Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 00:08:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2310814 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5800 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:36:59 »

Tempomat utolsó felvonás: megjött a 4-érintkezős pedálkapcsoló, beraktam a helyére (meg akkor már a műszerfalba is egy izzót), ééés: tádámmmm! Van tempomat Cheesy Mégegyszer kösz a tippeket meg a segítséget mindenkinek!  worship

 
Király! Ezért mondtuk hogy nagy baj nem lehet. Használd egészséggel! Nagyon hasznos kis extra.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5801 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:03:53 »

ez sem rossz, ezenvmárvgondolkodtan. Itt igazából az a kérdés hovavan kötve.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5802 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:16:31 »

Szia ANDYA

A Kertész u.-i generátor felújítással kapcsolatban kérdezném h, a felújításra van-e valamiféle
fórumos kedvezmény??? Huh?
Vagy csak a 115A-ra
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #5803 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:51:14 »

Itt igazából az a kérdés hovavan kötve.

A lábtérvilágításra.
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5804 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:05:44 »

A lábtérvilágításra.
Erre igazán kíváncsi lennék. Mármint a megvalósításra.
Tudtommal a beltér világításért vagy csak a vezetőoldali ajtó, vagy a maradék 3 együtt felelős. Tehát, ha azokra a kapcsolókra kötöd a kilépővilágítást, amik a lábtér és beltér világítást vezérlik, akkor a következő játszódik le:
- ha BE ajtót nyitod, akkor világít BE kilépőfény.
- ha JE ajtót nyitod, akkor világít a JE, JH, BH kilépőfény
- ha JH ajtót nyitod, akkor világít a JE, JH, BH kilépőfény
- ha BH ajtót nyitod, akkor világít a JE, JH, BH kilépőfény

Ráadásul ha több wattos izzót használsz megvilágításként, az megzavarja a rendszert, központi bezárás után felkapcsolva marad a beltérvilágítás, leszívja az akksit - tapasztaltam.
Így én egyéb megoldásokat kerestem és alkalmaztam.
De tényleg kíváncsi lennék erre az emblémás megvilágítás bekötésének a kivitelezésére. Hátha tudnék tanulni belőle.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5805 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 23:11:35 »

Szia ANDYA

A Kertész u.-i generátor felújítással kapcsolatban kérdezném h, a felújításra van-e valamiféle
fórumos kedvezmény??? Huh?
Vagy csak a 115A-ra

Van egy sanda gyanúm, hogy ez az üzenet kissé elvétette a célt Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #5806 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:52:43 »

Erre igazán kíváncsi lennék. Mármint a megvalósításra.
Tudtommal a beltér világításért vagy csak a vezetőoldali ajtó, vagy a maradék 3 együtt felelős. Tehát, ha azokra a kapcsolókra kötöd a kilépővilágítást, amik a lábtér és beltér világítást vezérlik, akkor a következő játszódik le:
- ha BE ajtót nyitod, akkor világít BE kilépőfény.
- ha JE ajtót nyitod, akkor világít a JE, JH, BH kilépőfény
- ha JH ajtót nyitod, akkor világít a JE, JH, BH kilépőfény
- ha BH ajtót nyitod, akkor világít a JE, JH, BH kilépőfény

Ráadásul ha több wattos izzót használsz megvilágításként, az megzavarja a rendszert, központi bezárás után felkapcsolva marad a beltérvilágítás, leszívja az akksit - tapasztaltam.
Így én egyéb megoldásokat kerestem és alkalmaztam.
De tényleg kíváncsi lennék erre az emblémás megvilágítás bekötésének a kivitelezésére. Hátha tudnék tanulni belőle.

Üdv, HegeGabi.

Pü-ben. Üdv
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5807 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:44:40 »

Pü-ben. Üdv
Ha nem gond, akkor itt társalogjunk róla, hátha más is hasznát veszi :-).

Szia! Én már évekkel ezelőtt átvittem a lábtérvilágításról a feszültséget mind a négy ajtóba. Lábtérvilágítás foglalatok vezetékeire kötve párhuzamosan (jobb és bal oldal) - ajtók gumiátvezetőibe fűzve, a csatlakozók üres lyukain átvezetve. Eddig zöld LED-ek voltak a "kilépőfény". Nemrég láttam a mostani LED-projektort. Kicseréltem a zöld LED-eket ilyenekre.
A kérdésed miatt - na meg a saját megnyugtatásomra - megnéztem a lábtérvilágítás vezérlését. Nálam bármelyik ajtó kapcsolja.
Tudom, hogy nem bonyilítottam túl a dolgot, nem a kapcsolókkal variálgattam, ezért mind a négy "kilépőfény" egyszerre világít bármelyik ajtó nyitásakor. A csukott ajtónál nem látszik.
A beltér és lábtérvilágítás szintén LED. A kikapcsolási késleltetés 10 mp.
Üdv. J. Tibor
Szia!
Jó ötlet, először én is így próbálkoztam. Csak én úgy, hogy az oszlopokban levő nyitáskapcsolót csapoltam meg, mint testet (mondjuk lehet, hogy ez volt a probléma).
12V-ot szereztem, beépítettem az izzós lámpafoglalatot, majd a testet levittem az oszlopi kapcsolóhoz. Megcsináltam mind a 4 ajtó esetében. Szépen működött is, azt leszámítva, hogy a bal első ajtó külön világított, ha csak azt nyitottam. A többi ajtó viszont egymást is vezérelte, és ez zavart engem, még ha nem is látszott annyira.
Ráadásul előjött a másik probléma, ha távirányítóval bezártam a kocsit, akkor felkapcsolt a beltér világítás. Nem tudom, miért, lehet, hogy az utólagos riasztó is közrejátszott. Erre akkor jöttem rá, mikor reggel bikázni kellett a kocsit, és szerencsére aznap este későn jöttünk haza, akkor láttam, hogy felkapcsol. Különben agyalhattam volna, hogy mi szipkázza az akkut :-).
És ha már előjött ez a hiba, akkor kipróbáltam, amit amúgy is akartam, izzó helyet ledes lámpát raktam bele. Érdekes, akkor nem kapcsolódott fel bezárás után a beltér világítás. Biztos valami ellenállást mér, és nem tetszett neki az izzó értéke. Ráadásnak nálam két izzó is van ajtónként (kilépő- és végzár fény).
Ekkor jött az ötlet, hogy külön kapcsoló az oszlopokba mindegyik ajtó lámpájának. De sajna a B oszlopokban nincs hely még egy kapcsolónak. Nem maradt más, kapcsolót kellett hekkelni.
Így most már mindegyik ajtónak külön van kapcsolva a kilépő világítása, és a rendszerbe sem szól bele az ellenállásuk - biztos ami biztos, még ha ledes lámpával nem is lenne gond.
Nem kis munka, de nekem megfelelt.

Lehet, hogy nálad azért nincs probléma, mert te már a vezérelt izzótól vettél delejt, nem pedig a test általi vezérléstől. Ennek utána fogok járni a TISokosban. Viszont így nem tudod megoldani az ajtónkénti világítást Cheesy. Nekem a hátsó lábtér világítás is csak az kapcsolódik fel, amelyik ajtót nyitod Grin.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5808 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 11:35:18 »

Ha nem gond, akkor itt társalogjunk róla, hátha más is hasznát veszi :-).
...


Lehet h volt már ilyen kérdés, de:
gyárilag volt rendelhető ilyen extra h kilépőfény? Próbálom majdnem fullextrára felhúzni a járgányt, viszont csak gyári megoldásokkal. Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5809 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 15:32:18 »

gyárilag volt rendelhető ilyen extra h kilépőfény?
Igen. Mk3 és Mk4 esetében.
Meg Scorpio esetében. Meg Granadánál is. Ezek amiket én tudok, lehet, hogy van más is.

Viszont hogy rendesen válaszoljak is, Mk2 és Mk1 esetében én nem tudok arról, hogy ez gyári fícsőr lenne. Cheesy
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5810 Dátum: 2014.03.21 péntek, 09:53:37 »

Igen. Mk3 és Mk4 esetében.
Meg Scorpio esetében. Meg Granadánál is. Ezek amiket én tudok, lehet, hogy van más is.

Viszont hogy rendesen válaszoljak is, Mk2 és Mk1 esetében én nem tudok arról, hogy ez gyári fícsőr lenne. Cheesy

Hmm. Akkor inkább kihagyom, bármilyen gizda is lenne Cheesy Kilincsvilágítás is elég lesz Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Guffancs
Vendég
« Új hozzászólás #5811 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 11:25:09 »

Gyári ford navigáció 1 din es 6 os cd váltóval eladó! irány ár 12 ezer ft.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5812 Dátum: 2014.03.29 szombat, 13:00:32 »

Na jó, ez lehet kicsit banális lesz, de:
Hogy kell a TIS-t használni?  Huh? AWS-en gondolkodok, aztán próbálnék rájönni, hogy mennyire van hozzá bekábelezve gyárilag a járgány, ill. hogy a ledugózott csatlakozók pontosan hova valók (hűtővíz tartály szintjelzőhöz pl. ott van a csatlakozó, de túl rövid, kéne még 15 centi hogy elérjen a helyére, viszont a megfelelő közelségben meg van egy másik csatlakozó, de az meg az íves végű, gondolom az jönne a szélvédőmosó tartály szintjelzőhöz), és hogy gondoltam megnézem a TIS-ben, de mondjuk ezeket pont nem találom. Olyanok megvannak, hogy rajzok jelölésekkel (pl. teljes műszerfal kábelekkel meg csatlakozókkal, mindegyikhez odaírva h mi a csatlakozó neve, de aztán meg hogy jutok el oda, hogy az adott csatlakozó közelebbről hogy néz ki, milyen színű kábelek mennek bele, vagy hogy egyáltalán mire való...) Szóval el vagyok veszve, szükségem lenne egy kis felhomályosításra. Van esetleg valakinek valami használható howto leírása, vagy valaki elérhető közelségben rendelkezik-e pár perc szabadidővel ilyen célra? help
Előre is hálás köszönet!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5813 Dátum: 2014.03.29 szombat, 19:01:00 »

Na jó, ez lehet kicsit banális lesz, de:
Hogy kell a TIS-t használni?  Huh? AWS-en gondolkodok, aztán próbálnék rájönni, hogy mennyire van hozzá bekábelezve gyárilag a járgány, ill. hogy a ledugózott csatlakozók pontosan hova valók (hűtővíz tartály szintjelzőhöz pl. ott van a csatlakozó, de túl rövid, kéne még 15 centi hogy elérjen a helyére, viszont a megfelelő közelségben meg van egy másik csatlakozó, de az meg az íves végű, gondolom az jönne a szélvédőmosó tartály szintjelzőhöz), és hogy gondoltam megnézem a TIS-ben, de mondjuk ezeket pont nem találom. Olyanok megvannak, hogy rajzok jelölésekkel (pl. teljes műszerfal kábelekkel meg csatlakozókkal, mindegyikhez odaírva h mi a csatlakozó neve, de aztán meg hogy jutok el oda, hogy az adott csatlakozó közelebbről hogy néz ki, milyen színű kábelek mennek bele, vagy hogy egyáltalán mire való...) Szóval el vagyok veszve, szükségem lenne egy kis felhomályosításra. Van esetleg valakinek valami használható howto leírása, vagy valaki elérhető közelségben rendelkezik-e pár perc szabadidővel ilyen célra? help
Előre is hálás köszönet!
Hi!
Mi az elérhető közelség? Ugyanis a te profilodban sincs kitöltve a lakhely nyes, így nehéz bármit is mondania bárkinek.
Ha megvan a megfelelő rajz az alkatrészekkel és csatijaival, akkor klikk a csatiszámra, akkor - legtöbbször - kapsz egy rajzot, hogy hol is van a csati helyileg az autóban, illetve a rajz feletti szövegre (show? most hirtelen nem emlékszem) klikkelve megmutatja a csati formáját és kábelszíneit - nem mindegyiknél.

A szélvédő mosó tartály szintjelzőjének a csatija ott van lent a tartály motor mellett - már ha van - és nem a fényszóró mögött.

Egyéb?

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5814 Dátum: 2014.03.29 szombat, 19:48:25 »

Hi!
Mi az elérhető közelség? Ugyanis a te profilodban sincs kitöltve a lakhely nyes, így nehéz bármit is mondania bárkinek.
Ha megvan a megfelelő rajz az alkatrészekkel és csatijaival, akkor klikk a csatiszámra, akkor - legtöbbször - kapsz egy rajzot, hogy hol is van a csati helyileg az autóban, illetve a rajz feletti szövegre (show? most hirtelen nem emlékszem) klikkelve megmutatja a csati formáját és kábelszíneit - nem mindegyiknél.

A szélvédő mosó tartály szintjelzőjének a csatija ott van lent a tartály motor mellett - már ha van - és nem a fényszóró mögött.

Egyéb?

Üdv, HegeGabi.

Tűrhetetlen lazaság ez részemről, azt hittem múltkor már beírtam azt is.. xD Bp. elsődlegesen ami közel van, a másik meg Dunaújváros. A sematikus kapcsolási rajzoknál még mondjuk tudok is kattintani a csatlakozók nevére, jó esetben tényleg előjön valami hasznos, rossz esetben meg egy kép, amin mondjuk a full műszerfal megvan rajzolva (mintha ránéznél szemből és a körvonalait, meg a fontosabb dolgokat belerajzolnád), és ott a kismillió csatlakozó, de azon meg már ugye nem lehet kattintani semmitse, látni meg még kevesebbet. Pedig onnan de könnyű lenne navigálni Smiley
A csatlakozót akkor meg tényleg nemtom mi lehet, formája alapján pont a hűtővíz szintjelzőjére menne rá. Esetleg még arra tudok gondolni, hogy ablakmosó szintvisszajelző, vagy a fényszórómosóhoz lenne köze..? Két kábel megy bele: fekete, és egy fehér/rózsaszín(vagy piros vagy narancssárga, nemtom.. meg van már fakulva). Erre is rákeresnék a TIS-ben, de lövésem sincs merre lehet benne Cheesy
Mi lehet még ott ez a két csatlakozó? Csomó minden szutyok be van gyárilag építve, digitklíma, fedkomp. (hőmérő mint tipp kilőve, az működik). Nincs fényszórómosó, nincs AWS.. talán ezeknek lehet valamije.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5815 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:30:14 »

Tűrhetetlen lazaság ez részemről, azt hittem múltkor már beírtam azt is.. xD Bp. elsődlegesen ami közel van, a másik meg Dunaújváros. A sematikus kapcsolási rajzoknál még mondjuk tudok is kattintani a csatlakozók nevére, jó esetben tényleg előjön valami hasznos, rossz esetben meg egy kép, amin mondjuk a full műszerfal megvan rajzolva (mintha ránéznél szemből és a körvonalait, meg a fontosabb dolgokat belerajzolnád), és ott a kismillió csatlakozó, de azon meg már ugye nem lehet kattintani semmitse, látni meg még kevesebbet. Pedig onnan de könnyű lenne navigálni Smiley
A csatlakozót akkor meg tényleg nemtom mi lehet, formája alapján pont a hűtővíz szintjelzőjére menne rá. Esetleg még arra tudok gondolni, hogy ablakmosó szintvisszajelző, vagy a fényszórómosóhoz lenne köze..? Két kábel megy bele: fekete, és egy fehér/rózsaszín(vagy piros vagy narancssárga, nemtom.. meg van már fakulva). Erre is rákeresnék a TIS-ben, de lövésem sincs merre lehet benne Cheesy
Mi lehet még ott ez a két csatlakozó? Csomó minden szutyok be van gyárilag építve, digitklíma, fedkomp. (hőmérő mint tipp kilőve, az működik). Nincs fényszórómosó, nincs AWS.. talán ezeknek lehet valamije.
Grin
Én Dunakeszin töltöm napjaim nem munkával telő részét Cheesy, ha gondolod, hétvégén eltekereghetsz erre.
Vagy ha nincs messze a Pólus, pénteken biztos lesz ott valaki a minitalin, aki fog segíteni Cheesy.

Sematikus kapcsrajzon a csatiszámra - C828 - klikkelve megjelenik a rajz (ez a jobbik eset, mert van, hogy nem jelenik meg semmi), amin látni a csati helyét, illetve egy szöveg: Connector View. Erre klikkelve megjelenik a formája és kábelszínei (ez sincs mindegyik csati esetén).

Mivel én nem látom, hogy hol is van a motortérben a keresett csatlakozó, így nincs ötletem honnan elindulni. Kéne kép, vagy szemrevétel.

Most nézem, hogy 2000-es évjáratban nincs AWS gyárilag - és eszembe is jutott, hogy mk2 említette is még anno.
... AWS-en gondolkodok, aztán próbálnék rájönni, hogy mennyire van hozzá bekábelezve gyárilag a járgány, ...
Tehát visszatérve erre a feltett kérdésre, azt kell, hogy mondjam, a 2000-es évjáratú autód semennyire sincs előkészítve az AWS-re. Olyannyira, hogy a TIS-ben sincs szó róla '99-2000 évjárat szekcióban.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5816 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:16:21 »

Grin
Én Dunakeszin töltöm napjaim nem munkával telő részét Cheesy, ha gondolod, hétvégén eltekereghetsz erre.
Vagy ha nincs messze a Pólus, pénteken biztos lesz ott valaki a minitalin, aki fog segíteni Cheesy.

...

Most nézem, hogy 2000-es évjáratban nincs AWS gyárilag - és eszembe is jutott, hogy mk2 említette is még anno.Tehát visszatérve erre a feltett kérdésre, azt kell, hogy mondjam, a 2000-es évjáratú autód semennyire sincs előkészítve az AWS-re. Olyannyira, hogy a TIS-ben sincs szó róla '99-2000 évjárat szekcióban.

Amanóba. Akkor asszem AWS-t skippeljük Cheesy A következő hét még elég bizonytalan, meglátjuk eljutok-e feléd, vagy az összeröffenésre Smiley Végigtekertem a csatlakozókról szóló szekciót, hát annak alapján a fényszórómosó szivattyúnak lehet ez a csatlakozója. Vagy ha az nem, akkor valami nappali menetfény.. Holnap igyekszem pár használható képet lőni róla Smiley
Bár azért gyanús, hogy ír egy Ice warning sensor-t (Warning devices, with trip computer fejezet). A fedkompban ilyennel még nem találkoztam, pedig a trip computer elvileg az lenne.. Van abban elrejtve valami jégre figyelmeztetés, vagy ez most akkor mégis valami AWS-szerűség lenne? Omg.. de bonyolúúúútttt!!   buck2
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.29 szombat, 21:30:19 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5817 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 10:51:20 »

Amanóba. Akkor asszem AWS-t skippeljük Cheesy A következő hét még elég bizonytalan, meglátjuk eljutok-e feléd, vagy az összeröffenésre Smiley Végigtekertem a csatlakozókról szóló szekciót, hát annak alapján a fényszórómosó szivattyúnak lehet ez a csatlakozója. Vagy ha az nem, akkor valami nappali menetfény.. Holnap igyekszem pár használható képet lőni róla Smiley
Bár azért gyanús, hogy ír egy Ice warning sensor-t (Warning devices, with trip computer fejezet). A fedkompban ilyennel még nem találkoztam, pedig a trip computer elvileg az lenne.. Van abban elrejtve valami jégre figyelmeztetés, vagy ez most akkor mégis valami AWS-szerűség lenne? Omg.. de bonyolúúúútttt!!   buck2
Fedkompban van hőmérséklet kijelzés.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5818 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 17:13:01 »

Fedkompban van hőmérséklet kijelzés.


Az AWS-ben csak annyi a hőmérséklet kijelzés, hogy +4°C és 0°C között a sárga hópelyhecske világít, 0°C alatt a piros. De érdemi hőfok kijelzés a tripben van. Bár a jeladója egy.
Naplózva
Zyz001
Vendég
« Új hozzászólás #5819 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 08:04:26 »

Tisztelt Guruk!

V6-os 1999-es kocsimnak hunyorog a világítása alapjáraton. Mi lehet az oka?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5820 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 09:57:42 »

Tisztelt Guruk!

V6-os 1999-es kocsimnak hunyorog a világítása alapjáraton. Mi lehet az oka?
Feszültség szabályzó, mérd meg a töltést, hogy rendben van e.
Naplózva
Zyz001
Vendég
« Új hozzászólás #5821 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:21:40 »

Feszültség szabályzó, mérd meg a töltést, hogy rendben van e.

Köszönöm, megnézetem
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5822 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 16:34:23 »

Köszönöm, megnézetem
Szívesen. de még akkor is csinálja a vibrálást a lámpa, amikor jó a töltés, sajnos szerintem pont a fesszabályzó működése látszik a lámpán, ahogy szabályozgat.
Nekem egy éve ilyen, akkor tönkrement a gyári fesszabályzó és csak utángyártott létezik a V6 generátorhoz és az került fel az enyémre is és azóta csinálja. szomoru1
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5823 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 13:45:14 »

Helló, sziasztok!

Nem megy a klímám. Kellene hallanom,hogy bekapcsol?
Csak annyit látok,hogy az zöld visszajelző a bekapcsoló gombon világít.

Köszönöm!
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5824 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 14:33:14 »

Helló, sziasztok!

Nem megy a klímám. Kellene hallanom,hogy bekapcsol?
Csak annyit látok,hogy az zöld visszajelző a bekapcsoló gombon világít.

Köszönöm!



A klímakompresszor kuplungjának van hangja amikor kapcsolja a hajtást. A kapcsoló LED-je csak a kapcsoló állapotát jelzi vissza, semmi mást. Lényeges még tudni hogy az autó manuális vagy digitklímás-e. Nem ismerem a mondi klímavezérlését, de gyanítom hogy ha a hűtőközeg mennyisége elégtelen, nem kapcsolja a hajtást. Többek között azért, mert a hűtőközeggel utazó olaj keni a kompresszort. Az aláírásodba írd be az autó fontosabb paramétereit, úgy könnyebben tudunk segíteni. Nem kell minden alkalommal rákérdezni.
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5825 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 18:27:37 »




A klímakompresszor kuplungjának van hangja amikor kapcsolja a hajtást. A kapcsoló LED-je csak a kapcsoló állapotát jelzi vissza, semmi mást. Lényeges még tudni hogy az autó manuális vagy digitklímás-e. Nem ismerem a mondi klímavezérlését, de gyanítom hogy ha a hűtőközeg mennyisége elégtelen, nem kapcsolja a hajtást. Többek között azért, mert a hűtőközeggel utazó olaj keni a kompresszort. Az aláírásodba írd be az autó fontosabb paramétereit, úgy könnyebben tudunk segíteni. Nem kell minden alkalommal rákérdezni.

Manuàlis klíma van benne. Most nèztem,màr a làmpa sem vilàgít.
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5826 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 20:29:25 »




A klímakompresszor kuplungjának van hangja amikor kapcsolja a hajtást. A kapcsoló LED-je csak a kapcsoló állapotát jelzi vissza, semmi mást. Lényeges még tudni hogy az autó manuális vagy digitklímás-e. Nem ismerem a mondi klímavezérlését, de gyanítom hogy ha a hűtőközeg mennyisége elégtelen, nem kapcsolja a hajtást. Többek között azért, mert a hűtőközeggel utazó olaj keni a kompresszort. Az aláírásodba írd be az autó fontosabb paramétereit, úgy könnyebben tudunk segíteni. Nem kell minden alkalommal rákérdezni.

Bocsi,mégis vilàgít,de nem megy. Én is arra gondoltam,hogy fel kellene töltetni.
Naplózva
almine
Vendég
« Új hozzászólás #5827 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:40:55 »

Segítség kellene. Központi nemnyitja-zárja a két hátsó ajtót, ablakmosó tartály szint visszajelző világít, fényszóró mosók nem reagálnak?  Valaki mondjon valami okosságot. Ne azt hogy rossz. mert azt tudom vigyor3
Naplózva
almine
Vendég
« Új hozzászólás #5828 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:42:11 »

Hoppá 2-es kombi.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5829 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 08:20:31 »

Segítség kellene. Központi nemnyitja-zárja a két hátsó ajtót, ablakmosó tartály szint visszajelző világít, fényszóró mosók nem reagálnak?  Valaki mondjon valami okosságot. Ne azt hogy rossz. mert azt tudom vigyor3




Az aláírásodba írd be az autó fontosabb paramétereit, úgy hamarabb lesz megoldás és kevesebb lesz a kérdés. Zár: nagy eséllyel a zárak elkoptak, azért nem tudod nyitni zárni. Nekem is már a 2. zármotor van a jobb hátsó ajtóban mióta az autó nálam van(~1.5év). A többi esetben: ha nem megy a lámpamosó nézd meg a biztosítékát, a motornál a csatlakozót, hátha ott a probléma. A szintjelző csatiját is érdemes megnézni, lehet hogy az is csak kontakthibás. A motor is és a szintjelző ellenőrzése is aláfekvős.
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5830 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 10:58:58 »

Sziasztok!

Valahol már kérdeztem, de nem találom,hogy hol... Szóval, ha az órát kicserélem fed.comp kijelzőre, működhet?
Azt hiszem 9 száll van a csatlakozóra kötve. Kissé soknak találom egy órához...


Köszi!
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5831 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 11:13:06 »

Sziasztok!

Valahol már kérdeztem, de nem találom,hogy hol... Szóval, ha az órát kicserélem fed.comp kijelzőre, működhet?
Azt hiszem 9 száll van a csatlakozóra kötve. Kissé soknak találom egy órához...


Köszi!



Gyors vezetékszámolás: +12V, GND, világítás, immo led, és esetleg a lednek GND. Több az órához elvileg nem kell. Majd a többiek is alátámasztják több infóval. Jelenleg milyen felszereltségű az autó? AWS van?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5832 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 11:25:06 »

Sziasztok!

Valahol már kérdeztem, de nem találom,hogy hol... Szóval, ha az órát kicserélem fed.comp kijelzőre, működhet?
Azt hiszem 9 száll van a csatlakozóra kötve. Kissé soknak találom egy órához...


Köszi!
nem fog működni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5833 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 11:48:31 »

nem fog működni

Miért? Akkor minek oda annyi kàbel?
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #5834 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 12:39:28 »

szia erre én is kiváncsi vagyok mert szeretnék  kocsimba fedcompot
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5835 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 12:51:07 »

szia erre én is kiváncsi vagyok mert szeretnék  kocsimba fedcompot


Én csak az egyszerű parasztival gondolom úgy,hogy nem kell egy óra kijelzőhöz 9 kàbel,de ahhoz sem hogy az immo viszajelzés + óra legyen. Milliós költséget meg csak úgy nem csinàl magànak egy autógyàr sem. Tehàt nem tesz be csak úgy több méter vezetéket feleslegesen.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #5836 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 13:41:12 »

Miért? Akkor minek oda annyi kàbel?

Az, hogy ott vannak a kábelek, az még nem jelenti azt, hogy a fed.comp-hoz szükséges szenzorok is bent vannak a kocsiban.  Kell oda más típusú AC, hőmérő. A többit nem tudom.

Ja, és nem tudom milyen motorod van (nincs az aláírásodban), a fed.comp csak benzineshez létezik, dízelt nem gyártották fed.comp-al, csak órával. wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.06 vasárnap, 13:46:13 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5837 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 14:37:35 »

Az, hogy ott vannak a kábelek, az még nem jelenti azt, hogy a fed.comp-hoz szükséges szenzorok is bent vannak a kocsiban.  Kell oda más típusú AC, hőmérő. A többit nem tudom.

Ja, és nem tudom milyen motorod van (nincs az aláírásodban), a fed.comp csak benzineshez létezik, dízelt nem gyártották fed.comp-al, csak órával. wave
dízel van neki. azért írtam én is, hogy nem lehet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rewolt
Vendég
« Új hozzászólás #5838 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 14:56:13 »

Nekem 13 szál madzag ment az órához, mégsem műkszik a TD-n semmi. Még a hőmérce sem, pedig állítólag a csatija is benn van.
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5839 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 16:12:01 »

Nekem 13 szál madzag ment az órához, mégsem műkszik a TD-n semmi. Még a hőmérce sem, pedig állítólag a csatija is benn van.
Akkor nem tudom,hogy mi ez a pazarlàs a Ford-nàl.   hehe
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #5840 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 17:03:46 »

Akkor nem tudom,hogy mi ez a pazarlàs a Ford-nàl.   hehe

Nem pazarlás, szabványosítás. Nagyon sokféle kábelköteggel szerelték az autókat, de nem készítettek annyi típusú kábelköteget, mint ahány kombinációban lehetett rendelni az extrákat. Így ha valami olyan extrák kértek bele, akkor bizony kénytelenek voltak egy picit többet tudó kábelköteget beletenni.

Az enyémben elő van kábelezve a fűthető szélvédő, meg a ködlámpa, azt egyik sincs (még) benne.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5841 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 17:17:57 »

Akkor nem tudom,hogy mi ez a pazarlàs a Ford-nàl.   hehe
Ha minden igaz (mivel nem tudom a pontos típus/évjáratot), akkor elszámoltál valamit. Ugyanis TISokos alapján a legtöbb órába menő madzag Mk2 esetén 8 szál vezeték.
Alap esetben csak 5 madzag megy az órához.
Jelen esetben az a plusz 3 az az AWS-hez menő Ice Warning érzékelőhöz tartozik.
Ahhoz, hogy trip-et be tudd tenni, 12 v. 14 madzagnak kéne lennie.
Ahogy GinJoy is említette, nincs olyan dízel, amiben gyárilag lenne. Viszont ha vagy elég elszánt, akkor be lehet vezetékelni, és fog is működni majdnem minden.
A fogyi és a hátralevő út/üzemanyag biztos nem.
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5842 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 18:46:00 »

Nem pazarlás, szabványosítás. Nagyon sokféle kábelköteggel szerelték az autókat, de nem készítettek annyi típusú kábelköteget, mint ahány kombinációban lehetett rendelni az extrákat. Így ha valami olyan extrák kértek bele, akkor bizony kénytelenek voltak egy picit többet tudó kábelköteget beletenni.

Az enyémben elő van kábelezve a fűthető szélvédő, meg a ködlámpa, azt egyik sincs (még) benne.

Na de ha olyan szélvédő lenne benne,menne.
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5843 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 18:52:28 »

Ha minden igaz (mivel nem tudom a pontos típus/évjáratot), akkor elszámoltál valamit. Ugyanis TISokos alapján a legtöbb órába menő madzag Mk2 esetén 8 szál vezeték.
Alap esetben csak 5 madzag megy az órához.
Jelen esetben az a plusz 3 az az AWS-hez menő Ice Warning érzékelőhöz tartozik.
Ahhoz, hogy trip-et be tudd tenni, 12 v. 14 madzagnak kéne lennie.
Ahogy GinJoy is említette, nincs olyan dízel, amiben gyárilag lenne. Viszont ha vagy elég elszánt, akkor be lehet vezetékelni, és fog is működni majdnem minden.
A fogyi és a hátralevő út/üzemanyag biztos nem.

Pedig pont a fogyi lenne érdekes.   Akkorr az AWS-t be lehet tenni szerinted?
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5844 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 18:54:59 »

Pedig pont a fogyi lenne érdekes.   Akkorr az AWS-t be lehet tenni szerinted?

Én sem tudom a pontos tipust.  hehe

1.8D  Turnier van a forgalmiba heggesztve. hehe
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5845 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 19:00:15 »

Én sem tudom a pontos tipust.  hehe

1.8D  Turnier van a forgalmiba heggesztve. hehe


Az elektromos tükrök kàbelezése is ott van. Akkor az sem működne? Köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5846 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 20:50:07 »

Pedig pont a fogyi lenne érdekes.   Akkorr az AWS-t be lehet tenni szerinted?
Bele. Max sokat kell kábelezni. Cheesy
De ha megnézed a műszercsoport keret mögött, hogy a helyén ott vannak-e a kábelek, akkor még az is kiderülhet, hogy könnyű dolgod lesz Smiley.

Az elektromos tükrök kàbelezése is ott van. Akkor az sem működne? Köszi
Mármint a tükörnél?
Azt is nézd meg, hogy a kapcsolójának is ott van-e a csatlakozója a fűtés állító tekerentyűk mellett.
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5847 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 21:01:51 »

Bele. Max sokat kell kábelezni. Cheesy
De ha megnézed a műszercsoport keret mögött, hogy a helyén ott vannak-e a kábelek, akkor még az is kiderülhet, hogy könnyű dolgod lesz Smiley.
Mármint a tükörnél?
Azt is nézd meg, hogy a kapcsolójának is ott van-e a csatlakozója a fűtés állító tekerentyűk mellett.

Mindenhol ott van. A műszerfalon és az ajtókban is.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5848 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 21:13:50 »

Mindenhol ott van. A műszerfalon és az ajtókban is.
Akkor már csak kapcsoló, tükör, és esetleg bizti/relé kell. Cheesy
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #5849 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 21:28:59 »

Akkor már csak kapcsoló, tükör, és esetleg bizti/relé kell. Cheesy

Mondom minden benne van! Csak tükrőm és kapcsolóm nincs. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.