Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:01:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
33
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 736135 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2011.12.14 szerda, 02:03:30 »
Idézetet írta: cini - 2011.12.13 kedd, 23:01:34
Nem okvetlen hisz akár max 750 nm tud amit kerékkulccsal kevésbé tudsz elérni.
Az enyém 1356 Nm-es
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2011.12.14 szerda, 06:54:27 »
Idézetet írta: cini - 2011.12.13 kedd, 23:01:34
Nem okvetlen hisz akár max 750 nm tud amit kerékkulccsal kevésbé tudsz elérni.
De mivel nem szabályozható pontosan /tudom van kivétel de az arany árban van/ ezért marha könnyű túlhúzni vele a csavart...
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2011.12.14 szerda, 18:00:51 »
Idézetet írta: voto - 2011.12.14 szerda, 06:54:27
De mivel nem szabályozható pontosan /tudom van kivétel de az arany árban van/ ezért marha könnyű túlhúzni vele a csavart...
akor a kompresszoron kell szabályozni a nyomást
kevesebb nyomás=kevesebb eröt eredményez.az akváriumot is ugy levegöztetem levan tekerve 2 bárra a kimenö szelep rajta,8 báron azt hinnék vadvizi turán vannak
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 01:23:48 »
Idézetet írta: Viló - 2011.12.14 szerda, 02:03:30
Az enyém 1356 Nm-es
enyém ehez képest primitív
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 01:27:07 »
Idézetet írta: voto - 2011.12.14 szerda, 06:54:27
De mivel nem szabályozható pontosan /tudom van kivétel de az arany árban van/ ezért marha könnyű túlhúzni vele a csavart...
NEM SZERETNÉK EBBŐL VITÁT ez 4 állásban állítható ott leold.Ebből eredően a meghúzással nincs gond és ha lenne is miért csak ez a kerék a hunyó?
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 08:30:37 »
Idézetet írta: voto - 2011.12.14 szerda, 06:54:27
De mivel nem szabályozható pontosan /tudom van kivétel de az arany árban van/ ezért marha könnyű túlhúzni vele a csavart...
Azért a normális gumisok csak meghúzzák és nyomatékkulccsal húznak utána.Vagy nem?Az,hogy kinek mekkora van ne legyen már vita tárgya...
Naplózva
Ricsi44
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 22:21:49 »
Lenne egy kérdésem hátha tudja valaki a választ. Mi a különbség az st200 és a sima első lengéscsillapító között? Gondolom keményebb az st-é, de az érdekelne még hogy esetleg rövidebb-e a másikaknál, vagy más különbség van-e. Előre is köszönöm!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 22:33:59 »
Idézetet írta: Ricsi44 - 2012.01.09 hétfő, 22:21:49
Lenne egy kérdésem hátha tudja valaki a választ. Mi a különbség az st200 és a sima első lengéscsillapító között? Gondolom keményebb az st-é, de az érdekelne még hogy esetleg rövidebb-e a másikaknál, vagy más különbség van-e. Előre is köszönöm!
Csak keményebb, a méret és a felfogatási pontok azonosak.
Naplózva
Ricsi44
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 22:41:24 »
Idézetet írta: drof - 2012.01.09 hétfő, 22:33:59
Csak keményebb, a méret és a felfogatási pontok azonosak.
Köszönöm szépen!!!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2012.01.14 szombat, 21:45:39 »
Idézetet írta: drof - 2012.01.09 hétfő, 22:33:59
Csak keményebb, a méret és a felfogatási pontok azonosak.
st200 rugók is azonos méretűek az enyémmel pl vagy azok rövidebbek? Lassan lengés csilapítót kell cserélnem mert a hátsó picit engedi az olajat.... és azon gondolkoztam hogy akkor st200 csillapítókat veszek és valamilyen ültető rugót de ha az st200 rúgók rövidebbek akkor inkább szereznék azt bontottan....
illetve a sedán és a ferde hátú rugói és lengéscsillapítói azonosak?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2012.01.14 szombat, 23:00:02 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.01.14 szombat, 21:45:39
st200 rugók is azonos méretűek az enyémmel pl vagy azok rövidebbek? Lassan lengés csilapítót kell cserélnem mert a hátsó picit engedi az olajat.... és azon gondolkoztam hogy akkor st200 csillapítókat veszek és valamilyen ültető rugót de ha az st200 rúgók rövidebbek akkor inkább szereznék azt bontottan....
illetve a sedán és a ferde hátú rugói és lengéscsillapítói azonosak?
Van 1 pár hátsó ST200 rugóm, angol bontott ST-ből (a gátlóimon volt, de nekem ültetőrugóm van).
Ha kell, írj privit és megbótoljuk.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 17:27:56 »
Ma nagyon kellemesen csalódtam a Bárdi Autó egyik üzletében, 10.500 Ft-ot spóroltam.Vettem: talpas gömbfej 2 db,kormánygömbfej 2 db,függőleges stabilizátor előre 2 db,stabrúd szilent 2 db,trapézkar szilent 2-2 db,olajszűrő 1 db,légszűrő 1 db,pollenszűrő 1 db.Az egész került volna 37.500 Ft-ba a listaár szerint,a srác elkezdte bűvölni a gépet,mindenféle kedvezményt beszámított,fizettem 27.000 Ft-ot.
Hétvégén nem fogok unatkozni,futóműfelújítás és olajcsere.Imádom magam bütykölni a gépet.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 18:59:53 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.19 csütörtök, 17:27:56
Ma nagyon kellemesen csalódtam a Bárdi Autó egyik üzletében, 10.500 Ft-ot spóroltam.Vettem: talpas gömbfej 2 db,kormánygömbfej 2 db,függőleges stabilizátor előre 2 db,stabrúd szilent 2 db,trapézkar szilent 2-2 db,olajszűrő 1 db,légszűrő 1 db,pollenszűrő 1 db.Az egész került volna 37.500 Ft-ba a listaár szerint,a srác elkezdte bűvölni a gépet,mindenféle kedvezményt beszámított,fizettem 27.000 Ft-ot.
Hétvégén nem fogok unatkozni,futóműfelújítás és olajcsere.Imádom magam bütykölni a gépet.
Az nem rossz. Nekem is két napja mutatta bent a haver, hogy feltornászták 45%-ra a kedvezményemet.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
CSUMA
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2012.01.28 szombat, 08:54:23 »
Hali.Volna 1 kérésem nekem van 1 mondeo II.1,8tdi 1998-as.Mi pontosan a felni és az osztó kör mérete
?Mert alu felnit szeretnék venni.Előre is köszi mindenkinek.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2012.01.28 szombat, 10:30:05 »
Idézetet írta: CSUMA - 2012.01.28 szombat, 08:54:23
Hali.Volna 1 kérésem nekem van 1 mondeo II.1,8tdi 1998-as.Mi pontosan a felni és az osztó kör mérete
?Mert alu felnit szeretnék venni.Előre is köszi mindenkinek.
http://www.hasznaltalufelni.hu/osztokorok/search.php?megnevezes=mondeo&osztokor=0
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
krisz32
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 19:49:15 »
Van egy zavaró remegés 90-120 között de csak gyorsításkor érzem.Eddig azt hittem annak köszönhető,hogy tropa a futómű,de tegnap az összes szilentet,gömbfejet,stabilizátort kicseréltem,be lett állítva a futómű,a remegés viszont megmaradt,enyhébb,mint volt,de megmaradt.1-es,2-es,3-as fokozatban semmi,akárhogy huzatom,leforgathatom 4500-ig is,semmi,negyedikben enyhe remegés 90-től,ha viszont 5-ben gyorsítok 90-120-ig táncol az eleje.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 21:29:22 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.29 vasárnap, 19:49:15
Van egy zavaró remegés 90-120 között de csak gyorsításkor érzem.Eddig azt hittem annak köszönhető,hogy tropa a futómű,de tegnap az összes szilentet,gömbfejet,stabilizátort kicseréltem,be lett állítva a futómű,a remegés viszont megmaradt,enyhébb,mint volt,de megmaradt.1-es,2-es,3-as fokozatban semmi,akárhogy huzatom,leforgathatom 4500-ig is,semmi,negyedikben enyhe remegés 90-től,ha viszont 5-ben gyorsítok 90-120-ig táncol az eleje.
Féltengely, gumicentír?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 21:32:43 »
nagy eséllyel belső féltengelycsikló...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 21:50:03 »
Egyértelműen csatlakozom az elöttem szólóhoz....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
krisz32
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 08:15:37 »
Idézetet írta: Viló - 2012.01.29 vasárnap, 21:29:22
Féltengely, gumicentír?
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.29 vasárnap, 21:32:43
nagy eséllyel belső féltengelycsikló...
Idézetet írta: voto - 2012.01.29 vasárnap, 21:50:03
Egyértelműen csatlakozom az elöttem szólóhoz....
Gondoltam én is féltengelyre,de,amikor a féltengelyem volt oda,akkor az összes fokozatban vergődött,persze ettől még lehet,hogy féltengelyes az öreglány...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 10:33:21 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.30 hétfő, 08:15:37
Gondoltam én is féltengelyre,de,amikor a féltengelyem volt oda,akkor az összes fokozatban vergődött,persze ettől még lehet,hogy féltengelyes az öreglány...
akkor tesztelgessed.
motorféknél, fékezésnél....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2012.01.31 kedd, 03:54:10 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.30 hétfő, 08:15:37
Gondoltam én is féltengelyre,de,amikor a féltengelyem volt oda,akkor az összes fokozatban vergődött,persze ettől még lehet,hogy féltengelyes az öreglány...
Ne nagyon találgass nekem úgyan ez a gond csak annyiban különbözik hogy 10km megtétele után jelentkezik... belső féltengely csukló..
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
krisz32
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2012.01.31 kedd, 18:36:56 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.01.31 kedd, 03:54:10
Ne nagyon találgass nekem úgyan ez a gond csak annyiban különbözik hogy 10km megtétele után jelentkezik... belső féltengely csukló..
Naplózva
sebifater
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2012.02.03 péntek, 10:31:42 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 7x15 ET15-ös felni elfér az MK2 alatt?
Mármint szélességre gondoltam, nem akarom hogy belógjon a dobba.
Vagy az is elég lenne ha tudná valaki, hogy mennyi gyári felni ET-je.
Előre is kössz a segítséget!
Üdv!
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2012.02.03 péntek, 11:01:57 »
Idézetet írta: sebifater - 2012.02.03 péntek, 10:31:42
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 7x15 ET15-ös felni elfér az MK2 alatt?
Mármint szélességre gondoltam, nem akarom hogy belógjon a dobba.
Vagy az is elég lenne ha tudná valaki, hogy mennyi gyári felni ET-je.
Előre is kössz a segítséget!
Üdv!
A gyári felnik ET-je 49,5.
A 15-ös nagy valószínűséggel már bele fog lógni a dobba, az Citroenekre való.
Ha tudod próbáld rá, de szerintem bukó.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2012.02.03 péntek, 11:49:26 »
Idézetet írta: Viló - 2012.02.03 péntek, 11:01:57
A gyári felnik ET-je 49,5.
A 15-ös nagy valószínűséggel már bele fog lógni a dobba, az Citroenekre való.
Ha tudod próbáld rá, de szerintem bukó.
Nekem harminc valahanyas az et-je és még van hely, de a gumis első alkalommal húzta a száját, hogy inkább próbáljuk ki mielőtt felteszi mind a 4 gumit.
(Végül megjegyezte, hogy szerencse, hogy nem pözsós felnit hoztunk, azok nem mindig szoktak felmenni.)
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2012.02.03 péntek, 13:01:44 »
a pug felni nem a dobba ér bele, hanem a sárvédő ívbe. kisebb az et-je ezért kijjebb van.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
sebifater
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2012.02.03 péntek, 14:21:06 »
Idézetet írta: Viló - 2012.02.03 péntek, 11:01:57
A gyári felnik ET-je 49,5.
A 15-ös nagy valószínűséggel már bele fog lógni a dobba, az Citroenekre való.
Ha tudod próbáld rá, de szerintem bukó.
Kössz az infót de közben el is vitték at a felnit ami tetszett.
DE ezek szerint nem is olyan nagy baj...
üdv!
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2012.02.25 szombat, 11:51:47 »
Sziasztok!
Az utóbbi időben két alkalommal is szét lett szedve a kocsi eleje. A főtengelytömítés csere miatt ami nem sikerült, és a törött első rugók cseréje miatt is. Mostanság pedig ha balra kanyarodásból elkezdem visszaszedni a kormányt ill. baloldalon néha egyenesben is olyan hangot ad mintha átmennék egy rácsos csatorna fedőn. Ez szerelési hiba, bal első lengéscsillapító, vagy féltengely? Vagy talán futómű beállítás kellene neki???
Hogyan lehet a hiba okát megtalálni???
Naplózva
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2012.03.16 péntek, 09:19:09 »
Sziasztok érdeklödnék hogy 60 környèkèn elkezd szitàlni a bal eleje 70nèl meg szünik szerintetek mi lehet
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2012.03.16 péntek, 09:39:41 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.03.16 péntek, 09:19:09
Sziasztok érdeklödnék hogy 60 környèkèn elkezd szitàlni a bal eleje 70nèl meg szünik szerintetek mi lehet
Ha szerencséd van csak a felnit kell centírozni, vagy a gumi rossz...! ha nem akkor lehet akár jobb oldali belső féltengely csukló
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2012.03.16 péntek, 13:39:09 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.16 péntek, 09:39:41
Ha szerencséd van csak a felnit kell centírozni, vagy a gumi rossz...! ha nem akkor lehet akár jobb oldali belső féltengely csukló
remélem csak gumi vagy felni
ugyis lassan nyári gumikat kell fel rakni
Köszönöm a segitcséget
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
Tomo7
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 151
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 19:47:53 »
Tegnap gondoltam meglepem a kocsit a nyári papucsokkal, de erre ő lepett meg egy jobb oldali alul fölül tört rugóval
:
Naplózva
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 20:11:02 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.03.16 péntek, 13:39:09
remélem csak gumi vagy felni
ugyis lassan nyári gumikat kell fel rakni
Köszönöm a segitcséget
Lassan? 2 hete fent kellene legyen!
Naplózva
Firegirto
Vendég
Futómű
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 20:45:23 »
Sziasztok! Új tag vagyok, nagyon örülök hogy én is Mondeo club tag lehetek. Egy 1996 os MK2 es Mondit használok. 2000 ccm es benzines a drágám. Egyszerűen a legjobb autóm ami eddig volt és azért volt már pár.
Olyan problémában kérném a segítségeteket amit nem tok mire vélni. Az autó egyenesben nem ráz,nem húz sehova. Szilentjeim halódnak majd cserélem őket. A bajom az hogy fékezésnél főleg jobbra húz nagyon a kocsi. Kerekek nem sérültek, felnik 20000 et futottak, szinte újak, nem padkáztam velük. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, kérem jelezze priviben is akár, vagy itt. Amit észrevettem a jobb oldali féktárcsámon van két sötét kör alakú folt. Lehet hogy kikcserélésre vár a tárcsám és azért nem egyenletes a fékezés? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv Győrszemeréről!
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 20:57:00 »
Idézetet írta: Firegirto - 2012.03.26 hétfő, 20:45:23
Sziasztok! Új tag vagyok, nagyon örülök hogy én is Mondeo club tag lehetek. Egy 1996 os MK2 es Mondit használok. 2000 ccm es benzines a drágám. Egyszerűen a legjobb autóm ami eddig volt és azért volt már pár.
Olyan problémában kérném a segítségeteket amit nem tok mire vélni. Az autó egyenesben nem ráz,nem húz sehova. Szilentjeim halódnak majd cserélem őket. A bajom az hogy fékezésnél főleg jobbra húz nagyon a kocsi. Kerekek nem sérültek, felnik 20000 et futottak, szinte újak, nem padkáztam velük. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, kérem jelezze priviben is akár, vagy itt. Amit észrevettem a jobb oldali féktárcsámon van két sötét kör alakú folt. Lehet hogy kikcserélésre vár a tárcsám és azért nem egyenletes a fékezés? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv Győrszemeréről!
Igen, tippre sanszos, hogy a fékhatás más lett. Nincs nagyon elkopva a tárcsa/betét? (felni közt benyúlsz, finoman végighúzod a tárcsán a kezed, és megérzed, hogy mekkora válla lett a tárcsádnak a kopás miatt). Esetleg futómű nem tökéletes. (Kormánygömbfej, trapézgömbfej jó állapotú? Egyenesbe szedve a kormányt leparkolsz, és kézzel megrángatod a kerekeket vízszintesen (mintha kormányozni akarnád), valamint a tetejét fogva a guminak ki-be rángatod. Ha valamerre nagyon lötyög, akkor gömbfej cserés lehet.)
Üdv Győrből neked is!
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Firegirto
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 21:09:47 »
A fék betét kb 6 hónapos, szemre alig kopott. A kerék nem lityeg lötyög sztem...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2012.03.27 kedd, 11:21:19 »
Idézetet írta: Janny - 2012.03.26 hétfő, 20:57:00
...Egyenesbe szedve a kormányt leparkolsz, és kézzel megrángatod a kerekeket vízszintesen (mintha kormányozni akarnád), valamint a tetejét fogva a guminak ki-be rángatod...
Lehet, hogy én vagyok túl szőrszálhasogató, de ehhez a művelethez szerintem nem árt, ha meg van emelve a kocsi
(és esetleg bakra is rakva és jól kiékelve a többi kerék)
.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2012.03.28 szerda, 19:25:17 »
Hali!
Nem egészen ideillő a kérdésem, ( bár lényegében az, mert Mondeo is meg futómű is
) de vettem a kocsiba előre lengéscsillapítókat és csak kíváncsiság képpen hátha tudja valaki, hogy normális dolog az, hogy kihúzom a szárat és egy olyan 5-6 centit visszább esik? Bár mind a 2 ugyanezt csinálja, szal gondolom normális, csak havernak most raktunk be OFF autójába gátlót az meg meg se mozdult kihúzás után.
Köszi előre is!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2012.03.28 szerda, 20:38:25 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2012.03.28 szerda, 19:25:17
Hali!
Nem egészen ideillő a kérdésem, ( bár lényegében az, mert Mondeo is meg futómű is
) de vettem a kocsiba előre lengéscsillapítókat és csak kíváncsiság képpen hátha tudja valaki, hogy normális dolog az, hogy kihúzom a szárat és egy olyan 5-6 centit visszább esik? Bár mind a 2 ugyanezt csinálja, szal gondolom normális, csak havernak most raktunk be OFF autójába gátlót az meg meg se mozdult kihúzás után.
Köszi előre is!
nagyjából igen
Naplózva
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 19:41:08 »
Halli érdeködnék hogy a kerék anyák mindig rá rohadnak a felnire és a csavara
alig birom leveni a kereket pedig teleszkopos kulcsom van + mèg rá huzok egy 2méteres zártszelvényt és csak igy sikerül le lazitanom pedig be zsiroztam amikor fel tettem
van valami ötletetek
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 19:43:44 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.04.02 hétfő, 19:41:08
Halli érdeködnék hogy a kerék anyák mindig rá rohadnak a felnire és a csavara
alig birom leveni a kereket pedig teleszkopos kulcsom van + mèg rá huzok egy 2méteres zártszelvényt és csak igy sikerül le lazitanom pedig be zsiroztam amikor fel tettem
van valami ötletetek
Tisztítsd ki a csavar és az anyák meneteit. Ha ez sem segít, akkor új anyákat vegyél. Ugye nyomatékkulccsal teszed fel az anyákat 90Nm-rel. Ugye?
Naplózva
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 19:55:29 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.02 hétfő, 19:43:44
Tisztítsd ki a csavar és az anyák meneteit. Ha ez sem segít, akkor új anyákat vegyél. Ugye nyomatékkulccsal teszed fel az anyákat 90Nm-rel. Ugye?
okés meg probálom ugyis defektet kaptam nyomaték kulcsal igen 90 Nm kerékulcs jelzi amikor guvad a szemem
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 21:02:13 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.04.02 hétfő, 19:55:29
okés meg probálom ugyis defektet kaptam nyomaték kulcsal igen 90 Nm kerékulcs jelzi amikor guvad a szemem
akkor ne csodálkozz...
ha lemyalja a menetet, akkor pláne.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2012.04.03 kedd, 07:11:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.02 hétfő, 21:02:13
akkor ne csodálkozz...
ha lemyalja a menetet, akkor pláne.
maga a menet jo rajta csak rozsdás már alig szoktam meghuzni mégis össze gyogyulnak pedig vetem rá uj anyát ami hosszab mint a gyári és levolt kromozva
ha valaki esetleg tudna olyan anyát ami zárt azt meg köszöném ha segitene
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2012.04.03 kedd, 08:18:24 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.04.02 hétfő, 19:55:29
okés meg probálom ugyis defektet kaptam nyomaték kulcsal igen 90 Nm kerékulcs jelzi amikor guvad a szemem
Akkor ne csodálkozz, ha rozsdás a menet és nyomatékkulcs sincs. A legjobb párosítás anya rágyógyításra.
Tisztíts, rozsdátalaníts, zsírozz, aztán 90Nm. Soha többet nem fog rárohadni.
Naplózva
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2012.04.03 kedd, 09:31:25 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.03 kedd, 08:18:24
Akkor ne csodálkozz, ha rozsdás a menet és nyomatékkulcs sincs. A legjobb párosítás anya rágyógyításra.
Tisztíts, rozsdátalaníts, zsírozz, aztán 90Nm. Soha többet nem fog rárohadni.
Oké köszönöm a segitcséged akkor hétvégén nekiálok csak nyamaték kulcsot kell szereznem
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2012.04.03 kedd, 10:10:04 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.03 kedd, 08:18:24
Akkor ne csodálkozz, ha rozsdás a menet és nyomatékkulcs sincs. A legjobb párosítás anya rágyógyításra.
Tisztíts, rozsdátalaníts, zsírozz, aztán 90Nm. Soha többet nem fog rárohadni.
meg azért az sem mindegy, hogy lemezfelni csavar, vagy alátétes könnyűfém felni csavar...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
krisz32
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 15:43:43 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.01.29 vasárnap, 19:49:15
Van egy zavaró remegés 90-120 között de csak gyorsításkor érzem.Eddig azt hittem annak köszönhető,hogy tropa a futómű,de tegnap az összes szilentet,gömbfejet,stabilizátort kicseréltem,be lett állítva a futómű,a remegés viszont megmaradt,enyhébb,mint volt,de megmaradt.1-es,2-es,3-as fokozatban semmi,akárhogy huzatom,leforgathatom 4500-ig is,semmi,negyedikben enyhe remegés 90-től,ha viszont 5-ben gyorsítok 90-120-ig táncol az eleje.
Belső féltengelycsukló hiba tippeket kaptam,ami olyan tekintetben igaz is volt,hogy tényleg sz@r volt a fent említett alkatrész,kicseréltem,a probléma maradt,azóta beszereztem még egy belső féltengelyt,aminek hibátlan a csapágya,patent rajta a harang,nem csetteg,nem kotyog,nem lötyög,a külső féltengely csillagja stabil,tűgörgős csapágyak jók.Tegnap beépítettem,mégsem szűnt meg a probléma.A hátsó váltótartó gumibak nem a legjobb,de láttam már rosszabbat is.Mi a f@szt lehetne még kitalálni.A futóművet átnéztem,nem lóg,nem kotyog semmi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 21:21:09 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.04.15 vasárnap, 15:43:43
Belső féltengelycsukló hiba tippeket kaptam,ami olyan tekintetben igaz is volt,hogy tényleg sz@r volt a fent említett alkatrész,kicseréltem,a probléma maradt,azóta beszereztem még egy belső féltengelyt,aminek hibátlan a csapágya,patent rajta a harang,nem csetteg,nem kotyog,nem lötyög,a külső féltengely csillagja stabil,tűgörgős csapágyak jók.Tegnap beépítettem,mégsem szűnt meg a probléma.A hátsó váltótartó gumibak nem a legjobb,de láttam már rosszabbat is.Mi a f@szt lehetne még kitalálni.A futóművet átnéztem,nem lóg,nem kotyog semmi.
pedig az valamelyik bak lesz ...
Naplózva
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
33
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ