Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:37:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1939388 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 17:15:43 »


De nem kormány kell, hanem ilyen:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_kormany_legzsak_szalag_1477140358.html

MK2 nevű felhasználónál van több darab is ennek a töredékéért.

Szívesen angel

6e vettem a komplett bőr kormányt, jó állapotban van, az enyémen a szivacs amúgy is eléggé oda van, és a szalag is rajta van.
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
rssportv6
Vendég
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:14:50 »

sziasztok az a kérdésem lenne hogy board computert be lehet tenni a sima ora helyére vagy bonyolult?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:21:38 »

sziasztok az a kérdésem lenne hogy board computert be lehet tenni a sima ora helyére vagy bonyolult?

betenni nagyon egyszerű...
jah, hogy működjön is, az már kevésbé egyszerű...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:06:22 »

betenni nagyon egyszerű...
jah, hogy működjön is, az már kevésbé egyszerű...
hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:40:28 »

hehe
na jóóóóó...ez alól te vagy az egyetlen kivétel, aki erősíti a szabályt... beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2011.09.17 szombat, 21:23:01 »

Sziasztok!

Elkezdett villogni a légzsák visszajelzőm. 2 villanás után 4-5mp szünet. Azt mondta valaki ez az utasoldali légzsák hibáját jelzi. Ti mit néznétek meg elsőnek, mi lehet a hiba oka? Biztosítékokat végignéztem, bár nem tudom melyik tartozik hozzá pontosan.

Köszi a segítséget előre is! Pocska
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2011.09.17 szombat, 23:10:07 »

Sziasztok!

Elkezdett villogni a légzsák visszajelzőm. 2 villanás után 4-5mp szünet. Azt mondta valaki ez az utasoldali légzsák hibáját jelzi. Ti mit néznétek meg elsőnek, mi lehet a hiba oka? Biztosítékokat végignéztem, bár nem tudom melyik tartozik hozzá pontosan.

Köszi a segítséget előre is! Pocska
az lesz az. legvalószínűbb a csati kontakt hiba. ha nekiállnál utána járni akku saru pozitívot előtte kapd le.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 07:53:14 »

az lesz az. legvalószínűbb a csati kontakt hiba. ha nekiállnál utána járni akku saru pozitívot előtte kapd le.

És azt hogy kezdjem el megnézni? Fogalmam sincs mert még soha nem csináltam ilyet. Hogy és hol kezdjem a csati ellenőrzését?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 10:35:11 »

És azt hogy kezdjem el megnézni? Fogalmam sincs mert még soha nem csináltam ilyet. Hogy és hol kezdjem a csati ellenőrzését?
A kormány  burkolata alatt,és a jobb oldali lábtérnél,illetve ha  van oldallégzsákod akkor az ülés alatt. ha kell fotózok neked.



A sárga színű csatlakozások a légzsákoké.
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.18 vasárnap, 10:44:55 írta Lacasa » Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 12:06:03 »

A kormány  burkolata alatt,és a jobb oldali lábtérnél,illetve ha  van oldallégzsákod akkor az ülés alatt. ha kell fotózok neked.



A sárga színű csatlakozások a légzsákoké.
 integet2

Ok! Megnézem őket és befújkálom kontakt spray-vel. Gondolom előtte jó ha leszedem az aksisarut, nehogy kinyíljon a légzsák?!
Naplózva
bebcsibe
Vendég
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 16:49:16 »

'Ismét akadt egy kis gond:D Nem működik az ablaktörlő'. Esetleg valami tipp, egyik nap jó volt kövi nap már nem... Hol kezdjem a hiba keresést.. A kormánynál a kapcsolójában, vagy a relé szokott elromlani, esetleg a motorja? Minden tippet örömmel fogadok.'

Valaki esetleg tudja az ablak törlő motorjánál a fekete a - és a másik kettő közül melyik a + vagy hogy van a lábkiosztása mert 3 vezeték jön ki belőle... És attól félek az krepált be.

Üdv
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 17:01:01 »

'Ismét akadt egy kis gond:D Nem működik az ablaktörlő'. Esetleg valami tipp, egyik nap jó volt kövi nap már nem... Hol kezdjem a hiba keresést.. A kormánynál a kapcsolójában, vagy a relé szokott elromlani, esetleg a motorja? Minden tippet örömmel fogadok.'

Valaki esetleg tudja az ablak törlő motorjánál a fekete a - és a másik kettő közül melyik a + vagy hogy van a lábkiosztása mert 3 vezeték jön ki belőle... És attól félek az krepált be.

Üdv
a motor nem megy biztos? mert a szerkezet is szét szokott hullani.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:30:31 »

hali kérdésem a következő valaki esetleg tudja hová lehet beszerelni üza.átfolyás mérőt? esetleg hogyan nézhet ki? hol keresem? a cégnél jól ki babráltak velem, állitólag beszerelték a verdámba csak nem tudom hová.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:36:13 »

hali kérdésem a következő valaki esetleg tudja hová lehet beszerelni üza.átfolyás mérőt? esetleg hogyan nézhet ki? hol keresem? a cégnél jól ki babráltak velem, állitólag beszerelték a verdámba csak nem tudom hová.

Mire szeretnéd használni?
Van gyárilag fedcomp az autódban? Csak mert azon van átfolyásmérő funkció.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:38:25 »

hali kérdésem a következő valaki esetleg tudja hová lehet beszerelni üza.átfolyás mérőt? esetleg hogyan nézhet ki? hol keresem? a cégnél jól ki babráltak velem, állitólag beszerelték a verdámba csak nem tudom hová.
A te saját autódat megbabrálták a tudtod/beleegyezésed nélkül?  wow1 Az azért nem semmi. Szerintem tehetnél ellene valamit.

Ha viszont céges kocsi, és a főnök csak óvatos, mert nem szeretné, hogy több üzemanyagot fogyasszon a kocsi, mint amit tényleg fogyaszt, akkor meg nem hinném, hogy piszkálnod kéne. De te tudod.

Mindenesetre nem tudom, hol lehet. Talán a benzincső valamelyik részén a tank és a nyomásszabályzó között?  nyes
Ha megtaláltad, megírhatnád, hogy a visszafolyóág is bele van-e kötve. Mert ha nem, akkor fals értékeket fog szolgáltatni.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2011.09.20 kedd, 10:19:41 »

Sziasztok!
Mondjátok meg legyetek szívesek, hogy MKI 1.8 TD-n hol találom a tolatólámpa kapcsolót?! Cserés lenne, de nem tudom hol van!
Köszönöm!
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2011.09.20 kedd, 18:59:21 »

Mire szeretnéd használni?
Van gyárilag fedcomp az autódban? Csak mert azon van átfolyásmérő funkció.
nem a mondimat buherálták meg! Azért ölnék gun a céges autómat ami egy G astra kombi és szerintem csak az alap comp van benne. nem tudom nezni a különböző fogy. adatokat rajta, gps-t szereltek bele flottakövetés gyanánt. Kormányhivatal,szeretné tudni mikor járok a málnásban :nyes:és igy nem merem kivenni a megtakaritásomat.mert nem tudom tényleg beszerelték -e az átfolyás mérőt is : falbav
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:14:56 »

nem a mondimat buherálták meg! Azért ölnék gun a céges autómat ami egy G astra kombi és szerintem csak az alap comp van benne. nem tudom nezni a különböző fogy. adatokat rajta, gps-t szereltek bele flottakövetés gyanánt. Kormányhivatal,szeretné tudni mikor járok a málnásban :nyes:és igy nem merem kivenni a megtakaritásomat.mert nem tudom tényleg beszerelték -e az átfolyás mérőt is : falbav
Ha kivenni nem mered, akkor meg nyomd ki a szemét,(padlógáz) különben Ők veszik ki.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:26:37 »

Sziasztok! Egy olyan érdekesség van az autómmal ami fogalmam sincs micsoda. Ha tankolok és van benne benzin, akkor ég középen a tankolást jelző lámpa, ha a pirosba ér a tartalékkal megy már akkor pedig nem. Tehát jó lenne, ha fordítva működne és akkor égne a lámpa amikor már nem sok naftám van.. Cheesy Mi lehet?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:29:11 »

Sziasztok! Egy olyan érdekesség van az autómmal ami fogalmam sincs micsoda. Ha tankolok és van benne benzin, akkor ég középen a tankolást jelző lámpa, ha a pirosba ér a tartalékkal megy már akkor pedig nem. Tehát jó lenne, ha fordítva működne és akkor égne a lámpa amikor már nem sok naftám van.. Cheesy Mi lehet?
Csak fordítva van bekötve a műszer. Régebben volt is erről beszélgetés, de ne tudnám megmondani, hogy melyik topicban. Gondolom majd ha olvassa az illetékes, akkor nyilatkozik.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:37:53 »

Csak fordítva van bekötve a műszer. Régebben volt is erről beszélgetés, de ne tudnám megmondani, hogy melyik topicban. Gondolom majd ha olvassa az illetékes, akkor nyilatkozik.

Rendben, köszönöm. Várom a megfejtést mert jó lenne ha normálisan működne. Másik: A bal oldalról valamiért nem működik a központi zár. Ha a jobb oldalon zárom be akkor a bal oldalt is zárja, viszont ha kulccsal zárom bal oldalt akkor csak azt az ajtót zárja. Erre valami?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:46:52 »

Rendben, köszönöm. Várom a megfejtést mert jó lenne ha normálisan működne. Másik: A bal oldalról valamiért nem működik a központi zár. Ha a jobb oldalon zárom be akkor a bal oldalt is zárja, viszont ha kulccsal zárom bal oldalt akkor csak azt az ajtót zárja. Erre valami?
Ilyet nekem is csinál, de csak hidegben. Ezt sem tudom megmondani pontosan, mert nem mélyedtem bele, de azt hiszem vagy a bal záradban van valami kis műanyag bisz-*** elkopva, vagy csak a többi motort vezérlő szál van megszakadva, tehát a bal motorból nem megy ki jel a többi motorhoz.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2011.09.20 kedd, 20:02:32 »

Ilyet nekem is csinál, de csak hidegben. Ezt sem tudom megmondani pontosan, mert nem mélyedtem bele, de azt hiszem vagy a bal záradban van valami kis műanyag bisz-*** elkopva, vagy csak a többi motort vezérlő szál van megszakadva, tehát a bal motorból nem megy ki jel a többi motorhoz.

Azt tudod, hogy hogyan lehetne hozzáférni az egész hóbelevanchoz, hogy lássam a kínját? Múltkor nagyon megszívtam vele. Vásárlás után leálltam egy közeli kisváros parkolójában, bezártam a bal oldalt majd szép nyugodtan felszálltam a Budapesti járatra. 1 óra és 80km megtétele után ütött be a krach, hogy elfelejtettem a jobb oldalát is bezárni.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2011.09.20 kedd, 20:13:36 »

Azt tudod, hogy hogyan lehetne hozzáférni az egész hóbelevanchoz, hogy lássam a kínját? Múltkor nagyon megszívtam vele. Vásárlás után leálltam egy közeli kisváros parkolójában, bezártam a bal oldalt majd szép nyugodtan felszálltam a Budapesti járatra. 1 óra és 80km megtétele után ütött be a krach, hogy elfelejtettem a jobb oldalát is bezárni.
Ajtókárpit le, zár ki. Én nem lettem okosabbb, amikor kiszedtem.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2011.09.20 kedd, 20:17:39 »

Ajtókárpit le, zár ki. Én nem lettem okosabbb, amikor kiszedtem.
van egy kis műanyag elektromos cucc rápattintva a kilincs szerkezetre, és ha elfordítod a kulcsot, akkor ezt kapcsolnia kéne a zárnak.  egy félhold alakú fehér bigyó. nem tudom elmondani jobban. ez érzékeli, merre tekered a zárat, és ez vezérli a ketős reteszt is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2011.09.20 kedd, 20:18:23 »

És azt hogy kezdjem el megnézni? Fogalmam sincs mert még soha nem csináltam ilyet. Hogy és hol kezdjem a csati ellenőrzését?
akkor is ezt csinálja ha nincs oldal légzsák az övfeszitö miatt ez esetben az ülés alatt nem érintkezik
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2011.09.20 kedd, 23:30:59 »

hali kérdésem a következő valaki esetleg tudja hová lehet beszerelni üza.átfolyás mérőt? esetleg hogyan nézhet ki? hol keresem? a cégnél jól ki babráltak velem, állitólag beszerelték a verdámba csak nem tudom hová.
ahogy sejtettem: nem véletlenül rakták bele és nem véletlenül háborodsz fel rajta  levele
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2011.09.21 szerda, 08:20:32 »

nem a mondimat buherálták meg! Azért ölnék gun a céges autómat ami egy G astra kombi és szerintem csak az alap comp van benne. nem tudom nezni a különböző fogy. adatokat rajta, gps-t szereltek bele flottakövetés gyanánt. Kormányhivatal,szeretné tudni mikor járok a málnásban :nyes:és igy nem merem kivenni a megtakaritásomat.mert nem tudom tényleg beszerelték -e az átfolyás mérőt is : falbav

Hát, na. Milyen megtakarításra gondolsz? Inkább nem is mondok semmit, mert nagy anyázás lesz belőle.

Jó helyen van az az átfolyásmérő.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2011.09.21 szerda, 08:33:24 »

Hát, na. Milyen megtakarításra gondolsz? Inkább nem is mondok semmit, mert nagy anyázás lesz belőle.

Jó helyen van az az átfolyásmérő.
Az bizti,hogy jó helyen lehet mert még nem találtam meg!!! :falbav:Milyen megtakaritásra? :nyes:hát ami már a kotta fölött nem fért a tankba.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2011.09.21 szerda, 09:59:13 »

nem a mondimat buherálták meg! Azért ölnék gun a céges autómat ami egy G astra kombi és szerintem csak az alap comp van benne. nem tudom nezni a különböző fogy. adatokat rajta, gps-t szereltek bele flottakövetés gyanánt. Kormányhivatal,szeretné tudni mikor járok a málnásban :nyes:és igy nem merem kivenni a megtakaritásomat.mert nem tudom tényleg beszerelték -e az átfolyás mérőt is : falbav

Hali,
mi is ilyen cuccot rakattunk a belfoldes kamionjainkba es kijelenthetem, hogy priman mukodik is. Ha buheralod, akkor kuld egy vesz-jelet es gyonyoruen vigyorog a fonok orcajaba, hogy okoskodik a kollega. Ha nem lattad meg a felhasznaloi feluletet, akkor egy kis ismerteto:
Nem kifejezetten a fogyasztast meri, hanem a tankolt mennyiseget (liter, felefele mutato zold nyil) lehet vele kovetni, termeszetesen a szoftvernek nem jelent gondot a megtett ut fuggvenyeben a fogyasztast is kiszamitani. Amennyiben a tankbol tortenik az uzemanyag leszivasa, akkor azt egy termetes piros lefele mutato nyil jelzi, literre kiszamitva. A rendszer nem csak egy atfolyasmerobol all, hanem tobb szalon szedegeti az adatokat, amit tovabbit a kozpont fele es a szoftver az alapjan allitja ossze a kepet.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2011.09.21 szerda, 10:01:53 »

Rendben, köszönöm. Várom a megfejtést mert jó lenne ha normálisan működne. Másik: A bal oldalról valamiért nem működik a központi zár. Ha a jobb oldalon zárom be akkor a bal oldalt is zárja, viszont ha kulccsal zárom bal oldalt akkor csak azt az ajtót zárja. Erre valami?

Hali,

nalad sztem a baloldali ajtozarban a kozponti zarat vezerlo mikrokapcsolok vannak elkopva. Ezt nem lehet kulon cserelni, csak kompletten. En ugy oldottam meg, hogy beszereltettem egy taviranyitos kozponti zarat es azota semmi gond. Az ara ennek toredeke volt, mint az uj cuccnak, mert ha bontottat veszel, annal ugyanugy kopottak a mikrokapcsolok, az uj pedig horror arban van.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2011.09.21 szerda, 10:38:04 »

Hali,

nalad sztem a baloldali ajtozarban a kozponti zarat vezerlo mikrokapcsolok vannak elkopva. Ezt nem lehet kulon cserelni, csak kompletten. En ugy oldottam meg, hogy beszereltettem egy taviranyitos kozponti zarat es azota semmi gond. Az ara ennek toredeke volt, mint az uj cuccnak, mert ha bontottat veszel, annal ugyanugy kopottak a mikrokapcsolok, az uj pedig horror arban van.

Egy ilyen távirányítós közp. zár mennyibe került neked?
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2011.09.21 szerda, 11:48:47 »

Egy ilyen távirányítós közp. zár mennyibe került neked?
ha jol emlekszem szerelessel egyutt volt 15 vagy 20ezer. Azert nem tudom pontosan, mert ezzel egyidejuleg mas elektromos melokat is csinaltattam es nem vagyok biztos benne, hogy azokert szamolt-e fol kulon penzt a szerelo vagy nem. Az viszont tuti, hogy 20ezer volt a vege mindennel egyutt.
Ja, Gemini tipusut szerelt be.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:00:09 »

nalad sztem a baloldali ajtozarban a kozponti zarat vezerlo mikrokapcsolok vannak elkopva. Ezt nem lehet kulon cserelni, csak kompletten. En ugy oldottam meg, hogy beszereltettem egy taviranyitos kozponti zarat es azota semmi gond. Az ara ennek toredeke volt, mint az uj cuccnak, mert ha bontottat veszel, annal ugyanugy kopottak a mikrokapcsolok, az uj pedig horror arban van.
Az addig okés, hogy utólagos kp-i zárat raksz a kocsiba, ha olyan a kocsi, hogy nincs benne gyárilag ilyen opció.
Én viszont szeretem a gyári megoldásokat, még akkor is, ha esetleg a bontott ugyanolyan kopott lehet, mint a rossz. Viszont nem kell plusz madzagokat behúzni, plusz szerelni, plusz eszközöket rámolni a kocsiba, ami nem biztos, hogy olyan tökéletesen működik, mint a gyári megoldás, ráadásul plusz hibaforrás. Szerintem.
Egyébként jó a szerelőd, jó olcsó az óradíja, ez pozitív. Vagy nagyon gyors, és 3 órán belül megoldott minden elektromos problémát amit odavittél neki a kp-i zár beszereléssel együtt (én szerelő ismerősöm 4250.-+Á óradíjjal dolgozik), hogy a kp-i zár árával együtt kijött neked 20e-ből. Szerencsés vagy.
Én maradok a gyári megoldásnál, csak arra kell figyelni, hogy a modulból van 4 csatlakozólábú és 6 csatlakozó lábú, ami ugyebár emiatt nem csereszabatos.
De szerintem 12ezerért már hozzá lehet jutni.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:04:18 »

Az addig okés, hogy utólagos kp-i zárat raksz a kocsiba, ha olyan a kocsi, hogy nincs benne gyárilag ilyen opció.
Én viszont szeretem a gyári megoldásokat, még akkor is, ha esetleg a bontott ugyanolyan kopott lehet, mint a rossz. Viszont nem kell plusz madzagokat behúzni, plusz szerelni, plusz eszközöket rámolni a kocsiba, ami nem biztos, hogy olyan tökéletesen működik, mint a gyári megoldás, ráadásul plusz hibaforrás. Szerintem.
Egyébként jó a szerelőd, jó olcsó az óradíja, ez pozitív. Vagy nagyon gyors, és 3 órán belül megoldott minden elektromos problémát amit odavittél neki a kp-i zár beszereléssel együtt (én szerelő ismerősöm 4250.-+Á óradíjjal dolgozik), hogy a kp-i zár árával együtt kijött neked 20e-ből. Szerencsés vagy.
Én maradok a gyári megoldásnál, csak arra kell figyelni, hogy a modulból van 4 csatlakozólábú és 6 csatlakozó lábú, ami ugyebár emiatt nem csereszabatos.
De szerintem 12ezerért már hozzá lehet jutni.

Üdv, HegeGabi.

Nekem van gyárilag központi zár, csak valamiért ha a bal oldalon zárok, akkor a jobbat nem zárja / nyitja. Ha jobb oldalt nyitok vagy zárok akkor csinálja a bal oldali ajtómmal is.. Cheesy Tehát befelé bemegy a jel, de kifelé már nem. Cheesy
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2011.09.21 szerda, 15:06:54 »

Nekem van gyárilag központi zár, csak valamiért ha a bal oldalon zárok, akkor a jobbat nem zárja / nyitja. Ha jobb oldalt nyitok vagy zárok akkor csinálja a bal oldali ajtómmal is.. Cheesy Tehát befelé bemegy a jel, de kifelé már nem. Cheesy
Igen, tudom, ezt olvastam. Erre reagálta Csocso, hogy rakj bele utólagos kp-i zárat. Amire én azt írtam, amit.
Hogy én inkább keresnék bontott modult, és kicserélném. Igaz, van egy nagyon pici esélye, hogy rossz a bontott is, de inkább megpróbálnám, minthogy utólagos akármikkel babráljak.
Speciel nekem van legalább 2 db modulom is tarcsiban (6 lábú csatlakozóval), ha nagyon nem találsz a közeledben, lehet róla szó, hogy adok egyet.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 08:01:54 »

Igen, tudom, ezt olvastam. Erre reagálta Csocso, hogy rakj bele utólagos kp-i zárat. Amire én azt írtam, amit.
Hogy én inkább keresnék bontott modult, és kicserélném. Igaz, van egy nagyon pici esélye, hogy rossz a bontott is, de inkább megpróbálnám, minthogy utólagos akármikkel babráljak.
Speciel nekem van legalább 2 db modulom is tarcsiban (6 lábú csatlakozóval), ha nagyon nem találsz a közeledben, lehet róla szó, hogy adok egyet.

Hali Gabi,

pontositas: nem azt akartam mondtam, hogy utolagos kozponti zarat rakjon bele, hanem azt, hogy olcsobb beszerelni egy kozponti zarat (is) vezerlo riasztot, mint kicserelni a zaraknal a komplett cuccot. Elnezest a rossz megfogalmazasert, megyek Nyelvesz Jozsihoz korrepetalasra  nyes.

Nekem ugyanilyen volt a sztori, mint Hayhapapi kolleganak. Eloszor a bal ajto, utana jott a jobb ajto.

Mivel a gyari kozponti zaramnak az egvilagon semmi hibaja sincs - kiveve a kopott mikrokapcsolokat - ezert olcsobb a riaszto beszerelese, mint az uj cuccok megvetele.
Meg amugy is, nem volt riaszto a kocsiban es mar ideje volt, hogy kapjon egyet, szal mondhatnam azt is, hogy ez igy 2in1 megoldas lett.
Szerencsere van par baratom, akik autoszerelok es ok is ismernek kollegakat kulonfele markaszervizekbol, akik szivesen dolgoznak otthon, igy en a markaszervizes munka minoseget kapom toredek aron, raadasul mivel barati kapcsolat van, nem vernek at es a gyari alkatreszeket sem annyiert kapom, mint az egyszeri ember...
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.22 csütörtök, 08:05:32 írta Csocso » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 08:34:54 »

Hali Gabi,

pontositas: nem azt akartam mondtam, hogy utolagos kozponti zarat rakjon bele, hanem azt, hogy olcsobb beszerelni egy kozponti zarat (is) vezerlo riasztot, mint kicserelni a zaraknal a komplett cuccot. Elnezest a rossz megfogalmazasert, megyek Nyelvesz Jozsihoz korrepetalasra  nyes.

Nekem ugyanilyen volt a sztori, mint Hayhapapi kolleganak. Eloszor a bal ajto, utana jott a jobb ajto.

Mivel a gyari kozponti zaramnak az egvilagon semmi hibaja sincs - kiveve a kopott mikrokapcsolokat - ezert olcsobb a riaszto beszerelese, mint az uj cuccok megvetele.
Meg amugy is, nem volt riaszto a kocsiban es mar ideje volt, hogy kapjon egyet, szal mondhatnam azt is, hogy ez igy 2in1 megoldas lett.
Szerencsere van par baratom, akik autoszerelok es ok is ismernek kollegakat kulonfele markaszervizekbol, akik szivesen dolgoznak otthon, igy en a markaszervizes munka minoseget kapom toredek aron, raadasul mivel barati kapcsolat van, nem vernek at es a gyari alkatreszeket sem annyiert kapom, mint az egyszeri ember...
okéj,akkor gondolj bele abba,hogy ő meg nem a gyári minőséget kapja töredékáron.Másrészt miért olyan fontos a riasztó?Senki még csak le se xarja,ha megszólal egy autóriasztó.NEkem eddig copás volt mindegyik,ami utólag volt berakva az előző tulajok által (a szeszélyes,önmagától ki-be zárás,valamint a nyithatatlanság napirenden voltak,pedig a három autóban volt gyári és utólagos riasztó-kp. zár vezérlő)és visszagondolva jópáran voltak így.Már ne haragudj,de miért rosszabb egy jól működő kp zár-a rosszak cseréje után-mint egy riasztó beszerelése?Ott az immó,duplazár,aztán aki akarja az elviszi az összes riasztóval együtt is.
Én a mostani autónál egy jó tanácsot kaptam,amikor a behalt zárakat cseréltem:először a gyári állapot visszaállítása és utána riasztó (ami nélkül a mai napig nagyon jól meg vagyok) különben a fentebb leír végeláthatatlan küzdelem lesz az elektronikával.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 08:44:56 »

... utána riasztó (ami nélkül a mai napig nagyon jól meg vagyok) ...

Ja, neked könnyű, kiragasztasz egy belépőmatricát  police és a tolvajok meggondolják, hogy egyáltalán megközelítsék-e az autód.

Nekem egy villogó kék LED van bent.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 09:06:16 »

okéj,akkor gondolj bele abba,hogy ő meg nem a gyári minőséget kapja töredékáron.Másrészt miért olyan fontos a riasztó?Senki még csak le se xarja,ha megszólal egy autóriasztó.NEkem eddig copás volt mindegyik,ami utólag volt berakva az előző tulajok által (a szeszélyes,önmagától ki-be zárás,valamint a nyithatatlanság napirenden voltak,pedig a három autóban volt gyári és utólagos riasztó-kp. zár vezérlő)és visszagondolva jópáran voltak így.Már ne haragudj,de miért rosszabb egy jól működő kp zár-a rosszak cseréje után-mint egy riasztó beszerelése?Ott az immó,duplazár,aztán aki akarja az elviszi az összes riasztóval együtt is.
Én a mostani autónál egy jó tanácsot kaptam,amikor a behalt zárakat cseréltem:először a gyári állapot visszaállítása és utána riasztó (ami nélkül a mai napig nagyon jól meg vagyok) különben a fentebb leír végeláthatatlan küzdelem lesz az elektronikával.

A riasztó a legnagyobb hülyeség az aktív lopásvédelemben. Tényleg senkit nem riaszt el és senki le se xarja, ha szól. Cserébe rengeteg elektromos galibát tud okozni. Remek találmány.

Nekem van. Első dolog volt a kihajítása. Olcsóbb évente befizetni a lopás cascot, mint beszereltetni egy komolyabb riasztót.

Ha van gyári immo, akkor még értelme sincs sok az utólagos riasztónak.

A kérdést feltevő márkatársnak azért lehet mégis jó választás a riszató, mert azzal lesz táviránytóról nyitás, ami viszont nagyon hasznos és kíméli a kulcsszárakat is. Erre a célra viszont tökéletes a legolcsőbb kínai ratyi riasztó is (5e körül van).
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 11:17:52 »

A riasztó a legnagyobb hülyeség az aktív lopásvédelemben. Tényleg senkit nem riaszt el és senki le se xarja, ha szól. Cserébe rengeteg elektromos galibát tud okozni. Remek találmány.

Nekem van. Első dolog volt a kihajítása. Olcsóbb évente befizetni a lopás cascot, mint beszereltetni egy komolyabb riasztót.

Ha van gyári immo, akkor még értelme sincs sok az utólagos riasztónak.

A kérdést feltevő márkatársnak azért lehet mégis jó választás a riszató, mert azzal lesz táviránytóról nyitás, ami viszont nagyon hasznos és kíméli a kulcsszárakat is. Erre a célra viszont tökéletes a legolcsőbb kínai ratyi riasztó is (5e körül van).
hát na.én csak egy távirányítós kp-t akarok berakni,lehet megpróbálom a kékét...az legalább működött,ha nem megy,akkor meg azokkal berakatni,akik most az etanol átalakítót szerelték.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 13:05:29 »

okéj,akkor gondolj bele abba,hogy ő meg nem a gyári minőséget kapja töredékáron.Másrészt miért olyan fontos a riasztó?Senki még csak le se xarja,ha megszólal egy autóriasztó.NEkem eddig copás volt mindegyik,ami utólag volt berakva az előző tulajok által (a szeszélyes,önmagától ki-be zárás,valamint a nyithatatlanság napirenden voltak,pedig a három autóban volt gyári és utólagos riasztó-kp. zár vezérlő)és visszagondolva jópáran voltak így.Már ne haragudj,de miért rosszabb egy jól működő kp zár-a rosszak cseréje után-mint egy riasztó beszerelése?Ott az immó,duplazár,aztán aki akarja az elviszi az összes riasztóval együtt is.
Én a mostani autónál egy jó tanácsot kaptam,amikor a behalt zárakat cseréltem:először a gyári állapot visszaállítása és utána riasztó (ami nélkül a mai napig nagyon jól meg vagyok) különben a fentebb leír végeláthatatlan küzdelem lesz az elektronikával.

Lehet, hogy tul regota elek mar kulfoldon es tenyleg nem tudok mar magyarul helyesen fogalmazni...
Mar megbocsass, de hol irtam en, hogy rosszabb egy jol mukodo kozponti zar, mint egy riaszto? Mindosszesen annyit irtam, hogy azzal, ahogy en oldottam meg lenyegesen olcsobb volt, mint venni egy uj ajtozar vezerlo modult, ami jelenleg 50777,- HUF a Cromaxban, akciosan, darabja...
Azt viszont irtam, hogy a kozponti zarnak az egvilagon semmi baja, a zarak sincsenek behalva, csak a vezerlese van mashogy megoldva. Nalam evek ota kifogastalanul mukodik a rendszer, nem csinal onallo akciokat...
Azt se irtam, hogy fontos a riaszto, csak azt, hogy az en velemenyem szerint ideje volt egyet rakni az en kocsimba.
Ahogy Drof irta, kimeli a kulcsot is, ez szemmel lathato eredmeny es ennek en orulok.
Kuzdelemtol nem tartok az elektronikaval, mert mint irtam, minosegi munkat es alkatreszeket kap az auto, amit ugy halal meg, hogy az eltelt 10 ev es tobb, mint 300ezer km alatt egyetlen egyszer nem hagyott cserben.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 13:37:54 »

No, száz szónak is egy a vége, hogy. Először is rakja rendbe a kocsi saját elektronikáját, utána lehet berakni riasztót, mint pl. ahogy én is csináltattam. Mivel nem volt infrás távcsocsó a kocsihoz (létezik olyan változat, amelyikhez van), így távirányítós riasztó lett berakatva a kocsiba, ami vezérli a kp-i zárat is. Sőt, van rajta egy plusz kimenet, amire majd az Mk2-es csomiajtóvezérlése lesz kötve, és akkor majd a bevásárlószatyrokat cigölve sem kell a kulccsal babrálni, hogy nyíljon a csomiajtózár a kiriasztás után Grin.
Ha Hayhapapinak az ajtóban levő fehér/sárga elektromos dobozka romlott el, akkor venni kell egyet a bontóban, vagy az itt bontó társaktól, ha van nekik, aztán cserélni, majd mehet bele riasztó.
Az ajtókárpitot nem egyszerű leszedni, de nem is túl bonyolult. Viszont a belső tükörborítás csavarjának a kupakjának a leszedése az copatós tud lenni.

Apropó, nem tudja valaki, hogyan lehet vezérelni a duplazárást utólagos távirányítós riasztóval? Tudtommal valamilyen illesztőmodulkát kell belepakolni.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 14:52:31 »

No, száz szónak is egy a vége, hogy. Először is rakja rendbe a kocsi saját elektronikáját, utána lehet berakni riasztót, mint pl. ahogy én is csináltattam. Mivel nem volt infrás távcsocsó a kocsihoz (létezik olyan változat, amelyikhez van), így távirányítós riasztó lett berakatva a kocsiba, ami vezérli a kp-i zárat is. Sőt, van rajta egy plusz kimenet, amire majd az Mk2-es csomiajtóvezérlése lesz kötve, és akkor majd a bevásárlószatyrokat cigölve sem kell a kulccsal babrálni, hogy nyíljon a csomiajtózár a kiriasztás után Grin.
Ha Hayhapa***k az ajtóban levő fehér/sárga elektromos dobozka romlott el, akkor venni kell egyet a bontóban, vagy az itt bontó társaktól, ha van nekik, aztán cserélni, majd mehet bele riasztó.
Az ajtókárpitot nem egyszerű leszedni, de nem is túl bonyolult. Viszont a belső tükörborítás csavarjának a kupakjának a leszedése az copatós tud lenni.

Apropó, nem tudja valaki, hogyan lehet vezérelni a duplazárást utólagos távirányítós riasztóval? Tudtommal valamilyen illesztőmodulkát kell belepakolni.

Üdv, HegeGabi.

Én leszedtem tegnap az ajtókárpitot de nem igazán látok semmit a zárszerkezetből, pontosabban semmit sem látok. Cheesy Illetve van még egy olyan kérdésem, hogy meg lehet e oldani, hogy tudjam előről a hátsó ablakokat is vezérelni? Valamiért csak az első kettőt tudom pedig a hátsó is elektromos. Elég ha csak a kapcsolót kicserélem 4-esre?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.22 csütörtök, 14:57:00 írta hayhapapi » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 15:31:41 »

Én leszedtem tegnap az ajtókárpitot de nem igazán látok semmit a zárszerkezetből, pontosabban semmit sem látok. Cheesy Illetve van még egy olyan kérdésem, hogy meg lehet e oldani, hogy tudjam előről a hátsó ablakokat is vezérelni? Valamiért csak az első kettőt tudom pedig a hátsó is elektromos. Elég ha csak a kapcsolót kicserélem 4-esre?
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/310540_241759265871018_100001108382537_629648_1874401812_n.jpg
a zárszerkezet a zár iránt van, tehát ne a hangszórónál keresd Cheesy
le kell szedni azt a szivacsos izét és mögötte fogod megtalálni
szerintem lehetséges, hogy nincs bekábelezve egyáltalán, az első ajtónál meg van mindkét kábel átvezető?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 15:47:07 »

Én leszedtem tegnap az ajtókárpitot de nem igazán látok semmit a zárszerkezetből, pontosabban semmit sem látok. Cheesy Illetve van még egy olyan kérdésem, hogy meg lehet e oldani, hogy tudjam előről a hátsó ablakokat is vezérelni? Valamiért csak az első kettőt tudom pedig a hátsó is elektromos. Elég ha csak a kapcsolót kicserélem 4-esre?


megy mél.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 17:43:11 »

Hali,
mi is ilyen cuccot rakattunk a belfoldes kamionjainkba es kijelenthetem, hogy priman mukodik is. Ha buheralod, akkor kuld egy vesz-jelet es gyonyoruen vigyorog a fonok orcajaba, hogy okoskodik a kollega. Ha nem lattad meg a felhasznaloi feluletet, akkor egy kis ismerteto:
Nem kifejezetten a fogyasztast meri, hanem a tankolt mennyiseget (liter, felefele mutato zold nyil) lehet vele kovetni, termeszetesen a szoftvernek nem jelent gondot a megtett ut fuggvenyeben a fogyasztast is kiszamitani. Amennyiben a tankbol tortenik az uzemanyag leszivasa, akkor azt egy termetes piros lefele mutato nyil jelzi, literre kiszamitva. A rendszer nem csak egy atfolyasmerobol all, hanem tobb szalon szedegeti az adatokat, amit tovabbit a kozpont fele es a szoftver az alapjan allitja ossze a kepet.

Köszi az ismertetőt: El is szomoritottál rendesen :rinya:De ezt úgy érzem be nyeltük falbav
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 20:54:16 »

a zárszerkezet a zár iránt van, tehát ne a hangszórónál keresd Cheesy
le kell szedni azt a szivacsos izét és mögötte fogod megtalálni
szerintem lehetséges, hogy nincs bekábelezve egyáltalán, az első ajtónál meg van mindkét kábel átvezető?

Mindkét kábel átvezető? Nem tudom. Micsoda? Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:01:21 »

Mindkét kábel átvezető? Nem tudom. Micsoda? Cheesy
az ajtó és az oszlop között lévő harmonikás gumicső. mindez a vezető oldalnál értendő. ott kettő van , vagy egy?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:08:10 »

az ajtó és az oszlop között lévő harmonikás gumicső. mindez a vezető oldalnál értendő. ott kettő van , vagy egy?



Úgy látom 1. Tehát? Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.