Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:35:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1938366 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2011.12.21 szerda, 13:01:05 »

a lényeg az, hogy mielőbb rendbe kellene raknod, amíg nem lesz nagyobb gond...

100 szónak is egy a vége...akkor az a fűtést irányítja...máshoz nincs köze...

maga az a kis kütyű lehet rossz ,vagy esetleg a kábel kuka...
van neki biztosítéka???ha igen melyik az...és mit csináljak vele a csere megoldja a gondom?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2011.12.21 szerda, 20:13:44 »

93-as  benzin 2.0
Nézd át a kábeleid szigetelését, valószínűleg a kábelszigeteléselszétporladása szindrómában szenvedsz.
Szigetelő szalag legyen nálad sok,ja meg türelem is. Felszereltséged? Van kábelszettem, de csak a következőt tartalmazza: 1Xlufi, klíma, manuál váltó, szimplazáras, első ablakemelő, NO ABS.
 wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2011.12.21 szerda, 23:26:40 »

100 szónak is egy a vége...akkor az a fűtést irányítja...máshoz nincs köze...

maga az a kis kütyű lehet rossz ,vagy esetleg a kábel kuka...
van neki biztosítéka???ha igen melyik az...és mit csináljak vele a csere megoldja a gondom?
ha a kábelek szigetelése már össze van égve, akkor az ellenállás sem lehet túl jó állapotban. a legjobb az lenne, ha csatit szereznél kábellel együtt és ellenállást is cserélni kellene...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
sanyi22
Vendég
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2011.12.23 péntek, 18:24:34 »

hali.nekem egy olyan problémám lenne ,hogy mkI mondeo két első lámpa valamiért nem akar világítani.helyzetjelző jó,reflektor jó.tompított nem oké.
biztiket megnéztük.égőket, relét is.először azt a tünetet produkálta hogy a lámpa felkapcsolt,aztán nem akart lekapcsolni.most meg egyáltalán nincs tompított.

valakinek valami ötlet esetleg?

előre is köszi ha valaki tud tanácsot adni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2011.12.23 péntek, 18:56:33 »

hali.nekem egy olyan problémám lenne ,hogy mkI mondeo két első lámpa valamiért nem akar világítani.helyzetjelző jó,reflektor jó.tompított nem oké.
biztiket megnéztük.égőket, relét is.először azt a tünetet produkálta hogy a lámpa felkapcsolt,aztán nem akart lekapcsolni.most meg egyáltalán nincs tompított.

valakinek valami ötlet esetleg?

előre is köszi ha valaki tud tanácsot adni.
kizárásos alapon marad az,hogy téged is utolért a kapcsoló halál.Ha még nem próbáltátok ,tegyél bele másikat,azzal mi lesz.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2011.12.24 szombat, 04:27:34 »

Kepzeljetek,megjavult a szgenysegjelzom. Eddig ugyebar ugy volt, ha volt benne anyag vilagitott, amikor meg lement pirosba akkor elaludt. Tegnap kialudt, jelezven h kene anyag neki, 30km mulva tankoltam , beinditottam,  es lattam, hogy nem vilagit. Nezem a compot ujraszamolt, de a lampa nem vilagit. zhmm. nem foglalkoztam vele, majd 100km-t irt amikor egyszer a lampa felgyulladt. (eloszor csak emelkedokon, stb.). Tankoltam ra megint 30km mulva es most megint nek eg. Ez mitol lett jo?
Naplózva
sanyi22
Vendég
« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2011.12.24 szombat, 10:36:57 »

kizárásos alapon marad az,hogy téged is utolért a kapcsoló halál.Ha még nem próbáltátok ,tegyél bele másikat,azzal mi lesz.


hali.az is megvolt.azzal is ugyanez a helyzet.msá ötlet esetle?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2011.12.24 szombat, 17:44:43 »


hali.az is megvolt.azzal is ugyanez a helyzet.msá ötlet esetle?
Esetleg az, hogy nem maga a lámpakapcsoló, hanem a csatlakozóaljzat a bibis, amibe/ből mennek a kábelek.
Nekem pl. ilyen hibám volt, igaz nekem a helyzetjelző és a műszerfal lámpák nem világítottak, a tompított jó volt.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 13:04:26 »

Sziasztok!
Békés karácsonyt mindenkinek!

A gondom az lenne, ha ráadom a gyújtást, elindul a hűtőventilátor. A termosztát kapcsoló jó,mert ha lehúzom, akkor is elindul. A ventilátor alján van egy csati, ha azt lehúzom, akkor megáll. Visszadugom, akkor nem indul el, viszont egy idő után megint elindul. Van valakinek vmi ötlete, mi lehet a gond?

Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 20:54:31 »

Sziasztok!
Békés karácsonyt mindenkinek!

A gondom az lenne, ha ráadom a gyújtást, elindul a hűtőventilátor. A termosztát kapcsoló jó,mert ha lehúzom, akkor is elindul. A ventilátor alján van egy csati, ha azt lehúzom, akkor megáll. Visszadugom, akkor nem indul el, viszont egy idő után megint elindul. Van valakinek vmi ötlete, mi lehet a gond?


van a hűtő sarkában egy hőrelé (talán arra gondolsz) ezek szerint az halt be.Cseréld ki,próba és annyi.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 10:09:30 »

van a hűtő sarkában egy hőrelé (talán arra gondolsz) ezek szerint az halt be.Cseréld ki,próba és annyi.

igen arra gondoltam. csak nem tudtam, hogy az egy relé!
köszi!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2011.12.31 szombat, 08:35:39 »


....a vésett üveggel soha nem világított olyan jól a fényszóró, mint az eredeti, elsárgult prizmával (a fényerőt nem nézve). Most a műszaki vizsga előtt egy elektromos szerelő a helyes világításkép érdekében átforrasztotta a fényterelő kanalakat. Azóta még nem mentem vele sötétben.

Nekem a bal első  komplett vésett üveges -meg is vagyok vele elégedve, a jobb oldali viszont olyan amiből kivettem a prizmát és vésett üvegbúrát tettem rá.  Sajnos nekem sem lett megfelelő az út megvilágítása ezzel a prizmásból átbuherált  lámpával. A két fajta lámpával közlekedve bizony elég durván látható a különbség. Annak idején a fórumon írtam is róla, de vitán kívűl eredménytelenül. Érdeklődnék, jobb lett a világításképed a szerelő állítgatása után, mert akkor én is megpróbálkoznék ezzel a módszerrel?
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.31 szombat, 08:51:25 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2011.12.31 szombat, 22:08:13 »

Nekem a bal első  komplett vésett üveges -meg is vagyok vele elégedve, a jobb oldali viszont olyan amiből kivettem a prizmát és vésett üvegbúrát tettem rá.  Sajnos nekem sem lett megfelelő az út megvilágítása ezzel a prizmásból átbuherált  lámpával. A két fajta lámpával közlekedve bizony elég durván látható a különbség. Annak idején a fórumon írtam is róla, de vitán kívűl eredménytelenül. Érdeklődnék, jobb lett a világításképed a szerelő állítgatása után, mert akkor én is megpróbálkoznék ezzel a módszerrel?

Azóta mentem vele sötétben többször is, egész jó a világításkép, de még mindig nincs olyan, mit a PUG205-ösöm világítása. Egy csíklámpából ennyit lehet csak kihozni a '92-es technikával.  rinya
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 11:06:07 »

Azóta mentem vele sötétben többször is, egész jó a világításkép, de még mindig nincs olyan, mit a PUG205-ösöm világítása. Egy csíklámpából ennyit lehet csak kihozni a '92-es technikával.  rinya

Akkor majd én is megpróbálom, köszönöm a választ  wave
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 11:34:12 »

éljenek a villanyÁSZOK  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 18:59:29 »

Sziasztok!

Valakinek nincs készleten egy elektromos műszerfal 2.0 benzineshez? 260ezer kilométer környékén kellene.

Pocska
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 19:34:34 »

Sziasztok!

Valakinek nincs készleten egy elektromos műszerfal 2.0 benzineshez? 260ezer kilométer környékén kellene.

Pocska
tudok egyet, ha minden igaz
majd dobj rám egy privit, hogy ne felejtsem el
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:27:31 »

wiki: UV-filtered bulb 7 304 995. Lehet ilyent kapni valahol?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:02:21 »

Sziasztok!

Valakinek nincs készleten egy elektromos műszerfal 2.0 benzineshez? 260ezer kilométer környékén kellene.

Pocska

180.000.-el itt van egy a szekrényben.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2012.01.04 szerda, 10:01:10 »

üdv!
az lenne a kérdés, hogy tudja-e valaki, hogy ha I-esbe akarok II-es műszerfal keretet betenni, akkor az órát miként kell átkötni, mivel persze hogy nem kompatibilis a két csatlakozó?!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2012.01.04 szerda, 12:46:53 »

üdv!
az lenne a kérdés, hogy tudja-e valaki, hogy ha I-esbe akarok II-es műszerfal keretet betenni, akkor az órát miként kell átkötni, mivel persze hogy nem kompatibilis a két csatlakozó?!
egész pontosan melyik órára gondolsz?van egy FAQ,nézz be abba is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.04 szerda, 13:05:08 írta misi107 » Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 09:43:55 »

egész pontosan melyik órára gondolsz?van egy FAQ,nézz be abba is.
hát arra gondoltam, ami az időt mutatja! és merre nézzek bele abba FAQ-ba?
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 10:38:10 »

hát arra gondoltam, ami az időt mutatja! és merre nézzek bele abba FAQ-ba?
Mk1 óra helyett Mk2 órát akarsz? Vagy akkor már a nagyobb falat, fogyasztásmérő?
Előbbi egyszerűbb, itt van hozzá leírás. Sőt, ez segít az egész műszercsoport keret átépítésében.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 11:56:10 »

Mk1 óra helyett Mk2 órát akarsz? Vagy akkor már a nagyobb falat, fogyasztásmérő?
Előbbi egyszerűbb, itt van hozzá leírás. Sőt, ez segít az egész műszercsoport keret átépítésében.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Köszi! Erre gondoltam, és a következő kérdésre is megvan a válasz, a ködlámpák visszajelzőivel mi a teendő, de ez ai nagyon szépen le van írva!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 09:47:30 »

Sziasztok!
Békés karácsonyt mindenkinek!

A gondom az lenne, ha ráadom a gyújtást, elindul a hűtőventilátor. A termosztát kapcsoló jó,mert ha lehúzom, akkor is elindul. A ventilátor alján van egy csati, ha azt lehúzom, akkor megáll. Visszadugom, akkor nem indul el, viszont egy idő után megint elindul. Van valakinek vmi ötlete, mi lehet a gond?

Talán: Klímásnál ha be van kapcsolva a klíma, mindig megy a hűtőventillátor...
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 14:16:16 »

Talán: Klímásnál ha be van kapcsolva a klíma, mindig megy a hűtőventillátor...
de ez akkor is megy, ha a klima nincs bekapcsolva!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 20:46:26 »

Hogy tudom megállapítani hogy a kocsi ajtajába be van-e kötve az elektromos ablak vezetéke? A kocsi amúgy CLX.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 21:09:15 »

Hogy tudom megállapítani hogy a kocsi ajtajába be van-e kötve az elektromos ablak vezetéke? A kocsi amúgy CLX.
az ajtó átvezető kábelének a csatiját kitekered és megszámolod a vezetékeket.Gondolom más az elektromos ablakos meg más a sima.A kedvedért holnap megnézem.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 21:40:40 »

Köszönöm. Holnap én is meglesem.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 16:23:11 »

az ajtó átvezető kábelének a csatiját kitekered és megszámolod a vezetékeket.Gondolom más az elektromos ablakos meg más a sima.A kedvedért holnap megnézem.

Na én megnéztem, de nem lettem okosabb. Nem láttam semmi vezetéket csak ha lebontanám az ajtókárpitot. Akkor marad tavaszra.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 16:26:43 »

Na én megnéztem, de nem lettem okosabb. Nem láttam semmi vezetéket csak ha lebontanám az ajtókárpitot. Akkor marad tavaszra.

A zsanéroknál nézd meg.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:16:53 »

Na én megnéztem, de nem lettem okosabb. Nem láttam semmi vezetéket csak ha lebontanám az ajtókárpitot. Akkor marad tavaszra.
Ahogy papi mondja, az ajtó felső zsanérja mellett van egy v. kettő műanyag átvezető. Ezt lecsavarod az A oszlop részén, majd bújtatgatod egy picit, és máris feléd néz a cuucos, amiben nagy nehezen meg lehet látni, hogy hány láb van bekötve.
Az A oszlopon maradt másik felében könnyebb összeszámolni a tüskéket, ha rálátsz rendesen - ami nem egyszerű Smiley.
Sok sikert.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:28:09 »

Ahogy papi mondja, az ajtó felső zsanérja mellett van egy v. kettő műanyag átvezető. Ezt lecsavarod az A oszlop részén, majd bújtatgatod egy picit, és máris feléd néz a cuucos, amiben nagy nehezen meg lehet látni, hogy hány láb van bekötve.
Az A oszlopon maradt másik felében könnyebb összeszámolni a tüskéket, ha rálátsz rendesen - ami nem egyszerű Smiley.
Sok sikert.

Okés akkor megnézem úgy. Nekem csak 1db átvezető van. Ha esetleg nincs benne elektromos ablak működtető akkor mit kell rajta cserélni és kinek van eladó?  vigyor3 Ja meg kéne kapcsoló és kilincsburkolat is.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:06:49 »

Okés akkor megnézem úgy. Nekem csak 1db átvezető van. Ha esetleg nincs benne elektromos ablak működtető akkor mit kell rajta cserélni és kinek van eladó?  vigyor3 Ja meg kéne kapcsoló és kilincsburkolat is.
ajtókábelköteg,(vezetőé is) plusz padlóköteg (bár erről többet tud az,aki már csinált ilyet,de valami ilyenre emlékszem) kell még a kilincsműanyagot ablakkapcsolósra (plusz kapcsoló) cserélni és vagy lecseréled az ajtókárpitot,vagy valami dugót raksz az ablaktekerő kar helyére.Nem árt még lecserélni a mechanikus szerkezetet elektromosra.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:26:54 »

Okés akkor megnézem úgy. Nekem csak 1db átvezető van. Ha esetleg nincs benne elektromos ablak működtető akkor mit kell rajta cserélni és kinek van eladó?  vigyor3 Ja meg kéne kapcsoló és kilincsburkolat is.
ha egy átvezető van, akkor a hátsó biztosan nincs bekábelezve
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:42:33 »

ajtókábelköteg,(vezetőé is) plusz padlóköteg (bár erről többet tud az,aki már csinált ilyet,de valami ilyenre emlékszem) kell még a kilincsműanyagot ablakkapcsolósra (plusz kapcsoló) cserélni és vagy lecseréled az ajtókárpitot,vagy valami dugót raksz az ablaktekerő kar helyére.Nem árt még lecserélni a mechanikus szerkezetet elektromosra.

Oks. Elméletileg maga a motoros emelő meglesz a héten (előre thx loloka85-nek). A többit kéne beszereznem tavaszig. Ami tutkó kell a két ablak kapcsoló, kilincsburkolat. A kábeleket megnézem és ha az se jó akkor azokat is le kell cserélnem. De ha jól emlékszem nyárom mikor kicseréltem a hangszorókat akkor volt vezeték bőven az ajtóba legalább 3 vagy 4 csatlakozóval.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:48:49 »

Oks. Elméletileg maga a motoros emelő meglesz a héten (előre thx loloka85-nek). A többit kéne beszereznem tavaszig. Ami tutkó kell a két ablak kapcsoló, kilincsburkolat. A kábeleket megnézem és ha az se jó akkor azokat is le kell cserélnem. De ha jól emlékszem nyárom mikor kicseréltem a hangszorókat akkor volt vezeték bőven az ajtóba legalább 3 vagy 4 csatlakozóval.
ha kellenek cuccok, szólj...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2012.01.10 kedd, 09:18:32 »

Köszi! Erre gondoltam, és a következő kérdésre is megvan a válasz, a ködlámpák visszajelzőivel mi a teendő, de ez ai nagyon szépen le van írva!
sikerült a csere, már csak a műszerfalban lévő lapra lenne szükségem. Nincs valakinek eladó, esetleg a kmóra csatlakozóba 2 db érintkezővel?
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2012.01.10 kedd, 12:24:10 »

Oks. Elméletileg maga a motoros emelő meglesz a héten (előre thx loloka85-nek). A többit kéne beszereznem tavaszig. Ami tutkó kell a két ablak kapcsoló, kilincsburkolat. A kábeleket megnézem és ha az se jó akkor azokat is le kell cserélnem. De ha jól emlékszem nyárom mikor kicseréltem a hangszorókat akkor volt vezeték bőven az ajtóba legalább 3 vagy 4 csatlakozóval.
Az a 3-4 csatlakozó nem túl sok Grin.
Annyi még, hogy az A oszlopon van luk az 1 db átvezető alatt/felett? Tehát ki van lukasztva a lemez a másik kerek csatlakozónak?
Itt látni, hogy az felső zsanér és az ajtóhatároló alatt van kettő csatlakozó. Mint mondtad, neked csak egy van. Ha a másiknak nincs kilukasztva a lemez a kocsin, akkor necces lesz beüzemelni az elektromos ablakot hátra, legalábbis a gyári megoldás szerint.
Az a baj, hogy tudtommal nincs előkábelezve az el.ablak az 1 csatlakozós gépeken, de ez csak fantom információ, ne alapozz rá. Szedd szét a csatit (csavarni kell előrefelé, mintha vízcsapot nyitnál), számold meg, hogy hány tüske van az oszlopi részén, aztán mondunk majd bővebbet.
A képen látni, hogy a hangszóró alatti nyílásban lóg egy kábel - az az elektromos emelő csatlakozója. Láttál ilyet amikor cseréltél hangszórót? Ha nem, akkor valószínűleg ajtókábelköteg is fog kelleni, függetlenül attól, hogy mennyi tüskét számoltál az átvezető csatiban.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2012.01.10 kedd, 12:26:05 »

Az a 3-4 csatlakozó nem túl sok Grin.
Annyi még, hogy az A oszlopon van luk az 1 db átvezető alatt/felett? Tehát ki van lukasztva a lemez a másik kerek csatlakozónak?
Itt látni, hogy az felső zsanér és az ajtóhatároló alatt van kettő csatlakozó. Mint mondtad, neked csak egy van. Ha a másiknak nincs kilukasztva a lemez a kocsin, akkor necces lesz beüzemelni az elektromos ablakot hátra, legalábbis a gyári megoldás szerint.
Az a baj, hogy tudtommal nincs előkábelezve az el.ablak az 1 csatlakozós gépeken, de ez csak fantom információ, ne alapozz rá. Szedd szét a csatit (csavarni kell előrefelé, mintha vízcsapot nyitnál), számold meg, hogy hány tüske van az oszlopi részén, aztán mondunk majd bővebbet.
A képen látni, hogy a hangszóró alatti nyílásban lóg egy kábel - az az elektromos emelő csatlakozója. Láttál ilyet amikor cseréltél hangszórót? Ha nem, akkor valószínűleg ajtókábelköteg is fog kelleni, függetlenül attól, hogy mennyi tüskét számoltál az átvezető csatiban.

csak előre akar villanyablakot.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2012.01.10 kedd, 12:34:30 »

csak előre akar villanyablakot.
Akkor lehet, hogy a padlóköteget megússza, de ajtóköteget cserélni kéne.

Zotyesz84, akkor a tiedben még központi zár sincsen?
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2012.01.10 kedd, 15:07:28 »

Akkor lehet, hogy a padlóköteget megússza, de ajtóköteget cserélni kéne.

Zotyesz84, akkor a tiedben még központi zár sincsen?

De van centrálzár. És nem mernék megesküdni, de 80% hogy láttam olyan csatit a hangszoró közelében amit mondasz. Volt több is de nem volt bedugva sehova.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.10 kedd, 15:10:44 írta Zotyesz84 » Naplózva
mexi07
Vendég
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2012.01.11 szerda, 06:29:11 »

sziasztok mk1 es mondeom van sedán 94 es.... az lenne a kérdésem hogy van benne fűthető első szélvédő de nincs semmi kábel a bekötéshez és az lenne a kérdés hogy van e valakinek bekötési rajza ehez köszi előrre is
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2012.01.11 szerda, 10:55:14 »

sziasztok mk1 es mondeom van sedán 94 es.... az lenne a kérdésem hogy van benne fűthető első szélvédő de nincs semmi kábel a bekötéshez és az lenne a kérdés hogy van e valakinek bekötési rajza ehez köszi előrre is
Ezt hogy? összetört a szélvédő, és fűthető lett belerakva - esetleg előző tulajok valamelyikénél -, hogy majd meg lesz csinálva idővel a szélvédőfűtés?
Vagy honnan tudod, hogy nincs bekábelezve? Leszedted a szélvédőtörlő lapát alatti műanyag burkolatot?
Egyébként. Kiszeded a ködlámpa visszajelző melletti burkolatot, bevilágítasz mögé, és ha van ott csati, akkor kell kapcsolót szerezni, és mehet a móka.
Ha tényleg be kellene kábelezni, akkor az jó kis móka lesz. Mindjárt megpróbálok valamit nézni.

Szerk.: pdf-et hova küldjem vagy tegyem fel?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.11 szerda, 11:04:35 írta HegeGabi » Naplózva
mexi07
Vendég
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:15:00 »

Ezt hogy? összetört a szélvédő, és fűthető lett belerakva - esetleg előző tulajok valamelyikénél -, hogy majd meg lesz csinálva idővel a szélvédőfűtés?
Vagy honnan tudod, hogy nincs bekábelezve? Leszedted a szélvédőtörlő lapát alatti műanyag burkolatot?
Egyébként. Kiszeded a ködlámpa visszajelző melletti burkolatot, bevilágítasz mögé, és ha van ott csati, akkor kell kapcsolót szerezni, és mehet a móka.
Ha tényleg be kellene kábelezni, akkor az jó kis móka lesz. Mindjárt megpróbálok valamit nézni.

Szerk.: pdf-et hova küldjem vagy tegyem fel?


kiszedtem én mindent és nincs semmi csati:( snidike89@gmail.com köszönöm
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 19:06:23 »

...a vésett üveggel soha nem világított olyan jól a fényszóró, mint az eredeti, elsárgult prizmával (a fényerőt nem nézve). Most a műszaki vizsga előtt egy elektromos szerelő a helyes világításkép érdekében átforrasztotta a fényterelő kanalakat. Azóta még nem mentem vele sötétben...

...Azóta mentem vele sötétben többször is, egész jó a világításkép, de még mindig nincs olyan, mit a PUG205-ösöm világítása. Egy csíklámpából ennyit lehet csak kihozni a '92-es technikával.  rinya

Nézegetem kívűlről-előlről az üvegen át, de az enyémben csak a foncsorozott -látszólag nem rész darabokból felépített idomnak tünő - tükör részt látom a 4 kocka alakú lyukkal melyekbe régen a prizma volt akasztva. Az általad említett fényterelő kanalakat nem látom, ha csak nem a tükör oldalfalaira érted. Mondjuk évekkel ezelőtt dobtam ki a prizmát belőle és tettem rá a vésett üveget, nem emlékszem már belűlről mit láttam. Vagy lehet, hogy már akkor sem volt benne?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.12 csütörtök, 19:09:34 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 23:27:20 »

sziasztok...vki meg tudná mondani honnan tudok szerezni egy fedkomputer kijelzőt?Cheesy tegnap szedtem le a borítást és ebből minden ki lett cserélve..:8 sima óra van benne Sad a csati megvan hozzá..sőt még a lámpám sem kézi hanem elektromos annak is megvan a csatija meg ahoz is kéne kapcsoló ja azt a régi tulaj szépen Cheesy elrejtette mivel tegnap nézem a riasztó fej egységet és látom h sunyi módon a kapcsoló helyén egy fekete kupak van de kíváncsiságból leszedtem és csak egy kapcsoló kéne ahoz is mert szépen látszanak a számok a magasság állítóhoz...amit lehet kapni 20 körül elektromos-lámpát, megéri? vagy bontó inkább? meg ne is beszéljünk a tükrökről..amihez szintúgy megy csati Cheesy:D:D
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2012.01.13 péntek, 09:31:46 »

sziasztok...vki meg tudná mondani honnan tudok szerezni egy fedkomputer kijelzőt?Cheesy tegnap szedtem le a borítást és ebből minden ki lett cserélve..:8 sima óra van benne Sad a csati megvan hozzá..

sőt még a lámpám sem kézi hanem elektromos annak is megvan a csatija meg ahoz is kéne kapcsoló ja azt a régi tulaj szépen Cheesy elrejtette mivel tegnap nézem a riasztó fej egységet és látom h sunyi módon a kapcsoló helyén egy fekete kupak van de kíváncsiságból leszedtem és csak egy kapcsoló kéne ahoz is mert szépen látszanak a számok a magasság állítóhoz...
amit lehet kapni 20 körül elektromos-lámpát, megéri? vagy bontó inkább?

meg ne is beszéljünk a tükrökről..amihez szintúgy megy csati Cheesy:D:D
Biztos, hogy Mk1-ed van?
Csak mert a fedkompnak és az órának nem ugyanaz a csatija Mk1 esetén. Vagy kábelvágás volt ott és forrasztás, vagy nem tudom, mit néztél.

Most akkor a lámpába van motor, csak a magasságállító tekerő nincs a helyén a fényszóró kapcsoló mellett? Ha ez utóbbi, elég egy kapcsoló és motor a lámpába, ha van a lámpában csatlakozó a motorhoz.
20e?!?! Már újat kapsz 11-12e körül, igaz abban nem biztos, hogy van motor. Nézzél szét vaterán, van nem tökéletesen ép lámpa motorral 3-5e környékén. Kiszed belőle kábel és motor, berámol tiedbe, mindenki örül. Szerintem.

A tükörhöz megy csati, vagy a rádiókeret panel mögött van csatlakozó az állítóhoz? Egyébként egyáltalán nem biztos, hogy volt a kocsin fűthető elektromos tükör a gyárból kigurulva, lehet, hogy csak a kábel van benne az autóban. Meg kéne nézni, hogy mit tartalmazott a kocsi a futószalagról leérkezve. Ezt meg lehet lesni alvázszám alapján.

Még annyi, hogy a profilodban szerkeszd meg az aláírásodat, és rakd bele a kocsid típusát is, könnyebben kapsz segítséget, és nem kell minden kérdésnél beírnod, hogy milyen járgányod van.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2012.01.13 péntek, 18:05:49 »

Halihó!
Az automnak inditás után nem alszik el a töltés jelző lámpája, mértem müszerrel és nem is tölt!  Kis gázadásra is semmi, de ha lepadlozom akkor megindol a töltés, elalszik a lámpa és 14,2-vel tölt. Mi lehet a hiba oka? Elég zavaro és nem is kiméletes az állandó padlogáz inditás után. Szénkefét, diódahidat, és töltés szabályzó relét már cseréltem benne.
Elöre is köszi a segitséget!
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.13 péntek, 18:10:56 írta karaikrisz » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2012.01.13 péntek, 20:36:02 »

Halihó!
Az automnak inditás után nem alszik el a töltés jelző lámpája, mértem müszerrel és nem is tölt!  Kis gázadásra is semmi, de ha lepadlozom akkor megindol a töltés, elalszik a lámpa és 14,2-vel tölt. Mi lehet a hiba oka? Elég zavaro és nem is kiméletes az állandó padlogáz inditás után. Szénkefét, diódahidat, és töltés szabályzó relét már cseréltem benne.
Elöre is köszi a segitséget!
Lehet, hogy csapágya(ka)t is kéne? Huh? fejvakaras
 nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.