Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:13:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 626446 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2012.09.01 szombat, 19:46:24 »

A kézifék bowden ami nem jó, maga a bowden hosszúnak tűnik, a bowdenház meg nem is ér el a féknyeregnek azt a kis lyukát ahova be kell rakni. Szerintem venni kell egy tárcsafékes bowdent, a bárdiba láttam hogy külön van dobos és tárcsás bowden. (persze a méretei nem egyeznek.) Ezt leszámítva minden jónak látszik.
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #651 Dátum: 2012.09.01 szombat, 19:54:40 »

A kézifék bowden ami nem jó, maga a bowden hosszúnak tűnik, a bowdenház meg nem is ér el a féknyeregnek azt a kis lyukát ahova be kell rakni. Szerintem venni kell egy tárcsafékes bowdent, a bárdiba láttam hogy külön van dobos és tárcsás bowden. (persze a méretei nem egyeznek.) Ezt leszámítva minden jónak látszik.
igaz, nem egyforma, máshogyan van beakasztva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2012.09.01 szombat, 20:40:34 »

Most fejeztem be, a csonkállvány maradt, a dobfék ment, az tárcsaszettből felhasználtam a féknyerget, a védő lemezt(egyeznek a furatok), tárcsát, betétet. Jónak néz ki, holnap letesztelgetem. Azt hittem, hogy csonkállványostól kell cserélni, nem gondoltam hogy a mostanin is van hely a féknyeregnek nyes . Köszönöm a segítséget, nélkületek meg se próbáltam volna nekiállni. worship . Egyébkéne van egy felesleges csonkaállvány-párom plusz egy pár kerékagyam vigyor3 Köszönet Vilónak a cuccokért!

Örülök, hogy végül sikerült összehozni.
Használd egészséggel!

 wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:40:03 »

neked kell a csonkállvány is, meg a többi, ami standard: nyereg, kézifékkötél, gumi fékcső.

Köszönöm uram  worship akkor inkább egyenlőre ezt hagyom  vigyor3 vagy egyáltalán nem is tudom érezhető lenne-e a különbség......... 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #654 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:42:55 »

Köszönöm uram  worship akkor inkább egyenlőre ezt hagyom  vigyor3 vagy egyáltalán nem is tudom érezhető lenne-e a különbség......... 
ha nagy dobod van, akkor nem. viszont könnyebb cserélni betétet, tárcsát, és nem romlik el a 20 rugós önbeálló, ami a dobfékeknek igen nagy számban baja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:52:30 »

ha nagy dobod van, akkor nem. viszont könnyebb cserélni betétet, tárcsát, és nem romlik el a 20 rugós önbeálló, ami a dobfékeknek igen nagy számban baja


 228.6-os ha jól tudom ez a nagyobb. vadi új egyébként a dob is, és a betét is még egy éves sincs. Viszont műszakin kiderült hogy az egyik oldal 33% gyengébb mint a másik  falbav
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2012.09.01 szombat, 21:53:28 »

A kézifék bowden ami nem jó, maga a bowden hosszúnak tűnik, a bowdenház meg nem is ér el a féknyeregnek azt a kis lyukát ahova be kell rakni. Szerintem venni kell egy tárcsafékes bowdent, a bárdiba láttam hogy külön van dobos és tárcsás bowden. (persze a méretei nem egyeznek.) Ezt leszámítva minden jónak látszik.
Így van, más kézifék bowden kell a tárcsafékhez és más a dobfékhez. Cserélned kell majd.
Apropó, mit kérsz a két hátsó kombi kerékagyért? Ja, és a tiedet adod, vagy a Vilótól kapottakat?
Lehet tudni, hogy mennyit futottak azok az agyak?
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2012.09.07 péntek, 15:57:22 »

Így van, más kézifék bowden kell a tárcsafékhez és más a dobfékhez. Cserélned kell majd.
Apropó, mit kérsz a két hátsó kombi kerékagyért? Ja, és a tiedet adod, vagy a Vilótól kapottakat?
Lehet tudni, hogy mennyit futottak azok az agyak?

Ment PÜ.
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2012.09.14 péntek, 15:37:46 »

Végre elkészültek a Brembo 4 dugattyús nyergekhez a konzolok.



Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2012.09.14 péntek, 15:44:24 »

Végre elkészültek a Brembo 4 dugattyús nyergekhez a konzolok.

Szépek, ügyes munkának tűnik. Smiley K&N Powaaa! Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2012.09.14 péntek, 15:55:08 »

Szépek, ügyes munkának tűnik. Smiley K&N Powaaa! Grin
Köszi, megtervezni, leméretezni, lerajzolni nagyobb meló volt, lerajzoltam onnan már könnyű dolga volt a CNC-s emberkének, de valóban jók lettek. wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2012.09.15 szombat, 21:23:04 »

Köszi, megtervezni, leméretezni, lerajzolni nagyobb meló volt, lerajzoltam onnan már könnyű dolga volt a CNC-s emberkének, de valóban jók lettek. wave

Gondolom nem lehetett 2 vonalhúzással "lerajzolni" a formát... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:54:20 »

Tettem fel ide néhány fotót, lehet, hogy érdekes mások számára is. 324X28-as tárcsák, Brembo féknyereghez.





A képeken látható konzolokkal és Brembo nyereggel lehet jó féket varázsolni a Mondeokra is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #663 Dátum: 2012.10.05 péntek, 19:14:25 »

Ferodo premier betétet használt már valaki?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 07:37:37 »

Az ABS/ASR-ben tönkremehetett valami úgy, hogy nincs hibajelzés?

A kocsira ráadom a gyújtás, világítanak a lámpák a műszerfalon. Motort beindítom, pár mp után elalszanak. Ha ASR-t kinyomom, világít a műszerfalon, ha visszanyomom, elalszik. Így - a lámpákból - egy jól működő rendszert vélek felfedezni, hisz ha hiba lenne, folyamatosan világítanának a visszajelzők.

Azonban tegnap, az első hóban jöttem vissza dolgozni. A hegyi utakon beálltam a sorba a többi autó mögé, tiszta fehér volt az út, legagyva végig: szép lassú tempóval haladtunk, a 20km/h-t alulról súrolta a mutató (néha inkább a 10hez közelített). Aztán nyomom a gázt, hallom, hogy elkapar, de se az ASR lámpája nem villog, hogy dolgozna, se a gázt el nem veszi. Aztán fék. Blokkolt kerekekkel csúszok, nem győztem elkapkodni a lábam a fékről, mert az ABS semmit nem dolgozott.

Mi van ilyenkor? Hol keressem a hibát? Nem kellene a visszajelzőknek égnie, hogy hibás a rendszer?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 11:12:45 »

Az ABS/ASR-ben tönkremehetett valami úgy, hogy nincs hibajelzés?

A kocsira ráadom a gyújtás, világítanak a lámpák a műszerfalon. Motort beindítom, pár mp után elalszanak. Ha ASR-t kinyomom, világít a műszerfalon, ha visszanyomom, elalszik. Így - a lámpákból - egy jól működő rendszert vélek felfedezni, hisz ha hiba lenne, folyamatosan világítanának a visszajelzők.

Azonban tegnap, az első hóban jöttem vissza dolgozni. A hegyi utakon beálltam a sorba a többi autó mögé, tiszta fehér volt az út, legagyva végig: szép lassú tempóval haladtunk, a 20km/h-t alulról súrolta a mutató (néha inkább a 10hez közelített). Aztán nyomom a gázt, hallom, hogy elkapar, de se az ASR lámpája nem villog, hogy dolgozna, se a gázt el nem veszi. Aztán fék. Blokkolt kerekekkel csúszok, nem győztem elkapkodni a lábam a fékről, mert az ABS semmit nem dolgozott.

Mi van ilyenkor? Hol keressem a hibát? Nem kellene a visszajelzőknek égnie, hogy hibás a rendszer?

Nem értek hozzá annyira, de az nem lehet hogy ilyen alacsony sebességnél nem lépnek működésbe ezek a biztonsági elektronikák? Próbáld meg nagyobb sebességgel is. A kipörgésgátló meg lehet azért nem kapcsolt mert a fordulatod feltételezhetően alacsony volt. Csinálj egy indulást csúszós úton 3000fölött és minden kiderül.  vigyor3

De amúgy lehet tök hülyeséget mondtam de ahogy elolvastam ez volt az első gondolatom.  wilting
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 11:30:27 »

De amúgy lehet tök hülyeséget mondtam de ahogy elolvastam ez volt az első gondolatom.  wilting

Nem lehet. Biztos.

De a segítő szándékért jár a pirospont. vigyor3
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 11:46:51 »

Nem lehet. Biztos.

De a segítő szándékért jár a pirospont. vigyor3

Hát jó.  vigyor3 Ennyi pénzért ezt tudom!  hehe
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 12:22:19 »

Nem értek hozzá annyira, de az nem lehet hogy ilyen alacsony sebességnél nem lépnek működésbe ezek a biztonsági elektronikák? Próbáld meg nagyobb sebességgel is. A kipörgésgátló meg lehet azért nem kapcsolt mert a fordulatod feltételezhetően alacsony volt. Csinálj egy indulást csúszós úton 3000fölött és minden kiderül.  vigyor3

De amúgy lehet tök hülyeséget mondtam de ahogy elolvastam ez volt az első gondolatom.  wilting

Én úgy tanultam, hogy 2-4km/h az a sebesség, ami alatt nem működnek a biztonsági elektronikák, mert a gerjesztőgyűrű által létrehozott hullámjel frekvenciája addigra stabilizálódik, illetve az induláskori slip mindig megengedett. Viszont 10-20-as tempónál már mennie kéne. Meg fogom próbálni valahol megcsúsztatni, majd hét közepe/vége felé. Addigra megpróbálok találni valami területet is hozzá. Egyáltalán mit keressek, mire gyanakodjak, ha nagyobb sebességnél sem jó? Valakinek ötlet?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 20:59:47 »

ez van, ha a közútkezelők felkészültek a télre.... levele
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 09:13:15 írta Zsolteey » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:08:06 »

ez van, ha a közútkezelők felkészültek a télre.... levele

Felkészültek ők, nyugi Wink
Ilyenkor 2 dolog szokott eszembe jutni:
1: Cégnél szoktuk sűrűn mondani a melósoknak: "A tiszta szesz nem belsőleg, hanem külsőleg, a tömítések szereléséhez alkalmazandó!" -> na ezért nem indul meg minden kocsi, mert a gázolajat itt belsőleg kellett volna alkalmazni, nem külsőleg, kannákba átfejtve.

2: (Oscar című film jelenete) "Most mit vagy meglepve, hisz tudtad, hogy a lányunk terhes!" - "Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!" -> Nos, ezért nem a megfelelő helyen vannak a kocsik, mert tudják, hogy baj van, csak nem is sejtik, hogy hol!


De a legfontosabb, hogy a felkészültség már megvan! A kocsik megvéve, emberek felvéve, kioktatva. Ez a felkészülés rész, ez eddig pipa. A bevetésről meg nem mindig beszélnek. taps
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2012.12.07 péntek, 07:22:04 »


meg az egressy út meg még sok más hely is Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:07:55 írta Zsolteey » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2013.01.11 péntek, 16:08:31 »

neked kell a csonkállvány is, meg a többi, ami standard: nyereg, kézifékkötél, gumi fékcső.

Üdv!
Ismét felhoznám a témát, mert elegem lett a dobból, nem fog, félre fog, önbeálló ***. Ha ezeket megvenném, annyiba lenne mintha átalakítanám tárcsásra.
Csonkállványok, féknyergek, kézifék kötél, fékcsövek. Más biztos nem kell hozzá 4-5 ajtósnál? Krisztián szerint a lengőkarokat is ki kell cserélni, bár ő sem biztos benne! Valaki tudna pontos listát írni az átépítéshez? 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #673 Dátum: 2013.01.11 péntek, 18:54:44 »

Üdv!
Ismét felhoznám a témát, mert elegem lett a dobból, nem fog, félre fog, önbeálló ***. Ha ezeket megvenném, annyiba lenne mintha átalakítanám tárcsásra.
Csonkállványok, féknyergek, kézifék kötél, fékcsövek. Más biztos nem kell hozzá 4-5 ajtósnál? Krisztián szerint a lengőkarokat is ki kell cserélni, bár ő sem biztos benne! Valaki tudna pontos listát írni az átépítéshez? 
lengőkarokat nem kell, csak egy kicsit máshogy mutat képen a lemez agyas, mint az öntvény. lengőkart max ugyanolyanra tudnád cserélni. A listád jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2013.01.11 péntek, 20:29:38 »

lengőkarokat nem kell, csak egy kicsit máshogy mutat képen a lemez agyas, mint az öntvény. lengőkart max ugyanolyanra tudnád cserélni. A listád jó

köszi! worship belevágok wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 17:39:32 »

Nofene !

Na valaki ráindított a CNC vel a témára látom Smiley

mi gépeink : :: http://wcs.oisz.hu/hu/53189/gepeink/

Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2013.01.26 szombat, 11:08:16 »

Az ABS/ASR-ben tönkremehetett valami úgy, hogy nincs hibajelzés?

A kocsira ráadom a gyújtás, világítanak a lámpák a műszerfalon. Motort beindítom, pár mp után elalszanak. Ha ASR-t kinyomom, világít a műszerfalon, ha visszanyomom, elalszik. Így - a lámpákból - egy jól működő rendszert vélek felfedezni, hisz ha hiba lenne, folyamatosan világítanának a visszajelzők.

Azonban tegnap, az első hóban jöttem vissza dolgozni. A hegyi utakon beálltam a sorba a többi autó mögé, tiszta fehér volt az út, legagyva végig: szép lassú tempóval haladtunk, a 20km/h-t alulról súrolta a mutató (néha inkább a 10hez közelített). Aztán nyomom a gázt, hallom, hogy elkapar, de se az ASR lámpája nem villog, hogy dolgozna, se a gázt el nem veszi. Aztán fék. Blokkolt kerekekkel csúszok, nem győztem elkapkodni a lábam a fékről, mert az ABS semmit nem dolgozott.

Mi van ilyenkor? Hol keressem a hibát? Nem kellene a visszajelzőknek égnie, hogy hibás a rendszer?


Üdv!

Nekem volt hasonló problémám.
Nem fogott a bal első fékem. Cseréltem féknyerget, fékcsöveket, főfékhengert szétborítottam, de csak rázós lett mindíg  a jobboldali tárcsa.  Volt olyan, aki már a kerékagyat akatrta velem esztergáltatni, mert az lehetetlen, hogy azért ráz a tárcsa, mert nem fog a másik. De látszott a kopáson erősen. Fékpadon persze jó volt, de ezt nem értem.

Maradt az ABS csere. Volt egy Krisztiánnál, szerencsére. Kicseréltük, azóta mentem már vele annyit, hogy rég előjött volna a féktárcsa rázás, de nem akar, szerencsére.

Száz szónak is egy a vége, az ABS volt a hunyó, meghalt szépen, csendben. Visszajelző lámpák persze nem világítottak, de miért is tették volna. Mindenki kételkedett benne, hogy ez a baj, mert akkor világítania kellene.
Érezhető a külömbség, hogy az új jól dolgozik. Pici havon, sárban egyből érezni.
Gusztustalan egy hiba, sokat szívtam vele.
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2013.01.26 szombat, 11:11:42 »

Most viszont azzal szívok, hogy folyik a fékolaj tartály alján, de rendesen.

A kérdésem az lenne, hogy az a stift a főfékhengeren, amibe a tartály kapaszkodik, az hogy jön ki?
Ki kell ütni, menetes, vagy le kell róla feszegetni a tartályt?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 15:42:34 »

Üdv.

Hátsó féknyeregről robbantott ábrája van valakinek, szét és összerakáshoz kellene, ill a gumitömítések helye db száma stb? Vettem egy párat de órrán száján dől az olaj   eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:14:08 »

Üdv.

Hátsó féknyeregről robbantott ábrája van valakinek, szét és összerakáshoz kellene, ill a gumitömítések helye db száma stb? Vettem egy párat de órrán száján dől az olaj   eplus2


Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #680 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:16:03 »



ez dobfék
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:22:30 »

ez dobfék


igen.
Ilyen kellene csak nyeregről.....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #682 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:25:18 »

igen.
Ilyen kellene csak nyeregről.....
ha addig nem lesz, hétvégén szerzek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:26:35 »

ha addig nem lesz, hétvégén szerzek

Köszi!  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:31:40 »

ez dobfék


valóban, ennyire meg sem néztem, csak et.zold könyv írogatott valamit a hátsó tárcsafék szétkapásáról, aztán ott volt ez a kép. Na mindegy, akkor én sem tudok semmit.  Lips Sealed
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:37:33 »

Üdv.

Hátsó féknyeregről robbantott ábrája van valakinek, szét és összerakáshoz kellene, ill a gumitömítések helye db száma stb? Vettem egy párat de órrán száján dől az olaj   eplus2

Nem nagy ügy rajz nélkül sem, adja magát.
A kézifék rugójához viszont 4 kéz kell. Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:51:09 »

Nem nagy ügy rajz nélkül sem, adja magát.
A kézifék rugójához viszont 4 kéz kell. Smiley

Odáig eljutottam, csak össze is raktam mert hiányos volt a felujító készlet amit az unixban adtak, és míg megjön a cseredarab addig le festettem smile. nem kell 4kéz csak egy pillanat szorító  smile A dugatyút hogyan vetted ki?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:03:44 »

Odáig eljutottam, csak össze is raktam mert hiányos volt a felujító készlet amit az unixban adtak, és míg megjön a cseredarab addig le festettem smile. nem kell 4kéz csak egy pillanat szorító  smile A dugatyút hogyan vetted ki?

Hát, ezt most így 3 év után, nem emlékszem pontosan.
Lehet, hogy simán ki lehet tekerni előre??? Vagy az utánállító mentes részt kell kitekerni, de rég volt, nem akarok hülyeséget írni.

De ha nagyon érdekel van egy másik pár zacsiban szétszedve, megnézhetem holnap.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2013.01.29 kedd, 09:39:37 »

... A dugatyút hogyan vetted ki?
Kompresszor, légpisztoly a fékfolyadék bemeneti nyíláshoz, meghúz ravasz, aztán gyerünk keresni a dugattyút a műhely sarkában Smiley.
Ez persze csak vicc, de óvatosan adagolva a levegőt ki lehet tolatni vele a dugattyút - mindenesetre ne állj az útjába! Inkább valami szerszámmal tarts ellen valahogy, hogy ne repüljön ki.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2013.01.29 kedd, 21:16:40 »

Kompresszor, légpisztoly a fékfolyadék bemeneti nyíláshoz, meghúz ravasz, aztán gyerünk keresni a dugattyút a műhely sarkában Smiley.
Ez persze csak vicc, de óvatosan adagolva a levegőt ki lehet tolatni vele a dugattyút - mindenesetre ne állj az útjába! Inkább valami szerszámmal tarts ellen valahogy, hogy ne repüljön ki.

Szét kaptam  smile végülis nem kellett kompresszor, kinyomtam szimplán csavarhúzóval hátulról. viszont ma megjött a felújítókészlet, szintén hiányosan  falbav holnapra lerendeltek 3párat  taps valamelyik csak teljes lesz  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #690 Dátum: 2013.01.30 szerda, 02:10:08 »

Szét kaptam  smile végülis nem kellett kompresszor, kinyomtam szimplán csavarhúzóval hátulról. viszont ma megjött a felújítókészlet, szintén hiányosan  falbav holnapra lerendeltek 3párat  taps valamelyik csak teljes lesz  smile
mi hiányzik belőle?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2013.01.30 szerda, 07:31:13 »

Szét kaptam  smile végülis nem kellett kompresszor, kinyomtam szimplán csavarhúzóval hátulról. viszont ma megjött a felújítókészlet, szintén hiányosan  falbav holnapra lerendeltek 3párat  taps valamelyik csak teljes lesz  smile
biztos benne van a készletben az, ami szerinted hiányzik?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2013.01.30 szerda, 08:37:10 »

Szét kaptam  smile végülis nem kellett kompresszor, kinyomtam szimplán csavarhúzóval hátulról. viszont ma megjött a felújítókészlet, szintén hiányosan  falbav holnapra lerendeltek 3párat  taps valamelyik csak teljes lesz  smile
Mi hiányzik?
Én is újítottam fel kombi hátsónyerget, de asszem csak a dugóra való gumigyűrűt és a porvédőt használtuk el. Hátha megvan még az, amit keresel.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2013.01.30 szerda, 11:30:25 »

mi hiányzik belőle?

biztos benne van a készletben az, ami szerinted hiányzik?

Biztos persze, ami tegnap jött az egyik dobozban benne volt, a másikból hiányzott  vigyor3 Ez egy kis 1cm átmérőjű gumikarika, ez akadályozza meg hogy hátul kifolyón az olaj. Az egyik nyereg pont emiatt a kis szhar miatt csepegtet. Egyébként tegnap egy csapágyboltban sikerült vennem méretpontosat 100forintért 4db-ot, csak az ember nem volt benne biztos bírja-e a fékolajat. Így inkább megvárom az unixosat. De végülis tudna rendelni olyat ami még a savat is állja. Ezt csak azért írom ha valakinek ugyan ilyen nyűgje van, az ne vegye meg a felújító készletet egy vagyonért.  meglehet oldani 100ft-ból is falbav tanuló pénz............
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2013.01.30 szerda, 23:16:10 »

Pár kép a végeredményről ha valakit érdekelne...

Csonkállványok kaptak 3réteg rücsis alvázvédőt, előtte flexel rozsdátlanítás, ez már tuti kiszolgálja ezt az autót. Akciós ATE féktárcsák, utángyártott áron  Cool



Ez a kis gumi gyűrű kellett annyira, de ma végül 6doboz felújító készletből sikerült összeraknia az unixnak 2db-ot  hehe


Csak sikerült szétkapni eplus2


És akkor az összerakás





Réz paszta



Kész

fékcső, és bowden hiányába még egyenlőre a polcon fog porosodni.....
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.30 szerda, 23:22:08 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 00:06:35 »

na az ilyen munkának van értelme!  taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 00:42:26 »

na az ilyen munkának van értelme!  taps


Na igen, végülis így vadi új a fék smile v6 nyergekkel is így jártam el a nyáron, és gondmentesek is. De a legjobb hogy végre megszabadulok a dobféktől, vagyis inkább a nyügöktől amiket tud okozni. A csonkállványokkal is volt meló, sőt ott nem volt türelmem fotózni sem vigyor3 kezdődött ott hogy Krisztiánnal beletörtük a csavart, és kénytelen voltam elvinni tőle teleszkopostól rugostól, szegény esztergályos három fúrószára bánta  hehe de szerencsés is hogy beletört a csavar, ránézett valami spéci mérőműszerrel és volt egy kis ütése. Megcsinálta azt is, kért összesen 500 forintot  vigyor3 szimpatikus Szabolcsi árak taps. Aztán félnapos flexelés rozsdamaratás, majd drótkefés flexkorong, festés..... egy napom rá ment. Szabadságon sosem unatkozok, a mondeo gondoskodik róla. De hálás jószágok ezek, megérdemlik eplus2 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 11:26:08 »

Sziasztok, egy 97 es 2.0 benzines gépem(ABS-es) van és szeretném megtudni, hogy a fékerőt melyik alkatrész szabályozza, a főfékmunkahenger??? vagy maga az abs? vagy van egy külön fékerőszabályzó? ha igen akkor azt hol találom, mert eddig még nem bökte ki a szemem. a lényeg h féket cserélek nagyobbra v6-ot teszem be és nem akarom h a picsája kifaroljon. ja igen.....az st mondeo féke nagyobb mint a sima v6?

köszi
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 15:13:16 »

Sziasztok, egy 97 es 2.0 benzines gépem(ABS-es) van és szeretném megtudni, hogy a fékerőt melyik alkatrész szabályozza, a főfékmunkahenger??? vagy maga az abs? vagy van egy külön fékerőszabályzó? ha igen akkor azt hol találom, mert eddig még nem bökte ki a szemem. a lényeg h féket cserélek nagyobbra v6-ot teszem be és nem akarom h a picsája kifaroljon. ja igen.....az st mondeo féke nagyobb mint a sima v6?

köszi
Maga a főfékhenger dettó ugyanaz az autókban.Különbség ABS-sel illetve anélkül szerelt változatoknál van.Ami ABS-sel szerelt,kettő darab kimenet van és azok csatlakoznak az abs vezérlőhöz,külön fékerőelosztó nincs.ABS nélküli autóknak 4 darab csőkivezetése van a fékerőelosztó a lábod (mint egy lada) A másik különbség a fékfolyadék tartály tekintetében van.Amelyik hidraulikus kuplungos azon van egy nyúlván,a kinyomócsapágy azon keresztül kapja az anyagot.A véhatnak elöl nagyobb a féktárcsája (272 mm) a hátsó dobféket le lehet cserélni tárcsafékesre,de arra figyelj,hogy akkor hátul mindent cserélni kell,elöl csak a féknyergeket kell.Ha hülyeséget írtam majd kijavítják.
Naplózva
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 15:56:18 »

Maga a főfékhenger dettó ugyanaz az autókban.Különbség ABS-sel illetve anélkül szerelt változatoknál van.Ami ABS-sel szerelt,kettő darab kimenet van és azok csatlakoznak az abs vezérlőhöz,külön fékerőelosztó nincs.ABS nélküli autóknak 4 darab csőkivezetése van a fékerőelosztó a lábod (mint egy lada) A másik különbség a fékfolyadék tartály tekintetében van.Amelyik hidraulikus kuplungos azon van egy nyúlván,a kinyomócsapágy azon keresztül kapja az anyagot.A véhatnak elöl nagyobb a féktárcsája (272 mm) a hátsó dobféket le lehet cserélni tárcsafékesre,de arra figyelj,hogy akkor hátul mindent cserélni kell,elöl csak a féknyergeket kell.Ha hülyeséget írtam majd kijavítják.

Köszönöm válaszod, akkor megnyugodtam, elöl gátlóstúl kerékagyastúl (csak a rugó lejön,mert az keményebb mint a 2.0-nál)cserélem a féket, hátul szintén ugyanez, kiszereltem a hátramenő fékcsövet, az kelleni fog hozzá, valami javaslatod van féknyereg felújítás ügyileg, mert szét kell szerelnem az egészet lefújom meg kitakarítom és ha már lúd legyen kövér, tudod Wink Te nem tod véletlen hogy ugyanez a st200 féktárcsa kiosztás mint a v6 nál (elöl 272 hátul 254)?

köszi  wave

Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.