Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:22:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 742804 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 19:44:45 »

ezt egyszerűbben is meg tudtad volna, és biztonságosabban. kiszeded a csavart, ami összehúzza az öntvényt, és a nútba vagy beleütsz egy szélesebb csavarhúzót, vagy kisebb hidegvágót, vagy mint a gyári szerszám, beleteszed, és elfordítod, kvázi szétfeszíted az egészet. 1 perc alatt kijön belőle a gólyaláb minden feszegetés nélkül, és a rugótányér is biztonságban van
Próbáltuk, de a nagy feszítővassal nem fértünk oda, a kicsi meg nem volt elég a megmérettetéshez. Így meg egyenletesen, lassan terhelve szépen szétugrott. össze volt/van ott rohadva minden, hátul az összehúzató csavart is cserélnem kéne, mert csoda, ha nem fog kiesni egyszer menet közben, nagyon el van rohadva. Valószínűleg ezért is szorult ott be, minden össze van rohadva.. Nem tudom merre jártak vele Svájcban, de gondolom sózhatták az utat rendesen. (Gondolom nem az utóbbi pár év budapesti használat tette ezt vele.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 20:30:22 »

lemezelt rész?
jézusom ...

a nagy anyát egyébként akkor kell megindítani, amikor még a kerekén áll az autó
legalábbis úgy célszerű

Jó persze ezt már igy utoilag én is tudom  eplus2 de sajna mikor már kiszedtem a gömbfejeket utána néztem hogy azt is le kell szedni jeszusom.  vigyor3
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 20:31:32 »

légkulcsal nem is lehet normálisan bontani semmit, ami rendesen meg van húzva. de egy normál 32-es dugó, meg egy hosszú szár leszedte volna.

légkulcs: 20 bár nyomás sem indítja meg, ha nincs elég levegő. egy jó légkulcs 4-5 bár nyomással már tudja azt ami rá van írva, de iszonyat sok levegő kell hozzá egyszerre. nagy tartály, vastag cső, jó szerszám. ehhez legalább egy nagy légkulcs kellene amúgy is, mint amit a teherautók kerekeihez használnak, a fenti feltételekkel.

Hát amit az én légkulcsom nem indit meg azt max egy 4m es harmatával lehet.  eplus2 eplus2
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 20:34:12 »

Nekem is most lett cserélve a rugó 2 hete, a következő volt a megfelelő sorrend:
-kormánygöbmbfej kiold, kihúz
-féltengely véganya leszed
-kerékagy hátán a gátlót fogja egy illesztett szárú csavar, azt kihajt
-gólyalábról a stabpálca gömbfeje leszed, meg a másik oldalán van egy kis lemez, ami a fékcsövet meg az ABS jeladó kábelét tartja (asszem) az is leszed


-krokodil (inkább palackemelő) kerékagy és az alsó rugótányér közé berak (alá-fölé deszka vagy valami, hogy ne a féktárcsán támaszkodjon, hanem a kovácsolt kerékagyon), és óvatosan elkezd emelni, így szépen lecsúszott a kerékagy a gátló aljáról
- ha lejött, kerékagyat kibillented, közben óvatosan ütöd befelé a féltengelyt (az első próbálkozásnál nem szedtük le a féltengely anyát, és szétugrott a csuklópontnál a féltengely, volt anyázás amire megtaláltuk a csapágyat és összeraktuk - nem javaslom:) )
-toronynál az anya lehajt - ügyelj a toronycsapágyra meg a felső tányérra, mert hullik minden

-> kint a gólyaláb -> rugóösszehúzóval megfogatod a rugót, utána a felső rugótányért tartó anyát lehajt, rugót kivesz -> új rugót összehúzat amennyire csak bírod, berak, felső rugótányér vissza, aztán a fenti műveletek fordított sorrendben

Lehet, hogy ez így nem a legjobb módszer és van jobb is, de így mi kicseréltük mindkettőt.
(Az új rugónál figyelj, hogy a tiédhez való legyen. 1,6-1,8-2,0 benzinesé ugyanaz, 1,8TD keményebb, 2,5 V6 meg azt hiszem még keményebb. Szóval ha nem jót raksz bele, rendellenesen megemelkedik az orra.)


Köszönöm ezt a pontos leírást sokat segített  worship

Nekem V6-hóz kell ezekszerint szereznem, gondolom ez is dupla árba lesz mint minden a V6 hóz. FAXA........... wow1 eplus2

Nincs valakinek esetleg elrakva 1db tarcsiba?Huh?Huh?Huh?help  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 20:36:29 írta BeG 2.5/V6 » Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 21:30:34 »

Köszönöm ezt a pontos leírást sokat segített  worship

Nekem V6-hóz kell ezekszerint szereznem, gondolom ez is dupla árba lesz mint minden a V6 hóz. FAXA........... wow1 eplus2

Nincs valakinek esetleg elrakva 1db tarcsiba?Huh?Huh?Huh?help  vigyor3
Párban cseréld. Gondold végig, ha ez ennyire el volt öregedve, a másik is hasonló állapotot mutat. Aztán ha az egyik oldalon új rugót kap, akkor ott keményebb lesz, é sszépen szétveri a másik oldalt. Aztán hamarosan újból nekifoghatsz, hogy a másik oldalt is lecseréld. Futómű alkatrészeknél a két oldalon érdemes párban cserélni - ha az anyagiak megengedik persze.

(Unix webshopban rákerestem, a sor4-es és V6os első spirálrugó ugyanannyiba kerül. Szóval spirálrugónál valószínűleg nem lesz drágább az alkatrész.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 23:13:19 »

Köszönöm ezt a pontos leírást sokat segített  worship

Nekem V6-hóz kell ezekszerint szereznem, gondolom ez is dupla árba lesz mint minden a V6 hóz. FAXA........... wow1 eplus2

Nincs valakinek esetleg elrakva 1db tarcsiba?Huh?Huh?Huh?help  vigyor3
a dűzlié is jó.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 09:05:31 »

Párban cseréld. Gondold végig, ha ez ennyire el volt öregedve, a másik is hasonló állapotot mutat. Aztán ha az egyik oldalon új rugót kap, akkor ott keményebb lesz, é sszépen szétveri a másik oldalt. Aztán hamarosan újból nekifoghatsz, hogy a másik oldalt is lecseréld. Futómű alkatrészeknél a két oldalon érdemes párban cserélni - ha az anyagiak megengedik persze.

(Unix webshopban rákerestem, a sor4-es és V6os első spirálrugó ugyanannyiba kerül. Szóval spirálrugónál valószínűleg nem lesz drágább az alkatrész.)

Ezért nem szeretnék új rugot hanem használtat amit már egy kicsit meg sanyargatott az élet, de még nem rohadt ell.
Hát ha csak újonan fogok kapni akkor egyértelmüen párosával van a csere.

Nha szét is jött a téma neki áltam munka után reggel 6:30 kor és 7:45 re kint is volt az egész.
a genyo kutyacsontról le kellt felxel vágnom az anyát, nem tudtam hogy meg lehet fogni 17-es kulcsal a másik oldalról  falbav
A gép csak tekerte befeszitetem neki akkor is, nha akkor egy picit megindult, azt egyhelyben forgott, meguntam azt levágtam az anyócát róla.  eplus2
(te velem nem baxol ki alapon)  eplus2
A gömbfejekre rá csaptam azt mintahogy le van irva a könyvbe mindegyik ki dobta magát.
A féltengely sajnos csak a felénél jött szét, nem tudom hogy van e jelentösége hogy az a csapágyazot genyokák melyik hova kerül!
De jó hir nem sporoltak a zsiral seholsem  wow1 nyes


Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 09:07:01 »

a dűzlié is jó.

Persze hogy jó, mért ne lenne, mondott valaki ilyett  beka3  eplus2

Mindemkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget  vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 09:09:02 »

Persze hogy jó, mért ne lenne, mondott valaki ilyett  beka3  eplus2
mert sima benzinesnek más méretű és terhelhetőségű mondjuk ...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:06:19 »

a genyo kutyacsontról le kellt felxel vágnom az anyát, nem tudtam hogy meg lehet fogni 17-es kulcsal a másik oldalról  falbav
A gép csak tekerte befeszitetem neki akkor is, nha akkor egy picit megindult, azt egyhelyben forgott, meguntam azt levágtam az anyócát róla.  eplus2
(te velem nem baxol ki alapon)  eplus2
Uhhh. Hájnesz mire való?  Wink

A gömbfejekre rá csaptam azt mintahogy le van irva a könyvbe mindegyik ki dobta magát.
Jajj. Hamarosan bontott gömbfejet is keresni fogsz? vigyor3

A könyvben nem ez van leírva, hanem a gömbfejkiütő villa. eplus2


A féltengely sajnos csak a felénél jött szét, nem tudom hogy van e jelentösége hogy az a csapágyazot genyokák melyik hova kerül!
De jó hir nem sporoltak a zsiral seholsem  wow1 nyes

Sikerült valami egyébként a manual szerint, vagy mindent erőből oldottál meg? hehe

Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:14:15 »

Uhhh. Hájnesz mire való?  Wink
Jajj. Hamarosan bontott gömbfejet is keresni fogsz? vigyor3

A könyvben nem ez van leírva, hanem a gömbfejkiütő villa. eplus2

Sikerült valami egyébként a manual szerint, vagy mindent erőből oldottál meg? hehe



Jólvan na én buszokat szoktam szerelni és oda mindig kell az 5 kilós  eplus2

hát azért gömbfejböl nem rakok be bontotat ott azért nem tartok.
Jó de ha nincsen gömbfej kinyomó akkor anya viszateker szintig és kiütöm azt ki pattan.  beka3

CSak azért keresek bontott spirált mert lusta genya vagyok sztétszedni a másik oldalt is, meg a zsé miatt hátha olcson meguszom, de eddig ugy néz ki hogy seholse sincsen se égen se földön. Ugyhogy kap új monrot 15-e a kettö kedvezményel.  duhos2  eplus2

És van jelentösége hogy melyik hova megy vissza? Gondolom ugyan oda kellene rakni mert hogy oda kopott be, egyébként méret különbséget nem látok rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.18 hétfő, 10:19:53 írta BeG 2.5/V6 » Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:17:17 »

mert sima benzinesnek más méretű és terhelhetőségű mondjuk ...

Elméletileg hivtam MK2-öt és ö monta hogy a Dizelét is be lehet rakni az is azonos terhelhetőségü. Csak az nem piros, hanem piros zöld jelzésü.
Mondta hogy végfsö esetben de akkor mind 2-öt cserélni kell.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:38:06 »

Van egy olyan jellegű problémám hogy a jobb oldali golyaláb spirál rugója elrohadt, és ezáltal eltört és beleált a gumiabroncsba.
A kérdésem a következö lenne, hogy a bánatos szöszenetbe kell aztat cserélni.
Odáig eljutotam hogy kormányöszekötö gömbfej ki van ütve trapéz gömbfej ki van szedve, nyereg lent van tárcsa lent van féltengely anya leszedve (nem volt kispályás müvelet, annak aki még nem látott ilyen biztosítós anyát), féltengely még nincs kint, de nem sok hiányzik hozzá.
felülröl nézve én látok 1db önzáró anyát ha azt leszedem nem fog szétugrani a spirál rugó? nem szeretném ha eltalálna  vigyor3 eplus2
Shocked wow1
 Huh? Mi a fenének kellett a féltengelyanyát bántani?
Amit meg kell oldani a gólyaláb cseréhez az a gólyaláb csonkállványba illeszkedő részén levő csavar (ami bele tud törni, ilyenkor kell a csonkállványt is kivenni), a motortérben a gólyaláb tetején levő anya, a függőleges stabpálca felső része (ami a gólyalábon van), illetve ugyanitt a gólyaláb másik oldaláról leszedni a fékcsövet és egyéb köcöléket - ha van.
Rugóösszehúzó fel, és aztán mehet, amit GinJoy írt: ék a csonkállványba, és ki is jön (esetleges kis rásegítéssel) a gólyaláb.
Aztán lehet szétszedni, cserélni, akármi.

Mondjuk most már hiába írom, ha megoldottátok a cserét Grin.

(Az új rugónál figyelj, hogy a tiédhez való legyen. 1,6-1,8-2,0 benzinesé ugyanaz, 1,8TD keményebb, 2,5 V6 meg azt hiszem még keményebb. Szóval ha nem jót raksz bele, rendellenesen megemelkedik az orra.)
Ja, tapasztaltam. De az én példám alapján kaki a Unix rendszere, mert 1.8i autóhoz adtak dízelbe való rugót (ezért meredezik a kocsi eleje Cheesy ). És én most már ki nem cserélem!
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:43:59 »

Shocked wow1
 Huh? Mi a fenének kellett a féltengelyanyát bántani?
Amit meg kell oldani a gólyaláb cseréhez az a gólyaláb csonkállványba illeszkedő részén levő csavar (ami bele tud törni, ilyenkor kell a csonkállványt is kivenni), a motortérben a gólyaláb tetején levő anya, a függőleges stabpálca felső része (ami a gólyalábon van), illetve ugyanitt a gólyaláb másik oldaláról leszedni a fékcsövet és egyéb köcöléket - ha van.
Rugóösszehúzó fel, és aztán mehet, amit GinJoy írt: ék a csonkállványba, és ki is jön (esetleges kis rásegítéssel) a gólyaláb.
Aztán lehet szétszedni, cserélni, akármi.

Mondjuk most már hiába írom, ha megoldottátok a cserét Grin.
Ja, tapasztaltam. De az én példám alapján kaki a Unix rendszere, mert 1.8i autóhoz adtak dízelbe való rugót (ezért meredezik a kocsi eleje Cheesy ). És én most már ki nem cserélem!

Mostmár mindegy szerencsére volt itthon tarcsiba new anyóca.  eplus2
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 13:03:11 »

Jólvan na én buszokat szoktam szerelni és oda mindig kell az 5 kilós  eplus2

Na, akkor ezért hoznak vissza ennyi futóművet garanciába hozzánk (Rába Futómű KFT), mert 5 kilós kalapáccsal szerelitek azt, amit mi féltve, óvatoskodva Loctitozva nyomatékrahúzva szépen összerakunk.  hehe
Aztán sorban jönnek vissza a Credók alól, hogy eltört az ABS gerjesztőgyűrű, meg hasonló finomságok. Smiley Óvatosan a kínai-török-francia öntvénnyel, könnyen törik! vigyor3
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 16:55:35 »

Na, akkor ezért hoznak vissza ennyi futóművet garanciába hozzánk (Rába Futómű KFT), mert 5 kilós kalapáccsal szerelitek azt, amit mi féltve, óvatoskodva Loctitozva nyomatékrahúzva szépen összerakunk.  hehe
Aztán sorban jönnek vissza a Credók alól, hogy eltört az ABS gerjesztőgyűrű, meg hasonló finomságok. Smiley Óvatosan a kínai-török-francia öntvénnyel, könnyen törik! vigyor3

Én nékem csak 200,400,Vólvohóz van közöm az utobihóz elég a 2 kilós  eplus2
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2012.06.19 kedd, 15:12:38 »

Én nékem csak 200,400,Vólvohóz van közöm az utobihóz elég a 2 kilós  eplus2
Jól van, Volvók, Scaniák vevői reklamációit nem ki kezeljük. (Mi azok a buszok/teherautók alá csak a mellső kovácsolt tengelytestet, tengelycsuklókat, meg esetleg az ezek kettő kombinációjából adódó szerelt egységet gyártjuk, esetleg a guruló "C" tengelyt. Azok meg bírják a kalapálást. De azért óvatosan tényleg! Smiley )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2012.06.19 kedd, 17:30:36 »

Jól van, Volvók, Scaniák vevői reklamációit nem ki kezeljük. (Mi azok a buszok/teherautók alá csak a mellső kovácsolt tengelytestet, tengelycsuklókat, meg esetleg az ezek kettő kombinációjából adódó szerelt egységet gyártjuk, esetleg a guruló "C" tengelyt. Azok meg bírják a kalapálást. De azért óvatosan tényleg! Smiley )

Mármint a szabadon futó, királycsapos C tengelyre gondolsz?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2012.06.19 kedd, 17:58:58 »

Tegnap nekem is eltört a rugóm, és belemart a futófelületbe. Mindez a Bogdáni út közepén. Max emelve lehett volna vinni az autót. ÍGy maradt a helyszíni szerelés.
Hívtam egy ismerőst, aki már csinált ilyet. Hazaugrottunk a bontott gólyalábért, meg a szerszámokért. És ott helyben cseréltük. De se féket, se agyat, se nagy anyát nem szedtünk le. Gólyalábat kivettük a csonakállványból, úgy hogy buktattuk a lengőkart lefelé, amíg ki nem jött a gólyaláb a helyéről. Oszt visszafele ugyanez. (a metódus mint amit Hegegabi leírt, csak a rugóösszehúzós mutatványt hagytuk ki) Kb 1,5 óra volt, amiben egy erős fél óra volt, mire a bontott gólyalábról leszedtük a csonkaállványt.
Kiderült, hogy a tetején is el volt törve a rugó.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2012.06.19 kedd, 18:27:29 »

Tegnap nekem is eltört a rugóm, és belemart a futófelületbe. Mindez a Bogdáni út közepén. Max emelve lehett volna vinni az autót. ÍGy maradt a helyszíni szerelés.
Hívtam egy ismerőst, aki már csinált ilyet. Hazaugrottunk a bontott gólyalábért, meg a szerszámokért. És ott helyben cseréltük. De se féket, se agyat, se nagy anyát nem szedtünk le. Gólyalábat kivettük a csonakállványból, úgy hogy buktattuk a lengőkart lefelé, amíg ki nem jött a gólyaláb a helyéről. Oszt visszafele ugyanez. (a metódus mint amit Hegegabi leírt, csak a rugóösszehúzós mutatványt hagytuk ki) Kb 1,5 óra volt, amiben egy erős fél óra volt, mire a bontott gólyalábról leszedtük a csonkaállványt.
Kiderült, hogy a tetején is el volt törve a rugó.
Üdv

A nehéz helyzetben van a gyors megoldás.  eplus2
De szerencsédre neked ott volt a komplett golyaláb.   vigyor3
Én nekem is már rég össze lenne rakva csak kell valahonan egy rugó összehuzót szereznem.  falbav
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2012.06.19 kedd, 20:07:32 »

A nehéz helyzetben van a gyors megoldás.  eplus2
De szerencsédre neked ott volt a komplett golyaláb.   vigyor3
Én nekem is már rég össze lenne rakva csak kell valahonan egy rugó összehuzót szereznem.  falbav
Kb március óta tudom, hogy el van törve. Azóta kerestem rugót, meg filóztam, hogy bontott gólyaláb vagy új utángyártott rugó párban.
Végül maradt a bontott, és ráér alapon a múlthéten csütörtökön hozta el Apám Durexx-től. A hétvégén gondoltam összerakom, de a "gyerek közbeszólt", lebetegedett, 2 nap János kórház átalakította a programot. Olyannyira, hogy valszeg az oda-vissza rohangálás át a Rózsadombon, a xar kátyus, dimbes dombos utak, és a nem túl lassú tempó abszolút hozzájárult a rugó gumihoz való közeledéséhez, és végül hétfőn beleért.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2012.06.20 szerda, 09:36:17 »

A nehéz helyzetben van a gyors megoldás.  eplus2
De szerencsédre neked ott volt a komplett golyaláb.   vigyor3
Én nekem is már rég össze lenne rakva csak kell valahonan egy rugó összehuzót szereznem.  falbav

Kell venni egyet. Kb 2-3000Ft.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2012.06.20 szerda, 10:11:02 »

Kell venni egyet. Kb 2-3000Ft.   Wink
nem célszerű inkább kettőt venni? Cheesy
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2012.06.20 szerda, 10:46:08 »

nem célszerű inkább kettőt venni? Cheesy
nyes
1 pár = 2 db
 Grin
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2012.06.20 szerda, 10:58:51 »

nyes
1 pár = 2 db
 Grin
mennyiségi egységről szó sem volt, tehát alapesetben 1 darabról beszélünk  hehe
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:02:44 »

mennyiségi egységről szó sem volt, tehát alapesetben 1 darabról beszélünk  hehe
Ha már nem volt szó a mennyiségi egységről, akkor akár lehetne méter is, nem? nyes Vagy Joule, netán Liter. hehe
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:48:17 »

Ha már nem volt szó a mennyiségi egységről, akkor akár lehetne méter is, nem? nyes Vagy Joule, netán Liter. hehe

...vagy vadászkutya. De ha ügyes vagy eggyel is meg tudod csinálni.   eplus2

A pontosság kedvéért vegyen egy rugóösszehúzó készletet.   wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:50:38 »

...vagy vadászkutya. De ha ügyes vagy eggyel is meg tudod csinálni.   eplus2

A pontosság kedvéért vegyen egy rugóösszehúzó készletet.   wave
én is egyet használok, a másikat tönkretettem Cheesy
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:53:57 »

én is egyet használok, a másikat tönkretettem Cheesy

Akkor te nagy király vagy!   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:02:04 »

Ha már nem volt szó a mennyiségi egységről, akkor akár lehetne méter is, nem? nyes Vagy Joule, netán Liter. hehe

Vagy LóHosszPerNégyzetCanderel......
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:03:13 »

Akkor te nagy király vagy!   vigyor3
más is mondta már, de azért köszi, jól esik az elismerés  eplus2
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2012.06.20 szerda, 19:12:27 »

Kell venni egyet. Kb 2-3000Ft.   Wink

Nha holnap el kezdem öszerakni az autótt, meg van a két new rugó, a rugó összehuzó, 2db új kutyacsont, a töbinek semmi baja.

Elméletileg ha jól néztem és elmélkedtem akkor a kutyacsont az csak a stabilizátornak a vége hogy ne lógjon ott olyan csúnyán,
vagy szolgál valami más célt is?  vigyor3
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 13:30:28 »

Elméletileg ha jól néztem és elmélkedtem akkor a kutyacsont az csak a stabilizátornak a vége hogy ne lógjon ott olyan csúnyán,
vagy szolgál valami más célt is?  vigyor3

Ezt most nem értem. A kutyacsont a stabilizátor.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 16:47:02 »

Ezt most nem értem. A kutyacsont a stabilizátor.
A kutyacsont az a keresztstabilizátor függőleges tartója.
Igazából a keresztstabilizátor a stabilizátor.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 16:52:03 »

A kutyacsont az a keresztstabilizátor függőleges tartója.
Igazából a keresztstabilizátor a stabilizátor.
Hát,valamivel rögzíteni kell a futóműhöz,különben csak egy értelmetlen vasdarab lenne...
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 21:58:26 »

Halli èrdeklödnék hol èrdemes lengő kart venni 
sajna mindig szét megy a szilentem  falbav   egy vizsga idöszakot se birki

tudom lehet különis kapni de igy nemkel szenvedni+  hamarab kész eplus2
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 22:21:57 »

Halli èrdeklödnék hol èrdemes lengő kart venni 
sajna mindig szét megy a szilentem  falbav   egy vizsga idöszakot se birki

tudom lehet különis kapni de igy nemkel szenvedni+  hamarab kész eplus2
meg elképzelhető az is, hogy van valami nyűgje és amiatt megy szét a szilent
futóműves látta már?
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2012.06.22 péntek, 08:50:53 »

meg elképzelhető az is, hogy van valami nyűgje és amiatt megy szét a szilent
futóműves látta már
Igen láta. lehet nemtesz jot neki ültetés meg a 17-es. felni
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
drof
Vendég
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2012.06.22 péntek, 09:10:11 »

Igen láta. lehet nemtesz jot neki ültetés meg a 17-es. felni

Lehet? Biztos.

A FoMoCo áttervezte az egész futóművet a 17-es felni és az ültetés felrakása előtt (ST200).

Más lengőkarok kellenek a nagyobb terheléshez, amihez pedig eltérő formájú bölcsőt kellett készíteni.

Természetes, hogy a gyári (max. 16", ültetés nélkül) lengőkar nem bírja a tervezetten felüli terhelést.
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2012.06.22 péntek, 09:27:49 »

Lehet? Biztos.

A FoMoCo áttervezte az egész futóművet a 17-es felni és az ültetés felrakása előtt (ST200).

Más lengőkarok kellenek a nagyobb terheléshez, amihez pedig eltérő formájú bölcsőt kellett készíteni.

Természetes, hogy a gyári (max. 16", ültetés nélkül) lengőkar nem bírja a tervezetten felüli terhelést.


értem:) de a 14 es kerekeknél se birta. ültetés V6-bol van kiszedve és ugyan onan vetem nekiis a lengökart

de már a ujan lehet látni a repedést
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2012.07.18 szerda, 18:52:52 »

Segítséget kérnék, '98  1.8 TD Turnier (gyári 14")- ra 15-ös ET 52.5 Focus felnit fel lehet-e rakni 195/60-as gumival?
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #741 Dátum: 2012.07.18 szerda, 19:40:34 »

Segítséget kérnék, '98  1.8 TD Turnier (gyári 14")- ra 15-ös ET 52.5 Focus felnit fel lehet-e rakni 195/60-as gumival?
fel. kissé keskenyebb lesz a nyomtáv(pár mm)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 17:19:40 »

Segítséget kérnék, '98  1.8 TD Turnier (gyári 14")- ra 15-ös ET 52.5 Focus felnit fel lehet-e rakni 195/60-as gumival?

Fel, ahogy GinJoy is írta, bár én már a 4x-es ET-t is beesettnek találom. Persze ez az én gondom. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2012.07.24 kedd, 07:52:35 »

fel. kissé keskenyebb lesz a nyomtáv(pár mm)

Egész pontosan 3 + 3mm-el lesz keskenyebb feltéve ha a felnik egyforma szélesek.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #744 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:20:48 »

Sziasztok!

Jómúltkor szerettem volna futóművet állíttatni BP-n, de akkor csak irreálisan drága ajánlatokat kaptam. Most találtam egy helyet:
F1 Gumiszerviz Kft
1163 Budapest, Újszász utca 1-3. ( Örsön túl, kifele a Kerepesin)

5500Ft volt, csak az elsőt kellett állítani. Precízek voltak, és a műhely is rendezett volt, szóval tudom ajánlani másoknak is.

Üdv:
Logoutx
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2012.07.25 szerda, 08:09:14 »

Sziasztok!

Jómúltkor szerettem volna futóművet állíttatni BP-n, de akkor csak irreálisan drága ajánlatokat kaptam. Most találtam egy helyet:
F1 Gumiszerviz Kft
1163 Budapest, Újszász utca 1-3. ( Örsön túl, kifele a Kerepesin)

5500Ft volt, csak az elsőt kellett állítani. Precízek voltak, és a műhely is rendezett volt, szóval tudom ajánlani másoknak is.

Üdv:
Logoutx


Nálunk 5600 a legdrágább hely.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #746 Dátum: 2012.07.25 szerda, 09:33:12 »

Nálunk 5600 a legdrágább hely.   vigyor3

Az én alternatívám is 4700 minusz kedvezmény  (és az ellenőrzés ingyenes ha nem nyúlnak hozzá), de BP-n a lenti volt a legkedvezőbb amit találtam.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2012.07.28 szombat, 19:21:51 »

Hali!

Oldalanként a hátsó futóműben hány darab lengőkar szilent van? Unix háromfajtát hoz. Picit kopog a hátulja, stabszilentek voltak cserélve már.... 4ajtós.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
lovi
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 09:04:19 »

 integet2, kérdésem az lenne, hogy 17" kereke kinek mekkora gumival van fent? Vagy esetleg vkinek nins fent 18"-sa?:$
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #749 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 09:35:17 »

integet2, kérdésem az lenne, hogy 17" kereke kinek mekkora gumival van fent? Vagy esetleg vkinek nins fent 18"-sa?:$
hát az ültetőrugóidhoz nagyon peres kell, mert belelóg az ívekbe hátul, ja és ne nagyon pakolj a kocsiba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.