Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:51:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1939650 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 16:40:36 »

Sajnos egy van itt a környéken, az meg nem tudta megcsinálni, inkább belerakta az univerzálisat...
Mondjuk az is lehet, hogy így volt neki egyszerűbb.  Huh?
kapcs. rajzot kereshetünk hozzá, bár saját kútfőből tudnia kellene ...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 17:06:27 »

az eredeti csatikon lettek a kábelek lecserélve...
A hiba lehet még hogy a főtengely-jeladó csatit bedugták a termosztát also jeladojához, egy probát kibir.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 17:37:50 »

kapcs. rajzot kereshetünk hozzá, bár saját kútfőből tudnia kellene ...

Az nem lenne rossz, mert nekem fogalmam sincs, hogy merre keressem. Kellene kerítenem egy másik szerelőt, aki azt csinálja, amit mondok neki a pénzemért.  eplus2
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 20:52:10 »

Gondolom a felpattintós csomagtartóhoz külön motor lett beszerelve? Ezen gondolkodtam egyébként én is. A kettős retesz meg igazából csak azért lenne fontos, hogy müködjön, hogy belülről tudjam zárni az ajtókat a kilincs lenyomásával és más ne tudja kinyitni az ajtaját. Most hiába zárom be a távirányítóval, simán ki lehet belülről nyitni.

Igen,külön motorral megy. Nekem a kilincs benyomásra zár belülről továbbra is a kocsi.
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 21:23:48 »

Igen,külön motorral megy. Nekem a kilincs benyomásra zár belülről továbbra is a kocsi.

Ez kéne nekem is...  nyes És akkor ugye a többi ajtót nem lehet belülről kinyitni? Mindenképpen valahogy meg kellene csináltatnom.  falbav
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:22:12 »

Ez kéne nekem is...  nyes És akkor ugye a többi ajtót nem lehet belülről kinyitni? Mindenképpen valahogy meg kellene csináltatnom.  falbav

Nálam (amikor még nem volt szétkurva - thx "villamosságis"  gun ) jó volt a dupla reteszelés is, ha a távirányítóval bezártam, belül sem lehetett nyitni, viszont, ha menet közben zártam le az ajtókat (a kilincs benyomásával) akkor kintről nem lehetett nyitni, de bentről igen... Tehát bementek a kilincsek hátul is, de simán ki lehetett nyitni (belülről). Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 14:47:11 »

Nálam (amikor még nem volt szétkurva - thx "villamosságis"  gun ) jó volt a dupla reteszelés is, ha a távirányítóval bezártam, belül sem lehetett nyitni, viszont, ha menet közben zártam le az ajtókat (a kilincs benyomásával) akkor kintről nem lehetett nyitni, de bentről igen... Tehát bementek a kilincsek hátul is, de simán ki lehetett nyitni (belülről). Huh?

Ezek szerint hiába csináltatnám meg a gyári központi zárat, mert nem tudná azt, amit én szeretnék.  Huh?
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:50:50 »

Ezek szerint hiába csináltatnám meg a gyári központi zárat, mert nem tudná azt, amit én szeretnék.  Huh?
azt úgy nem.
a dupla zár arra való, ha beverik az ablakodat, akkor se tudják kinyitni, meg dróttal sem. a hátsó ajtók belső nyithatósága a gyerekzárral korlátozható.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 21:21:18 »

Nálam (amikor még nem volt szétkurva - thx "villamosságis"  gun ) jó volt a dupla reteszelés is, ha a távirányítóval bezártam, belül sem lehetett nyitni, viszont, ha menet közben zártam le az ajtókat (a kilincs benyomásával) akkor kintről nem lehetett nyitni, de bentről igen... Tehát bementek a kilincsek hátul is, de simán ki lehetett nyitni (belülről). Huh?
Egy kicsi félreértés van itt, ha jól sejtem.
Ahogy astor is mondta, úgy van. Ha kulcssal vagy távval (illetve nem tudom, hogy távval is így van-e, nincs távcsocsóm) nyitod majd egyből zárod a kocsid, akkor lép életbe a duplazár, és nem engedi sem kívülről sem belülről a nyitást - úgy tudom, mind a 4 ajtóra érvényes ez a dolog.
Ha bent ülsz a kocsiban, és benyomod a kilincset, akkor csak simán bezárod az ajtókat, azok csak kívülről nem lesznek nyithatóak, de belülről igen. Ezért van hátul a gyerekzár, amit astor is írt.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 21:36:47 »

Egy kicsi félreértés van itt, ha jól sejtem.
Ahogy astor is mondta, úgy van. Ha kulcssal vagy távval (illetve nem tudom, hogy távval is így van-e, nincs távcsocsóm) nyitod majd egyből zárod a kocsid, akkor lép életbe a duplazár, és nem engedi sem kívülről sem belülről a nyitást - úgy tudom, mind a 4 ajtóra érvényes ez a dolog.
Ha bent ülsz a kocsiban, és benyomod a kilincset, akkor csak simán bezárod az ajtókat, azok csak kívülről nem lesznek nyithatóak, de belülről igen. Ezért van hátul a gyerekzár, amit astor is írt.
Üdv, HegeGabi.

A duplazárnak nem reteszelés a hivatalos neve?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2012.04.10 kedd, 11:21:21 »

A duplazárnak nem reteszelés a hivatalos neve?
Még az is lehet.
Mivel ánglisül "Double Lock", szerintem ezért lett köznyelvi fordítás a duplazár.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2012.04.13 péntek, 12:37:54 »

Egy kicsi félreértés van itt, ha jól sejtem.
Ahogy astor is mondta, úgy van. Ha kulcssal vagy távval (illetve nem tudom, hogy távval is így van-e, nincs távcsocsóm) nyitod majd egyből zárod a kocsid, akkor lép életbe a duplazár, és nem engedi sem kívülről sem belülről a nyitást - úgy tudom, mind a 4 ajtóra érvényes ez a dolog.
Ha bent ülsz a kocsiban, és benyomod a kilincset, akkor csak simán bezárod az ajtókat, azok csak kívülről nem lesznek nyithatóak, de belülről igen. Ezért van hátul a gyerekzár, amit astor is írt.
Üdv, HegeGabi.

Így igaz. Távirányítóval pedig egy gombnyomásra lezárnak az ajtók, második nyomásra dupláz. (kombinál itt pl. a tanksapkába becsúszik egy "reteszelő" rúd, úgy, hogy belülről sem lehet kinyitni a karral) Hogy az első gombnyomásnál hogyan zár - bentről nyitható-e vagy sem - nem tudom, de duplázva kirobbantani sem lehet az ajtókat. Smiley Sajna, járó motornál (a gyerekzárat kivéve) kiugrálhatnak az emberek menet közben, csak kintről nem tudnak benyitni... Sad Pedig sokszor akartam "hirtelen felindulásból", hogy bent maradjon az aki ki akar szállni... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:20:27 »

Helló

A motortérben hol találok gyújtáskapcsolt 12V-ot Amire a nappali fényt kötném
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 20:38:57 »

A motortérben hol találok gyújtáskapcsolt 12V-ot Amire a nappali fényt kötném
fejvakaras Önindító?
Naplózva
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 20:59:48 »

fejvakaras Önindító?

Hát nem vagyok valami nagy autószerelő és lehet, h ciki de nem tudom ,h hol van falbav
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:41:03 »

Hát nem vagyok valami nagy autószerelő és lehet, h ciki de nem tudom ,h hol van falbav

A motortérben lenézel az adagoló mellett jobbra és ahol a motorhoz kapcsolódik a váltó attól balra lesz.
Elég vastag fekete kábel is megy rá. Amúgy kb 20cm hosszú és 8cm átmérőjű henger fémből.
Van rajta egy kisebb henger is.

Így talán könnyebb lesz megtalálni.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/onindito_generator/ford_mondeo_mkii_1_8td_gyari_onindito_1570086572.html

 wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Robi8101
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:35:04 »

Üdv mindenkinek!!! Januárban kb. 40-50 km/h-val átmentem egy 10cm-es szegélyen.Azóta világít a légzsákvisszajelző(lufi nem nyílt).Hogyan tudnám ezt megszüntetni???Vigyem Ford márkaszervízbe?? Az egy kisebb vagyonba fog kerülni.Ha valaki tud valami megoldást, kérem írja meg nekem.Előre is köszönöm!!!!!(Mk1,1993,1.8b). Pls  help További szép estét!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.16 hétfő, 19:39:26 írta Robi8101 » Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:50:14 »

Üdv mindenkinek!!! Januárban kb. 40-50 km/h-val átmentem egy 10cm-es szegélyen.Azóta világít a légzsákvisszajelző(lufi nem nyílt).Hogyan tudnám ezt megszüntetni???Vigyem Ford márkaszervízbe?? Az egy kisebb vagyonba fog kerülni.Ha valaki tud valami megoldást, kérem írja meg nekem.Előre is köszönöm!!!!!(Mk1,1993,1.8b). Pls  help További szép estét!

Folyamatosan világít, vagy villog? Ha villog, akkor hányat? (Itt vannak a hibakódok: http://mondeo.hu/wiki/index.php/L%C3%A9gzs%C3%A1k_hibajelz%C3%A9sek )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:57:03 »

Üdv mindenkinek!!! Januárban kb. 40-50 km/h-val átmentem egy 10cm-es szegélyen.Azóta világít a légzsákvisszajelző(lufi nem nyílt).Hogyan tudnám ezt megszüntetni???Vigyem Ford márkaszervízbe?? Az egy kisebb vagyonba fog kerülni.Ha valaki tud valami megoldást, kérem írja meg nekem.Előre is köszönöm!!!!!(Mk1,1993,1.8b). Pls  help További szép estét!

Márkaszervízbe csak a legutolsó esetben vidd ha még másnap is akarsz kenyeret venni.
Nézd át az összes csatit. Övfeszítőket, légzsákindítón (bár az elvileg pántolva van).
Mindenesetre mihamarabb csináltasd/csináld meg.
Havernak is folyamatosan világított aztán egy szép téli napon csorog 40-45-el a főúton itt Szekszárdon és egyszer csak pofánvágta a légzsák minden ok és előzmény nélkül.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Robi8101
Vendég
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 20:12:46 »

Márkaszervízbe csak a legutolsó esetben vidd ha még másnap is akarsz kenyeret venni.
Nézd át az összes csatit. Övfeszítőket, légzsákindítón (bár az elvileg pántolva van).
Mindenesetre mihamarabb csináltasd/csináld meg.
Havernak is folyamatosan világított aztán egy szép téli napon csorog 40-45-el a főúton itt Szekszárdon és egyszer csak pofánvágta a légzsák minden ok és előzmény nélkül.
Naplózva
Robi8101
Vendég
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 20:14:58 »

Köszönöm a gyors választ. Merre keresem ezeket a csatlakozókat?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 20:17:02 »

Köszönöm a gyors választ. Merre keresem ezeket a csatlakozókat?

A légzsákvezérlő a kormány alatt van jobb oldalt.
Le kell hozzá venni a burkolatot és kb 10x10cm-es szürke dobozt fogsz látni citromsárga vezeték megy bele alulról.
Az övfeszítők az első ülések oldalán vannak és az ülés alján ill. a padlószőnyeg alatt vannak a csatlakozói.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Robi8101
Vendég
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 20:22:44 »

Holnap átnézem!Köszi mégegyszer!
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 20:27:39 »

Holnap átnézem!Köszi mégegyszer!

Ha oldallégzsákos is akkor van az ülés és a küszöb között side crash sensor is aminek szintén van csatija.
Próbáld meg 1-2 órára levenni az aksisarukat és visszatenni. Hátha az is segít.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 21:33:53 »

Ha oldallégzsákos is akkor van az ülés és a küszöb között side crash sensor is aminek szintén van csatija...
Ilyen nincs Mk1 ülésekben.

Az övfeszítők az első ülések oldalán vannak és az ülés alján ill. a padlószőnyeg alatt vannak a csatlakozói.
Mk1-ben nem elektromos az övfeszítő, így nincs csatlakozója sem az ülés alatt.

A többi, amit írtál, igaz.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 21:41:00 »

Ilyen nincs Mk1 ülésekben.
Mk1-ben nem elektromos az övfeszítő, így nincs csatlakozója sem az ülés alatt.

A többi, amit írtál, igaz.

Kösz a korrekciót.
Én MKII-ből indultam ki.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 21:50:17 »

Helló

A motortérben hol találok gyújtáskapcsolt 12V-ot Amire a nappali fényt kötném

fejvakaras Önindító?

A motortérben lenézel az adagoló mellett jobbra és ahol a motorhoz kapcsolódik a váltó attól balra lesz.
Elég vastag fekete kábel is megy rá. Amúgy kb 20cm hosszú és 8cm átmérőjű henger fémből.
Van rajta egy kisebb henger is.

Így talán könnyebb lesz megtalálni.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/onindito_generator/ford_mondeo_mkii_1_8td_gyari_onindito_1570086572.html

 wave
Én úgy tudtam az önindítóra két kábel megy, egy bazivastag amibe mindíg benn a feszület, meg egy véknya amibe csak indítózás közbe van 12v, de gyujtásos az nincs. Én elsőre a motortéri biztitáblára tippelnék. Asszem a 4-es bizti az ponn az.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.16 hétfő, 22:18:44 írta Móki » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 22:45:28 »

Én úgy tudtam az önindítóra két kábel megy, egy bazivastag amibe mindíg benn a feszület, meg egy véknya amibe csak indítózás közbe van 12v, de gyujtásos az nincs. Én elsőre a motortéri biztitáblára tippelnék. Asszem a 4-es bizti az ponn az.

Bocsi a vázlatos leírásért.
Tudtam volna jobban is részletezni, de a kolléga nem tudta, hogy mit is keressen.
Gondoltam felesleges tovább eröltetni a dolgot. Inkább linkeltem egy képet.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2012.04.17 kedd, 08:36:21 »

Én úgy tudtam az önindítóra két kábel megy, egy bazivastag amibe mindíg benn a feszület, meg egy véknya amibe csak indítózás közbe van 12v, de gyujtásos az nincs. Én elsőre a motortéri biztitáblára tippelnék. Asszem a 4-es bizti az ponn az.
No, most már ezt is tudom.
Azért volt mögötte kérdőjel, mert csak tippeltem. Mert ugye indításkor van rajta delej, ami ugye csak gyújtás után lehetséges, innen jött a gondolat. De akkor ez fals gondolat.
 worship
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:39:01 »

Ilyen nincs Mk1 ülésekben.
Mk1-ben nem elektromos az övfeszítő, így nincs csatlakozója sem az ülés alatt.

A többi, amit írtál, igaz.

Yepp, MK1 mechanikus övfeszítős, MK2 elektromos. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2012.04.18 szerda, 19:42:42 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne ha tudtok segíteni.
Az egyik hogy ha a központizárat nyitom távirányítóval akkor van hogy nem mindegyik ajtót nyitja-zárja  és van amikor rendesen nyit illetve zár.
Esetleg csinált már másnak is ilyet?
A régi escortomban ha kulccsal nyitottam akkor az összes ajtó nyitót zárt de ebbe azt nem tudom mert a kulcsra csak az az ajtó reagál amelyiket nyitom.
A másik hogy a riasztó távirányítóján 3 gomb van nekem.
A középső a riasztó és nyitás-zárás de a két kisebb gombra nem jöttem még rá mi lehet.
Sajnos azt nem tudom hogy ez gyári vagy utólagosan szerelt.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 11:53:10 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne ha tudtok segíteni.
Az egyik hogy ha a központizárat nyitom távirányítóval akkor van hogy nem mindegyik ajtót nyitja-zárja  és van amikor rendesen nyit illetve zár.
Esetleg csinált már másnak is ilyet?
A régi escortomban ha kulccsal nyitottam akkor az összes ajtó nyitót zárt de ebbe azt nem tudom mert a kulcsra csak az az ajtó reagál amelyiket nyitom.
A másik hogy a riasztó távirányítóján 3 gomb van nekem.
A középső a riasztó és nyitás-zárás de a két kisebb gombra nem jöttem még rá mi lehet.
Sajnos azt nem tudom hogy ez gyári vagy utólagosan szerelt.

szerintem utólagos lesz az.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 12:32:27 »

Sajnos azt nem tudom hogy ez gyári vagy utólagosan szerelt.

1 nagy két kicsi gomb? Utólagos. wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:56:21 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne ha tudtok segíteni.
Az egyik hogy ha a központizárat nyitom távirányítóval akkor van hogy nem mindegyik ajtót nyitja-zárja  és van amikor rendesen nyit illetve zár.
Esetleg csinált már másnak is ilyet?
A régi escortomban ha kulccsal nyitottam akkor az összes ajtó nyitót zárt de ebbe azt nem tudom mert a kulcsra csak az az ajtó reagál amelyiket nyitom.
A másik hogy a riasztó távirányítóján 3 gomb van nekem.
A középső a riasztó és nyitás-zárás de a két kisebb gombra nem jöttem még rá mi lehet.
Sajnos azt nem tudom hogy ez gyári vagy utólagosan szerelt.

Ezek tudtommal a gyáriak csak (94-00) :


(ill. talán a 93-asokhoz volt más, de azon szerepelt a Ford logó)
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.20 péntek, 19:58:02 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2012.04.21 szombat, 18:36:26 »

Szeretnék a kocsiba egy megbízhatóbb riasztót. Találtam is a bicskakulcs.hu honlapján. A kérdésem az hogy mennyire nehéz a bekötése? Láttam a képen egy vezérlődobozt a hozzá tartozó vezetékekkel. Eddig ok, de a relének honnan kell levenni áramot illetve a vezetékhalmaz másik végét hova kell forrasztani?
Dobok egy képet: http://www.bicskakulcs.hu/kepek/bkulcs1_030a.jpg
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2012.04.21 szombat, 19:41:06 »

Szeretnék a kocsiba egy megbízhatóbb riasztót. Találtam is a bicskakulcs.hu honlapján. A kérdésem az hogy mennyire nehéz a bekötése? Láttam a képen egy vezérlődobozt a hozzá tartozó vezetékekkel. Eddig ok, de a relének honnan kell levenni áramot illetve a vezetékhalmaz másik végét hova kell forrasztani?
Dobok egy képet: http://www.bicskakulcs.hu/kepek/bkulcs1_030a.jpg

Én villamossági szakira bíznám... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2012.04.21 szombat, 22:50:11 »

Szeretnék a kocsiba egy megbízhatóbb riasztót. Találtam is a bicskakulcs.hu honlapján. A kérdésem az hogy mennyire nehéz a bekötése? Láttam a képen egy vezérlődobozt a hozzá tartozó vezetékekkel. Eddig ok, de a relének honnan kell levenni áramot illetve a vezetékhalmaz másik végét hova kell forrasztani?
Dobok egy képet: http://www.bicskakulcs.hu/kepek/bkulcs1_030a.jpg
a riasztó dobozában van bekötési rajz. ez viszont arra elég csak, hogy azt tudd, a vezérlő zsinegeit hova kell kötni. arra vonatkozóan semmi infót nem kapsz, hogy ezek a te kocsidban merre vannak. ehhez a kocsi elektromos rendszerével is tisztában kell lenni. általában a vezető felöli a oszlop tövében szokás beaplikálni ezt a motyót, mert onnan minden szükséges elérhető.
abban az esetben, ha a mondeo kábeleivel nem vagy tisztában, vagy nincs doksid hozzá én is szakit ajánlok...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 07:47:27 »

Sziasztok!
Valaki legyen szíves mondja meg, magyarázza el részletesen, hogy hol találom azt a relét, ami a belső világítás ajtócsukás utáni kikapcsolását szabályozza?!
Hiába csukom az ajtókat, a világítás nem alszik el. 1 hónapja még működött, aztán hallottam, hogy a relé ki-be kapcsol, most meg teljesen meghalt. (Isten nyugosztalja!)
Valószínű, hogy ez a hiba?
Kösz
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 07:59:22 »

Sziasztok!
Valaki legyen szíves mondja meg, magyarázza el részletesen, hogy hol találom azt a relét, ami a belső világítás ajtócsukás utáni kikapcsolását szabályozza?!
Hiába csukom az ajtókat, a világítás nem alszik el. 1 hónapja még működött, aztán hallottam, hogy a relé ki-be kapcsol, most meg teljesen meghalt. (Isten nyugosztalja!)
Valószínű, hogy ez a hiba?
Kösz
az utastérben található biztosítéktáblánál van
kezelési könyv, 61. lap
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 08:09:21 »

az utastérben található biztosítéktáblánál van
kezelési könyv, 61. lap

Így gyorsabb:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 10:55:17 »

Így gyorsabb:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Kösz a segítséget!
Olyant találtam, hogy belső világítás relé, azt hiszem a 12-es. Erről lenne szó? Ez szabályozza a belső világítás lekapcsolását ajtócsukás után?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 13:32:49 »

Kösz a segítséget!
Olyant találtam, hogy belső világítás relé, azt hiszem a 12-es. Erről lenne szó? Ez szabályozza a belső világítás lekapcsolását ajtócsukás után?
Szerintem ha a relé lenne rossz, akkor nem lenne világítás egyáltalán.
1, jó állásban van a kapcsoló a fejlámpán?
2, a kikapcsolást az időzítő modul szabályozza, ami a belső biztitábla alján van.
Tudtommal (de lehet, hogy a te esetedben nincs igazam).
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 14:06:10 »

Sziasztok!
Valaki legyen szíves mondja meg, magyarázza el részletesen, hogy hol találom azt a relét, ami a belső világítás ajtócsukás utáni kikapcsolását szabályozza?!
Hiába csukom az ajtókat, a világítás nem alszik el. 1 hónapja még működött, aztán hallottam, hogy a relé ki-be kapcsol, most meg teljesen meghalt. (Isten nyugosztalja!)
Valószínű, hogy ez a hiba?
Kösz

Lehet, hogy az ajtónyitás érzékelőd szállt el.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 19:22:11 »

Kösz a segítséget!
Olyant találtam, hogy belső világítás relé, azt hiszem a 12-es. Erről lenne szó? Ez szabályozza a belső világítás lekapcsolását ajtócsukás után?

Igen az R12-es fehér az, a bizti kiszedő fogócska fölött. De ahogy HegeGabi is írta az időzítést nem ez szabályozza. Ez csak kapcsol. Mondjuk, előszörre ezt érdemes cserélni, mert ha beakadva pusztult el akkor folyamatosan adja a tápot a lámpának. Bár lehet, hogy azért, mert az időzítő szállt el. Vagy valamelyik ajtó érzékelő. Huh?
Ha kattogott, azt elvileg azért csinálhatta, mert az ajtóérzékelő (gondolom a vezető oldali) nem kapcsolt rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.23 hétfő, 19:35:52 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 21:54:21 »

Igen az R12-es fehér az, a bizti kiszedő fogócska fölött. De ahogy HegeGabi is írta az időzítést nem ez szabályozza. Ez csak kapcsol. Mondjuk, előszörre ezt érdemes cserélni, mert ha beakadva pusztult el akkor folyamatosan adja a tápot a lámpának. Bár lehet, hogy azért, mert az időzítő szállt el. Vagy valamelyik ajtó érzékelő. Huh?
Ha kattogott, azt elvileg azért csinálhatta, mert az ajtóérzékelő (gondolom a vezető oldali) nem kapcsolt rendesen.
Kösz a válaszokat. Azzal nincs gond, hogy világít-e, csak az a baj, hogy nem alszik el a világítás, hanem folyamatosan világít. Kiszedtem az R12-st relét, mely után az időzített világítás nem működik, viszont az alsó állásban lévő állandó világítás működik. Szerintem tényleg az időzítővel lehet a gond, amiről nem tudom, hogy hol van, valamint az is lehetséges, hogy az ajtóérzékelő. Lehet ezekből valahonnét szerezni? Itt érdemes próbálkozni vagy bontóban?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2012.04.24 kedd, 00:04:42 »

Kösz a válaszokat. Azzal nincs gond, hogy világít-e, csak az a baj, hogy nem alszik el a világítás, hanem folyamatosan világít. Kiszedtem az R12-st relét, mely után az időzített világítás nem működik, viszont az alsó állásban lévő állandó világítás működik. Szerintem tényleg az időzítővel lehet a gond, amiről nem tudom, hogy hol van, valamint az is lehetséges, hogy az ajtóérzékelő. Lehet ezekből valahonnét szerezni? Itt érdemes próbálkozni vagy bontóban?
timer modulom van, ha kell..
az ajtó kapcsoló mk1-nél nem szokott beszharni. ha igen, akkor azért, mert az oxidáció miatt nem zárja a kört, de akkor nem világít a pilács.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2012.04.24 kedd, 07:54:21 »

timer modulom van, ha kell..
az ajtó kapcsoló mk1-nél nem szokott beszharni. ha igen, akkor azért, mert az oxidáció miatt nem zárja a kört, de akkor nem világít a pilács.
Mit kóstál egy ilyen timer modul?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:48:17 »

Mit kóstál egy ilyen timer modul?

Hát kinek mennyit van pofája kérni....
Aszem nekem van egy valahol....

Ezen pl rajta is van:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/ford_mondeo_mkii_mk2_biztositektabla_1582655447.html
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.24 kedd, 11:50:16 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2012.04.24 kedd, 19:32:42 »

nekem is van komplett táblám... de leszedem a timert, meg akár ingyen odaadom mellé a relét is... Smiley
a modul+relé szerintem elmegy levélként, de a teljes tábla nem igazán Cheesy
2000 Ft, postával együtt... (ebből a posta 6-800 péz, úgy tessék nézni, namost 2 doboz cigaretta ára a maradék Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:50:41 »

nekem is van komplett táblám... de leszedem a timert, meg akár ingyen odaadom mellé a relét is... Smiley
a modul+relé szerintem elmegy levélként, de a teljes tábla nem igazán Cheesy
2000 Ft, postával együtt... (ebből a posta 6-800 péz, úgy tessék nézni, namost 2 doboz cigaretta ára a maradék Grin )
attól függ ki mit szív eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.