Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:30:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1938274 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:22:22 »

szundinál is azért állt a múltkor 5db tetőablakos autó  hehe
najó,de ő is kintről hozza be őket,nem?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:35:28 »

najó,de ő is kintről hozza be őket,nem?
azért mondtam, hogy itthon ...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:49:03 »

azért mondtam, hogy itthon ...
Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2011.10.25 kedd, 12:00:38 »

szundinál is azért állt a múltkor 5db tetőablakos autó  hehe

Amit így hozol, és főleg bontásra, azoknál megnézed, hogy minél több értelme legyen.
Magyarán esélyes, hogy a jól felszereltebből több jön az országba, mint az alaphoz hajazóból. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2011.10.25 kedd, 12:11:38 »

Amit így hozol, és főleg bontásra, azoknál megnézed, hogy minél több értelme legyen.
Magyarán esélyes, hogy a jól felszereltebből több jön az országba, mint az alaphoz hajazóból. Wink
úgy sem vágja ki, tehát ebből a szempontból lényegtelen, hogy van-e rajta, nem e szerint válogatja
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2011.10.25 kedd, 14:48:13 »

úgy sem vágja ki, tehát ebből a szempontból lényegtelen, hogy van-e rajta, nem e szerint válogatja

De. Felszereltségről beszéltem. Nyilván a felszereltebbekben nagyon az esély a felső ablakra. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2011.10.25 kedd, 17:56:59 »

De. Felszereltségről beszéltem. Nyilván a felszereltebbekben nagyon az esély a felső ablakra. Wink

Matematikailag nagyobb, gyakorlatilag meg semmi kapcsolat a kettő között. Sok olyan alap Mondeo van kint, amibe a klíma helyett kértek tetőablakot. Mert nem volt nagy pénz és sokan jobban szeretik, mint a klímát (köztük én is).

Szal változó, hogy miben van.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2011.10.25 kedd, 18:35:13 »

olyan bajom lenne ,hogy a ventilátor csak 4-dik fokozatba működik ...mi lehet a hiba??
kapcsoló?maga a ventilátor?? vagy más felé keressem a hibát?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2011.10.25 kedd, 18:44:12 »

olyan bajom lenne ,hogy a ventilátor csak 4-dik fokozatba működik ...mi lehet a hiba??
kapcsoló?maga a ventilátor?? vagy más felé keressem a hibát?

Szia!

Kell legyen egy ellenállás híd, amin keresztűl van megoldva a motor fordulat szabályzása, valószínű azt kell cserélned. Ez a szellőzőventillátor házán szokott lenni, de biztosan mondják a többiek.
Valami ilyesmi:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=45947642&termek_al_id=9143&katnev=1992.11.15-1995.05.15.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.25 kedd, 18:46:37 írta V.Tamás » Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2011.10.25 kedd, 18:56:11 »

Meg külföldön.
Meg mindenhol.
Én tudom, utána néztem. vigyor3
Akkor Szombathely és környéke különösen fertőzött napfénytetővírussal, mert itt ksok van..
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2011.10.25 kedd, 18:59:03 »

Akkor Szombathely és környéke különösen fertőzött napfénytetővírussal, mert itt ksok van..
közel van ausztria...
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:08:18 »

közel van ausztria...
lehet benne valami..
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:11:27 »

Szia!

Kell legyen egy ellenállás híd, amin keresztűl van megoldva a motor fordulat szabályzása, valószínű azt kell cserélned. Ez a szellőzőventillátor házán szokott lenni, de biztosan mondják a többiek.
Valami ilyesmi:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=45947642&termek_al_id=9143&katnev=1992.11.15-1995.05.15.

oké köszi rákeresek
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:51:14 »

Előző mondeonkban nekünk is votl napfénytető, de évente ha 2x kinyitottam. Valahogy a klíma jobb volt, csendesebb is meg hidegebb is Smiley
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:00:22 »

utólag belehet építeni a klímát??
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:06:50 »

utólag belehet építeni a klímát??
Be.
De senki nem fogja elvállalni neked, mert nagy copatás. Te meg típusismeret és kapcsolásirajz és mit/hogyan leírás hiányában szerintem neki se álj.
Tetőablakos tetőcsere valszeg egyszeűbb meló.
Szerintem.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:13:26 »

Be.
De senki nem fogja elvállalni neked, mert nagy copatás. Te meg típusismeret és kapcsolásirajz és mit/hogyan leírás hiányában szerintem neki se álj.
Tetőablakos tetőcsere valszeg egyszeűbb meló.
Szerintem.
Dehogynem vállalják el. Anno én is utólagos klímákat szereltem be. (mondjuk az tipusra volt gyártva) De szereltem be olyat is, amit a gazdája hozott kosárba. Bontóból vette. Emlékeim szerint minden megvolt hozzá, csak a szárítószűrő hiányzott. Abból kapott egy újat. Inkább az a nagyobb gond, ha sokáig volt "nyitva" a rendszer és telement porral, bogárral. Ez dugulást okoz, ami csak akkor derül ki, amikor már bent van a helyén és vákumozás után kevés gázt akar bevenni. Akkor gáz lenged és kezdődik a kutatás a dugó után. Na itt sok rezsióradíjat ki lehet fizetni, mire meglesz a dugasz. ...és még mindíg nem biztos, hogy működik, nem-e van valami más pitt-putty is.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:42:45 »

Én tuti nem állok neki...

de nagy átalakítás vagy kasznizni nem kell(értem .. elötte opelom volt ott zárhídat  is kellett cserélni)
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:04:21 »

Én tuti nem állok neki...

de nagy átalakítás vagy kasznizni nem kell(értem .. elötte opelom volt ott zárhídat  is kellett cserélni)
Mármint a klímához? Szép lenne. Hacsak nem egy Ford F350-nek a hűtőjét szeretnéd betenni. Wink
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:28:59 »

akkor csak "rákell aggatni a hiányzó cumókat"
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:31:52 »

akkor csak "rákell aggatni a hiányzó cumókat"
Kicsit nehéz így kihámozni, hogy kinek, mire válaszolsz.
A hozzászólás tetején jobb oldalon "válasz" gomb, aztán a "quote", kapcsos zárójel mögé írd a válaszodat!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2011.10.25 kedd, 22:54:28 »

akkor csak "rákell aggatni a hiányzó cumókat"
Azért nemegészen.A gyári rögzítési helyek megvannak,de azért a fűtőbox-ba is be kell vezetni.Gyárilag annak a hátulján 3 cső van.Azt nem tudom,hogy a gyárilag klíma nélkülinek ki van-e építve a csatlakozás.Ha nincs,akkor viszont bontanod kell egy keveset...
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2011.10.26 szerda, 10:01:12 »

utólag belehet építeni a klímát??

Ez tőled függ, ha gyors megoldást szeretnél akkor szerintem a tetőablakot választod. Megfelelő lakatossal 1 nap alatt kiszeded a szélvédőt, lecseréled a tetőt és még vissza is rakod a szélvédőt. És szerintem a tetőablakos megoldás ( mint mondták a kedves mondeo társak) olcsóbb is. A klíma viszont időigényesebb, meg kicsit költségesebb is. De nyáron ha nagy melegben bekapcsolod akkor nagyon jó dolog a csendben jövő hideg Smiley
Csak hát, nem 2 nap alatt van meg mint a tetőablak. Sztem gondold átt Cheesy
Sok sikert!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2011.10.26 szerda, 10:05:07 »

Ez tőled függ, ha gyors megoldást szeretnél akkor szerintem a tetőablakot választod. Megfelelő lakatossal 1 nap alatt kiszeded a szélvédőt, lecseréled a tetőt és még vissza is rakod a szélvédőt. És szerintem a tetőablakos megoldás ( mint mondták a kedves mondeo társak) olcsóbb is. A klíma viszont időigényesebb, meg kicsit költségesebb is. De nyáron ha nagy melegben bekapcsolod akkor nagyon jó dolog a csendben jövő hideg Smiley
Csak hát, nem 2 nap alatt van meg mint a tetőablak. Sztem gondold átt Cheesy
Sok sikert!
akkor megy gyorsan,ha tényleg pikk-pakk megvan az összes gyári cső normálisan kibontva és nem szétdarabolva.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2011.10.26 szerda, 10:05:53 »

akkor megy gyorsan,ha tényleg pikk-pakk megvan az összes gyári cső normálisan kibontva és nem szétdarabolva.

Jah igen az kimaradt, cuccok nélkül nehezen megy Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2011.10.26 szerda, 10:32:29 »

olyan bajom lenne ,hogy a ventilátor csak 4-dik fokozatba működik ...mi lehet a hiba??
kapcsoló?maga a ventilátor?? vagy más felé keressem a hibát?

Az ellenállás látrád ment tönkre!
A kesztyűtartó mögött találod. Simán ki tudod egy mozdulattal húzni a tartót!
Van rajta egy hőbiztosíték. Az szokott tönkre menni. kb 120-150HUF. Ne az egész ellenállás cuccot cseréld, az jóval húzósabb árú....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2011.10.26 szerda, 10:43:37 »

Az ellenállás látrád ment tönkre!
A kesztyűtartó mögött találod. Simán ki tudod egy mozdulattal húzni a tartót!
Van rajta egy hőbiztosíték. Az szokott tönkre menni. kb 120-150HUF. Ne az egész ellenállás cuccot cseréld, az jóval húzósabb árú....
kétféle van, csak az egyiket tudod könnyen kihúzni, a másikat csavarhúzóval kell kipattintani
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2011.10.26 szerda, 11:20:33 »

De. Felszereltségről beszéltem. Nyilván a felszereltebbekben nagyon az esély a felső ablakra. Wink
az enyém is egy olyan clx-ből való, amiben az ablakok(mind) és a tükrök is kézi hajtányosak voltak. se klíma, se állítható ülés. tehát a felszereltsége egy dinnyés ladáéval vetekedett...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2011.10.26 szerda, 11:28:09 »

szerintem meg semmi köze a két dolognak egymáshoz...mármint a klímának, meg a tetőablaknak.
totál más célt szolgálnak.
ez olyan, mintha a sílécet meg a zoknit vetnétek össze, hogy melyik jobb, pedig mindkettő a lábra való...csak nem ugyanarra használható..
a kabriókat is szerelik klímával. a tetőablaknak a fílingje a lényeg szerintem, a klímáét nem magyarázom...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2011.10.26 szerda, 13:38:59 »

szerintem meg semmi köze a két dolognak egymáshoz...mármint a klímának, meg a tetőablaknak.
totál más célt szolgálnak.
ez olyan, mintha a sílécet meg a zoknit vetnétek össze, hogy melyik jobb, pedig mindkettő a lábra való...csak nem ugyanarra használható..
a kabriókat is szerelik klímával. a tetőablaknak a fílingje a lényeg szerintem, a klímáét nem magyarázom...

 eljen
Sokan mondják, hogy nem szeretik a klímát.
Inkább nem tudják használni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2011.10.26 szerda, 17:00:38 »

eljen
Sokan mondják, hogy nem szeretik a klímát.
Inkább nem tudják használni...
Nem jól látod. A klíma szárítja a levegőt, ezért tanácsolják, hogy 1-2 óránként vagy tekerd le az ablakot egy fél percre, vagy ne használd a belső keringetést. Kolegám feleségének pl kiszárad a szeme a klímától.  (oszt nem tud ríni vele smile )
..és akkor egy hasonló vicc is:
-  Miért jó, ha az anyósnak két foga van?
Huh??
-Az egyikkel a sörömet nyitja, a másik meg hagy fájjon neki! eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2011.10.26 szerda, 17:34:23 »

eljen
Sokan mondják, hogy nem szeretik a klímát.
Inkább nem tudják használni...
Miért is?Nálunk például nekem is a szemem fájdul meg tőle.Fújhatom akárhová,akkor is.Ez van,az összes klímás boltban,autóban ugyanez van velem (mert műtve volt mind a kettő és érzékeny....) Ennek mi köze a használathoz?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 15:04:03 »

Nem jól látod. A klíma szárítja a levegőt, ezért tanácsolják, hogy 1-2 óránként vagy tekerd le az ablakot egy fél percre, vagy ne használd a belső keringetést.

Tehát jól látom, köszi. vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 15:04:20 »

Miért is?Nálunk például nekem is a szemem fájdul meg tőle.Fújhatom akárhová,akkor is.Ez van,az összes klímás boltban,autóban ugyanez van velem (mert műtve volt mind a kettő és érzékeny....) Ennek mi köze a használathoz?

A választ Flyfish leírta Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:51:06 »

Srácok kérlek titeket keressünk valami megoldást a szegénységjelzőmre.. Tehát a hiba: Akkor világít amikor van benne anyag és akkor alszik el amikor már a tartalék tank megy. Mintha fordítva lenne bekötve. Egyre jobban idegesít.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:57:16 »

Srácok kérlek titeket keressünk valami megoldást a szegénységjelzőmre.. Tehát a hiba: Akkor világít amikor van benne anyag és akkor alszik el amikor már a tartalék tank megy. Mintha fordítva lenne bekötve. Egyre jobban idegesít.
vagy a műszeregységed, vagy a szintjelződ dízlié.
ki kell cserélni a műszerórádat egy benyásra...
vagy átkötöd az ac-ról jövő kanócokat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 21:00:53 »

vagy a műszeregységed, vagy a szintjelződ dízlié.
ki kell cserélni a műszerórádat egy benyásra...
vagy átkötöd az ac-ról jövő kanócokat...

Szerintem félreérted, nem a km óra melletti lámpáról beszélek, nekem olyan nincsen is, hanem a fed komp felett egy ilyen lámpás kijelző bánatosság ami mutatja, hogy melyik ajtó van nyitva meg ilyenek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 21:04:27 »

Szerintem félreérted, nem a km óra melletti lámpáról beszélek, nekem olyan nincsen is, hanem a fed komp felett egy ilyen lámpás kijelző bánatosság ami mutatja, hogy melyik ajtó van nyitva meg ilyenek.
aws modul.
rosszul van bekötve.
jut eszembe.. fedkopm rendesen mutatja a még megtehető km-eket?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 22:13:37 »

aws modul.
rosszul van bekötve.
jut eszembe.. fedkopm rendesen mutatja a még megtehető km-eket?

Igen, múltkor amikor kifogytam vele, 7km-ert írt ki hátra és emelkedőnek megálltam. Hogy tudnám helyesen bekötni?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 22:22:19 »

Igen, múltkor amikor kifogytam vele, 7km-ert írt ki hátra és emelkedőnek megálltam. Hogy tudnám helyesen bekötni?
ezek szerint a fedkomp jól van bekötve....
az aws maradék üzemanyag jele a bizti tábla feletti stekkertábla c143-es csatijából jön.
ha a kormány alatti burkolatot lebontod, meglátod. ez egy kék színű csati.
a vezetékszín eltérő lehet, ezért a lábkiosztás lenne a mérvadó(elvileg 2-es láb fehér/zöld kanóc)
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.27 csütörtök, 22:28:40 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2011.10.28 péntek, 13:36:00 »

ezek szerint a fedkomp jól van bekötve....
az aws maradék üzemanyag jele a bizti tábla feletti stekkertábla c143-es csatijából jön.
ha a kormány alatti burkolatot lebontod, meglátod. ez egy kék színű csati.
a vezetékszín eltérő lehet, ezért a lábkiosztás lenne a mérvadó(elvileg 2-es láb fehér/zöld kanóc)
Bocsi, de én nem ajánlanék a helyedben egy ilyet. Szerintem túl kezdő a típusban ahhoz, hogy egyből beküld a kábeldzsumbulyba.
Én mondjuk még ebben a fordított lábbekötésben sem vagyok biztos. Ez a tünet mintha ismerős lenne, már talán valahol találkoztam is vele. Lehet, hogy te többet tudsz róla, azért mered ilyen bátran kijelenteni ezt a dolgot.

Én viszont egyet nem értek, mi van fordítva bekötve, ha csak egy darab kábel megy a szintjelzőtől az AWS-ig?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2011.10.28 péntek, 13:40:51 »

Bocsi, de én nem ajánlanék a helyedben egy ilyet. Szerintem túl kezdő a típusban ahhoz, hogy egyből beküld a kábeldzsumbulyba.
Én mondjuk még ebben a fordított lábbekötésben sem vagyok biztos. Ez a tünet mintha ismerős lenne, már talán valahol találkoztam is vele. Lehet, hogy te többet tudsz róla, azért mered ilyen bátran kijelenteni ezt a dolgot.

Én viszont egyet nem értek, mi van fordítva bekötve, ha csak egy darab kábel megy a szintjelzőtől az AWS-ig?
az óracsoportban szokott így működni
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2011.10.28 péntek, 13:44:34 »

utólag belehet építeni a klímát??

Utólagos klímám van. Van néhány ismerősöm, akinek ugyancsak bemókányoltam, és működött. Valóban költséges, de mindenki maga dönti, kinek micsoda, mennyit ér meg. A motortéri becsövezése nem veszedelmes. Motoron mindegyiken ott van a kompresszor felfogatása. A problémák onnantól jönnek, hogy mennyire van bekábelezve az autó. Láttam már olyan CLX-et, aminek ott lógott a hűtőventi mellett a klíma stekkere is, és csak műszerfali köteget kellett cserélni, volt amin viszont ment a teljes kábelcsere... Igazándiból a fűtésdoboz cseréje a legkellemetlenebb része, mert ott motortérben is kell bontani (hűtővizet leengedni, fűtőradiátor csöveit szétkötni), illetve az utastérben műszerfalat kell kikapni (kábelezés miatt mondjuk így is, úgy is). Elvileg be lehet szerelni a radiátort a fapados fűtésdobozba is, de jobban megéri kompletten megvenni a klímás dobozt (a fűtőradiátor + tálcáját meg át lehet rakni a másikról), mert elég hálátlan a doboz szerelése. Ha minden cucc megvan hozzá, körülbelül egy nap alatt be lehet szerelni. Valóban figyelni kell, hogy semmi dzsuva ne menjen bele, a tömítőgyűrűknek szabályos kör keresztmetszete legyen (ne legyen laposra kopva), beszereléskor kis olajjal meg kell kenni, és amit általában elfelejtenek: a szárító tartályt kiszerelés után azonnal le kell dugózni, mert felszedi a levegőből a párát, és pont elveszti a lényegi funkcióját.   wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2011.10.28 péntek, 13:46:44 »

Bocsi, de én nem ajánlanék a helyedben egy ilyet. Szerintem túl kezdő a típusban ahhoz, hogy egyből beküld a kábeldzsumbulyba.
Én mondjuk még ebben a fordított lábbekötésben sem vagyok biztos. Ez a tünet mintha ismerős lenne, már talán valahol találkoztam is vele. Lehet, hogy te többet tudsz róla, azért mered ilyen bátran kijelenteni ezt a dolgot.

Én viszont egyet nem értek, mi van fordítva bekötve, ha csak egy darab kábel megy a szintjelzőtől az AWS-ig?
először azt hittem, az óracsoportban mutat neki fordítva a szintjelző...
ez ezért érdekes, mert a dízli és a benyás órát éppen így lehet felimerni. ha benyásba rakod a dízliét vagy fordítva, akkor az óra éppen fordítva fog mutatni...
ez azért fordulhat elő, mert a jeladó poti másik vége van bekötve (bár ez csak spekuláció részemről)
ha megnézed a 6 lábas szintjelződet falbav falbav , akkor láthatod, hogy a potihoz nem egy vezeték megy, így nem csak egy féle ellenállás értéket tud produkálni...
a műszercsoport szintjelzőhöz más érték kell, mint a trip-hez, vagy aws-hez...
abban persze igazad van, hogy kicsit erős feladat egy nagyon kezdőnek.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2011.10.28 péntek, 14:17:56 »

...
ha megnézed a 6 lábas szintjelződet falbav falbav , akkor láthatod, hogy a potihoz nem egy vezeték megy, így nem csak egy féle ellenállás értéket tud produkálni...
a műszercsoport szintjelzőhöz más érték kell, mint a trip-hez, vagy aws-hez...

abban persze igazad van, hogy kicsit erős feladat egy nagyon kezdőnek.
Megnéztem. 6 lábból 2 a pumpáé, marad 4.
1 láb megy a műszercsoport mutatójához a kék csatin keresztül.
1 láb megy az AWS-hez a kék csatin keresztül.
1 láb megy a Triphez ugyanúgy a kéken keresztül.
És 1 láb megy a testre, ami szintén a kéken keresztül megy egy közösítő csatiba - ami valahol a műszerfali kábelkorbács közepe táján van.
Mi is lehet felcserélve?

 worship

Egyébként ezt a "dizli/benzin fordítva működik a mutató" dolgot sem értem. Rajz alapján mindkét autóban ugyanaz a bekötés lábak szerint. Itt megáll a tudományom.

Ja, minden fent leírt esetben a '93-as rajzot vettem segítségül.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:58:28 »

azt nem tudom, hogy miért van így, de tapasztalatból tudom, hogy a dízli szintjelző fordítva mutat a benzinesbe.
ha kezedbe veszed az ac egységet, akkor láthatod, hogy a műszeregységhez menő vezeték(5-ös) a szintjelző felső pontjára van kötve. a 2-es láb meg az alsóra. ez valószínű a dízliken fordítva van. ettől ugye a bekötési rajzokon marad minden...
éppen ezért gondolkodom én is azon, hogy buherálok valamit, mert ha a 2-es lábra kötöm a tipet, ahova az aws van. akkor nekem a megtehető km kábé annyival nő, mint amennyivel csökkennie kellene.
ezért meg kell próbálnom a 2-es lábról jelet levennem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2011.10.28 péntek, 17:04:39 »

Figyelek, figyelek!:P
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2011.10.28 péntek, 17:14:45 »

Figyelek, figyelek!:P
ha figyelsz, akkor azt mond meg, nálad mi lett kicserélve az eredeti konfigból?
ja meg a műszercsoport szintjelző viselkedéséről is írhatnál.
meg azt is megnézhetnéd, hogy hány érintkezős az ac csatid....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2011.10.28 péntek, 17:56:47 »

ha figyelsz, akkor azt mond meg, nálad mi lett kicserélve az eredeti konfigból?
ja meg a műszercsoport szintjelző viselkedéséről is írhatnál.
meg azt is megnézhetnéd, hogy hány érintkezős az ac csatid....

Nem tudom mi lett kicserélve, amikor 3 hónapja megvettem az autót már ilyen volt.

Műszercsoport viselkedés: A fordulatszám mérő és a sebesség mérő jó, a többi mutat mindent.. Néha meg sem mozdulnak a mutatók, néha azt mutatja, hogy tele a tank, aztán a következő bukkanónál semennyi nincs már benne, a vízhőfok mérő meg néha mutat, néha nem.

AC csati? Hátul az ülést döntsem fel és ott van v.hol igaz?

A benzin-t számolás alapján tudom, h kb mennyi van benne, na meg a fedcomp ugye jól írja.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 17:58:42 írta hayhapapi » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:43:32 »

Nem tudom mi lett kicserélve, amikor 3 hónapja megvettem az autót már ilyen volt.

Műszercsoport viselkedés: A fordulatszám mérő és a sebesség mérő jó, a többi mutat mindent.. Néha meg sem mozdulnak a mutatók, néha azt mutatja, hogy tele a tank, aztán a következő bukkanónál semennyi nincs már benne, a vízhőfok mérő meg néha mutat, néha nem.

AC csati? Hátul az ülést döntsem fel és ott van v.hol igaz?

A benzin-t számolás alapján tudom, h kb mennyi van benne, na meg a fedcomp ugye jól írja.
ac ott.
dobjál már egy képet a műszercsoportról. a fordulatszám mérő meddig van skálázva?
lehet át kellene dobnod a műszercsoportot a donorból.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.