Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:44:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1937419 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2013.03.29 péntek, 22:43:13 »

A sima lednél is lehetséges egy kis plusz szórás kicsikarása a gömbölyű rész egyenesre reszelésével. Smiley
Ez igaz, viszont cserébe gyengébb lesz a fényereje Smiley.
Naplózva
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2013.03.30 szombat, 16:26:56 »

az alábbi képen K41/C59 jelű relét nézd meg.
ez a gyújtás relé. logikusan ez lehet beragadva.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
ja egyébként az a vezető lábtérnél a lehajtható biztosítéktáblában van.

Szia!Megnéztem köszönöm az infót,de nem az a ludas sajnos,de legalább ezt is tudom.Az viszont tuti hogy valami a motortérben nem jó mert amikor széthúzom a fő csatlakozót akkor rendesen leveszi a gyújtást nem értem mi lehet a gond már jóformán az összes kábelt átnéztem (persze azokat amik viszonylag könnyen nézhető de semmi)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 00:19:35 »

A sima lednél is lehetséges egy kis plusz szórás kicsikarása a gömbölyű rész egyenesre reszelésével. Smiley

Igen, ez igaz. Magam is próbáltam már. Viszont szerintem kevés még így is, ha csak 1-1 ledet használsz. Ill. ha csak egy is, akkor rá kell pozicionálni a plexi részekre szépen. Anélkül gázos... Smiley (olyan, mint 1-2 kiégett izzóval Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:58:20 »

egy botor kérdés. mk1 be hogyan lehet tenni fedkomputert? ha lehet! engem e tank érdekelne csak,h tudjam mindg mennyi van benne! nincs erre valami okosság! már zsigulis koromban,gondoltam egy átfolyásmérőre,olyanra ami az átfolyt mennyiséget számlálja,de ugye itt nyomáson megy a benya,és azt igy nem biztos h kivitelezhető!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 18:21:21 »

egy botor kérdés. mk1 be hogyan lehet tenni fedkomputert? ha lehet! engem e tank érdekelne csak,h tudjam mindg mennyi van benne! nincs erre valami okosság! már zsigulis koromban,gondoltam egy átfolyásmérőre,olyanra ami az átfolyt mennyiséget számlálja,de ugye itt nyomáson megy a benya,és azt igy nem biztos h kivitelezhető!
felesleges erre költened, mert ugyan az az "érzékelő" adja neki a jelet, mint a mutatónak. tehát nem lehet rá támaszkodni.
ami tuti, ha napi számlálóra hagyatkozol. legyen egy kis kannába benya, és próbálgasd, mennyit megy el x összegből. az a tuti.
nálam az óra lefekszik totálba, aztán elindul visszafelé. ha másodszor fekszik le, akkor tudom, hogy ideje tankolni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 18:26:48 »

felesleges erre költened, mert ugyan az az "érzékelő" adja neki a jelet, mint a mutatónak. tehát nem lehet rá támaszkodni.
ami tuti, ha napi számlálóra hagyatkozol. legyen egy kis kannába benya, és próbálgasd, mennyit megy el x összegből. az a tuti.
nálam az óra lefekszik totálba, aztán elindul visszafelé. ha másodszor fekszik le, akkor tudom, hogy ideje tankolni...
igen,engem is szivat a mutató. mikor este letettem a piros és fehér közt volt,örültem! reggel már a fehér alatt,aztán elindultam-fehérbe ment! ide-oda! az a sárga lámpa mennyire megbizható? mikor gyullad fel? az hány liter lehet,vagy hány km re elég? valahol azt olvastam h még kb 80 km re...létezik?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 18:31:59 »

igen,engem is szivat a mutató. mikor este letettem a piros és fehér közt volt,örültem! reggel már a fehér alatt,aztán elindultam-fehérbe ment! ide-oda! az a sárga lámpa mennyire megbizható? mikor gyullad fel? az hány liter lehet,vagy hány km re elég? valahol azt olvastam h még kb 80 km re...létezik?
mivel az is ugyan onnan kapja a jelet, erre nincs tuti recept.
nem tudok mást mondani, mint amit eddig. egy kanna benya a csomiba és tapasztald ki.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 17:41:38 »

igen,engem is szivat a mutató. mikor este letettem a piros és fehér közt volt,örültem! reggel már a fehér alatt,aztán elindultam-fehérbe ment! ide-oda! az a sárga lámpa mennyire megbizható? mikor gyullad fel? az hány liter lehet,vagy hány km re elég? valahol azt olvastam h még kb 80 km re...létezik?

8 lityónál szól hogy tankolni kéne. Azzal még lehet menni eleget, de én nem kockáztatnék, egyből löknék bele 2-3 ropiért.
Ahogy astor is mondja, egy helyről jön a jel. Lényegében az ülőlap alatti szintjeladó és annak vezetékei, ill. maga műszercsoport ami bedilizhet. (ill. kontakthibás lehet)
Én úgy tapasztaltam, hogy ha nem lötykölődik az a nafta (azaz sík terepen állsz), de előtte mentél picit és meleg a motor, akkor adja a "valós" értéket.
(mondjuk ez TD-s tapasztalat)
Elég csak nagyot fékezni, vagy padkán állni, a bója már megmozdul és hazudik. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 17:43:50 »

8 lityónál szól hogy tankolni kéne. Azzal még lehet menni eleget, de én nem kockáztatnék, egyből löknék bele 2-3 ropiért.
Ahogy astor is mondja, egy helyről jön a jel. Lényegében az ülőlap alatti szintjeladó és annak vezetékei, ill. maga műszercsoport ami bedilizhet. (ill. kontakthibás lehet)
Én úgy tapasztaltam, hogy ha nem lötykölődik az a nafta (azaz sík terepen állsz), de előtte mentél picit és meleg a motor, akkor adja a "valós" értéket.
(mondjuk ez TD-s tapasztalat)
Elég csak nagyot fékezni, vagy padkán állni, a bója már megmozdul és hazudik. Smiley
ok értem.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 17:51:28 »

ok értem.
ha elektromüszerész lennék,simán csinálnék egy átfolyásmérőt,h lássam mennyit használ el,,de sajnos nem vagyok az.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 18:29:29 »

ha elektromüszerész lennék,simán csinálnék egy átfolyásmérőt,h lássam mennyit használ el,,de sajnos nem vagyok az.
nem mennél vele semmire, mivel a rendszer nem egy irányú. van egy visszafolyó ág is. ha ennek a visszafolyását nem tudod levonni belőle, csak fals adatokat tudna a rendszer.
ami gyári, az is úgy számolja ki a még megtehető km-eket. olyan módon, hogy a tankban mért mennyiséget leosztja az átlag fogyasztási adattal. de ez drasztikusan változhat a vezetési körülményektől.
tudomásul kell venni, hogy ezek szigorúan tájékoztató jellegű adatok és nem tennék egy lyukas garast sem a hitelességére!!!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 18:35:26 »

nem mennél vele semmire, mivel a rendszer nem egy irányú. van egy visszafolyó ág is. ha ennek a visszafolyását nem tudod levonni belőle, csak fals adatokat tudna a rendszer.
ami gyári, az is úgy számolja ki a még megtehető km-eket. olyan módon, hogy a tankban mért mennyiséget leosztja az átlag fogyasztási adattal. de ez drasztikusan változhat a vezetési körülményektől.
tudomásul kell venni, hogy ezek szigorúan tájékoztató jellegű adatok és nem tennék egy lyukas garast sem a hitelességére!!!
  értem. ok
Naplózva
Skylark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2013.04.02 kedd, 11:23:12 »

Sziasztok!

Van esetleg valakinek elfekvőben egy jó állaptú, nem kirepedezett, olyan kábelkötege ami az akksi pozitív sarujáról a relé\biztosíték dobozba csatlakozik? Az enyém ma óriási füstjelek kíséretében meghalt. Tudnék, ma szerezni egyet valakitől? Vácon vagyok, de érte megyek kb. bárhova ahova valami is közlekedik. Smiley
Köszi!
Jani
Naplózva

1996 Mk1 2.0 Klíma, Tempomat, Automatából manuálissá alakított öszvér.
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2013.04.02 kedd, 11:37:42 »

Sziasztok!!Valaki tudna ajánlani egy normális autóvillanyost???Pesten ha lehet köszönöm! falbav falbav
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2013.04.02 kedd, 12:33:23 »

Sziasztok!!Valaki tudna ajánlani egy normális autóvillanyost???Pesten ha lehet köszönöm! falbav falbav


Németh Viktor, Lurdy háznál levő Auto Fort-nál dolgozik.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:56:28 »

Gyárilag 55 Ah-ás akkumulátor kell a gépbe?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2013.04.02 kedd, 15:03:58 »

Gyárilag 55 Ah-ás akkumulátor kell a gépbe?

Írsz itt a fórumon a nagyauto topikba és alvázszám alapján megmondják, ahogy azt is, hogy mennyiért adják.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:33:42 »

Gyárilag 55 Ah-ás akkumulátor kell a gépbe?

Minél nagyobb annál jobb. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:13:22 »

ami a fütőkapcsolomat illeti,-elktromos! nm bowdenes,,,ez lehet baj?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:19:11 »

ami a fütőkapcsolomat illeti,-elktromos! nm bowdenes,,,ez lehet baj?

Én tudom, miről beszélsz, de más nem biztos, mert az kérdésed a fűtés mizériával kapcsolatban az Általános kérdések c. topikban volt.
( Így nem csoda, ha nem válaszolnak Cheesy Cheesy )
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:19:49 »

Én tudom, miről beszélsz, de más nem biztos, mert az kérdésed a fűtés mizériával kapcsolatban az Általános kérdések c. topikban volt.
( Így nem csoda, ha nem válaszolnak Cheesy Cheesy )
nem baj,ott is ugyan azok vannak!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:26:16 »

nem baj,ott is ugyan azok vannak!
Ha Te mondod Cheesy
Az elektromos cucc eltekerésénél is hallanod kell, ahogy mozognak a lapátok. Persze közben ne menjen a motor 3000-es fordulaton, de lehetőleg sehogy, és ne bömböljön a Kölyköd voltam a rádióban Smiley
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:30:10 »

Ha Te mondod Cheesy
Az elektromos cucc eltekerésénél is hallanod kell, ahogy mozognak a lapátok. Persze közben ne menjen a motor 3000-es fordulaton, de lehetőleg sehogy, és ne bömböljön a Kölyköd voltam a rádióban Smiley
értem,. ha mennek a lapátok,gondolom csak gyujtáson,akkor az a része jó?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:32:45 »

értem,. ha mennek a lapátok,gondolom csak gyujtáson,akkor az a része jó?
Abban nem vagyok biztos, hogy csak gyújtáson mennek a lapátok - de akkor az ok.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Skylark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:43:50 »

Sziasztok!

Van esetleg valakinek elfekvőben egy jó állaptú, nem kirepedezett, olyan kábelkötege ami az akksi pozitív sarujáról a relé\biztosíték dobozba csatlakozik? Az enyém ma óriási füstjelek kíséretében meghalt. Tudnék, ma szerezni egyet valakitől? Vácon vagyok, de érte megyek kb. bárhova ahova valami is közlekedik. Smiley
Köszi!
Jani

Időközben tárgytalanná vált a dolog. A régi csatlakozókat felhasználva csináltam egy "új" kábelt. Viszont jótanácsként javaslom mindenkinek, hogy aki nincs tisztában a saját autójában ezeknek a kábeleknek az állapotával az ha lesz egy kis szabad ideje nézze meg nehogy úgy járjon mint én. Elég ijesztő amikor hajnalban az ember indítózna de helyette a riasztó visít, a műszerfalon villog minden, a km óra mutató 0 és 200 között szaladgál és közben füstöl a motortér, ja és persze mindeközben minél hamarabb keríthetek egy 10es kulcsot hogy az akksi sarut leszedjem. Arról nem is beszélve, hogy ez a kábel pont az akksi és a legelső biztosítékok között van. Várhat arra az ember hogy majd a biztosíték kiold... Ez így garázsban állva, tudván hogy melyik szerszám hol van nem nagy dolog, de nem játszanám ezt el egy autópályán nulla szerszámmal a kocsiban. Persze mától a 10es kulcs helye a kesztyűtartóban van Smiley Jó szarok ezek a vezetékek, hogy mindenhol szétrepedeznek Sad
Naplózva

1996 Mk1 2.0 Klíma, Tempomat, Automatából manuálissá alakított öszvér.
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:53:18 »

Időközben tárgytalanná vált a dolog. A régi csatlakozókat felhasználva csináltam egy "új" kábelt. Viszont jótanácsként javaslom mindenkinek, hogy aki nincs tisztában a saját autójában ezeknek a kábeleknek az állapotával az ha lesz egy kis szabad ideje nézze meg nehogy úgy járjon mint én. Elég ijesztő amikor hajnalban az ember indítózna de helyette a riasztó visít, a műszerfalon villog minden, a km óra mutató 0 és 200 között szaladgál és közben füstöl a motortér, ja és persze mindeközben minél hamarabb keríthetek egy 10es kulcsot hogy az akksi sarut leszedjem. Arról nem is beszélve, hogy ez a kábel pont az akksi és a legelső biztosítékok között van. Várhat arra az ember hogy majd a biztosíték kiold... Ez így garázsban állva, tudván hogy melyik szerszám hol van nem nagy dolog, de nem játszanám ezt el egy autópályán nulla szerszámmal a kocsiban. Persze mától a 10es kulcs helye a kesztyűtartóban van Smiley Jó szarok ezek a vezetékek, hogy mindenhol szétrepedeznek Sad

A kocsid füstjelekkel üzent, hogy itt az ideje átnézni a vezetékelést  hehe
Nekem is nagyon szarok a vezetékeim, porladnak a szigetelések, törnek a kábelek..
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2013.04.02 kedd, 21:23:04 »

Időközben tárgytalanná vált a dolog. A régi csatlakozókat felhasználva csináltam egy "új" kábelt. Viszont jótanácsként javaslom mindenkinek, hogy aki nincs tisztában a saját autójában ezeknek a kábeleknek az állapotával az ha lesz egy kis szabad ideje nézze meg nehogy úgy járjon mint én. Elég ijesztő amikor hajnalban az ember indítózna de helyette a riasztó visít, a műszerfalon villog minden, a km óra mutató 0 és 200 között szaladgál és közben füstöl a motortér, ja és persze mindeközben minél hamarabb keríthetek egy 10es kulcsot hogy az akksi sarut leszedjem. Arról nem is beszélve, hogy ez a kábel pont az akksi és a legelső biztosítékok között van. Várhat arra az ember hogy majd a biztosíték kiold... Ez így garázsban állva, tudván hogy melyik szerszám hol van nem nagy dolog, de nem játszanám ezt el egy autópályán nulla szerszámmal a kocsiban. Persze mától a 10es kulcs helye a kesztyűtartóban van Smiley Jó szarok ezek a vezetékek, hogy mindenhol szétrepedeznek Sad

Ebből is látszik, hogy a műszaki dolgok füsttel működnek. Ha kijön belőle, elromlik.  hehe eplus2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2013.04.03 szerda, 10:50:35 »

Elkészültem az ótópálya index kicsinyített verziójával  eljen. Hát megszenvedtem vele, mire tökéletes működésre sikerült bírnom. Illetve még most sem igazán tökéletes, mert nincs ki a teljes 3 ütem...
Yeah !  nyes Az első "gyártósorra" küldött darabot már foglalózom is le ! Wink
Hali!

Fejlemények.
Az első verziót kissé tovább tökéletesítve sikerült a relét is rágyúrnom a nyákra, így már nem kell külön vesződni vele, és nem foglal plusz helyet.
Most jön egy pár kilométeres járatás, rábízva a működés kitapasztalását páromra Smiley. Bedobozolva várja a beüzemelést, és ha beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor jöhet a műanyag pisztolyos feltöltés, hogy se korrózió, se egyéb bántalmak ne tehessenek kárt a rendszerben Smiley.
Aztán még esetleg az is előferdülhet, hogy ha kell valakinek, akkor tudok csinálni, vagy segíteni a készítésében - mint ahogy fentebb is látszik, Error kollega már jelezte is szándékát egy darabra.
Ha gondoljátok, egy alkatrész listát és nyáktervet fel tudok ajánlani egy cikkecske keretében a wikire (ha az eredeti elgondolás kiötlőjét elérem, és hozzájárul a szellemi terméke továbbadásához).


Error!
Neked a teljesen egybegyúrt verzió kellene, vagy fel akarod használni a gyári relét, mint a prototípus?

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2013.04.03 szerda, 10:53:32 »

Aztán még esetleg az is előferdülhet, hogy ha kell valakinek, akkor tudok csinálni, vagy segíteni a készítésében - mint ahogy fentebb is látszik, Error kollega már jelezte is szándékát egy darabra.
Ha gondoljátok, egy alkatrész listát és nyáktervet fel tudok ajánlani egy cikkecske keretében a wikire (ha az eredeti elgondolás kiötlőjét elérem, és hozzájárul a szellemi terméke továbbadásához).
jelentkezem  worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2013.04.05 péntek, 15:06:32 »

jelentkezem  worship
Egybeépített kellene, vagy különrelés?
Igyekszem összekalapálni, hogy mibe fog kerülni.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:05:04 »

Yeah !  nyes Az első "gyártósorra" küldött darabot már foglalózom is le ! Wink

Hali!

Fejlemények.
Az első verziót kissé tovább tökéletesítve sikerült a relét is rágyúrnom a nyákra, így már nem kell külön vesződni vele, és nem foglal plusz helyet.
Most jön egy pár kilométeres járatás, rábízva a működés kitapasztalását páromra Smiley. Bedobozolva várja a beüzemelést, és ha beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor jöhet a műanyag pisztolyos feltöltés, hogy se korrózió, se egyéb bántalmak ne tehessenek kárt a rendszerben Smiley.
Aztán még esetleg az is előferdülhet, hogy ha kell valakinek, akkor tudok csinálni, vagy segíteni a készítésében - mint ahogy fentebb is látszik, Error kollega már jelezte is szándékát egy darabra.
Ha gondoljátok, egy alkatrész listát és nyáktervet fel tudok ajánlani egy cikkecske keretében a wikire (ha az eredeti elgondolás kiötlőjét elérem, és hozzájárul a szellemi terméke továbbadásához).


Error!
Neked a teljesen egybegyúrt verzió kellene, vagy fel akarod használni a gyári relét, mint a prototípus?

Üdv, HegeGabi.

Nekem egybegyúrt lenne a legjobb. De nem kell elkapkodni, jelenleg pihen az öreg, valami gebaszozik a motor körül... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:52:45 »

Nekem egybegyúrt lenne a legjobb. De nem kell elkapkodni, jelenleg pihen az öreg, valami gebaszozik a motor körül... Sad
nem haragusztok ha meg kérdezem hogy ez mi ez az? amiről beszélgettek.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:55:06 »

nem haragusztok ha meg kérdezem hogy ez mi ez az? amiről beszélgettek.

Ha jól sejtem, akkor komfort irányjelzőről. Irányjelző kar pöccintésre hármat villant az irányjelzőn.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:59:25 »

Ha jól sejtem, akkor komfort irányjelzőről. Irányjelző kar pöccintésre hármat villant az irányjelzőn.
mennyi? és hogy lehet az üzembe behellyezni? ha lehet ilyen infót kérni..
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2013.04.05 péntek, 20:01:26 »

mennyi? és hogy lehet az üzembe behellyezni? ha lehet ilyen infót kérni..

Hát ezt inkább tőlük kérdezd.  wave integet2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2013.04.05 péntek, 23:58:27 »

mennyi? és hogy lehet az üzembe behellyezni? ha lehet ilyen infót kérni..
Az elgondolás és a jelenlegi állapot az, hogy relé kivesz a kormánykapcsolóból, két kábel elvág, megfelelő csatikat felrak,ezt a kütyüt berakod a relé helyére, csatikat összedug, és működik. Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2013.04.06 szombat, 17:40:10 »

Egybeépített kellene, vagy különrelés?
Igyekszem összekalapálni, hogy mibe fog kerülni.
szintén az egybegyúrt tetszene nekem is, de amelyiket megcsinálod ...  worship
nem sürgős
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:03:09 »

Kis segítség kellene...
Be kellett bikázni a vasat(1.8TD) és 1x összesikerült érintenem a bikakábel saruit(ami addigra már az aksimon volt)+ a kollégám  fordítva tette rá a kábelt (kb.3mp-ig volt rajta)..
Azóta világít az ABS visszajelzőm..Lehet hozzá valami köze ,vagy valami tipp mit nézzek meg?
Naplózva
predator1981
Vendég
« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:16:13 »

Sziasztok!

Valaki tudna abba segíteni nekem, 1993-as 1,8as e benzines Mondeom van a motortérbe elvannak öregedve a kábelek. Kellene nekem kábelköteg meg egy jó szerelő aki kicserélné lehetőleg ne egy vagyoné  Smiley  Jászberény közelébe. 
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:00:24 »

Valaki tudna abba segíteni nekem, 1993-as 1,8as e benzines Mondeom van a motortérbe elvannak öregedve a kábelek. Kellene nekem kábelköteg meg egy jó szerelő aki kicserélné lehetőleg ne egy vagyoné  Smiley  Jászberény közelébe. 
Szerintem Fordos Gábort keresd a Keres/Kínál topikban, emlékeim szerint bont Mk1-et.
Ha meg a cserét szagemberre bízod, akkor legyen mély zsebed Cheesy. Ha magad elvállalod egy ismerőssel, aki csinált már hasonlót, esetleg volt Mondeója is, akkor egy napi melóra minimum készülj, ha teljes motortéri kábelköteget akarsz cserélni. De szerintem nem kell az egész, csak a tűzfal felőli rész és a motoron levő.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2013.04.13 szombat, 15:14:24 »

hello. fiuk.. az a hang,ami beszálláskor,és ajtó nyitva hagyáskor  szol,ki lehet iktatni valahol? az agyamra megy! olyan sokáig szol,h már rég beszáltam,és inditok,és még mindig szol...mert ha a villanyt rajta hagyom,és ajtót nyitok-oké! de minden beszállásnál.... az agyamra megy! 
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:06:09 »

hello. fiuk.. az a hang,ami beszálláskor,és ajtó nyitva hagyáskor  szol,ki lehet iktatni valahol? az agyamra megy! olyan sokáig szol,h már rég beszáltam,és inditok,és még mindig szol...mert ha a villanyt rajta hagyom,és ajtót nyitok-oké! de minden beszállásnál.... az agyamra megy! 
és szerintetek,ez az akku jo a mondiba??

http://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/banner/power-bull-12v-72ah-bal-p63195528/
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:06:55 »

már ami az inditó áramot illeti. nm ég ki tőle valami..?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:08:37 »


Ami itt van, az mind jó bele. http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_i_gbp_1993_02_1996_08__1306/akkumulator__akkumulator__akkumulator__mind?lapszam=1&gyakori=I&
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:09:09 »

már ami az inditó áramot illeti. nm ég ki tőle valami..?
jobb pozitívos kell. az indítóáram azt jelenti, hogy mennyit képes leadni. az hogy nagyobb mint a tied, az nem jelenti, hogy bármit tönkretenne, viszont tök felesleges ilyen nagy akksi a benyásba. 60 körüli elég, és jóval olcsóbb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:26:28 »

jobb pozitívos kell. az indítóáram azt jelenti, hogy mennyit képes leadni. az hogy nagyobb mint a tied, az nem jelenti, hogy bármit tönkretenne, viszont tök felesleges ilyen nagy akksi a benyásba. 60 körüli elég, és jóval olcsóbb

Yepp. TD-be meg minél nagyobb annál jobb. Nekem is tekintélyes darab Varta van benne. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:28:14 »

már ami az inditó áramot illeti. nm ég ki tőle valami..?

Nem, semmi sem fog, ahogy GinJoy is írta. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:29:01 »

jo de ez az elektrik bugi aksemulátro jó?? mert inkább adok egy kicsit többet,de ne fingjon ki egy év mulva..

ma mem mértem az akkum,és 12,2 volt volt benne,. tegnap alig tekerte már,és egy nap után majdnem kifeküdt.. a multkor az elektromos ablakokkal kinlodtam,és simán lemerült teljesen,,, elég az a 12,2 volt? az akkun van egy ellenörzö ablak aminek zöldnek kéne legyen-de fehér!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:32:04 »

Yepp. TD-be meg minél nagyobb annál jobb. Nekem is tekintélyes darab Varta van benne. Smiley
mint mondtam tegnap inditani akartam ,és alig tekerte,csak akttogott,de végül beindult! ma mértem az akkut,és 12,2 vol t volt benne,,,az a kis ablak aminek zöldnek kéne legyen-fehér volt! gondolom annyi az akkunak?!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2013.04.13 szombat, 20:33:13 »

jo de ez az elektrik bugi aksemulátro jó?? mert inkább adok egy kicsit többet,de ne fingjon ki egy év mulva..

ma mem mértem az akkum,és 12,2 volt volt benne,. tegnap alig tekerte már,és egy nap után majdnem kifeküdt.. a multkor az elektromos ablakokkal kinlodtam,és simán lemerült teljesen,,, elég az a 12,2 volt? az akkun van egy ellenörzö ablak aminek zöldnek kéne legyen-de fehér!

Az csak egy dolog mennyi van benne, ha nem tudja leadni a kapacitását. Terheléses méréssel meg lehet nézni, hogy mizu az akksival. Kérdezd meg a nagyauto-t, hogy van-e még náluk az akció. Itt a fórumon a főoldalon hirdették.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.