Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:54:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1937633 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 08:45:57 »

ha a saruk nélkül is lemerül, akkor egyértelmű, hogy akksi hibás. ha csak akkor merül le, ha rajta vannak a kábelek, akkor tovább kell menni, megmérni, hogy mi vesz fel sok áramot. generátor giódahíd hibánál is leszopja az aksit

Ma reggel megvolt a továbbmenés! Valami tényleg szívta az akksit. Köszi a tippet!  eljen
Az első megnézett dolog volt az, vagyis a csomagtartó világítás! Égett folyamatosan! Gyorsjavításként ki lett véve az égő, így már 20mA-nél is kevesebb áramfelvétel maradt.
Amikor majd megint odaérek (napi használatú az autó), meg kell találni a lámpaégés okát. Első körben a hátsó ajtózárra tippelek. Gondolom, van benne egy kapcsoló, ami a lámpát kapcsolja.
Hogy mindez hogy néz ki, hogy szedem szét, stb, még nem tudom  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 09:27:52 »

Ma reggel megvolt a továbbmenés! Valami tényleg szívta az akksit. Köszi a tippet!  eljen
Az első megnézett dolog volt az, vagyis a csomagtartó világítás! Égett folyamatosan! Gyorsjavításként ki lett véve az égő, így már 20mA-nél is kevesebb áramfelvétel maradt.
Amikor majd megint odaérek (napi használatú az autó), meg kell találni a lámpaégés okát. Első körben a hátsó ajtózárra tippelek. Gondolom, van benne egy kapcsoló, ami a lámpát kapcsolja.
Hogy mindez hogy néz ki, hogy szedem szét, stb, még nem tudom  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Nyilván a kapcsolója köszönt el. Ha a zárban van a kapcsoló, akkor kiszeded a zárat, eldobod jó messzire és beteszel helyette egy másikat. Egyszerűbb, mint kínlódni a szétszedésével.  vigyor3
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 09:53:42 »

Ma reggel megvolt a továbbmenés! Valami tényleg szívta az akksit. Köszi a tippet!  eljen
Az első megnézett dolog volt az, vagyis a csomagtartó világítás! Égett folyamatosan! Gyorsjavításként ki lett véve az égő, így már 20mA-nél is kevesebb áramfelvétel maradt.
Amikor majd megint odaérek (napi használatú az autó), meg kell találni a lámpaégés okát. Első körben a hátsó ajtózárra tippelek. Gondolom, van benne egy kapcsoló, ami a lámpát kapcsolja.
Hogy mindez hogy néz ki, hogy szedem szét, stb, még nem tudom  vigyor3 vigyor3 vigyor3
nekem is égett,és én is az égőt szedtem ki! és lehet nekem is eszi valami az áramot! nekem még a lábtér világitás ment folyamatosan! ha neked van,este ülj be-és ha világit várd meg hogy elalszik e! nekem nem aludt el! folyamatosan égett..azt hogy vizsgálod hogy van e fogyasztás állo helyben,csukott ajtónál? és azt hogy lehet mérni,mennyit vesz fel az inditó motor,és mennyi a jó-ill rossz érték! én az inditó motorra saccolok,hogy azért indul reggel nehezen,bár én ugy érzem tekeri rendesen...
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2013.08.14 szerda, 19:00:07 »

Sziasztok.

96os 2.0 Zetec kombi Mondeom van.Ezt már Obd2-vel szerelték nem 3pines csatlakozóval.
Kérdésem az lenne hogy elm327 diagnosztikai csatlakozóval kommunikál-e az autó?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:20:54 »

96os 2.0 Zetec kombi Mondeom van.Ezt már Obd2-vel szerelték nem 3pines csatlakozóval.
Kérdésem az lenne hogy elm327 diagnosztikai csatlakozóval kommunikál-e az autó?
Hi!
Az a csati csak úgy néz ki, mint az OBD2-é, de nem az. Így az ELM se jó hozzá.
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2013.08.20 kedd, 16:30:20 »

Hát én át lettem verve.  rinya Nem hinném hogy egyedi az esetem, de olvasgattam a fórumot, ott szépen megtaláltam az óracsoport izzójának és foglalatos verziójának a típusát, utánanéztem, na mondom ez pont olyan mint az előző gépben, hát szereztem is 20db ledest foglalattal. Erre ma szétrobbantom a kicsikét és mit látok? Na mit? Valami kétszer akkora durungot mint amit írtatok.  falbav Forma, teljesítmény, stb minden stimmel, csak a méret nem. Gondolom ez eggyel nagyobb, mint amit írtatok. De legalább az órába kicseréltem azt az egy szem osramot, mert az meg stimmelt, de az csak este derül ki, mennyire lesz frankó. Most akkor az én gépembe amúgy milyen izzók vannak? mk1 td mondeo ferdeh...  rinya
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2013.08.20 kedd, 23:35:47 »

Hát én át lettem verve.  rinya Nem hinném hogy egyedi az esetem, de olvasgattam a fórumot, ott szépen megtaláltam az óracsoport izzójának és foglalatos verziójának a típusát, utánanéztem, na mondom ez pont olyan mint az előző gépben, hát szereztem is 20db ledest foglalattal. Erre ma szétrobbantom a kicsikét és mit látok?
...
Most akkor az én gépembe amúgy milyen izzók vannak? mk1 td mondeo ferdeh...  rinya
Ha már szétszedted, legalább képeket csinálhattál volna, akkor talán mi is okosabbak lennénk! Smiley
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2013.08.21 szerda, 05:20:31 »

Ha már szétszedted, legalább képeket csinálhattál volna, akkor talán mi is okosabbak lennénk! Smiley
Gondolkoztam rajta, hogy képelek, de végeredménynek annyi maradt, hogy az egyik kiégettet kiszedtem, aztán elgaloppozok vele a boltba, és megkérdezem mi is ez nemileg. Cheesy
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2013.08.21 szerda, 11:56:04 »

Sziasztok
Egy hete villog a légzsák lámpám, aki tud kérem segítsen.
Köszönöm.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2013.08.21 szerda, 12:50:15 »

Sziasztok.

MK1 2.0 Mondeónak járó motornál alapjáratpn mennyinek kell lennie az üzemanyag nyomásnak?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2013.08.21 szerda, 17:59:03 »

Sziasztok.

MK1 2.0 Mondeónak járó motornál alapjáratpn mennyinek kell lennie az üzemanyag nyomásnak?
ha jol emlékszem 3.8bar
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:49:04 »

Sziasztok
Egy hete villog a légzsák lámpám, aki tud kérem segítsen.
Köszönöm.

Szia!
Itt nézd meg: http://mondeo.hu/wiki/index.php/L%C3%A9gzs%C3%A1k_hibajelz%C3%A9sek
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 05:34:51 »

Ez a wiki nekem maga a kánaán! Cheesy Kösziiii Cheesy (már meg is rendeltem a feszítőgörgő csapágyakat)
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 18:30:40 »

Sziasztok.

96os 2.0 Zetec kombi Mondeom van.Ezt már Obd2-vel szerelték nem 3pines csatlakozóval.
Kérdésem az lenne hogy elm327 diagnosztikai csatlakozóval kommunikál-e az autó?
figyi. itt nézz körül!

http://allegro.pl/tester-ford-eec-iv-obd1-tf-m8-mondeo-fiesta-itd-i3445625496.html?source=mlt
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2013.08.23 péntek, 09:50:26 »

Ez a wiki nekem maga a kánaán! Cheesy Kösziiii Cheesy (már meg is rendeltem a feszítőgörgő csapágyakat)

Egyet villog csak, vagyis vezetőoldali légzsák hiba. Ezzen belül mi lehet a gond.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2013.08.23 péntek, 10:12:21 »

Egyet villog csak, vagyis vezetőoldali légzsák hiba. Ezzen belül mi lehet a gond.

Lehet a kormányösszekötő karika is rossz, vagy kontakthibás, de elképzelhető, hogy a légzsák adta meg magát. Érdemes lenne szétszedned, levenni a kormányt, a burkolatát és a karikát (azzal vigyázz, csak finoman, a lábai könnyen törnek) adsz neki kontaktsprét, majd összepakolod, hátha.
Ha nem ez, akkor a lufi vagy a légzsák vezérlő. (van mindkettőm, utóbbi két légzsákoshoz - olcsón Smiley)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2013.08.24 szombat, 11:12:41 »

nekem is égett,és én is az égőt szedtem ki! és lehet nekem is eszi valami az áramot! nekem még a lábtér világitás ment folyamatosan! ha neked van,este ülj be-és ha világit várd meg hogy elalszik e! nekem nem aludt el! folyamatosan égett..azt hogy vizsgálod hogy van e fogyasztás állo helyben,csukott ajtónál? és azt hogy lehet mérni,mennyit vesz fel az inditó motor,és mennyi a jó-ill rossz érték! én az inditó motorra saccolok,hogy azért indul reggel nehezen,bár én ugy érzem tekeri rendesen...
hali, sokat nem tudok én se  vigyor3
Nálam nincs lábtér világítás - se. Elég alap mondeom van.
Az indítómotor paramétereiről semmit se tudok sajnos.
Az álló helyzetű energiafogyasztást úgy mértem, hogy leszedtem az egyik akkusarut, és sorba "kötöttem" egy multiméterrel a leszedett sarut az akkusaruval. Az indítókulcs a zsebemben lapult, ennek ellenére az ampermérés több tized A-t mutatott. Egyből jött a tipp a csomitartó égőjére. Kiszedtük az égőt, utána mértünk megint. Itt kellett kicsit figyelni, mert pl nálam fogyasztott még kis energiát a riasztó! Ezt úgy küszöböltem ki, hogy a motorháztető érzékelő kapcsolót benyomva tartottam, x másodperc múlva le is esett a fogyi néhány miliAmperre, ami érték már állítólag elfogadható (pl digit óra, rádiókód tartás, ilyenek).

Sajnos az akksimat már nem lehetett megmenteni, nincs 4 éves, de ezt a lámpás mélykisütést nem vette valami jó néven  szomoru1
Hiába töltögettem, hiába nem használtam semmiféle fogyasztót, nemigen tért magához. Látszatra mintha jó lett volna, pl éjszakás töltés után 12,7V-okat mértem, pöccre indult, de mondjuk pár óra sima állás után már nehezen indult. tegnap be is prellezett, meg a rádiókódot minden reggelre elveszítette, stb. Töltés után csalóka a 12,7V mérése, ajánlatos kb 3percig pl bekapcsolni a világítást és akkor mérni. Nekem ekkor már 11V alatti feszkót mutatott az akksi. Jön az iskolakezdés, nem trükköztem tovább, az előbb vettem egy akksit és csere.

Az akksit se variáltam túl, Jász Akku, 55Ah, 2év garival.
Naplózva

MKI 2.0i
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:05:52 »

nekem is égett,és én is az égőt szedtem ki! és lehet nekem is eszi valami az áramot! nekem még a lábtér világitás ment folyamatosan! ha neked van,este ülj be-és ha világit várd meg hogy elalszik e! nekem nem aludt el! folyamatosan égett..azt hogy vizsgálod hogy van e fogyasztás állo helyben,csukott ajtónál? és azt hogy lehet mérni,mennyit vesz fel az inditó motor,és mennyi a jó-ill rossz érték! én az inditó motorra saccolok,hogy azért indul reggel nehezen,bár én ugy érzem tekeri rendesen...

El kéne aludnia rendesen, mert ha nem teszi, hiába az izzókiszedés, attól még a időzítő dolgozik, mert azt hiszi, hogy nyitva az ajtó. A beltéri lámpák sem kapcsoltak le? Érdemes lenne kicserélned a vezető oldali ajtókapcsolót, nem egy nagy összeg.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2013.08.27 kedd, 11:50:07 »

El kéne aludnia rendesen, mert ha nem teszi, hiába az izzókiszedés, attól még a időzítő dolgozik, mert azt hiszi, hogy nyitva az ajtó. A beltéri lámpák sem kapcsoltak le? Érdemes lenne kicserélned a vezető oldali ajtókapcsolót, nem egy nagy összeg.

ennek az időzítőnek milyen fogyasztása lehet? tippre valamiféle nagyon-nagyon kicsi szerintem.
Naplózva

MKI 2.0i
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 11:13:14 »

Hello. srácok. nekem az autóm 2.0 benzines,GHIA,,AWS. állitólag be lehet tenni az óra mellé egy fed komputert! csak a maradék üzemanyagot nem mutatná...nekem ezt mondták,és állitólag erről már volt itt szó régebben. tud erről valaki valamit!? és ha ez tényleg igy van,kell valami kábelezés?
Naplózva
p2101
Vendég
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 18:54:44 »

Sziasztok!

Nem pont Mondeo-s kérdésem volna.
Van egy 95-ös Ford Contour-ból származó ablakemelőm.
Az volna a krdésem, hogy hogy oldották meg gyárilag a komfort fokozatot?
Azt tudom hogy a bal első ajtóban volt egy relé, de fogalmam sincs hogy ez miként volt bekötve.

Ezer köszönet!
Hello!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2013.08.30 péntek, 23:00:01 »

Hello. srácok. nekem az autóm 2.0 benzines,GHIA,,AWS. állitólag be lehet tenni az óra mellé egy fed komputert! csak a maradék üzemanyagot nem mutatná...nekem ezt mondták,és állitólag erről már volt itt szó régebben. tud erről valaki valamit!? és ha ez tényleg igy van,kell valami kábelezés?
Be tenni be lehet, de nem fog mutatni semmit, ha eredetileg óra volt ott. Ugyanis más a kettő csatlakozása, így 1 az 1ben nem tudod cserélni. És ha ezt nem tudod megcsinálni, akkor bekábelezve sincs a fedkomp, tehát nem fog semmit kijelezni.
Én pl. úgy csináltam meg, hogy csak az időt és a dátumot képes mutatni.

Nem pont Mondeo-s kérdésem volna.
Van egy 95-ös Ford Contour-ból származó ablakemelőm.
Az volna a krdésem, hogy hogy oldották meg gyárilag a komfort fokozatot?
Azt tudom hogy a bal első ajtóban volt egy relé, de fogalmam sincs hogy ez miként volt bekötve.
Mivel Contour, így én nem tudok a kábelezésben segíteni. Amit tudnák, az Mondeos kábelszínek és az említett relé lábkiosztás lenne.
Egyébként igen, relével van megoldva az automata ablakleengedés.
Ha egy kép tud segíteni, akkor így van megoldva: barna relé zöld aljzattal, a tükör vonalában.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2013.08.30 péntek, 23:52:57 »

Be tenni be lehet, de nem fog mutatni semmit, ha eredetileg óra volt ott. Ugyanis más a kettő csatlakozása, így 1 az 1ben nem tudod cserélni. És ha ezt nem tudod megcsinálni, akkor bekábelezve sincs a fedkomp, tehát nem fog semmit kijelezni.
Én pl. úgy csináltam meg, hogy csak az időt és a dátumot képes mutatni.
Mivel Contour, így én nem tudok a kábelezésben segíteni. Amit tudnák, az Mondeos kábelszínek és az említett relé lábkiosztás lenne.
Egyébként igen, relével van megoldva az automata ablakleengedés.
Ha egy kép tud segíteni, akkor így van megoldva: barna relé zöld aljzattal, a tükör vonalában.
hello.azert kerdeztem,mert valaki hallotta,h mondott  vki ilyet.
a mltkor amikor a km ora spiralt igazgattam,latom hogy a
kihajtas töveben is 3 szal vezetek van!ahova
tekerem a spiral anyajat...a menet töveben...a masik,
a fedkompot nem lehet pl az aws,helyere
kőtni!?bar en nem eröltetem ezt.....
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2013.08.30 péntek, 23:55:13 »

hello.azert kerdeztem,mert valaki hallotta,h mondott  vki ilyet.
a mltkor amikor a km ora spiralt igazgattam,latom hogy a
kihajtas töveben is 3 szal vezetek van!ahova
tekerem a spiral anyajat...a menet töveben...a masik,
a fedkompot nem lehet pl az aws,helyere
kőtni!?bar en nem eröltetem ezt.....
ja...fentebb ajanlottam egy testert!velemeny?
Naplózva
p2101
Vendég
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2013.08.31 szombat, 09:26:58 »

Mivel Contour, így én nem tudok a kábelezésben segíteni. Amit tudnák, az Mondeos kábelszínek és az említett relé lábkiosztás lenne.
Egyébként igen, relével van megoldva az automata ablakleengedés.
Ha egy kép tud segíteni, akkor így van megoldva: barna relé zöld aljzattal, a tükör vonalában.

Ezer köszönet!
A relé típusa kb meg is van. A lábkiosztás és a vezetékszínek jól jönnének ha ez nem gond neked.

Köszi még egyszer!
Hello!
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2013.08.31 szombat, 15:29:51 »

Érdekes tapasztalat ismételten...  rinya
Ma nekiestem pár apróságnak a gépen, és korábban is említettem már, hogy szerintem rosszalkodik a hűtő ventilátorom. Vagyis hogy csak a műszeregység R jelzésénél kapcsol, de akkor aztán izomból. Na most írta is valaki, hogy van egy hőbizti, ami ki szokott menni, és jobb oldalt alul találom majd a helyét. Hát ezek szerint igencsak érdekes a gépem, ugyanis azon kívül, hogy nem bírtam kiszedni 45 perc alatt a ventilátort, pedig már a kábeleket is elbontottam az útból teljesen. Arra jutottam, hogy nekem csak egy fokozatú a hűtésem. Mivel bal oldalt alul van egy olyan kis rekesz szerűség mint ami az előtét ellenállásokra szokott hasonlítani, arra egy egyszerű kétpólusú bosch csati megy, alatta egy ford jelzésű dióda külön csatival szabadon bóházva, amit leszedtem és kimértem, de működik. Ami még eltér, bár lehet alap, hogy nekem dupla ventilátor van benne. Nah ami ide kapcsolódik, az a mai tételből ennyi volt nagyjából és lényegében akkor szerintem jól működik a rendszer.
Egy másik rész, hogy a generátoromnak egy kicsit száraz volt a járása amikor tekergettem (szíj csere), de még nincs hangja. Létezik, hogy elkezdett kiszáradni a csapágy?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:55:51 »

Ezer köszönet!
A relé típusa kb meg is van. A lábkiosztás és a vezetékszínek jól jönnének ha ez nem gond neked.
Mint említettem, Contour vezetékszín és lábkiosztás nem áll rendelkezésemre, csak EU Ford infókban tudnék segíteni.



ja...fentebb ajanlottam egy testert!velemeny?
Ezt tőlem kérded? Ha igen, akkor nincs véleményem, mert nekem már OBDII formájú csatlakozóm van a kormányoszlop alatt.



...
a fedkompot nem lehet pl az aws,helyere
kőtni!?bar en nem eröltetem ezt.....
A kormányspirálos dolgot nem igazán értem...
Fedkompot nem lehet az AWS helyére kötni, csak mellé.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 11:42:38 »

Ami a kormanyspiral??km óra spiral!annak a tőveben van 3
szal vezetek!ami a testert illeti,annak szólt aki
nek olyn autoja van!gondoltam itt egy megoldas!
akinek jo,eljen vele.
Naplózva
SzaboZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 13:52:36 »

HELLO!engem e 85ös átalaitás érdekelne házilag hogy tudnám megoldani láttam itt forumon olyan aki meg tudta csak sajna már éve nem lépett be :S Ha valaki tud ezzel kapcsolatban segiteni irjon légyszives.Olyan történet is érdekel aki szervizbe rakatta be hogy vált be neki mostanságig.Üdv:ZOLI
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 13:55:08 »

HELLO!engem e 85ös átalaitás érdekelne házilag hogy tudnám megoldani láttam itt forumon olyan aki meg tudta csak sajna már éve nem lépett be :S Ha valaki tud ezzel kapcsolatban segiteni irjon légyszives.Olyan történet is érdekel aki szervizbe rakatta be hogy vált be neki mostanságig.Üdv:ZOLI
nekem bevált, de érdekmúlás miatt kiszedtem a régi autóból
ha érdekel, akkor még meg van az elektronikám
Naplózva
SzaboZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:53:54 »

Yooccoo irtam privit
Naplózva
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2013.09.06 péntek, 17:40:35 »

xiaxtok! alajárati gondom van! hidegen semmi alapjárat nincs!már végignéztem mindent!ami a kézikönyvben van,de erre utaló dolgot nem láttam!Már cseréltem a hő gombát,l.szondát!!nem tom mi lehet! szerintetek?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2013.09.06 péntek, 21:27:31 »

xiaxtok! alajárati gondom van! hidegen semmi alapjárat nincs!már végignéztem mindent!ami a kézikönyvben van,de erre utaló dolgot nem láttam!Már cseréltem a hő gombát,l.szondát!!nem tom mi lehet! szerintetek?
szia, az alapjárati hibának ,nagyon sok hibája lehet ,elsőre egy diagnostic,nem akarom hogy kicseréld az egész kocsit,de van alapjárati hibák ,a wikiben ,néz széjel,majd szolj ha van más is.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2013.09.07 szombat, 13:08:26 »

szia, az alapjárati hibának ,nagyon sok hibája lehet ,elsőre egy diagnostic,nem akarom hogy kicseréld az egész kocsit,de van alapjárati hibák ,a wikiben ,néz széjel,majd szolj ha van más is.


Tipped sincs?Alapjárati motor lehet szerinted?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:02:12 »


Tipped sincs?Alapjárati motor lehet szerinted?
alapjárati motor benne van ,ha takaritod jobb lesz,de nem biztos hogy megoldotadt a problémát,tiszt.gyulabá.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 09:39:55 »

xiaxtok! alajárati gondom van! hidegen semmi alapjárat nincs!már végignéztem mindent!ami a kézikönyvben van,de erre utaló dolgot nem láttam!Már cseréltem a hő gombát,l.szondát!!nem tom mi lehet! szerintetek?
végülis csak itt van az oldalon
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 10:12:27 »

sajnos ezt mar en is vegig zongoraztam,
de semmi
Naplózva
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:17:49 »

Sziasztok.

Keresek műszerfalba ilyen izzot és foglalatot lehetőleg kék színben Smiley
Köszönöm segítségeteket.


Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2013.09.11 szerda, 03:36:26 »

Sziasztok.

Keresek műszerfalba ilyen izzot és foglalatot lehetőleg kék színben Smiley
Köszönöm segítségeteket.




Szia !

A foglalat legyen kék vagy az izzó? Cheesy Ledesben kapható kék, de azok a led-es megoldások nem a legjobbak, nincs elég szórásuk. Szvsz, érdemesebb lenne saját magadnak készíteni, fillérekből megvan és még jó is. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2013.09.11 szerda, 08:27:49 »

Szia !

A foglalat legyen kék vagy az izzó? Cheesy Ledesben kapható kék, de azok a led-es megoldások nem a legjobbak, nincs elég szórásuk. Szvsz, érdemesebb lenne saját magadnak készíteni, fillérekből megvan és még jó is. Wink

én ezzel tökéletesen elégedett vagyok
http://www.wardenjp.com/t5_5led3.jpg
Naplózva
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2013.09.11 szerda, 15:54:04 »

én ezzel tökéletesen elégedett vagyok
http://www.wardenjp.com/t5_5led3.jpg

Szia Smiley


És ezt hogy hekkelted össze írnál pár sort róla ? (Ide v privibe)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2013.09.11 szerda, 16:58:49 »

Szia Smiley


És ezt hogy hekkelted össze írnál pár sort róla ? (Ide v privibe)

Baromi egyszerű. A foglalatból izzó ki, LED be és kész. Ezeknél már nincs beleforrasztva, hanem cserélhtő az izzó.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2013.09.11 szerda, 18:14:17 »

Baromi egyszerű. A foglalatból izzó ki, LED be és kész. Ezeknél már nincs beleforrasztva, hanem cserélhtő az izzó.
ha esetleg már született egy jó ötlet a müszerfal ledesitésére,az jó lenne,de nézegettem a piacon,és árultak ford ba való led izzókat a müszerfalba,de a 2db volt egy ezres! annyit nem ér,és ugye több szinben is kéne...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 07:41:59 »

Baromi egyszerű. A foglalatból izzó ki, LED be és kész. Ezeknél már nincs beleforrasztva, hanem cserélhtő az izzó.
biztos vagy benne?
mert nem így ment  vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 07:46:13 »

Szia Smiley


És ezt hogy hekkelted össze írnál pár sort róla ? (Ide v privibe)
a benne lévő üveglábas izzót ki kell szedni/törni és átellenesen két fém érintkezőt kitörni, ugyanis az izzónak másmilyen a kiosztása
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 15:16:52 »

biztos vagy benne?
mert nem így ment  vigyor3

Nálam így ment. Az MKII-nél másfajta a foglalat? Amit ő blinkelt, az a T5-ös izzós, ha jól vettem ki a képből.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 15:53:20 »

Nálam így ment. Az MKII-nél másfajta a foglalat? Amit ő blinkelt, az a T5-ös izzós, ha jól vettem ki a képből.
én linkeltem és T6,5-ös van a képen
Naplózva
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 19:46:50 »

Most akkor ez az izzó jó a foglalatomba ?
Ha igen akkor hol tudok venni ilyen izzót ? (ebay?) mondanátok egy izzó nevet hogy rá keresek ?

Köszönöm segítségeteket.

Üdv.:
Lacesss
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2013.09.13 péntek, 10:16:05 »

had kérdezzem meg,ha ledesiteni szeretném a müszerfalat,több szinü ledek kellenek vagy a fehér is elég?gondolom a müszerfal van a szinesitve,nem az izzók ugye? és ha olyan ledet veszek ami a bajonettes foglalatba való,abból milyen méret kell? vagy ha bajonettel együtt akkor milyen? mert elhangzott a T6,5,,de az mire vonatkozik?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2013.09.13 péntek, 15:06:04 »

...mert elhangzott a T6,5,,de az mire vonatkozik?
Ez a rizsszemizzó mérete, ami a foglalatban van:


A legáltalánosabban elterjedt verzió a T5 és a T10, de valamiért (kib@szásból) a Ford ezt a különleges, alig kapható fajtát rakta a műszercsoportba.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.