vagy nem... Smiley ezt orvosolta sokszor az akkusaru levétel)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2013.02.05 kedd, 19:39:23 »

Vagy az infravevő bolondult meg, halt meg (?) azon az oldalon, vagy a zárszerkezet. Mivel nem piszkáltad a leírásod alapján, így azt javaslom, hogy kapd le az akkusarut 1-2 órára és utána tanítsd újra. (nekem ez régen mindig bejött - bár ilyen sosem fordult elő, csak olyan, hogy vagy működött a távirányítás, vagy nem... Smiley ezt orvosolta sokszor az akkusaru levétel)

Hát akkor ezt kipróbálom gyorsan. az infra vevő tegnap este még működött ezért furcsállom, h most meg semmi reakció
Köszi a segítséget
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2013.02.05 kedd, 19:49:25 »

Hát akkor ezt kipróbálom gyorsan. az infra vevő tegnap este még működött ezért furcsállom, h most meg semmi reakció
Köszi a segítséget

Szívesen, remélem megoldja a gondot. Wink (rádió kód !! el ne felejtsd)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2013.02.05 kedd, 19:53:47 »

Szívesen, remélem megoldja a gondot. Wink (rádió kód !! el ne felejtsd)

A zárat nem piszkáltam kulccsal működik a dupla zár is mind a két oldalon
a kódot már megkerestem  Smiley Wink
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2013.02.05 kedd, 20:52:04 »

 rinya
Na ez továbbra sem  működik az akkusaru levétele után sem falbav
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2013.02.05 kedd, 22:17:40 »

rinya
Na ez továbbra sem  működik az akkusaru levétele után sem falbav
akkor tedd vissza, úgy próbáld vigyor3
akkor nincs kizárva, hogy a bal oldali infra vevőd feladta a harcot.
épen e miatt a bizonytalan működés miatt váltottam én is bicskakulcsos vezérlő egységre. rádiófrekin dolgozik. megbízhatóbb, nagyobb a hatótávolság és nem kell célozni az érzékelőre. ja meg alapból villogtat, így meg tudok győződni arról, hogy a gombnyomásnak meg van az eredménye...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2013.02.06 szerda, 14:20:34 »

rinya
Na ez továbbra sem  működik az akkusaru levétele után sem falbav

Nagy a valószínűsége astor mondandójának. Sad
Amíg tökéletesen működik a központizár modul, meg a motorok, érzékelők, egyebek, addig érdemes átlépni a rádiós, bicskás dologra.
(csak vagy Te, vagy valami nagyon jó villanyász ismerős építse be, mert szét tudják barmolni seperc alatt a fél kocsit...  gun )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2013.02.06 szerda, 22:02:00 »

akkor tedd vissza, úgy próbáld vigyor3
akkor nincs kizárva, hogy a bal oldali infra vevőd feladta a harcot.
épen e miatt a bizonytalan működés miatt váltottam én is bicskakulcsos vezérlő egységre. rádiófrekin dolgozik. megbízhatóbb, nagyobb a hatótávolság és nem kell célozni az érzékelőre. ja meg alapból villogtat, így meg tudok győződni arról, hogy a gombnyomásnak meg van az eredménye...

Helló
És ezt a bicskakulcsos rendszert hol érdemes beszerezni? vagy esetleg az infra vevőt lehet -e cserélni?
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 00:20:11 »

Helló
És ezt a bicskakulcsos rendszert hol érdemes beszerezni? vagy esetleg az infra vevőt lehet -e cserélni?


Magát a vevőt is lehet cserélni, nem bonyolult, csak az ajtókárpitot és a mögötte lévő páravédő/szigetelő szivacsos-polifoam-os izét kell lekapni, utána már látod a kilincs műanyag burkolatába futó szálakat, ott van az infra "szeme" is. Smiley
Bicskás rendszert? Pl. a bicskakulcs.hu-n. Azok elég olcsók. Komolyabbat is lehet szerezni, de nem tudom, hogy van-e értelme...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 12:26:57 »

Magát a vevőt is lehet cserélni, nem bonyolult, csak az ajtókárpitot és a mögötte lévő páravédő/szigetelő szivacsos-polifoam-os izét kell lekapni, utána már látod a kilincs műanyag burkolatába futó szálakat, ott van az infra "szeme" is. Smiley
Bicskás rendszert? Pl. a bicskakulcs.hu-n. Azok elég olcsók. Komolyabbat is lehet szerezni, de nem tudom, hogy van-e értelme...

Köszi! worship
Utánanézek   
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 22:34:56 »

Magát a vevőt is lehet cserélni, nem bonyolult, csak az ajtókárpitot és a mögötte lévő páravédő/szigetelő szivacsos-polifoam-os izét kell lekapni, utána már látod a kilincs műanyag burkolatába futó szálakat, ott van az infra "szeme" is. Smiley
Bicskás rendszert? Pl. a bicskakulcs.hu-n. Azok elég olcsók. Komolyabbat is lehet szerezni, de nem tudom, hogy van-e értelme...

A bicskakulcsos rendszer a dupla reteszt is tudja irányítani?
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2013.02.07 csütörtök, 23:00:34 »

A bicskakulcsos rendszer a dupla reteszt is tudja irányítani?
asszem nem. bár lehet, hogy be lehet kötni úgy is...de úgy, hogy mindkét üzemmód menjen biztosan nem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2013.02.08 péntek, 14:57:13 »

asszem nem. bár lehet, hogy be lehet kötni úgy is...de úgy, hogy mindkét üzemmód menjen biztosan nem.

Szerintem sem. Viszont nem is annyira fontos már a duplaretesz, úgy is Mondeo marad amit nem akarnak elvinni, mert nem egyszerű... meg nem is éri már meg. Smiley Ha cuccot akarnak kilopni belőle akkor meg úgyis az ablak...  gun
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2013.02.09 szombat, 17:10:23 »

asszem nem. bár lehet, hogy be lehet kötni úgy is...de úgy, hogy mindkét üzemmód menjen biztosan nem.

Köszi a segítséget
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2013.02.12 kedd, 09:34:24 »

Üdv Mindenkinek ! Erősen úgy néz ki a dolog hogy megadta magát az autóm riasztó modulja.Állandóan tiltja az ecu-t és nem tudom elindítani.Ha volna esetleg valakinek az alábbi számú modulja vevő lennék rá,vagy ha tudtok v.mi jó ötletet amivel meg lehet szüntetni  a hibát,hálás lennék.Voltam szakembernél:kapcsolási rajz kellene.
A modul száma: Siemens:G1UHK 5wk4607 93BG 15K600 GD (ezek a számok vannak rajta), még annyi hogy dupla reteszes a záram.
Az autóm: 95-ös, 2000ccm automata,ghia felszereltséggel
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2013.02.12 kedd, 09:41:53 »

Üdv Mindenkinek ! Erősen úgy néz ki a dolog hogy megadta magát az autóm riasztó modulja.Állandóan tiltja az ecu-t és nem tudom elindítani.Ha volna esetleg valakinek az alábbi számú modulja vevő lennék rá,vagy ha tudtok v.mi jó ötletet amivel meg lehet szüntetni  a hibát,hálás lennék.Voltam szakembernél:kapcsolási rajz kellene.
A modul száma: Siemens:G1UHK 5wk4607 93BG 15K600 GD (ezek a számok vannak rajta), még annyi hogy dupla reteszes a záram.
Az autóm: 95-ös, 2000ccm automata,ghia felszereltséggel

Ki kell szedni a kocsiból. Én is jártam úgy egy darabig. Ugyanilyen modul volt az autómban, de tönkrement. Nálam vezeték rohadás is volt, úgyhogy egy másik modul nem oldotta meg a problémát (mondjuk egy helyen eltért a kódja, az van most bent). Budakalászon van egy szaki, aki szétkapta az autót és megcsinálta a vezetékelést. Nem ugyanolyan vezérlő van bent így a belsőtér érzékelők nem működnek, de minden más igen.

Esetleg ha valakinek van kettő, nekem is jöhet egy. eplus2
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2013.02.12 kedd, 10:05:26 »

Ki kell szedni a kocsiból. Én is jártam úgy egy darabig. Ugyanilyen modul volt az autómban, de tönkrement. Nálam vezeték rohadás is volt, úgyhogy egy másik modul nem oldotta meg a problémát (mondjuk egy helyen eltért a kódja, az van most bent). Budakalászon van egy szaki, aki szétkapta az autót és megcsinálta a vezetékelést. Nem ugyanolyan vezérlő van bent így a belsőtér érzékelők nem működnek, de minden más igen.

Esetleg ha valakinek van kettő, nekem is jöhet egy. eplus2

Szóval ha  lehúzgálom a csatikat indítható lessz ? Menet közben próbáltam.3db csati le-vissza,az autó indult. taps Lezártam az ajtókat 2-3 perc múlva nyitom,indítóznék (sajna nem teker megint).Kontakt spray,gondoltam hátha oxidált valami,de nem reagál. falbav
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 11:26:15 írta cscsato » Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2013.02.12 kedd, 12:30:17 »

Szóval ha  lehúzgálom a csatikat indítható lessz ? Menet közben próbáltam.3db csati le-vissza,az autó indult. taps Lezártam az ajtókat 2-3 perc múlva nyitom,indítóznék (sajna nem teker megint).Kontakt spray,gondoltam hátha oxidált valami,de nem reagál. falbav

Nekem ki volt szedve egy darabig és működött az autó. Egyesével zártam-nyitottam az ajtókat, nem volt gond. Amúgy is a tápkábele volt szétrohadva középen a két ülés között, ott kapott egy rövidzárat és megsütötte az egész vezérlőt. Gyakorlatilag mindegy volt, hogy bent van-e vagy kint. Azt nem tudom mennyire van szoros kapcsolatban az indításgátlóval, mert most egy másik vezérlő van bent és azzal működik minden a belsőtérérzékelőket kivéve.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2013.02.12 kedd, 12:45:08 »

Nekem ki volt szedve egy darabig és működött az autó. Egyesével zártam-nyitottam az ajtókat, nem volt gond. Amúgy is a tápkábele volt szétrohadva középen a két ülés között, ott kapott egy rövidzárat és megsütötte az egész vezérlőt. Gyakorlatilag mindegy volt, hogy bent van-e vagy kint. Azt nem tudom mennyire van szoros kapcsolatban az indításgátlóval, mert most egy másik vezérlő van bent és azzal működik minden a belsőtérérzékelőket kivéve.

A következő projekt az lesz hogy végig bogarászom a kábeleket mert nemrég ki lett lakatolva az egész autó. Külső küszöbök- jobb belső küszöb,taposó lemez stb. Az is lehet hogy megsérültek a vezetékek a hegesztéskor.
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2013.02.12 kedd, 13:08:56 »

A következő projekt az lesz hogy végig bogarászom a kábeleket mert nemrég ki lett lakatolva az egész autó. Külső küszöbök- jobb belső küszöb,taposó lemez stb. Az is lehet hogy megsérültek a vezetékek a hegesztéskor.

Elképzelhető. Jobb oldalt a küszöb mellett futnak a vezetékek és a b-oszlop környékén fordulnak el középre a másik oldal felé az ülések alatt és ha jól tudom a vezetékek forrasztási pontjai valahol középen vannak, nekem ott volt szétrohadva.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2013.02.12 kedd, 13:14:01 »

Elképzelhető. Jobb oldalt a küszöb mellett futnak a vezetékek és a b-oszlop környékén fordulnak el középre a másik oldal felé az ülések alatt és ha jól tudom a vezetékek forrasztási pontjai valahol középen vannak, nekem ott volt szétrohadva.

Köszi az útmutatást. Csütörtök estig nem leszek net közelben,pénteken átnézem a kábeleket estére már "okosabb" leszek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:43:03 »

azért azt az egy apróságot nem árt figyelembe venni, hogy az immo és a központizár/riasztó egység két különálló darab.
ha az immo van megbolondulva, az az ecu-ban van. összefonódás természetesen van a dolgok között, mert a riasztás, letiltja az indítást...
az anyós ülése alatti átvezető csatornában lévő kábeleket nem árt ellenőrizni, az előbb említett forrasztás korrodáció miatt. de ha ott van a gond, annak vannak központi zárási probléma előjelei.
próbáld levenni az aksi sarut egy negyed órára, hátha kitisztul a kocsi agya...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 22:17:14 »

próbáld levenni az aksi sarut egy negyed órára, hátha kitisztul a kocsi agya...

bezony, az sokszor segít ! Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2013.02.15 péntek, 20:57:15 »

Üdv. Meg tudja mondani valaki hogy hol találom a központi zár vezérlőjét?
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:10:18 »

Üdv. Meg tudja mondani valaki hogy hol találom a központi zár vezérlőjét?

Egy és ugyanaz a riasztómodullal, gondolom ha fentebb leírtad a számát, akkor egyszer már kiszedted.  Wink Jobbra lent a kesztyűtartó mögött az utas jobb lábfeje fölött, megy bele három csatlakozó sok-sok kábellel.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:24:20 »

Egy és ugyanaz a riasztómodullal, gondolom ha fentebb leírtad a számát, akkor egyszer már kiszedted.  Wink Jobbra lent a kesztyűtartó mögött az utas jobb lábfeje fölött, megy bele három csatlakozó sok-sok kábellel.

Hááát.Valaki azt írta nekem hogy a riasztó és a központi két külön dolog.Egyébként le húztam a vezetékeket "amit mondtál modulról" és a központim ugyan úgy működik. Huh?
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:52:55 »

Hááát.Valaki azt írta nekem hogy a riasztó és a központi két külön dolog.Egyébként le húztam a vezetékeket "amit mondtál modulról" és a központim ugyan úgy működik. Huh?

A gyári távirányítós kulccsal?  Huh? Akkor majd jön valaki, aki jobban tudja nálam és megmondja, mi helyzet. Nekem is működik a központizár a gyári modul nélkül, mert van bent egy univerzális vezérlő, de amit te írsz azt nem tudom, hogy lehet.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:02:55 »

Hááát.Valaki azt írta nekem hogy a riasztó és a központi két külön dolog.Egyébként le húztam a vezetékeket "amit mondtál modulról" és a központim ugyan úgy működik. Huh?

Őőő, az immo és központi két külön dolog. Ha gyári(!) akkor a riasztó és a központi modul egy darab kéne, hogy legyen. Legalábbis én így tudom... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:14:15 »

A gyári távirányítós kulccsal?  Huh? Akkor majd jön valaki, aki jobban tudja nálam és megmondja, mi helyzet. Nekem is működik a központizár a gyári modul nélkül, mert van bent egy univerzális vezérlő, de amit te írsz azt nem tudom, hogy lehet.

Gyári cucc van benne.Nem a távval,müxik hanem a kulccsal.Nyitja zárja az összeset.
Naplózva
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:19:59 »

Őőő, az immo és központi két külön dolog. Ha gyári(!) akkor a riasztó és a központi modul egy darab kéne, hogy legyen. Legalábbis én így tudom... Smiley

Az immo külön van,azt már megtaláltam.Totál gyári cucc minden.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2013.02.16 szombat, 00:56:26 »

Az immo külön van,azt már megtaláltam.Totál gyári cucc minden.

és az immo-t hol találtad meg? had tanuljunk már egy kicsit.
azt nagyon nem értem, hogy ha a csatikat lehúzkodtad a modulról, akkor hogyan megy még mindig a központizárad.
vagy nem arról húztad le a csatikat, vagy valami nagyon nem gyári.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2013.02.16 szombat, 00:58:23 »

Hááát.Valaki azt írta nekem hogy a riasztó és a központi két külön dolog.Egyébként le húztam a vezetékeket "amit mondtál modulról" és a központim ugyan úgy működik. Huh?
az immo nem összekeverendő a riasztóval. a riasztó és a központizár egy modulban van, a kesztyűtartó mögött a tűzfalon. az immo pedig az ecu-ba van integrálva.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2013.02.16 szombat, 07:03:47 »

és az immo-t hol találtad meg? had tanuljunk már egy kicsit.
azt nagyon nem értem, hogy ha a csatikat lehúzkodtad a modulról, akkor hogyan megy még mindig a központizárad.
vagy nem arról húztad le a csatikat, vagy valami nagyon nem gyári.

Az immo a középső boxban a hamutartó alatt van.Kb 15x15-ös lemez takarja 5-7 szál fekete vezeték megy bele.Azért lett kivéve mert nem indítózik az autó.A rázkódástól a nyáklapon a relék csatlakozói el szoktak válni a forrasztásnál.Nekem 4-et kellet újra forrasztani.Sajna még mindíg nem indul. Még arra gondolok hogy lehet nem is a riasztó tiltja az ecut ,hanem az immo kontakt hiba miatt hibakód van tárolva az ecu-ban.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 07:16:52 írta cscsato » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2013.02.16 szombat, 15:12:26 »

Az immo külön van,azt már megtaláltam.Totál gyári cucc minden.

fizikailag külön van, viszont hozzá van programozva az ecu-hoz ...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:57:24 »

Az immo a középső boxban a hamutartó alatt van.Kb 15x15-ös lemez takarja 5-7 szál fekete vezeték megy bele.Azért lett kivéve mert nem indítózik az autó.A rázkódástól a nyáklapon a relék csatlakozói el szoktak válni a forrasztásnál.Nekem 4-et kellet újra forrasztani.Sajna még mindíg nem indul. Még arra gondolok hogy lehet nem is a riasztó tiltja az ecut ,hanem az immo kontakt hiba miatt hibakód van tárolva az ecu-ban.
Ez amit te találtál az a PATS modul, és tényleg köze van a nem induláshoz. Az immogyűrűről ebbe mennek a vezetékek, amiből megy tovább az ECU-ba (is). Tehát ha nincs benne a kocsiban ez a PATS, akkor nem fog beindulni. Tudom, szívtam vele műszerfal kábel cserekor Grin.
A 3 egység (immogyűrű-PATS-ECU) egybe van kódolva, ha egyik hibádzik, nem okés a rendszer.
Ja, és van olyan rendszer is, amiben nincs PATS, csak a másik kettő.

Na, a hibatárolás miatt írták többen is az akkusaru levételt.
Naplózva
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2013.02.16 szombat, 19:08:13 »

Ez amit te találtál az a PATS modul, és tényleg köze van a nem induláshoz. Az immogyűrűről ebbe mennek a vezetékek, amiből megy tovább az ECU-ba (is). Tehát ha nincs benne a kocsiban ez a PATS, akkor nem fog beindulni. Tudom, szívtam vele műszerfal kábel cserekor Grin.
A 3 egység (immogyűrű-PATS-ECU) egybe van kódolva, ha egyik hibádzik, nem okés a rendszer.
Ja, és van olyan rendszer is, amiben nincs PATS, csak a másik kettő.

Na, a hibatárolás miatt írták többen is az akkusaru levételt.

Szerintem senki sem járt még úgy mint én: Egy időben két hiba.Önindító-Immó (PATS) modul.Nagyon megszívatott,DE nem fogott ki rajtam. Működik !!! taps
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:28:11 »

Szerintem senki sem járt még úgy mint én: Egy időben két hiba.Önindító-Immó (PATS) modul.Nagyon megszívatott,DE nem fogott ki rajtam. Működik !!! taps
eljen taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2013.02.23 szombat, 10:25:18 »

Hali Mindenkinek!

Tudna nekem valaki segíteni bicskakulcsos vezérlő bekötésében. A vezérlőn található 6 szál ami a zárat vezérli melyik színekre kell bekötni és milyen módon?

Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:16:17 »

Hali Mindenkinek!

Tudna nekem valaki segíteni bicskakulcsos vezérlő bekötésében. A vezérlőn található 6 szál ami a zárat vezérli melyik színekre kell bekötni és milyen módon?

Köszi a segítséget előre is.
http://invitel.hu/csaplartind/taarol/mk1/uujproba.html
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:33:02 »


Köszönöm a segítséget.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:34:46 »

Köszönöm a segítséget.
nincs mit, legyen hasznodra! wave
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:36:46 »

nincs mit, legyen hasznodra! wave

Remélem, mert a vezető oldal felől már nem tudom nyitni. Szerinted mitől nem tudom elfordítani a kulcsot nyitás irányba? Kopás lehet a zárban?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.