Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:06:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
33
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 742436 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 19:44:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.17 vasárnap, 19:37:14
ezt egyszerűbben is meg tudtad volna, és biztonságosabban. kiszeded a csavart, ami összehúzza az öntvényt, és a nútba vagy beleütsz egy szélesebb csavarhúzót, vagy kisebb hidegvágót, vagy mint a gyári szerszám, beleteszed, és elfordítod, kvázi szétfeszíted az egészet. 1 perc alatt kijön belőle a gólyaláb minden feszegetés nélkül, és a rugótányér is biztonságban van
Próbáltuk, de a nagy feszítővassal nem fértünk oda, a kicsi meg nem volt elég a megmérettetéshez. Így meg egyenletesen, lassan terhelve szépen szétugrott. össze volt/van ott rohadva minden, hátul az összehúzató csavart is cserélnem kéne, mert csoda, ha nem fog kiesni egyszer menet közben, nagyon el van rohadva. Valószínűleg ezért is szorult ott be, minden össze van rohadva.. Nem tudom merre jártak vele Svájcban, de gondolom sózhatták az utat rendesen. (Gondolom nem az utóbbi pár év budapesti használat tette ezt vele.)
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 20:30:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.17 vasárnap, 19:19:32
lemezelt rész?
jézusom ...
a nagy anyát egyébként akkor kell megindítani, amikor még a kerekén áll az autó
legalábbis úgy célszerű
Jó persze ezt már igy utoilag én is tudom
de sajna mikor már kiszedtem a gömbfejeket utána néztem hogy azt is le kell szedni jeszusom.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 20:31:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.17 vasárnap, 18:59:58
légkulcsal nem is lehet normálisan bontani semmit, ami rendesen meg van húzva. de egy normál 32-es dugó, meg egy hosszú szár leszedte volna.
légkulcs: 20 bár nyomás sem indítja meg, ha nincs elég levegő. egy jó légkulcs 4-5 bár nyomással már tudja azt ami rá van írva, de iszonyat sok levegő kell hozzá egyszerre. nagy tartály, vastag cső, jó szerszám. ehhez legalább egy nagy légkulcs kellene amúgy is, mint amit a teherautók kerekeihez használnak, a fenti feltételekkel.
Hát amit az én légkulcsom nem indit meg azt max egy 4m es harmatával lehet.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 20:34:12 »
Idézetet írta: Janny - 2012.06.17 vasárnap, 19:29:15
Nekem is most lett cserélve a rugó 2 hete, a következő volt a megfelelő sorrend:
-kormánygöbmbfej kiold, kihúz
-féltengely véganya leszed
-kerékagy hátán a gátlót fogja egy illesztett szárú csavar, azt kihajt
-gólyalábról a stabpálca gömbfeje leszed, meg a másik oldalán van egy kis lemez, ami a fékcsövet meg az ABS jeladó kábelét tartja (asszem) az is leszed
-krokodil (inkább palackemelő) kerékagy és az alsó rugótányér közé berak (alá-fölé deszka vagy valami, hogy ne a féktárcsán támaszkodjon, hanem a kovácsolt kerékagyon), és óvatosan elkezd emelni, így szépen lecsúszott a kerékagy a gátló aljáról
- ha lejött, kerékagyat kibillented, közben óvatosan ütöd befelé a féltengelyt (az első próbálkozásnál nem szedtük le a féltengely anyát, és szétugrott a csuklópontnál a féltengely, volt anyázás amire megtaláltuk a csapágyat és összeraktuk - nem javaslom:) )
-toronynál az anya lehajt - ügyelj a toronycsapágyra meg a felső tányérra, mert hullik minden
-> kint a gólyaláb -> rugóösszehúzóval megfogatod a rugót, utána a felső rugótányért tartó anyát lehajt, rugót kivesz -> új rugót összehúzat amennyire csak bírod, berak, felső rugótányér vissza, aztán a fenti műveletek fordított sorrendben
Lehet, hogy ez így nem a legjobb módszer és van jobb is, de így mi kicseréltük mindkettőt.
(Az új rugónál figyelj, hogy a tiédhez való legyen. 1,6-1,8-2,0 benzinesé ugyanaz, 1,8TD keményebb, 2,5 V6 meg azt hiszem még keményebb. Szóval ha nem jót raksz bele, rendellenesen megemelkedik az orra.)
Köszönöm ezt a pontos leírást sokat segített
Nekem V6-hóz kell ezekszerint szereznem, gondolom ez is dupla árba lesz mint minden a V6 hóz. FAXA...........
Nincs valakinek esetleg elrakva 1db tarcsiba?
?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 20:36:29 írta BeG 2.5/V6
»
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 21:30:34 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.17 vasárnap, 20:34:12
Köszönöm ezt a pontos leírást sokat segített
Nekem V6-hóz kell ezekszerint szereznem, gondolom ez is dupla árba lesz mint minden a V6 hóz. FAXA...........
Nincs valakinek esetleg elrakva 1db tarcsiba?
?
Párban cseréld. Gondold végig, ha ez ennyire el volt öregedve, a másik is hasonló állapotot mutat. Aztán ha az egyik oldalon új rugót kap, akkor ott keményebb lesz, é sszépen szétveri a másik oldalt. Aztán hamarosan újból nekifoghatsz, hogy a másik oldalt is lecseréld. Futómű alkatrészeknél a két oldalon érdemes párban cserélni - ha az anyagiak megengedik persze.
(Unix webshopban rákerestem, a sor4-es és V6os első spirálrugó ugyanannyiba kerül. Szóval spirálrugónál valószínűleg nem lesz drágább az alkatrész.)
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 23:13:19 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.17 vasárnap, 20:34:12
Köszönöm ezt a pontos leírást sokat segített
Nekem V6-hóz kell ezekszerint szereznem, gondolom ez is dupla árba lesz mint minden a V6 hóz. FAXA...........
Nincs valakinek esetleg elrakva 1db tarcsiba?
?
a dűzlié is jó.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 09:05:31 »
Idézetet írta: Janny - 2012.06.17 vasárnap, 21:30:34
Párban cseréld. Gondold végig, ha ez ennyire el volt öregedve, a másik is hasonló állapotot mutat. Aztán ha az egyik oldalon új rugót kap, akkor ott keményebb lesz, é sszépen szétveri a másik oldalt. Aztán hamarosan újból nekifoghatsz, hogy a másik oldalt is lecseréld. Futómű alkatrészeknél a két oldalon érdemes párban cserélni - ha az anyagiak megengedik persze.
(Unix webshopban rákerestem, a sor4-es és V6os első spirálrugó ugyanannyiba kerül. Szóval spirálrugónál valószínűleg nem lesz drágább az alkatrész.)
Ezért nem szeretnék új rugot hanem használtat amit már egy kicsit meg sanyargatott az élet, de még nem rohadt ell.
Hát ha csak újonan fogok kapni akkor egyértelmüen párosával van a csere.
Nha szét is jött a téma neki áltam munka után reggel 6:30 kor és 7:45 re kint is volt az egész.
a genyo kutyacsontról le kellt felxel vágnom az anyát, nem tudtam hogy meg lehet fogni 17-es kulcsal a másik oldalról
A gép csak tekerte befeszitetem neki akkor is, nha akkor egy picit megindult, azt egyhelyben forgott, meguntam azt levágtam az anyócát róla.
(te velem nem baxol ki alapon)
A gömbfejekre rá csaptam azt mintahogy le van irva a könyvbe mindegyik ki dobta magát.
A féltengely sajnos csak a felénél jött szét, nem tudom hogy van e jelentösége hogy az a csapágyazot genyokák melyik hova kerül!
De jó hir nem sporoltak a zsiral seholsem
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 09:07:01 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.06.17 vasárnap, 23:13:19
a dűzlié is jó.
Persze hogy jó, mért ne lenne, mondott valaki ilyett
Mindemkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 09:09:02 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.18 hétfő, 09:07:01
Persze hogy jó, mért ne lenne, mondott valaki ilyett
mert sima benzinesnek más méretű és terhelhetőségű mondjuk ...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 10:06:19 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.18 hétfő, 09:05:31
a genyo kutyacsontról le kellt felxel vágnom az anyát, nem tudtam hogy meg lehet fogni 17-es kulcsal a másik oldalról
A gép csak tekerte befeszitetem neki akkor is, nha akkor egy picit megindult, azt egyhelyben forgott, meguntam azt levágtam az anyócát róla.
(te velem nem baxol ki alapon)
Uhhh. Hájnesz mire való?
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.18 hétfő, 09:05:31
A
gömbfejekre
rá csaptam azt mintahogy le van irva a könyvbe mindegyik ki dobta magát.
Jajj. Hamarosan bontott gömbfejet is keresni fogsz?
A könyvben nem ez van leírva, hanem a gömbfejkiütő villa.
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.18 hétfő, 09:05:31
A féltengely sajnos csak a felénél jött szét, nem tudom hogy van e jelentösége hogy az a csapágyazot genyokák melyik hova kerül!
De jó hir nem sporoltak a zsiral seholsem
Sikerült valami egyébként a manual szerint, vagy mindent erőből oldottál meg?
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 10:14:15 »
Idézetet írta: drof - 2012.06.18 hétfő, 10:06:19
Uhhh. Hájnesz mire való?
Jajj. Hamarosan bontott gömbfejet is keresni fogsz?
A könyvben nem ez van leírva, hanem a gömbfejkiütő villa.
Sikerült valami egyébként a manual szerint, vagy mindent erőből oldottál meg?
Jólvan na én buszokat szoktam szerelni és oda mindig kell az 5 kilós
hát azért gömbfejböl nem rakok be bontotat ott azért nem tartok.
Jó de ha nincsen gömbfej kinyomó akkor anya viszateker szintig és kiütöm azt ki pattan.
CSak azért keresek bontott spirált mert lusta genya vagyok sztétszedni a másik oldalt is, meg a zsé miatt hátha olcson meguszom, de eddig ugy néz ki hogy seholse sincsen se égen se földön. Ugyhogy kap új monrot 15-e a kettö kedvezményel.
És van jelentösége hogy melyik hova megy vissza? Gondolom ugyan oda kellene rakni mert hogy oda kopott be, egyébként méret különbséget nem látok rajta.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.18 hétfő, 10:19:53 írta BeG 2.5/V6
»
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 10:17:17 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.18 hétfő, 09:09:02
mert sima benzinesnek más méretű és terhelhetőségű mondjuk ...
Elméletileg hivtam MK2-öt és ö monta hogy a Dizelét is be lehet rakni az is azonos terhelhetőségü. Csak az nem piros, hanem piros zöld jelzésü.
Mondta hogy végfsö esetben de akkor mind 2-öt cserélni kell.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 10:38:06 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.17 vasárnap, 18:28:24
Van egy olyan jellegű problémám hogy a jobb oldali golyaláb spirál rugója elrohadt, és ezáltal eltört és beleált a gumiabroncsba.
A kérdésem a következö lenne, hogy a bánatos szöszenetbe kell aztat cserélni.
Odáig eljutotam hogy kormányöszekötö gömbfej ki van ütve trapéz gömbfej ki van szedve, nyereg lent van tárcsa lent van féltengely anya leszedve (nem volt kispályás müvelet, annak aki még nem látott ilyen biztosítós anyát), féltengely még nincs kint, de nem sok hiányzik hozzá.
felülröl nézve én látok 1db önzáró anyát ha azt leszedem nem fog szétugrani a spirál rugó? nem szeretném ha eltalálna
Mi a fenének kellett a féltengelyanyát bántani?
Amit meg kell oldani a gólyaláb cseréhez az a gólyaláb csonkállványba illeszkedő részén levő csavar (ami bele tud törni, ilyenkor kell a csonkállványt is kivenni), a motortérben a gólyaláb tetején levő anya, a függőleges stabpálca felső része (ami a gólyalábon van), illetve ugyanitt a gólyaláb másik oldaláról leszedni a fékcsövet és egyéb köcöléket - ha van.
Rugóösszehúzó fel, és aztán mehet, amit GinJoy írt: ék a csonkállványba, és ki is jön (esetleges kis rásegítéssel) a gólyaláb.
Aztán lehet szétszedni, cserélni, akármi.
Mondjuk most már hiába írom, ha megoldottátok a cserét
.
Idézetet írta: Janny - 2012.06.17 vasárnap, 19:29:15
(Az új rugónál figyelj, hogy a tiédhez való legyen. 1,6-1,8-2,0 benzinesé ugyanaz, 1,8TD keményebb, 2,5 V6 meg azt hiszem még keményebb. Szóval ha nem jót raksz bele, rendellenesen megemelkedik az orra.)
Ja, tapasztaltam. De az én példám alapján kaki a Unix rendszere, mert 1.8i autóhoz adtak dízelbe való rugót (ezért meredezik a kocsi eleje
). És én most már ki nem cserélem!
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 10:43:59 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.06.18 hétfő, 10:38:06
Mi a fenének kellett a féltengelyanyát bántani?
Amit meg kell oldani a gólyaláb cseréhez az a gólyaláb csonkállványba illeszkedő részén levő csavar (ami bele tud törni, ilyenkor kell a csonkállványt is kivenni), a motortérben a gólyaláb tetején levő anya, a függőleges stabpálca felső része (ami a gólyalábon van), illetve ugyanitt a gólyaláb másik oldaláról leszedni a fékcsövet és egyéb köcöléket - ha van.
Rugóösszehúzó fel, és aztán mehet, amit GinJoy írt: ék a csonkállványba, és ki is jön (esetleges kis rásegítéssel) a gólyaláb.
Aztán lehet szétszedni, cserélni, akármi.
Mondjuk most már hiába írom, ha megoldottátok a cserét
.
Ja, tapasztaltam. De az én példám alapján kaki a Unix rendszere, mert 1.8i autóhoz adtak dízelbe való rugót (ezért meredezik a kocsi eleje
). És én most már ki nem cserélem!
Mostmár mindegy szerencsére volt itthon tarcsiba new anyóca.
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 13:03:11 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.18 hétfő, 10:14:15
Jólvan na én buszokat szoktam szerelni és oda mindig kell az 5 kilós
Na, akkor ezért hoznak vissza ennyi futóművet garanciába hozzánk (Rába Futómű KFT), mert 5 kilós kalapáccsal szerelitek azt, amit mi féltve, óvatoskodva Loctitozva nyomatékrahúzva szépen összerakunk.
Aztán sorban jönnek vissza a Credók alól, hogy eltört az ABS gerjesztőgyűrű, meg hasonló finomságok.
Óvatosan a kínai-török-francia öntvénnyel, könnyen törik!
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 16:55:35 »
Idézetet írta: Janny - 2012.06.18 hétfő, 13:03:11
Na, akkor ezért hoznak vissza ennyi futóművet garanciába hozzánk (Rába Futómű KFT), mert 5 kilós kalapáccsal szerelitek azt, amit mi féltve, óvatoskodva Loctitozva nyomatékrahúzva szépen összerakunk.
Aztán sorban jönnek vissza a Credók alól, hogy eltört az ABS gerjesztőgyűrű, meg hasonló finomságok.
Óvatosan a kínai-török-francia öntvénnyel, könnyen törik!
Én nékem csak 200,400,Vólvohóz van közöm az utobihóz elég a 2 kilós
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2012.06.19 kedd, 15:12:38 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.18 hétfő, 16:55:35
Én nékem csak 200,400,Vólvohóz van közöm az utobihóz elég a 2 kilós
Jól van, Volvók, Scaniák vevői reklamációit nem ki kezeljük. (Mi azok a buszok/teherautók alá csak a mellső kovácsolt tengelytestet, tengelycsuklókat, meg esetleg az ezek kettő kombinációjából adódó szerelt egységet gyártjuk, esetleg a guruló "C" tengelyt. Azok meg bírják a kalapálást. De azért óvatosan tényleg!
)
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2012.06.19 kedd, 17:30:36 »
Idézetet írta: Janny - 2012.06.19 kedd, 15:12:38
Jól van, Volvók, Scaniák vevői reklamációit nem ki kezeljük. (Mi azok a buszok/teherautók alá csak a mellső kovácsolt tengelytestet, tengelycsuklókat, meg esetleg az ezek kettő kombinációjából adódó szerelt egységet gyártjuk, esetleg a guruló "C" tengelyt. Azok meg bírják a kalapálást. De azért óvatosan tényleg!
)
Mármint a szabadon futó, királycsapos C tengelyre gondolsz?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2012.06.19 kedd, 17:58:58 »
Tegnap nekem is eltört a rugóm, és belemart a futófelületbe. Mindez a Bogdáni út közepén. Max emelve lehett volna vinni az autót. ÍGy maradt a helyszíni szerelés.
Hívtam egy ismerőst, aki már csinált ilyet. Hazaugrottunk a bontott gólyalábért, meg a szerszámokért. És ott helyben cseréltük. De se féket, se agyat, se nagy anyát nem szedtünk le. Gólyalábat kivettük a csonakállványból, úgy hogy buktattuk a lengőkart lefelé, amíg ki nem jött a gólyaláb a helyéről. Oszt visszafele ugyanez. (a metódus mint amit Hegegabi leírt, csak a rugóösszehúzós mutatványt hagytuk ki) Kb 1,5 óra volt, amiben egy erős fél óra volt, mire a bontott gólyalábról leszedtük a csonkaállványt.
Kiderült, hogy a tetején is el volt törve a rugó.
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2012.06.19 kedd, 18:27:29 »
Idézetet írta: Ferqo - 2012.06.19 kedd, 17:58:58
Tegnap nekem is eltört a rugóm, és belemart a futófelületbe. Mindez a Bogdáni út közepén. Max emelve lehett volna vinni az autót. ÍGy maradt a helyszíni szerelés.
Hívtam egy ismerőst, aki már csinált ilyet. Hazaugrottunk a bontott gólyalábért, meg a szerszámokért. És ott helyben cseréltük. De se féket, se agyat, se nagy anyát nem szedtünk le. Gólyalábat kivettük a csonakállványból, úgy hogy buktattuk a lengőkart lefelé, amíg ki nem jött a gólyaláb a helyéről. Oszt visszafele ugyanez. (a metódus mint amit Hegegabi leírt, csak a rugóösszehúzós mutatványt hagytuk ki) Kb 1,5 óra volt, amiben egy erős fél óra volt, mire a bontott gólyalábról leszedtük a csonkaállványt.
Kiderült, hogy a tetején is el volt törve a rugó.
Üdv
A nehéz helyzetben van a gyors megoldás.
De szerencsédre neked ott volt a komplett golyaláb.
Én nekem is már rég össze lenne rakva csak kell valahonan egy rugó összehuzót szereznem.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2012.06.19 kedd, 20:07:32 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.19 kedd, 18:27:29
A nehéz helyzetben van a gyors megoldás.
De szerencsédre neked ott volt a komplett golyaláb.
Én nekem is már rég össze lenne rakva csak kell valahonan egy rugó összehuzót szereznem.
Kb március óta tudom, hogy el van törve. Azóta kerestem rugót, meg filóztam, hogy bontott gólyaláb vagy új utángyártott rugó párban.
Végül maradt a bontott, és ráér alapon a múlthéten csütörtökön hozta el Apám Durexx-től. A hétvégén gondoltam összerakom, de a "gyerek közbeszólt", lebetegedett, 2 nap János kórház átalakította a programot. Olyannyira, hogy valszeg az oda-vissza rohangálás át a Rózsadombon, a xar kátyus, dimbes dombos utak, és a nem túl lassú tempó abszolút hozzájárult a rugó gumihoz való közeledéséhez, és végül hétfőn beleért.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2012.06.20 szerda, 09:36:17 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.19 kedd, 18:27:29
A nehéz helyzetben van a gyors megoldás.
De szerencsédre neked ott volt a komplett golyaláb.
Én nekem is már rég össze lenne rakva csak kell valahonan egy rugó összehuzót szereznem.
Kell venni egyet. Kb 2-3000Ft.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2012.06.20 szerda, 10:11:02 »
Idézetet írta: Viló - 2012.06.20 szerda, 09:36:17
Kell venni egyet. Kb 2-3000Ft.
nem célszerű inkább kettőt venni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2012.06.20 szerda, 10:46:08 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.20 szerda, 10:11:02
nem célszerű inkább kettőt venni?
1
pár
= 2 db
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2012.06.20 szerda, 10:58:51 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.06.20 szerda, 10:46:08
1
pár
= 2 db
mennyiségi egységről szó sem volt, tehát alapesetben 1 darabról beszélünk
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:02:44 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.20 szerda, 10:58:51
mennyiségi egységről szó sem volt, tehát alapesetben 1 darabról beszélünk
Ha már nem volt szó a mennyiségi egységről, akkor akár lehetne méter is, nem?
Vagy Joule, netán Liter.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:48:17 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.06.20 szerda, 12:02:44
Ha már nem volt szó a mennyiségi egységről, akkor akár lehetne méter is, nem?
Vagy Joule, netán Liter.
...vagy vadászkutya. De ha ügyes vagy eggyel is meg tudod csinálni.
A pontosság kedvéért vegyen egy rugóösszehúzó készletet.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:50:38 »
Idézetet írta: Viló - 2012.06.20 szerda, 12:48:17
...vagy vadászkutya. De ha ügyes vagy eggyel is meg tudod csinálni.
A pontosság kedvéért vegyen egy rugóösszehúzó készletet.
én is egyet használok, a másikat tönkretettem
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:53:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.20 szerda, 12:50:38
én is egyet használok, a másikat tönkretettem
Akkor te nagy király vagy!
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:02:04 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.06.20 szerda, 12:02:44
Ha már nem volt szó a mennyiségi egységről, akkor akár lehetne méter is, nem?
Vagy Joule, netán Liter.
Vagy LóHosszPerNégyzetCanderel......
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:03:13 »
Idézetet írta: Viló - 2012.06.20 szerda, 12:53:57
Akkor te nagy király vagy!
más is mondta már, de azért köszi, jól esik az elismerés
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2012.06.20 szerda, 19:12:27 »
Idézetet írta: Viló - 2012.06.20 szerda, 09:36:17
Kell venni egyet. Kb 2-3000Ft.
Nha holnap el kezdem öszerakni az autótt, meg van a két new rugó, a rugó összehuzó, 2db új kutyacsont, a töbinek semmi baja.
Elméletileg ha jól néztem és elmélkedtem akkor a kutyacsont az csak a stabilizátornak a vége hogy ne lógjon ott olyan csúnyán,
vagy szolgál valami más célt is?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 13:30:28 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.20 szerda, 19:12:27
Elméletileg ha jól néztem és elmélkedtem akkor a kutyacsont az csak a stabilizátornak a vége hogy ne lógjon ott olyan csúnyán,
vagy szolgál valami más célt is?
Ezt most nem értem. A kutyacsont a stabilizátor.
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 16:47:02 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2012.06.21 csütörtök, 13:30:28
Ezt most nem értem. A kutyacsont a stabilizátor.
A kutyacsont az a keresztstabilizátor függőleges tartója.
Igazából a keresztstabilizátor a stabilizátor.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 16:52:03 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.06.21 csütörtök, 16:47:02
A kutyacsont az a keresztstabilizátor függőleges tartója.
Igazából a keresztstabilizátor a stabilizátor.
Hát,valamivel rögzíteni kell a futóműhöz,különben csak egy értelmetlen vasdarab lenne...
Naplózva
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 21:58:26 »
Halli èrdeklödnék hol èrdemes lengő kart venni
sajna mindig szét megy a szilentem
egy vizsga idöszakot se birki
tudom lehet különis kapni de igy nemkel szenvedni+ hamarab kész
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 22:21:57 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.06.21 csütörtök, 21:58:26
Halli èrdeklödnék hol èrdemes lengő kart venni
sajna mindig szét megy a szilentem
egy vizsga idöszakot se birki
tudom lehet különis kapni de igy nemkel szenvedni+ hamarab kész
meg elképzelhető az is, hogy van valami nyűgje és amiatt megy szét a szilent
futóműves látta már?
Naplózva
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2012.06.22 péntek, 08:50:53 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.21 csütörtök, 22:21:57
meg elképzelhető az is, hogy van valami nyűgje és amiatt megy szét a szilent
futóműves látta már
Igen láta. lehet nemtesz jot neki ültetés meg a 17-es. felni
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2012.06.22 péntek, 09:10:11 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.06.22 péntek, 08:50:53
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.21 csütörtök, 22:21:57
Igen láta. lehet nemtesz jot neki ültetés meg a 17-es. felni
Lehet? Biztos.
A FoMoCo áttervezte az egész futóművet a 17-es felni és az ültetés felrakása előtt (ST200).
Más lengőkarok kellenek a nagyobb terheléshez, amihez pedig eltérő formájú bölcsőt kellett készíteni.
Természetes, hogy a gyári (max. 16", ültetés nélkül) lengőkar nem bírja a tervezetten felüli terhelést.
Naplózva
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2012.06.22 péntek, 09:27:49 »
Idézetet írta: drof - 2012.06.22 péntek, 09:10:11
Lehet? Biztos.
A FoMoCo áttervezte az egész futóművet a 17-es felni és az ültetés felrakása előtt (ST200).
Más lengőkarok kellenek a nagyobb terheléshez, amihez pedig eltérő formájú bölcsőt kellett készíteni.
Természetes, hogy a gyári (max. 16", ültetés nélkül) lengőkar nem bírja a tervezetten felüli terhelést.
értem:) de a 14 es kerekeknél se birta. ültetés V6-bol van kiszedve és ugyan onan vetem nekiis a lengökart
de már a ujan lehet látni a repedést
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2012.07.18 szerda, 18:52:52 »
Segítséget kérnék, '98 1.8 TD Turnier (gyári 14")- ra 15-ös ET 52.5 Focus felnit fel lehet-e rakni 195/60-as gumival?
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2012.07.18 szerda, 19:40:34 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.07.18 szerda, 18:52:52
Segítséget kérnék, '98 1.8 TD Turnier (gyári 14")- ra 15-ös ET 52.5 Focus felnit fel lehet-e rakni 195/60-as gumival?
fel. kissé keskenyebb lesz a nyomtáv(pár mm)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 17:19:40 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.07.18 szerda, 18:52:52
Segítséget kérnék, '98 1.8 TD Turnier (gyári 14")- ra 15-ös ET 52.5 Focus felnit fel lehet-e rakni 195/60-as gumival?
Fel, ahogy GinJoy is írta, bár én már a 4x-es ET-t is beesettnek találom. Persze ez az én gondom.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2012.07.24 kedd, 07:52:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.07.18 szerda, 19:40:34
fel. kissé keskenyebb lesz a nyomtáv(pár mm)
Egész pontosan 3 + 3mm-el lesz keskenyebb feltéve ha a felnik egyforma szélesek.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
LogoutX
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2012.07.24 kedd, 21:20:48 »
Sziasztok!
Jómúltkor szerettem volna futóművet állíttatni BP-n, de akkor csak irreálisan drága ajánlatokat kaptam. Most találtam egy helyet:
F1 Gumiszerviz Kft
1163 Budapest, Újszász utca 1-3. ( Örsön túl, kifele a Kerepesin)
5500Ft volt, csak az elsőt kellett állítani. Precízek voltak, és a műhely is rendezett volt, szóval tudom ajánlani másoknak is.
Üdv:
Logoutx
Naplózva
MK II 2.0 Zetec
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2012.07.25 szerda, 08:09:14 »
Idézetet írta: LogoutX - 2012.07.24 kedd, 21:20:48
Sziasztok!
Jómúltkor szerettem volna futóművet állíttatni BP-n, de akkor csak irreálisan drága ajánlatokat kaptam. Most találtam egy helyet:
F1 Gumiszerviz Kft
1163 Budapest, Újszász utca 1-3. ( Örsön túl, kifele a Kerepesin)
5500Ft volt, csak az elsőt kellett állítani. Precízek voltak, és a műhely is rendezett volt, szóval tudom ajánlani másoknak is.
Üdv:
Logoutx
Nálunk 5600 a legdrágább hely.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
LogoutX
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2012.07.25 szerda, 09:33:12 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.25 szerda, 08:09:14
Nálunk 5600 a legdrágább hely.
Az én alternatívám is 4700 minusz kedvezmény (és az ellenőrzés ingyenes ha nem nyúlnak hozzá), de BP-n a lenti volt a legkedvezőbb amit találtam.
Naplózva
MK II 2.0 Zetec
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2012.07.28 szombat, 19:21:51 »
Hali!
Oldalanként a hátsó futóműben hány darab lengőkar szilent van? Unix háromfajtát hoz. Picit kopog a hátulja, stabszilentek voltak cserélve már.... 4ajtós.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
lovi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 09:04:19 »
, kérdésem az lenne, hogy 17" kereke kinek mekkora gumival van fent? Vagy esetleg vkinek nins fent 18"-sa?:$
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 09:35:17 »
Idézetet írta: lovi - 2012.07.29 vasárnap, 09:04:19
, kérdésem az lenne, hogy 17" kereke kinek mekkora gumival van fent? Vagy esetleg vkinek nins fent 18"-sa?:$
hát az ültetőrugóidhoz nagyon peres kell, mert belelóg az ívekbe hátul, ja és ne nagyon pakolj a kocsiba
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
33
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ