Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:00:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
33
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 743436 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1200 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 15:35:34 »
Idézetet írta: layzi - 2014.03.16 vasárnap, 14:43:11
hello. hátha ebben a topicban jobban tudják a megoldást a problémámra....
Ennek ikyennek kell lennie?
http://kepfeltoltes.hu/thumb/140312/DSC_0006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
mint kiderült közel sem ilyennek kell lennie, de mi lehet a probléma? ha felemelem a kocsit, szépen ráül, de ha normál állapotban van eláll. ha jár a motor és tekergetem a kormányt, szép egyenletesen jár két irányban...
a stabilizátorom tuti cserés azt a jövöhéten kicserélem, esetleg az lehet baja? Olyan mintha lejjebb lenne a toronycsapágy a kelleténél, vagy nem tudom..... kihagyhattam valamit... de eddig jó volt csak most tűnt fel... nem tudom
ebből az óriás képből nem sokat lehet mondani
De talán a toronyszillent van szarrá menve, és azért türemkedik ki a tányér. De mondom, a képből nem sok mindent látni.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
aty12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1201 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 16:35:10 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.03.16 vasárnap, 15:35:34
ebből az óriás képből nem sokat lehet mondani
De talán a toronyszillent van szarrá menve, és azért türemkedik ki a tányér. De mondom, a képből nem sok mindent látni.
igen az van elfáradva az enyém is így nézett ki csere előtt!!
Naplózva
97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
layzi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1202 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 08:24:16 »
Idézetet írta: aty12 - 2014.03.16 vasárnap, 16:35:10
igen az van elfáradva az enyém is így nézett ki csere előtt!!
értem. Hát nagyon szépen köszönöm. Mennyibe kerül az a szilent oda a pár?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1203 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:47:30 »
Idézetet írta: layzi - 2014.03.17 hétfő, 08:24:16
értem. Hát nagyon szépen köszönöm. Mennyibe kerül az a szilent oda a pár?
Cromaxnál 4-13-ig árulják darabját. Valszeg 10-15ezerből ki lehet hozni egy párat bárhol jó minőségben.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ghostforme
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1204 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:50:21 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.03.17 hétfő, 12:47:30
Cromaxnál 4-13-ig árulják darabját. Valszeg 10-15ezerből ki lehet hozni egy párat bárhol jó minőségben.
Cromaxnál felejtős venni.
Ruville van 1850 Ft/db
Lemförder 5500 Ft/db
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_ii_bap_1996_09_2000_11_1__5817/lengescsillapitok_rugok_1__toronycsapagy_alkatreszek__toronycsapagy_1__elsotengely?gyakori=I
Naplózva
invisiblekid
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1205 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 19:56:06 »
Újra remegés!
Nem akarok senkit idegesíteni, de nekem magától szinte elmúlt, alig észrevehető. Nade! Gondoltam, akkor sem hagyom így, remegett, meg már mindenki féltengelyre gyanakodott, nincs mese mennie kell. El is kezdtük vasárnap a bontást,
Viló!. Már majdnem kint volt a bal, mikor Viló Úr arra lett figyelmes, hogy a csukló nem kotyog, ellenben egyik féltengely megfog másik mozgat, és fordítva szép koccanás hallatszik a difiből. Idő híján visszarak, és elnapol. Miután kicsit megbolygattuk elég szépen remegett, de megint visszaállt közel normálisra. Szóval ezennel mi is úgy gondoljuk, hogy Difi. Megnéztük egy másik Mondeon, ott semmi kottyanás semmi lötyögés, állt mint Katiban a gyerek.
További jó remegésmentesítést!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1206 Dátum:
2014.03.18 kedd, 00:14:43 »
Idézetet írta: invisiblekid - 2014.03.17 hétfő, 19:56:06
Újra remegés!
Nem akarok senkit idegesíteni, de nekem magától szinte elmúlt, alig észrevehető. Nade! Gondoltam, akkor sem hagyom így, remegett, meg már mindenki féltengelyre gyanakodott, nincs mese mennie kell. El is kezdtük vasárnap a bontást,
Viló!. Már majdnem kint volt a bal, mikor Viló Úr arra lett figyelmes, hogy a csukló nem kotyog, ellenben egyik féltengely megfog másik mozgat, és fordítva szép koccanás hallatszik a difiből. Idő híján visszarak, és elnapol. Miután kicsit megbolygattuk elég szépen remegett, de megint visszaállt közel normálisra. Szóval ezennel mi is úgy gondoljuk, hogy Difi. Megnéztük egy másik Mondeon, ott semmi kottyanás semmi lötyögés, állt mint Katiban a gyerek.
További jó remegésmentesítést!
Mondtam én
nálam fordítva van, ha megvan emelve az autó, majd lekerül a földre kb 20km tudok úgy menni az autóval h nincs remegés
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
ghostforme
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1207 Dátum:
2014.03.18 kedd, 11:04:00 »
Miért zavar titeket a remegés? INGYEN MASSZÁZS!!!
(csak poén, nehogy vki magára vegye)
Naplózva
Freeman
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1208 Dátum:
2014.03.19 szerda, 07:32:13 »
Helló!
Tudja valaki miért van az, hogy felraktam a nyárigumit+felnit és most jobbra húz az autó? A téli szettel nem csinált ilyet.
Már megcseréltem a jobb hátsó kereket az elsővel de most is elhúz.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1209 Dátum:
2014.03.19 szerda, 12:47:33 »
Idézetet írta: Freeman - 2014.03.19 szerda, 07:32:13
Helló!
Tudja valaki miért van az, hogy felraktam a nyárigumit+felnit és most jobbra húz az autó? A téli szettel nem csinált ilyet.
Már megcseréltem a jobb hátsó kereket az elsővel de most is elhúz.
Lehet pár oka.. nehezebb az egyik oldalon a kerék, eldeformálódott télen a tárolás közben, guminyomás nem jó valamelyik oldalon (nem egyforma), stb. Ezeket kéne lecsekkolni első körben. A rosszabbik forgatókönyv szerint pedig a nyári kerekekkel semmi baj, ellenben a futómű/kormánymű/fék miatt húz félre, csak a téli gumi meg pont a másik irányba húzta el, és azért tűnt eddig jónak.
3. (banális) lehetőség: fúj a szél
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Freeman
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1210 Dátum:
2014.03.19 szerda, 13:38:25 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.03.19 szerda, 12:47:33
Lehet pár oka.. nehezebb az egyik oldalon a kerék, eldeformálódott télen a tárolás közben, guminyomás nem jó valamelyik oldalon (nem egyforma), stb. Ezeket kéne lecsekkolni első körben. A rosszabbik forgatókönyv szerint pedig a nyári kerekekkel semmi baj, ellenben a futómű/kormánymű/fék miatt húz félre, csak a téli gumi meg pont a másik irányba húzta el, és azért tűnt eddig jónak.
3. (banális) lehetőség: fúj a szél
A gumikat úgy tároltam hogy a felniknél fogva voltak felszerelve állványra, a nyomásokat már többször néztem de azok jónak tűntek, amikor jobbról fújt a szél akkor, meglepően egyenesen ment az autó
Akkor vigyem el futóműveshez?
Azért köszi a segítséget
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1211 Dátum:
2014.03.19 szerda, 17:10:30 »
Idézetet írta: Freeman - 2014.03.19 szerda, 13:38:25
A gumikat úgy tároltam hogy a felniknél fogva voltak felszerelve állványra, a nyomásokat már többször néztem de azok jónak tűntek, amikor jobbról fújt a szél akkor, meglepően egyenesen ment az autó
Akkor vigyem el futóműveshez?
Azért köszi a segítséget
Egy futóműdiagnosztikát mindenképpen megér a dolog
Meg ha van egy elég jó pontosságú mérleg, akkor megmérni hogy melyik gumi milyen nehéz
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
layzi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1212 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:33:38 »
hello. egy nagyon fontos kérdés
a lengéscsillapító tetején, amikor kitekerem azt a csavart, most olvastam hogy imbusszal ellent kell fogni neki mert eltekeredik. hát én ezelőtt nekiestem légkulcsal csak úgy. szépen lejött a csavar és vissza is ugyan így. mit lehet azzal az imbusszal állítani vagy minek van ott, mert csa nem baj hogy tekereg akkor talán nem attol áll a kományom két-három centit balra. Most cserélek toronyszilentet mer stabi pálcákat, ha eltekertem akkor azt jó volna tudni hogy baj-e
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1213 Dátum:
2014.04.02 szerda, 22:19:03 »
Idézetet írta: layzi - 2014.04.02 szerda, 20:33:38
hello. egy nagyon fontos kérdés
a lengéscsillapító tetején, amikor kitekerem azt a csavart, most olvastam hogy imbusszal ellent kell fogni neki mert eltekeredik. hát én ezelőtt nekiestem légkulcsal csak úgy. szépen lejött a csavar és vissza is ugyan így. mit lehet azzal az imbusszal állítani vagy minek van ott, mert csa nem baj hogy tekereg akkor talán nem attol áll a kományom két-három centit balra. Most cserélek toronyszilentet mer stabi pálcákat, ha eltekertem akkor azt jó volna tudni hogy baj-e
Nem baj, hogy eltekerted, annak az a rendeltetése, hogy ellent tartsál vele, amikor húzod a rögzítő anyáját, ha simán eltekered nem történik más, mint, hogy elforgattad a lengéscsillapító szárát, annak meg teljesen mindegy, hogy hol áll. Azt meg, hogy a kormányod 2-3 cm-t balra áll a kerékösszetartás beállításával lehet egyenesbe hozni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.02 szerda, 22:20:51 írta Truthful
»
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1214 Dátum:
2014.04.02 szerda, 22:38:59 »
Idézetet írta: ghostforme - 2014.03.17 hétfő, 12:50:21
Cromaxnál felejtős venni.
Ruville van 1850 Ft/db
Lemförder 5500 Ft/db
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_ii_bap_1996_09_2000_11_1__5817/lengescsillapitok_rugok_1__toronycsapagy_alkatreszek__toronycsapagy_1__elsotengely?gyakori=I
A Ruville teljesen jó, az esetek többségében gyári alkatrész lapul a dobozaikban!
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1215 Dátum:
2014.04.02 szerda, 22:50:03 »
Rakok be ide néhány képet, hátha érdekes valakiknek, mivel nem kelt el az autóm, ezért úgy döntöttem, hogy ölök bele egy kis pénzt, na meg talán elejét tudom venni a további rugótöréseknek. Vettem egy garnitúra KONI ültetőrugót, meg lengéscsillapítókat, meg akkor már a fék sem maradhatott ki, így most kap a mondeo 2 db BREMBO 4 dugattyús, radiális felfogatású féknyerget s hozzá 2 db AP aluagyas 315X30-as féktárcsát.
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFwVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFgVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geEgVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFQVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFAVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geEwVR
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1216 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 10:15:04 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.04.02 szerda, 22:50:03
Rakok be ide néhány képet, hátha érdekes valakiknek, mivel nem kelt el az autóm, ezért úgy döntöttem, hogy ölök bele egy kis pénzt, na meg talán elejét tudom venni a további rugótöréseknek. Vettem egy garnitúra KONI ültetőrugót, meg lengéscsillapítókat, meg akkor már a fék sem maradhatott ki, így most kap a mondeo 2 db BREMBO 4 dugattyús, radiális felfogatású féknyerget s hozzá 2 db AP aluagyas 315X30-as féktárcsát.
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFwVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFgVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geEgVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFQVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFAVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geEwVR
csinos darabok
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Truthful
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1217 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 11:16:22 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.04.03 csütörtök, 10:15:04
csinos darabok
Köszi, majd még készítek fotókat ahogy haladok a melóval.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1218 Dátum:
2014.04.04 péntek, 10:00:17 »
Sziasztok!
Tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mennyire más 195/65 R15 és 195/60 R15 méretű gumival felszerelt MK2-t vezetni?
A téli gumi 14"-os lemezfelnin van, mérete 185/65 R14 ami ugye a gyári ajánlásoknak megfelel. A nyári gumi jelenleg a korábbi Mondeókon igen elterjedt 195/65-ös ami 15"-ös felnin van.
Úgy alakult, hogy az első-hátsó kerekeken eltérő márkájú és állapotú gumik vannak fent, így az idén vagy 2 darab 195/65-ös gumit kell vennem, vagy 4 darab 195/60-as gumit. Nyilvánvaló olcsóbb lenne a jelenlegi méretnél maradni, de kíváncsi vagyok mennyire más a vezetési élmény és a kanyarstabilitás 195/65 méretű gumiknál?
A téli 185/65 készlettel a kocsi a tapasztalom szerint jobban vált, jobb a kanyarstabilitása is, mint a nyári 195/65 mérettel. Külföldi fórumokon találtam 1-2 hozzászólást, ami szerint /65-ös méretnél a 15"-os felni esetében kicsit lassabban vált a kocsi, jobban kel kihúzni egy adott sebességben. Szerintetek gyakorlatban ez érezhető? Érdemes 195/60-as méretre váltanom?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1219 Dátum:
2014.04.04 péntek, 10:49:47 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2014.04.04 péntek, 10:00:17
Sziasztok!
Tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mennyire más 195/65 R15 és 195/60 R15 méretű gumival felszerelt MK2-t vezetni?
A téli gumi 14"-os lemezfelnin van, mérete 185/65 R14 ami ugye a gyári ajánlásoknak megfelel. A nyári gumi jelenleg a korábbi Mondeókon igen elterjedt 195/65-ös ami 15"-ös felnin van.
Úgy alakult, hogy az első-hátsó kerekeken eltérő márkájú és állapotú gumik vannak fent, így az idén vagy 2 darab 195/65-ös gumit kell vennem, vagy 4 darab 195/60-as gumit. Nyilvánvaló olcsóbb lenne a jelenlegi méretnél maradni, de kíváncsi vagyok mennyire más a vezetési élmény és a kanyarstabilitás 195/65 méretű gumiknál?
A téli 185/65 készlettel a kocsi a tapasztalom szerint jobban vált, jobb a kanyarstabilitása is, mint a nyári 195/65 mérettel. Külföldi fórumokon találtam 1-2 hozzászólást, ami szerint /65-ös méretnél a 15"-os felni esetében kicsit lassabban vált a kocsi, jobban kel kihúzni egy adott sebességben. Szerintetek gyakorlatban ez érezhető? Érdemes 195/60-as méretre váltanom?
ezt neked kell tudnod, hogy érdemes e. Nekem 205/55-16 a nyári gumim. ha nagyon meg van pakolva a kombi hátulja, néha beleért a sárvédőbe, de a flex azt a gondot is megoldotta.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1220 Dátum:
2014.04.04 péntek, 14:47:48 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2014.04.04 péntek, 10:00:17
Sziasztok!
Tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mennyire más 195/65 R15 és 195/60 R15 méretű gumival felszerelt MK2-t vezetni?
A téli gumi 14"-os lemezfelnin van, mérete 185/65 R14 ami ugye a gyári ajánlásoknak megfelel. A nyári gumi jelenleg a korábbi Mondeókon igen elterjedt 195/65-ös ami 15"-ös felnin van.
Úgy alakult, hogy az első-hátsó kerekeken eltérő márkájú és állapotú gumik vannak fent, így az idén vagy 2 darab 195/65-ös gumit kell vennem, vagy 4 darab 195/60-as gumit. Nyilvánvaló olcsóbb lenne a jelenlegi méretnél maradni, de kíváncsi vagyok mennyire más a vezetési élmény és a kanyarstabilitás 195/65 méretű gumiknál?
A téli 185/65 készlettel a kocsi a tapasztalom szerint jobban vált, jobb a kanyarstabilitása is, mint a nyári 195/65 mérettel. Külföldi fórumokon találtam 1-2 hozzászólást, ami szerint /65-ös méretnél a 15"-os felni esetében kicsit lassabban vált a kocsi, jobban kel kihúzni egy adott sebességben. Szerintetek gyakorlatban ez érezhető? Érdemes 195/60-as méretre váltanom?
195/65R15-el kevesebbet csal a kmóra, mint 195/60R15-el.
Ha új a gumi, nem hiszem, hogy nagy különbséget okozna érzetileg az az 5%-nyi magasságkülönbség. Lehet, hogy Fittipaldi érezné, de nem hiszem, hogy te látatlanban megmondanád, hogy melyik gumi is van fent épp a kocsidon
.
Ja, és a /65 olcsóbb
.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1221 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 07:35:42 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.04.04 péntek, 14:47:48
195/65R15-el kevesebbet csal a kmóra, mint 195/60R15-el.
Ha új a gumi, nem hiszem, hogy nagy különbséget okozna érzetileg az az 5%-nyi magasságkülönbség. Lehet, hogy Fittipaldi érezné, de nem hiszem, hogy te látatlanban megmondanád, hogy melyik gumi is van fent épp a kocsidon
.
Ja, és a /65 olcsóbb
.
100%-ig egyetértek. Nekem is /65 van fent. olcsóbb, könyebb jó állapotú használtat is venni, és így mutat kb jól a km órám. gyári felnivel nem ér sehova sem, viszont nagyobb terhelésnél vagy rosszabb úton haladva komfortosabb. a másfél km/h-s kanyarsebesség különbség engem a másfél tonnás kombinál nem nagyon érdekel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Poison The Well
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1222 Dátum:
2014.04.07 hétfő, 14:27:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.06 vasárnap, 07:35:42
100%-ig egyetértek. Nekem is /65 van fent. olcsóbb, könyebb jó állapotú használtat is venni, és így mutat kb jól a km órám. gyári felnivel nem ér sehova sem, viszont nagyobb terhelésnél vagy rosszabb úton haladva komfortosabb. a másfél km/h-s kanyarsebesség különbség engem a másfél tonnás kombinál nem nagyon érdekel
Köszi mindenkinek, maradok a /65-nél.
Egyébként GinJoy, a most már kukás Michelin gumikat anno 3 éve tőled vettem gyári Ford felnivel, a gumi eddig bírta
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1223 Dátum:
2014.04.07 hétfő, 14:43:53 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2014.04.07 hétfő, 14:27:06
Köszi mindenkinek, maradok a /65-nél.
Egyébként GinJoy, a most már kukás Michelin gumikat anno 3 éve tőled vettem gyári Ford felnivel, a gumi eddig bírta
Emlékszem. Azok fasza gumik e3a asszimetrikus, ha jól emlékszem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Poison The Well
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1224 Dátum:
2014.04.07 hétfő, 15:15:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.07 hétfő, 14:43:53
Emlékszem. Azok fasza gumik e3a asszimetrikus, ha jól emlékszem
Így van!
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1225 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 13:31:01 »
Pár napja jelentkezett egy halk dübbenés induláskor és megálláskor, elölről.
Nem érzem a kormányon, és nem nyeklik a futómű sem.
Akár egyenes a kerék, akár kanyarodós.
Olyan, mint, ha valami lógna, de nem, mert aknán mindent megrángattam,
feszegettem és semmi nem mozdul.
5let valakinek, mit nézzek meg?
Köszönöm előre is.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 14:04:52 írta Caruso
»
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1226 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 16:02:30 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.04.17 csütörtök, 13:31:01
Pár napja jelentkezett egy halk dübbenés induláskor és megálláskor, elölről.
Nem érzem a kormányon, és nem nyeklik a futómű sem.
Akár egyenes a kerék, akár kanyarodós.
Olyan, mint, ha valami lógna, de nem, mert aknán mindent megrángattam,
feszegettem és semmi nem mozdul.
5let valakinek, mit nézzek meg?
Köszönöm előre is.
Nálam ugyanezt a hibajelenséget az egyik lengőkarszilent okozta. Kézzel, vagy emelőn rángatva nem lehetett mozgásra bírni, viszont amikor az egész autó rajta volt, akkor tudott rottyanni szép nagyokat. Nézd végig a szilenteket, nagy valószínűséggel az egyik ki van verődve.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1227 Dátum:
2014.04.18 péntek, 08:47:24 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.04.17 csütörtök, 16:02:30
Nálam ugyanezt a hibajelenséget az egyik lengőkarszilent okozta. Kézzel, vagy emelőn rángatva nem lehetett mozgásra bírni, viszont amikor az egész autó rajta volt, akkor tudott rottyanni szép nagyokat. Nézd végig a szilenteket, nagy valószínűséggel az egyik ki van verődve.
Köszönöm szépen a tippet. Megpróbálom feszítővassal.
Úgy nagyobbat tudok feszíteni.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1228 Dátum:
2014.05.23 péntek, 23:17:49 »
hátsó kereszt stabilizátor rúd 4-5 ajtós 98.07-ig 98.07-től van bármiféle különbség azon túl h utóbbira nagyobb szillent kell? hossz szélesség stb stb van eltérés?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1229 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 00:55:46 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.05.23 péntek, 23:17:49
hátsó kereszt stabilizátor rúd 4-5 ajtós 98.07-ig 98.07-től van bármiféle különbség azon túl h utóbbira nagyobb szillent kell? hossz szélesség stb stb van eltérés?
senki? fontos lenne mert előbbi 40k utóbbi 13k nem mindegy
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1230 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 14:50:30 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.05.26 hétfő, 00:55:46
senki? fontos lenne mert előbbi 40k utóbbi 13k nem mindegy
Helló!
Igen, van különbség: más a stab. kitámasztó rögzítése, és más maga a stab. kitámasztó "rúd" is.
Üdv: Petya!
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1231 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 16:49:28 »
Ettől függetlenül mindegy melyiket veszi csak a saját kutyacsontja kell hozzá
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1232 Dátum:
2014.05.27 kedd, 00:08:26 »
köszönöm mind kettőtöknek
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1233 Dátum:
2014.06.11 szerda, 16:51:55 »
Idézetet írta: invisiblekid - 2014.03.17 hétfő, 19:56:06
Újra remegés!
Nem akarok senkit idegesíteni, de nekem magától szinte elmúlt, alig észrevehető. Nade! Gondoltam, akkor sem hagyom így, remegett, meg már mindenki féltengelyre gyanakodott, nincs mese mennie kell. El is kezdtük vasárnap a bontást,
Viló!. Már majdnem kint volt a bal, mikor Viló Úr arra lett figyelmes, hogy a csukló nem kotyog, ellenben egyik féltengely megfog másik mozgat, és fordítva szép koccanás hallatszik a difiből. Idő híján visszarak, és elnapol. Miután kicsit megbolygattuk elég szépen remegett, de megint visszaállt közel normálisra. Szóval ezennel mi is úgy gondoljuk, hogy Difi. Megnéztük egy másik Mondeon, ott semmi kottyanás semmi lötyögés, állt mint Katiban a gyerek.
További jó remegésmentesítést!
ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1234 Dátum:
2014.06.11 szerda, 18:42:03 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.06.11 szerda, 16:51:55
ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új
kormánynál meg van húzva a csavar?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1235 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:18:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.11 szerda, 18:42:03
kormánynál meg van húzva a csavar?
maradt a remegés... melyik ami a kormányművet fogja a bölcsőre? az igen.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1236 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:22:47 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.06.11 szerda, 20:18:58
maradt a remegés... melyik ami a kormányművet fogja a bölcsőre? az igen.
nem, a kormány közepén. (viccelődni próbáltam)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1237 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:24:35 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.06.11 szerda, 16:51:55
ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új
csak betétet? tárcsát néztétek esetleg, vagy nem csak fékezéskor ráz? hátsó futómű oké?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1238 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:26:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.11 szerda, 20:24:35
csak betétet? tárcsát néztétek esetleg, vagy nem csak fékezéskor ráz? hátsó futómű oké?
nem ráz fékezésnél, meg kb 4szett fadi új tárcsa volt már fent mióta megvan ez a hiba. hátul mire gondolsz? szerintem amúgy igen.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1239 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:34:15 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.06.11 szerda, 20:26:40
nem ráz fékezésnél, meg kb 4szett fadi új tárcsa volt már fent mióta megvan ez a hiba. hátul mire gondolsz? szerintem amúgy igen.
Attis haveromnak, a hátsó agyak miatt rázott pl. 1 évig szoptunk vele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1240 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:35:10 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.06.11 szerda, 16:51:55
ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új
OMG.. mibe fáj ekkora történet?
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1241 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:37:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.11 szerda, 20:34:15
Attis haveromnak, a hátsó agyak miatt rázott pl. 1 évig szoptunk vele
és mit cseréltetek ki? komplett csonkállványt?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1242 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:38:52 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.06.11 szerda, 20:35:10
OMG.. mibe fáj ekkora történet?
73ezer volt a munkadíj, de ez barátinak számít Sopronba, az alkatrész kb 150be van mindenestől
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1243 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:53:40 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.06.11 szerda, 20:18:58
maradt a remegés... melyik ami a kormányművet fogja a bölcsőre? az igen.
Szia Laci! Jól emlékszem, hogy kerékcsapágyat nem cseréltél csak bontott csonkállványt raktál be kompletten? A segédváz keret (bölcső) szilentjeit néztétek?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.11 szerda, 21:02:05 írta Truthful
»
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1244 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:58:23 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.06.11 szerda, 20:38:52
73ezer volt a munkadíj, de ez barátinak számít Sopronba, az alkatrész kb 150be van mindenestől
Múltkor a GSR majd elűldözött a fórumról, mert azt írtam, hogy tele van a tököm az állandó rugótöréstől meg egyéb sorozatban jelentkező hibáktól és kilátásba helyeztem, hogy vége a Fordba fektetett bizalmamnak és márka váltásra adom a fejem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1245 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:12:01 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.06.11 szerda, 20:53:40
Szia Laci! Jól emlékszem, hogy kerékcsapágyat nem cseréltél csak bontott csonkállványt raktál be kompletten? A segédváz keret (bölcső) szilentjeit néztétek?
Jól emlékszel
de előtte voltak csapágy cseréim is elől
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1246 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:12:57 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.06.11 szerda, 20:58:23
Múltkor a GSR majd elűldözött a fórumról, mert azt írtam, hogy tele van a tököm az állandó rugótöréstől meg egyéb sorozatban jelentkező hibáktól és kilátásba helyeztem, hogy vége a Fordba fektetett bizalmamnak és márka váltásra adom a fejem.
Én többet nem veszek fordot, akinek meg nem tetszik bek@phassa
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1247 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:15:16 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.06.11 szerda, 20:58:23
Múltkor a GSR majd elűldözött a fórumról, mert azt írtam, hogy tele van a tököm az állandó rugótöréstől meg egyéb sorozatban jelentkező hibáktól és kilátásba helyeztem, hogy vége a Fordba fektetett bizalmamnak és márka váltásra adom a fejem.
a bölcsőn faszák a szillentek
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
invisiblekid
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1248 Dátum:
2014.06.17 kedd, 10:46:25 »
Hali!
Nekem most a remegés áttevődött 80-90 közötti gyorsításra. A diffi kotyogást nézted? Nálam ha az egyik féltengelyt megfogom másikat forgatni. A forgatást egy koppanó hang állítja meg. Én erre gyanakszom, de ha te váltót diffivel együtt cseréltél, akkor nem ez lesz...
Üdv
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.06.11 szerda, 16:51:55
ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1249 Dátum:
2014.06.17 kedd, 11:24:55 »
Idézetet írta: invisiblekid - 2014.06.17 kedd, 10:46:25
Hali!
Nekem most a remegés áttevődött 80-90 közötti gyorsításra. A diffi kotyogást nézted? Nálam ha az egyik féltengelyt megfogom másikat forgatni. A forgatást egy koppanó hang állítja meg. Én erre gyanakszom, de ha te váltót diffivel együtt cseréltél, akkor nem ez lesz...
Üdv
Azt a hangot a kopásból eredő megnövekedett foghézag adja, attól nem remeg semmi. Kerekeid voltak mostanában kiegyensúlyozva, lengéscsillapítóid milyen állapotban vannak, ha azoknak a szára lóg a perselyben, akkor amiatt is berázhatja az elejét, meg sorolhatnám toronycsapágy stb.
Naplózva
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
33
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ