Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:40:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1939441 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 07:03:24 »

a rossz ellenállástól még a nagy fokozat működik

Köszi a segitséget. Már a direkt áramos dolgott próbáltam az volt az első,a biztik megnézése után. De semmi marad a csere vagy a feljavitás.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 17:22:19 »

Köszi a segitséget. Már a direkt áramos dolgott próbáltam az volt az első,a biztik megnézése után. De semmi marad a csere vagy a feljavitás.

ha belphegor nem viszi az én dupla ventisemet, akkor ha gondolod Neked is felajánlom, kábelköteg is van hozzá, árat pedig Te mondj. Smiley
('95-ösben volt, rendben vannak a motorok, TD-kben és 2.5 V6-osokban ezek vannak)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 19:39:08 »

Még mindig küzdök nem akar elindulni a ventim. amiket megnéztem bizti,relé,venti csatik,hőgomba jók.Esetleg lehet termosztát gond?Van valami közze a termosztátnak a venti inditáshoz?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 22:03:54 »

Még mindig küzdök nem akar elindulni a ventim. amiket megnéztem bizti,relé,venti csatik,hőgomba jók.Esetleg lehet termosztát gond?Van valami közze a termosztátnak a venti inditáshoz?
Csak egy naív kérdés, pedig elolvastam a kálváriádat.
Te most a kesztyűtartó mögötti hűtés/fűtés vetnillátorról beszélsz? Ahhoz nincs semmi köze a termosztátnak. Ha nem megy, akkor vagy beállt, vagy nem kap áramot. Ha kiszedted és akksil direkt árammal próbálva működik, akkor nem jut el hozzá delej. Kézbe egy multiméter, és leellenőriz a csatlakozások. Venti csatlakozás, ellenállás csatlakozás, kapcsoló csatlakozás, stb.
Persze ráadott gyújtás és bekapcsolt légkeverés kell hozzá, úgyhogy csak óvatosan!

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 22:30:03 »

Csak egy naív kérdés, pedig elolvastam a kálváriádat.
Te most a kesztyűtartó mögötti hűtés/fűtés vetnillátorról beszélsz? Ahhoz nincs semmi köze a termosztátnak. Ha nem megy, akkor vagy beállt, vagy nem kap áramot. Ha kiszedted és akksil direkt árammal próbálva működik, akkor nem jut el hozzá delej. Kézbe egy multiméter, és leellenőriz a csatlakozások. Venti csatlakozás, ellenállás csatlakozás, kapcsoló csatlakozás, stb.
Persze ráadott gyújtás és bekapcsolt légkeverés kell hozzá, úgyhogy csak óvatosan!

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.

Én úgy vettem ki, hogy a motortéri hűtőventivel bajlódik. Gondolom. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 22:50:43 »

Még mindig küzdök nem akar elindulni a ventim. amiket megnéztem bizti,relé,venti csatik,hőgomba jók.Esetleg lehet termosztát gond?Van valami közze a termosztátnak a venti inditáshoz?

Persze, azon van egy hőmérséklet érzékelő.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 06:31:28 »

Csak egy naív kérdés, pedig elolvastam a kálváriádat.
Te most a kesztyűtartó mögötti hűtés/fűtés vetnillátorról beszélsz? Ahhoz nincs semmi köze a termosztátnak. Ha nem megy, akkor vagy beállt, vagy nem kap áramot. Ha kiszedted és akksil direkt árammal próbálva működik, akkor nem jut el hozzá delej. Kézbe egy multiméter, és leellenőriz a csatlakozások. Venti csatlakozás, ellenállás csatlakozás, kapcsoló csatlakozás, stb.
Persze ráadott gyújtás és bekapcsolt légkeverés kell hozzá, úgyhogy csak óvatosan!

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Én nem a fűtő ventire gondoltam,hanem a víz hütő ventire.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 10:17:46 »

Még mindig küzdök nem akar elindulni a ventim. amiket megnéztem bizti,relé,venti csatik,hőgomba jók.Esetleg lehet termosztát gond?Van valami közze a termosztátnak a venti inditáshoz?

Ha a termosztátban lévő hőgombáról lehúzod a stekkert akkor folyamatosan mennie kellene.   
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 14:00:02 »

Ha a termosztátban lévő hőgombáról lehúzod a stekkert akkor folyamatosan mennie kellene.   

Igen.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2012.05.08 kedd, 00:37:38 »

Sziasztok,

eladó mk1 komplett lámpaszett, hiddal lámpa index foglalat és takaró burkolat 20 ezer pénzéééé
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2012.05.08 kedd, 07:55:16 »

Sziasztok,

eladó mk1 komplett lámpaszett, hiddal lámpa index foglalat és takaró burkolat 20 ezer pénzéééé

Próbáld meg esetleg a Keres-kínálba hirdetni.    Wink
Meg talán egy kicsit olcsóbban. Olcsóbban lehet újat is venni.

 wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:22:01 »

Igen? és mennyi újonnan? az is üveg lámpatestes mint a gyári? Körbe kérdeztem és ilyen 25 meg 23 ak repkedtek, úgy hogy még mondtam h ez a vége?!  :szomoru1:Mk1 ben eddig még nem utaztam, még szűz vok hehe

Próbáld meg esetleg a Keres-kínálba hirdetni.    Wink
Meg talán egy kicsit olcsóbban. Olcsóbban lehet újat is venni.

 wave
[/quote]
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:33:00 »

Igen? és mennyi újonnan? az is üveg lámpatestes mint a gyári? Körbe kérdeztem és ilyen 25 meg 23 ak repkedtek, úgy hogy még mondtam h ez a vége?!  :szomoru1:Mk1 ben eddig még nem utaztam, még szűz vok hehe
14 körül van darabja újonnan

dobtam délelőtt át egy képet, hogy mire gondoltam .. eljen
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:34:38 »

Igen? és mennyi újonnan? az is üveg lámpatestes mint a gyári? Körbe kérdeztem és ilyen 25 meg 23 ak repkedtek, úgy hogy még mondtam h ez a vége?!  :szomoru1:Mk1 ben eddig még nem utaztam, még szűz vok hehe


Bárdi autónál 14144Ft!db az új üvegbúrás keretes stb...
Abból meg kinek mennyi kedvezmény jön le.
Én pl meg tudom venni 17000-ért a kettőt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
nowan
Vendég
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 16:22:01 »

Sziasztok!

Mondeo MK1 TD 1,8 1994 de szerintem más is találkozott már a jelenséggel.
Központi zár.
Bezár.
Mindig!   Shocked
Akkor is ha kinyitom. Ha belülről akkor is. Kinyit az autómatika, de azzal a lendülettel be is zár. Ha meg közben gyorsba kinyitottam az ajtót, akkor egyfolytában búg és próbálkozik becsukni.
Egy mentsvár van, ha beülök és belülről kinyitom a jobbelsőt is! Aki érti mesélje el hogy van ez...
Akkor abbahagyja a búgást és nyitva marad. Az összes ajtó.

Tudom még az a szerencse hogy ZÁRVA marad és a nyitás bajos és nem fordítva. Mégis egy ideje unalmas.

Aki tud segítsen, lehetőleg irodista pénzügyes szinten..  worship


Üdv.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 17:22:55 »

Sziasztok!

Mondeo MK1 TD 1,8 1994 de szerintem más is találkozott már a jelenséggel.
Központi zár.
Bezár.
Mindig!   Shocked
Akkor is ha kinyitom. Ha belülről akkor is. Kinyit az autómatika, de azzal a lendülettel be is zár. Ha meg közben gyorsba kinyitottam az ajtót, akkor egyfolytában búg és próbálkozik becsukni.
Egy mentsvár van, ha beülök és belülről kinyitom a jobbelsőt is! Aki érti mesélje el hogy van ez...
Akkor abbahagyja a búgást és nyitva marad. Az összes ajtó.

Tudom még az a szerencse hogy ZÁRVA marad és a nyitás bajos és nem fordítva. Mégis egy ideje unalmas.

Aki tud segítsen, lehetőleg irodista pénzügyes szinten..  worship


Üdv.
valamelyik zárad szorul a retektől
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 17:59:04 »

Srácok! Van egy olyan hatalmas nagy kérdésem, hogy ez micsoda? Ma valamiért késztetést éreztem arra, hogy felszedjem azt a kis tolltartót és ez a két csatlakozó fogadott.. Nagyon húzza a fantáziám az, hogy nem tudom mi az..

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120513175806_8c0461f39e.jpg

Látszik rajta, hogy gyári megoldás, tehát nem valami utólagos mók és az is látszik, hogy az odáig megy és nem is tovább.. Tehát oda mit lehet rakni annak a sz@rnak a helyére? Cheesy

Ülést cseréltem ma amúgy és láttam, hogy két csatlakozó van az ülés alatt.. Az egyik a fel le mozgatás elektromosan, azt rá is dugtam. De mi a másik?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.13 vasárnap, 18:01:08 írta hayhapapi » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 18:21:22 »

Srácok! Van egy olyan hatalmas nagy kérdésem, hogy ez micsoda? Ma valamiért késztetést éreztem arra, hogy felszedjem azt a kis tolltartót és ez a két csatlakozó fogadott.. Nagyon húzza a fantáziám az, hogy nem tudom mi az..

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120513175806_8c0461f39e.jpg

Látszik rajta, hogy gyári megoldás, tehát nem valami utólagos mók és az is látszik, hogy az odáig megy és nem is tovább.. Tehát oda mit lehet rakni annak a sz@rnak a helyére? Cheesy

Ülést cseréltem ma amúgy és láttam, hogy két csatlakozó van az ülés alatt.. Az egyik a fel le mozgatás elektromosan, azt rá is dugtam. De mi a másik?
a másik az ülés fűtésé.
a két csati meg az automata váltóhoz kellene...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 18:24:24 »

a másik az ülés fűtésé.
a két csati meg az automata váltóhoz kellene...

Oohh, köszönöm szépen! Minek van bevezetve nekem az automata kábelei?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 19:09:05 »

Oohh, köszönöm szépen! Minek van bevezetve nekem az automata kábelei?
mert valószínűleg átalakított kocsi ...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 20:00:18 »

mert valószínűleg átalakított kocsi ...

Ennek nem örülök Sad
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 21:16:03 »

Ennek nem örülök Sad
van annak előnye is.
amíg automata volt benne, tuti nem engedte az ecu kinyomni a szemét...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 22:00:19 »

van annak előnye is.
amíg automata volt benne, tuti nem engedte az ecu kinyomni a szemét...

Ugy latdzik megis sikerult az illetonek mert miutan megvettem, motort kellett cserelnem Grin
Naplózva
nowan
Vendég
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 22:20:59 »

Szuper!

Csavarlazítót fújjak a zárakba? Vagy mit?  help





valamelyik zárad szorul a retektől
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 10:56:28 »

Üdv Srácok!

Dobtam ugyan egy keresést a fórumban, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.
Hibajelenség a következő: Kiteszem az indexet, párat kattan (villan), aztán megáll. És nem villog tovább.
Úgy kezdődött, hogy nagy kánikulában játszotta ezt el először. De most már a tavaszi napokon is gyakran előfordul.
Van aztán hogy megindul, de van hogy csak a következő indexeléskor kezd újra működni, akkor is rövid ideig.
Elöregedett index relé lehet a probléma? Hova kell nyúlnom, mit kell cserélnem?

Előre is köszönöm a segítséget!
Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 11:19:44 »

Üdv Srácok!

Dobtam ugyan egy keresést a fórumban, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.
Hibajelenség a következő: Kiteszem az indexet, párat kattan (villan), aztán megáll. És nem villog tovább.
Úgy kezdődött, hogy nagy kánikulában játszotta ezt el először. De most már a tavaszi napokon is gyakran előfordul.
Van aztán hogy megindul, de van hogy csak a következő indexeléskor kezd újra működni, akkor is rövid ideig.
Elöregedett index relé lehet a probléma? Hova kell nyúlnom, mit kell cserélnem?

Előre is köszönöm a segítséget!
Hanzsi

Szerintem valahol kontakt hiba lesz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 11:47:29 »

Szerintem valahol kontakt hiba lesz.

A kontakt hibát azért nem tartom valószínűnek, mert amikor először tapasztaltam a jelenséget, nyár volt és őrült meleg, az autó pedig a napon állt.
Elmúlt a kánikula, elmúlt a nyár, elmúlt egy év, és nem volt probléma. Egy évig semmi gond! Jött a következő nyár, újra lett hiba. Nyár ende, eltelt újabb év hiba nélkül. Majd most tavasszal, már sűrű a gond. Mintha valami elfáradt volna... De vajon mi?

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 11:56:41 »

A kontakt hibát azért nem tartom valószínűnek, mert amikor először tapasztaltam a jelenséget, nyár volt és őrült meleg, az autó pedig a napon állt.
Elmúlt a kánikula, elmúlt a nyár, elmúlt egy év, és nem volt probléma. Egy évig semmi gond! Jött a következő nyár, újra lett hiba. Nyár ende, eltelt újabb év hiba nélkül. Majd most tavasszal, már sűrű a gond. Mintha valami elfáradt volna... De vajon mi?
Én elsőre kicserélném az index relét, asszem a kormányoszlop tetején van és kb. Egy ezres az ára. nagyot nem buksz ha nem az.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 13:18:36 »

a másik az ülés fűtésé.
a két csati meg az automata váltóhoz kellene...
Oohh, köszönöm szépen! Minek van bevezetve nekem az automata kábelei?
mert valószínűleg átalakított kocsi ...
Nem átalakított, hanem Ghia. Amiben Ghia a padlóköteg, amiben benne vannak ezek a csatlakozók is. Tudtommal egyik az ótómata váltóé, a másik meg az adaptív lengéscsillapító/futómű vezérlésé (de lehet, hogy 3 csati is van ott?).
Szerk. Megnéztem a képet is  Grin. így az utolsó mondatot törölném annyiban, hogy van neki adaptív gombja, így igazam volt abban, hogy 3 csati van ott, és a kilógó kettő az a váltóé. Mindezek ellenére gyári, és nem hiszem, hogy volt váltócsere.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.14 hétfő, 13:20:21 írta HegeGabi » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 13:24:58 »

Én elsőre kicserélném az index relét, asszem a kormányoszlop tetején van és kb. Egy ezres az ára. nagyot nem buksz ha nem az.

Az indexkar alatt van.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 13:32:32 »

Nem átalakított, hanem Ghia. Amiben Ghia a padlóköteg, amiben benne vannak ezek a csatlakozók is. Tudtommal egyik az ótómata váltóé, a másik meg az adaptív lengéscsillapító/futómű vezérlésé (de lehet, hogy 3 csati is van ott?).
Szerk. Megnéztem a képet is  Grin. így az utolsó mondatot törölném annyiban, hogy van neki adaptív gombja, így igazam volt abban, hogy 3 csati van ott, és a kilógó kettő az a váltóé. Mindezek ellenére gyári, és nem hiszem, hogy volt váltócsere.
az enyém v6, nem ghia és automata 
tehát akár még 189 is lehet a válasz ...  hehe
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 14:07:04 »

Én elsőre kicserélném az index relét, asszem a kormányoszlop tetején van és kb. Egy ezres az ára. nagyot nem buksz ha nem az.

Köszönöm a tanácsot, én is erre felé indulnék el, de kicsit még várok, hátha van valakinek konkrét tapasztalata ezzel a hibajelenséggel.
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 14:09:29 »

Az indexkar alatt van.   Wink

Tehát ha jól értem, csak a kományoszlop burkolatát kell levenni, és ott csere.
Okay, köszönöm.
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 14:10:41 »

Tehát ha jól értem, csak a kományoszlop burkolatát kell levenni, és ott csere.
Okay, köszönöm.

Igen. Leveszed az alsó burkolatot és már látni is fogod a relét.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 17:16:58 »

Tehát ha jól értem, csak a kományoszlop burkolatát kell levenni, és ott csere.
Okay, köszönöm.

Igen, burkolat alatt van, a kormányoszlop vezető ajtó felöli oldalán. Nagy kocka, 3db lábbal. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2012.05.15 kedd, 08:44:40 »

az enyém v6, nem ghia és automata 
tehát akár még 189 is lehet a válasz ...  hehe
Igazad lehet. Megnéztem, Mk1-hez 24 db különböző kódú padlókábelköteget ír a Microcat. Na ez a nem semmi választék Grin.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 19:00:14 »

Üdv mindenkinek. Lenne egy pár csati amiről szeretném tudni hogy mi.

1.:http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0244_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a műszerfal kötegben található közép tájt.

2.:http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0245_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Vezetőoldal A oszlop lent.

3.:http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0247_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hátsó ülés alatt bal oldalt.

4.:http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0248_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mind a kettő a hátsó ülés közelébe jobb oldalt.


Plussz egy ráadás.
http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0241_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a kiszedett kötegből van egy utólag bekötött riasztó egyik vezetéke ami a utastéri biztosítéktáblánál az egyik hosszabb (4 csati egymás mellett) volt.
Kérdés van ennek valami értelme? Nem lenne egyszerűbb ha a két vezetéket meg blankolom és rákötöm a kék vezetéket? Lehet hogy én látom rosszul.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 10:49:00 »

Üdv mindenkinek. Lenne egy pár csati amiről szeretném tudni hogy mi.
1.:http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0244_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a műszerfal kötegben található közép tájt.
2.:http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0245_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Vezetőoldal A oszlop lent.
3.:http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0247_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hátsó ülés alatt bal oldalt.
4.:http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0248_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mind a kettő a hátsó ülés közelébe jobb oldalt.
Plussz egy ráadás.
http://kepfeltoltes.hu/view/120520/DSC_0241_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a kiszedett kötegből van egy utólag bekötött riasztó egyik vezetéke ami a utastéri biztosítéktáblánál az egyik hosszabb (4 csati egymás mellett) volt.
Kérdés van ennek valami értelme? Nem lenne egyszerűbb ha a két vezetéket meg blankolom és rákötöm a kék vezetéket? Lehet hogy én látom rosszul.
Hali!
1: Szerintem valami a fűtéskonzol kapcsolókhoz tartozó dolog lesz. Igyekszem utánanézni.
    Szerk.: Utánanézve annyit találtam róla, hogy - elvileg - a 170-es számú csatlakozó, és megy rajta keresztül (3 lábán) vezeték a rádióhoz is. Ha minden igaz, 5 lába van bekötve (Nar/Kék, Fek/Nar, Nar/Sár, Kék/Fek, Feh/Zöl). Ha mégsem, akkor írj.

2: Ennek az ellendarabja megy fel az A oszlop takaró műanyag mögött, viszi fel a delejt a napellenző lámpákhoz és a tetőablakhoz (ha van ilyen a kocsiban).

3: ABS van/volt a kocsidban? Mert elvileg ez lehet az ABS hátsó jeladó csatlakozója. (két két kábel megy beléjük, színük Fekete/Narancs és Kék/Zöld. Ha nem ilyen kábelek mennek beléjük, akkor nem jól látom/tudom.)

4: Az, amibe 5 kábel megy, az a szintszabályzós hátsó lengéscsillapító csatlakozása. Ilyennek a másik oldalon is lennie kéne.

Ráadás: Ez a te kiszedett kötegedből van? Ha igen, nem tudok mit hozzászólni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.21 hétfő, 10:56:40 írta HegeGabi » Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 12:19:37 »

Hali!
1: Szerintem valami a fűtéskonzol kapcsolókhoz tartozó dolog lesz. Igyekszem utánanézni.
    Szerk.: Utánanézve annyit találtam róla, hogy - elvileg - a 170-es számú csatlakozó, és megy rajta keresztül (3 lábán) vezeték a rádióhoz is. Ha minden igaz, 5 lába van bekötve (Nar/Kék, Fek/Nar, Nar/Sár, Kék/Fek, Feh/Zöl). Ha mégsem, akkor írj.

2: Ennek az ellendarabja megy fel az A oszlop takaró műanyag mögött, viszi fel a delejt a napellenző lámpákhoz és a tetőablakhoz (ha van ilyen a kocsiban).

3: ABS van/volt a kocsidban? Mert elvileg ez lehet az ABS hátsó jeladó csatlakozója. (két két kábel megy beléjük, színük Fekete/Narancs és Kék/Zöld. Ha nem ilyen kábelek mennek beléjük, akkor nem jól látom/tudom.)

4: Az, amibe 5 kábel megy, az a szintszabályzós hátsó lengéscsillapító csatlakozása. Ilyennek a másik oldalon is lennie kéne.

Ráadás: Ez a te kiszedett kötegedből van? Ha igen, nem tudok mit hozzászólni.

Köszönöm a válaszokat. Utána nézek. Viszont a ráadás képen nem értem hogy a fekete-fehér kábelt miért kötötte össze még egy kék kábellel. Nem lett volna elég annyi hogy megbontom a két vezetéket és egy kék kábellel elviszem a riasztóba?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 13:34:55 »

...
Viszont a ráadás képen nem értem hogy a fekete-fehér kábelt miért kötötte össze még egy kék kábellel. Nem lett volna elég annyi hogy megbontom a két vezetéket és egy kék kábellel elviszem a riasztóba?
Passzolom, nem ismerem a riasztók lelkivilágát, és azt sem tudom, hogy mire szolgál az a két kábel, amit a kékkel összekötött.


Viszont, ha már idekeveredtem, nekem is lenne kérdésem.
Tud valaki olyat, hogy a normál ajtónyitás érzékelő helyett dupla? Tehát hogy két szálat tudjon külön vezérelni.

Köszi, ha tudtok segíteni, Üdv, HegeGabi.

Szerk.: Ez olyan lehet? Peugeot és Citröen-hez írja.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.21 hétfő, 13:57:30 írta HegeGabi » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 19:56:14 »

Passzolom, nem ismerem a riasztók lelkivilágát, és azt sem tudom, hogy mire szolgál az a két kábel, amit a kékkel összekötött.


Viszont, ha már idekeveredtem, nekem is lenne kérdésem.
Tud valaki olyat, hogy a normál ajtónyitás érzékelő helyett dupla? Tehát hogy két szálat tudjon külön vezérelni.

Köszi, ha tudtok segíteni, Üdv, HegeGabi.

Szerk.: Ez olyan lehet? Peugeot és Citröen-hez írja.

Szerintem az is sima. Arra tippelnék, hogy a két sarura kötött vezetékeket zárja rövidre, ha nyílik. Gondolom.
Egyébiránt engem is érdekel a dolog, azaz 1 kevés. Smiley Ajtónkénti kilépőhöz + AWS-hez. Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 19:58:43 »

Köszönöm a válaszokat. Utána nézek. Viszont a ráadás képen nem értem hogy a fekete-fehér kábelt miért kötötte össze még egy kék kábellel. Nem lett volna elég annyi hogy megbontom a két vezetéket és egy kék kábellel elviszem a riasztóba?

De, nyugodtan megcsinálhatod. Minden csatlakozik mindennel ahogy látom, a csati fölösleges. Gondolom nem "ért rá" a "szerelő"... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:51:13 »

De, nyugodtan megcsinálhatod. Minden csatlakozik mindennel ahogy látom, a csati fölösleges. Gondolom nem "ért rá" a "szerelő"... Sad

Rendben. Köszönöm.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2012.05.22 kedd, 08:53:17 »

Szerintem az is sima. Arra tippelnék, hogy a két sarura kötött vezetékeket zárja rövidre, ha nyílik. Gondolom.
Egyébiránt engem is érdekel a dolog, azaz 1 kevés. Smiley Ajtónkénti kilépőhöz + AWS-hez. Grin
Azért össze ne keverd a dolgokat! AWS-hez nem ez tartozik, azt más érzékelő vezérli. Ez a beltérvilágításhoz van.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2012.05.22 kedd, 10:41:05 »

Azért össze ne keverd a dolgokat! AWS-hez nem ez tartozik, azt más érzékelő vezérli. Ez a beltérvilágításhoz van.

Magam is azt hittem, de mikor átdobálta az gyökér az MK2-es kötegét, féltem, hogy kelleni fog majd a kapcsolós zárfül. De azt nem lehetett belevarázsolni, lévén, hogy más a mérete, mégis ajtónként mutatja a nyitást, pedig látszólag ugyanaz a kapcsoló van benne, mint ami eddig a lámpát kapcsolta. Fura, de működik. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2012.05.22 kedd, 11:07:38 »

Magam is azt hittem, de mikor átdobálta az gyökér az MK2-es kötegét, féltem, hogy kelleni fog majd a kapcsolós zárfül. De azt nem lehetett belevarázsolni, lévén, hogy más a mérete, mégis ajtónként mutatja a nyitást, pedig látszólag ugyanaz a kapcsoló van benne, mint ami eddig a lámpát kapcsolta. Fura, de működik. Smiley
Huh? He?
A te géped a komplett Mk2 egy Mk1 héjban?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2012.05.22 kedd, 11:51:11 »

Passzolom, nem ismerem a riasztók lelkivilágát, és azt sem tudom, hogy mire szolgál az a két kábel, amit a kékkel összekötött.


Viszont, ha már idekeveredtem, nekem is lenne kérdésem.
Tud valaki olyat, hogy a normál ajtónyitás érzékelő helyett dupla? Tehát hogy két szálat tudjon külön vezérelni.

Köszi, ha tudtok segíteni, Üdv, HegeGabi.

Szerk.: Ez olyan lehet? Peugeot és Citröen-hez írja.
olyan van a te autódban is!
a csomagtartó zárjában. mert a pilács és az aws is arra van kötve, de külön körön.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2012.05.22 kedd, 12:14:12 »

olyan van a te autódban is!
a csomagtartó zárjában. mert a pilács és az aws is arra van kötve, de külön körön.
Nem külön körön van, hanem külön lábon. Legalábbis, ha egyre gondolunk. Ha nyitva a csomiajtó, akkor a lámpát teszi testre, ha csukva, akkor a Door Lock Module-t teszi testre. Ez nekem nem jó.
És az se jó, ha a sima nyitásérzékelőre kötöm a kilépőfény izzóját, mert valami terhelés vagy mi jelentkezik a 10 W-os izzónak hála a Door Lock Module bemenetén, amit nyitott állapotnak vesz - szerintem.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2012.05.23 szerda, 09:05:10 »

Sziasztok!
Ma elhalálozott az akksim. (szerintem zárlatos lehet, mert nem veszi fel a töltést)
Nem tud valaki Zalaegerszegen vagy környékén egy használtat olcsó pénzért? Valamit lehet vele kezdeni vagy kuka? Melóznék a géppel, de így se kép, se hang.
Kösz
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2012.05.23 szerda, 09:17:31 »

Nem külön körön van, hanem külön lábon. Legalábbis, ha egyre gondolunk. Ha nyitva a csomiajtó, akkor a lámpát teszi testre, ha csukva, akkor a Door Lock Module-t teszi testre. Ez nekem nem jó.
És az se jó, ha a sima nyitásérzékelőre kötöm a kilépőfény izzóját, mert valami terhelés vagy mi jelentkezik a 10 W-os izzónak hála a Door Lock Module bemenetén, amit nyitott állapotnak vesz - szerintem.

Akkor nagyon úgy néz ki, hogy Néked kell egy adag "második" ajtónyitás kapcsoló. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.