Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:50:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1937050 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:24:26 »

De bejött, úgy ahogy...
Örülök, hogy megoldódott.


Ha már ez a piktogramos dolog így megoldódott, új ötletet vetnék fel.
Nekem kombim van, és ahhoz szeretnék elektromosan nyitható csomagtérzárat. Mk2-ben elvileg simán megoldható egy kis extra beszereléssel és a gyári riasztó segítségével - ha valaki még nem ismerné, itt van hozzá írás (ha a Wikiben is van cikk, akkor bocsi, én nem találtam).
Fenti művelet ismereteim szerint nem megoldható Mk1 esetében - ha tévednék, világosítsatok fel, légyszi Cheesy.
Van a kombi zárszerkezet (nem tudom, hogy a nemkombi is ilyen-e, sehol nem találtam róla képet így most hirtelen).
Arra gondoltam, hogy a bal oldalán levő fekete "dobozkába" bele lehetne rakni valamiféle elektromágnest, ami bowden v. huzal segítségével rángatja a fekete nyelvecskét - ezt tolja az ellendarabon levő fül is, amit az első ülés előtt levő karral húzgálunk.
Van-e valakinek valami ötlete egy oda berámolható elektromágnessel kapcsolatban? Ilyeneket találtam, de szerintem ezek nagyok oda.
Vagy valami egyéb ötlet?

Üdv, HegeGabi.

U.i.: Van Mk3-nál is ilyen elektromos nyithatóság, ha jól tudom. Szedett már valaki szét olyan zárszerkezetet, hogy abban hogyan van megoldva - már ha vannak ebben a topikban Mk3-at tapasztalt márkatársak Smiley.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2012.12.11 kedd, 13:11:50 »

Örülök, hogy megoldódott.


Ha már ez a piktogramos dolog így megoldódott, új ötletet vetnék fel.
Nekem kombim van, és ahhoz szeretnék elektromosan nyitható csomagtérzárat. Mk2-ben elvileg simán megoldható egy kis extra beszereléssel és a gyári riasztó segítségével - ha valaki még nem ismerné, itt van hozzá írás (ha a Wikiben is van cikk, akkor bocsi, én nem találtam).
Fenti művelet ismereteim szerint nem megoldható Mk1 esetében - ha tévednék, világosítsatok fel, légyszi Cheesy.
Van a kombi zárszerkezet (nem tudom, hogy a nemkombi is ilyen-e, sehol nem találtam róla képet így most hirtelen).
Arra gondoltam, hogy a bal oldalán levő fekete "dobozkába" bele lehetne rakni valamiféle elektromágnest, ami bowden v. huzal segítségével rángatja a fekete nyelvecskét - ezt tolja az ellendarabon levő fül is, amit az első ülés előtt levő karral húzgálunk.
Van-e valakinek valami ötlete egy oda berámolható elektromágnessel kapcsolatban? Ilyeneket találtam, de szerintem ezek nagyok oda.
Vagy valami egyéb ötlet?

Üdv, HegeGabi.

U.i.: Van Mk3-nál is ilyen elektromos nyithatóság, ha jól tudom. Szedett már valaki szét olyan zárszerkezetet, hogy abban hogyan van megoldva - már ha vannak ebben a topikban Mk3-at tapasztalt márkatársak Smiley.

Én is agyalok hasonlón, mágneses motorral, bár nem gyári távvezérlővel, hanem a bicskakulcsos boltban vásárolható cuccal. Azért mert nekem össze-vissza kutyulták a zárakat/távirányítót/stb, jobbat nem tudok, mint kivágni mindent és berakni egy utólagos rendszert. Nah, de ez mindegy is.. Smiley
Szerintem azt a bowdent kellene valahogy összepárosítani/párhuzamba kötni, ami a zár és belső felhúzós kallantyú között okoskodik. Ott fut a jobb hátsó zsebben, tehát hely is van a motornak. Én erre gondoltam, hogy megvalósítható-e azt nemtom, de szerintem igen. Legrosszabb esetben ki kell iktatni a kézi nyitás kallantyút és a motornak adni egy plusz kapcsolót is a távirányító mellé. (Hogy ne kelljen mindig a távirányító)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2012.12.11 kedd, 14:00:16 »

Szerintem azt a bowdent kellene valahogy összepárosítani/párhuzamba kötni, ami a zár és belső felhúzós kallantyú között okoskodik. Ott fut a jobb hátsó zsebben, tehát hely is van a motornak. Én erre gondoltam, hogy megvalósítható-e azt nemtom, de szerintem igen.
Ezt már felvetettük a risztósnál is, de az lett a végkövetkeztetés, hogy a - nekik rendelkezésre álló behúzók esetén, mint pl. amik utólagos központizárnál vannak - a motor mozgása nem elég nagy, ennél többre lenne szüksége, a tankajtó miatt - vagy valami ilyesmi. Azt mondta, hogy a bowden ide-oda mozgása miatt nem tudnák rendesen összerakni.
A linkelt hengeres elektromágnest pedig gyengének tartotta a rendszer működtetéséhez.
Ezért gondoltam, hogy magát a nyelvet kéne valahogy mozgásra bírni.
De ha tudsz jó megoldást a jobb hátsó zsebes felszerelésre, jöhet Smiley.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2012.12.11 kedd, 21:52:27 »

Ezt már felvetettük a risztósnál is, de az lett a végkövetkeztetés, hogy a - nekik rendelkezésre álló behúzók esetén, mint pl. amik utólagos központizárnál vannak - a motor mozgása nem elég nagy, ennél többre lenne szüksége, a tankajtó miatt - vagy valami ilyesmi. Azt mondta, hogy a bowden ide-oda mozgása miatt nem tudnák rendesen összerakni.
A linkelt hengeres elektromágnest pedig gyengének tartotta a rendszer működtetéséhez.
Ezért gondoltam, hogy magát a nyelvet kéne valahogy mozgásra bírni.
De ha tudsz jó megoldást a jobb hátsó zsebes felszerelésre, jöhet Smiley.

Csak ötlet/terv formájában van nálam is project... Cheesy
Amennyiben tényleg kicsit húz a motor a bowdenen, akkor jobb ötletem nekem sincsen, csak amit Te is gondoltál. A belső vésznyitó mozgatása, bowdennel, mágnesmotorral. Bár biztos van olyan motor is, ami pl. húz 2cm-t is a bowdenen, az már elég lenne, elvileg. Nézelődök én is, ha találok okosságot, jól megmondom! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2012.12.11 kedd, 22:02:23 »

nem akarok én kötözködni, félre ne értsetek, de mire is a nagy hajcihő?
belülről megbízhatóan teszi a dolgát a bovden. kívülről akkor lenne értelme a dolognak, ha egyúttal nyílna is ajtó...
nyitott vagyok és meggyőzhető ennek a fícsörnek a hasznosságáról, csak támasszátok alá észérvekkel.
a mechanikus alkatrészekben én jobban bízom, mint az elektromosokban, de biztos megvan ennek is az oka...
ha annyira meg akarjátok oldani, nem kell annyit ezen kínlódni, kell mk2 hátsó ajtó nyomógombos zárral, oszt kész...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2012.12.11 kedd, 22:27:27 »

nem akarok én kötözködni, félre ne értsetek, de mire is a nagy hajcihő?
belülről megbízhatóan teszi a dolgát a bovden. kívülről akkor lenne értelme a dolognak, ha egyúttal nyílna is ajtó...
nyitott vagyok és meggyőzhető ennek a fícsörnek a hasznosságáról, csak támasszátok alá észérvekkel.
a mechanikus alkatrészekben én jobban bízom, mint az elektromosokban, de biztos megvan ennek is az oka...
ha annyira meg akarjátok oldani, nem kell annyit ezen kínlódni, kell mk2 hátsó ajtó nyomógombos zárral, oszt kész...
Ja, csak az Mk2 csomiajtó ~25e pénz, plusz fényezés, plusz szélvédő kivétel-betétel (fényező mondta, hogy érdemes telibe fényezésnél).
Amiért én meg szeretném csinálni az az, hogy az utólagos riasztóm egyik plusz kimenetéről távolról is tudjam nyitni, ne kelljen kulccsal avagy a kallantyúval bajlódnom.
Csak ennyi, egy kis extra kényelmi fícsőr.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2012.12.11 kedd, 22:39:27 »

Ja, csak az Mk2 csomiajtó ~25e pénz, plusz fényezés, plusz szélvédő kivétel-betétel (fényező mondta, hogy érdemes telibe fényezésnél).
Amiért én meg szeretném csinálni az az, hogy az utólagos riasztóm egyik plusz kimenetéről távolról is tudjam nyitni, ne kelljen kulccsal avagy a kallantyúval bajlódnom.
Csak ennyi, egy kis extra kényelmi fícsőr.
akkor én egy motort raknék a belső nyitó biszbaszra. megmarad a gyári rendszer is, meg műxik a távcsocsóról is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2012.12.11 kedd, 23:04:24 »

Nincs mit. Smiley Viszont mintha láttam volna valahol MK2-es fajtát is világítósból... Hmmm...
Az a baj, hogy a műanyag sz*r ami rajta van az MK1 tekerentyűn, hogy MK2 legyen, az nem áttetsző sziluettel bír. Vissza kell építenem az MK1-es panelemet, úgy néz ki... Mit ki nem spróroltak az MK2-esekből... Az MK1-emnek világítós volt a lámpakapcsoló gombja is, pedig csak GLX felszereltségű volt, a donor meg Ghia (full) és abban meg még az sem világított. Hiányzott is a két lába gyárilag. Nem kell MK2... Grin

Jut eszembe, ha már szétoffolom a keresésedet, nem tudod véletlenül megnézni Microcat-ben, vagy TIS-ben vagy valahol, hogy az MK1 TD (95) és az MK2 TD (97) magasságállító tekerő csatlakozójának mik a szálai? Mert a csatik ugyanazok, viszont a szálszínek mások és nem véletlenül, mert az MK2-nél már külön kap háttérvilágítást a tekerentyű... Köszönöm és elnézést a pofátlanságomért !  worship
áthoztam ide, hogy ne offoljunk...
mk1:


mk2:

« Utoljára szerkesztve: 2012.12.11 kedd, 23:06:57 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2012.12.12 szerda, 09:59:57 »

Az izzó lábai bele vannak préselve az érintkező lemezkékbe. Ez az az izzó, amit foglalattal együtt érdemes csak cserélni, ...
Üdv!

danke! vettem foglalatostól, nem ledesítettem. a ledesítéshez úgy gondoltam, hogy akkor már az összeset érdemes lenne. ezt mostanában nemm tudom bevállalni.
köszönöm az infót!  eljen
Naplózva

MKI 2.0i
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2012.12.12 szerda, 12:10:58 »

Sziasztok!

Az alábbi lenne a hibajelenség:

- iszonyatos égett szag jön be szellőztetéskor
- a szellőzés csak 4. fokozaton működik, akkor nincs égett szag
- 1, 2, és 3. fokozaton nem megy a ventillátor, ha nagynéha beindul, akkor viszont bejön az égett szag.

Ugye az előtétellenállás ment el sz@rni?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.12 szerda, 12:43:12 írta Rob » Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2012.12.12 szerda, 12:18:11 »

... Nekem az óra egy kvarcórának hatott eddig, sose gondoltam volna, hogy íly módon válik "láthatatlanná".


Szegmenses LED-esnek hittem én is, de LCD-s valójában, csak míg egy karórán a számokat sötétíti a rendszer, itt éppen ellenkezőleg a hátteret vezérli és a szegmensek akkor válnak láthatóvá, amikor átlátszóvá tszi őket, ehhez viszont háttérvilágítás kell.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2012.12.12 szerda, 13:26:17 »

Sziasztok!

Az alábbi lenne a hibajelenség:

- iszonyatos égett szag jön be szellőztetéskor
- a szellőzés csak 4. fokozaton működik, akkor nincs égett szag
- 1, 2, és 3. fokozaton nem megy a ventillátor, ha nagynéha beindul, akkor viszont bejön az égett szag.

Ugye az előtétellenállás ment el sz@rni?
igen.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2012.12.12 szerda, 13:41:05 »

igen.

köszi!

Már megrendeltem az alkatrészt. Érdekes, hogy az asszony Peugeot-jában is elromlott ugyanez az alkatrész, de ott 16.000 lett volna az új, de 4.000-ért sikerült bontottat kapni. Itt az új kerül ennyibe...
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.12 szerda, 13:51:01 írta Rob » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2012.12.12 szerda, 14:49:43 »

Nincs mit. Smiley Viszont mintha láttam volna valahol MK2-es fajtát is világítósból... Hmmm...
Az a baj, hogy a műanyag sz*r ami rajta van az MK1 tekerentyűn, hogy MK2 legyen, az nem áttetsző sziluettel bír. Vissza kell építenem az MK1-es panelemet, úgy néz ki... Mit ki nem spróroltak az MK2-esekből... Az MK1-emnek világítós volt a lámpakapcsoló gombja is, pedig csak GLX felszereltségű volt, a donor meg Ghia (full) és abban meg még az sem világított. Hiányzott is a két lába gyárilag. Nem kell MK2... Grin

Jut eszembe, ha már szétoffolom a keresésedet, nem tudod véletlenül megnézni Microcat-ben, vagy TIS-ben vagy valahol, hogy az MK1 TD (95) és az MK2 TD (97) magasságállító tekerő csatlakozójának mik a szálai? Mert a csatik ugyanazok, viszont a szálszínek mások és nem véletlenül, mert az MK2-nél már külön kap háttérvilágítást a tekerentyű... Köszönöm és elnézést a pofátlanságomért !  worship
áthoztam ide, hogy ne offoljunk...
mk1:


mk2:

Ha már astor áthozta - köszönöm worship -, folytassuk itt.
Nekem is van ilyen lámpakapcsolóm, amiből hiányzik a tekerentyű világítás lehetősége - valószínűleg a melegedés miatt vetették el, nem hiszem, hogy ennek jelentős költségmegtakarítási tényezője lenne (vagy nem tudom).
Amúgy amit elvettek, máshova rakták Smiley - az energia nem vész el, csak átalakul Grin. Mk2-ben a műszerfal dimmer nem világítós, viszont a lámpa magasságállítás tekerője meg igen Smiley. Amúgy Mk1 esetén is világít a tekerentyű végén a fehér vonalka, csak halványan, mert a számlapvilágítástól kapja a fényt Smiley - ez a módszer valószínűleg nem lett volna kivitelezhető az Mk2 féle állítóka esetén.
Egyébként ledesítettem ennek a körnek a megvilágítását, baró lett, ha oda jutok, képelek Smiley.
Astor pedig dolgozott helyettem neked Cheesy.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2012.12.12 szerda, 15:55:43 »

áthoztam ide, hogy ne offoljunk...
mk1:


mk2:


Ha már astor áthozta - köszönöm worship -, folytassuk itt.
Nekem is van ilyen lámpakapcsolóm, amiből hiányzik a tekerentyű világítás lehetősége - valószínűleg a melegedés miatt vetették el, nem hiszem, hogy ennek jelentős költségmegtakarítási tényezője lenne (vagy nem tudom).
Amúgy amit elvettek, máshova rakták Smiley - az energia nem vész el, csak átalakul Grin. Mk2-ben a műszerfal dimmer nem világítós, viszont a lámpa magasságállítás tekerője meg igen Smiley. Amúgy Mk1 esetén is világít a tekerentyű végén a fehér vonalka, csak halványan, mert a számlapvilágítástól kapja a fényt Smiley - ez a módszer valószínűleg nem lett volna kivitelezhető az Mk2 féle állítóka esetén.
Egyébként ledesítettem ennek a körnek a megvilágítását, baró lett, ha oda jutok, képelek Smiley.
Astor pedig dolgozott helyettem neked Cheesy.

Köszi astor... szét akartam offolni, erre áthozod ide... köszi...  eplus2 worship Wink
Nah, de viccen kívül. Szerintem csak a csereszabatosság miatt változtattak az egészen. Értelme nincsen. Vagyis én nem találom jobbnak az MK2-es megoldást. Szinte minden ugyanaz, kivéve a magasságszabályzót. Véleményem szerint pofásabb a nagy világítós tekerő, mint a "csak szervizben, ha nem világít" nyákra forrasztott izzós kis tekerentyű. A műanyag izé rá a dimmerre, pedig csak simán kitolás... Cheesy
Nálam teljesen rendben világított az MK1-es magasságtekerő, nem véletlenül tettek oda 2 izzót. Smiley Lehet, hogy kevés a led Nálad. Vagy érdemes lenne a belsejét ezzel az öntapadós tükörszerű szalaggal kibélelni, hogy mindenhova menjen fény rendesen. Én így tettem az MK2-es lámpakapcsoló mögötti kis házban, mert csak egy sokledes T10-et tettem bele, de nem volt elég. Hah ! Ez is spórolás, mert T10-es a foglalat ! Gyertek csak Ford mérnökök... idiota Grin
Képeket ! Képeket ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:14:43 »

Sziasztok!

Az alábbi lenne a hibajelenség:

- iszonyatos égett szag jön be szellőztetéskor
- a szellőzés csak 4. fokozaton működik, akkor nincs égett szag
- 1, 2, és 3. fokozaton nem megy a ventillátor, ha nagynéha beindul, akkor viszont bejön az égett szag.

Ugye az előtétellenállás ment el sz@rni?
akkor sosem kéne indulnia a kisebb fokozatba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:15:15 »

köszi!

Már megrendeltem az alkatrészt. Érdekes, hogy az asszony Peugeot-jában is elromlott ugyanez az alkatrész, de ott 16.000 lett volna az új, de 4.000-ért sikerült bontottat kapni. Itt az új kerül ennyibe...
és tizedéért meg javítható is  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:41:50 »

áthoztam ide, hogy ne offoljunk...
mk1:


mk2:


Ha már astor áthozta - köszönöm worship -, folytassuk itt.
Nekem is van ilyen lámpakapcsolóm, amiből hiányzik a tekerentyű világítás lehetősége - valószínűleg a melegedés miatt vetették el, nem hiszem, hogy ennek jelentős költségmegtakarítási tényezője lenne (vagy nem tudom).
Amúgy amit elvettek, máshova rakták Smiley - az energia nem vész el, csak átalakul Grin. Mk2-ben a műszerfal dimmer nem világítós, viszont a lámpa magasságállítás tekerője meg igen Smiley. Amúgy Mk1 esetén is világít a tekerentyű végén a fehér vonalka, csak halványan, mert a számlapvilágítástól kapja a fényt Smiley - ez a módszer valószínűleg nem lett volna kivitelezhető az Mk2 féle állítóka esetén.
Egyébként ledesítettem ennek a körnek a megvilágítását, baró lett, ha oda jutok, képelek Smiley.
Astor pedig dolgozott helyettem neked Cheesy.

Jah azért megköszönöm a képeket astornak ! Wink

Még valami: jól vettem ki, hogy lényegében minden azonos, kivéve az MK2-es fehér/kék vezetékét? Magyarán azt kell NEM bekötni, mivel az adja a világítást a tekerőnek.

Kék, kék/piros -> lámpák motorjai (ezek mehetnek egybe MK1-nél)
narancs -> táp,
fekete -> test,
fehér/kék -> világítás NEM KELL, MK1 esetén

Jól nézem? Nem vagyok nagy villanyász, szóval javítsatok ki. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 13:31:41 »

Kék, kék/piros -> lámpák motorjai (ezek mehetnek egybe MK1-nél)
Mit jelent az, hogy "mehetnek egybe"? Mert amúgy Mk2-nél is egyben vannak, így nem értem ezt a megjegyzést.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 14:45:30 »

és tizedéért meg javítható is  Wink


Nem dobom el a régit...  wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 15:41:58 »

Mit jelent az, hogy "mehetnek egybe"? Mert amúgy Mk2-nél is egyben vannak, így nem értem ezt a megjegyzést.

Úgy néztem, hogy külön vannak, de ezek szerint rosszul néztem. Smiley
Próbálok kiigazodni a szálakon így fejben/képen, mert nincs előttem a 2 csati és agyalok, hogy akkor melyik vezetéket forrasztom melyikhez...  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2012.12.15 szombat, 12:30:52 »

és tizedéért meg javítható is  Wink

Nem a szerkezet égett el, hanem csak a csatlakozó része, összeolvadt a kábel csatlakozójával. Így most marad a maximális fordulatszám...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:04:43 »

Nem a szerkezet égett el, hanem csak a csatlakozó része, összeolvadt a kábel csatlakozójával. Így most marad a maximális fordulatszám...
Olyan csatim lehet, hogy még akad. Megnézem majd a régi kábelköteg-köteget. Smiley Annyi segítséget tudsz mondani, hogy milyen színű a csati és a vezetékek? (úgy egyszerűbb a padláson, dobozban, csativadászni Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2012.12.22 szombat, 17:55:44 »

sziasztok. Tudom,hogy nem teljesen ide tartozó téma,de lenne egy olyan kérdésem,hogy a drága és egyetlen ANYÓSÓMNAK  van egy 1997-es suzuki swift 1000cm3 kis valamije és hidegen van töltés a kocsin de ha bemelegszik a motor akkor elmegy a töltés. Új aksit raktam bele de akkor is csinálja. Van valakinek valami ÉRTELMES ötlete, Köszönöm elöre is a választ
cserélje le mondeora  Cheesy
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2012.12.22 szombat, 18:07:51 »

cserélje le mondeora  Cheesy


én is ezt mondtam de hisz ö az ANYÓS  falbav nyes worship  valami értelmes ötlet?Huh??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2012.12.22 szombat, 18:53:30 »

cserélje le mondeora  Cheesy
nem mindenki mazohista
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:16:34 »

sziasztok. Tudom,hogy nem teljesen ide tartozó téma,de lenne egy olyan kérdésem,hogy a drága és egyetlen ANYÓSÓMNAK  van egy 1997-es suzuki swift 1000cm3 kis valamije és hidegen van töltés a kocsin de ha bemelegszik a motor akkor elmegy a töltés. Új aksit raktam bele de akkor is csinálja. Van valakinek valami ÉRTELMES ötlete, Köszönöm elöre is a választ

Két tippem lenne. Mivel bemelegszik lejjebb esik az alapjárat -> generátor. (bár nem írtad, hogy menet közben van-e töltése vagy nincs... Smiley)
Vagy a generátor környékén lévő vezetékek közül nem bírja valamelyik a meleget... (esetleg valami elektronika nem bírja...)
Mond neki, hogy régi swiftből komolyabb karambol esetén élő embert nem szedtek még ki...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 22:49:12 »

sajna erre volt pénzük. Én nem szolok bele az életébe így ö se az enyémbe. Egyébként menet közbe sincs töltés. Amig hideg a motor van töltés de ha egy kicsit is bemelegszik akkor már nincs. a Kábelezést megcibáltam,megnéztem de sajna igy se javult meg.

Nem bántom én őket, sok ember örülne egy olyannak is. Wink (bár alternatívák vannak)
Hmmm. Pedig a csong autók elég egyszerűek. Lehet, hogy a carstyling.hu-n, a swift topicban tudnának azonnal okosságot mondani. Smiley (ők otthon vannak a témában, nyílvánvalóan Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 18:52:30 »

Olyan csatim lehet, hogy még akad. Megnézem majd a régi kábelköteg-köteget. Smiley Annyi segítséget tudsz mondani, hogy milyen színű a csati és a vezetékek? (úgy egyszerűbb a padláson, dobozban, csativadászni Grin)

Szia!

Köszi szépen, de egy bontóból ingyen kaptam, a jövőbeli vásárlásaimat elősegítendő.

Jó érzés ilyen segítőkész fórumtársakkal találkozni, mint Te és sokan innen a fórumról!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 13:16:03 »

Szia!

Köszi szépen, de egy bontóból ingyen kaptam, a jövőbeli vásárlásaimat elősegítendő.

Jó érzés ilyen segítőkész fórumtársakkal találkozni, mint Te és sokan innen a fórumról!

Akinek 6 irányba állítható a kormánya?! Simán. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tibesz
Vendég
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:35:09 »

 wave
Problém!!!
Sziasztok srácok :Az lenne a gondom hogy a riogatonak Záráskor és nyitáskor eltűnt az a csipogós hangja!!
Mit nézzek meg! Amúgy a riasztó tökéletes! A másik gondom Nem vílágit az első helyzet jelző Bizti égő jÓ!
 A hátsó világít szépen! Mitévő legyek?Huh?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:37:05 »

wave
 A hátsó világít szépen! Mitévő legyek?Huh?
szerintem várjál 1 napot mert amilyen az év első napja olyan lesz a többi is
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2013.01.01 kedd, 17:57:28 »

wave
Problém!!!
Sziasztok srácok :Az lenne a gondom hogy a riogatonak Záráskor és nyitáskor eltűnt az a csipogós hangja!!
Mit nézzek meg! Amúgy a riasztó tökéletes! A másik gondom Nem vílágit az első helyzet jelző Bizti égő jÓ!
 A hátsó világít szépen! Mitévő legyek?Huh?

A lámpakapcsoló lesz a beteg... Sad
(ha az összes bizti és az esetleges AWS is rendben van)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Lala79
Vendég
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2013.01.01 kedd, 18:06:17 »

Sziasztok! Boldog Új Évet Mindenkinek először is, no meg széles utat, balesetmentes közlekedést, és sok vidám, műszaki hiba mentes kilométert!
Az egyik barátom már elég rég óta tagja a Mondeo Clubnak, ő ajánlotta, hogy itt érdeklődjek! Nekem is volt már korábban Mondeo-m, egy 2.0 TDCi, 2006-os.
Az már sajnos nincs meg, most vettem egy I-es Mondeo sedant, 1995, 1,8Tdi-t.
Nagy érdemű clubtagok, kérem segítsetek nekem, hogy merre induljak el ezekben a témákban:
1. Nekem a tempomat a buzim, és tudom, mert láttam a hirdetésekben, hogy benzineseket lehet tempomattal kapni!  Szeretném utólagosan beletenni valahogy az enyémbe a tempomatot. Azért is gondolom, hogy talán nem reménytelen, mert a tempomat kontroll lámpája benne van a műszerfalban, csak nyilván funkció mentes jelenleg! Mit kellene keresni hozzá? Mechanika, elektronika?  help
2. A másik kérdés, hogy valakinek van e egy felesleges gázolaj szűrőház (megvenném), mert az enyémnek valószínűleg a pumpa alatti membrán átszakadt, amitől ugyan működik, de most cseréltem gázolaj szűrőt, és igen jó kis tüdő munka volt előcsalogatni a gázolajat a tankból...  gun
3. Ja, meg van e ötlet arra, hogy lehetne kicsit izmosabbá tenni a fényszórókat? Ez a sárga (vagy megsárgult) kivehető lencsék, amik a lámpában vannak, nagyon vérszegényen világítanak...

Amúgy csak jót tudok mondani a kocsiról! Szép is, belül is megkímélt, megy is, nem is zabagép, meg korához képest jó vezetni! És nem elhanyagolható szempont mostanában, hogy a 2006-os unokatestvérének 2 havi törlesztőjébe került...

Előre is köszönöm!

Üdv: Lala
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2013.01.01 kedd, 18:24:42 »

Sziasztok! Boldog Új Évet Mindenkinek először is, no meg széles utat, balesetmentes közlekedést, és sok vidám, műszaki hiba mentes kilométert!
Az egyik barátom már elég rég óta tagja a Mondeo Clubnak, ő ajánlotta, hogy itt érdeklődjek! Nekem is volt már korábban Mondeo-m, egy 2.0 TDCi, 2006-os.
Az már sajnos nincs meg, most vettem egy I-es Mondeo sedant, 1995, 1,8Tdi-t.
Nagy érdemű clubtagok, kérem segítsetek nekem, hogy merre induljak el ezekben a témákban:
1. Nekem a tempomat a buzim, és tudom, mert láttam a hirdetésekben, hogy benzineseket lehet tempomattal kapni!  Szeretném utólagosan beletenni valahogy az enyémbe a tempomatot. Azért is gondolom, hogy talán nem reménytelen, mert a tempomat kontroll lámpája benne van a műszerfalban, csak nyilván funkció mentes jelenleg! Mit kellene keresni hozzá? Mechanika, elektronika?  help
2. A másik kérdés, hogy valakinek van e egy felesleges gázolaj szűrőház (megvenném), mert az enyémnek valószínűleg a pumpa alatti membrán átszakadt, amitől ugyan működik, de most cseréltem gázolaj szűrőt, és igen jó kis tüdő munka volt előcsalogatni a gázolajat a tankból...  gun
3. Ja, meg van e ötlet arra, hogy lehetne kicsit izmosabbá tenni a fényszórókat? Ez a sárga (vagy megsárgult) kivehető lencsék, amik a lámpában vannak, nagyon vérszegényen világítanak...

Amúgy csak jót tudok mondani a kocsiról! Szép is, belül is megkímélt, megy is, nem is zabagép, meg korához képest jó vezetni! És nem elhanyagolható szempont mostanában, hogy a 2006-os unokatestvérének 2 havi törlesztőjébe került...

Előre is köszönöm!

Üdv: Lala

Szia ! Üdv a fórumon és köszönjük a jókívánságokat !  wave

1. Sajnos a TD-be (nem TDi, mert nincsen elektronikus befecskendezés, mechanikus az adagoló Smiley) nem lehet tempomatot tenni. Gyárit legalábbis. Sok melóval és pénzel egy Waeco Magic-et bele tudsz építeni. De nem éri meg szerintem.
2. Nekem van egy majdnem új szűrőházam, gyári Motorcraft/Delphi, itt : http://mondeo.hu/index.php?topic=1445.msg714428#msg714428
Mivel jóformán új és anno 26 pénz volt 10+postáért adom. (sok-sok, de nem utángyártott, nem 10000000 órát dolgozott és nem 18 éves)
3. Azokat a besárgult plexiket ki lehet dobni és újakat venni helyettük. +1 pár UV mentes izzó és máris jobban látsz. Smiley
Ha még jobban akarsz látni, akkor 1996-os (még MK1, az utolsó széria) vésett üveges és plexi nélküli foncsoros lámpahídra kell beruháznod. (személy szerint nekem csak vésett üvegem van, de jobb, mint a plexis volt... ill. egy műszeres fényszóróbeállítás is csodákra képes Smiley)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2013.01.01 kedd, 18:48:42 »

miért is nem lehet?
csak az angol tádéba lehet? wow1
svega-nak sikerült, akkor miért ne lehetne belerakni?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:26:21 »

miért is nem lehet?
csak az angol tádéba lehet? wow1
svega-nak sikerült, akkor miért ne lehetne belerakni?
Részben igazad van. Evvel - nekem - csak annyi a bibi, hogy túl sok gyakorlati tapasztalat nincs róla, ráadásul ez az egyetlen, amiről van információ, hogy egy márkatárs beüzemelte a TD-be. És csak ennyi, hogy valami mintha sikerült volna neki, de nem az igazi. Hosszútávú tapasztalatról és más sikeres beépítésről én nem tudok. Ha tudsz egyebet, mond, én kíváncsi vagyok az ilyen dolgokra. worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:28:28 »

miért is nem lehet?
csak az angol tádéba lehet? wow1
svega-nak sikerült, akkor miért ne lehetne belerakni?
nem gyári volt sztem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2013.01.01 kedd, 20:51:26 »

nem gyári volt sztem
dehogy nem. bontóból vette az egész szettet. olyan röhelyes áron, hogy többen is kapacitálték a további beszerzésekre...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2013.01.01 kedd, 20:53:44 »

Részben igazad van. Evvel - nekem - csak annyi a bibi, hogy túl sok gyakorlati tapasztalat nincs róla, ráadásul ez az egyetlen, amiről van információ, hogy egy márkatárs beüzemelte a TD-be. És csak ennyi, hogy valami mintha sikerült volna neki, de nem az igazi. Hosszútávú tapasztalatról és más sikeres beépítésről én nem tudok. Ha tudsz egyebet, mond, én kíváncsi vagyok az ilyen dolgokra. worship
megint nekem kellene kikukázni a régi hsz-eit? volt vele tapasztalat. egyetlen hátránya és ami magyarázatod adott arra, hogy miért nem szereltek td-be, mert alacsony fordulatról nem lehetett vele gyorsítani. de azt mondta, erre is tud megoldást. mire ez meglett, már leregelt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2013.01.01 kedd, 20:55:12 »

dehogy nem. bontóból vette az egész szettet. olyan röhelyes áron, hogy többen is kapacitálték a további beszerzésekre...
Annyi volt a tapasztalata,hogy ötödikben,ha nagyon alacsony sebességnél emelkedő jön,akkor érdemes kikapcsolni és visszaváltani különben padlógázt ad és megeszi a fejedet nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2013.01.01 kedd, 21:05:20 »

Annyi volt a tapasztalata,hogy ötödikben,ha nagyon alacsony sebességnél emelkedő jön,akkor érdemes kikapcsolni és visszaváltani különben padlógázt ad és megeszi a fejedet nyes
na ezaz. így a pontos. integet2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2013.01.02 szerda, 17:40:15 »

na ezaz. így a pontos. integet2
Namost, az, hogy svega mit épített be az autójába és hogyan, az nem a gyári témákkal kapcsolatos dolog. Ő értett hozzá, volt kedve sz*rakodni a beépítéssel. Kb. annyira gyári egy benzines tempomatja egy TD-be, mint amit én írtam Waeco-t. Továbbá rajta kívül nem csinált tudomásom szerint senki ilyet, így tanácsot és tapasztalatot sem tudunk adni ez ügyben. (továbbá a Ford mérnökök sem viccből nem építettek TD-be tempomatot...)
Nem hiszem, hogy egy kezdő MK1-es Mondeo-s rögtön elkezd faragni... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:20:08 »

Namost, az, hogy svega mit épített be az autójába és hogyan, az nem a gyári témákkal kapcsolatos dolog. Ő értett hozzá, volt kedve sz*rakodni a beépítéssel. Kb. annyira gyári egy benzines tempomatja egy TD-be, mint amit én írtam Waeco-t. Továbbá rajta kívül nem csinált tudomásom szerint senki ilyet, így tanácsot és tapasztalatot sem tudunk adni ez ügyben. (továbbá a Ford mérnökök sem viccből nem építettek TD-be tempomatot...)
Nem hiszem, hogy egy kezdő MK1-es Mondeo-s rögtön elkezd faragni... Cheesy
hmm...
előttem, senki nem cserélt kezdő mondeosként komplett tetőt mondeon. kérdezd meg drof-ot, hogy hogy sikerült...
és nem vagyok lakatos...
lehet nyivákolni, hogy milyen jó lenne ez, meg az....de alapvetően ami kell a tempomatnak, az megvan a td-ben is. a bowdenen kell dolgozni, meg az adagoló csatlakozásán, de ez egy kis műszaki érzékkel megáldott embernek nem hiszem, hogy baromi nagy gondot jelenteni.
aki hosszú utakon használja, annak simán nagy könnyebség. az én kocsimban sem volt gyárilag...akkor ebbe sem lehet rakni? dehogy nem. mindent lehet...
személy szerint én imádom a tempomatot és rohadtul utálom már az asszony kocsiját, hogy nincsen bent. de még nem döntöttem el, hogy felgyújtom azt a szhart, vagy eladjuk...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:35:03 »

hmm...
előttem, senki nem cserélt kezdő mondeosként komplett tetőt mondeon. kérdezd meg drof-ot, hogy hogy sikerült...
és nem vagyok lakatos...
lehet nyivákolni, hogy milyen jó lenne ez, meg az....de alapvetően ami kell a tempomatnak, az megvan a td-ben is. a bowdenen kell dolgozni, meg az adagoló csatlakozásán, de ez egy kis műszaki érzékkel megáldott embernek nem hiszem, hogy baromi nagy gondot jelenteni.
aki hosszú utakon használja, annak simán nagy könnyebség. az én kocsimban sem volt gyárilag...akkor ebbe sem lehet rakni? dehogy nem. mindent lehet...
személy szerint én imádom a tempomatot és rohadtul utálom már az asszony kocsiját, hogy nincsen bent. de még nem döntöttem el, hogy felgyújtom azt a szhart, vagy eladjuk...
vw g5-be nem nagy tudomány belerakni utólag vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:36:10 »

vw g5-be nem nagy tudomány belerakni utólag vigyor3
ha van, akkor nem. de ebbe a fhosba nincs semmi. egy lada samara felszereltségével vetekszik...
ja meg nem 1.4-es motorhoz... levele
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:37:44 »

ha van, akkor nem. de ebbe a fhosba nincs semmi. egy lada samara felszereltségével vetekszik...
ja meg nem 1.4-es motorhoz... levele
http://tempomatszereles.hu/vw/golf_v_5__jetta_1k/tempomat-c6.html
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:40:42 »

worship worship worship
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2013.01.02 szerda, 23:32:38 »

hmm...
előttem, senki nem cserélt kezdő mondeosként komplett tetőt mondeon. kérdezd meg drof-ot, hogy hogy sikerült...
és nem vagyok lakatos...
lehet nyivákolni, hogy milyen jó lenne ez, meg az....de alapvetően ami kell a tempomatnak, az megvan a td-ben is. a bowdenen kell dolgozni, meg az adagoló csatlakozásán, de ez egy kis műszaki érzékkel megáldott embernek nem hiszem, hogy baromi nagy gondot jelenteni.
aki hosszú utakon használja, annak simán nagy könnyebség. az én kocsimban sem volt gyárilag...akkor ebbe sem lehet rakni? dehogy nem. mindent lehet...
személy szerint én imádom a tempomatot és rohadtul utálom már az asszony kocsiját, hogy nincsen bent. de még nem döntöttem el, hogy felgyújtom azt a szhart, vagy eladjuk...

Mindent lehet, ez tény. Viszont azért szerintem Téged, meg drof-ot ne hasonlítsunk össze egy olyan emberrel, aki most vette a Mondeoját. Szerintem ez is tény. Főleg, hogy Neked hobbi kocsi a Mondeod, ahogy drofnak is. Én is azért tudok sok sz*rt belepakolni az én dögömbe, mert van itthon másik autó, nem létszükséglet, hogy jó legyen és minden órában ugrásra kész. Nah mindegy, nem akarok én vitába keveredni, csak elmondtam a véleményemet, annak tudatában, hogy pl. a kérdező klubtárs még a sárga plexiket sem cserélte ki a lámpákban, ill. annak sincs/volt tudatában, hogy gyárilag volt-e a TD-kben tempomat.
Továbbá elég kevés TD-st tudok akinek lenne tempomatja. Konkrétan csak svega projectéről hallottam, de azt sem tudom, hogy neki mennyire vált be.
(benzinesbe könnyű berakni, lévén, hogy gyártottak hozzá alkatrészeket)  
Jah és lakatos nem vagy, de azért tudtommal nem állsz messze a fémmunkáktól. wave

(U.I.: én is szeretem a tempomatot, sok-sok ezer külföldi kilométert vezettem le sok-sok különböző autóval, tempomattal Wink)
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.02 szerda, 23:40:10 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Lala79
Vendég
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2013.01.05 szombat, 18:47:46 »

Hahó! Először is BÚÉK, Srácok!

Rajtam ugyan ne vesszetek össze! Hogy most vettem a Mondeo-t, az igaz, de nem vagyok nyeretlen két éves. Szeretnék bele tempomatot, mert sokat megyek, és nagyon szeretem!
Konkrétan le tudja valaki írni, hogy ami a frászt kellene venni hozzá? Én nem, mert nem vagyok műszaki ember, de van, aki megcsinálja! Én bármit eladok, de nem szerelek, mert ahhoz nem értek!

A lámpával kapcsolatban van valakinek esetleg ilyen műanyag prizmája (5e/db áron akartak rám sózni műanyag prizmát, valamiért nem kértem! Cheesy Ennél szerényebb ajánlatra nyitott vagyok!), vagy mennyibe kerül az a lejjebb említett vésett üveg? Van e valakinek eladó, vagy van e esetleg egy link, ahol be lehet szerezni? Annak a mérete nem egyezik a jelenlegi foglalatával? Magyarul 1-1 ki lehet cserélni, vagy van még vele valami trükk?
A műszeres beállításos okosságokról annyit, hogy vagy kismillió kocsim volt már, céges is, stb, viszont mindig úgy láttam a lámpákkal a legjobban, amikor én sötétben belőttem! Egy csavarhúzó, meg némi türelem... Szerintem! A nagyobb teljesítményű izzó persze jó, nyilván!

A gázolajszűrőre szerintem tavasszal visszatérünk! Köszönöm előre is!

Várom az infót, örök hála nektek érte!

Lala
Naplózva
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.