Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:32:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 742619 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2011.12.14 szerda, 02:03:30 »

Nem okvetlen hisz akár max 750 nm tud amit kerékkulccsal kevésbé tudsz elérni.

Az enyém 1356 Nm-es      Coolwave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2011.12.14 szerda, 06:54:27 »

Nem okvetlen hisz akár max 750 nm tud amit kerékkulccsal kevésbé tudsz elérni.

De mivel nem szabályozható pontosan /tudom van kivétel de az arany árban van/ ezért marha könnyű túlhúzni vele a csavart...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2011.12.14 szerda, 18:00:51 »

De mivel nem szabályozható pontosan /tudom van kivétel de az arany árban van/ ezért marha könnyű túlhúzni vele a csavart...
akor a kompresszoron kell szabályozni a nyomást  taps kevesebb nyomás=kevesebb eröt eredményez.az akváriumot is ugy levegöztetem levan tekerve 2 bárra a kimenö szelep rajta,8 báron azt hinnék vadvizi turán vannak  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 01:23:48 »

Az enyém 1356 Nm-es      Coolwave
enyém ehez képest primitív
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 01:27:07 »

De mivel nem szabályozható pontosan /tudom van kivétel de az arany árban van/ ezért marha könnyű túlhúzni vele a csavart...
NEM SZERETNÉK EBBŐL VITÁT ez 4 állásban állítható ott leold.Ebből eredően a meghúzással nincs gond és ha lenne is miért csak ez a kerék a hunyó?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 08:30:37 »

De mivel nem szabályozható pontosan /tudom van kivétel de az arany árban van/ ezért marha könnyű túlhúzni vele a csavart...
Azért a normális gumisok csak meghúzzák és nyomatékkulccsal húznak utána.Vagy nem?Az,hogy kinek mekkora van ne legyen már vita tárgya... hehe
Naplózva
Ricsi44
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:21:49 »

Lenne egy kérdésem hátha tudja valaki a választ. Mi a különbség az st200 és a sima első lengéscsillapító között? Gondolom keményebb az st-é, de az érdekelne még hogy esetleg rövidebb-e a másikaknál, vagy más különbség van-e. Előre is köszönöm!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:33:59 »

Lenne egy kérdésem hátha tudja valaki a választ. Mi a különbség az st200 és a sima első lengéscsillapító között? Gondolom keményebb az st-é, de az érdekelne még hogy esetleg rövidebb-e a másikaknál, vagy más különbség van-e. Előre is köszönöm!

Csak keményebb, a méret és a felfogatási pontok azonosak.
Naplózva
Ricsi44
Vendég
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:41:24 »

Csak keményebb, a méret és a felfogatási pontok azonosak.


Köszönöm szépen!!!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2012.01.14 szombat, 21:45:39 »

Csak keményebb, a méret és a felfogatási pontok azonosak.

st200 rugók is azonos méretűek az enyémmel pl vagy azok rövidebbek? Lassan lengés csilapítót kell cserélnem mert a hátsó picit engedi az olajat.... és azon gondolkoztam hogy akkor st200 csillapítókat veszek és valamilyen ültető rugót de ha az st200 rúgók rövidebbek akkor inkább szereznék azt bontottan....
illetve a sedán és a ferde hátú rugói és lengéscsillapítói azonosak?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2012.01.14 szombat, 23:00:02 »

st200 rugók is azonos méretűek az enyémmel pl vagy azok rövidebbek? Lassan lengés csilapítót kell cserélnem mert a hátsó picit engedi az olajat.... és azon gondolkoztam hogy akkor st200 csillapítókat veszek és valamilyen ültető rugót de ha az st200 rúgók rövidebbek akkor inkább szereznék azt bontottan....
illetve a sedán és a ferde hátú rugói és lengéscsillapítói azonosak?

Van 1 pár hátsó ST200 rugóm, angol bontott ST-ből (a gátlóimon volt, de nekem ültetőrugóm van).

Ha kell, írj privit és megbótoljuk.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 17:27:56 »

Ma nagyon kellemesen csalódtam a Bárdi Autó egyik üzletében, 10.500 Ft-ot spóroltam.Vettem: talpas gömbfej 2 db,kormánygömbfej 2 db,függőleges stabilizátor előre 2 db,stabrúd szilent 2 db,trapézkar szilent 2-2 db,olajszűrő 1 db,légszűrő 1 db,pollenszűrő 1 db.Az egész került volna 37.500 Ft-ba a listaár szerint,a srác elkezdte bűvölni a gépet,mindenféle kedvezményt beszámított,fizettem 27.000 Ft-ot.  Grin
Hétvégén nem fogok unatkozni,futóműfelújítás és olajcsere.Imádom magam bütykölni a gépet.  eplus2
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:59:53 »

Ma nagyon kellemesen csalódtam a Bárdi Autó egyik üzletében, 10.500 Ft-ot spóroltam.Vettem: talpas gömbfej 2 db,kormánygömbfej 2 db,függőleges stabilizátor előre 2 db,stabrúd szilent 2 db,trapézkar szilent 2-2 db,olajszűrő 1 db,légszűrő 1 db,pollenszűrő 1 db.Az egész került volna 37.500 Ft-ba a listaár szerint,a srác elkezdte bűvölni a gépet,mindenféle kedvezményt beszámított,fizettem 27.000 Ft-ot.  Grin
Hétvégén nem fogok unatkozni,futóműfelújítás és olajcsere.Imádom magam bütykölni a gépet.  eplus2

Az nem rossz. Nekem is két napja mutatta bent a haver, hogy feltornászták 45%-ra a kedvezményemet.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
CSUMA
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2012.01.28 szombat, 08:54:23 »

Hali.Volna 1 kérésem  nekem van 1 mondeo II.1,8tdi 1998-as.Mi pontosan a felni és az osztó kör mérete Huh??Mert alu felnit szeretnék venni.Előre is köszi mindenkinek. Wink Cheesy
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2012.01.28 szombat, 10:30:05 »

Hali.Volna 1 kérésem  nekem van 1 mondeo II.1,8tdi 1998-as.Mi pontosan a felni és az osztó kör mérete Huh??Mert alu felnit szeretnék venni.Előre is köszi mindenkinek. Wink Cheesy

http://www.hasznaltalufelni.hu/osztokorok/search.php?megnevezes=mondeo&osztokor=0
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 19:49:15 »

Van egy zavaró remegés 90-120 között de csak gyorsításkor érzem.Eddig azt hittem annak köszönhető,hogy tropa a futómű,de tegnap az összes szilentet,gömbfejet,stabilizátort kicseréltem,be lett állítva a futómű,a remegés viszont megmaradt,enyhébb,mint volt,de megmaradt.1-es,2-es,3-as fokozatban semmi,akárhogy huzatom,leforgathatom 4500-ig is,semmi,negyedikben enyhe remegés 90-től,ha viszont 5-ben gyorsítok 90-120-ig táncol az eleje.  Huh?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 21:29:22 »

Van egy zavaró remegés 90-120 között de csak gyorsításkor érzem.Eddig azt hittem annak köszönhető,hogy tropa a futómű,de tegnap az összes szilentet,gömbfejet,stabilizátort kicseréltem,be lett állítva a futómű,a remegés viszont megmaradt,enyhébb,mint volt,de megmaradt.1-es,2-es,3-as fokozatban semmi,akárhogy huzatom,leforgathatom 4500-ig is,semmi,negyedikben enyhe remegés 90-től,ha viszont 5-ben gyorsítok 90-120-ig táncol az eleje.  Huh?

Féltengely, gumicentír?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 21:32:43 »

nagy eséllyel belső féltengelycsikló... vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 21:50:03 »

Egyértelműen csatlakozom az elöttem szólóhoz....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 08:15:37 »

Féltengely, gumicentír?
nagy eséllyel belső féltengelycsikló... vigyor3
Egyértelműen csatlakozom az elöttem szólóhoz....
Gondoltam én is féltengelyre,de,amikor a féltengelyem volt oda,akkor az összes fokozatban vergődött,persze ettől még lehet,hogy féltengelyes az öreglány... vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 10:33:21 »

Gondoltam én is féltengelyre,de,amikor a féltengelyem volt oda,akkor az összes fokozatban vergődött,persze ettől még lehet,hogy féltengelyes az öreglány... vigyor3
akkor tesztelgessed.
motorféknél, fékezésnél....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2012.01.31 kedd, 03:54:10 »

Gondoltam én is féltengelyre,de,amikor a féltengelyem volt oda,akkor az összes fokozatban vergődött,persze ettől még lehet,hogy féltengelyes az öreglány... vigyor3

Ne nagyon találgass nekem úgyan ez a gond csak annyiban különbözik hogy 10km megtétele után jelentkezik... belső féltengely csukló..
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2012.01.31 kedd, 18:36:56 »

Ne nagyon találgass nekem úgyan ez a gond csak annyiban különbözik hogy 10km megtétele után jelentkezik... belső féltengely csukló..
worship worship worship
Naplózva
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2012.02.03 péntek, 10:31:42 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 7x15 ET15-ös felni elfér az MK2 alatt? Huh?
Mármint szélességre gondoltam, nem akarom hogy belógjon a dobba.
Vagy az is elég lenne ha tudná valaki, hogy mennyi gyári felni ET-je.
Előre is kössz a segítséget!
Üdv!
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2012.02.03 péntek, 11:01:57 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 7x15 ET15-ös felni elfér az MK2 alatt? Huh?
Mármint szélességre gondoltam, nem akarom hogy belógjon a dobba.
Vagy az is elég lenne ha tudná valaki, hogy mennyi gyári felni ET-je.
Előre is kössz a segítséget!
Üdv!

A gyári felnik ET-je 49,5.
A 15-ös nagy valószínűséggel már bele fog lógni a dobba, az Citroenekre való.
Ha tudod próbáld rá, de szerintem bukó.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2012.02.03 péntek, 11:49:26 »

A gyári felnik ET-je 49,5.
A 15-ös nagy valószínűséggel már bele fog lógni a dobba, az Citroenekre való.
Ha tudod próbáld rá, de szerintem bukó.   Wink

Nekem harminc valahanyas az et-je és még van hely, de a gumis első alkalommal húzta a száját, hogy inkább próbáljuk ki mielőtt felteszi mind a 4 gumit.
(Végül megjegyezte, hogy szerencse, hogy nem pözsós felnit hoztunk, azok nem mindig szoktak felmenni.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2012.02.03 péntek, 13:01:44 »

a pug felni nem a dobba ér bele, hanem a sárvédő ívbe. kisebb az et-je ezért kijjebb van.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2012.02.03 péntek, 14:21:06 »

A gyári felnik ET-je 49,5.
A 15-ös nagy valószínűséggel már bele fog lógni a dobba, az Citroenekre való.
Ha tudod próbáld rá, de szerintem bukó.   Wink

Kössz az infót de közben el is vitték at a felnit ami tetszett.
DE ezek szerint nem is olyan nagy baj...
üdv!
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2012.02.25 szombat, 11:51:47 »

Sziasztok!
Az utóbbi időben két alkalommal is szét lett szedve a kocsi eleje. A főtengelytömítés csere miatt ami nem sikerült, és a törött első rugók cseréje miatt is. Mostanság pedig ha balra kanyarodásból elkezdem visszaszedni a kormányt ill. baloldalon néha egyenesben is olyan hangot ad mintha átmennék egy rácsos csatorna fedőn. Ez szerelési hiba, bal első lengéscsillapító, vagy féltengely? Vagy talán futómű beállítás kellene neki???
Hogyan lehet a hiba okát megtalálni???     
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2012.03.16 péntek, 09:19:09 »

Sziasztok érdeklödnék hogy 60 környèkèn elkezd szitàlni  a bal eleje  70nèl meg szünik szerintetek  mi lehet
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2012.03.16 péntek, 09:39:41 »

Sziasztok érdeklödnék hogy 60 környèkèn elkezd szitàlni  a bal eleje  70nèl meg szünik szerintetek  mi lehet

Ha szerencséd van csak a felnit kell centírozni, vagy a gumi rossz...! ha nem akkor lehet akár jobb oldali belső féltengely csukló  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:39:09 »

Ha szerencséd van csak a felnit kell centírozni, vagy a gumi rossz...! ha nem akkor lehet akár jobb oldali belső féltengely csukló  szomoru1
    remélem csak gumi vagy felni   Wink ugyis lassan nyári gumikat kell fel rakni smile
Köszönöm a segitcséget
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 19:47:53 »

Tegnap gondoltam meglepem a kocsit a nyári papucsokkal, de erre ő lepett meg egy jobb oldali alul fölül tört rugóval szomoru1:
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
drof
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:11:02 »

    remélem csak gumi vagy felni   Wink ugyis lassan nyári gumikat kell fel rakni smile
Köszönöm a segitcséget

Lassan? 2 hete fent kellene legyen! eplus2
Naplózva
Firegirto
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 20:45:23 »

Sziasztok! Új tag vagyok, nagyon örülök hogy én is Mondeo club tag lehetek. Egy 1996 os MK2 es Mondit használok. 2000 ccm es benzines a drágám. Egyszerűen a legjobb autóm ami eddig volt és azért volt már pár.
Olyan problémában kérném a segítségeteket amit nem tok mire vélni. Az autó egyenesben nem ráz,nem húz sehova. Szilentjeim halódnak majd cserélem őket. A bajom az hogy fékezésnél főleg jobbra húz nagyon a kocsi. Kerekek nem sérültek, felnik 20000 et futottak, szinte újak, nem padkáztam velük. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, kérem jelezze priviben is akár, vagy itt. Amit észrevettem a jobb oldali féktárcsámon van két sötét kör alakú folt. Lehet hogy kikcserélésre vár a tárcsám és azért nem egyenletes a fékezés? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv Győrszemeréről!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 20:57:00 »

Sziasztok! Új tag vagyok, nagyon örülök hogy én is Mondeo club tag lehetek. Egy 1996 os MK2 es Mondit használok. 2000 ccm es benzines a drágám. Egyszerűen a legjobb autóm ami eddig volt és azért volt már pár.
Olyan problémában kérném a segítségeteket amit nem tok mire vélni. Az autó egyenesben nem ráz,nem húz sehova. Szilentjeim halódnak majd cserélem őket. A bajom az hogy fékezésnél főleg jobbra húz nagyon a kocsi. Kerekek nem sérültek, felnik 20000 et futottak, szinte újak, nem padkáztam velük. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, kérem jelezze priviben is akár, vagy itt. Amit észrevettem a jobb oldali féktárcsámon van két sötét kör alakú folt. Lehet hogy kikcserélésre vár a tárcsám és azért nem egyenletes a fékezés? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv Győrszemeréről!

Igen, tippre sanszos, hogy a fékhatás más lett. Nincs nagyon elkopva a tárcsa/betét? (felni közt benyúlsz, finoman végighúzod a tárcsán a kezed, és megérzed, hogy mekkora válla lett a tárcsádnak a kopás miatt). Esetleg futómű nem tökéletes. (Kormánygömbfej, trapézgömbfej jó állapotú? Egyenesbe szedve a kormányt leparkolsz, és kézzel megrángatod a kerekeket vízszintesen (mintha kormányozni akarnád), valamint a tetejét fogva a guminak ki-be rángatod. Ha valamerre nagyon lötyög, akkor gömbfej cserés lehet.)
Üdv Győrből neked is!
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Firegirto
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 21:09:47 »

A fék betét kb 6 hónapos, szemre alig kopott. A kerék nem lityeg lötyög sztem...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2012.03.27 kedd, 11:21:19 »

...Egyenesbe szedve a kormányt leparkolsz, és kézzel megrángatod a kerekeket vízszintesen (mintha kormányozni akarnád), valamint a tetejét fogva a guminak ki-be rángatod...
Lehet, hogy én vagyok túl szőrszálhasogató, de ehhez a művelethez szerintem nem árt, ha meg van emelve a kocsi (és esetleg bakra is rakva és jól kiékelve a többi kerék).
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:25:17 »

Hali!

Nem egészen ideillő a kérdésem, ( bár lényegében az, mert Mondeo is meg futómű is Cheesy ) de vettem a kocsiba előre lengéscsillapítókat és csak kíváncsiság képpen hátha tudja valaki, hogy normális dolog az, hogy kihúzom a szárat és egy olyan 5-6 centit visszább esik? Bár mind a 2 ugyanezt csinálja, szal gondolom normális, csak havernak most raktunk be OFF autójába gátlót az meg meg se mozdult kihúzás után.
Köszi előre is!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2012.03.28 szerda, 20:38:25 »

Hali!

Nem egészen ideillő a kérdésem, ( bár lényegében az, mert Mondeo is meg futómű is Cheesy ) de vettem a kocsiba előre lengéscsillapítókat és csak kíváncsiság képpen hátha tudja valaki, hogy normális dolog az, hogy kihúzom a szárat és egy olyan 5-6 centit visszább esik? Bár mind a 2 ugyanezt csinálja, szal gondolom normális, csak havernak most raktunk be OFF autójába gátlót az meg meg se mozdult kihúzás után.
Köszi előre is!
nagyjából igen Cheesy
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 19:41:08 »

Halli érdeködnék hogy a kerék anyák  mindig rá rohadnak a felnire  és a csavara
alig birom leveni a kereket pedig teleszkopos kulcsom van + mèg rá huzok egy 2méteres  zártszelvényt   és csak igy sikerül le lazitanom  pedig be zsiroztam   amikor fel tettem 
 van valami ötletetek
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
drof
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 19:43:44 »

Halli érdeködnék hogy a kerék anyák  mindig rá rohadnak a felnire  és a csavara
alig birom leveni a kereket pedig teleszkopos kulcsom van + mèg rá huzok egy 2méteres  zártszelvényt   és csak igy sikerül le lazitanom  pedig be zsiroztam   amikor fel tettem 
 van valami ötletetek

Tisztítsd ki a csavar és az anyák meneteit. Ha ez sem segít, akkor új anyákat vegyél. Ugye nyomatékkulccsal teszed fel az anyákat 90Nm-rel. Ugye?
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 19:55:29 »

Tisztítsd ki a csavar és az anyák meneteit. Ha ez sem segít, akkor új anyákat vegyél. Ugye nyomatékkulccsal teszed fel az anyákat 90Nm-rel. Ugye?

okés meg probálom  ugyis defektet kaptam   nyomaték kulcsal igen   90 Nm kerékulcs  jelzi amikor guvad a szemem Smiley
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 21:02:13 »

okés meg probálom  ugyis defektet kaptam   nyomaték kulcsal igen   90 Nm kerékulcs  jelzi amikor guvad a szemem Smiley
akkor ne csodálkozz...
ha lemyalja a menetet, akkor pláne.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2012.04.03 kedd, 07:11:06 »

akkor ne csodálkozz...
ha lemyalja a menetet, akkor pláne.
 
 maga a menet jo rajta csak rozsdás  már alig szoktam meghuzni  mégis össze gyogyulnak  pedig vetem rá uj anyát ami  hosszab mint a gyári és levolt kromozva   
ha valaki esetleg tudna olyan anyát ami zárt azt meg köszöném ha segitene Smiley
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
drof
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2012.04.03 kedd, 08:18:24 »

okés meg probálom  ugyis defektet kaptam   nyomaték kulcsal igen   90 Nm kerékulcs  jelzi amikor guvad a szemem Smiley

Akkor ne csodálkozz, ha rozsdás a menet és nyomatékkulcs sincs. A legjobb párosítás anya rágyógyításra.

Tisztíts, rozsdátalaníts, zsírozz, aztán 90Nm. Soha többet nem fog rárohadni.
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2012.04.03 kedd, 09:31:25 »

Akkor ne csodálkozz, ha rozsdás a menet és nyomatékkulcs sincs. A legjobb párosítás anya rágyógyításra.

Tisztíts, rozsdátalaníts, zsírozz, aztán 90Nm. Soha többet nem fog rárohadni.


Oké  köszönöm a segitcséged  akkor hétvégén nekiálok   csak nyamaték kulcsot kell szereznem
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2012.04.03 kedd, 10:10:04 »

Akkor ne csodálkozz, ha rozsdás a menet és nyomatékkulcs sincs. A legjobb párosítás anya rágyógyításra.

Tisztíts, rozsdátalaníts, zsírozz, aztán 90Nm. Soha többet nem fog rárohadni.


meg azért az sem mindegy, hogy lemezfelni csavar, vagy alátétes könnyűfém felni csavar... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 15:43:43 »

Van egy zavaró remegés 90-120 között de csak gyorsításkor érzem.Eddig azt hittem annak köszönhető,hogy tropa a futómű,de tegnap az összes szilentet,gömbfejet,stabilizátort kicseréltem,be lett állítva a futómű,a remegés viszont megmaradt,enyhébb,mint volt,de megmaradt.1-es,2-es,3-as fokozatban semmi,akárhogy huzatom,leforgathatom 4500-ig is,semmi,negyedikben enyhe remegés 90-től,ha viszont 5-ben gyorsítok 90-120-ig táncol az eleje.  Huh?
Belső féltengelycsukló hiba tippeket kaptam,ami olyan tekintetben igaz is volt,hogy tényleg sz@r volt a fent említett alkatrész,kicseréltem,a probléma maradt,azóta beszereztem még egy belső féltengelyt,aminek hibátlan a csapágya,patent rajta a harang,nem csetteg,nem kotyog,nem lötyög,a külső féltengely csillagja stabil,tűgörgős csapágyak jók.Tegnap beépítettem,mégsem szűnt meg a probléma.A hátsó váltótartó gumibak nem a legjobb,de láttam már rosszabbat is.Mi a f@szt lehetne még kitalálni.A futóművet átnéztem,nem lóg,nem kotyog semmi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 21:21:09 »

Belső féltengelycsukló hiba tippeket kaptam,ami olyan tekintetben igaz is volt,hogy tényleg sz@r volt a fent említett alkatrész,kicseréltem,a probléma maradt,azóta beszereztem még egy belső féltengelyt,aminek hibátlan a csapágya,patent rajta a harang,nem csetteg,nem kotyog,nem lötyög,a külső féltengely csillagja stabil,tűgörgős csapágyak jók.Tegnap beépítettem,mégsem szűnt meg a probléma.A hátsó váltótartó gumibak nem a legjobb,de láttam már rosszabbat is.Mi a f@szt lehetne még kitalálni.A futóművet átnéztem,nem lóg,nem kotyog semmi.
pedig az valamelyik bak lesz ...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.