Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:13:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1936921 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2012.11.28 szerda, 09:46:27 »

És legalább jobban néz ki, mint a sima szövet?
Én meg vettem 3-ért egyet egy Mk2-esből (jó muri volt hazaszállítani Cheesy).
jobban hát Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2012.11.28 szerda, 12:00:09 »

Sziasztok,

az első ködlámpám csak a helyzetjelző bekapcsolásakor világít. Tompítottra kapcsolva elalszik.
A hátsó rendeltetésszerűen működik.
(Olyan, mintha menetfénynek használta volna az előző tulaj.) 96-os mk1-es a jármű.
Relés a ködlámpa vezérlése? A kapcsoló kimenetén megvan a 12V helyzetjelző és tompított
állásban is.Valaki tudna egy kis instrukciót, hogyan tovább?

Másik hibajelenség:
hátsó ablakmosó bekapcsolásakor kinyit a központi zár.
Ennek még nem néztem utána.

Égen,földön nem találok bal első vésett lámpaburát. Aki tud jelezze lsz.

Üdv:Laci

Szia !

Eredetileg nem relés. A lámpakapcsoló adja neki a delejt. A Te esetedben viszont elképzelhető valahol egy relé, amit utólag eszkábáltak bele. A második kérdésedre sokat nem tudok mondani, csak tippelni: vagy valamelyik vezeték (a mosórendszeré) letestel, vagy pedig összebarmolták azt is és a kábelek vannak rosszul összekötve...
Vésett (96-os) búrát szerintem csak párban fogsz kapni, lévén, hogy a lámpahíd 1 elem, azon/abban van a két lámpatest. Csak üveget a cromaxnál lehet kapni, de annyiért bontottat is kapsz egyben. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2012.11.28 szerda, 12:01:12 »

Én meg vettem 3-ért egyet egy Mk2-esből (jó muri volt hazaszállítani Cheesy).
Azt elhiszem. Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
forrodavid
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:50:41 »

Sziasztok!

Tudna segíteni valaki MK1-es elektromos kilométeróra bekötésében?

Üdv:

Dávid
Naplózva

Ford Mondeo 2001 1.8 Ghia Sedan
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:26:15 »

Sziasztok!

Tudna segíteni valaki MK1-es elektromos kilométeróra bekötésében?

Üdv:

Dávid
mit szeretnél tudni?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:49:03 »

mit szeretnél tudni?

Asszem tudom. Smiley Spirálos volt a régije és szeretné elektromosra kötni/építeni. Én sajnos nem értek ehhez. Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:52:40 »

Asszem tudom. Smiley Spirálos volt a régije és szeretné elektromosra kötni/építeni. Én sajnos nem értek ehhez. Sad
akkor alap ugye, hogy a spirál helyére ugrik be a vss jeladó.
innentől már az a kérdés, hogy milyen felszereltségű a kocsi és mennyire akarja gyárira behúzni a jelet.
mert a legjobb, ha a motortéri főcsatiba húzza be. azt most nem tudom, hogy a 3 oválból melyikbe megy, de ha ezt a megoldást választja megnézem. ha csak a km órát akarja, akkor a tűzfalon áthúzza és a megfelelő érintkezőre köti a vss jelet. attól függően, hogy melyik verzió játszik, tudok rajzot linkelni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
forrodavid
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:18:18 »

akkor alap ugye, hogy a spirál helyére ugrik be a vss jeladó.
innentől már az a kérdés, hogy milyen felszereltségű a kocsi és mennyire akarja gyárira behúzni a jelet.
mert a legjobb, ha a motortéri főcsatiba húzza be. azt most nem tudom, hogy a 3 oválból melyikbe megy, de ha ezt a megoldást választja megnézem. ha csak a km órát akarja, akkor a tűzfalon áthúzza és a megfelelő érintkezőre köti a vss jelet. attól függően, hogy melyik verzió játszik, tudok rajzot linkelni...

A jeladó bent van a helyén, a vss-jel bent van az utastérben. Az órának 3lába van. Az egyikre kötöttem a vss jelet, a másikra (-), a harmadikra pedig gyújtás (+). A következő a jelenség: gyújtás ráadásánál a km-óra mutatója ugrik egyet, majd visszaáll nullára, onnantól mér rendesen, de szerintem ez nem egészséges az órának, meg a donor autóban sem csinált ilyesmit. Az lenne a kérdés, hogy mit ronthattam el. Az autóm '93-as 1.6-os CLX sedan.
Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv:

Dávid
Naplózva

Ford Mondeo 2001 1.8 Ghia Sedan
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:34:07 »

A jeladó bent van a helyén, a vss-jel bent van az utastérben. Az órának 3lába van. Az egyikre kötöttem a vss jelet, a másikra (-), a harmadikra pedig gyújtás (+). A következő a jelenség: gyújtás ráadásánál a km-óra mutatója ugrik egyet, majd visszaáll nullára, onnantól mér rendesen, de szerintem ez nem egészséges az órának, meg a donor autóban sem csinált ilyesmit. Az lenne a kérdés, hogy mit ronthattam el. Az autóm '93-as 1.6-os CLX sedan.
Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv:

Dávid

A jeladó rendesen testel?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:48:33 »

A jeladó bent van a helyén, a vss-jel bent van az utastérben. Az órának 3lába van. Az egyikre kötöttem a vss jelet, a másikra (-), a harmadikra pedig gyújtás (+). A következő a jelenség: gyújtás ráadásánál a km-óra mutatója ugrik egyet, majd visszaáll nullára, onnantól mér rendesen, de szerintem ez nem egészséges az órának, meg a donor autóban sem csinált ilyesmit. Az lenne a kérdés, hogy mit ronthattam el. Az autóm '93-as 1.6-os CLX sedan.
Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv:

Dávid
akkor ezek szerint direktben hoztad be a vss-t.
az óráról sem ártana tudni, mikori kocsiból való, bár mk1-en belül a lábkiosztás nem változott.
alapvetően a szenzor nem az óráról kapja villanyt.
ha az óra működik rendesen, tehát mutatja sebességet és a megtett utat is, akkor a vss jel rendben van, viszont a másik 2 szálat át kell kötni. nem véletlenül van sok test pont a kocsiban.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
forrodavid
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:58:08 »

akkor ezek szerint direktben hoztad be a vss-t.
az óráról sem ártana tudni, mikori kocsiból való, bár mk1-en belül a lábkiosztás nem változott.
alapvetően a szenzor nem az óráról kapja villanyt.
ha az óra működik rendesen, tehát mutatja sebességet és a megtett utat is, akkor a vss jel rendben van, viszont a másik 2 szálat át kell kötni. nem véletlenül van sok test pont a kocsiban.

A jeladónak megvolt a gyári csatlakozója, mert a spirálos kihajtásnak is volt 3 vezetékes csatlakozója, mint az elektromos jeladónak és a lábkiosztás is ugyanaz volt. A 3 ovális csatlakozó egyikéről vettem le a vss jelet. A másik két kábelt átcserélem, esetleg le tudod írni a lábkiosztását az órának? Köszönöm a segítségeteket.

Üdv: Dávid
Naplózva

Ford Mondeo 2001 1.8 Ghia Sedan
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2012.11.30 péntek, 21:11:44 »

A jeladónak megvolt a gyári csatlakozója, mert a spirálos kihajtásnak is volt 3 vezetékes csatlakozója, mint az elektromos jeladónak és a lábkiosztás is ugyanaz volt. A 3 ovális csatlakozó egyikéről vettem le a vss jelet. A másik két kábelt átcserélem, esetleg le tudod írni a lábkiosztását az órának? Köszönöm a segítségeteket.

Üdv: Dávid
az óráról tudsz valamit, hogy mikori?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
forrodavid
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2012.12.01 szombat, 10:38:19 »

az óráról tudsz valamit, hogy mikori?

Ami most benne van '95-ös autóból származik, a motortérben már az egy nagy csatlakozós kivitel GLX felszereltségű autó volt.
Naplózva

Ford Mondeo 2001 1.8 Ghia Sedan
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2012.12.01 szombat, 15:35:31 »

Sziasztok!
Nem tudjatok veletlenul, hogy az 1.6-osba valo MAF-nak mi a szama, vagy azt, hogy hol tudok utananezni?
Az enyem megadta magat, es keresgeltem neten, de eleg ellentmondasosak az infok.
Ami az enyemben van: 93BB-12B579-BA AFH60-02A
A Cromax szeint 1998-ig ugyanaz az 1.6, 1.8, ez 2.0-ba valo. Mas oldalakon (kulfoldieken is), katalogusokban, egyeb helyeken pedig ossze vissza infok vannak...
Van ahol azt irjak, hogy ez az 1.8-hoz, es az 1.8 TD-hez valo, stb...

Itt a Cromax-os link: http://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870241-levego-mennyiseg-mero-maf/8241-levego-mennyiseg-mero-maf-ford-mondeo-1992-1998

Itt meg egy masik lista, hol csak az 1.8i-t, es TD-t emlitik: http://www.west-autoteka.hu/hirlevelimg/airmaster/6848047.pdf

Kicsit bizonytalan vagyok, nagy szuksegem lenne a segitsegre, nem akarok rosszat venni bele (bontottat vennek). Elore is nagyon koszonom!
 worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.01 szombat, 15:54:33 írta StripeZ » Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2012.12.01 szombat, 16:00:44 »

Sziasztok!
Nem tudjatok veletlenul, hogy az 1.6-osba valo MAF-nak mi a szama, vagy azt, hogy hol tudok utananezni?
Az enyem megadta magat, es keresgeltem neten, de eleg ellentmondasosak az infok.
Ami az enyemben van: 93BB-12B579-BA AFH60-02A
A Cromax szeint 1998-ig ugyanaz az 1.6, 1.8, ez 2.0-ba valo. Mas oldalakon (kulfoldieken is), katalogusokban, egyeb helyeken pedig ossze vissza infok vannak...
Van ahol azt irjak, hogy ez az 1.8-hoz, es az 1.8 TD-hez valo, stb...

Itt a Cromax-os link: http://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870241-levego-mennyiseg-mero-maf/8241-levego-mennyiseg-mero-maf-ford-mondeo-1992-1998

Itt meg egy masik lista, hol csak az 1.8i-t, es TD-t emlitik: http://www.west-autoteka.hu/hirlevelimg/airmaster/6848047.pdf

Kicsit bizonytalan vagyok, nagy szuksegem lenne a segitsegre, nem akarok rosszat venni bele (bontottat vennek). Elore is nagyon koszonom!
 worship
Ne foglalkozz vele, hogy melyik mihez jó. A tetején lévő számsor (nálad: 93BB-12B579-BA) egyezzen meg azzal, amit bontottan meg akarsz venni. Pont ennyi a lényeg, meg hogy a bontott darab jól működjön. (Ha a számsor egyezik, akkor a két egység teljesen ugyanaz, vagyis csereszabatos dolog.)

ui: vaterán rákeresve, itt is van egy: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/jelado_visszajelzo/ford_mondeo_mki_ii_legmennyisegmero_1673762153.html
Bár, ennél olcsóbban is megkapod itt a fórumon pár embertől - én legalábbis olcsóbban vettem ennél fél éve.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.01 szombat, 16:02:39 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2012.12.01 szombat, 16:25:06 »

Koszi, Vateran en is kerestem, csak bizonytalan lettem, mert talaltam olyan katalogusokat, ahol azt masik motorokhoz irjak. Az ok, hogy olyan kell, ami benne van, de mi van akkor, ha ami benne van, az sem ehhez a motorhoz van, mert mondjuk az elozo tulaj kicserelte ugy, hogy nem volt eleg korultekinto... Ezert felek ettol...
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2012.12.01 szombat, 16:36:16 »

Koszi, Vateran en is kerestem, csak bizonytalan lettem, mert talaltam olyan katalogusokat, ahol azt masik motorokhoz irjak. Az ok, hogy olyan kell, ami benne van, de mi van akkor, ha ami benne van, az sem ehhez a motorhoz van, mert mondjuk az elozo tulaj kicserelte ugy, hogy nem volt eleg korultekinto... Ezert felek ettol...

Akkor már rég bajban lennél motor ügyileg, sok-sok furcsa problémát okozna szerintem.
De ha meg akarsz bizonyosodni róla, akkor a Microcat nevű program kell. (Microcat for Ford Europe - nekem most épp nincs feltelepítve Sad )
Ott be tudod írni az alvázszámodat, és kidobja az összes alkatrészt ami benne van, és ott vannak ezek a számok is. Bár szerintem felesleges ezzel foglalkozni, nem nagyon lehet kicserélni rosszra.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2012.12.01 szombat, 16:52:10 »

Koszonom! Akkor nem parazok, viszont azert lecsekkolom, ncore-on megtalaltam az altalad emlitett katalogust, leszedem Wink
Koszi megegyszer!  integet2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2012.12.01 szombat, 17:49:33 »

Koszonom! Akkor nem parazok, viszont azert lecsekkolom, ncore-on megtalaltam az altalad emlitett katalogust, leszedem Wink
Koszi megegyszer!  integet2
De ha esetleg elküldöd valakinek - akinek van MicroCat-ja -pü-ben az avázsszámodat, akkor ő esetleg meg is tudja neked nézni, hogy a te autódhoz milyen számű való - pl. én is meg tudom nézni, legkésőbb hétfő du.-ig.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2012.12.05 szerda, 23:19:05 »

Az ncore-os MicroCat nem jo, mert azt irja lejart :S talaltam egy 2012-eset, de meg nem jott le...
Lenyeg, hogy sikerult vennem egy olyan MAF-ot, aminek a szama megegyezett azzal, ami bent volt elotte is. Beszereltem, azzal jottem mar haza, minden a regi  taps holnap kap meg egy ECU resetet, aztan jovoheten ranezek megegyszer a hibakodokra, de most rendben van.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 09:03:05 »

Az ncore-os MicroCat nem jo, mert azt irja lejart :S ...
Ennek a problémának a kiküszöbölése a világ legegyszerűbb dolga: Dupla klikk a tálcán az órára... a többit inkább találd ki Grin (ha nagyon nem megy, írj pü-t).
Naplózva
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:10:21 »

Sziasztok!
Van még egy kis gondom! Hogy az istenbe jön le ott a borítás a biztiknél a lábtérnél? Mert egy része lejön azután úgy tűnik mintha szét kellene csavarozni a küszöb borítást is mert sehogy nem tudom lehúzni a motortér nyitó kallantyúról a borítást!!! De még a küszöböt lefogó csavar is szivat mert se ki se be nem jön csak tekeredik, de annyira azért fogja, hogy ne tudjam szétszedni!! Tök idegesítő!!!
Köszi a segítséget előre is!!!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:20:36 »

Ennek a problémának a kiküszöbölése a világ legegyszerűbb dolga: Dupla klikk a tálcán az órára... a többit inkább találd ki Grin (ha nagyon nem megy, írj pü-t).
nem, nem az ... Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 14:47:44 »

Sziasztok!
Van még egy kis gondom! Hogy az istenbe jön le ott a borítás a biztiknél a lábtérnél? Mert egy része lejön azután úgy tűnik mintha szét kellene csavarozni a küszöb borítást is mert sehogy nem tudom lehúzni a motortér nyitó kallantyúról a borítást!!! De még a küszöböt lefogó csavar is szivat mert se ki se be nem jön csak tekeredik, de annyira azért fogja, hogy ne tudjam szétszedni!! Tök idegesítő!!!
Köszi a segítséget előre is!!!

Van egy kis pöcök (fekete) a tábla mellett (a kardán felé, tehát jobbra). Azt kell kicsit meghúzni/feltolni és lenyílik az egész tábla. Smiley Szétesni nem szabadna neki...
A küszöbé valszeg a hosszú műanyag csavar, amire gondolsz, próbáld úgy, hogy alányúlsz a csavarfejnek és feszíted kifelé, mialatt tekered. Ha nem az, akkor a küszöböt húzd és úgy csavard a csavart. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 14:51:19 »

Sziasztok!
Van még egy kis gondom! Hogy az istenbe jön le ott a borítás a biztiknél a lábtérnél? Mert egy része lejön azután úgy tűnik mintha szét kellene csavarozni a küszöb borítást is mert sehogy nem tudom lehúzni a motortér nyitó kallantyúról a borítást!!! De még a küszöböt lefogó csavar is szivat mert se ki se be nem jön csak tekeredik, de annyira azért fogja, hogy ne tudjam szétszedni!! Tök idegesítő!!!
Köszi a segítséget előre is!!!

Jah, bocs, borítást írtál. Cheesy Csak csavarok fogják a kormány alattit, aminek "zsebe" van.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:27:48 »

üdv, a digit óra háttérvilágítása (?) kinyiffant. Sajna nem látszanak a szép zöld karakterek világítás kapcs után. Az óra burkolatán alul van két kis lyuk, olyan laposfejű csavarhúzó nyílás, de pattintós, el/lenyomós fület nem érzek benn. Kicsit feszegettem föl is, meg le is, de ez a burkolatocska meg se moccan. Jobban nem mertem feszegetni, mert nagyon merev az anyaga, nehogy eltörjem.
Tudja valaki, hogy hogyan feszegethető le?
Egyáltalán ha lejön, van ott egy kis izzó? Nekem az óra egy kvarcórának hatott eddig, sose gondoltam volna, hogy íly módon válik "láthatatlanná".
Naplózva

MKI 2.0i
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 23:44:59 »

üdv, a digit óra háttérvilágítása (?) kinyiffant. Sajna nem látszanak a szép zöld karakterek világítás kapcs után. Az óra burkolatán alul van két kis lyuk, olyan laposfejű csavarhúzó nyílás, de pattintós, el/lenyomós fület nem érzek benn. Kicsit feszegettem föl is, meg le is, de ez a burkolatocska meg se moccan. Jobban nem mertem feszegetni, mert nagyon merev az anyaga, nehogy eltörjem.
Tudja valaki, hogy hogyan feszegethető le?
Egyáltalán ha lejön, van ott egy kis izzó? Nekem az óra egy kvarcórának hatott eddig, sose gondoltam volna, hogy íly módon válik "láthatatlanná".

A két végén is van egy-egy fül és a másik oldalán is, de felesleges szétszedned. Én szétszedtem azt, ami itt van a polcomon, de izzót nem láttam benne.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2012.12.07 péntek, 00:10:51 »

A két végén is van egy-egy fül és a másik oldalán is, de felesleges szétszedned. Én szétszedtem azt, ami itt van a polcomon, de izzót nem láttam benne.
akkor az nem is világított...
olyan izzó van benne, mint a műszerfalban, csak kisebb...
üdv, a digit óra háttérvilágítása (?) kinyiffant. Sajna nem látszanak a szép zöld karakterek világítás kapcs után. Az óra burkolatán alul van két kis lyuk, olyan laposfejű csavarhúzó nyílás, de pattintós, el/lenyomós fület nem érzek benn. Kicsit feszegettem föl is, meg le is, de ez a burkolatocska meg se moccan. Jobban nem mertem feszegetni, mert nagyon merev az anyaga, nehogy eltörjem.
Tudja valaki, hogy hogyan feszegethető le?
Egyáltalán ha lejön, van ott egy kis izzó? Nekem az óra egy kvarcórának hatott eddig, sose gondoltam volna, hogy íly módon válik "láthatatlanná".

a csavarnyúzóval tekerd egy negyed fordulatot balra. amit látsz, az maga az izzó foglalata.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.07 péntek, 00:13:08 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2012.12.07 péntek, 08:20:51 »

akkor az nem is világított...
olyan izzó van benne, mint a műszerfalban, csak kisebb...a csavarnyúzóval tekerd egy negyed fordulatot balra. amit látsz, az maga az izzó foglalata.

Megnéztem megint. Ebben két led van a nyákon, nincs benne izzó.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2012.12.07 péntek, 08:33:05 »

az izzó a háttérvilágításért felel
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2012.12.07 péntek, 09:50:48 »

Ennek a problémának a kiküszöbölése a világ legegyszerűbb dolga: Dupla klikk a tálcán az órára... a többit inkább találd ki Grin (ha nagyon nem megy, írj pü-t).
nem, nem az ... Cheesy
Ezt most nem értem... Huh?

Sziasztok!
Van még egy kis gondom! Hogy az istenbe jön le ott a borítás a biztiknél a lábtérnél? Mert egy része lejön azután úgy tűnik mintha szét kellene csavarozni a küszöb borítást is mert sehogy nem tudom lehúzni a motortér nyitó kallantyúról a borítást!!! De még a küszöböt lefogó csavar is szivat mert se ki se be nem jön csak tekeredik, de annyira azért fogja, hogy ne tudjam szétszedni!! Tök idegesítő!!!
Köszi a segítséget előre is!!!
A motortér nyitó kallantyúnál a küszöbborítást nem kell leszedni ahhoz, hogy hozzáférj a biztikhez. A kormány alatti borítást kell inkább leszedni, amit 3 csavar fog és két fül a bal- és jobb felső sarkánál. Óvatosan, de erőteljesen kell húzni, hogy kipattanjon. Aztán már lehet a pöcköt húzni, hogy lenyíljon a biztitábla.

üdv, a digit óra háttérvilágítása (?) kinyiffant. Sajna nem látszanak a szép zöld karakterek világítás kapcs után. Az óra burkolatán alul van két kis lyuk, olyan laposfejű csavarhúzó nyílás, de pattintós, el/lenyomós fület nem érzek benn. Kicsit feszegettem föl is, meg le is, de ez a burkolatocska meg se moccan. Jobban nem mertem feszegetni, mert nagyon merev az anyaga, nehogy eltörjem.
Tudja valaki, hogy hogyan feszegethető le?
Egyáltalán ha lejön, van ott egy kis izzó? Nekem az óra egy kvarcórának hatott eddig, sose gondoltam volna, hogy íly módon válik "láthatatlanná".
Az óra burkolat aljában levő kis laposfejű csavarhúzó nyílásba beilleszt csavarhúzó, majd a csavarhúzó billentésével/feszítésével magad felé húzod az órát. Ki fog pattanni.
Az aljában látod az izzó foglalat 6szögletű alját.
Ez ugyan fedkomp, de talán valamennyire látszik, hogy milyennek kéne lennie az órában az izzófoglalatnak. Ilyennek.
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2012.12.07 péntek, 09:53:53 »

Megnéztem megint. Ebben két led van a nyákon, nincs benne izzó.

Tiszta hülye vagyok, az mk2-es órát szedtem szét... falbav Látszik, hogy holnap nyelvvizsgázom...
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.07 péntek, 10:03:45 írta Pisti84 » Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2012.12.07 péntek, 14:15:30 »

üdv, a digit óra háttérvilágítása (?) kinyiffant. Sajna nem látszanak a szép zöld karakterek világítás kapcs után. Az óra burkolatán alul van két kis lyuk, olyan laposfejű csavarhúzó nyílás, de pattintós, el/lenyomós fület nem érzek benn. Kicsit feszegettem föl is, meg le is, de ez a burkolatocska meg se moccan. Jobban nem mertem feszegetni, mert nagyon merev az anyaga, nehogy eltörjem.
Tudja valaki, hogy hogyan feszegethető le?
Egyáltalán ha lejön, van ott egy kis izzó? Nekem az óra egy kvarcórának hatott eddig, sose gondoltam volna, hogy íly módon válik "láthatatlanná".


Nah akkor én is beleugatok. Grin

Simán egyszerűen lapos csavarhúzóval aláfeszítesz picit az órának és kiugrik, majd ki tudod húzni az egészet. Kis könnyítés, ha előbb a óra mellett jobb-bal oldalon található takarófedeleket kipattintod. Csak finoman, mert hideg van. De nem kell megijedni, én vagy 15x szedtem ki anno és semmi sem tört le. (ha Te széttörsz valamit, szólj, van MK1-es órám, műanyag takaróim (bár az egyikbe gyárinak tűnő vonóhorog lámpahely van) és szélvédő/hátsóablak kapcsolóm is)
Ha kijött az óra, csati le és hátulról belenézve (eltéveszthetetlen) van egy nagy lyuk, annak a belsejében egy elforgatható izzófoglalat, mélyen. Narancs, fekete, esetleg fehér lehet a színe. Csavarhúzóval tekersz rajta, és utána kirázogatod, vagy fogóval megfogod és kihúzod, vagy csak kiesik. Smiley
Ebbe a foglalatba lehet cserélni csak izzót is, sima rizsszem izzó való bele. (olyan mint pl. a kilincsvilágításé is, autósboltban 30-50 forint max, de akár a teszkóban is kapsz párban, csak kicsit többért, gatyább minőségűt Sad )

Ilyen a hátulja az órának :


És azok a fehér fülek fogják :
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:55:05 »

Nekem is kéne egy kis segítség. Életre keltettem az Öreget, de akadtak problémák:
Műszerfalon gyújtás ráadásakor a töltésjelzőn kívül semmi piktogramm nem világít, meg később sem. A háttérvilágítás jó, a töltésjelző is, a refi visszajelző is, meg az elakadásjelzőkor a visszajelző is, viszont pl irányjelző nincs semerre(nem csak a visszajelzés, és se hőfokmutató, se olajnyomás, se izzítás, se fék.
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy amíg állt, egyszer leszedtem a generátort, és most került rá másik. Nem tudom mióta csinálja, de már generátor nélkül is ilyen volt, és most az újjal is.
Semmi ötletem sincs, mi okozhatja. Valakinek esetleg?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:31:18 »

Nekem is kéne egy kis segítség. Életre keltettem az Öreget, de akadtak problémák:
Műszerfalon gyújtás ráadásakor a töltésjelzőn kívül semmi piktogramm nem világít, meg később sem. A háttérvilágítás jó, a töltésjelző is, a refi visszajelző is, meg az elakadásjelzőkor a visszajelző is, viszont pl irányjelző nincs semerre(nem csak a visszajelzés, és se hőfokmutató, se olajnyomás, se izzítás, se fék.
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy amíg állt, egyszer leszedtem a generátort, és most került rá másik. Nem tudom mióta csinálja, de már generátor nélkül is ilyen volt, és most az újjal is.
Semmi ötletem sincs, mi okozhatja. Valakinek esetleg?
30-as bizti?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2012.12.07 péntek, 20:38:08 »

30-as bizti?
jó, az volt az első, amit megnéztem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2012.12.07 péntek, 20:54:11 »

jó, az volt az első, amit megnéztem
mi volt variálva? azt mondtad, már a generátor csere előtt is ilyen volt...
nem volt valami előzmény?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2012.12.08 szombat, 02:06:13 »

Nekem is kéne egy kis segítség. Életre keltettem az Öreget, de akadtak problémák:
Műszerfalon gyújtás ráadásakor a töltésjelzőn kívül semmi piktogramm nem világít, meg később sem. A háttérvilágítás jó, a töltésjelző is, a refi visszajelző is, meg az elakadásjelzőkor a visszajelző is, viszont pl irányjelző nincs semerre(nem csak a visszajelzés, és se hőfokmutató, se olajnyomás, se izzítás, se fék.
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy amíg állt, egyszer leszedtem a generátort, és most került rá másik. Nem tudom mióta csinálja, de már generátor nélkül is ilyen volt, és most az újjal is.
Semmi ötletem sincs, mi okozhatja. Valakinek esetleg?

Lehet, hogy az óracsoportot kellene szétszedned és adni neki kontaktsprayvel. Talán... Smiley Jobb ötletem nincsen...
(nem sülhetett meg a hátsó nyák fólia?)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2012.12.08 szombat, 07:57:33 »

mi volt variálva? azt mondtad, már a generátor csere előtt is ilyen volt...
nem volt valami előzmény?
nem a generátor csere előtt volt ilyen, hanem tökéletesen működött, de leszedtem a generátort róla, és odaadtam Tádénak. Ezután egyszer beleültem valamiért, és akkor ilyen volt. Azt hittem, csak nem tetszik neki, hogy nincs benne. De most, hogy lett bele, most is olyan
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2012.12.08 szombat, 11:15:27 »

Nah akkor én is beleugatok. Grin

Simán egyszerűen lapos csavarhúzóval aláfeszítesz picit

Ebbe a foglalatba lehet cserélni csak izzót is, sima rizsszem izzó való bele. (olyan mint pl. a kilincsvilágításé is, autósboltban 30-50 forint max, de akár a teszkóban is kapsz párban, csak kicsit többért, gatyább minőségűt Sad )

na, kiszedtem  vigyor3
nekem nagyon nehezen jött ki, valami tízszer aláfeszítettem, mind a tízszer pattant is és onnan nem bírtam tovább kiszedni az órát  vigyor3
mennem kellett volna kisleánykámért, ezért plusz dühvel, meg hogy törjön szét az egész, valahogy mégis kijött. Annyiból nem voltam mérges, hogy így rá tudom mondani, hogy ez biza sose volt még ki- és szétszedve! 1994-es ez a mondeo.
Komoly műszaki hibám sose volt! Eddig belső tér-ügyileg egyetlen biztit kellett cserélni, a belső fejvilágításét. Ez a második eset. Rizsszem izzó.  worship worship worship
Az izzót amúgy hogy szedjem ki? Úgy bele van állva abba a foglaltba, mintha egybe lenne ragasztva! Jobbról-balról fém fülecskék vannak hajtogatódva, azokat hajtogassam föl? Vagy csak rántsam ki az izzót?
Tegnap zárás előtt így foglalatostól mentem volna autósboltba, de a kinézett, útbaesőt fölszámolták. Mellette 10 m-re volt egy francia autósbolt, bementem. A boltos nem tudta megmondani, hogy kiszedhető-e, bár elővett egy majdnem ugyanilyen foglalatos égőt, csak picit nagyobb volt. Valami citrojen. Gyári. Na abban össze-vissza lötyögött az izzó  hehe
Naplózva

MKI 2.0i
wolf1978
Vendég
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:24:16 »

hallo sziasztok!

Valaki tud segiteni elektromos km-ora bekötési rajz-ban?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:24:35 »

na, kiszedtem  vigyor3
nekem nagyon nehezen jött ki, valami tízszer aláfeszítettem, mind a tízszer pattant is és onnan nem bírtam tovább kiszedni az órát  vigyor3
mennem kellett volna kisleánykámért, ezért plusz dühvel, meg hogy törjön szét az egész, valahogy mégis kijött. Annyiból nem voltam mérges, hogy így rá tudom mondani, hogy ez biza sose volt még ki- és szétszedve! 1994-es ez a mondeo.
Komoly műszaki hibám sose volt! Eddig belső tér-ügyileg egyetlen biztit kellett cserélni, a belső fejvilágításét. Ez a második eset. Rizsszem izzó.  worship worship worship
Az izzót amúgy hogy szedjem ki? Úgy bele van állva abba a foglaltba, mintha egybe lenne ragasztva! Jobbról-balról fém fülecskék vannak hajtogatódva, azokat hajtogassam föl? Vagy csak rántsam ki az izzót?
Tegnap zárás előtt így foglalatostól mentem volna autósboltba, de a kinézett, útbaesőt fölszámolták. Mellette 10 m-re volt egy francia autósbolt, bementem. A boltos nem tudta megmondani, hogy kiszedhető-e, bár elővett egy majdnem ugyanilyen foglalatos égőt, csak picit nagyobb volt. Valami citrojen. Gyári. Na abban össze-vissza lötyögött az izzó  hehe


Én speciel úgy emlékszem, hogy cseréltem. De lehet, hogy nem... Elképzelhető, hogy össze vannak a lábak forrasztva az érintkezőkkel, akkor nem feltétlen érdemes tökölni, egyszerűbb foglalatostul cserélni. Megmondom őszintén nem emlékszem pontosan, nem ma volt a szétszerelése... Cheesy
Bár nekem úgy dereng, hogy olyan, mint a lámpakapcsoló+magasságszabályzó mögötti két izzó és én is foglalattal együtt mentem az autósbótba', de ott csak kiszedte az eladó az izzót belőle... Ciki volt picit, hogy én hülye előtte nem próbáltam, de mindegy, lényeg, hogy azokból kijön, aránylag könnyen. Oda is rizsszem kellett. Ellenben van olyan foglalatos izzó a Mondikban néha, amivel nem feltétlen érdemes szenvedni, hacsak nincs hozzá kedved. Wink
A francia vackokat én is utálom, de nem feltétlen merek már sz*rozni, mert nem egy francia alkatrész van a Mondeo-ban is, sajnos...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:35:41 »

hallo sziasztok!

Valaki tud segiteni elektromos km-ora bekötési rajz-ban?
?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 16:18:28 »

nem a generátor csere előtt volt ilyen, hanem tökéletesen működött, de leszedtem a generátort róla, és odaadtam Tádénak. Ezután egyszer beleültem valamiért, és akkor ilyen volt. Azt hittem, csak nem tetszik neki, hogy nincs benne. De most, hogy lett bele, most is olyan
próbálj bele egy másik műszeregységet. tesztelni jó az is. bár a 2.0-ámba volt dízli műszercsoport, csak az üzemanyag szintjelzőt kellett kicserélni, mert fordítva értékeli az ellenállást a tankból.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 01:32:56 »

próbálj bele egy másik műszeregységet. tesztelni jó az is. bár a 2.0-ámba volt dízli műszercsoport, csak az üzemanyag szintjelzőt kellett kicserélni, mert fordítva értékeli az ellenállást a tankból.

No meg nem árt a fordulatszám lapkáját is átcserélni, a 6l-es V8-asok pörögnének annyit kb. benzinből. Grin
(ill. az izzítás helyén benzinesnél mi van? ASR?)
Bár tesztelésre tényleg jó, csak a km/h a lényeg. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 11:41:47 »

No meg nem árt a fordulatszám lapkáját is átcserélni, a 6l-es V8-asok pörögnének annyit kb. benzinből. Grin
(ill. az izzítás helyén benzinesnél mi van? ASR?)
Bár tesztelésre tényleg jó, csak a km/h a lényeg. Wink
a fordulatszám mérő ránézésre ugyan úgy állt, csak a számlap van máshogy firkantva. így más értéket mutat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 11:47:19 »

...
Ez a második eset. Rizsszem izzó.  worship worship worship
Az izzót amúgy hogy szedjem ki? Úgy bele van állva abba a foglaltba, mintha egybe lenne ragasztva! Jobbról-balról fém fülecskék vannak hajtogatódva, azokat hajtogassam föl? Vagy csak rántsam ki az izzót?
...
Az izzó lábai bele vannak préselve az érintkező lemezkékbe. Ez az az izzó, amit foglalattal együtt érdemes csak cserélni, már ha maradsz az izzónál.
Ha mókolni akarsz vele, akkor a lemezfüleket felváltva enyhén feszegetve, ki fognak jönni a foglalatból. Lehet, hogy kell egy kis erőkifejtés, de kijön. Aztán kiégett izzó levág, a fülekben levő izzólábmaradékokra lehet forrasztani az ellenállást és ledet.
A fényszórókapcsoló keret számainak megvilágításában más foglalatok vannak, azokban nincs a lemezhez rögzítve az izzóláb. Ja, és ha minden igaz, különböző méretűek maguk a rizsszem izzók is - emlékeim szerint az órában kisebb van.


Nekem is kéne egy kis segítség. Életre keltettem az Öreget, de akadtak problémák:
Műszerfalon gyújtás ráadásakor a töltésjelzőn kívül semmi piktogramm nem világít, meg később sem. A háttérvilágítás jó, a töltésjelző is, a refi visszajelző is, meg az elakadásjelzőkor a visszajelző is, viszont pl irányjelző nincs semerre(nem csak a visszajelzés, és se hőfokmutató, se olajnyomás, se izzítás, se fék.
...
Zöldön nézted mit írtam? Az sem jött be?

Üdv!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 16:36:26 »

a fordulatszám mérő ránézésre ugyan úgy állt, csak a számlap van máshogy firkantva. így más értéket mutat...

Tudom, ezért vicces, hogy 4.2 ezernél mutat kb. 3at... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 16:39:30 »

Az izzó lábai bele vannak préselve az érintkező lemezkékbe. Ez az az izzó, amit foglalattal együtt érdemes csak cserélni, már ha maradsz az izzónál.
Ha mókolni akarsz vele, akkor a lemezfüleket felváltva enyhén feszegetve, ki fognak jönni a foglalatból. Lehet, hogy kell egy kis erőkifejtés, de kijön. Aztán kiégett izzó levág, a fülekben levő izzólábmaradékokra lehet forrasztani az ellenállást és ledet.
A fényszórókapcsoló keret számainak megvilágításában más foglalatok vannak, azokban nincs a lemezhez rögzítve az izzóláb. Ja, és ha minden igaz, különböző méretűek maguk a rizsszem izzók is - emlékeim szerint az órában kisebb van.

Zöldön nézted mit írtam? Az sem jött be?

Üdv!

Igen, Neked van igazad ! Wink
Ellenben akkor nálam már kicserélték anno foglalatostul az órában lévő villanyt... Azért lehetett nem fix...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 16:44:33 »

Az izzó lábai bele vannak préselve az érintkező lemezkékbe. Ez az az izzó, amit foglalattal együtt érdemes csak cserélni, már ha maradsz az izzónál.
Ha mókolni akarsz vele, akkor a lemezfüleket felváltva enyhén feszegetve, ki fognak jönni a foglalatból. Lehet, hogy kell egy kis erőkifejtés, de kijön. Aztán kiégett izzó levág, a fülekben levő izzólábmaradékokra lehet forrasztani az ellenállást és ledet.
A fényszórókapcsoló keret számainak megvilágításában más foglalatok vannak, azokban nincs a lemezhez rögzítve az izzóláb. Ja, és ha minden igaz, különböző méretűek maguk a rizsszem izzók is - emlékeim szerint az órában kisebb van.

Zöldön nézted mit írtam? Az sem jött be?

Üdv!

De bejött, úgy ahogy



"Megoldódott. Kissé önfejű voltam, és ragaszkodtam ahhoz, hogy én csesztem el valamit múltkor. Citrommal piszkálódtunk a kesztyűtartó alatt a riasztó modulnál, és találtam egy függő biztosíték helyet. Ebbe gyorsan betettem egyet, ha már ott voltunk, és persze csak 20A volt nálam.
Ma ugrott be. Kivettem belőle, mindent összeraktam, és hibátlan. Már csak azt tudnám, hogy mi lehet ez? Valami azért csak nem működik, ha nincs benne

köszi mindenkinek"
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.